Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

LFF Ētikas komiteja vērtēs RFS futbolistu iespējamos izteikumus Krievijas atbalstam

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

LFF Ētikas komiteja vērtēs RFS futbolistu iespējamos izteikumus Krievijas atbalstam
Gļebs Žaleiko. Foto: Sanita Ieva Sparāne/RFS

Latvijas Futbola federācija (LFF) savā ''X'' kontā paziņojusi, ka tās Ētikas komiteja sākusi skaidrot un vērtēt apstākļus par iespējamajiem RFS futbolistu Gļeba Žaleiko un Adama Marhijeva naidu kurinošajiem un uz Krievijas atbalstu vērstajiem izteikumiem.

''Latvijas Futbola federācijas (LFF) Ētikas komiteja ir sākusi skaidrot un vērtēt notikušā apstākļus jautājumā par RFS futbolistu Gļeba Žaleiko un Adama Marhijeva iespējamajiem naidu kurinošajiem un uz Krievijas atbalstīšanu vērstajiem izteikumiem, tai skaitā pieprasot iesaistīto pušu paskaidrojumus. Par to, vai tiks ierosināta ētikas pārkāpuma lietvedība, tiks lemts, vadoties no saņemtās informācijas un citiem faktiem,'' rakstīts LFF paziņojumā.

Iepriekš sociālajā vietnē ''X'' parādījās informācija par situāciju 28. jūnija ''Nākotnes'' līgas spēlē starp ''RFS II'' un ''Leevon PPK'' komandām, kurā otrās komandas līdzjutēji esot izklieguši Krievijas diktatoram Vladimiram Putinam neglaimojošus saukļus, izsaucot reakciju no RFS futbolista Gļeba Žaleiko mātes, kuras aizstāvībā vēlāk esot iesaistījies pats futbolists un viņa komandas biedrs Adams Marhijevs.

RFS publiski notikušo nav komentējuši.

Izmantotie resursi:
https://twitter.com/kajbumba/status...

 +15 [+] [-]

, 2024-07-23 10:35, pirms 11 mēnešiem
Vai tad kādam vēl bija kādas šaubas par "Gleb"? Nepatīkami vienīgais, ka tā ētikas komisija vērtē kko tikai pēc tam, kad Krišjānis Kļaviņš sāk rakstīt twiterī par šo notikumu. Tas nozīmē, ka neviens no spēles iesaistītajiem, t.s. spēles inspektors par šo nav ziņojis...

 +15 [+] [-]

, 2024-07-23 10:35, pirms 11 mēnešiem
Šādu putina mīļotāju NEDRĪKST ņemt nekādās Latvijas valsts izlasēs !!!!
Un bijušo krievijas pilsoni , kā mēs redzam bijušo nav vēl joprojām kvēli mīl un cieņa putinu, NAV . Šim tagadējam Somijas pilsonim vajag liegt iebraukt Latvijā vismaz uz 5 gadiem , mīli citur putinu, bet tikai ne Latvijā !
RFS vislabākā izeja no situācijas , meklējat pircēju Marhijevam

     [+] [-]

, 2024-07-23 10:37, pirms 11 mēnešiem
Dziedāja "Putin huilo"?

  +6 [+] [-]

, 2024-07-23 10:39, pirms 11 mēnešiem
Pretīgs tas krievu purns zaleiko, tādus izsutit

  +4 [+] [-]

, 2024-07-23 10:40, pirms 11 mēnešiem
Tas ir jāizvērtē nevis Ētikas komisijai, bet saskaņā ar valsts krimināllikumu.

Futbols - joprojām krievu perēklis. Daži pat šovakar taurītes pūtīs un jutīs līdzi putinistu klubam.

     [+] [-]

, 2024-07-23 10:40, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Vai tad kādam vēl bija kādas šaubas par "Gleb"? Nepatīkami vienīgais, ka tā ētikas komisija vērtē kko tikai pēc tam, kad Krišjānis Kļaviņš sāk rakstīt twiterī par šo notikumu. Tas nozīmē, ka neviens no spēles iesaistītajiem, t.s. spēles inspektors par šo nav ziņojis...
Tā ir.Šajā situācijā tas Krišjānis Ķlaviņš vismaz normāls ir un prieks, ka tiešām kaut ko pareizu saka, norāda, bet citreiz tas indivīds gan nav par pilnu ņemams.

  -3 [+] [-]

, 2024-07-23 10:41, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Šādu putina mīļotāju NEDRĪKST ņemt nekādās Latvijas valsts izlasēs !!!!
Un bijušo krievijas pilsoni , kā mēs redzam bijušo nav vēl joprojām kvēli mīl un cieņa putinu, NAV . Šim tagadējam Somijas pilsonim vajag liegt iebraukt Latvijā vismaz uz 5 gadiem , mīli citur putinu, bet tikai ne Latvijā !
RFS vislabākā izeja no situācijas , meklējat pircēju Marhijevam
@MārisVerpakovskis

@VDD

@presidentti_AlexanderStubb
Slēpts komentārs: Damokla_zobens_23

  +4 [+] [-]

, 2024-07-23 10:44, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Vai tad kādam vēl bija kādas šaubas par "Gleb"? Nepatīkami vienīgais, ka tā ētikas komisija vērtē kko tikai pēc tam, kad Krišjānis Kļaviņš sāk rakstīt twiterī par šo notikumu. Tas nozīmē, ka neviens no spēles iesaistītajiem, t.s. spēles inspektors par šo nav ziņojis...
Simts punkti, ka zināja par šo atgadījumu. Tur uzreiz jāceļ gaisā soctīkli, ja kaut kas tāds notiek, citādāk LFF vienmēr izvēlēsies noklusēt un neko nedarīt.

