Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Lasītāja viedoklis: pārdomas un skumjas par Latvijas futbolu

Lasītāja viedoklis: pārdomas un skumjas par Latvijas futbolu
Foto: AFP/Scanpix

Bija tāds laiks, kad ticēju labajam (lasi LFF). Tas bija laiks, kad uzsāku savas aktīvās fanošanas gaitas.

Ja Šveicē (kura spēlēja PK izslēgšanas spēlēs) ir tikai 10 komandas vietējā čempionātā, tad kur būtu problēma ar 8 komandām Latvijā? Zinu un ceru, ka nekad mazāk par šo skaitli nenokritīsim, jo tas ir minimālais skaitlis 4 klubu dalībai Eiropas kausos! Visi (un es tiešām uzsveru - visi!), kam ir galva uz pleciem, jau februārī saprata, ka FC Jūrmala nebūs zilais karogs, ko dod tīrākajām jūras malām Latvijā! Vismaz futbola kontekstā ceru, ka nevienam nerodas šaubas par naudas ieguves avotiem jūlija braucienam uz siltajām zemēm un vairāku leģionāru ieguves avotiem. Gribētos citēt „@Ost-metalfans” "Twitter" ierakstu: „Tas process, lai legalizētu apšaubāmos toto kantoros vinnēto naudu, aizņem vairākus mēnešus. FC Jūrmala tas laikam tagad ir izdevies."

Mežecka kungs? Vai nevaram palikt pie 8 komandu formāta? Kuras komandas Jums vēl „sprauž batonus ausīs (lasīt – maksā „otkatu”)”? Zinu, ka mana komanda vēl nebūt nav gatava Eirokausiem, tās potenciāls, cerams, parādīsies pēc gadiem pieciem, varbūt pat vairāk. Laikā, kad parādīsies pirmie no bērna kājas izaudzinātie futbolisti šajā sakārtotajā sporta skolā.

Man ir kauns, kas 3.jūlija vakarā notika uz Eiropas skatuves. Ja jums (LFF pārstāvjiem) bija kādas šaubas par "Skonto" kluba „tīrību” un spēju apmaksāt visus parādus, tad vajadzēja šo klubu noņemt no trases arī Latvijas čempionātā. Ja nebija, tad bija jāļauj vismaz vienam LV klubam iegūt punktus LV reitingā! Jums bija jāiet uz „Visu vai neko”. Parādot attieksmi, kuras Jums ik pa laikam pietrūkst!

Vai tagad Jūs (LFF pārstāvji) sev sitat uz pleciem par izcīnīto Baltijas kausu? Man bija stulba sajūta 5 cilvēku sastāvā pusfinālā dziedāt dziesmas par godu Latvijai, ja pretī no kaimiņzemes (pie tam izbraukumā) bija aptuveni 300-galvains pūlis no Igaunijas. No tās pašas valstis, kam ceturtdienas (cik man zināms) nav brīvdienas un kam nokļūšana līdz Liepājai ir vēl par pāris stundām tālāka nekā līdz mūsu galvaspilsētai!

Atgriežoties pie mūsu tradīcijām bagātākā un fanu pulka masīvākā kluba, tad fascinē šis - jurmalafc.lv – kamdēļ vispār jāveido šāda sadaļa, ja zini, ka tajā iegriezīsies tikai šādu rakstu rakstītāji? Jo savējos nevienā brīdī nav bijusi doma piesaistīt?

Pat nezinu, kādēļ rakstīju visu šo. Laikam jau tādēļ, ka futbols ir mana sirdslieta kopš 1990.gada Pasaules kausa, kad man vēl bija tikai 4 gadi. Un man ir žēl, ja kāds, kam ir ietekme tajā, nedara gandrīz neko! Un varbūt rakstīju tāpēc, lai dzirdētu citu futbola interesentu viedokļus par situāciju!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-07 10:38, pirms 10 gadiem
3 rindkopa
UEFA jau ir aizliegusi piedalities eirokausos skonto nejaau LFF

  +3 [+] [-]

, 2014-07-07 10:46, pirms 10 gadiem
Dzirdu no malu malam ka "Oooo,butu forsi ja Latvija tiktu uz PK..." Es domaju wtf???Kads PK ja nav izskausts tas totalizators starp speletajiem???Citas valstis par to met cietuma,pie mums pasaka paldies un pasuta...Es par to liktu cietuma un viss...Tad varbut tiesam kaut kas mainitos...Un tas ir ne tikai futbola...Lai kaut kas mainitos,ir janem visi aiz olam...Man ari patik futbols,bet ne jau tads ka 3 klubi spele godigi,bet parejie spele ko citu...

