Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

JDFS "Alberts" vējainajā Liepājā iesit trīs un sarūpē pārsteigumu pārspēlēs

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

JDFS "Alberts" vējainajā Liepājā iesit trīs un sarūpē pārsteigumu pārspēlēs
Foto: Ģirts Gertsons

Pirmajā pārspēlē par iespēju nākamgad piedalīties Latvijas futbola Virslīgā Jura Docenko Futbola skola "Alberts" izbraukumā ar 3:2 pieveica "Grobiņas Sporta centru"/"Liepājas Futbola skolu". Otrā cīņa sestdien pulksten 12.00 sāksies Upesciema stadionā.

Kaujas ievadā pastāvīgi uzbruka mājinieki, kuri saraustītā divcīņu futbolā vējainos laikapstākļos vairākkārt nopelnīja iespēju veikt standartsituācijas. Ar pirmajām no tām viesi tika galā, bet 15. minūtē Devida Dobrecova veiktais stūra sitiens beidzās ar "Roma" audzēkņa Zakarijas Sdagi bumbas raidīšanu vārtos.

Nonākot iedzinējos, albertiešu pretestība arvien nocietinājās, viesiem uzreiz metoties uzbrukumā. Pirmajā no tiem tiesnesis saskatīja aizmugures pārkāoumu, bet pēc vārtsarga Artema Mališa izspēles no vārtiem bumbu neapvaldīja Ingars Sarmis Stuglis, to pārtverot un vienatnē pret vārtu vīru izskrienot Dāvim Indrānam. Bijušais Latvijas valstsvienības futbolists spēcīgi un precīzi sita vārtu tuvējā stūrī, panākot 1:1.

Jau pēc četrām minūtēm "Grobiņa" atguva pārsvaru, vēl vienai stūra sitiena izspēlei beidzoties ar bumbas nokļūšanu Germana Māliņa sargātajos vārtos. Burzmā vārtu priekšā to tur ievirzīja ukrainis Deniss Halata.

Puslaika izskaņa noritēja "Alberta" zīmē. 40. minūtē pēc standartsituācijas otrā tempa uzbrukumā gaisa divcīņā Jāni Krautmani nokoda Matīss Zēģele, bumbu raidot vārtu tālajā stūrī. Pēc trim minūtēm Liepājas vējš piepalīdzēja viesiem, kuru pussargs Krišs Andersons tālsitienā ar planējošu trajektoriju pārsteidza ne īpaši pārliecinoši spēlējošo vārtsargu Mališu, izvirzot vadībā "Albertu".

Otrā puslaika sestajā minūtē "Alberts" pēc stūra sitiena vēlreiz nogādāja bumbu mājinieku vārtos, tomēr šoreiz tiesnesis pamanīja pārkāpumu, rezultātam paliekot 3:2.

Grobiņnieki vairāk pārvaldīja bumbu, taču daudz bīstamas iespējas neizveidoja. Pamatlaika beigu daļā Stuglis no dažu metru attāluma bumbu raidīja virs pārliktņa.

Pēdējās minūtēs vējš pieņēmās spēkā, haotiskā futbolā viesiem nosargājot pārsvaru.

"Grobiņas SC"/LFS – Rīgas JDFS "Alberts" 2:3 (2:3)
Vārti: Sdagi 15', Halata 20' – Indrāns 16', Zēģele 40', Andersons 43'.
Brīdinājumi: Krautmanis 22', Devids Dobrecovs 61', Družiņins 89', Knapšis 90'+2 – Zakreševskis (treneris) 23', Zēģele 29', Indrāns 45'+3.
Grobiņa: Mališs – Družiņins, Krautmanis (Rūdolfs Meļķis 46'), Džeriņš, Ingars Sarmis Stuglis, Sdagi (Knapšis 60'), Maksims Fjodorovs (Moskera 72'), Halata, Krušatins, Devids Dobrecovs (Sāmietis 72'), Gaučis (Kruglaužs 60').
JDFS Alberts: Māliņš – Maksimovs, Guliaks, Augusts, Prohorenkovs, Rihards Ozoliņš, Indrāns, Priedītis (Rošā 80'), Krišjānis (Pirktiņš 68'), Andersons, Zēģele.
Galvenais tiesnesis: Vasilijs Mordatenko.