     [+] [-]

, 2024-07-23 10:46, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: @MārisVerpakovskis

@VDD

@presidentti_AlexanderStubb
Krišjānis Kļaviņš sola rakstīt iesniegumus

  +8 [+] [-]

, 2024-07-23 10:52, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Tagad atkal cienīšu Kļaviņu! Pēc viņa toto grēkiem biju negatīvi noskaņots pret viņu.
Ui, Kļaviņš iet sensacionālisma un populista taku. Par šo viņam var pateikties, bet kopumā no šādiem tipiem jāuzmanās. Galu galā pats Kļaviņš piestrādā un raksta rakstus vienam labi zināma Ventspils oligarha pietuvinātam laikrakstam/portālam. Nauda jau nesmird.

  -4 [+] [-]

, 2024-07-23 10:58, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Krišjānis Kļaviņš sola rakstīt iesniegumus
OK, skaidrs. Tad pats to nedarīšu, turklāt Kļaviņam noteikti ir vairāk sakaru.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-23 11:00, pirms 11 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Ui, Kļaviņš iet sensacionālisma un populista taku. Par šo viņam var pateikties, bet kopumā no šādiem tipiem jāuzmanās. Galu galā pats Kļaviņš piestrādā un raksta rakstus vienam labi zināma Ventspils oligarha pietuvinātam laikrakstam/portālam. Nauda jau nesmird.
Kļaviņš dara to, ko ir apguvis kā students un ieguvis diplomu žurnalistikā! Pie kāda darba devēja strādā tu?

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 11:00, pirms 11 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Ui, Kļaviņš iet sensacionālisma un populista taku. Par šo viņam var pateikties, bet kopumā no šādiem tipiem jāuzmanās. Galu galā pats Kļaviņš piestrādā un raksta rakstus vienam labi zināma Ventspils oligarha pietuvinātam laikrakstam/portālam. Nauda jau nesmird.
Hm, nu skaidrs. Labi, tad uzskatīšu, ka toto grēkus viņš ir dzēsis, taču cieņas vietā ieturēšu neitrālu nostāju.

Starp citu, vai Krišjānis turpina toto lietiņas? Ja jau klātienē apmeklēja to spēli (ja pareizi sapratu).

  +8 [+] [-]

, 2024-07-23 11:01, pirms 11 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Ui, Kļaviņš iet sensacionālisma un populista taku. Par šo viņam var pateikties, bet kopumā no šādiem tipiem jāuzmanās. Galu galā pats Kļaviņš piestrādā un raksta rakstus vienam labi zināma Ventspils oligarha pietuvinātam laikrakstam/portālam. Nauda jau nesmird.
Tu saki Kļaviņš tāds un šitāds aizdomīgs tipiņš , piekrītu viņa pagātnē nav viss tīrs maigi sakot , BET kur tad ir mūsu tīrie , labie, skaistie , kam rūp Latvijas futbola tēls futbola blogeri Novickis , Suveizda , Birjuks utt. pēc saraksta mazāk zināmie . Ne vienas rindiņas par šo incidentu NEVIENAS !!! Nezināja , ha-ha viņi visi ļoti labi zin un informēti . Tikai tagad tas bij neizdevīgi celt troksni , jo pēc tam viņiem RFS organizācijā durvis būs slēgtas !!!! Tur tas suns aprakts .

  -3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:10, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Tu saki Kļaviņš tāds un šitāds aizdomīgs tipiņš , piekrītu viņa pagātnē nav viss tīrs maigi sakot , BET kur tad ir mūsu tīrie , labie, skaistie , kam rūp Latvijas futbola tēls futbola blogeri Novickis , Suveizda , Birjuks utt. pēc saraksta mazāk zināmie . Ne vienas rindiņas par šo incidentu NEVIENAS !!! Nezināja , ha-ha viņi visi ļoti labi zin un informēti . Tikai tagad tas bij neizdevīgi celt troksni , jo pēc tam viņiem RFS organizācijā durvis būs slēgtas !!!! Tur tas suns aprakts .
Sadodamies visi rokās un ļauni priecājamies cik viss slikti futbolā!

  +6 [+] [-]

, 2024-07-23 11:13, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Sadodamies visi rokās un ļauni priecājamies cik viss slikti futbolā!
Kur , es saku , ka viss slikti ? Bet es uzskatu par šādu skandalozu incedentu nedrīkst klusēt !!!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 11:24, pirms 11 mēnešiem
Tas Krišjānis tagad tik pareizo tēlo. Ja palasa viņa platformu X, tad lielāka patriota par viņu Latvijā nav. Protams, nesaku, ka šādi gadījumi būtu jāignorē.

  +6 [+] [-]

, 2024-07-23 11:24, pirms 11 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Kļaviņš dara to, ko ir apguvis kā students un ieguvis diplomu žurnalistikā! Pie kāda darba devēja strādā tu?
Es bezdarbnieks, kā visi sportacentra komentētāji

  +7 [+] [-]

, 2024-07-23 11:28, pirms 11 mēnešiem
Iedomājies, tu spēlē futbolu. Un spēles laikā tevi kaut kas šāds var pārliecināt uzreiz skaļi iesaistīties un aizstāvēt agresoru. Skaidrs jau, ka tur nekāda atvainošanas nelabos, uzreiz skaidrs kādas ir viņa domas un zīmogs tam uz mūžu. Un tādu Latvijā ir daudz jo daudz....

