Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Video: Gorkšs, Kļaviņš un Ļašenko - LFF prezidenta kandidātu diskusija (pilns ieraksts)

Andris Liepa
Andris Liepa
Šonedēļ Sportacentrs.com TV piedāvā Jums ekskluzīvu futbola diskusiju, kurā pirmo reizi pie viena galda sēdās visi trīs Latvijas Futbola federācijas (LFF) prezidenta amata kandidāti - Kaspars Gorkšs, Krišjānis Kļaviņš un Vadims Ļašenko. Viens no viņiem 27. aprīlī LFF kongresā amatā nomainīs ilggadējo futbola vadītāju Gunti Indriksonu. Diskusiju vadīja Sportacentrs.com žurnālists Krišs Upenieks, bet Edmunds Novickis ik pa laikam diskusijā iesaistījās ar saviem jautājumiem, lai precizētu kandidātu atbildes un iegūtu plašāku informāciju, kā arī izskaņā katram no kandidātiem uzdeva iepriekš sagatavotus jautājumus.

00:40 - 02:35 - Kandidāti piesaka viens otru
02:35 - 11:45 - Diskusijas formāta izskaidrošana. Kandidāti par galvenajiem punktiem viņu programmās
11:50 - 14:25 - Kandidāti par to, ar ko ir labāki par saviem konkurentiem
14:35 - 23:00 - Kandidātu domas, kāpēc konkurenti vēlas kļūt par LFF prezidentu
23:10 - 45:55 - LFF biedri izsaka domas par kandidātiem, kuri pauž savus komentārus par biedru domām
46:05 - 1:03:40 - Kandidāti uzdod jautājumus saviem konkurentiem
1:03:45 - 1:09:30 - Kandidāti par savām kampaņām un to izmaksām
1:09:35 - 1:15:55 - Kandidāti izsaka savu kritiku par konkurentu programmām
1:16:05 - 1:18:35 - Konkrēti jautājumi, konkrētas atbildes! Jā vai nē!
1:18:45 - 1:40:10 - Edmunda Novicka jautājumi! Kandidāti uzrunā biedrus!

Diskusijas fragmenti pieejami šeit: LFF kandidātu diskusija: Kļaviņš dodas talkā...
Vērtējums: +10

 +16 [+] [-]

, 2018-04-18 13:19, pirms 7 gadiem
Nu pretīgi skatīties, no pirmajām minūtēm Kļaviņš un Ļašenko laizās savā starpā, apmainoties ar komplimentiem un iepriekš sagatavotiem jautājumiem.
Ja Gorkšs kaut kādā mistiskā veidā nekļūs par prezidentu, tad nu tiešām būs skumji ar tiem biedriem.. Lieki pieminēt, ka viņš no šiem ir vienīgais gadu gaitā sevi pierādījušais cilvēks un vienīgais no šiem, kurš jau sev nopelnījis dzīvei ar futbola spēlēšanu. Skatos uz Ļašenko, cilvēkam grūti izteikties, kāds prezidents?

  +7 [+] [-]

, 2018-04-18 13:45, pirms 7 gadiem
Cerams varees redzet, kursh par ko balsos... Var redzet, ka zhurnalistiem un kandidatiem nav lielas pieredzes shaadaas diskusijaas, bet vismaz kkas notiek!

 +13 [+] [-]

, 2018-04-18 13:48, pirms 7 gadiem
ThePower rakstīja: Nu pretīgi skatīties, no pirmajām minūtēm Kļaviņš un Ļašenko laizās savā starpā, apmainoties ar komplimentiem un iepriekš sagatavotiem jautājumiem.
Ja Gorkšs kaut kādā mistiskā veidā nekļūs par prezidentu, tad nu tiešām būs skumji ar tiem biedriem.. Lieki pieminēt, ka viņš no šiem ir vienīgais gadu gaitā sevi pierādījušais cilvēks un vienīgais no šiem, kurš jau sev nopelnījis dzīvei ar futbola spēlēšanu. Skatos uz Ļašenko, cilvēkam grūti izteikties, kāds prezidents?
Arī jautājumi K.K. Ļešenko virzienā izskatās, ka bija jau iepriekš sarunāti. Skumji, ka šādi ar diviem knauzeriem var izkropļot visu futbola sabiedrību. Ja par Ļešenko, tad tiešām, nevis runā, bet mocās, pat savas domas nevar izteikt. Nav runa par LV valodu. Skaidrs, ka kāds Ļešenko stutē. Un KK dzied līdz kā padauza.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-18 13:54, pirms 7 gadiem
Elektrum Olimpiskais centrs - sporta spēļu zāle
Zālē ir 830 skatītāju vietas.

