Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:8, Did:0, useCase: 3

Handbolistiem -7 pret spēcīgo Horvātiju

Raitis Puriņš
Raitis Puriņš

Handbolistiem -7 pret spēcīgo Horvātiju
Ģirts Lilienfelds
Foto: Juris Bērziņš-Soms

Savā otrajā 2014. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā Latvijas handbolisti ar 23:30 (12:19) Dobelē pārpildītu tribīņu priekšā atzina titulētās Horvātijas pārākumu.

Maču ar Daini Krištopānu precīzajiem metieniem Latvijas izlase iesāka droši, izvirzoties septītajā minūtē vadībā ar 5:4. Diemžēl ilgi latvieši neizturēja - vēl 12. minūtē Jānis Grišanovs izvirzīja vadībā mājiniekus (7:6), bet pēc Margota Valkovska noraidījuma mūsējie sešas minūtes neguva vārtus.

Tehniskie horvāti guva piecus vārtus pēc kārtas, izvirzoties vadībā ar 11:7. Katru mūsu pieļauto kļūdu uzbrukumā viesi sodīja ar realizēto ātro uzbrukumu, kura smailē visbiežāk atradās Ivans Čupičs. Mūsējiem turpinājumā pagalam neizdevās tikt pie labām vārtu gūšanas situācijām, glābējs vārtos nebija arī Edgars Kukša un Horvātijas handbolisti līdz puslaika beigām ieguva jau +7 (19:12).

Otro puslaiku ar Austra Tuminska rezultatīvo spēli un Helmutu Tihanovu vārtos latviešiem izdevās samazināt rezultāta starpību līdz pieciem vārtiem (16:21). Mūsu pieļautās kļūdas un nerealizētie metieni atkal atļāva horvātiem atjaunot septiņu vārtu pārsvaru, taču atrauties, pateicoties arī veiksmīgai Ģirta Lilienfelda spēlei uzbrukumā, vairāk viesiem neizdevās - piedzīvots zaudējums ar 23:30. Otrais puslaiks pret Londonas olimpisko spēļu bronzas medaļniekiem nospēlēts neizšķirti 11:11!

Mūsu komandā rezultatīvākais ar pieciem vārtiem bija Dainis Krištopāns, bet pa četriem vārtiem guva Austris Tuminskis un Ģirts Lilienfelds.

Nākamās kvalifikācijas turnīra spēles nākamā gada aprīļa sākumā, kad divreiz - savā laukumā un izbraukumā - spēlēsim ar Slovākijas handbolistiem. Pirms tam decembra beigās paredzēts arī gadskārtējais Rīgas Domes kauss, kurā piedalīsies Latvijas, Lietuvas, Krievijas un Baltkrievijas handbolisti.

2014. gada Eiropas čempionāta kvalifikācija
3. novembris.
Latvija - Horvātija 23:30 (12:19)

Latvija: Krištopāns 5, Lilienfelds un Tuminskis 4, Uščins 3/3, Grišanovs un Blūms 2, Dude, Pavlovičs un Borodovskis 1.

Izmantotie resursi:
Latvijas Handbola federācija - Handball.lv

  -2 [+] [-]

, 2012-11-03 20:48, pirms 12 gadiem
helmutam laikam pārgaidīja Čupiču, ka gandrīz aizmirsa kustēties pret Horvātu! labs

kopumā 2 vārdi ir ko teikt- Artūrs Kuģis?!

     [+] [-]

, 2012-11-03 20:49, pirms 12 gadiem
Kādi -7, bija -9, 23 - 32 bija gala rezultāts

  +2 [+] [-]

, 2012-11-03 20:52, pirms 12 gadiem
Helmutam bij jaaastaav vaartos ! Kuksha ir 0 ((( kopumaa laba speele Patika Austra speele 2.puslaikaa

  +1 [+] [-]

, 2012-11-03 20:53, pirms 12 gadiem
Flashscore 23:32, LTV7 izskatijas, ka -8. Sheit un handball.lv -7.
Precizais rezultats?

     [+] [-]

, 2012-11-03 21:05, pirms 12 gadiem
precīzs rezultāts 23:30. arī apstiprināts uz EHF protokola
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-11-03 21:24, pirms 12 gadiem
cienījamie treneri.. Jūs neredzat, ka Kukša ir caurums... lūdzu vairs neaicinat viņu uz izlasi... Bļ....

