Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Spartaks" sper kārtējo soli čempiona titula virzienā

Rolands Eliņš

"Spartaks" sper kārtējo soli čempiona titula virzienā
Edgars Gauračs
Foto: Māris Greidāns/Futbola Virslīga

Jūrmalas ”Spartaks” ar kārtējo uzvaru (2:0 pret RFS) vēl vairāk palielinājusi pārsvaru ”SynotTip” futbola Virslīgā un tuvāko sekotāju ”Ventspili” apsteidz jau par desmit punktiem deviņas kārtas pirms turnīra beigām.

RFS pamatsastāvā šodien izgāja Giorgijs Diakvnišvili, kurš iepriekšējā mačā nāca uz maiņu un guva neizšķirtu nesošos vārtus pret „Liepāju”, bet jau atkal nācās maiņu vēl pirms spēles sākuma. Traumas dēļ gatavs mačam tomēr nebija Aleksejs Grjaznovs, kura vietā laukumā izgāja Viktors Litvinskins. Savukārt „Spartaka” sākumsastāvā, salīdzinot ar iepriekšējo maču, nebija Vladislava Kozlova, bet bija Edgars Gauračs. Nelielas traumas dēļ savukārt spēlēt nevar viens no komandas līderiem Jevgeņijs Kazačoks.

Taču arī „Spartaka” rindās korekcijas ieviesa savainojums. Šķietami nevainīgā situācijā dodoties pēc bumbas neveiksmīgi kāju pagrieza Ingus Šlampe un bija spiests atstāt laukumu, sniedzot vietu Andrejam Kiriļinam. RFS tikmēr uzsāka līdzvērtīgi pārliecinošajiem Virslīgas līderiem un Aleksejam Višņakovam bija salīdzinoši laba iespēja izcelties. Taču savu momentu tomēr izmantoja „Spartaks”, kad pēc stūra sitiena teicami bumbu uz tālo vārtu stūri ar galvu pārvirzīja Konstantins Bogdans, kur jau gaidīja Dmitrijs Platonovs, gūstot desmitos vārtus Virslīgā šosezon.

Pirmā puslaika izskaņā RFS vārtsargam Germanam Māliņam nācās glābt pēc ļoti bīstamiem sitieniem pa vārtiem, taču tā bija atsevišķa epizode, un kopumā RFS turēja līdzi saviem pretiniekiem. RFS otrā puslaika sākumā bija visas iespējas radīt nopietnu intrigu par mača rezultātu, taču jau 47. minūtē praktiski visa intriga pazuda. RFS aizsargs Raivis Andris Jurkovskis nesavaldīja bumbu savu vārtu priekšā un palaida sev priekšā Gauraču, kurš vairs nebija jāmāca, ko darīt. Palicis viens pret vārtsargu, Gauračs trieca bumbu zem vārtu pārliktņa un panāca 2:0.

Uzreiz pēc tam bumba vēlreiz nokļuva RFS vārtos pēc akrobātiska Platonova sitiena, taču līnijtiesnesis acīgi pamanīja aizmugures situāciju. Sekoja vēl viens bīstams tālsitiens, un RFS izskatījās pamatīgi sagrauta.

„Spartaks” gan pamazām nosēdās un sāka spēlēt uz pretuzbrukumiem, kas ļāva RFS atgūties un pārņemt iniciatīvu. Pāris reizes nepārliecinoši nospēlēja „Spartaka” vārtsargs Vladislavs Kurakins, bet tas palika bez nopietnām sekām. Rīdzinieki arī vairākas reizes cerēja uz pendeles piešķiršanu, kad izskatījās, ka bumba trāpa „Spartaka” aizsargiem pa rokām, taču tiesnesis nevienu no šīm reizēm neuzskatīja par pietiekami nopietnu pārkāpumu.

Mača izskaņā „Spartaks” atgriezās uzbrukumā un vairākas reizes bija tuvu 3:0 panākšanai. Gauračs aktīvi darbojās un izcēlās ar izcilu sieniņas izspēli ar Danilu Ulimbaševu, taču Ulimbaševs radušos izgājienu viens pret vienu nerealizēja, trāpot pa vārtu stabu.

