Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Metalurgs" turpmāk balstīsies gandrīz tikai uz saviem audzēkņiem

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Metalurgs" turpmāk balstīsies gandrīz tikai uz saviem audzēkņiem
"Liepājas metalurgs" svin vārtu guvumu aizvadītajā sezonā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f/64

Sportacentrs.com sazinājās ar "Liepājas metalurga" treneri Viktoru Dobrecovu, vēloties noskaidrot kluba transfēru plānus.

Kā zināms, pēc sezonas beigām par jauno "Liepājas metalurgu" kļuva Jānis Intenbergs, bet viņa asistents būs Viktors Dobrecovs. Pagājušajā sezonā šis tandēms vadīja "Liepājas metalurgu-2", kas pārliecoši triumfēja 1. līgas turnīrā. Sportacentrs.com sazinājās ar Dobrecovu, lai noskaidrotu, kādi ir "Metalurga" transfēru plāni.

Dobrecovs: "Visdrīzāk nevienu ārzemnieku vairs neņemsim. Paliks tikai Askerovs [Azerbaidžānas futbolists - aut.piez.], kurš arī jau ir gandrīz kā savējais. Neviens no lietuviešiem nepaliks - ne Tamošausks, ne Leliūga [par šiem abiem spēlētājiem tas bija zināms jau iepriekš - aut.piez.], ne Bagužis, ne Kohanausks. Kā jau kluba prezidents reiz sacīja, 2-3 gadu laikā gribam izveidot tādu pašu modeli kā "Athletic Bilbao" - tur spēlē gandrīz tikai baski, mēs savukārt gribam, lai "Metalurgā" spēlētu praktiski tikai liepājnieki."

Jau ilgāku laiku Latvijas futbola sabiedrībā virmo baumas, ka "Metalurgā" varētu atgriezties Māris Verpakovskis, kurš nepaliks "Baku". Dobrecovs izteicās, ka brīnās par šādām runām un vismaz pagaidām ar Verpakovski nekādu pārrunu nav bijis. Jautāts, vai, atskaitot Ingu Šlampi un Antonu Jemeļinu, vēl kāds jau ir pievienojies "Metalurgam", Dobrecovs atklāja, ka, ja neierēķina "Metalurga" jaunos futbolistus un Andreju Prohorenkovu (sezonu pabeidza "Metalurgā-2"), jaunpienācēju nav.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-09 20:40, pirms 12 gadiem
dragoo rakstīja: nezinu, kas būtu spēcīgāks starp mettu un LM2, nu gan jau metta,

bet kas bija spēcīgāks starp LM un metta, to gan rezulti pērn labi parādīja
Divas mestas spēles,ja atklāti!Mājienu jau biju devis!Ta kā vajadzēja saprast!Jeb tev kakls kā žirafei,kamēr līdz smadzenēm aiziet ,tikmēr arī laiks krietns paiet?pa nakti spēsi sagremot, ko biju rakstījis?
Metta nekadā gadījumā nebūtu pārāka par LM-2!Kā arī Metta nebūt tik uz saviem audzēkņiem spēlē,tas pats Zuntners(liepājnieks),guva vissvarīgākos vārtus Mettas labā pēdējā kārtā pret LM,kā guva to šeit varēja redzēt!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 20:45, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Kādas aplamības, Andri5, par Mettu? Debijas sezonā, spēlējot tikai ar studentiem un bez leģionāriem, noturēties līgā un neizkrist, pāris reizes vēl piesmejot niknākus sāncenšus, ieskaitot kaut vai to pašu LM. Tas tīrākajā veidā pierāda, ka komanda ir pietiekami spēcīga. Dullas muļķības to noniecināt, es tos puišus apbrīnoju, kā viņi cīnījās.
Kalniņš 31 gadīgs students!
Pattiesība nepatīk?Es biju par to lai Metta paliek,bet neaizveru acis uz apkārt notiekošo!

