Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Beņušis: "Latvijā futbola bāzes ir labākas"

Beņušis: "Latvijā futbola bāzes ir labākas"
Ričards Beņušis
Foto: E.Šemiotas Futbolas.lt

Lietuvas izlases un "Liepājas metalurgs" kluba uzbrucējs Ričards Beņušis sarunā ar Lietuvas žurnālistiem dalījās domās par savu karjeru ''metalurgā''.

"Liepājas metalurgs" pagājušajā sezonā kļuva par Latvijas vicečempioniem un triumfēja Baltijas futbola līgā. Šosezon Liepājas komanda ''LMT Virslīgā'' atrodas vien sestajā pozīcijā, komanda nomainīja treneri, kā arī atlaida vairākus pazīstamus futbolistus. Tomēr "Liepājas metalurgs" pagarināja līgumu ar 28 gadus veco lietuviešu uzbrucēju Ričardu Beņuši. Pēc paša futbolista teiktā, viņš priecājas, ka vismaz tiek pie spēlēšanas.

Vai esi apmierināts spēlēdams Liepājā?
Grūti pateikt, taču mūsu rezultāti noteikti nav pārāk spoži, tādēļ situācija nav viennozīmīga. Esmu apmierināts ar savu lomu komandā, saņemu iespēju doties laukumā un spēlēt.

Klubs atlaida piecus spēlētājus, vai nebija iespējams, ka šāds liktenis sagaida arī Tevi?
Nebija, jo komanda jau iepriekš informēja, ka grib mani paturēt. Atlaistie spēlētāji nebija komandas līderi - Ruslans Mihaļčuks nospēlēja varbūt tikai vienu spēli, Rimkēvičs un Klimeks arī reti tika pie spēlēšanas. Iespējams, ka tikai Bleidelis un Rubīns spēlēja svarīgāku lomu, taču arī bez šiem spēlētājiem komanda nebūs vājāka.

Skatoties nākotnē, varbūt Tev jau ir kādi plāni?
Pagaidām visas domas ir šeit, Liepājā. Sākumā vēlos noslēgt šo sezonu un atpūsties, jo bez atpūtas spēlēju jau veselus divus gadus, spēlējot bez atpūtas futbols var dažreiz arī apnikt.

Vai vēlētos atgriezties atpakaļ Kauņā?
Pagaidām tieši šim klubam arī piederu, viņi mani latviešiem tikai aizdeva. Ar ''Kaunas'' vadību esam runājuši, cik zinu, vēlāk viņi gribēs mani atpakaļ. Ceru, ka pēc atgriešanās no Latvijas viņi mani laukā neizmetīs (smejas).

Vai vari salīdzinat Lietuvas A līgu un Latvijas "Virslīgu"?
Latvijā čempionāts ir vienlīdzīgāks. Visas desmit komandas ir samērā līdzīgas, katra var katru uzvarēt, bet var arī zaudēt. Tas ir liels pluss, man patīk šāda situācija. Kamēr spēlēju FBK "Kaunas" sastāvā, tad mums nācās pacensties spēlējot tikai ar dažiem klubiem, pārējos uzvarējām vieglāk. Arī stadioni un futbola bāzes Latvijā ir augstāka līmeņa, labāk sakārtotas.

Baltijas līgas pusfinālā iekļuva tikai viens Lietuvas un trīs Latvijas klubi. Vai tas pierāda latviešu pārākumu?
Šogad - jā. Baltijas līgas rezultāti atspoguļo viņu spēku. Ko mēs varam gribēt, kad viens no Lietuvas spēcīgākajiem klubiem "Sūduva" savā laukumā zaudē ar piecu vārtu pārsvaru... Nav labi, taču nevaru arī apgalvot, ka latvieši ir stipri pārāki par lietuviešiem.