Rezultāts gan vairs nemainījās, taču "Spartaka" spēlētāji nesūdzējās. Uzvara ar 2:0, turklāt "Ventspils" nespēja pieveikt "Metta/LU" 'ļāvusi pārsvaram kopvērtējumā pieaugt līdz desmit punktiem. Palikušas vairs tikai deviņas kārtas, un "Spartaks", kas vēl ne reizi nav bijis Virslīgas trijniekā, uzņēmis drošu kursu uz Latvijas čempiona titulu.

RFS – ”Spartaks” 0:2 (0:1)

Vārti: Platonovs 28`, Gauračs 47`
Brīdinājumi:
RFS: Māliņš, Sorokins, Jurkovskis, Pilijevs, Kozlovs, Krjauklis, Ndžī, Diakvnišvili (Kovaļonoks 56`), Hvoiņickis, Litvinskis
Spartaks: Kurakins, Jagubi (Pušņakovs 74`), Šlampe (Kiriļins 19`), Kozeka, Ulimbaševs, Platonovs, Bogdans, Gubins, Mihadjuks, Gauračs, J. Kozlovs (V. Kozlovs 59`)
Galvenais tiesnesis: Andris Treimanis

13. kārtas pārceltās spēles

DatumsLaiksSpēleVietaRez.
24.0817:00BFC Daugavpils - FK JelgavaCeltnieka stadions0:0
24.0819:00FK RFS - FK Spartaks JūrmalaArkādija stadions0:2
24.0819:00FS Metta/LU - FK VentspilsHanzas vidusskola1:1

Virslīgas turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Spartaks19142338:1244
2.Ventspils19104533:2334
3.Jelgava1893624:1830
4.Liepāja1993731:2230
5.RFS1965815:2223
6.Riga1849516:1721
7.Metta/LU19541020:3319
8.Daugavpils1914148:387

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Ģirts KarlsonsVentspils11
2.Dmitrijs PlatonovsSpartaks10 (1)
3.Jevgeņijs KazačoksSpartaks9 (1)
4.Edgars GauračsSpartaks7
5.Eduards TīdenbergsVentspils7 (3)
6.Jevgeņijs KozlovsSpartaks6
7.Dāvis IkaunieksLiepāja5
Raivis Andris JurkovskisRFS5
Vladimirs KamešsLiepāja5
Alans SiņeļņikovsVentspils5

  +1 [+] [-]

, 2016-08-24 20:57, pirms 8 gadiem
Tas jau diezgan drošticami. Tikai nomāc jautājums - vai LV futbolam būs no tā kāds ieguvums? Vai neatkārtosies 2012.gada aina, kad novācot labu sastāvu un izmantojot konkurentu nedienas, par čempioni kļuva Daugavpils Daugava? Bet reāla ilgtermiņa ieguvuma LV futbolam no DD uzvaras nebija.

 +13 [+] [-]

, 2016-08-24 20:59, pirms 8 gadiem
Pēc tās spēles, kādu šodien demonstrēja Ventspils un Jelgava spriežot, Spartakam patraucēt spēj tikai Spartaks.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-24 20:59, pirms 8 gadiem
host22 rakstīja: Tas jau diezgan drošticami. Tikai nomāc jautājums - vai LV futbolam būs no tā kāds ieguvums? Vai neatkārtosies 2012.gada aina, kad novācot labu sastāvu un izmantojot konkurentu nedienas, par čempioni kļuva Daugavpils Daugava? Bet reāla ilgtermiņa ieguvuma LV futbolam no DD uzvaras nebija.
Ieguvums ir tāds, ka uzvar komanda, kas rāda labāko spēli virslīgā
Ventspils spēlē pārāk primitīvu britu futbolu, Liepāju apžilbināja pirmais tituls, bet Jelgavai vienkārši trūkst izpildītāju