     [+] [-]

, 2013-01-09 21:03, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Kalniņš 31 gadīgs students!
Pattiesība nepatīk?Es biju par to lai Metta paliek,bet neaizveru acis uz apkārt notiekošo!
Interesanti sanāk, kad pusgadu iepriekš biju ar iepriekšējo "niku", tad plusi man bira ka no pārpilnības raga, tagad, pat frāzes un literāro sintēzi nemainot, birst negatīvisms. Vai tiešām ir tik maz prātiņa "mājās", ka nevari atšķirt vienu un to pašu personu ar elementāru gramatikas un dialekta izpēti. Man jau protams ir vienalga ko man liek un kā liek, vienkārši paliek jau smieklīgi, cik tu esi prasts.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 21:10, pirms 12 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Interesanti sanāk, kad pusgadu iepriekš biju ar iepriekšējo "niku", tad plusi man bira ka no pārpilnības raga, tagad, pat frāzes un literāro sintēzi nemainot, birst negatīvisms. Vai tiešām ir tik maz prātiņa "mājās", ka nevari atšķirt vienu un to pašu personu ar elementāru gramatikas un dialekta izpēti. Man jau protams ir vienalga ko man liek un kā liek, vienkārši paliek jau smieklīgi, cik tu esi prasts.
Kurš bija tavs iepriekšējais niks?Jeb tad būs garš vakars,kamēr visus nosauksi,tā kā labāk nesauci!Ja domā tā liepājnieka par ko centies nekaunīgi uzdoties lietojot šo profilu,tad viņš pats žēlojas savulaik,ne reizi vien sakarā ar nesaprotamiem mīnusiem kurus visdrīzāk tāds kā tu biji salicis,plusi tam profilam nebija!Nebūsim tik nožēlojami!Neuzdosimies par citu personu!Tas ir pretīgi!Sarunāts?

     [+] [-]

, 2013-01-09 21:56, pirms 12 gadiem
dragoo rakstīja: nu kaut kā divkosīgi te runā.
ja LM atdod spēli, tad tik un tā viņi ir stiprāki.
LM jaunajiem vēl sevi jāpierāda, lai teiktu, ka ir stiprāka par mettu
Mettai arī sevi ir jāpierāda guņas ligā,ka tā var tur saglabāt vietu!
No kurienes ir radušies tādi kā Rakels ................? nesaukšu to virkni futbolistus,vai ne no LM-2 tas notiek?,ielēcot pa taisno lielajā komandā,un tur dārzniek ,tavējiem skonteļiem bāžot pa 3 vārtiem spēlē?
Dažkārt šiem jaunajiem trūkst uzticības no treneriem,Osipovs nesaprotami marinēja uz rez. soliņiem jaunos!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 22:00, pirms 12 gadiem
dārzniek Dragoo!!!
skatos esi savu komentu izņēmis kamēr rakstīju atbildi!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-09 22:08, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Kalniņš 31 gadīgs students!
Pattiesība nepatīk?Es biju par to lai Metta paliek,bet neaizveru acis uz apkārt notiekošo!
Nu principā var jau būt, ka Kalniņš šobrīd LU kaut ko studē, ja iepriekš augstākās izglītības nebija. To nu es nezinu gan. Bet viņš bija vienīgais piereddzējušais spēlētājs komandā (vēl Gabovu var ierēķināt, jo tas FKV daudz iepriekš spēlēja), bet tas arī viss. Pārējā komanda jauna un apbrīnojami, ka pretēji visām prognozēm noturējās līgā.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-09 22:28, pirms 12 gadiem
Lai veicas visādā ziņā, tikai nevajag to pasniegt kā nez kādu sasniegumu un ūnikumu. būsim godīgi - ne tikai vēlme pacelt savējos lika pieņemt šādu lēmumu. Ja tiešām komanda tā spēs noturēt līmeni - cepuri nost. Jau sen esmu teicis, ka tāda vietēja lokālpatriotisma laiks sen ir garām, tāpēc nesaprotu tos, kas skaita konkrētās pilsētas spēlētājus konkrētā komandā. Man nepatīk, ja komanda ir pilna ar vāju leģiona, kamēr Latvijas čaļi netiek pie vārda, bet tam , vai tas vietējais ir liepājnieks, rīdiznieks, valmierietis, ventspilnieks vai Ilūkstes puika gan nav svarīgi. galīga santīmu *išana ir tāda vietējo skaitīāana.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 22:38, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Nu principā var jau būt, ka Kalniņš šobrīd LU kaut ko studē, ja iepriekš augstākās izglītības nebija. To nu es nezinu gan. Bet viņš bija vienīgais piereddzējušais spēlētājs komandā (vēl Gabovu var ierēķināt, jo tas FKV daudz iepriekš spēlēja), bet tas arī viss. Pārējā komanda jauna un apbrīnojami, ka pretēji visām prognozēm noturējās līgā.
Futbola guru (reikons) kartējais abloms?
Dažs labs vēl arī 70 gadu vecumā studē(jeb ir students),Kalniņš ļoti nozīmīgu lomu spēlēja Mettas komandā,man viņš kā futbolists vienmēr ir paticis,tik nesaprotu kāpēc šis nekur nav izsities?Viņš ir bīstams pret jebkuru LV kluba pretinieku!
Mareks Zuntners arī nozīmīgu lomu spēlēja , 29 gadi!Nezinu cik mačus aizvadīja Mettā, bet bija Mettas komandā!Un redzams pie tam!
Par noturēšanos guņas līgā jau rakstīju!Uzmeti aci uz U-21,tur būs arī atbilde,kapēc šie tika noturēti!
Kāds tev sakars ir ar dārznieku dragoo profilu?Es jau no sākuma šeit ievēroju, ka komentu kontrole notiek pa pilnu programmu,tik beigās sāka uzpeldēt atbildes,laikam nervi Jums netur?
Un vēl!Kurš sēž zem profila Key Nr.23???
Tev tas ir zināms!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 22:45, pirms 12 gadiem
onkols rakstīja: Lai veicas visādā ziņā, tikai nevajag to pasniegt kā nez kādu sasniegumu un ūnikumu. būsim godīgi - ne tikai vēlme pacelt savējos lika pieņemt šādu lēmumu. Ja tiešām komanda tā spēs noturēt līmeni - cepuri nost. Jau sen esmu teicis, ka tāda vietēja lokālpatriotisma laiks sen ir garām, tāpēc nesaprotu tos, kas skaita konkrētās pilsētas spēlētājus konkrētā komandā. Man nepatīk, ja komanda ir pilna ar vāju leģiona, kamēr Latvijas čaļi netiek pie vārda, bet tam , vai tas vietējais ir liepājnieks, rīdiznieks, valmierietis, ventspilnieks vai Ilūkstes puika gan nav svarīgi. galīga santīmu *išana ir tāda vietējo skaitīāana.
Viktor!Piekrītu komentam!
+