 +11 [+] [-]

, 2018-04-18 13:55, pirms 7 gadiem
Ne jau SC vajadzēja diskusiju, bet pie Dombura delfos. Tur visas sarunas gaitā Ļešenko, futbola terminoloģijā runājot, "tā arī centram nebūtu ticis pāri". Bet tam otram, kurš pa vidu diskusijā iegozējies, ātri vien "SARKANO KARTĪTI" parādītu. Ne saruna, bet bardaks.

 +13 [+] [-]

, 2018-04-18 14:04, pirms 7 gadiem
No sākuma likās, ka KK būs, tas, kas dos virsū Lešenko, bet beigās viņš ir metis kažoku uz otru pusi. KK laikam ir sapratis, ka neviens viņu nelaidīs pie šprices, tāpēc jāpielien, lai dabūtu labu amatu LFF. Lašenko būs kauna traips, ja uzvarēs, Latviski neprot, piedalās neskaitāmās shēmās, ja 10 firmās ir valdē u.t.t, tas jau vien liecina par shēmotāju. Varbūt, ka KK ir labs plāns par stadioniem, bet viņš tomēr ar šo diskusiju parādīja, ka tomēr viņš ir tomēr pudelei ies par korķi un meklēs labumu sev. Cerams, ka Gorkš uzvarēs.

  +7 [+] [-]

, 2018-04-18 14:09, pirms 7 gadiem
Piekrītu par diskusijas vadīšanu. Vajadzēja daudz profesionālāk, uz nevienu jautājumu nedabūja atbildi no trim kandidātiem. Bija redzams bardaks, bet, protams, paldies par organizēšanu un, ka visus sapulcināja vienu viet.

 +15 [+] [-]

, 2018-04-18 14:11, pirms 7 gadiem
Ļašenko jums ir drausmīga latviešu valodas izruna! Kā jūs varēsiet kā LFF prezidents atrisināt pareizi kādu jautājumu ar tik nesaprotamu runu valsts valodā? Vai jūs tikai pāris gadus dzīvojat šajā valsti? Kāpēc līdz šim brīdim nēesat iemācījies valsts valodu? Vai tāda ir jūsu attieksme pret Latvijas valsti? Tātad arī tāda ir jūsu attieksme pret visu kas notiek Latvijas sportā!?

  +8 [+] [-]

, 2018-04-18 14:22, pirms 7 gadiem
Noklausījos interviju. Tādu ma.ucību no Ļešenko un Kk puses negaidīju. Ja tie abi tiks, tad tas būs prātiņ, nāc mājās un pierādījums, kas viss ir pērkams un uz personīgo labumu interešu būvēts.

 +15 [+] [-]

, 2018-04-18 14:44, pirms 7 gadiem
Diezgan pretīgi. Kā tu vari pretendēt uz LFF vadītāja amatu, ja visu šo laiku dzīvojot valstī, neesi bijis spējīgs iemācīties valsts valodu? Kauns nav? Kaut kāda paškritika vispār eksistē?
Un nevajag tagad sākt smirdēt ar tekstiem "viņš vēl mācās valodu", "viņam ir sakari", "viņam ir piekļuve lielām naudām" utt.
Tā ir elementāra lieta - zināt valsts valodu, kurā tu dzīvo. Tas vispār ir pirmais, ar ko būtu jāsāk! Ja tu to visu šo gadu gaitā neesi iemācījies, tad tā ir necieņa pret valsti un tu esi zābaks . Tādam cilvēkam nav jāvada LFF.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-18 14:48, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: No sākuma likās, ka KK būs, tas, kas dos virsū Lešenko
Ieslēdza pragmatismu un pieslējās viņuprāt spēcīgākajam, lai tiktu pie siles. Tam visam pa virsu uzkāra skaistu lozungu par "spēku apvienošanu Latvijas futbola labā".
Ja godīgi, man agrāk KK bija tā kā žēl, kad daudzkur viņu norēja un izsmēja, jo likās ka ir pelnījis otro iespēju. Bet nu šis tārps ir zaudējis jebkuru cieņu manās acīs. Lišķis un mjauka!

 +13 [+] [-]

, 2018-04-18 15:15, pirms 7 gadiem
Kļaviņs labi laiza dupsi Lašenko, ta ka maza kucīte

  -4 [+] [-]

, 2018-04-18 15:16, pirms 7 gadiem
bezbiksis rakstīja: Diezgan pretīgi. Kā tu vari pretendēt uz LFF vadītāja amatu, ja visu šo laiku dzīvojot valstī, neesi bijis spējīgs iemācīties valsts valodu? Kauns nav? Kaut kāda paškritika vispār eksistē?
Un nevajag tagad sākt smirdēt ar tekstiem "viņš vēl mācās valodu", "viņam ir sakari", "viņam ir piekļuve lielām naudām" utt.
Tā ir elementāra lieta - zināt valsts valodu, kurā tu dzīvo. Tas vispār ir pirmais, ar ko būtu jāsāk! Ja tu to visu šo gadu gaitā neesi iemācījies, tad tā ir necieņa pret valsti un tu esi zābaks . Tādam cilvēkam nav jāvada LFF.
Audzis, mācījies, strādājis krieviskā vidē. Latviski var izteikties. Apmēram Starkova variants. Kā balsotāji nobalsos, tā būs- viņiem labāk zināms, kāds prezidents vajadzīgs.