Izmantotie resursi:
futbolas.lt

Slēpts komentārs: alguns

  -3 [+] [-]

, 2008-07-18 14:12, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Domāju,ka šogad Baltijas līgu arī uzvarēs FBK Kaunas,ja Grigarčuks arī pusfinālā domās spēlēt ar dublieriem.Un dublieri Ventspilij pēc Smirnova,Horužija un
Žutautas aiziešanas kļuvuši vājāki.

finālā varbūt tiks, bet ne jau viņi finālā varētu Skonto vinnēt.. šaubos!

  +8 [+] [-]

, 2008-07-18 14:16, pirms 16 gadiem
Nu Grigarčuks ar to parāda, ka viņam ir diezgan ierobežots skatījums! Piekrītu, ka Baltijas līga nav augstas klases turnīrs un nav liela vērtība tajā uzvarēt, bet nu klubam ir jābūt kādām ambīcijām ne tikai Virslīgā kausā un CL!
Slēpts komentārs: Namejs latgaļu karotājs

  +5 [+] [-]

, 2008-07-18 14:25, pirms 16 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: bleidelis un rubīns nv līderi un spēlēja mazsvarīgu lomu, vēl labāk bez viņiem nebūs vājāki pzdc kurš tur mudzī
prieks ka lietuvietis uzslavē un atzīst ka šeit ir labāka infro struktūra

neko nepareizu vinjsh nepateica gan i bleidelis i rubiins ir ja ne vaajaaki tad pilniibaa vienliidziigi ar lm jaunajiem speeleetaajiem vai vnk latvijas liigaa speeleejoshiem bet kam metalurgaa tureet divus diikdienjus kas par nekko nedariishanu sanjem piectik lielu algu kaa teiksim kaads jaunais lv speeleetaajs...beidzot zaharins saacis domaat ar galvu!..un kaa pashi futbolisti nesaprot ka nevar seedeet uz veciem lauriem..taalab jau arii muusu izlase nav nekur veel tikusi cik gados vaacijas izlases sastaavs nomainaas 4tros 6sos?! a muuseejie dazhds labs jau speelee no 90 gadu vidus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-07-18 14:32, pirms 16 gadiem
taalab jau arii muusu izlase nav nekur veel tikusi cik gados vaacijas izlases sastaavs nomainaas 4tros 6sos?! a muuseejie dazhds labs jau speelee no 90 gadu vidus...


Nesmīdini... ar ko nomainīt??? Nesalīdzini Vāciju un Latviju. Un kurš ir tas liekais, kas būtu jāmet laukā? Izlase uzvar un kāpj FIFA rangā

P.s.

Kad reiz beigsies Latvijā šis jaunības kults? Hokejā, tagad arī futbolam neliek mieru... Neko sev, izlases veči atdod visus spēkus, bet nē taču, tinaties prom...

     [+] [-]

, 2008-07-18 14:44, pirms 16 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: Nesmīdini... ar ko nomainīt??? Nesalīdzini Vāciju un Latviju. Un kurš ir tas liekais, kas būtu jāmet laukā? Izlase uzvar un kāpj FIFA rangā

P.s.

Kad reiz beigsies Latvijā šis jaunības kults? Hokejā, tagad arī futbolam neliek mieru... Neko sev, izlases veči atdod visus spēkus, bet nē taču, tinaties prom...


nee nee nee atljaushos tev nepiekrist..izlase ir jaamaina pakaapeniski nevis ljaujot vecai paaudzei speeleet liidz tie knapi var kaajas pavilkt nu nevar taa ar hokeju viss ir super pilniigi pareiza taktika un nevar girbeet rezultaatus uzzreiz pacietiigs fans gaidiis un hokejaa muusu jaunie ir iespeelejushies mazliet vairaak ticiibas sev un speelees veel labaak kaa vecie savos ziedu laikos...
par to saliidzinaashanu latvija vaacija protams tas nav iespeejams bet kaa piemeers der gan nu ir mums jaunie speeleetaaji ir un ne slikti tikai vinjiem netiek dota nekaada iespeeja paraadiit sevi izlashu liimeniii un ja dod tad 80 minuutee uzlaizhu un laukuma un gaida kad notiks briinums un peec tam atkal speeles 5cas nesauc uz izlasi...
un par to izlases uzvareeshanu un kaapshanu-kaapeec tas notiek?! taapeec ka dazhs labs ir sapratis ka stepanovs pahars rubiins bleidelis ir aizvietojami un pie vaarda tiek kljava ivanovs solonjicins karlsons utt...tikai manupraat to vajadzeeja jau aatraak un pakaapeniskaak jo piemineetie jau ar nekaadi jaunulji vairs nav ...