  -1 [+] [-]

, 2013-01-09 22:50, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Futbola guru (reikons) kartējais abloms?
Dažs labs vēl arī 70 gadu vecumā studē(jeb ir students),Kalniņš ļoti nozīmīgu lomu spēlēja Mettas komandā,man viņš kā futbolists vienmēr ir paticis,tik nesaprotu kāpēc šis nekur nav izsities?Viņš ir bīstams pret jebkuru LV kluba pretinieku!
Mareks Zuntners arī nozīmīgu lomu spēlēja , 29 gadi!Nezinu cik mačus aizvadīja Mettā, bet bija Mettas komandā!Un redzams pie tam!
Par noturēšanos guņas līgā jau rakstīju!Uzmeti aci uz U-21,tur būs arī atbilde,kapēc šie tika noturēti!
Kāds tev sakars ir ar dārznieku dragoo profilu?Es jau no sākuma šeit ievēroju, ka komentu kontrole notiek pa pilnu programmu,tik beigās sāka uzpeldēt atbildes,laikam nervi Jums netur?
Un vēl!Kurš sēž zem profila Key Nr.23???
Tev tas ir zināms!
Zuntners Mettai pievienojās tikai vasarā, bet vai tu tiešām uzskati, ka uz diviem pieredzējušiem spēlētājiem turētos visa spēle? Tas ir dumji, ja tā. Tie jaunie ir talantīgi un prasmīgi puiši, tāpēc nesaprotu, kāpēc saki te kaut ko par noturēšanu līgā. Tad Skonto, tad Daugava, tad Metta - visus tik korumpētus pataisi, ka taisni bail paliek. Pats teici, ka gribēji, lai Metta paliek, tagad saki, ka viņus noturēja U-21 dēļ Virslīgā? Kuram nu te abloms sanāk, ko?

Un, ja par svešajiem profiliem, tad nav man ne jausmas, kas sēž zem Key 23 un ar dragoo profilu arī neesmu saistīts. Man nervi tur ļoti labi, tik aizstāvu kārtējo reizi nepatiesi un rupji aizvainotu klubu.