Pārspēļu vietne:
https://lff.lv/sacensibas/viriesi/p...

  +4 [+] [-]

, 2024-11-20 14:58, pirms 9 mēnešiem
Bomba!

  +1 [+] [-]

, 2024-11-20 15:05, pirms 9 mēnešiem
Apinīc rakstīja: Bomba!
Ivaram triek. Viņa svētie platiem soļiem soļo prom no Liepājas
Slēpts komentārs: kika81

     [+] [-]

, 2024-11-20 15:09, pirms 9 mēnešiem
Mēdz teikt, ka abām komandām laika apstākļi bija vienādi, bet.....tas viss nebija nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-20 15:10, pirms 9 mēnešiem
Pelnīti, Alberts vairāk gribēja. Sitās arī līdz kaulam, Grobiņas spēlētāji nebija gatavi. Laikam gaidīja, ka Alberts apgulsies ar vēderu gaisā un padosies.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-20 15:11, pirms 9 mēnešiem
kika81 rakstīja: Ļoti labi. Tādam klubam, kā Grobiņa virslīgā nav ko darīt. Žēl Jelgavu, tie uz beigām bija galvas tiesu pārāki.
Jā, saprotu tevi, jo nafig LFV komandas, kuras drāž Kamazu&Co!😁😂
Nu, vienīgi, tad lielai daļai LFV klubu nav ko darīt virslīgā.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-20 15:11, pirms 9 mēnešiem
Kuglaužs iespējams vājakais spēlētājs Virslīgā

     [+] [-]

, 2024-11-20 15:14, pirms 9 mēnešiem
Pat Stuglis ar Liepājas 1.

     [+] [-]

, 2024-11-20 15:15, pirms 9 mēnešiem
Kapēc pārspēles nevarēja rīkot pirms nedēļas ?

  +2 [+] [-]

, 2024-11-20 15:20, pirms 9 mēnešiem
juings rakstīja: Kapēc pārspēles nevarēja rīkot pirms nedēļas ?
Iespējams dēļ izlašu spēlēm.

  +2 [+] [-]

, 2024-11-20 15:21, pirms 9 mēnešiem
Veči, ja jūs negribat spēlet, nespelejiet nemociet sevi, tad lai labāk spēlē Grobiņa pirmā līgā, Alberts malači, cīnījās godam.

     [+] [-]

, 2024-11-20 15:23, pirms 9 mēnešiem
Lūdzu izskaidrojot kadel neieskaitija 4 golu, pēc stūra sitiena izspēles, kad bumba bija aiz līnijas, bet tiesnesis veikli izvilka ārā un iedeva gk sitienu, kas tur bija, sods?

  +3 [+] [-]

, 2024-11-20 15:28, pirms 9 mēnešiem
Grobiņa tiek pozicionēta, ka vietējo spēlētāju komanda. Par to arī bija cieņa. Pēc transfēru loga, 7 viesspēlētāji, šodien abus vārtus guva viesspēlātāji. Alberts cik noprotu bija visi mūsējie. Nu pēc loģikas vajadzēja uzvarēt Grobiņai. Prieks, ka uzvarēja vietējie, nevis imports.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-20 15:28, pirms 9 mēnešiem
MaiklsNaits rakstīja: Veči, ja jūs negribat spēlet, nespelejiet nemociet sevi, tad lai labāk spēlē Grobiņa pirmā līgā, Alberts malači, cīnījās godam.
Tur jau haips jau no paša starta bija lielāks, nekā patiesā varēšana

     [+] [-]

, 2024-11-20 15:30, pirms 9 mēnešiem
Ādolfs Bezbašnovs rakstīja: Ivaram triek. Viņa svētie platiem soļiem soļo prom no Liepājas
Atceros pie Ordo rakstīji, viņi zaudēja. Grobiņa ar šodien zaudēja. Treneri neatceros Ordo.