  +2 [+] [-]

, 2012-11-03 22:28, pirms 12 gadiem
Kuka galigs lo... vins reali nevienu metienu neatvairija...bet visa visuma spele laba pietrukst komanda meteju kas var stabili mest, nevis tris golus iemet un tad parejas min sez uz bankas...

Vel stipri ilgi jatrnrjas kefiru dzert lai tadu limeni sasniegtu...

Paldies par speli...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-03 22:57, pirms 12 gadiem
experts-zigis rakstīja: helmutam laikam pārgaidīja Čupiču, ka gandrīz aizmirsa kustēties pret Horvātu! labs

kopumā 2 vārdi ir ko teikt- Artūrs Kuģis?!
Artūr beidz sevi reklamēt!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-03 23:43, pirms 12 gadiem
woldemaars7 rakstīja: Artūr beidz sevi reklamēt!
Kkā neizskatas, ka es sevi reklamētu.
Dzīvo tālāk.

  +4 [+] [-]

, 2012-11-04 02:18, pirms 12 gadiem
Trenneru līmenis ir loti zems, pilnīgi nemāk lasīt spēli, 1. puslaikā nevienas kombinācijas, pēc 6 pārtvertām bumbām treneris pat nevar nobļauties lai nelien tik tuvu zonai, nevienas normālas izspēles lai garais varētu tīri iziet uz metienu, par malām vispār bija aizmirsuši!!! Bet ko var gribēt ka komandu vada līnijnieks un vātsargs, kuri nemāk un nekad nav zinājuši kā jāveido spēle!!! Tiešām Latvijā nav treneru ar izdomu un kuri saprot spēli?!

  +2 [+] [-]

, 2012-11-04 09:26, pirms 12 gadiem
domāju ka izlasei ir pienācis laiks iet nakamjā līmenī piesaistot ārzemju trenerus, jo ar šitiem tālu netiksim, potenciāls džekos ir tikai nav kas viņu diriģē... un tam kurš nosaka GK pozīciju būtu jāatklāj patiesais iemesls kādēl Kukša uzcītīgi tiek likts vārtos kaut arī viņš neko neatsit aplecas zvaigznītē un viss...

  +2 [+] [-]

, 2012-11-04 11:11, pirms 12 gadiem
Gribu teikt paldies spēlētājiem par foršo spēli. Parādijāt ka neesat sliktāki par Horvātiem pirmās minūtes bijāt pat labāki, problēmas rodas tad, kad rodas nogurums un nav līdzvērtīgu maiņu-Ar to ari Horvāti pārspēj mūs tās ir manas domas. +Jūs d*** ko kukšam!!! par ko? Par to ka neizvekl ātros? Ja viņš paņemtu būtu malacis ja nē tad kpc aizsargi nav atgriezušies. ? Protams varēja ja kadas 4 epizodes būt veiksmīgāks, bet manprāt malacis viņam tikai 22.gadi vajag pieredzi un būs viss labi

  -1 [+] [-]

, 2012-11-04 11:16, pirms 12 gadiem
Svešais rakstīja: Gribu teikt paldies spēlētājiem par foršo spēli. Parādijāt ka neesat sliktāki par Horvātiem pirmās minūtes bijāt pat labāki, problēmas rodas tad, kad rodas nogurums un nav līdzvērtīgu maiņu-Ar to ari Horvāti pārspēj mūs tās ir manas domas. +Jūs d*** ko kukšam!!! par ko? Par to ka neizvekl ātros? Ja viņš paņemtu būtu malacis ja nē tad kpc aizsargi nav atgriezušies. ? Protams varēja ja kadas 4 epizodes būt veiksmīgāks, bet manprāt malacis viņam tikai 22.gadi vajag pieredzi un būs viss labi
Nejau tikai par aatrajiem iet runa .... Cik bumbas izvilka Kuksha ? 1 vai 2 ? nu un paskaties cik Helmuts !!! vieniigais kur Helmuts kluudijaas , tas , ka 7m 2x peec kaartas ljaava sev aiz kraagas paarmest !