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 11:30, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Hm, nu skaidrs. Labi, tad uzskatīšu, ka toto grēkus viņš ir dzēsis, taču cieņas vietā ieturēšu neitrālu nostāju.

Starp citu, vai Krišjānis turpina toto lietiņas? Ja jau klātienē apmeklēja to spēli (ja pareizi sapratu).
Pagājušā gada oktobrī vēl Norvēģijas 4.divīzijā par tiesnesi gāja un taisījās uz augstākām divīzijām, tad pēkšņi atpakaļ Latvijā un sākās visa sāga ar viņa žurnālistiku un twitter aktivitātēm. Var tikai spekulēt, kāpēc tā, var jau būt, ka Norvēģijā uzraka toto pagātni un tiesneša karjerai viss cauri.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-23 11:43, pirms 11 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Pagājušā gada oktobrī vēl Norvēģijas 4.divīzijā par tiesnesi gāja un taisījās uz augstākām divīzijām, tad pēkšņi atpakaļ Latvijā un sākās visa sāga ar viņa žurnālistiku un twitter aktivitātēm. Var tikai spekulēt, kāpēc tā, var jau būt, ka Norvēģijā uzraka toto pagātni un tiesneša karjerai viss cauri.
Ups... Āzis par dārznieku! Toto čalis par futbola tiesnesi.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:43, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Dziedāja "Putin huilo"?
Laikam dziedāja - vismaz spēlē pret JFK Ventspils arī dziedāja un neredzu tur neko sliktu! FK Metta fani regulāri dzied - ko tad Žaleiko māte negāja plūkties ar FK Metta faniem?

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:46, pirms 11 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas Krišjānis tagad tik pareizo tēlo. Ja palasa viņa platformu X, tad lielāka patriota par viņu Latvijā nav. Protams, nesaku, ka šādi gadījumi būtu jāignorē.
Iebildumi?

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:47, pirms 11 mēnešiem
go137321 rakstīja: Tā ir.Šajā situācijā tas Krišjānis Ķlaviņš vismaz normāls ir un prieks, ka tiešām kaut ko pareizu saka, norāda, bet citreiz tas indivīds gan nav par pilnu ņemams.
Ahahahha Kļaviņsš ir šovinists un saka to ko publikas ausis šobrīd grib dzirdēt,lai celtu savus reitingus,kāpēc Kļaviņa kungs nepastāsta savas biznesa lietas ar kungu Gavrilovu no D-pils?Kādā valodā viņi tur bīdīja lietas nez?Nedomāju ka latviski,bet kur liela nauda,tur Kļaviņa kungs pievērs acis uz patriotismu.Cik šis ir uzspēlēts un daudzi tagad palikuši par LV patriotiem.Kur viņi bija 20 gadus atpakaļ?

     [+] [-]

, 2024-07-23 11:49, pirms 11 mēnešiem
LeevonPPK pēdejā spēlē 850 fani pret Ventspili apmeklēja spēli. RFS 2 fanu maz un problēmas LFF ētikas komisijā.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:51, pirms 11 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: LeevonPPK pēdejā spēlē 850 fani pret Ventspili apmeklēja spēli. RFS 2 fanu maz un problēmas LFF ētikas komisijā.
Kur bija tie 850 fanu? Lūk šo es nesaprotu - Latvijas kausa spēlē JFK Ventspils vs Riga FC LFF mājas lapā rāda, ka esot bijuši 450 līdzjutēju, bet pats biju stadionā un redzēju, ka ir aizpildītas tribīnes vismaz 1/3 - Ventspilī stadiona ietilpība 3200 sēdvietas - tātad aptuveni 1000 līdzjutēju, bet LFF uzraksta 450

     [+] [-]

, 2024-07-23 11:54, pirms 11 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Laikam dziedāja - vismaz spēlē pret JFK Ventspils arī dziedāja un neredzu tur neko sliktu! FK Metta fani regulāri dzied - ko tad Žaleiko māte negāja plūkties ar FK Metta faniem?
Apmēram šādi?

https://www.youtube.com/watch?v=1Xj...

Vai šādi?

https://www.youtube.com/watch?v=X90...

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 11:59, pirms 11 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Kur bija tie 850 fanu? Lūk šo es nesaprotu - Latvijas kausa spēlē JFK Ventspils vs Riga FC LFF mājas lapā rāda, ka esot bijuši 450 līdzjutēju, bet pats biju stadionā un redzēju, ka ir aizpildītas tribīnes vismaz 1/3 - Ventspilī stadiona ietilpība 3200 sēdvietas - tātad aptuveni 1000 līdzjutēju, bet LFF uzraksta 450
Bija, bija 850
Par to jau Žigajevs twitterī uzrakstīja - lai pārbaudītu, kā tad skaita līdzjutējus, tad PPK pārstāvis laikam soctīklos joka pēc ierakstīja - 850 skatītāju.
Un pēc tam spēles protokolā skatās - tieši tas cipars arī ierakstīts, nevis atbildīgā amatpersona ko skaitījusi. Kaut gan stadionā nemaz tik daudz vietu nav.