 +11 [+] [-]

, 2018-04-18 15:23, pirms 7 gadiem
Manuprāt pats svarīgākais šajā diskusijā bija Edmunda uzdotais jautājums Kasparam par viņa kampaņā redzamajiem cilvēkiem, kas nav saistīti ar futbolu un kam ikdienā futbols īsti neinteresē. Tieši šeit parādās tas, ka Gorkšs Latvijas futbolam ir vajadzīgs kā svaigs gaiss. Mums ir vajadzīga šī seja, šī atpazīstamība un tēls. Šī harizma, kas futbolam spētu piesaistīt arī tos, kam ikdienā tas nerūp un neinteresē. Pašreiz mūsu futbolā ir tikai divi šādi cilvēki - Gorkš un Verpakovskis. Ja tu ej uz teātri, tas ne vienmēr nozīmē to, ka tev tas patīk. Varbūt Tu ej kopā ar sievu vai ar draugiem, bet kad Tu esi tur, tad tu saproti, ka tajā visā varbūt kaut kas ir un ir vērts aiziet vēl kādu citu reizi. Kur, piemēram, Latvijā būtu bokss, ja nebūtu Mairis Briedis. Tagad par boksu interesējas gandrīz katra mājsaimniece, bet kur tas viss bija gadus 5 atpakaļ. Mums pats svarīgākais šobrīd ir veidot tēlu un šo filozofiju, kas spētu manīt mūsu domāšanu un attieksmi. Ja, kaut vai rīt, kāds dāsns miljonārs iedotu LV futbolam 10 miljonus un mums taptu par padsmit laukumiem vairāk, diez vai tas veicinātu lielāku interesi par futbolu. Turklāt tas absolūti negarantētu kaut kādus panākumus nākotnē. Viss sākas mūsu galvās....

Pat regulāram futbola līdzjutējam Leščenko vārds neko neizsaka un kur nu vēl cilvēkam, kas ar futbolu ir uz Jūs. Bet, ja viņa komandā paliek iepriekšējie LFF cilvēki, tad nu spriediet paši... Edmunda jautājums par supermenu šeit bija īsti vietā.

Par Kļaviņu negribās izteikties - riktīgs zutis un hameleons...

P.S. Šīs vēlēšanas mums parādīs, cik laba gaume ir mūsu futbola sabiedrībai. Cerams, ka tā ir labāka par daudzo letiņu mūzikas gaumi. NĒ ŠLĀGERIM - JĀ GORKŠAM

 +11 [+] [-]

, 2018-04-18 15:30, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Audzis, mācījies, strādājis krieviskā vidē. Latviski var izteikties. Apmēram Starkova variants. Kā balsotāji nobalsos, tā būs- viņiem labāk zināms, kāds prezidents vajadzīgs.
Es, protams, nevēlos viņu aizskart kā cilvēku, kā indivīdu. Ļoti iespējams, ka foršs čalis, bet LFF prezidents ir publiska persona. Un pasaules populārākā sporta veida valsts federācijas prezidentam ir jābūt attiecīgām kvalitātēm. Taču šeit kandidātam ir problēma salikt vienkāršu, paplašinātu teikumu.
Daudzi ir auguši krieviskā vidē, tai skaitā es. Tas jau ir atkarīgs no indivīda paša - mācīties valsts valodu vai nē.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-18 15:50, pirms 7 gadiem
imils rakstīja: Manuprāt pats svarīgākais šajā diskusijā bija Edmunda uzdotais jautājums Kasparam par viņa kampaņā redzamajiem cilvēkiem, kas nav saistīti ar futbolu un kam ikdienā futbols īsti neinteresē. Tieši šeit parādās tas, ka Gorkšs Latvijas futbolam ir vajadzīgs kā svaigs gaiss. Mums ir vajadzīga šī seja, šī atpazīstamība un tēls. Šī harizma, kas futbolam spētu piesaistīt arī tos, kam ikdienā tas nerūp un neinteresē. Pašreiz mūsu futbolā ir tikai divi šādi cilvēki - Gorkš un Verpakovskis. Ja tu ej uz teātri, tas ne vienmēr nozīmē to, ka tev tas patīk. Varbūt Tu ej kopā ar sievu vai ar draugiem, bet kad Tu esi tur, tad tu saproti, ka tajā visā varbūt kaut kas ir un ir vērts aiziet vēl kādu citu reizi. Kur, piemēram, Latvijā būtu bokss, ja nebūtu Mairis Briedis. Tagad par boksu interesējas gandrīz katra mājsaimniece, bet kur tas viss bija gadus 5 atpakaļ.
tāpēc,ka mediji ir sastāstījuši pilnas ausis par tiem briežiem pa visiem šitiem gadiem,tāpēc arī tā interese no mājsaimnieču puses ir radusies...

