Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Kalniņš: "Tas, ko VAR izdarījis ar Latvijas futbolu - tā ir ņirgāšanās"

Emils Ozerinskis

Kalniņš: "Tas, ko VAR izdarījis ar Latvijas futbolu - tā ir ņirgāšanās"
Gatis Kalniņš. Foto: Jānis Līgats

Svētdien zaudējumu "Tonybet" futbola Virslīgas spēlē pret "Liepāju" piedzīvoja "Valmieras" futbolisti, kuriem prieka mirklis par Maksima Toņiševa gūtajiem vārtiem tika atņemts ar VAR (video tiesneša asistenta) lēmumu ļoti neviennozīmīgā situācijā. Pēc spēles sirds bija pilna "Valmieras" galvenajam trenerim Gatim Kalniņam, kurš pēcspēles preses konferencē iztirzāja neieskaitīto vārtu situāciju un bija ļoti neapmierināts par sezonas gaitā sakrājušos strīdīgo epizožu apjomu.

Pēc spēles "Valmieras" galvenais treneris Gatis Kalniņš teica: "Bijām daudz labāka komanda laukumā. "Liepāja" šobrīd ir daudz lietas savā spēlē uzlabojusi un apzinās savu spēku. Viņi apzinās, ka viņiem ir jāspēlē zemā blokā un nav pret "Valmieru" nekur jāskrien. Ja mums ir rezultāts 0:1, tad viņiem plāns izdevās - vāļāties, vilkt laiku, apelēt pie tiesnešiem un darīt futbola sīkumus, kurus mēs visi zinām. Esmu pateicīgs spēlētājiem. Mums ir jānopelna tas goliņš, lai gan mēs to guvām. Guvām tīrus un atļautus vārtus, kurus nezinu kāpēc atcēla VAR lēmums. Sanāk, ka Maksims Toņiševs gūst vārtus, bet Andris Treimanis būsā pasaka: "Nē, tev nebūs vārti!". Meisa Diops absolūti netraucēja vārtsargam. Manā izpratnē tas ir tīrs, atļauts gols. Tas, ko VAR šogad ir izdarījis ar Latvijas futbolu - tā ir ņirgāšanās. Tas līmenis kādā ļauj tiesnešiem interpretēt vienu vai otru momentu, tas no malas izskatās smieklīgi."

"Formāli uztaisīs kaut kādu video, kur izskaidros ka viņš [Diops] bija aizmugurē un kaut kam kaut ko pieskārās. Viņš neaizsedza skatienu! Viņš vispār netraucēja vārtsargam tajā brīdī! Bumba nesekoja uz Meisu. Bija atklāts sitiens pa vārtiem. Spēlētājs ieliek devītniekā! Manā skatījumā tīrs, atļauts gols. Variet rakstīt kādu skaidrojumu gribiet, es ģērbtuvē paskatījos. Mēs šobrīd guļam zemē un ir cilvēki un kaut kādas institūcijas, kas mūs vēl grib paspārdīt. Skaidrs, ka tam tagad ir izdevīgs moments," neapmierināts bija Kalniņš, kura komanda zaudēja izlīdzinošos vārtus.

Epizodi par neieskaitītajiem vārtiem paspilgtināja tas, ka iepriekšējā "Valmieras" mājas spēlē tā mača galvenais tiesnesis Andris Treimanis pēc līnijtiesneša kļūdas parādīja otro dzelteno kartīti Maksimam Toņiševam. Savukārt svētdienas spēlē pret "Liepāju" Treimanis atradās video atkārtojuma busiņā un sauca galveno tiesnesi Aleksandru Golubevu saskatīt pārkāpumu Meisam Diopam, kurš ar vārtsargu sadūrās jau labu brīdi pēc mirkļa, kad Toņiševs bija raidījis bumbu vārtu augšējā stūrī.