  -2 [+] [-]

, 2016-08-24 21:01, pirms 8 gadiem
donkey rakstīja: Pēc tās spēles, kādu šodien demonstrēja Ventspils un Jelgava spriežot, Spartakam patraucēt spēj tikai Spartaks.
Uzvar komanda, kas rāda labāko futbolu. Ventspils neko vairāk par centrējumiem nemāk vai Ašvorts neļauj

  +6 [+] [-]

, 2016-08-24 21:03, pirms 8 gadiem
Spartaks jau var atļauties tālāk zaudēt katru trešo spēli,vienalga būs čempions,jo sekotāji nespēj pat pieveikt autsaiderus.
Slēpts komentārs: Kā Tev iet, Bērziņ?

  -2 [+] [-]

, 2016-08-24 21:09, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Spartaks jau var atļauties tālāk zaudēt katru trešo spēli,vienalga būs čempions,jo sekotāji nespēj pat pieveikt autsaiderus.
Spartakam ir tāda uzbrukuma jauda, ka uzvar pat nenospēlējot maksimāli
Kā Suveizda teica, ja vēl paskatās, cik muļķīgu kļūdu Spartaks šosezon ir pieļāvis, tad pārsvars varēja būt lielāks kā Skonto dominances gados

  +4 [+] [-]

, 2016-08-24 21:09, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Uzvar komanda, kas rāda labāko futbolu. Ventspils neko vairāk par centrējumiem nemāk vai Ašvorts neļauj
Nākamajā spēlē būs Rečickis, vajadzētu parādīties drusku vairāk fantāzijas uzbrukumos
Bet tas ir relatīvi vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-24 21:11, pirms 8 gadiem
donkey rakstīja: Nākamajā spēlē būs Rečickis, vajadzētu parādīties drusku vairāk fantāzijas uzbrukumos
Bet tas ir relatīvi vairāk.
Man Ašvorta futbols nepatīk. Ir spēlētāji, kas Ventspilī varētu nospēlēt radoši, bet uzstādījums ir to nedarīt. Žigu jau arī Ašvorts izmeta no sastāva, jo viņš bija vairāk improvizētājs

     [+] [-]

, 2016-08-24 21:14, pirms 8 gadiem
Tiešā runa «Rio secinājumi ar skatu nākotnē»

Tieša runa 24. augustā

Dalībnieki: Aldonis Vrubļevskis, Latvijas Olimpiskās komitejas prezidents, Edgars Severs, Izglītības un zinātnes ministrijas Sporta departamenta direktors, Jānis Kols, Latvijas Bobsleja un skeletona federācijas prezidents, Valentīna Eiduka, šķēpmešanas trenere,
Andis Austrups, vieglatlētikas treneris, sporta komentētāji Arturs Vaiders un Jānis Matulis.

https://ltv.lsm.lv/lv/raksts/24.08....

IESAKU

  +4 [+] [-]

, 2016-08-24 21:15, pirms 8 gadiem
Jaa..mums bus jauni chempini!

  +5 [+] [-]

, 2016-08-24 21:16, pirms 8 gadiem
host22 rakstīja: Tas jau diezgan drošticami. Tikai nomāc jautājums - vai LV futbolam būs no tā kāds ieguvums? Vai neatkārtosies 2012.gada aina, kad novācot labu sastāvu un izmantojot konkurentu nedienas, par čempioni kļuva Daugavpils Daugava? Bet reāla ilgtermiņa ieguvuma LV futbolam no DD uzvaras nebija.
Nekāds mega ieguvums jau tas nebūs, neatkarīgi no tā vai būs DD liktenis vai nebūs.
Visa vaina ir pašā Latvijas futbolā kopumā, gan federācijā, gan līgu sistēmā, gan klubos pašos.