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 22:52, pirms 12 gadiem
Un Tev paticis Kalniņš? Kā tad tas iespējams, viņš taču n-tos gadus Skonto spēlēja!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 22:54, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Viktor!Piekrītu komentam!
+
pats tu esi Viktors, bet apbrīnojami, ka piekrīti kaut kam

  +2 [+] [-]

, 2013-01-09 23:02, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Zuntners Mettai pievienojās tikai vasarā, bet vai tu tiešām uzskati, ka uz diviem pieredzējušiem spēlētājiem turētos visa spēle? Tas ir dumji, ja tā. Tie jaunie ir talantīgi un prasmīgi puiši, tāpēc nesaprotu, kāpēc saki te kaut ko par noturēšanu līgā. Tad Skonto, tad Daugava, tad Metta - visus tik korumpētus pataisi, ka taisni bail paliek. Pats teici, ka gribēji, lai Metta paliek, tagad saki, ka viņus noturēja U-21 dēļ Virslīgā? Kuram nu te abloms sanāk, ko?

Un, ja par svešajiem profiliem, tad nav man ne jausmas, kas sēž zem Key 23 un ar dragoo profilu arī neesmu saistīts. Man nervi tur ļoti labi, tik aizstāvu kārtējo reizi nepatiesi un rupji aizvainotu klubu.
reikons, 20:34, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Debijas sezonā, spēlējot tikai ar studentiem
----------------------
Tas bija sākumā!.........................Tad parādījās viens,tad otrs............(protams pēc manas iniciatīvas).
Tad šovakar atboj!Netraucēšu tevi vairs!Droši profiliem vari novēlēt labu miegu! Arī Key Nr.23! un dārznieka profilam arī!

     [+] [-]

, 2013-01-09 23:03, pirms 12 gadiem
onkols rakstīja: pats tu esi Viktors, bet apbrīnojami, ka piekrīti kaut kam
Arī Tev Viktor!Ar labu nakti!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-09 23:18, pirms 12 gadiem
"Metalurgs" turpmāk balstīsies gandrīz tikai uz saviem audzēkņiem

Šī tēze ir pazīstama,jo droši vien komandas saimnieki nolemj dzīvot pavisam ekonomiski.Liepājā labi strādā ar jauniešiem,tas nav pat apstrīdams.Tomēr ,lai virslīgā konkurētu ar Latvijas TOP komandām,un ja Skonto ,Daugavai un Ventspilij paliks sastāvi vismaz pērnā gada līmenī,tad neticu,ka liepājnieki tiks trijniekā.Var jau tēlot nezin kādus lokālpatriotus,tomēr gandrīz visu izšķir finanses.Tiesa,nākošsezon liepājnieki var paeksperimentēt,jo visticamāk eirokausos nebūs jāspēlē.Tātad var tiešām dot vārdu virslīgā jaunajiem talantiem.Lai viņiem veicās!Un vēl maza piebildīte.Ļoti interesanti būs redzēt skatītāju apmeklējumu,kad spēlēs komandā praktiski visi savēji.It sevišķi tad,ja rezultāti nebūs sevišķi spīdoši.Ventspilī,kad virslīgā spēlēja Vindava,kur vairāk kā puse bija Ventspils futbola audzēkņu,nekādu īpašu skatītāju pieplūdumu neredzēju.Kas gāja uz futbolu,tie arī nāca,plus protams Vindavas spēlētāju draugi,radi un paziņas.Ļoti interesanti būs pavērot kā tad būs šosezon Liepājā.Protams ,ja būs tā,kā rakstīts šajā rakstā.

     [+] [-]

, 2013-01-09 23:23, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: "Metalurgs" turpmāk balstīsies gandrīz tikai uz saviem audzēkņiem

Šī tēze ir pazīstama,jo droši vien komandas saimnieki nolemj dzīvot pavisam ekonomiski.Liepājā labi strādā ar jauniešiem,tas nav pat apstrīdams.Tomēr ,lai virslīgā konkurētu ar Latvijas TOP komandām,un ja Skonto ,Daugavai un Ventspilij paliks sastāvi vismaz pērnā gada līmenī,tad neticu,ka liepājnieki tiks trijniekā.
Tad algun priecājies!
Bet man prieks ka beidzot Liepājā atgriezīsies arī futbols!