     [+] [-]

, 2024-11-20 15:30, pirms 9 mēnešiem
12ais zāģis pēc kārtas Grobiņai (vēl)Virslīgā...Nu ja ne ar ko citu,tad ar šo rekordu komanda ir iegājusi Virslīgas vēsturē.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-20 15:43, pirms 9 mēnešiem
Spēli neskatījos, vairāk nekomentēt Grobiņu Albercs

  -1 [+] [-]

, 2024-11-20 15:48, pirms 9 mēnešiem
kika81 rakstīja: Tur jau haips jau no paša starta bija lielāks, nekā patiesā varēšana
Tu raksti par FK Liepāja?
Jā, piekrītu! Troksnis sākumā bija liels, bet beigās kārtējais čiks vien sanāca. Pat no grobiņniekiem divreiz kārtīgi dabūja ierīt.

     [+] [-]

, 2024-11-20 15:51, pirms 9 mēnešiem
Spēli neredzēju, bet rezultāts drusku pārsteidz un tajā pat laikā nē. Atceramies, ka vasarā Grobiņa zaudēja PPK LV kausā. Lai nu kā, atbildes spēlei vajadzētu būt interesantai.

  +4 [+] [-]

, 2024-11-20 15:52, pirms 9 mēnešiem
Skatoss rakstīja: 12ais zāģis pēc kārtas Grobiņai (vēl)Virslīgā...Nu ja ne ar ko citu,tad ar šo rekordu komanda ir iegājusi Virslīgas vēsturē.
Švaka tev Virslīgas vēsture. Auda 2004. gada sezonā 28 spēlēs zaudēja 27 spēles un bija viens neizšķirts. Precīzi neatceros kurā kārtā bija tas neizšķirts, bet liec kur gribi, bija garāka Virslīgas zāģu sērija par 12 spēlēm.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-20 15:54, pirms 9 mēnešiem
Nākamgad virslīgā būs sešas Rīgas komandas.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-20 15:55, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu raksti par FK Liepāja?
Jā, piekrītu! Troksnis sākumā bija liels, bet beigās kārtējais čiks vien sanāca. Pat no grobiņniekiem divreiz kārtīgi dabūja ierīt.
Cik nu kārtīgi ierija, abas uzvarētās spēles ar minimālu pārsvaru turklāt pirmajā derbijā Maļcevs ar visu VAR sačakarējās un iedeva Grobiņai dāvanu (vēl ilgi pēc tam Maļcevu neredzējām Virslīgā tiesājam).

  -2 [+] [-]

, 2024-11-20 16:02, pirms 9 mēnešiem
EMERSON DEOCLECIANO rakstīja: Lūdzu izskaidrojot kadel neieskaitija 4 golu, pēc stūra sitiena izspēles, kad bumba bija aiz līnijas, bet tiesnesis veikli izvilka ārā un iedeva gk sitienu, kas tur bija, sods?
Tiesnesis vispār zem katras kritikas, par to golu arī nesaprotu, komentētājs ar nesaprata. Varbūt kāds lielāks eksperts zinās

  -1 [+] [-]

, 2024-11-20 16:04, pirms 9 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Švaka tev Virslīgas vēsture. Auda 2004. gada sezonā 28 spēlēs zaudēja 27 spēles un bija viens neizšķirts. Precīzi neatceros kurā kārtā bija tas neizšķirts, bet liec kur gribi, bija garāka Virslīgas zāģu sērija par 12 spēlēm.
2004 gada lielākai daļai sportacentra auditorijas bija smilšu kaste nevis futbols

     [+] [-]

, 2024-11-20 16:34, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tu raksti par FK Liepāja?
Jā, piekrītu! Troksnis sākumā bija liels, bet beigās kārtējais čiks vien sanāca. Pat no grobiņniekiem divreiz kārtīgi dabūja ierīt.
Kārtīgi tas ir kā?