Futbols Latvijā ir nulles vērtībā.
Federācijā jau 20 gadus sēž korumpēti kadri kuri to vien dara kā bāž piķi kabatā un futbols viņiem ir pie vienas vietas.
Līgu sistēma arī ir jāmaina/jāsakārto. Uzskatu, ka jāpārņem pieredze no Igaunijas, kur vadošajās trīs līgās spēlē pa 10 komandām, pēc spēka 4. līgā ir 28 (14x2) komandas, pēc spēka 5. līgā ir 48 (12x4) komandas, pēc spēka 6. līgā spēlē arī max 10 komandas grupā. Kā arī jāatgriež dublieru komandas kopējā līgu sistēmā (kuras komandas gribēs/varēs atļauties dublieru komandas, tās arī varēs tās veidot)
Klubiem savukārt vairāk jāstrādā pie sponsoru/finansējuma piesaistes, arī pie skatītāju piesaistes.
Tāpat klubiem ir vairāk jāstrādā ar jaunajiem spēlētājiem, jo reti kurš no mūsējiem izaug līdz tiešām labam līmenim. Ja arī izaug līdz labam līmenim un viņu pamana, tad pēc pārejas pašam spēlētājam ir grūti, jo tas ir cits, augstāks līmenis pie kura viņš vnk nav pieradis un ar laiku tiek zaudēta trenera uzticība un spēlētājam nākas vnk atgriezites mājās, jo te tak viss ir tik viegli (daudz tādi piemēri ir, kuri 1x pamēģināja, nesanāca un atgriezās). Ir arī spēlētāji, kuri strādā un arī kaut kas beigās sanāk (Vaņins, Gorkšs, Rudņevs, Rakels)
Ja nebūs kārtīgi/spēcīgi futbola pamati ielikti bērnībā tad nekas no tā spēlētāja nebūs

Tās ir tikai manas domas par Latvijas futbolu

  +2 [+] [-]

, 2016-08-24 21:16, pirms 8 gadiem
Noveelu Spartakam pacelt titulu virs galvaam. Ir to pelniijushi!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-24 21:18, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Ieguvums ir tāds, ka uzvar komanda, kas rāda labāko spēli virslīgā
Ventspils spēlē pārāk primitīvu britu futbolu, Liepāju apžilbināja pirmais tituls, bet Jelgavai vienkārši trūkst izpildītāju
Kāds tev vēl ieguvums? Var pat Metta vinnēt, bet ieguvums no tā tik un tā ir ļoti minimāls, tik pa cik Latvijai ir vēl nebijis čempions

  -2 [+] [-]

, 2016-08-24 21:19, pirms 8 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Nekāds mega ieguvums jau tas nebūs, neatkarīgi no tā vai būs DD liktenis vai nebūs.
Visa vaina ir pašā Latvijas futbolā kopumā, gan federācijā, gan līgu sistēmā, gan klubos pašos.

Futbols Latvijā ir nulles vērtībā.
Federācijā jau 20 gadus sēž korumpēti kadri kuri to vien dara kā bāž piķi kabatā un futbols viņiem ir pie vienas vietas.
Līgu sistēma arī ir jāmaina/jāsakārto. Uzskatu, ka jāpārņem pieredze no Igaunijas, kur vadošajās trīs līgās spēlē pa 10 komandām, pēc spēka 4. līgā ir 28 (14x2) komandas, pēc spēka 5. līgā ir 48 (12x4) komandas, pēc spēka 6. līgā spēlē arī max 10 komandas grupā. Kā arī jāatgriež dublieru komandas kopējā līgu sistēmā (kuras komandas gribēs/varēs atļauties dublieru komandas, tās arī varēs tās veidot)
Klubiem savukārt vairāk jāstrādā pie sponsoru/finansējuma piesaistes, arī pie skatītāju piesaistes.
Tāpat klubiem ir vairāk jāstrādā ar jaunajiem spēlētājiem, jo reti kurš no mūsējiem izaug līdz tiešām labam līmenim. Ja arī izaug līdz labam līmenim un viņu pamana, tad pēc pārejas pašam spēlētājam ir grūti, jo tas ir cits, augstāks līmenis pie kura viņš vnk nav pieradis un ar laiku tiek zaudēta trenera uzticība un spēlētājam nākas vnk atgriezites mājās, jo te tak viss ir tik viegli (daudz tādi piemēri ir, kuri 1x pamēģināja, nesanāca un atgriezās). Ir arī spēlētāji, kuri strādā un arī kaut kas beigās sanāk (Vaņins, Gorkšs, Rudņevs, Rakels)
Ja nebūs kārtīgi/spēcīgi futbola pamati ielikti bērnībā tad nekas no tā spēlētāja nebūs