     [+] [-]

, 2024-07-23 12:01, pirms 11 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Kur bija tie 850 fanu? Lūk šo es nesaprotu - Latvijas kausa spēlē JFK Ventspils vs Riga FC LFF mājas lapā rāda, ka esot bijuši 450 līdzjutēju, bet pats biju stadionā un redzēju, ka ir aizpildītas tribīnes vismaz 1/3 - Ventspilī stadiona ietilpība 3200 sēdvietas - tātad aptuveni 1000 līdzjutēju, bet LFF uzraksta 450
Nākotnes līgā spēlē LeevonPPK un Ventspils. LNK sporta parkā. Es vinjus neskaitīju. LFF interneta lapā ir statistika. Bija ljoti daudz fani uz sho spēli.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 12:14, pirms 11 mēnešiem
virslīga GOATS rakstīja: Nākotnes līgā spēlē LeevonPPK un Ventspils. LNK sporta parkā. Es vinjus neskaitīju. LFF interneta lapā ir statistika. Bija ljoti daudz fani uz sho spēli.
https://x.com/PaParisKausiem/status...

Lūk - apraksts par skatītāju skaitu šajā spēlē un kā veidojas LFF "statistika". Un tajā stadionā pat nav tik daudz vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2024-07-23 12:55, pirms 11 mēnešiem
Brauc uz putlandi. Ja TĀDA patiesība spēj izprovicēt, tad tur viss skaidrs un nav nekadu atrunu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 12:56, pirms 11 mēnešiem
the_andris666 rakstīja: Oi nu sākās, kā klubam sāk izdoties pārrakstīt futbola vēsturi, uzreiz izlien visādi gudrīši.

Kāpēc mettas fanus neviens neiztiek, kopš pagājušā gada - mettas fani mēģina provocēt krieviski runājošos skatītājus.
Metas fani kā atsevišķa suga, vienmēr meklē kašķi it īpaši Daugavpilī - kaut kad viņi točna atrausies pa žebēkli no kāda!!!
Tātad, pēc jūsu rakstītā ,atbalsti to ka futbola faniem par dziesmu putin huilo draudēja . Es pareizi sapratu ka nenosodi ? Un pats gatavs fiziski uzbrukt Mettas faniem ?
Kapēc krievu vatņiki tik personīgi uztver šo dziesmu viņa tak veltīta putinam nevis visiem krieviem ?

  +5 [+] [-]

, 2024-07-23 13:09, pirms 11 mēnešiem
jo daļa Latvijas krievvalodīgo kaut kādā mērā sevi identificē ar Krieviju

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 13:15, pirms 11 mēnešiem
Starp citu - LFF nevēlas izskatīt tādu smieklīgu gadījumu Dali dali 3.līgas spēlē starp FK Valka vs FK Cēsis par to, ka abas komandas praktiski spēlēja vienādās formās? re kur ir video no spēles https://www.youtube.com/watch?v=dBY...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 13:18, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Apmēram šādi?

https://www.youtube.com/watch?v=1Xj...

Vai šādi?

https://www.youtube.com/watch?v=X90Hxi6NxXU
Drīzāk šādi

https://www.youtube.com/watch?v=6CS...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 13:20, pirms 11 mēnešiem
optam rakstīja: jo daļa Latvijas krievvalodīgo kaut kādā mērā sevi identificē ar Krieviju
LIELĀKĀ daļa, diemžēl!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 13:21, pirms 11 mēnešiem
the_andris666 rakstīja: Oi nu sākās, kā klubam sāk izdoties pārrakstīt futbola vēsturi, uzreiz izlien visādi gudrīši.

Kāpēc mettas fanus neviens neiztiek, kopš pagājušā gada - mettas fani mēģina provocēt krieviski runājošos skatītājus.
Metas fani kā atsevišķa suga, vienmēr meklē kašķi it īpaši Daugavpilī - kaut kad viņi točna atrausies pa žebēkli no kāda!!!
Kad Mettas fani attaisnos krievijas invāziju, tad arī varēs viņus aiztikt

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 13:32, pirms 11 mēnešiem
kambodža 03 rakstīja: LIELĀKĀ daļa, diemžēl!
es tomēr gribētu cerēt, ka zem 50 procentiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 13:44, pirms 11 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Starp citu - LFF nevēlas izskatīt tādu smieklīgu gadījumu Dali dali 3.līgas spēlē starp FK Valka vs FK Cēsis par to, ka abas komandas praktiski spēlēja vienādās formās? re kur ir video no spēles https://www.youtube.com/watch?v=dBY...
Absurds, tiesneši varēja vismaz likt uzvilkt uzmetņus citā krāsā... Bet nekas, DK uzliks sodu PPK

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 13:46, pirms 11 mēnešiem
Bet vispār Novickim kārtējo reizi taisnība - kā skandāls LV futbolā, tā ziņas visur un komentāri birst kā no pārpilnības raga. Žēl, ka tāda aktivitāte nav pie ziņām kur mūsu leģi labi nospēlē.

     [+] [-]

, 2024-07-23 13:49, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Tātad, pēc jūsu rakstītā ,atbalsti to ka futbola faniem par dziesmu putin huilo draudēja . Es pareizi sapratu ka nenosodi ? Un pats gatavs fiziski uzbrukt Mettas faniem ?
Kapēc krievu vatņiki tik personīgi uztver šo dziesmu viņa tak veltīta putinam nevis visiem krieviem ?
SC malači, nobanoja atbalstītāju! Domāju, ka arī VDD vajadzētu pārbaudīt the_andris666 personību!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 13:52, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet vispār Novickim kārtējo reizi taisnība - kā skandāls LV futbolā, tā ziņas visur un komentāri birst kā no pārpilnības raga. Žēl, ka tāda aktivitāte nav pie ziņām kur mūsu leģi labi nospēlē.
Tā tas nav , ka visiem tik skandālus vajag un lielāka daļa te jau ilgu laiku komentē dažādus sporta veidus .