  +1 [+] [-]

, 2013-01-09 23:37, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: Un vēl maza piebildīte.Ļoti interesanti būs redzēt skatītāju apmeklējumu,kad spēlēs komandā praktiski visi savēji.It sevišķi tad,ja rezultāti nebūs sevišķi spīdoši.Ventspilī,kad virslīgā spēlēja Vindava,kur vairāk kā puse bija Ventspils futbola audzēkņu,nekādu īpašu skatītāju pieplūdumu neredzēju.Kas gāja uz futbolu,tie arī nāca,plus protams Vindavas spēlētāju draugi,radi un paziņas.Ļoti interesanti būs pavērot kā tad būs šosezon Liepājā.Protams ,ja būs tā,kā rakstīts šajā rakstā.
salīdzināji Ventpili ar Liepāju futbolā!
Vēl kādu vindavu ar LM apmeklētību! Viss būs kārtībā !Vari nomierināties!Atceries 2009 g sezonu?Pameklē arhīvos komentus kad netika paņemti leģionāri,bet gan sagrabināti rezervisti + LM-2 futbolisti(tad kad puse LM pamatsastāva izzuda vienā mirklī)!Kas notika?(LM-Čempions!)
Tev tak nebūtu ko satraukties!Ja LM būtu bez medaļām!Tā pie jums tik citas krāsas futbolisti skraidā pa laukumu!

     [+] [-]

, 2013-01-09 23:53, pirms 12 gadiem
p.s.
Zem šī raksta komentos var izlasīt!
LM atbalstītāji ir pozatīvi noskaņoti!
Bet citu klubu atbalstītāji skeptiski noskaņoti!
VNK neticami!

  +6 [+] [-]

, 2013-01-10 09:23, pirms 12 gadiem
Žēl ka LM vajadzēja tik daudz gadus, lai nonāktu pie šī, pareizā lēmuma!!!

     [+] [-]

, 2013-01-10 09:45, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: dārzniek Dragoo!!!
skatos esi savu komentu izņēmis kamēr rakstīju atbildi!
kādēl dārznieks? bet tas lkm tik tev saprotams.

ai, izdomāju, ka nav jēgas ar tevi diskutēt.
tadēļ arī izdzēsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-01-10 10:23, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Tas bija tikai un vienīgi Abramčika faktors
Ja vēl nebūtu bijusi valodas barjera, klubs vēl gadu būt maucis uz viņa pulveri
Protams Abramčika faktors!Ja šogad nebūtu mētajušies pa labi un pa kreisi,arī čempi būtu paņēmuši,arī šogad līdzīga aina bija mačos vērojama 4-5 LM pamatsastāvā + Zirnis vai Savaļnieks............Vienīgi laikam vārtsarga pozīcijā LM var saskarties ar problēmam!Tas pats Kamešs vēl 2010 gadā 1 līgā ārdījās,bet 2012 gadā jau sit vārtus gan eirokausā pret Legia,gan Valsts izlasē!Nedrīkst šadus spēlētājus marinēt uz soliņiem kā to darīja Osipovs 2011 gadā.Viņiem jāspēlē un pilna sezona(ja nav kadi apstākļi protams...savainojumi)!

  +3 [+] [-]

, 2013-01-10 10:34, pirms 12 gadiem
dragoo rakstīja: kādēl dārznieks? bet tas lkm tik tev saprotams.

ai, izdomāju, ka nav jēgas ar tevi diskutēt.
tadēļ arī izdzēsu.
Pasaki dārzniek!Kā tas ir iespējams?Gatavot komentu,tātad tas domāts diskusijai!Sagatavo šo komentu,pasniedzi šeit,un tad pēkšņi spēriens pa deniņiem,nav vērts diskutēt!
Varbūt tavā komentā kas slēpjas?Piemēram:
Ja LM atdod spēli.................
Kā tā dārzniek drīksti izteikties?Tev jābūt paraugam!

     [+] [-]

, 2013-01-10 12:30, pirms 12 gadiem
ja patiešaām pieturēsies pie savējiem, lai veicas. Citādi savējie tik Skonto un Mettai

     [+] [-]

, 2013-01-10 12:53, pirms 12 gadiem
alguns rakstīja: "Metalurgs" turpmāk balstīsies gandrīz tikai uz saviem audzēkņiem