arī piem. smaiļotajam Rumjancevam pēdējos gados ir bijuši labi panākumi,bet par viņu un smaiļošanu taču ne sūda nereklamē atšķ no boksiem

  +9 [+] [-]

, 2018-04-18 16:04, pirms 7 gadiem
Es nevarēju šo interviju noskatīties. Kad sāka runāt Ļašenko kļuva ļoti smagi klausīties. Cilvēks valsts valodu zina stipri viduvējā līmenī maigi sakot. Kāds no viņa var būt prezidents? Pašam vajadzētu būt kauns,ka viņš kandidē.
Savukārt Kļaviņš parādīja savu īsto seju.
Žēl Kaspara Gorkša,ka viņš piedalās šajā afērā,ko sauc par kandidēšanu uz futbola prezidenta amatu.
Te ir viss skaidrs. Latvijai futbols ir miris ar Ļašenko stāšanos prezidenta amatā.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-18 16:06, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: tāpēc,ka mediji ir sastāstījuši pilnas ausis par tiem briežiem pa visiem šitiem gadiem,tāpēc arī tā interese no mājsaimnieču puses ir radusies...

arī piem. smaiļotajam Rumjancevam pēdējos gados ir bijuši labi panākumi,bet par viņu un smaiļošanu taču ne sūda nereklamē atšķ no boksiem
Atradi, ko salīdzināt....

  -1 [+] [-]

, 2018-04-18 16:10, pirms 7 gadiem
Vakar noskatījos pa SC tv!

Secinājumi. Ir diezgan skumji, jo manuprāt neviens no šīs trio neder par LFF. Lašenko, valodas problēmas plus, īsti pat domu nemāk nofurmolēt.
Gorkšs, nekādas manuprāt viņam nav sajēgas, nedz par izmaksām un citām lietām, būs drīzāk kāds cits kurš bīdīs lietas.(viņa vietā)
KK lika ļoti vilties, nav saprotama viņa nostāja biedroties, ar Ļašenko. Šobrīd redzu ka futbols slīgs vēl lielākā bezdibenī, jo neviens no šiem trim nespēs neko krasi mainīt. Bet mums te nevajag pārmaiņas pēc 10 gadiem, vajag pārmaiņas nekavējoties, sākot ar pieklājība ĀRZEMJU trenera piesaisti, beidzot ar bardaka sakārtošanu visā LFF saimē, daudzus cilvēkus tajā nomainot pret jaunām sejām.

Tādi ir mani secinājumi noskatītos šo video, var jau būt ka es kļūdos un kāds no šīs trijotnes tiešām liks Latvijas futbolam plaukt, bet tomēr ir daudz pazīmes kas tas tomēr nenotiks.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-18 16:16, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Audzis, mācījies, strādājis krieviskā vidē. Latviski var izteikties. Apmēram Starkova variants. Kā balsotāji nobalsos, tā būs- viņiem labāk zināms, kāds prezidents vajadzīgs.
Balsotāji ir vai nu jau apvārdoti, vai tiks apvārdoti. Tas taču stulbam ir redzams

  +5 [+] [-]

, 2018-04-18 16:22, pirms 7 gadiem
Būs "jauks" tandēms LFF, viens analfabēts, otrs pakaļlaizis, ja ievēlēs Lāšenko.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-18 16:52, pirms 7 gadiem
Lašenko telpu futbola karjera un tiesneša karjera vērtējama augstāk nekā Gorkša pieredze anglijas premjerlīgā. KK 2.līgas kluba vadīšanas pieredze augstāk liekama, nekā Gorkša atrašanās anglijas premjerlīgas virtuvē.

  +8 [+] [-]

, 2018-04-18 17:01, pirms 7 gadiem
Paldies, pavēmu

     [+] [-]

, 2018-04-18 17:57, pirms 7 gadiem
nu nau tas gorkš nekads super stārs.cilveki viņu ciena kā sportistu un uz tā reķina vinu iebalsos.pærejiem nau izredzu.

  +7 [+] [-]

, 2018-04-18 18:15, pirms 7 gadiem
Nav jēgas tēmai par kandidātu publisko diskusiju, tās formātu vai saturu. Tas ir teātris ķeksīša dēļ. Ne jau publika izvēlēsies prezidentu. To darīs šaurā futbola sabiedrība un viņiem savs viedoklis jau skaidrs.