Sāpīgi "Valmieras" trenerim ir līdzvērtīgās situācijās dažādi pieņemtie lēmumi: "Kā tas tiek interpretēts? Iepriekšējā kārtā spēlēja "Auda" ar RFS. "Audai" atceļ golu, kur pārkāpums bija ievērojamu laiku pirms gola. Patinam vēl atpakaļ 2:2 spēle [pret "Riga"] šeit Daliņa stadionā. Man acu priekšā atklāts pārkāpums pret Žeremiju [Porsānu-Klementē], ceturtais tiesnesis visu redzēja, atklāts pārkāpums, bumba nepamet laukumu, tiek iesists gols - neviens nepaskatās. Tajā spēlē VAR ir. Ejam tālāk! 1:4 spēle pret RFS. Pret Maksimu Toņiševu iedod 11 metru soda sitienu [bloķēja bumbu ar ķermeni, bet tiesnesis Treimanis nozīmēja spēli ar roku], kur kamerās nevar fiksēt pārkāpumu ar roku, bet tiek iedots 11 metru sitiens. Visās epizodēs iesaistīti vieni un tie paši cilvēki. Vēl tajā spēlē atzīst, ka pirmos vārtus RFS guva legāli, jā atzīstu, bet tiek uztaisīts skaidrojošais video no tehniskās kameras, kas vispār nav saistīta ar VAR. Kāpēc neuztaisa skaidrojumu par pendeli, kur tai nebija jābūt? Tās ir dažas kliedzošas epizodes. Droši vien arī Viktors Dobrecovs pamatoti par to pēc mūsu spēles runāja. Tās epizodes sakrājās tik daudz, ka vadzis lūst. Tas kā spēlētāji trenējās un kā attiecās, kā viņi iet cauri ne vieglai situācijai, kas mums ir, man ir žēl viņu. Es izturēšu, man viss būs kārtībā. Man ir žēl spēlētāju. Man dienu dienā viņi ir jāuzmundrina, lai viņi būtu gatavi spēlēt. Es to daru. Saņem šādus sitienus no malas un tad tās rokas nolaižās."

"Man iepriekš intervijā prasīja par tiesnešiem un es teicu, ka ceru, ka tas nav apzināts apzināts darbs [pret mums]. Tad šobrīd sāku stipri šaubīties vai tas viss nav apzināts darbs par viņu lēmumiem vienā vai otrā epizodē attiecībā pret vienu vai otru komandu, vai situāciju tabulā, vai individuālu spēlētāju. Tās lietas ir jāizskauž un jāstrādā visā federācijas līmenī, lai tādas lietas vispār nepieļautu. Jābūt tīram un atklātam futbolam, lai visi saprot kādi ir spēles noteikumu. Mēs tā nevaram - apjūku es, apjūk spēlētāji, apjūk skatītāji visapkārt. Nav konsekvence un vidusceļš, lai mēs vispār saprastu kā var spēlēt. Mums ir viens labākais tiesnesis - Andris Treimanis, bet ir spēles, kur nevar saprast ko viņš domā ar to epizodi. Tiesnesim ir jābūt konsekventam. Ja ir sods tur, tad arī pretējā pusē tādā pašā epizodē ir jābūt sodam. Paskatoties video būtu jābūt skaidram kādēļ ir tādi lēmumu, bet mums tie ir tik jocīgi," neizpratni skaidroja Kalniņš.

Šobrīd pēc deviņiem turnīra tabulā atņemtiem punktiem "Valmiera" ierindojas trešajā vietā. Ja šodien "Adua" uzvarēs "Jelgavu", tad trīs kārtas pirms turnīra beigām ar 51 punktu zaļimelnie nostāsies līdzās vidzemniekiem.

     [+] [-]

, 2024-10-21 11:44, pirms 2 mēnešiem
Tīri uz emocijām pateikts. Valmierā vienmēr treneri un fani čīkst par tiesnešu lēmumiem.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-21 12:12, pirms 2 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Tīri uz emocijām pateikts. Valmierā vienmēr treneri un fani čīkst par tiesnešu lēmumiem.
Kalniņam vajag tulku, kā tu, citādi citi un viņš pats nesaprot ko saka. Labi, ka tu labāk saproti ko Gatis domā kā viņš pats .