Tās ir tikai manas domas par Latvijas futbolu
Kāds tam sakars ar to, vai čempions ir Spartaks vai Liepāja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-08-24 21:23, pirms 8 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Kāds tev vēl ieguvums? Var pat Metta vinnēt, bet ieguvums no tā tik un tā ir ļoti minimāls, tik pa cik Latvijai ir vēl nebijis čempions
Nesaprotu, kāpēc jāmeklē kaut kāds ieguvums
Ieguvums ir tāds, ka Spartaks parāda, kā jāspēlē futbols. Ventspils primitīvais futbols nav tas, kam būtu jālīdzinās. Tāpat par čempionu nevar kļūt komanda bez spēcīga uzbrucēja (Jelgava). Un parāda, ka spēle ir jāizkopj, nevis jāguļ uz veciem lauriem (Liepāja)
Slēpts komentārs: Akhbar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-24 21:32, pirms 8 gadiem
Lukstiņs88 raksta-Līgu sistēma arī ir jāmaina/jāsakārto. Uzskatu, ka jāpārņem pieredze no Igaunijas, kur vadošajās trīs līgās spēlē pa 10 komandām

Šai tēzei piekrītu viennozīmīgi,jo tas nav normāli,kādi rezultāti šobrīd parādās 1.līgā.Latvijas variantā es pat domāju,ka astoņas komandas Virslīgā un astoņas 1.līgā ir optimālais variants.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-24 21:36, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Man Ašvorta futbols nepatīk. Ir spēlētāji, kas Ventspilī varētu nospēlēt radoši, bet uzstādījums ir to nedarīt. Žigu jau arī Ašvorts izmeta no sastāva, jo viņš bija vairāk improvizētājs
Nu, drīzāk jau tāpēc, ka šīs improvizācijas nedeva rezultātu. Tas stāsts, šķiet, sākās vēl Pučinska laikā. Žiga nespēj vairs savu spēli atrast. Un pie Ašvorta viņam tas, protams, ir grūtāk, nekā pie Pučinska. Viņš objektīvi dod mazāk pienesuma par Ruginu, Tīdenbergu un Siņeļņikovu.
Bet nav jau tā, ka vispār nav improvizācijas pie Ašvorta - atbilde tam ir Aleksejeva iekļausana komandā.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-24 21:47, pirms 8 gadiem
arhivs X rakstīja: Kaut kā nepatīk tā komanda no pirmās dienas. Kas tas par nosaukumu- Spartaks?
Man tieši tāpat! Bet nu Riga FC ir vēl daudz stulbāks nosaukums!

  +2 [+] [-]

, 2016-08-24 21:49, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Lukstiņs88 raksta-Līgu sistēma arī ir jāmaina/jāsakārto. Uzskatu, ka jāpārņem pieredze no Igaunijas, kur vadošajās trīs līgās spēlē pa 10 komandām

Šai tēzei piekrītu viennozīmīgi,jo tas nav normāli,kādi rezultāti šobrīd parādās 1.līgā.Latvijas variantā es pat domāju,ka astoņas komandas Virslīgā un astoņas 1.līgā ir optimālais variants.
8 komandas liekas kaut kā baigi plāni, arī no kalendāra viedokļa. Kaut gan grūti izdabāt komandām, kad bija 10 komandas (36 mači), tad vairums komandu bļāva ka smags kalendārs, daudz mači, tagad kad ir 8 komandas (28 mači) atkal nav labi, jo brīžiem ir visai lielas pauzes starp spēlēm kas atkal nav labi.
Bet uzskatu, ka 10 komandas līgā būtu ok, jo arī lejasgalam vajag kādu labu sparingu, piemēram, šogad lai D-pils nebūtu vienmuļi tur apakšā