Šī tēze ir pazīstama,jo droši vien komandas saimnieki nolemj dzīvot pavisam ekonomiski.Liepājā labi strādā ar jauniešiem,tas nav pat apstrīdams.Tomēr ,lai virslīgā konkurētu ar Latvijas TOP komandām,un ja Skonto ,Daugavai un Ventspilij paliks sastāvi vismaz pērnā gada līmenī,tad neticu,ka liepājnieki tiks trijniekā.Var jau tēlot nezin kādus lokālpatriotus,tomēr gandrīz visu izšķir finanses.Tiesa,nākošsezon liepājnieki var paeksperimentēt,jo visticamāk eirokausos nebūs jāspēlē.Tātad var tiešām dot vārdu virslīgā jaunajiem talantiem.Lai viņiem veicās!Un vēl maza piebildīte.Ļoti interesanti būs redzēt skatītāju apmeklējumu,kad spēlēs komandā praktiski visi savēji.It sevišķi tad,ja rezultāti nebūs sevišķi spīdoši.Ventspilī,kad virslīgā spēlēja Vindava,kur vairāk kā puse bija Ventspils futbola audzēkņu,nekādu īpašu skatītāju pieplūdumu neredzēju.Kas gāja uz futbolu,tie arī nāca,plus protams Vindavas spēlētāju draugi,radi un paziņas.Ļoti interesanti būs pavērot kā tad būs šosezon Liepājā.Protams ,ja būs tā,kā rakstīts šajā rakstā.
Domāju ka nekāda dižā skatītāju pieplūde nebūs. Skatītajam ir vajadzīga kvalitāte un rezultāti. Ļoti labs piemērs Liepājā ir bimbambols, kur praktiski 80% ir vietējie puikas. Bet uz spēlēm nāk tīņi, pāris mazgadigās ar uzpumpētiem vai noēstiem dibeniem, cerot nezin uz ko, kā arī radinieki un paziņas. Pareizi teici, tie kas nāk uz spēlēm, tie arī ies, bet īpašu pieplūdumu negaidu. Bija pieplūdums Andrejeva laikos, kad LM bija tiešām superkomanda, bet tur bija citi aspekti un nianses. Ka jau minēju iepriekš, tad ļoti smagu nastu uz sevi, ar šādu kluba politiku, ir paņemuši LM treneru korpuss. Uzdevums viņiem būs ļoti grūts, jo neticu ka LM saimnieki samierināsies ar muļļāšanos tabeles vidusdaļā.

  +1 [+] [-]

, 2013-01-10 13:07, pirms 12 gadiem
kegums rakstīja: ja patiešaām pieturēsies pie savējiem, lai veicas. Citādi savējie tik Skonto un Mettai
Nu jā mingazovs jau kā savējais!
Ja skontam nebūtu tiesneši(arī savējie protams),viņi būtu spiezti spēcīgi pastiprināties no malas!Ja reiz pa eirokausiem šie domātu!
Un vai tad LM bez savējiem spēlēja visus šos gadus?Tiks tik daži futbolisti nomainīti un tas ir viss!Vietējie jau arī taisīja LM spēli!Pat līdz 8 laukuma spēlētājiem(vietējie) 2009 gadā bija sākumsastāvā!Tad jau skontam pēdējos gados ne savējie ir bijusi krietni vien vairāk!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-10 15:17, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Tevi kaut kas aizkaitina?Tieši otrādi,kāda vella pēc Bagužis atrodas komandā,ja Spartakā spēlē krietni vien spēcīgāks futbolists Jemeļins!
Metta šogad būtu nogrimusi uz 1. līgu,kā ūdenī iemests cirvis!
Glāba Mettu dažas aizdomīgas uzvaras + tiesnešu darbība pret galvenajiem konkurentiem,Daugavu(R) , Gulbeni(šīs abas komandas tika gremdētas,bet Metta mākslīgi uzturēta palikšanai,tagad varam noprast ,kāpēc ........) !
Šeit jautājumu drīzak varētu pacelt: kurš būtu spēcīgāks, Metta vai LM-2?
Tada sajuta ka vieniga godigakaa komanda virsliga ir LM,kas cinas pasha spekiem un neviens vinjiem nepalidz,pat Mettai jau tiesneshi un federacija palidz,nabagi LM speletaji,visi pret vinjiem,tikai puse komanda pati spele toto,(pieredzejushie speletaji)! Par to ka uzsticesies jaunajiem un savejiem audzeknjiem tas ir atzistams faktors,jo Liepajaa tik tiesham ir izaudzinajusi ljoti daudz labus futbolistus atshkjiriba no Ventspils un citam musu komandam,bet uz cik ilgu laiku tas bus jautajums,Vntspils ari 2 gadus atpakalj teica ka audzinas jaunos,bet ko mes redzam tagad uz sho dienu,pa laukumu skraida Tofiki,Martinesi, un vel citi speletaji,kamer vietejie sez dublieros vai izmetati pa citam komandam vai valstim!!!