Var arī Audas treneri te iekļaut pēc spēles ar rfs, tas arī čīkstulis un visi pārejie treneri
(atskaitot Morozu) no kuriem jau daži padevušies un saka, ka labāk nekomentēs tiesāšanu, jo būs vēl sliktāk.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-21 12:13, pirms 2 mēnešiem
Izskatās, ka Valmiera nenodzēsīs VID parādu. Tagad ķeras pie katra salmiņa, lai paliktu virslīgā. Ceru, ka pirms sezonas akreditācijas komisija neļaus uzsākt sezonu klubiem ar kaut kādiem parādiem.

  +4 [+] [-]

, 2024-10-21 12:25, pirms 2 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Tīri uz emocijām pateikts. Valmierā vienmēr treneri un fani čīkst par tiesnešu lēmumiem.
Basketbolā tas pats ar wolmar priekšgalā.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-21 12:38, pirms 2 mēnešiem
Kapēc ,Treimanis kļūdās vienmēr par labu RFS ,bet NEKAD par sliktu ?Nosauciet kaut vienu epizodi ?
Un kā Treimanis tiesā vai sēž VAR busiņā tā gaidi sliktus pārteigumus Valmiera FC . Es arī vairs neko nesaprotu katrs tiesnesis interpretē kā grib ? Vai noteikumi nav vieni visiem ? Vienīgā reize kad šosezon tika nepamatoti iedota pendele par labu Valmiera spēlē pret Grobiņu .

  +5 [+] [-]

, 2024-10-21 12:39, pirms 2 mēnešiem
Gigantiska mūsu futbola nelaime ir , ka četrus mēnešus nav maksātas algas futbolostiem. Par VID nerunāšu. Mana brālēna pusmāsas draugs veukalā pērk uz kcijām sausās zupas paciņas. Kalniņam nav žēl , ka laukumā tiek nežēlīgi izdzīts, bet jādzīvo pubadā? Par tiesnešiem šur tur var piekrist.

     [+] [-]

, 2024-10-21 12:49, pirms 2 mēnešiem
Gačam šoreiz taisnība. kurš skatījās spēli no A līdz Z, sapratīs

     [+] [-]

, 2024-10-21 12:51, pirms 2 mēnešiem
H.E.N.R.Y. , 12:25, pirms 25 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Viensviensvīrs rakstīja: Tīri uz emocijām pateikts. Valmierā vienmēr treneri un fani čīkst par tiesnešu lēmumiem.
Basketbolā tas pats ar wolmar priekšgalā
=============
es saprotu, ka tev sāp, jo Valmiera gan futbolā, gan šogad basketbolā ir stipri priekšā Liepājai

  +4 [+] [-]

, 2024-10-21 13:08, pirms 2 mēnešiem
garais_999 rakstīja: H.E.N.R.Y. , 12:25, pirms 25 minūtēm , ignorēt , atbildēt
Viensviensvīrs rakstīja: Tīri uz emocijām pateikts. Valmierā vienmēr treneri un fani čīkst par tiesnešu lēmumiem.
Basketbolā tas pats ar wolmar priekšgalā
=============
es saprotu, ka tev sāp, jo Valmiera gan futbolā, gan šogad basketbolā ir stipri priekšā Liepājai
Liepajas basketbola komanda man simpatizē, jā, bet futbola komanda gan nē.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-21 13:15, pirms 2 mēnešiem
Un kā būtu ja uz svarīgākajām spēlēm uzaicinātu tiesnešus no ārzemēm , citur tak notiek šāda prakse ! Varbūt mums arī pamēģināt !