     [+] [-]

, 2024-11-20 16:37, pirms 9 mēnešiem
BenSimmonsBall rakstīja: Švaka tev Virslīgas vēsture. Auda 2004. gada sezonā 28 spēlēs zaudēja 27 spēles un bija viens neizšķirts. Precīzi neatceros kurā kārtā bija tas neizšķirts, bet liec kur gribi, bija garāka Virslīgas zāģu sērija par 12 spēlēm.
2006. gadā kādai komandai nebija stipri līdzīga sezona? Proti bez uzvarām un arī tikai 1 vai 2 neizšķirti? Nav īsti laiks meklēt un neatceros komandas nosaukumu uz sitiena

  -2 [+] [-]

, 2024-11-20 16:42, pirms 9 mēnešiem
Izcili. Lai grobiņa iet uz turieni, no kurienes nākusi. Jauc te gaisu Liepājā

     [+] [-]

, 2024-11-20 16:51, pirms 9 mēnešiem
kika81 rakstīja: Kārtīgi tas ir kā?
Daudz vārtus iesitot.
Iesist trīs vārtus jau ir nopietni, ja pat ielaiž divus. Plus atstājot vienā spēlē uz nullītes FKL, ar tādu sastāvu, nav peļami.

     [+] [-]

, 2024-11-20 16:52, pirms 9 mēnešiem
Man tikai 3 jautājumi:
1 - kur pazuda slavenie 912 glorijas hanteri?
2 - vai patiešām Grobiņa pazudīs no virslīgas, pēc 1 sezonas?
3 - kas turpmāk notiks ar Fk Liepājas dublieriem Grobiņas Sc?

     [+] [-]

, 2024-11-20 16:53, pirms 9 mēnešiem
bondža rakstīja: Izcili. Lai grobiņa iet uz turieni, no kurienes nākusi. Jauc te gaisu Liepājā
Vel viens FKL tirliņš izlīdis no alas, kur klusēja visu sezonu dūrītē, aiz kauna!

     [+] [-]

, 2024-11-20 16:53, pirms 9 mēnešiem
Grobiņas Sc ir Fk Liepājas dublieri, beidzot daudziem tas daleca ko rakstīja daudzi visu sezonu!

  +1 [+] [-]

, 2024-11-20 16:57, pirms 9 mēnešiem
go152608 rakstīja: Grobiņas Sc ir Fk Liepājas dublieri, beidzot daudziem tas daleca ko rakstīja daudzi visu sezonu!
Kur ir kaut viens oficiāls fakts, ka grobiņnieki ir FKL dublieri?
Tas, ka Grobiņa SC/LFS ir Liepājas futbola skolas sadarbības partneri ir pat komandas nosaukumā ierakstīts, bet kas liecina par FKL un grobiņnieku sadarbību?

     [+] [-]

, 2024-11-20 17:02, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vel viens FKL tirliņš izlīdis no alas, kur klusēja visu sezonu dūrītē, aiz kauna!
Par ko man jākaunas? Jākaunas būtu tiem, kuri akli ticēja tam, kas nekad nenotiks. Kad FKL bija 10 vietā, nevienu brīdi nepameta doma, ka komanda visu sakārtos, nemaz nerunājot par tādu sīkumu, kā tikt tabelē garām "ĪSTIEM LIEPĀJNIEKIEM". Ja viņus var tā nosaukt.