Tāpēc pat pārsteidza dažas sadaļas - it kā būtu Saeimas vēlēšanas, kur katram balstiesības

  +9 [+] [-]

, 2018-04-18 19:00, pirms 7 gadiem
Gan pozas, gan runas maniere, gan harizma, gan runas tonis, gan izskats, gan ķermeņa valoda un daudzas citas lietas norāda uz to, ka šeit bija divi bailīgi šakāļi un viens pārliecināts LAUVA ... 

p.s. Vai K.K. galva (apaļuma ziņā) nebūtu adekvāta Dienvidu Parka multenei ? 

  +5 [+] [-]

, 2018-04-18 19:36, pirms 7 gadiem
Tik iestudēts, ka KK jau no pusvārda saprata, ko VL šim jautās! Brr, cik riebīgi klausīties to iestudējumu bija. Kā skolas teātrīts.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-18 19:56, pirms 7 gadiem
Lasu twitterī pulkveidīgo visu jpmu ekspertu kritiku par Gorkšu un brīnos - ne tā izskatās, runāt nemāk, pieredzes nav utt
Man arī ir aspekti kas nepatīk.

Bet - vai tiešām viņi uzskata, ka labāks būtu kāds no saldā pārīša??!

  +5 [+] [-]

, 2018-04-18 20:05, pirms 7 gadiem
Daudzi te cepas par Ļašenko valodas zināšanām. Protams, tādām, kurš ja ir ne dzimis neatkarīgajā Latvijā, bet katrā ziņā nodzīvojis tajā pārliecinoši lielāko sava mūža daļu, būtu jārunā nesalīdzināmi labāk. Par to nav jautājumu vispār. Vairāk satrauc kas cits. Un tā ir mentalitāte. Ir milzīgas bažas, ka ievēlot Ļašenko viss būs "po poņaķijam" - savējiem viss - pārējiem - kukiš. Nu nav ticības tam cilvēkam! Nav! Un viņa paškritikas trūkums un izmisīgā raušanās uz to amatu bažas tikai pastiprina. Kas viņš vispār tāds ir? Gorkšu zina visi. A kas ir tāds Ļašenko?? Ja viņu ievēlēs, tad skaidrs - futbols paliks krievisks un dominēs intereses un personiskie konti, bet attīstība, nu tā - kā sanāks....

     [+] [-]

, 2018-04-18 20:18, pirms 7 gadiem
"Tu vari jautāt krieviski" lol

  +4 [+] [-]

, 2018-04-18 20:34, pirms 7 gadiem
futbola sabiedrība nav īpaši gudrs - Indriksona attiecības ar valdību bojs iemesls mazajam valsts atbalsta, tagad leks uz tā paša grābekļa ar Vadimu. būs pašvaldības atbalsts Rīgā un Latgalē, gan jsu ksut ko "sarunās", bet nav cerību uz nopietnu valsts atbalstu.

  +4 [+] [-]

, 2018-04-18 22:23, pirms 7 gadiem
Vai atceramies, ko darījām pirms 2 gadiem!?
Ap 80 SC.COM lasītāju un futbola draugu parakstījās zem kaudzes LFF neizdarībām, aicinot nebalsot par Indriksonu.
PĒDĒJAIS ZVANS BALSOJUMAM: INDRIKSON, ATKĀPIES!

Jūtam, ka šogad arī ir liela raize, ka nekas nemainīsies.
4dien/5dien nākšu ar savu aicinājumu, zem kura varētu parakstīties visi labie un krietnie futbola un sporta draugi, kam polittehnoloģiskā Ļašenko kandidatūra ir noraidāma.

Ar savu viedokli mēs noteikti iespaidosim daļu briedu balsot par reālāk pārmaiņām, kuras pēc šīs diskusijas piedāvāt var tikai Kaspars Gorkšs.

Viss sākas ar reputāciju!!!
Par to arī būs Mūsu aicinājums!!!

  +3 [+] [-]

, 2018-04-18 23:03, pirms 7 gadiem
Kļaviņš tā ar līdz galam nav spējīgs savu mugurkaulu noturēt..nu jau gatavs pa LFF gaiteņiem staigāt zem vecā Mežecka rociņu...padauza...