  +1 [+] [-]

, 2024-10-21 13:41, pirms 2 mēnešiem
Sliktam dejotājam... Tas, ka VAR iedeva pendeli Valmierai, kur manā skatījumā kaut kāds negadījums un paši neiesit? Un tas, ka pret Grobiņu tiesneši tika daudz kļūdījās par labu Valmiera? To kaut kā čīkstulis nepiemin. Protams arī Ozerinskis=Valmieras fans te izpaužas ar gaudošanas atspoguļošanu.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-21 14:11, pirms 2 mēnešiem
juings rakstīja: Kapēc ,Treimanis kļūdās vienmēr par labu RFS ,bet NEKAD par sliktu ?
Nosauciet kaut vienu epizodi
https://lff.lv/speles/fk-ventspils-...

     [+] [-]

, 2024-10-21 14:26, pirms 2 mēnešiem
Latfootball rakstīja: https://lff.lv/speles/fk-ventspils-rigas-futbola-skola-5537393/
Cik atceros tad 2020 gadā Latvijas futbolā VAR vēl nebija !
Bet ja pēdējā kļūda ir jau vairāk kā 4 gadus veca , tad RFS var teikt viņiem ļoti, ļoti paveicies ar tiesāšanu . Un cik reizes šo 4 gadu laikā tiesneši kļūdījušies par labu RFS ? Kāds rēķin būs ?

  +1 [+] [-]

, 2024-10-21 14:52, pirms 2 mēnešiem
Man nepatīk īpaši tiesnešus kritizēt,bet šoreiz piekrītu Kalniņam par visiem 100% Es jau pēc spēles uzrakstīju to,ko tagad Gatis pasacīja skali presei.Diemžēl spēlē ir momenti,kur tiesneši var atļauties pieņemt gan šādus,gan tādus lēmumus.Patīk tas mums vai nepatīk,bet taisnība vienmēr būs tiesnešiem.Pateiks jums,ka šajā momentā aizmugurē esošais spēlētājs skāra vārtsargu un pēc noteikumiem,vai vēl labāk,pēc FIFA rekomendācijām tiesnešiem ieteikts vārtus neieskaitīt.Basta!Tā kā Gaču,taisnību neatradīsi.

     [+] [-]

, 2024-10-21 15:47, pirms 2 mēnešiem
juings rakstīja: Un cik reizes šo 4 gadu laikā tiesneši kļūdījušies par labu RFS ? Kāds rēķin būs ?
Nosauc, lūdzu, Treimaņa kļūdu par labu RFS! "Audas" vārtus VAR neieskaitītu jebkurā TOP līgā.

     [+] [-]

, 2024-10-21 15:52, pirms 2 mēnešiem
Protams ka gan jau daļa no šī ir vienkārši pēc spēles emocijas, bet nu kautkā pēc katras Valmieras spēles kaut kāda dīvaina vai 50/50 situācija ir bijusi jau. Tas ieskaitot finanšu drāmu, gan jau veda pie šīs presenes

20/10 pret Liepāju - Neieskaitītie Toņiševa vārti
4/10 pret Grobiņu - Kad Varslavāna vārtus neiezskatija lai iedotu pendeli + tie 2 momenti kas bija pret Grobiņu par kuriem jau Dobrocevs izteicās.
28/9 pret Audu - Toņiševa abas dzeltenās + Gueya sarkanā ( Pats domāju ka viss bija korekti, bet nu arī pēc spēles tiesneši bija viena no galvenajām tēmām.)

3 spēles pēc kārtas... un visās tiesneši galvenajā lomā. Vienkārši žēl.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-21 15:58, pirms 2 mēnešiem
Animalzzz rakstīja: 4/10 pret Grobiņu - Kad Varslavāna vārtus neiezskatija lai iedotu pendeli.
Tiesnesis pasteidzās un nosvilpa pendeli par labu "Valmierai", nesagaidot kā attīstīsies epizode. Viņš taču nedrīkst ieskaitīt vārtus, kuri tika gūti pēc svilpes!

  -1 [+] [-]

, 2024-10-21 16:34, pirms 2 mēnešiem
Latfootball rakstīja: https://lff.lv/speles/fk-ventspils-rigas-futbola-skola-5537393/
Kur var no šejienes saprast ka Treimanis pieļāvis kļūdu par sliktu RFS ???