     [+] [-]

, 2024-07-23 14:09, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: SC malači, nobanoja atbalstītāju! Domāju, ka arī VDD vajadzētu pārbaudīt the_andris666 personību!
Pilnīgi piekrītu. Bet tad jau tev nebūs iebildumi, ka VDD izskata arī tavus izteikumus, kur tu diezgan neslēpti atbalstīji iebrukumu Ukrainā!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 14:13, pirms 11 mēnešiem
Parādās informācija , ka RFS lauzīšot līgumu ar Žaleiko un šamējais turpināšot Daugavpilī spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 14:21, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Parādās informācija , ka RFS lauzīšot līgumu ar Žaleiko un šamējais turpināšot Daugavpilī spēlēt
Kaut nu ātrās tas notiktu! Bet kāpēc viņam vispār ļaut spēlēt? Te prasās ja ne mūža diskvalifikācija, tad vismaz uz šo sezonu.

     [+] [-]

, 2024-07-23 14:23, pirms 11 mēnešiem
Imperiona apaļais galds rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Bet tad jau tev nebūs iebildumi, ka VDD izskata arī tavus izteikumus, kur tu diezgan neslēpti atbalstīji iebrukumu Ukrainā!!!
Viņiem štatos ir latviešu valodas filologs, kurš spēj no rakstīta teksta saprast domu, atšķirībā no disleksijas skartajiem propagandas upuriem.

     [+] [-]

, 2024-07-23 14:26, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Viņiem štatos ir latviešu valodas filologs, kurš spēj no rakstīta teksta saprast domu, atšķirībā no disleksijas skartajiem propagandas upuriem.
Tātad tu esi ne tikai krieviju atbalstošs antivakceris, bet arī ārsts, ka attālināti vari noteikt diagnozi?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 14:32, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Parādās informācija , ka RFS lauzīšot līgumu ar Žaleiko un šamējais turpināšot Daugavpilī spēlēt
Kas visai acīmredzami uzreiz pasaka, ka D-pils sevi oficiāli atzīst par putina guberņu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 14:32, pirms 11 mēnešiem
Tur, manuprāt, arī treneru kolektīvs būtu jāpapēta šajā jautājumā...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 14:37, pirms 11 mēnešiem
tādsnesportists rakstīja: Kas visai acīmredzami uzreiz pasaka, ka D-pils sevi oficiāli atzīst par putina guberņu.
Aizsūta pie savējiem , tur viņu neviens nenosodīs tieši otrādi sagaidīs ar aplausiem būs ''svētais'' moceklis , kas cietis cīnā ar latviešu nacionālistiem !

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 14:41, pirms 11 mēnešiem
rodgerz rakstīja: Tur, manuprāt, arī treneru kolektīvs būtu jāpapēta šajā jautājumā...
Nevajag jau arī pārāk tālu rakt. Morozs visas intervijas tikai latviešu valodā.

     [+] [-]

, 2024-07-23 14:42, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Tā tas nav , ka visiem tik skandālus vajag un lielāka daļa te jau ilgu laiku komentē dažādus sporta veidus .
Rakstos par Eirokausiem (RFS, Bodo apskats, Audas izloze) vidēji 10 komentāri, te jau 50+ . Tev šajos "normālajos" rakstos 2 komentāri, viens no tiem kur tu vēl speciāli piesauc šo incidentu. Cik komentāri tev šeit, pats vari saskaitīt.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 14:48, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Rakstos par Eirokausiem (RFS, Bodo apskats, Audas izloze) vidēji 10 komentāri, te jau 50+ . Tev šajos "normālajos" rakstos 2 komentāri, viens no tiem kur tu vēl speciāli piesauc šo incidentu. Cik komentāri tev šeit, pats vari saskaitīt.
Nu un tagad visi draudzīgi klusēsim izliksimies ka nekas nav noticis , tas jau tāds sīkums . Tu to piedāvā . Es šo skandālu neuzskatu par sīkumu un netaisos klusēt vienalga ko kurš gribētu

     [+] [-]

, 2024-07-23 14:50, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Nu un tagad visi draudzīgi klusēsim izliksimies ka nekas nav noticis , tas jau tāds sīkums . Tu to piedāvā . Es šo skandālu neuzskatu par sīkumu un netaisos klusēt vienalga ko kurš gribētu
Vai tad es saku, ka jāklusē? Izlasi manu pašu pirmo komentāru pie raksta.

Es tikai teicu, ka Novickim taisnība par futbola izcelšanu medijos lielākoties tikai par negatīvām lietām, bet tu man mēģini batonus spraust ausīs ka tā nav.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 14:56, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Nu un tagad visi draudzīgi klusēsim izliksimies ka nekas nav noticis , tas jau tāds sīkums . Tu to piedāvā . Es šo skandālu neuzskatu par sīkumu un netaisos klusēt vienalga ko kurš gribētu
Mēs nevaram izlikties, ka nekas nav nav noticis! Tas ir briesmīgi!

Te vairāk:

https://www.delfi.lv/sports/1697825...