     [+] [-]

, 2018-04-19 00:13, pirms 7 gadiem
Zinot futbola virtuvi LV, Pat nevaru pateikt, vai tiešām kāds no šiem cilvēkiem spēs mainīt to, kas pagaidām LV Trūkst.
Sabiedrībai ir jāmainas, lai futbols attīstītos, no šī punkta raugoties vislabākais kandidāts būtu Kaspars, brt vai tas tomēr ko mainīs? Neesam jau Anglija, kur parkos cilvēki spelē futbolu, lieli vai mazi, resni vai tievi. Tas pats ar Vāciju, kur laukumi ir visās malās. Tomēr, tur klimatiskie apstākļi priekš futbola ar ir piemērotāki gada griezumā. Nemaz nerunājot par Franciju,Itāliju Spāniju, kur futbolu var sist pilsētu centra bērnu laukumos un pludmalēs. Nezinu, kā to ir izdarījusi Islande, bet tas ir tas kur mums ir jāiet! Klimats ir līdzīgs, cilvēki ar apmēram līdzigi, bet kur ir viņi un kur mēs? Ziem LV ir 5 mēnešus kad arā ir 0 grādi. Kurš Vecāks gribēs sūtīt savus bērnus spēlēt laukā katru dienu šādos apstākļos. Labi ja būs halles, vai visi spēs to atļauties? Bērni un entuziasti tad šajā laikā var spelēt tikai futzalu un tos sporta veidus kas zālē un par to arī, protams ir jāmaksā. kas paliek? Ko darīt? Pats speleju futbolu ļoti ilgu laiku, bet man nebija tāds talants lai spētu pēc 18 g vecuma sev nodrošināt pašu primāro. Bet tādu sportu kāds ir futbols, lai sasniegtu kaut ko ir praktiski neiespejami apvienot ar pilna laika darbu utt. Un ar tiem treniņiem, ko piedavā FS arī nepietiek, ja nevar aiziet ar pagalma džekiem kopā uzspelēt futbolu aukstajā laikā. Viennozīmīgi futbolu nevar veidot kā prestižu produktu, bet gan publiski pieejamu visiem, tas ir sporta karalis tikai un vienīgi tāpēc, ka lai to spelētu ir nepieciešams čību pāris un parasts apaļais priekšmets. Citiem 12 mēnešus, bet citiem 6.

Tāpēc mans ieteikums jebkuram no kandidātiem ir raudzīties Islandes virzienā. Un advancēt to ko viņi ir darījuši priekš LV. Un tad vismaz mēs sasniegsim līmeni, ko LV futbols nekad vēl nebūs sasniedzis un tad varēs domāt pas shēmām , izvietojumiem un vēl citiem organizatoriskajiem štruntiem, kas protams ir svarīgi, bet vai tiešām tik svarīgi, ka pacels Futbola likeni augstāk?? Šaubos!!!

  +1 [+] [-]

, 2018-04-19 00:50, pirms 7 gadiem
Visnepārliecinošākais bijs Gorkšs !
Tā ir ļoti slikta zīme, kad jāatbild uz ne visai patīkamiem jautājumiem, sakas - es nevaru komentēt, nesaprotu, nezinu...
Ar tādu filozofofiju - pa taisno uz Saeimu ! Ar atplestām rokām sagaidīs !
Un vēl - viss šis trādirīdis būtu atkritis, ja iepriekšējās velēšanās LFF delegātiem būtu piemitusi kaut mazakā kripata godaprāta !
Tagad visi pēkšņi metuši kažokus uz otru pusi !
NEKĀDAS aizklātās balsošanas !Ja reiz ir dūša - paradi, ja ne, ej spēlē riču raču !

  +7 [+] [-]

, 2018-04-19 01:46, pirms 7 gadiem
Džeks, kurš "futbola nākotnes vārdā" dienu pirms vēlēšanām balsotājiem apmaksā viesnīcu un banketu + čalis, kura vidējais vārds ir "likmes" [kaut vai legāls ienākumu avots], ir neaizstājams tandēms un necerēts saules stars, kas izlauzies cauri pelēcīgajām Latvijas futbola debesīm. Un zāles malā vēl Mihelsons dejo ar savu "tu esi muļķis, ES VISU ZINU LABĀK; par datumu neaizdomājos un par ētiku te nav jādomā - datums pirms vēlēšanām ir sakritība; kamēr citī domā, Vadims izdara - [netieši uzpērk balsotājus semināra ietvaros?]".
Tas viss tur ir tik dziļi iepuvis, ka nu jau riebums sāk pārvērsties par izlases spēļu neskatīšanos... Ja VĻ un KK neplāno mainīt kadrus, tad ko viņi plāno mainīt? Tiešām biedriem vienīgais zvans ir nauda? Tiešām tāda nabadzība ir futbolā, ka pāris formu un treniņtērpu vārdā pārdod balsis? Nu tad laikam pārmaiņas būtu jāsāk ar biedriem, nevis prezidentu, jo biedri nāk vispirms. Prezidents pēc tam.
Eh... Kad atkal varēsim skatīties jebkuru spēli un nepieķert sevi pie domas: "Un kurā minutē šoreiz ielaidīs?"........... Es vienkārši gribu labu LV futbola izlasi, kura spēlē un domā par uzvaru, nevis atsitas un nejēdz uzbrukt, kad to var darīt, jo... visu laiku mācījusies atsisties...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-19 09:12, pirms 7 gadiem
Jā, Krišiņš atmetis cerības uz troni (vismaz šobrīd ), un pastiprināti pielabinās Ļašenko ar cerību tikt pie kabineta LFF. Tomēr otra kandidāta uzvaru pieļauj, un turpmākajās sarunās cer uz augsta amata apsolīšanu.Kā teiktu Vadims: i našim i vašim.......