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 10:49, pirms 10 gadiem
biedrinjsh#15 rakstīja: 3 rindkopa
UEFA jau ir aizliegusi piedalities eirokausos skonto nejaau LFF
Piekritu. Bet ja LFF bija pārliecināta par parādu nomaksu, tad noteikti, ka ir taču kaut kāda veida garantijas, ko tā var sniegt (kaut vai finansiālas)!

     [+] [-]

, 2014-07-07 10:53, pirms 10 gadiem
Arsenich rakstīja: Dzirdu no malu malam ka "Oooo,butu forsi ja Latvija tiktu uz PK..." Es domaju wtf???Kads PK ja nav izskausts tas totalizators starp speletajiem???Citas valstis par to met cietuma,pie mums pasaka paldies un pasuta...Es par to liktu cietuma un viss...Tad varbut tiesam kaut kas mainitos...Un tas ir ne tikai futbola...Lai kaut kas mainitos,ir janem visi aiz olam...Man ari patik futbols,bet ne jau tads ka 3 klubi spele godigi,bet parejie spele ko citu...
Nesaku, ka tuvāko 20 gadu laikā LV tiks uz PK. Ar Šveices piemēru gribēju teikt, ka nav svarīgs komandu skaits čempionātā, bet gan pašas futbola saimniecības sakartotība (lasi - sāksim ar "toto" izskaušanu)!

     [+] [-]

, 2014-07-07 11:02, pirms 10 gadiem
bets rakstīja: Piekritu. Bet ja LFF bija pārliecināta par parādu nomaksu, tad noteikti, ka ir taču kaut kāda veida garantijas, ko tā var sniegt (kaut vai finansiālas)!
FIFA nelauj valdiibai jaukties futbola lietaas jo iipashi finansialaa zinjaa.

  -2 [+] [-]

, 2014-07-07 11:22, pirms 10 gadiem
Nevajag 8 komandas virslīgā lai būtu eirokausi

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 11:33, pirms 10 gadiem
madmatixx rakstīja: FIFA nelauj valdiibai jaukties futbola lietaas jo iipashi finansialaa zinjaa.
Protams,ka neļaus mafijas (FIFA) iekšienē jaukties....

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 11:45, pirms 10 gadiem
lacom rakstīja: Nevajag 8 komandas virslīgā lai būtu eirokausi
Bet lai būtu 4 kvotas, tad gan vajag!

  +4 [+] [-]

, 2014-07-07 11:52, pirms 10 gadiem
Labs raksts. Vismaz bez izsmiekla, ironijas, ņirgāšanās, kā bieži šeit lasām atsauksmēs. Daudz kam nepiekrītu rakstā (par rezultātiem nekad man nav kauns, ja vien tie nav saistīti ar sarunāšanu, toto, nepiekrītu viedoklim par 8 komandām-labāk vairāk un katrā vietā būs savs izņēmums (Šveice ar 10 komandām)). Lūk piemērs kā būtu jākritizē, ja kaut kas nepatīk nevis tā kā citi kaut ko apsmiet. Kritika ar ierosinājumiem. Un vēl piemērs-daudz kam es te nepiekrītu, bet tāpēc nelamāju autoru , jo raksts ir normāls ar ierosinājumiem un loģisku kritiku.
Galvenais kas mani satrauc Latvijas futbolā ir toto, spēļu sarunāšana un rupjības laukumā un tribīnēs spēļu laikā (tāpēc spēles neapmeklēju pagaidām).

  -4 [+] [-]

, 2014-07-07 12:09, pirms 10 gadiem
piekāst LV futbolu. tagad tikai ierēcu par kārtējiem katastrofālajiem rezultātiem. tajā midzenī nekas nav sakārtots un tuvākajā laikā arī nebūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-07-07 13:33, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Metai fanu ir maz, un pati Meta neko nedod Latvijas futbolam
Cik tad ir tas maz fanu? Un kurai komandai pa tavam ir daudz to fanu?

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 14:02, pirms 10 gadiem
UN kamdēļ gan vajag 4 klubus "Eiropā"? Man pietiktu ar vienu, ja tas būtu konkurētspējīgs!!!