  -2 [+] [-]

, 2024-10-21 16:37, pirms 2 mēnešiem
Latfootball rakstīja: Nosauc, lūdzu, Treimaņa kļūdu par labu RFS! "Audas" vārtus VAR neieskaitītu jebkurā TOP līgā.
https://x.com/ver0tajs/status/18480...

  +1 [+] [-]

, 2024-10-21 16:41, pirms 2 mēnešiem
Animalzzz rakstīja: Protams ka gan jau daļa no šī ir vienkārši pēc spēles emocijas, bet nu kautkā pēc katras Valmieras spēles kaut kāda dīvaina vai 50/50 situācija ir bijusi jau. Tas ieskaitot finanšu drāmu, gan jau veda pie šīs presenes

20/10 pret Liepāju - Neieskaitītie Toņiševa vārti
4/10 pret Grobiņu - Kad Varslavāna vārtus neiezskatija lai iedotu pendeli + tie 2 momenti kas bija pret Grobiņu par kuriem jau Dobrocevs izteicās.
28/9 pret Audu - Toņiševa abas dzeltenās + Gueya sarkanā ( Pats domāju ka viss bija korekti, bet nu arī pēc spēles tiesneši bija viena no galvenajām tēmām.)

3 spēles pēc kārtas... un visās tiesneši galvenajā lomā. Vienkārši žēl.
Paskaidro ,kapēc 28.09 spēlē pret Audu Toņiševam nevajadzētu dod kādu no abām dzeltenajām?
Un Geja sarkano arī lūdzu paskaidro ,kapēc ,lai nedotu.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-21 16:46, pirms 2 mēnešiem
juings rakstīja: Kur var no šejienes saprast ka Treimanis pieļāvis kļūdu par sliktu RFS ???
Tā ir slavenā spēle, kur Treimanis vēl pirmajā puslaikā noraidīja 2 RFS spēlētājus un treneri, ļoti būtiski pazeminot RFS izredzes uz titulu tajā sezonā.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-21 16:50, pirms 2 mēnešiem
juings rakstīja: https://x.com/ver0tajs/status/1848013651061432474
Tie taču ir Toņiševa neieskaitītie vārti spēlē pret Liepāju! Kāds labums RFS no šī lēmuma? Turklāt, spēles galvenais arbitrs ir Golubevs, nevis Treimanis. VAR var tikai rekomendēt tiesniesim paskatīties video, lēmumu pieņem galvenais tiesniesis.

  -1 [+] [-]

, 2024-10-21 16:53, pirms 2 mēnešiem
Zemas kvalitātes tiesneši Latvijas futbolā. Ko tur brīnieties, ja netiek tiesāti, kaut cik regulāri, augstākas raudzes turnīri, vai izlašu spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-21 16:54, pirms 2 mēnešiem
Latfootball rakstīja: Tā ir slavenā spēle, kur Treimanis vēl pirmajā puslaikā noraidīja 2 RFS spēlētājus un treneri, ļoti būtiski pazeminot RFS izredzes uz titulu tajā sezonā.
Cilvēks no malas pēc spēles teksta neko nesapratīs , tie kas seko līdzi futbolam zinās , BER tas ka Treimanis pieņem interesantus un brīžiem ļoti interesantus lēmumus piekritītīs daudzi !

  -1 [+] [-]

, 2024-10-21 16:56, pirms 2 mēnešiem
Latfootball rakstīja: Tie taču ir Toņiševa neieskaitītie vārti spēlē pret Liepāju! Kāds labums RFS no šī lēmuma? Turklāt, spēles galvenais arbitrs ir Golubevs, nevis Treimanis. VAR var tikai rekomendēt tiesniesim paskatīties video, lēmumu pieņem galvenais tiesniesis.
Galvenais ieskaitīja vārtus Bet Treimanis VAR atcēla šoreiz runa par treimani nevis RFS , ma vienkārši nav laika meklēt Treimanā interesantos lēmumus par labu RFS

     [+] [-]