     [+] [-]

, 2024-11-20 17:07, pirms 9 mēnešiem
bondža rakstīja: Par ko man jākaunas? Jākaunas būtu tiem, kuri akli ticēja tam, kas nekad nenotiks. Kad FKL bija 10 vietā, nevienu brīdi nepameta doma, ka komanda visu sakārtos, nemaz nerunājot par tādu sīkumu, kā tikt tabelē garām "ĪSTIEM LIEPĀJNIEKIEM". Ja viņus var tā nosaukt.
Nu,nu!
Tikai tas viss neapgāž faktu, ka FKL kārtējo sezonu pamatīgi izgāž sezonas sākumu, un tikai pie puslīdz normāla rezultāta tiek, kad sezonas vidū veic pamatīgas izmaiņas komandā. Treneru kolektīvā ieskaitot pastumjot Kamazu malā.

  -1 [+] [-]

, 2024-11-20 17:08, pirms 9 mēnešiem
Grobinai jaaiziet pagulēt kādus 10 gadus 1.līga un nakamgad Liepāju japarauj līdzi!

  +2 [+] [-]

, 2024-11-20 17:14, pirms 9 mēnešiem
Tie kas neredzēja vārtu guvumus nesaprot, ka 3/5 praktiski tika gūti ar laika apstākļu palīdzību! Otrā lieta - Grobiņas SC ir pirms sezonas pati spēlēja Nākotnes līgā un nevajag iedomāties, ka dēļ tā, ka viņi uz krekliem nēsā Virslīgas logo uzšuves ir kļuvuši par RFS! Šogad pat mazliet futbola sekotāju kuluāros pavīdēja jautājums, vai Virslīga tomēr nav gatava 12 komandu konkurencei, jo SK Super Nova un JDFS Alberts praktiski ir viena līmeņa komandas un varētu grāpstīt punktus pret Virslīgas apakšgala komandām - tādām kā FS Jelgava un vēl dažām. Ja kāds domā, ka pēc gada FS Jelgava mierīgi atgriezīsies Virslīgā ,tad vēlos pateikt, ka tas nebūs tik vienkārši, jo ir JDFS ALberts un Mārupes SC. Nākotnes līgā ir grūti arī tas, ka prettiešajiem konkurentiem ir tikai divas savstarpējās spēles - un nav iespēja vākt punktus četors apļos!

     [+] [-]

, 2024-11-20 17:17, pirms 9 mēnešiem
Laikam pavējš palīdzēja.

     [+] [-]

, 2024-11-20 17:17, pirms 9 mēnešiem
Donald Trump 2024 rakstīja: Grobinai jaaiziet pagulēt kādus 10 gadus 1.līga un nakamgad Liepāju japarauj līdzi!
Par FKL i neceri

     [+] [-]

, 2024-11-20 17:33, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Jā, saprotu tevi, jo nafig LFV komandas, kuras drāž Kamazu&Co!😁😂
Nu, vienīgi, tad lielai daļai LFV klubu nav ko darīt virslīgā.
Kamaz vairs nebūs, vismaz ne kā treneris Liepājā.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-20 17:34, pirms 9 mēnešiem
šodien futbolu spēlē ? būtu visus pasūtījis lai paši skraida tādā laikā pakaļ bumbai !

     [+] [-]

, 2024-11-20 17:39, pirms 9 mēnešiem
Cerams Grobiņa tomēr paliks virslīgā,jo savādāk virslīgā par daudz Rīgas komandu.Jelgava prom un ,ja vēl Grobiņa ,tad arvien mazāk klubu par kuriem fanot pret Rīgas klubiem.

     [+] [-]

, 2024-11-20 17:42, pirms 9 mēnešiem
fall in love rakstīja: Kamaz vairs nebūs, vismaz ne kā treneris Liepājā.
Nu, ja nebūs, tad nebūs! Ne jau viņš vienīgais ir padarījis šo komandu par to izsmieklu, kāda tā ir jau vairākas sezonas.