     [+] [-]

, 2014-07-07 14:32, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Diemžēl raksta aurors ir Metas fans, bet tā ir amatieru komanda
Tāpēc šāds viedoklis nav aktuāls
Raksta autors ir liels Latvijas izlases fans, bet tas, kas pēdējā laikā darās (pareizāk sakot - nedarās) fanu sektorā izlases spēlēs ir tikai sekas tam, ka fanu kustības nav klubiem, bet klubiem to nav, jo ir visas šīs manis rakstā pieminētās lietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-07-07 15:06, pirms 10 gadiem
bets - kura ir tava komanda? Pēc šī "Zinu, ka mana komanda vēl nebūt nav gatava Eirokausiem, tās potenciāls, cerams, parādīsies pēc gadiem pieciem, varbūt pat vairāk. Laikā, kad parādīsies pirmie no bērna kājas izaudzinātie futbolisti šajā sakārtotajā sporta skolā" īsti atšifrēt nevar, jo Latvijā tomēr ir vairāk par vienu sakārtotu futbola skolu

     [+] [-]

, 2014-07-07 16:47, pirms 10 gadiem
Cieniitaa autora apdziedaatais klubs tikai ar as iem speeleetaajiem nekad nebuus top 3 , doma ir laba, bet dziivee ir savaadaak.

     [+] [-]

, 2014-07-07 17:55, pirms 10 gadiem
BABKInLovis rakstīja: bets - kura ir tava komanda? Pēc šī "Zinu, ka mana komanda vēl nebūt nav gatava Eirokausiem, tās potenciāls, cerams, parādīsies pēc gadiem pieciem, varbūt pat vairāk. Laikā, kad parādīsies pirmie no bērna kājas izaudzinātie futbolisti šajā sakārtotajā sporta skolā" īsti atšifrēt nevar, jo Latvijā tomēr ir vairāk par vienu sakārtotu futbola skolu
Ir runa jau par pieminēto FS Metta klubu!

     [+] [-]

, 2014-07-07 22:17, pirms 10 gadiem
Pārāk nenopietns tas vietējais futbols kļuvis. Par nožēlu jādzīst, ka šoreiz nepelnīti cietusi FK Liepāja. Varam secināt, ka pie situācijas, ja turpinās grimt vairāki virslīgas klubi, tad ilgākā laika posmā no tā cietīs arī pārējie klubi un futbols kopumā. Uzskatu, ka situācija kā Igaunijā, tā Lietuvā nav diez ko labāka, tāpēc, kā varbūt ne vienīgo, bet kā labu risinājumu redzu kopīgas Baltijas līgas izvedi, kurā startētu 12 komandas, 4 labākās no katras valsts un tiktu izspēlētas UEFA ceļazīmes. Domāju, ka šādi tiktu celts spēles līmenis, līdz ar ko būtu vieglāk piesaistīt sponsorus un palielināt skatītāju skaitu tribīnēs. Uzskatu, ka šādi būtu iespējams visādā ziņā pietuvoties un varbūt pat izveidot līdzvērtīgu čempionātu, kā tas ir tādās valstīs kā Polijā, Čehijā, Horvātijā u.c. Kļūt par stabilu TOP 30 līgu Eiropā un regulāri "klauvēt" pie UEFA sacensību grupu turnīra durvīm. Jāsaprot tas, ka mūsdienās futbols ir bizness. Tas, kas strādāja vēl 7-10 gadus nesenā pagātnē jau ir novecojis. Tas ir gan spēles, gan transfēru, gan mārketinga un visās citās ar futbolu saistītās nozarēs. Zināmu laiku atpakaļ Baltijas valstu čempionāti bija tuvu jau minētajam TOP 30, bet krīze, stagnācija un, iespējams arī kūtri darboņi, rezultējas tajā ko mēs redzam šobrīd - nabadzība gan finansiālā, gan spēles ziņā, tukšas tribīnes un ideāla augsne nelikumīgiem darījumiem, kurus šeit var prasmīgi apslēpt. Ar šo visu gribu pateikt to, ka trijās mazās valstīs raujoties katrai uz savu pusi panākumu tuvākā un visticamāk arī tālākā nākotnē nebūs. Kā jau minēju, kā ļoti populāru iespēju redzu apvienotas Baltijas līgas izstrādi, kas ritētu kā kopējs triju valstu čempionāts ar UEFA ceļazīmju izspēli un lūgums nesaistīt šo ideju ar to izgāšanos ko dažus gadus atpakaļ centās ieviest ārzemju speciālisti (Vācija?), kuriem nav nekādas nojausmas par vietējo situāciju un to ar kādām mārketinga metodēm var piesaistīt līdzjutējus šeit - Baltijā. Domāju, ja Krievija un Ukraina uzdrīkstējās izvirzīt ideju par apvienotas līgas izveidi (vēl pirms pašreizējiem notikumiem Ukrainā), tad domāju šādu triju futbola valstu izredzēm būtu jābūt lielākām, jo UEFA patīk strādāt un investēt attīstības vārdā. Vajag tikai cilvēkus, kam pietiek uzņēmības darboties un strādāt. Par Baltijas futbola izaugsmi!