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 14:57, pirms 11 mēnešiem
Imperiona apaļais galds rakstīja: Tātad tu esi ne tikai krieviju atbalstošs antivakceris, bet arī ārsts, ka attālināti vari noteikt diagnozi?
Piedod, man nav laika diskutēt, jābrauc uz IKEA uz vienu tikšanos.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 15:01, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet vispār Novickim kārtējo reizi taisnība - kā skandāls LV futbolā, tā ziņas visur un komentāri birst kā no pārpilnības raga. Žēl, ka tāda aktivitāte nav pie ziņām kur mūsu leģi labi nospēlē.
Vispār jau tā ir jebkurā jomā. Negatīvās ziņas pievelk.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 15:05, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Vai tad es saku, ka jāklusē? Izlasi manu pašu pirmo komentāru pie raksta.

Es tikai teicu, ka Novickim taisnība par futbola izcelšanu medijos lielākoties tikai par negatīvām lietām, bet tu man mēģini batonus spraust ausīs ka tā nav.
Skandāli, jebkuri nezini vai piesaista vislielāko cilvēku uzmanību , ne tā ?Uzprasi tam pašam Novickim kapēc tagad klusē vēl nevienu rindiņu nav spējis sacerēt . Bet uzver kā viņam rūp Latvijas futbola prestižs un gods ! Šteinbors ar Zjuzinu izlasē bij dzēruši , es ar nosodu šādu viņu rīcība , viņš sevi pasniedza kam rūp Latvijas futbola gods tapēc atklājis šo futbolistu slikto rīcību nevarot klusēt . Uzzinājis ka Valmierā nemaksā spēlētājiem algu un nodokļus šo kluba īpašnieku slikto rīcibu nevarot noklusēt, jo viņam rūpot Latvijas futbola gaišais tēls tapēc darījis to zināmu visiem . A , kapēc tagad klusē ? Tagad nerūp Latvijas futbola tēls ? Vienus notikumus saasina lai gūtu sekotājus un atbalstītājus , bet kapēc tagad klusums ?

     [+] [-]

, 2024-07-23 15:05, pirms 11 mēnešiem
krievam piederošā klubā spēlē krievi, kas mīl putleru. vai kādu tas pārsteidz? varbūt vēl kādu klubu varam krieviem nopārdot? būs disciplinārajai koitejai vairāk darba.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 15:09, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Skandāli, jebkuri nezini vai piesaista vislielāko cilvēku uzmanību , ne tā ?Uzprasi tam pašam Novickim kapēc tagad klusē vēl nevienu rindiņu nav spējis sacerēt . Bet uzver kā viņam rūp Latvijas futbola prestižs un gods ! Šteinbors ar Zjuzinu izlasē bij dzēruši , es ar nosodu šādu viņu rīcība , viņš sevi pasniedza kam rūp Latvijas futbola gods tapēc atklājis šo futbolistu slikto rīcību nevarot klusēt . Uzzinājis ka Valmierā nemaksā spēlētājiem algu un nodokļus šo kluba īpašnieku slikto rīcibu nevarot noklusēt, jo viņam rūpot Latvijas futbola gaišais tēls tapēc darījis to zināmu visiem . A , kapēc tagad klusē ? Tagad nerūp Latvijas futbola tēls ? Vienus notikumus saasina lai gūtu sekotājus un atbalstītājus , bet kapēc tagad klusums ?
Kas man tagad Novickis jāaizstāv? Raksti un prasi viņam ko un kad viņš (ne)raksta. Ej izgāz savu žulti pār LV futbolu kaut kur citur.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 15:13, pirms 11 mēnešiem
Pandora rakstīja: krievam piederošā klubā spēlē krievi, kas mīl putleru. vai kādu tas pārsteidz? varbūt vēl kādu klubu varam krieviem nopārdot? būs disciplinārajai koitejai vairāk darba.
No RFS vadības puses nav dzirdēta pro-krieviska izturēšanās, nevajag visu vispārināt. Esmu 100% pārliecināts, ka arī tavā darba kolektīvā ir konkrētākie vateņi.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 15:18, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Kas man tagad Novickis jāaizstāv? Raksti un prasi viņam ko un kad viņš (ne)raksta. Ej izgāz savu žulti pār LV futbolu kaut kur citur.
Kurā komentārā un tieši kā es savu žulti izgāžu par visu Latvijas futbolu
Ko tu murgo . Ja , es kritizēju konkrētu futbolistu , tas nenozīmē ka es to visu attiecinātu uz visu Latvijas futbolu . Futbols man patīk , bet nepatīk daži personāži

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 15:19, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Skandāli, jebkuri nezini vai piesaista vislielāko cilvēku uzmanību , ne tā ?Uzprasi tam pašam Novickim kapēc tagad klusē vēl nevienu rindiņu nav spējis sacerēt . Bet uzver kā viņam rūp Latvijas futbola prestižs un gods ! Šteinbors ar Zjuzinu izlasē bij dzēruši , es ar nosodu šādu viņu rīcība , viņš sevi pasniedza kam rūp Latvijas futbola gods tapēc atklājis šo futbolistu slikto rīcību nevarot klusēt . Uzzinājis ka Valmierā nemaksā spēlētājiem algu un nodokļus šo kluba īpašnieku slikto rīcibu nevarot noklusēt, jo viņam rūpot Latvijas futbola gaišais tēls tapēc darījis to zināmu visiem . A , kapēc tagad klusē ? Tagad nerūp Latvijas futbola tēls ? Vienus notikumus saasina lai gūtu sekotājus un atbalstītājus , bet kapēc tagad klusums ?
Dubultie standarti. Sākot no katra pašas ikdienas rīcības līdz augstākajiem līmeņiem pasaules mērogā.