     [+] [-]

, 2024-11-20 18:20, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kur ir kaut viens oficiāls fakts, ka grobiņnieki ir FKL dublieri?
Tas, ka Grobiņa SC/LFS ir Liepājas futbola skolas sadarbības partneri ir pat komandas nosaukumā ierakstīts, bet kas liecina par FKL un grobiņnieku sadarbību?
Es domāju, ka tas, ka šim klubam nav nekādas saistības ar Grobiņu, izņemot nosaukumu. Tikpat labi Daugavpilī var būt klubs ar nosaukumu "Rīga". Klubs ir no Liepājas, stadions Liepājā, LFS, jo pašiem nav savas futbola akadēmijas. Nezinu vai tā ir vai nav, bet tie ir fakti.

     [+] [-]

, 2024-11-20 18:27, pirms 9 mēnešiem
nu ko var ņemties, 2 sitieni 3 goli. Tāpēc jau treneriem nepatīk paŗspēles novembrī, sniegā lietu un vēl visādās kataklizmās. Domāju Groobinja otrā spēlē notesīs albertu 4-1. Pēc 2 spēlēm jārunā.

  +1 [+] [-]

, 2024-11-20 18:43, pirms 9 mēnešiem
zwan rakstīja: Es domāju, ka tas, ka šim klubam nav nekādas saistības ar Grobiņu, izņemot nosaukumu. Tikpat labi Daugavpilī var būt klubs ar nosaukumu "Rīga". Klubs ir no Liepājas, stadions Liepājā, LFS, jo pašiem nav savas futbola akadēmijas. Nezinu vai tā ir vai nav, bet tie ir fakti.
Tā nu gan nav, jo klubs ir radies Grobiņā, un daudzus gadus to finansēja Grobiņas novada pašvaldība, kur tam ir savs sporta centrs, kurā trenējas jaunie futbolisti. Stadions arī daudzus gadus bija Grobiņā, kamēr pērn LFF neizrādīja savu principialitāti neļaujot klubam tajā vairs spēlēt, jo ģērbtuves mazliet par tālu no stadiona.

     [+] [-]

, 2024-11-20 19:07, pirms 9 mēnešiem
zwan rakstīja: Es domāju, ka tas, ka šim klubam nav nekādas saistības ar Grobiņu, izņemot nosaukumu. Tikpat labi Daugavpilī var būt klubs ar nosaukumu "Rīga". Klubs ir no Liepājas, stadions Liepājā, LFS, jo pašiem nav savas futbola akadēmijas. Nezinu vai tā ir vai nav, bet tie ir fakti.
Daugavpilī bija komanda "Daugava",nevis "Rīga"...

     [+] [-]

, 2024-11-20 19:37, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tā nu gan nav, jo klubs ir radies Grobiņā, un daudzus gadus to finansēja Grobiņas novada pašvaldība, kur tam ir savs sporta centrs, kurā trenējas jaunie futbolisti. Stadions arī daudzus gadus bija Grobiņā, kamēr pērn LFF neizrādīja savu principialitāti neļaujot klubam tajā vairs spēlēt, jo ģērbtuves mazliet par tālu no stadiona.
Nestrīdos, neesmu vietējais, Jums gan jau ir vairāk informācijas. Vnk pirms šīs spēles bija diskusija par nodokļu parādiem, “iemetu aci” reģistros. Ir biedrība Grobiņas sporta centrs, reģistrēta 2022.gadā, Saldus iela 32, Liepāja. Un bija pašvaldības aģentūra “Grobiņas sporta centrs”, (noteikti, tas ko Jūs domājat) kura patiešām bija reģistrēta Grobiņas sporta centrā, bet 2021.gadā reorganizēja un pārsauca par tūrisma centru. Tātad uz šo brīdi ir tikai un vienīgi viens Grobiņas Sporta centrs un tas ir Liepājā. Nav nozīmes, kas ir bijis, kopš 2022.gada tā ir Liepājas komanda. Ja tu esi dzimis Liepājā, šobrīd dzīvo Rīgā, tu esi šobrīd rīdzinieks. Kāpec tad biedrību nereģistrēja Grobiņā ? Šobrīd šim klubam nav nekāda sakara ar Grobiņu, tikai nosaukums. Tā nu tas ir. Un paskaties transfēros, no LFS ir tikai divi spēlētaji (lai būtu akadēmija), 13 !!! dīli ar LFK. Grozies kā gribi, bet izskatās kā izskatās, ka Grobiņas SC ir dublieru legalizēšana virslīgā. Tas ir tikai mans viedoklis, kā jau teicu, nezinu, kā ir patiesībā, bet to, ka šis klubs nav no Grobiņas, to es zinu, jo lasīt māku. Bez naida, vnk fakti.