     [+] [-]

, 2008-07-18 14:58, pirms 16 gadiem
Būtu interesati uzzināt vēl kāda salīdzinājumu starp Latvijas un Lietuvas līgām.

     [+] [-]

, 2008-07-18 15:16, pirms 16 gadiem
vigo87

Nē, viss ir daudz vienkāršāk - ja jaunais nespēj izkonkurēt veco no sastāva, tad lai sēž malā...

  +2 [+] [-]

, 2008-07-18 15:23, pirms 16 gadiem
Arī stadioni un futbola bāzes Latvijā ir augstāka līmeņa, labāk sakārtotas.

Viņš laikam bija domājis Liepājā,bet pārteicās!

  +2 [+] [-]

, 2008-07-18 15:27, pirms 16 gadiem
kaut kur vismaz esam labāki par braļugām

  -1 [+] [-]

, 2008-07-18 15:42, pirms 16 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: vigo87

Nē, viss ir daudz vienkāršāk - ja jaunais nespēj izkonkurēt veco no sastāva, tad lai sēž malā...

jaa un ko dariisim tad ja tas vecais vairs galiigi nevarees paspeeleet un paiet?! tad hop taa peekshnji laidiisim to jauno kursh vairs nemaz tik jauns nebuus un visu laiku buus valstvieniibas speeles noskatiijies no rezervistu solinja?!?...tieshi taapeec ka esam maza valsts ar sameeraa maz taadiem lieliem futbola talantiem ja gribam tureeties normaalaa liimenii tad manupraat mums regulaari izlasee ir jaaiesaista jaunie speeleetaaji un liels priex ka tomeer starkovs kaut nedaudz bet jau arii ir saacis uzticeeties jaunajai mainjai un cerams tas turpinaasies jo tas ir pareizais celjsh...

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 17:18, pirms 16 gadiem
Nu šitas pirms kādas nedēļas jau futbolas.lt bija..bet protams, ka patīkami apzināties, ka vismaz futbolā mēs kaut nedaudz, bet tomēr esam pārāki par leišiem

  -1 [+] [-]

, 2008-07-18 18:16, pirms 16 gadiem
vigo87 rakstīja: jaa un ko dariisim tad ja tas vecais vairs galiigi nevarees paspeeleet un paiet?! tad hop taa peekshnji laidiisim to jauno kursh vairs nemaz tik jauns nebuus un visu laiku buus valstvieniibas speeles noskatiijies no rezervistu solinja?!?...tieshi taapeec ka esam maza valsts ar sameeraa maz taadiem lieliem futbola talantiem ja gribam tureeties normaalaa liimenii tad manupraat mums regulaari izlasee ir jaaiesaista jaunie speeleetaaji un liels priex ka tomeer starkovs kaut nedaudz bet jau arii ir saacis uzticeeties jaunajai mainjai un cerams tas turpinaasies jo tas ir pareizais celjsh...

nākotnes vārdā mēs visur varētu pedalīties visur ar U-16 jo tie kas vecāki bik ātrāk neko nevarēs! LV jaunie gurķi iedomājas ka pietiek skaitīties perspektīvam, aizbraukt atrādīties Blekpūlei un vieta izlasē nopelnīta

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 18:16, pirms 16 gadiem
Ronaldi rakstīja: Nu šitas pirms kādas nedēļas jau futbolas.lt bija..bet protams, ka patīkami apzināties, ka vismaz futbolā mēs kaut nedaudz, bet tomēr esam pārāki par leišiem

vismaz hokejā ar, a pa basketu man po

     [+] [-]

, 2008-07-18 20:56, pirms 16 gadiem
Howard rakstīja: MUMS TIKAI TAGAD PARADAS LATVIESU SPELETAJI, KURI MAK RUNAT LATVISKI X)

un vai tad no ta izlase kljuust specigaka?