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 11:49, pirms 12 gadiem
RolandsP rakstīja: Nejau tikai par aatrajiem iet runa .... Cik bumbas izvilka Kuksha ? 1 vai 2 ? nu un paskaties cik Helmuts !!! vieniigais kur Helmuts kluudijaas , tas , ka 7m 2x peec kaartas ljaava sev aiz kraagas paarmest !
Nu, protams, var vienmēr labāk, bet šī komanda tika lidz cīņai par olimpiskajām medaļām, padoma lodģiski cik viņi ir tehniski + Kukša sāka sākum sastāvā kad komandas rāda labāko sniegumu. Kentons sāka kā otrais kad pārsvars ir 5-7 vārti, tad spēlētāji paliek paviršaki, jo nav jāiesringst, protams, kentons ari nostāvēja tam brīdim ļoti labi. Un lai kukša stāv, jo pieredze jau nerodas sēžot uz soliņa vai tribīnē, ta rodas spēlējot, pēc 5. gadi būs sakrāta pieredze neleks zvaigznīe un stāvēs stabilāk.

     [+] [-]

, 2012-11-04 11:52, pirms 12 gadiem
Svešais rakstīja: Gribu teikt paldies spēlētājiem par foršo spēli. Parādijāt ka neesat sliktāki par Horvātiem pirmās minūtes bijāt pat labāki, problēmas rodas tad, kad rodas nogurums un nav līdzvērtīgu maiņu-Ar to ari Horvāti pārspēj mūs tās ir manas domas. +Jūs d*** ko kukšam!!! par ko? Par to ka neizvekl ātros? Ja viņš paņemtu būtu malacis ja nē tad kpc aizsargi nav atgriezušies. ? Protams varēja ja kadas 4 epizodes būt veiksmīgāks, bet manprāt malacis viņam tikai 22.gadi vajag pieredzi un būs viss labi
bet ja 20 minūtēs tevi vienkārši izģērbj vārtos tad trenerim ir jāsaprot ka vārtusargs ir morāli sagrauts un nepavilks, na**ja tad paņēma kozlovu?? lai viņš sildītu benķi?? katram būtu iedevis 20min kastē un miers...
tātad viņam ir 22gadi un nevar pavilk izlases līmenī tātad arī pēc 5 gadiem nepavuilks... treneru kļuda ka ļāva kukšam iet kastē un nostāvēt 30 min kurās dabūjām -7..

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 12:15, pirms 12 gadiem
da_neshau rakstīja: bet ja 20 minūtēs tevi vienkārši izģērbj vārtos tad trenerim ir jāsaprot ka vārtusargs ir morāli sagrauts un nepavilks, na**ja tad paņēma kozlovu?? lai viņš sildītu benķi?? katram būtu iedevis 20min kastē un miers...
tātad viņam ir 22gadi un nevar pavilk izlases līmenī tātad arī pēc 5 gadiem nepavuilks... treneru kļuda ka ļāva kukšam iet kastē un nostāvēt 30 min kurās dabūjām -7..
Nu skaidrs. Laikam nezini ka vartsargi stabilāk sak stāvēt pēc 25.gadi Ja tu zini ko kad vaig mainīt tad piesakies pa izlases treneri- varēsi mainit un mēs(Latvija) visus uzvarēsim.

     [+] [-]

, 2012-11-04 12:35, pirms 12 gadiem
Svešais rakstīja: Nu skaidrs. Laikam nezini ka vartsargi stabilāk sak stāvēt pēc 25.gadi Ja tu zini ko kad vaig mainīt tad piesakies pa izlases treneri- varēsi mainit un mēs(Latvija) visus uzvarēsim.
tad lai aiziet un patrennēja un nebāž savu degunu kur nevajag ar saviem 22 gadiem.. lai trīs gadu vēl patrenējas pie tevis un tad nāk uz izlasi..
es nesaku ka es esmu tas ģēnijs kurš aizvedīs izlasi līdz čempim, bet ir pienācis laiks pieņemt nozīmīgus lēmumus, jāpieņem ārzemju speciālists kurš iemācīs gan kombenes gan galvās ievedīs kārtību...