P.S. Mans komentārs ir vispārīgs, nepārmetot neko Novickim vai kādam citam.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 15:28, pirms 11 mēnešiem
vietējais bidlobols

     [+] [-]

, 2024-07-23 15:52, pirms 11 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Starp citu - LFF nevēlas izskatīt tādu smieklīgu gadījumu Dali dali 3.līgas spēlē starp FK Valka vs FK Cēsis par to, ka abas komandas praktiski spēlēja vienādās formās? re kur ir video no spēles https://www.youtube.com/watch?v=dBY...
Frankos arī nesen vēroju līdzīgu gadījumu, arī kaut kāda tur trešā vai ceturtā līga, īsti neorientējos, ponta pēc biju aizgājis paskatīties uz vietējo municipālo stadionu Risinājumu atrada ātri, viena komanda pa virsu formai uzvilka ceļu remonta darbinieku dzeltenās žiletes

     [+] [-]

, 2024-07-23 16:04, pirms 11 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Starp citu - LFF nevēlas izskatīt tādu smieklīgu gadījumu Dali dali 3.līgas spēlē starp FK Valka vs FK Cēsis par to, ka abas komandas praktiski spēlēja vienādās formās? re kur ir video no spēles https://www.youtube.com/watch?v=dBY...
Gan jau ka nē, LFF ir stipri vienalga par 3. līgu.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 16:05, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Parādās informācija , ka RFS lauzīšot līgumu ar Žaleiko un šamējais turpināšot Daugavpilī spēlēt
Divkosis nauris mackevičš viņu uzņems atplestām rokām

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 16:44, pirms 11 mēnešiem
Krievu perēklī iemeta petardi 🤣

     [+] [-]

, 2024-07-23 18:39, pirms 11 mēnešiem
juings rakstīja: Tu saki Kļaviņš tāds un šitāds aizdomīgs tipiņš , piekrītu viņa pagātnē nav viss tīrs maigi sakot , BET kur tad ir mūsu tīrie , labie, skaistie , kam rūp Latvijas futbola tēls futbola blogeri Novickis , Suveizda , Birjuks utt. pēc saraksta mazāk zināmie . Ne vienas rindiņas par šo incidentu NEVIENAS !!! Nezināja , ha-ha viņi visi ļoti labi zin un informēti . Tikai tagad tas bij neizdevīgi celt troksni , jo pēc tam viņiem RFS organizācijā durvis būs slēgtas !!!! Tur tas suns aprakts .
...protams..šitie mīž..

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 18:47, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Kad Mettas fani attaisnos krievijas invāziju, tad arī varēs viņus aiztikt
Nevajg tagad te Mettas fanus glorificēt..nekad neaizmirsīšu kā Salaspilī visu to mutesbajaru baru viens pats krievels pie vietas nolika...🤣🤣🤣

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 19:02, pirms 11 mēnešiem
Ivanu groznijo ar īpaši nemīlēja,pat paši slāvi

  -4 [+] [-]

, 2024-07-23 19:42, pirms 11 mēnešiem
Cik var saprast no raksta-kādam morālam krop.lim ir jābut vīrietim lai iesaistītos agresijā pret sieviet..lai arī ko viņa tur nebutu pateikusi.tas ir viens.
Otrs-jebkurš normāls virietis aizstāvēs savu māti jebkurā situācijā.tā ka visu cieņu RFS futbolistam.ir kārtīgs vīrietis.atšķirībā no tām PPK plukatām kas aizskāra sievieti.
Un trešais-visi šitie huilo kliedzēji savu varonibu varētu izrādit ierakumos pie Doneckas.nevis stadionā aizskarot sievietes un rupji lamājoties sieviešu un bērnu klātbūtnē.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 20:00, pirms 11 mēnešiem
55555555 rakstīja: Nevajg tagad te Mettas fanus glorificēt..nekad neaizmirsīšu kā Salaspilī visu to mutesbajaru baru viens pats krievels pie vietas nolika...🤣🤣🤣
pilnīgi pie vietas metteļi, kamēr viņi neglorificē krieveļu invāziju, lai dzied ko grib

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 20:01, pirms 11 mēnešiem
55555555 rakstīja: Cik var saprast no raksta-kādam morālam krop.lim ir jābut vīrietim lai iesaistītos agresijā pret sieviet..lai arī ko viņa tur nebutu pateikusi.tas ir viens.
Otrs-jebkurš normāls virietis aizstāvēs savu māti jebkurā situācijā.tā ka visu cieņu RFS futbolistam.ir kārtīgs vīrietis.atšķirībā no tām PPK plukatām kas aizskāra sievieti.
Un trešais-visi šitie huilo kliedzēji savu varonibu varētu izrādit ierakumos pie Doneckas.nevis stadionā aizskarot sievietes un rupji lamājoties sieviešu un bērnu klātbūtnē.
Kā var tik ļoti aizšaut garām?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 20:22, pirms 11 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas Krišjānis tagad tik pareizo tēlo. Ja palasa viņa platformu X, tad lielāka patriota par viņu Latvijā nav. Protams, nesaku, ka šādi gadījumi būtu jāignorē.
nu ir viņam sava vēsture, bet ja runā pa tēmu tad ko darīt? Nepiekrist jo to saka viņš? Es gan esmu no viņa tw nobloķēts, tāpēc viņa jaunāko daiļradi nepārzinu