  +2 [+] [-]

, 2013-01-10 16:34, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Tada sajuta ka vieniga godigakaa komanda virsliga ir LM,kas cinas pasha spekiem un neviens vinjiem nepalidz,pat Mettai jau tiesneshi un federacija palidz,nabagi LM speletaji,visi pret vinjiem,tikai puse komanda pati spele toto,(pieredzejushie speletaji)! Par to ka uzsticesies jaunajiem un savejiem audzeknjiem tas ir atzistams faktors,jo Liepajaa tik tiesham ir izaudzinajusi ljoti daudz labus futbolistus atshkjiriba no Ventspils un citam musu komandam,bet uz cik ilgu laiku tas bus jautajums,Vntspils ari 2 gadus atpakalj teica ka audzinas jaunos,bet ko mes redzam tagad uz sho dienu,pa laukumu skraida Tofiki,Martinesi, un vel citi speletaji,kamer vietejie sez dublieros vai izmetati pa citam komandam vai valstim!!!
Ko tu ampelmani šeit tos savus profilus reklamē?Un kāds sakars šim rakstītajam komentam ar to uz kuru manu komentu tu atbildēji,kur vispār šajā rakstā es esmu pacēlis jautājumu LM-tiesāšana pa sliktu!
Sakārto smadzenes! Un ja reiz gribi diskutēt tad atbildi pa tēmu!
Uz šo manu komentu kuru citēji,palasi šo komandu (Gulbenes,Daugavas(R)) treneru,komandu pārstāvju,šo komandu līdzjutēju,vai neitrālu komandu līdzjutēju teikto(komentus) par tiesnešiem un to darbību šo abu komandu mačos!Atbildes ir tur, nevis Andris 5 komentā !
Gaidu nākamo tavu profilu!

  -2 [+] [-]

, 2013-01-10 16:58, pirms 12 gadiem
Kadu profilu? Tu mazliet murgo draudzinj! Tu tagad gribi teikt ka federacija palidzeja Mettai palikt virsliga?Kada veida paskaidro?

  +1 [+] [-]

, 2013-01-10 17:17, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Kadu profilu? Tu mazliet murgo draudzinj! Tu tagad gribi teikt ka federacija palidzeja Mettai palikt virsliga?Kada veida paskaidro?
Ja kāds murgo tad tas esi tu
15:17 komentā to var izlasīt!
Viedokļus izteikt nav noziegums!Un es savu izteicu!Metta=cirvis 2012 gadā!
Arī uz šo tavu komentu bija mana atbilde augstāk,tā kā kas murgo mēs redzam,un izrādās ka vēl vienam ir kakls kā žirafei,kuram grūti sagremot elementāras lietas!Atkārtot netaisos,ja vajadzīga mediķu palīdzība,tad apmeklē viņus!
Es zinu vēl tavus profilus(par pamperu tak tevi nenosaucu),tā kā nevajag te nevainīgo tēlot!

  -2 [+] [-]

, 2013-01-10 17:41, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Ja kāds murgo tad tas esi tu
15:17 komentā to var izlasīt!
Viedokļus izteikt nav noziegums!Un es savu izteicu!Metta=cirvis 2012 gadā!
Arī uz šo tavu komentu bija mana atbilde augstāk,tā kā kas murgo mēs redzam,un izrādās ka vēl vienam ir kakls kā žirafei,kuram grūti sagremot elementāras lietas!Atkārtot netaisos,ja vajadzīga mediķu palīdzība,tad apmeklē viņus!
Es zinu vēl tavus profilus(par pamperu tak tevi nenosaucu),tā kā nevajag te nevainīgo tēlot!
Man liekas tu esi slims mazliet

  +1 [+] [-]

, 2013-01-10 17:47, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Man liekas tu esi slims mazliet
Un tas bija viss ko gribēji pateikt?Tad varēji ar to sākt,nevis murgainu nesakarīgu ievadu šeit rakstīt,tavai zināsanai, es šos profilu pavēlniekus un guņeļus ipaši pierē neņemu,vienkārši nolieku tādus mēslus pie vietas!
tu esi savu misiju šodien izpildījis apsveicu!Vari lepoties!