  -1 [+] [-]

, 2012-11-04 12:43, pirms 12 gadiem
Svešais rakstīja: Nu, protams, var vienmēr labāk, bet šī komanda tika lidz cīņai par olimpiskajām medaļām, padoma lodģiski cik viņi ir tehniski + Kukša sāka sākum sastāvā kad komandas rāda labāko sniegumu. Kentons sāka kā otrais kad pārsvars ir 5-7 vārti, tad spēlētāji paliek paviršaki, jo nav jāiesringst, protams, kentons ari nostāvēja tam brīdim ļoti labi. Un lai kukša stāv, jo pieredze jau nerodas sēžot uz soliņa vai tribīnē, ta rodas spēlējot, pēc 5. gadi būs sakrāta pieredze neleks zvaigznīe un stāvēs stabilāk.
Tad tu piedaavaa marineet uz solinja Helmutu , kursh jau ir pieredzeejis speeleetaajs un uz doto briidi ir krietni labaaks par Kukshu ?? Ir jaadot speeleet tam kursh uz doto briidi ir labaaks !!!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 12:44, pirms 12 gadiem
Vārtsargam jābūt mierīgam un pārliecinātam par sevi. Visas Kukšas kustības ir stresa pilnas, tāpēc brīdī, kad jāveic, piemēram, izklupiens, viņš paliek uz vietas, jo pārlieku saspringušās kājas neklausa tā, kā vajadzētu. Tihanovs vienmēr ir mierīgs, ar smaidu sejā. Arī Kozlovs nav pārlieku sasprindzis, tāpēc arī paņēma pendeli.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 12:55, pirms 12 gadiem
neeeee rakstīja: Vārtsargam jābūt mierīgam un pārliecinātam par sevi. Visas Kukšas kustības ir stresa pilnas, tāpēc brīdī, kad jāveic, piemēram, izklupiens, viņš paliek uz vietas, jo pārlieku saspringušās kājas neklausa tā, kā vajadzētu. Tihanovs vienmēr ir mierīgs, ar smaidu sejā. Arī Kozlovs nav pārlieku sasprindzis, tāpēc arī paņēma pendeli.
PILNĪBĀ PIEKRĪTU!!!!

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 12:56, pirms 12 gadiem
neeeee rakstīja: Vārtsargam jābūt mierīgam un pārliecinātam par sevi. Visas Kukšas kustības ir stresa pilnas, tāpēc brīdī, kad jāveic, piemēram, izklupiens, viņš paliek uz vietas, jo pārlieku saspringušās kājas neklausa tā, kā vajadzētu. Tihanovs vienmēr ir mierīgs, ar smaidu sejā. Arī Kozlovs nav pārlieku sasprindzis, tāpēc arī paņēma pendeli.
Tieši tā, jau pēc pirmajām 15min varēja redzēt, ka jāmaina Kukša. Un tiešām būtu īstais laiks iemēģināt Kozlovu , kurš pēdējā gadā diezgan progresējis un mnprt LČ stāv labāk par Tihanovu. Vienīgais Tihanovam ir bijusi pieredze stāvēt šādā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 13:00, pirms 12 gadiem
Cerams ka Kuksha muuus nelasa savaadaak vins veel vaairaak saluuziis moraali

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 13:45, pirms 12 gadiem
Erviins rakstīja: Tieši tā, jau pēc pirmajām 15min varēja redzēt, ka jāmaina Kukša. Un tiešām būtu īstais laiks iemēģināt Kozlovu , kurš pēdējā gadā diezgan progresējis un mnprt LČ stāv labāk par Tihanovu. Vienīgais Tihanovam ir bijusi pieredze stāvēt šādā līmenī.
Kozlovs LČ pašlaik pārliecinoši stāv vislabāk. Liekas, ka Tihanovam spēle vairs nesagādā tādu baudu, kā agrāk vai arī pie vainas ir LSPA aizsardzība, kas pret Dobeli un Latgolu neizskatījās pārāk laba.
Bet, cik es atceros, Kukša vienmēr ir spēlējis šādā stilā un senāk (bērnu, jauniešu handbolā) ar to varēja "izbraukt", bet nu grūti kaut ko spriest, jo neesmu redzējis, kā viņš stāv savā klubā. Tur gan atkal ir zemāks līmenis nekā izlašu mačos..