  +3 [+] [-]

, 2016-08-24 21:52, pirms 8 gadiem
host22 rakstīja: Tas jau diezgan drošticami. Tikai nomāc jautājums - vai LV futbolam būs no tā kāds ieguvums? Vai neatkārtosies 2012.gada aina, kad novācot labu sastāvu un izmantojot konkurentu nedienas, par čempioni kļuva Daugavpils Daugava? Bet reāla ilgtermiņa ieguvuma LV futbolam no DD uzvaras nebija.
Pagājušo sezonu, identiskā situācijā kā Spartaks, bija Liepāja, kad čempiona tituls vairāk vai mazāk tika iegūts uz konkurentu "nedienām".

  -1 [+] [-]

, 2016-08-24 21:54, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Nesaprotu, kāpēc jāmeklē kaut kāds ieguvums
Ieguvums ir tāds, ka Spartaks parāda, kā jāspēlē futbols. Ventspils primitīvais futbols nav tas, kam būtu jālīdzinās. Tāpat par čempionu nevar kļūt komanda bez spēcīga uzbrucēja (Jelgava). Un parāda, ka spēle ir jāizkopj, nevis jāguļ uz veciem lauriem (Liepāja)
Tu tiešām neko nesaproti no futbola.
Ieguvumi ir jāmeklē vienmēr, jo ieguvumi palīdz attīstīties futbolam. Spartaks parāda kā jāspēlē futbols? Tu mani smīdini. Latvijā futbols ir totāli nolaists, palēnām pārtop par amatieru futbolu. Vienīgā Latvijas komanda, kura šogad ir rādījusi kā tiešām ir jāspēlē īsts futbols ir Jelgava Eirokausos

  +2 [+] [-]

, 2016-08-24 21:54, pirms 8 gadiem
arhivs X rakstīja: Kaut kā nepatīk tā komanda no pirmās dienas. Kas tas par nosaukumu- Spartaks?
Komandas īpašnieka vārds

  -2 [+] [-]

, 2016-08-24 22:03, pirms 8 gadiem
donkey rakstīja: Nu, drīzāk jau tāpēc, ka šīs improvizācijas nedeva rezultātu. Tas stāsts, šķiet, sākās vēl Pučinska laikā. Žiga nespēj vairs savu spēli atrast. Un pie Ašvorta viņam tas, protams, ir grūtāk, nekā pie Pučinska. Viņš objektīvi dod mazāk pienesuma par Ruginu, Tīdenbergu un Siņeļņikovu.
Bet nav jau tā, ka vispār nav improvizācijas pie Ašvorta - atbilde tam ir Aleksejeva iekļausana komandā.
Improvizētājam ne vienmēr viss izdodas, bet tāds spēlētājs ir jāstimulē, nevis jānolīdzina ar zemi. Pie Ašvorta viss futbols ir cīņa un centrējumi. Spartaks ir atradis veidus parādīt, ka tas neiet cauri

  -1 [+] [-]

, 2016-08-24 22:06, pirms 8 gadiem
Lukstins88 rakstīja: Tu tiešām neko nesaproti no futbola.
Ieguvumi ir jāmeklē vienmēr, jo ieguvumi palīdz attīstīties futbolam. Spartaks parāda kā jāspēlē futbols? Tu mani smīdini. Latvijā futbols ir totāli nolaists, palēnām pārtop par amatieru futbolu. Vienīgā Latvijas komanda, kura šogad ir rādījusi kā tiešām ir jāspēlē īsts futbols ir Jelgava Eirokausos
Spartaka kā privāta kluba spēkos nav mainīt Latvijas futbolu pēc būtības
Jelgava Eirokausos nospēlēja labi, bet šodienas spēle un spēle pret novājināto Spartaku parādīja, ka Jelgava nav čempionu komanda. Ar šī brīža iespējām Spartakam ir gan labs sastāvs, gan laba spēle. Konkurentiem ir no kā pamācīties, kā veidot sastāvu un kā uzbūvēt spēli