     [+] [-]

, 2008-07-18 21:10, pirms 16 gadiem
asaris15 rakstīja: kaut kur vismaz esam labāki par braļugām

nevajag krist eiforija no viena cilveka domamam!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 23:02, pirms 16 gadiem
Krisons_is_back rakstīja: taalab jau arii muusu izlase nav nekur veel tikusi cik gados vaacijas izlases sastaavs nomainaas 4tros 6sos?! a muuseejie dazhds labs jau speelee no 90 gadu vidus...


Nesmīdini... ar ko nomainīt??? Nesalīdzini Vāciju un Latviju. Un kurš ir tas liekais, kas būtu jāmet laukā? Izlase uzvar un kāpj FIFA rangā

P.s.

Kad reiz beigsies Latvijā šis jaunības kults? Hokejā, tagad arī futbolam neliek mieru... Neko sev, izlases veči atdod visus spēkus, bet nē taču, tinaties prom...


Namainijās jo nāca jaunie EČ tikam jo starkovs saka atjaunot Latvijas izlasi !!! Nac verpakovskis, klava u. c.

  +1 [+] [-]

, 2008-07-18 23:03, pirms 16 gadiem
vigo87 rakstīja: nee nee nee atljaushos tev nepiekrist..izlase ir jaamaina pakaapeniski nevis ljaujot vecai paaudzei speeleet liidz tie knapi var kaajas pavilkt nu nevar taa ar hokeju viss ir super pilniigi pareiza taktika un nevar girbeet rezultaatus uzzreiz pacietiigs fans gaidiis un hokejaa muusu jaunie ir iespeelejushies mazliet vairaak ticiibas sev un speelees veel labaak kaa vecie savos ziedu laikos...
par to saliidzinaashanu latvija vaacija protams tas nav iespeejams bet kaa piemeers der gan nu ir mums jaunie speeleetaaji ir un ne slikti tikai vinjiem netiek dota nekaada iespeeja paraadiit sevi izlashu liimeniii un ja dod tad 80 minuutee uzlaizhu un laukuma un gaida kad notiks briinums un peec tam atkal speeles 5cas nesauc uz izlasi...
un par to izlases uzvareeshanu un kaapshanu-kaapeec tas notiek?! taapeec ka dazhs labs ir sapratis ka stepanovs pahars rubiins bleidelis ir aizvietojami un pie vaarda tiek kljava ivanovs solonjicins karlsons utt...tikai manupraat to vajadzeeja jau aatraak un pakaapeniskaak jo piemineetie jau ar nekaadi jaunulji vairs nav ...



Piekrītu, jo ne augstāk kāpa un ne zemāk krita !!! Labāk jaunie nevis vecie!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-07-19 04:07, pirms 16 gadiem
huy rakstīja: nākotnes vārdā mēs visur varētu pedalīties visur ar U-16 jo tie kas vecāki bik ātrāk neko nevarēs! LV jaunie gurķi iedomājas ka pietiek skaitīties perspektīvam, aizbraukt atrādīties Blekpūlei un vieta izlasē nopelnīta

Tu aizej galējībās, nav jau runa par visas komandas nomaiņu "nākotnes vārdā". Paaudžu maiņa ir normāla parādība, un tai ir jāgatavojas. Te jau iepriekš vigo87 pareizi pateica, ka vajag jau laikus iesaistīt spēlētājus izlasē, lai tie varētu kā nākas aizstāt vecos tad, kad patiešām vajadzēs. Nu nenotiks uzreiz tā, ka atnāks kāds jaunais un uzreiz Astafjeva vai kāda cita veterāna vietu ieņems.