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 20:39, pirms 11 mēnešiem
Zvirgzdiņu Pivars rakstīja: Frankos arī nesen vēroju līdzīgu gadījumu, arī kaut kāda tur trešā vai ceturtā līga, īsti neorientējos, ponta pēc biju aizgājis paskatīties uz vietējo municipālo stadionu Risinājumu atrada ātri, viena komanda pa virsu formai uzvilka ceļu remonta darbinieku dzeltenās žiletes
nu jā, tas ir labs risinājums amatieriem. Nav vairs laiki kad varēja maukt "plikie" pret pārējiem

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 20:40, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Kā var tik ļoti aizšaut garām?
pats sēž donbasa ierakumā

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:01, pirms 11 mēnešiem
huy rakstīja: pats sēž donbasa ierakumā
Nekur nesēžu.bet tēlot varoni uz sievietēm manuprāt ir vīrieša necienīgi

     [+] [-]

, 2024-07-23 21:03, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: pilnīgi pie vietas metteļi, kamēr viņi neglorificē krieveļu invāziju, lai dzied ko grib
Mans komentārs bija par cilvēku spēju atbildēt par saviem vārdiem.
Šeit arī-čalis gāja savu māti aizstāvēt no pļēguriem.visu cieņu puisim par to

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 21:11, pirms 11 mēnešiem
LTpirags rakstīja: Ivanu groznijo ar īpaši nemīlēja,pat paši slāvi
Par ko tad slāviem viņu mīlēt tieši ivans bargais izkāva Novgorodas lielvalsti ,kura bija slāvu valsts ,bet ivans bargais bija moskaļu valsts hans un tur dzīvoja tatār/mongoļu somugri.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:29, pirms 11 mēnešiem
Okupantu atbalstītājiem nav vietas Latvijā. Punkts.

  +4 [+] [-]

, 2024-07-23 22:18, pirms 11 mēnešiem
55555555 rakstīja: Mans komentārs bija par cilvēku spēju atbildēt par saviem vārdiem.
Šeit arī-čalis gāja savu māti aizstāvēt no pļēguriem.visu cieņu puisim par to
No šobrīd pieejamā info - džeki vai džeks dziedāja, orcene iemeta vienam glāze salveti un paziņoja, ka "Putins viņu pirmo novāks", attiecīgi konflikta iniciatore orcene.
Par to, ka māti aizstāveja, ok, jautājumu nav. Vienīgi ja uzmetas ar tekstiem par to, ka visi fašisti, nacisti, tad nah viņš tagad met kažoku un taisnojas? Lai dodas pa taisno uz laimīgo zemi un orceni paņem līdzi...

     [+] [-]

, 2024-07-23 22:49, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet vispār Novickim kārtējo reizi taisnība - kā skandāls LV futbolā, tā ziņas visur un komentāri birst kā no pārpilnības raga. Žēl, ka tāda aktivitāte nav pie ziņām kur mūsu leģi labi nospēlē.
šo ziņu jau paspēja nopublicēt delfi, apollo utt., bet Virslīgas spēles rezultātus viņi gan nekad praktiski nekur nepublicē - lasītājus piesaista skandāli un nevis, kas pozitīvs. Prese ir nožēlojama!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 22:53, pirms 11 mēnešiem
cesinieks777 rakstīja: ...protams..šitie mīž..
Izstāsti labāk - kas Jums tur ar futbolu notiek Cēsīs? Kāpēc ir 2x komandas iekš Dali dali 3.līgas, bet viena jau dabūjusi divus tehniskos zaudējumus par to, ka neierodas uz spēli? Nav loģiskāk, ja visi apvienotos zem vienas komandas? Un kā tā sanāk, ka spēlē starp FK Valka vs FK Cēsis abas komandas prakstiski spēlēja vienādās formās?

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 22:53, pirms 11 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Ui, Kļaviņš iet sensacionālisma un populista taku. Par šo viņam var pateikties, bet kopumā no šādiem tipiem jāuzmanās. Galu galā pats Kļaviņš piestrādā un raksta rakstus vienam labi zināma Ventspils oligarha pietuvinātam laikrakstam/portālam. Nauda jau nesmird.
Bet ko gan mūsu Mårītis, tå kā būtu Emirātos dzīvojis. Ne vārdiņa, laikam kurls.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 23:01, pirms 11 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Izstāsti labāk - kas Jums tur ar futbolu notiek Cēsīs? Kāpēc ir 2x komandas iekš Dali dali 3.līgas, bet viena jau dabūjusi divus tehniskos zaudējumus par to, ka neierodas uz spēli? Nav loģiskāk, ja visi apvienotos zem vienas komandas? Un kā tā sanāk, ka spēlē starp FK Valka vs FK Cēsis abas komandas prakstiski spēlēja vienādās formās?
Paprasi Kļaviņam twitterī, kā viņam gāja ar futbolu Cēsīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-07-24 09:27, pirms 11 mēnešiem
Savu kāju nespēru uz FC Riga spēlēm dēļ tiem Putina mīlētājiem.
Tagad, mana kāja nebūs arī ne uz vienu RFS spēli. Klubs jau ar nekādus komentārus nesniedz - mīkstie, Putina dupsi laizošie krievi!