     [+] [-]

, 2024-11-20 20:07, pirms 9 mēnešiem
zwan rakstīja: Nestrīdos, neesmu vietējais, Jums gan jau ir vairāk informācijas. Vnk pirms šīs spēles bija diskusija par nodokļu parādiem, “iemetu aci” reģistros. Ir biedrība Grobiņas sporta centrs, reģistrēta 2022.gadā, Saldus iela 32, Liepāja. Un bija pašvaldības aģentūra “Grobiņas sporta centrs”, (noteikti, tas ko Jūs domājat) kura patiešām bija reģistrēta Grobiņas sporta centrā, bet 2021.gadā reorganizēja un pārsauca par tūrisma centru. Tātad uz šo brīdi ir tikai un vienīgi viens Grobiņas Sporta centrs un tas ir Liepājā. Nav nozīmes, kas ir bijis, kopš 2022.gada tā ir Liepājas komanda. Ja tu esi dzimis Liepājā, šobrīd dzīvo Rīgā, tu esi šobrīd rīdzinieks. Kāpec tad biedrību nereģistrēja Grobiņā ? Šobrīd šim klubam nav nekāda sakara ar Grobiņu, tikai nosaukums. Tā nu tas ir. Un paskaties transfēros, no LFS ir tikai divi spēlētaji (lai būtu akadēmija), 13 !!! dīli ar LFK. Grozies kā gribi, bet izskatās kā izskatās, ka Grobiņas SC ir dublieru legalizēšana virslīgā. Tas ir tikai mans viedoklis, kā jau teicu, nezinu, kā ir patiesībā, bet to, ka šis klubs nav no Grobiņas, to es zinu, jo lasīt māku. Bez naida, vnk fakti.
Nē, Ok! Es nenoliedzu, ka apstākļi mainās, naudas devēji mainās, bet vai tāpēc ir jāmaina kluba nosaukums, kas ir tā identitāte, un arī ir sava vēsture, es neesmu pārliecināts?! Klubs ar nosaukumu Grobiņa SC pacēlās no zemākām līgām, tad startēja nākamajā līmenī ar to pašu nosaukumu, un ar to arī kvalificējās LFV. Latvijas futbolā tas jau ir atpazīstams brends.
Attiecībā uz FK Liepāja spēlētājiem grobiņnieku sastāvā, tad tas ir tikai un vienīgi bizness. Ja mēs domājam savādāk, tad tāda gadījumā, piemēram, RFS vairāki LFV klubi ir dublieri, Valmiera FK ieskaitot, jo šajos klubos spēlē virkne spēlētāju, kuri tiek izīrēti no RFS.