  +2 [+] [-]

, 2016-08-24 22:07, pirms 8 gadiem
Spartaks pēc gada svinēs 10 gadu jubileju. manuprāt, diezgan pietiekams termiņš, lai varētu runāt par to, ka tas nav viena gada klubs.
Latvijas futbolam labums ir tāds, ka ir viens puslīdz stabils klubs, kurš spēj nodrošināt ne tikai vairs komandu virslīgā, bet arī cīnīties par čempionu titulu, pie reizes arī dodot iespēju progresēt tādiem jauniem spēlētājiem kā Kurakins, Kazačoks, Kiriļins uc.
Ja ar to te dažam labam nepietiek, tad ieteiktu labāk iet atpakaļ uz Dinamo sadaļu.

  +4 [+] [-]

, 2016-08-24 22:23, pirms 8 gadiem
stabbss rakstīja: Man tieši tāpat! Bet nu Riga FC ir vēl daudz stulbāks nosaukums!
Emm... a kas ir slikts, šo klubu nosaukumos? Gribi pateikt, ka Futbola Skola Metta/ Latvijas Universitāte, Rīgas Futbola Skola un Bērnu Futbola Centrs Daugavpils ir labāki nosaukumi?

Starp citu, tieši tāpēc, ka Virslīga spēlē divas futbola skolas un viens bērnu futbola centrs, parādās, galvenā Latvijas futbola (un arī citu komandas sporta veidu) problēma. Pa lielām, cilvēkiem, kuriem ir naudu un kuri varētu, attīstīt Latvijas sportu, veidojot sporta klubus, ir vienkārši pajāt uz sportu. Var vainot LFF un LHF cik vien vēlies, bet kāmēr valstī, nav sporta klubu ar resursiem, kaut kāda sporta attīstība, vienkārši nav iespējama.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-25 02:25, pirms 8 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Komandas īpašnieka vārds
Un tagad iedomājies, ka Francijā spēlē tāds FC Jean Michel vai Itālijā FC Giuseppe. Neasociējas ar kaut kādu sesto līgu, kur pa svētdienām savācas pastnieki un viesmīļi uzspēlēt?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 08:57, pirms 8 gadiem
Edgarl rakstīja: Emm... a kas ir slikts, šo klubu nosaukumos? Gribi pateikt, ka Futbola Skola Metta/ Latvijas Universitāte, Rīgas Futbola Skola un Bērnu Futbola Centrs Daugavpils ir labāki nosaukumi?
Riga bez garumzīmes ir OK?

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 09:11, pirms 8 gadiem
stabbss rakstīja: Riga bez garumzīmes ir OK?
Tā angliski raksta.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-25 09:17, pirms 8 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Un tagad iedomājies, ka Francijā spēlē tāds FC Jean Michel vai Itālijā FC Giuseppe. Neasociējas ar kaut kādu sesto līgu, kur pa svētdienām savācas pastnieki un viesmīļi uzspēlēt?
Giuseppe. Tas asiociējas ar cilvēku, kurs mīl futbolu un ir noorganizējis komandu. Vai tur spēlē pastnieki, vietējie censoņi vai bankas darbienieki, tas vispār vienalga.
Par Spartaku gan varētu būt vilšanās, jo reti kurš to uztver ar īpašnieka vārdu, bet gan ar Krievijas klubu vai Sengrieķu vēsturi.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-25 09:19, pirms 8 gadiem
Offtopic, BET interesanti - Karašauska jaunajā klubā Šveices WIL atstādināts galvenais treneris turks Tutunekers, itkā par sportiskiem rezultātiem... bet tajā pašā laikā tikko Turcijā šo meklē kopā ar ex-staru Hakanu Šukuru par pretkustības atbalstīšanu!