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 14:22, pirms 12 gadiem
Kukša jau nav nepiekā vainīgs. Vainīgie ir mūsu ''profesionālie'' treneri, kuri neprot īstajā brīdī uz laukuma izlaist citu vārtsargu vai spēlētāju. Federācija, pamostieties!! Vai tiešām nav laiks mainīt treneru soliņu?

     [+] [-]

, 2012-11-04 14:36, pirms 12 gadiem
Sportisists rakstīja: Kukša jau nav nepiekā vainīgs. Vainīgie ir mūsu ''profesionālie'' treneri, kuri neprot īstajā brīdī uz laukuma izlaist citu vārtsargu vai spēlētāju. Federācija, pamostieties!! Vai tiešām nav laiks mainīt treneru soliņu?
Bet ja spēlētājs-vārtusargs , ja jūti ka nav tava diena tad pieej pakonsultējies ar treneri, paprasi padomu bražņikovam, pasaki lai iedod 5 minutes pasēdēt paskatīties no malas horvātus un ar svaigu galvu iet atkal kastē... bet kukša tikai ripināja bumbas ārā no tīkliņa...
bražņikovs ar labanovski nav tie kas var aizvets izlasi līdz čempim, domāju vācu,dāņu,norvēģu vidēja ranga treneris aizvilktu izlasi tālāk..

  +1 [+] [-]

, 2012-11-04 16:13, pirms 12 gadiem
Vai kadi mums experti...Valdis un Dmitrijs ir ārzemnieki jūsu zināšanai cienītais da_neshau
Ja jau tev ir komandas zīmējums un treneru korpuss padomā...laipni lūgts uz LHF Lizuma iela 1! Labprāt pat personīgi tevi uzklausīšu... bez obid...nopietni!
da_neshau rakstīja: domāju ka izlasei ir pienācis laiks iet nakamjā līmenī piesaistot ārzemju trenerus, jo ar šitiem tālu netiksim, potenciāls džekos ir tikai nav kas viņu diriģē... un tam kurš nosaka GK pozīciju būtu jāatklāj patiesais iemesls kādēl Kukša uzcītīgi tiek likts vārtos kaut arī viņš neko neatsit aplecas zvaigznītē un viss...

     [+] [-]

, 2012-11-04 16:57, pirms 12 gadiem
kentons rakstīja: Vai kadi mums experti...Valdis un Dmitrijs ir ārzemnieki jūsu zināšanai cienītais da_neshau
Ja jau tev ir komandas zīmējums un treneru korpuss padomā...laipni lūgts uz LHF Lizuma iela 1! Labprāt pat personīgi tevi uzklausīšu... bez obid...nopietni!
ārzemnieki?? tas ka dabūjuši citas valsts pilsonību tas neko nenozīmē... ar vārdu ārzemnieku domāju cilvēku kurš par Latviju ir dzirdējis tikai nostāstus vai baumas.. gluži kā hokejā Nolans- viņam pofig kur tu spēlē un kas tu esi, ja pierādi sevi tad arī tiksi laukumā..
kāda jēga bija no Kozlova, Lisovska un Latkovska ja viņiem pat nedeva iespēju??? lisovski varēja savas 10 min pa saspēli aiziet, tuminski pirmajā uz 5-7min varēja aizstād ar latkovski, par Kozlovu vispār tas ir kronis, čali ielaida izvilkt pendeli un viss.. doma'ju ka viņam bija jāspēlē savas 20-30 min...
a tev nešķiet ka mēs tikuši tik tālu esam ne jau dēļ tā ka mums ir labi treneri bet tādēļ ka mums ir labi spēlētāji?? ar Daini priekšgalā...
ja spēles laikā maliņas bumbai pieskārās labi ja 5 reizes tad ir par ko padomāt..
un pēdējais- atzīsti takš ka vakar treneru korpus nolaida lažu, konkrētu lažu!!!!!

     [+] [-]

, 2012-11-04 17:37, pirms 12 gadiem
Mēs visi esam gudri no malas, bet tomēr piekrītu cilvēkiem, kuri uzskata, ka vajadzēja variāt spēlētājus, jo spēle nebija punkts punktā. Jauni spēlētāji (Lisovskis, Latkovskis, Kozlovs) ieviestu kaut ko jaunu, ja neaizietu vienmēr varētu nomainīt. Puiši malači, lai viņiem veicas!!!!!