, 2024-10-21 18:41, pirms 2 mēnešiem
Ingus1992 rakstīja: Paskaidro ,kapēc 28.09 spēlē pret Audu Toņiševam nevajadzētu dod kādu no abām dzeltenajām?
Un Geja sarkano arī lūdzu paskaidro ,kapēc ,lai nedotu.
Kur es teicu ka nebija jādod... pats plinīgi uzrakstiju, ka abas situācijas bija pareizas
Vienkārši tie bija momenti par kuriem gan Kalniņš, gan citi nebija sajūsmā. Tāpec es tos pieminēju.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-21 18:47, pirms 2 mēnešiem
Man pēc šīs spēles galīgi nebija sajūta, ka tiesneši tur kaut ko būtu sačakarējuši. Spēles laikā biju par Valmieru, bet pēc spēles bija sajūta, ka pati Valmiera vien ir vainīga un viņu leģionāri ne visai ar galvu draudzējas. Ko tur Diops būdams aizmugurē līda? Un vēl uztaisīja nevajadzīgu kontaktu ar vārtsargu. Lai arī bumba kontakta laikā jau bija aiz vārtsarga, bet tā vēl nebija vārtos. Jā, varbūt kāds tiesnesis arī ieskaitītu šādus vārtus, bet pa lielam pati Valmiera vainīga un šitā raudāšana par tiesnešiem man rada tikai antipātijas. Kādreiz Valmiera bija mana favorīte, bet tā sastāva izpārdošana pēc titula izcīnīšanas, eirokausu izgāšana, algu un nodokļu nemaksāšana, tiesnešu vainošana un visādu sazvērestību meklēšana manas simpātijas ir būtiski mazinājušas.

     [+] [-]

, 2024-10-21 18:48, pirms 2 mēnešiem
Latfootball rakstīja: Tiesnesis pasteidzās un nosvilpa pendeli par labu "Valmierai", nesagaidot kā attīstīsies epizode. Viņš taču nedrīkst ieskaitīt vārtus, kuri tika gūti pēc svilpes!
Nē nu es piekrītu tam, ka tiesnesim vajadzēja sagaidīt epizodes beigas. Tik tur jau arī īsti tā problēma bija, jo tas nenotika

Bet tā kopumā, es tās 3 spēles pieminēju ne jau tam lai sūdzētos, ka tiesneši ir sazvērestībā pret Valmieru u.t.t. Bet lai saprastu/izprastu kāpēc šajā reizē Kalniņš ''uzsprāga'', jo 3 spēles pēc kārtas viņam presenēs viens no galvenajiem jautājumiem ir... ''Kā šodien jūs uztverat tiesneša darbu?'' vai kautkas tam līdzīgs.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-21 19:02, pirms 2 mēnešiem
Ko tur Kalniņam raudāt par spēli pret Grobiņu? Par ātru nosvilpa - jā, bet pendeli tāpat iesita, vēl Grobiņai sarkanā, Valmierai vēl viena pendele un uzvara ar 4:1. Tiesāšana nekad nebūs perfekta, kļūdas lielākas un mazākas ir un būs, bet šai kļūdai uz spēli un tās rezultātu faktiski nebija nekādas ietekmes.

  +2 [+] [-]

, 2024-10-21 19:13, pirms 2 mēnešiem
TAS, KO VALMIERA IZDARĪJUSI AR LATVIJAS FUTBOLU - TĀ IR ŅIRGĀŠANĀS Gača, mazāk jāčīkst, vairāk nauda jāmeklē

     [+] [-]

, 2024-10-21 21:47, pirms 2 mēnešiem
Ir jau vēl viens moments,kam pievērsu uzmanību.Liepājas vārtsargs protestēja par šo golu un saņēma dzelteno kartīti.Pēc tam vārtus anulēja,bet kartīti nē.Atkal kaut kā neiet kopā.Tiesa,varbūt to darīja rupjā veidā,nezinu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2024-11-08 06:42, pirms mēneša
🍓 Foršas meitenes vēlas seksu!

❤️ izdrāž viņus 👉 https://bsgem24.ru/lovegirl17