     [+] [-]

, 2024-11-20 20:41, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Nē, Ok! Es nenoliedzu, ka apstākļi mainās, naudas devēji mainās, bet vai tāpēc ir jāmaina kluba nosaukums, kas ir tā identitāte, un arī ir sava vēsture, es neesmu pārliecināts?! Klubs ar nosaukumu Grobiņa SC pacēlās no zemākām līgām, tad startēja nākamajā līmenī ar to pašu nosaukumu, un ar to arī kvalificējās LFV. Latvijas futbolā tas jau ir atpazīstams brends.
Attiecībā uz FK Liepāja spēlētājiem grobiņnieku sastāvā, tad tas ir tikai un vienīgi bizness. Ja mēs domājam savādāk, tad tāda gadījumā, piemēram, RFS vairāki LFV klubi ir dublieri, Valmiera FK ieskaitot, jo šajos klubos spēlē virkne spēlētāju, kuri tiek izīrēti no RFS.
Es Jums piekrītu, ka identitāte nav jāmaina, bet tad vienīgais, kas paliek saistošs ir identitāte, nosaukums, pārējais ir Liepāja. Par transfēriem nestrīdēšos ar Jums, tur noteikti neesmu tik informēts un nav laika skatīties, kas ir citos klubos.No manas puses, lai Grobiņai sanāk pēc šādas sezonas saglabāt sastāvu un nākošgad atkal spēlēt, jo sezonas sākums, jau bija labs.

     [+] [-]

, 2024-11-20 20:56, pirms 9 mēnešiem
zwan rakstīja: Es Jums piekrītu, ka identitāte nav jāmaina, bet tad vienīgais, kas paliek saistošs ir identitāte, nosaukums, pārējais ir Liepāja. Par transfēriem nestrīdēšos ar Jums, tur noteikti neesmu tik informēts un nav laika skatīties, kas ir citos klubos.No manas puses, lai Grobiņai sanāk pēc šādas sezonas saglabāt sastāvu un nākošgad atkal spēlēt, jo sezonas sākums, jau bija labs.
Diemžēl, bet ne viss acīmredzamais un mums vēlamais ir arī faktiskais. Es domāju par to, kas pēkšņi notika ar klubu, kurš sezonu sāka un līdz tās vidum aizvadīja pat ļoti sekmīgi kā LFV jaunpienācējs, bet pēc tam viss kā ar nazi nogriezts. Vai nu klubam bija tik nopietnas finanšu problēmas, ka tas spēlēja tā kā spēlēja, un arī pārspēlēs rāda to ko rāda. Varbūt kāds iekšējais konflikts utt. Diemžēl, bet ir tā kā ir.

     [+] [-]

, 2024-11-20 23:00, pirms 9 mēnešiem
ka tik sestdien pa sniegu mīnuss grādos vīriem nesanāk sportot

     [+] [-]

, 2024-11-21 08:00, pirms 9 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Diemžēl, bet ne viss acīmredzamais un mums vēlamais ir arī faktiskais. Es domāju par to, kas pēkšņi notika ar klubu, kurš sezonu sāka un līdz tās vidum aizvadīja pat ļoti sekmīgi kā LFV jaunpienācējs, bet pēc tam viss kā ar nazi nogriezts. Vai nu klubam bija tik nopietnas finanšu problēmas, ka tas spēlēja tā kā spēlēja, un arī pārspēlēs rāda to ko rāda. Varbūt kāds iekšējais konflikts utt. Diemžēl, bet ir tā kā ir.
Domāju spēlētāji izdega, jo sakumā rādīja spēli virs savam spējām.
Ja paliks virslīgā nakošā sezona atkal būs miglā tīta, gan jau zaudēs kādus vadošos spēlētājus un kā parasti naudas meklējumi..

     [+] [-]

, 2024-11-21 10:14, pirms 9 mēnešiem
Neatradu apskatu virslīgas youtube kontā, laikam, pārspēles uz to neattiecas, visi jau atvaļinājumā

     [+] [-]

, 2024-11-21 10:15, pirms 9 mēnešiem
gandrīz aizmirsu pateikties par izcili sūdīgo spēles pārraides kvalitāti , pļuščenko , beidz ņemties ar prezentācijām , sāc domāt kā uzlabot lv fubolu