     [+] [-]

, 2018-04-19 09:57, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vai atceramies, ko darījām pirms 2 gadiem!?
Ap 80 SC.COM lasītāju un futbola draugu parakstījās zem kaudzes LFF neizdarībām, aicinot nebalsot par Indriksonu.
PĒDĒJAIS ZVANS BALSOJUMAM: INDRIKSON, ATKĀPIES!

Jūtam, ka šogad arī ir liela raize, ka nekas nemainīsies.
4dien/5dien nākšu ar savu aicinājumu, zem kura varētu parakstīties visi labie un krietnie futbola un sporta draugi, kam polittehnoloģiskā Ļašenko kandidatūra ir noraidāma.

Ar savu viedokli mēs noteikti iespaidosim daļu briedu balsot par reālāk pārmaiņām, kuras pēc šīs diskusijas piedāvāt var tikai Kaspars Gorkšs.

Viss sākas ar reputāciju!!!
Par to arī būs Mūsu aicinājums!!!
Interesanti paskatīties!
Ar smaidu paskatos uz punktiem, kuru rezultātā:
Pertija vairs nav Skonto, bet Liepājā.
No Skonto vairs izlasē nav neviena.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-19 10:02, pirms 7 gadiem
Kritika rit pilnā sparā,tikai neviens neaizdomājās,ka šis LFF prezidenta kandidātu trio ir īstākais Latvijas sabiedrības spogulis.Protams vēl daži tipāži iztrūkst,bet būtībā tādi mēs esam,un neko labāku pelnījuši neesam.

  +4 [+] [-]

, 2018-04-19 10:34, pirms 7 gadiem
Nepamet sajūta, ka kaut kur stūrī sēž Indriksons un pamatīgi berzē rokas. KK gājiens vispār liek uzdot jautājumu, vai viņš nav visu laiku bijis Indriksona mākslīgi radīts opozicionārs.
Labi, pie malas sazvērestības teorijas. Piekrītu tiem, kuri kritiski skatās uz Gorkša sniegumu - daudzās lietās čalim kompetence vēl jāaudzē. Piekrītu viedoklim, ka Kaspars ir kandidāts, kurš kāreiz ir tas cilvēks, kuram ir pa spēkam piesaistīt gan jaunu auditoriju, gan arī sponsorus.
Taču pagaidām viss atgādina labi iestudētu teātri, kur Kasparam ir īstermiņa loma. Un, ja godīgi - par ko cepties? Ja jau futbola nākotnes lēmēji paši nevēlas pārmaiņas, tad kāpēc mums lēkt no biksēm? Ir basketbols, hokejs, kur vide ir daudz tīkamāka un lēmumi daudz loģiskāki. Kam aug bērni, kurus audzināt sportiskā garā, domās par citu sporta veidu kā futbolu, kam tīk līdzi just sportam pievērsīsies kam citam.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-19 10:36, pirms 7 gadiem
Labākais risinājums ir KG uzvar un realizē KK programmu

  +5 [+] [-]

, 2018-04-19 10:36, pirms 7 gadiem
Beigās tik pietrūka Krišjāņa Kļaviņa ar plakātu:
"Balsojiet par Ļašenko! Viņš ir labākais prezidenta kandidāts ever..."

     [+] [-]

, 2018-04-19 12:23, pirms 7 gadiem
Pēc šīs diskusijas viss ir skaidrs. KK nākšana un strādāšana kopā parāda, ka amats LFF viņam ir svarīgāks nekā reāla futbola attīstība. Jā, infrastruktūras solījumi KK ir skaļi, bet 90% pašvaldību, ar kurām viņš ticies, neskanēja pārāk pārliecinoši. Ļašenko vēlme turpināt esošo sistēmu un pārmaiņu neizskaidrojamā dēvēšana par "revolūciju", parāda viņa patieso nostāju. Abi ar KK ir gatavi pielīst, lai dabūtu kāroto - viens gatavs mesties kopā, lai tiktu pie amata, otrs - organizē apmaksātus pasākumus pirmsvēlēšanu laikā, lai pēdējā brīdī mēģinātu nodrošināt [lasi - uzpirkt] vēlētāju balsis.

Par Gorkšu!

     [+] [-]

, 2018-04-19 12:34, pirms 7 gadiem
Domāju, ka Kļaviņš labi apzinās, ka izredzēs atpaliek no pārējiem abiem kandidātiem. Tāpēc sācis spēlēt pēc jaunas stratēģijas - sak, ja nebūšu prezidents, varbūt dabūšu citu amatu. Gorkšam pielīst nav iespējams, tāpēc jābučo kājas Ļašenko.

Skaidrs, ka galvenā cīņa būs starp Gorkšu un Ļašenko. Ļoti ceru, ka Kaspars vinnēs, taču skaidrs, ka šajās vēlēšanās parādīsies LFF īstā seja. Ceru, ka ne visi būs tik viegli "nopērkami" kā Mihelsons un vienas apmaksātas diskusijas vietā tomēr domās par futbola uzplaukumu ilgtermiņā.

Par Ļašenko, manuprāt, nepietiekamo latviešu valodas zināšanu līmeni šoreiz pat nerunāšu. Pēc Europass CV pašnovērtējuma skalas šīs zināšanas viņš vērtē ar C1 līmenī (otrais augstākais iespējamais līmenis)...

  +1 [+] [-]

, 2018-04-19 12:47, pirms 7 gadiem
Interesanti, kas to melnā benzīna biznesa turētāju bīda uz priekšu? Ne runāt māk, un arī pēc prāta izskatās "DUB, DUBOM"

  +3 [+] [-]

, 2018-04-19 13:48, pirms 7 gadiem
skumīgs skats, teiksim atklāti... Kasparam trūkst pieredzes un mazliet arī viltības, bet to tikai ar laiku var pievilkt, tāpēc tikai par viņu. Jo kas vēl simpatizē - Kaspars ap sevi pulcē tīrus, stiprus cilvēkus, Liepājas Māri kaut vai.

Kas ir telpu futbola federācija, kas tas vispār par sporta veidu, cik daudzi pasaulē zina tādu Nikaru, lai arī tā tiešām šķiet laba organizācija? Tā Lašenko pieredze telpu futbolā vēl neko nenozīmē, bet tas, ka viņš nespēj jēdzīgi atbildēt uz visiem jautājumiem, gan daudz ko nozīmē.

Par Krišjāni Kļaviņu vispār nav vērts runāt, man viņš simpatizēja tikai tad, kad bija reportieris, komentētājs, viņš ir sasmērējis savu reputāciju ar totalizatoriem un tādiem cilvēkiem ar likumu nedrīkst ļaut tuvoties futbola sistēmai. Tā vienkārši jābūt, punkts un viss. Pat, ja likums ļauj viņam kandidēt, biedriem tas jāsaprot.

Par programmām, vienīgi Kaspars pareizi pateica pašu pirmo svarīgāko, par kādu infrastruktūru Tu vari runāt (futbolu, ja grib, var spēlēt sētā arī), par kādiem Kļaviņa piesauktiem jaunatnes treneriem no ārzemēm, ja pati futbola reputācija ir mēslu bedrē? Jāsāk nevis ar to, ka ārzmeju treneris atbrauc un saka, kas pie velna tie tādi uz laukuma, bet ar to, lai bērni grib nākt uz futbolu trenēties.

Un tie bērni, kas nākotnē būs spēcīgi cilvēki, kas nākotnē veidos tās personības, kuriem visi gribēs līdzināties, līderi ar raksturiem. Un kas tos veidos? Bērnu un jauniešu treneri! Ar viņiem jāsāk! Veidojiet treniņu vadlīnijas, bērnu programmu, mainiet jauniešu sistēmu, tasiet futbola mārketingu.

Un vēl viens ir skaidrs, lai cik tas skaudri nebūtu, rezultāta Latvijas futbolā nebūs vēl ilgi, nu tāda riktīgi jūtama, ja tagad pareizi visu sāks darīt ar pamatu, tad to var gaidīt pēc gadiem 10 ātrākais. Starpmērķi ir jāliek nevis uz lielo futbolu, bet uz mazākām lietām, sākot ar bērniem, jaunatni, jauno talantu programmām, turpinot ar klubiem, to sistēmām.

     [+] [-]

, 2018-04-20 09:15, pirms 7 gadiem
nav jēga te rakstīt komentārus jo tas jau neko nemainīs. Gribētu redzēt pilnu sarakstu, kas ir balsotāji, jo no tiem cilvēkiem arī viss ir atkarīgs!

     [+] [-]

, 2018-04-23 06:31, pirms 7 gadiem
Jūs da*ņi esiet ? Cilvēks diezko saprotami runā latviski, ko var d¡rst par šo tēmu, vienkārši kauns par jūsu plānprātību faking ganci, pamēģiniet iemācīties krievu valodu vai kaut vai angļu valodu kura jums drīz ļoti noderēs vergi... cerams Gorkšs uzvarēs, ja ne viņš tad i dupsī mums ar to futeni, kaut gan mums jau tagad i dupsī...