     [+] [-]

, 2014-07-07 22:32, pirms 10 gadiem
<<<recoba76
-------------
Paši varam celt to līmeni un piesaistīt līdzjutējus,padarīt čempi spēcīgāku,bet visam traucēklis ir TOTO,tā valda pār LV futbolu!
skonta skaidri un gaiši vakar nodemonstrēja ka tādi klubi kā Liepāja šeit ar pašdarbību nenodarbosies!sadomājušies pa TV-6 rādīs fūzi,skatītājus piesaistīs u.t.t.,zinot Liepājas futbolu,to cilvēkus,šie savu panāks,būs ļoti smagi,bet uzvara būs mūsu!Liepāja ir LV futbola galvaspilsēta!Un pienāks diena kad arī LV futbolā saule sāks spīdēt!

     [+] [-]

, 2014-07-07 22:58, pirms 10 gadiem
Mans neatkarīgs viedoklis:

Nepārzinu to situāciju līdz galam. Bet, kā esmu radis, pāris iespējamie problēmas risinājumi nu man ir.
Pati sistēma ir tā sabojāta un degradēta, ka, iespējams, patiesībā neviens no šī portāla komentētājiem pat iedomāties nespēj, kas tur notiek.
Kā vienīgais risinājums ir pilnīga nacionālā čempionāta reorganizācija, pilnīgi neatkarīgas, profesionālas līgas nodibināšana un pēc iespējas lielāka pastāvība, neatkarībā no LFF. Šobrīd jau eksistē nodibinājums, bet nu NEKAS tajā nestrādā.
Futbolu var pārvērst par tirgu. Pirmie soļi pēc Līgas nodibināšanas? Elementārs mārketings, elementāra visu veidu reklāma un sabiedriskās attiecības. Jo, cik Latvijā redzēts, nav NEKĀ no mārketinga. Rīgas "Dinamo" un VEF regulāri, no futbola - NEKAS. Nemaksā tas Latvijā tik dārgi, ir tas izdarāms.

Cik tas ir efektīvi?
Tad arī redzētu. Protams, no sākuma izstrādājot normālu, stratēģisku vīziju (kur un kas vēlamies būt pēc tik un tik gadiem), nevis darbojoties, tā teikt, uz dullo.

Teiksiet, ka neko nesaprotu un runāju muļķības?
Nu tad droši pasakiet ko konkrētāku darāmu. Jo šeit neko neredzu

     [+] [-]

, 2014-07-07 23:34, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mans neatkarīgs viedoklis:

Nepārzinu to situāciju līdz galam. Bet, kā esmu radis, pāris iespējamie problēmas risinājumi nu man ir.
Pati sistēma ir tā sabojāta un degradēta, ka, iespējams, patiesībā neviens no šī portāla komentētājiem pat iedomāties nespēj, kas tur notiek.
a)tev nav neatkarīgs viedoklis!jo esi sistēmas profils!
b)var iedomāties un kā vēl!

Neesat jau tik neredzami!

     [+] [-]

, 2014-07-07 23:38, pirms 10 gadiem
DaMarcus, 22:58, pirms 36 minūtēm, ignorēt, atbildēt
Teiksiet, ka neko nesaprotu un runāju muļķības?
---
a)saproti visu
b) runā muļķības!

     [+] [-]

, 2014-07-07 23:52, pirms 10 gadiem
Da marcus
mums ir Liepāja piemērs!Futbolā pie tam!Jāatbalsta Liepajas iesākto ,jāturpina,tos parazītus skontus izmest,JUR,DD,DR tāpat!Ar to jāsāk!guņu aizvilkt prom,mežiku ar!Ar to jāturpina!Parazītus jākvēpina!
To TOTO klubu vietā lai ienāk Valmiera,Rēzekne,ar 8 klubiem turpinam čempi!Un līmenis celsies!

     [+] [-]

, 2014-07-08 00:29, pirms 10 gadiem
Protams to es zinu ka tas nav iespejami ko es šeit rakstīju,bet tieši ta ir vienīgā iespēja kā atgriezt futbolu LV!Bet Liepāja savas korekcijas LV fūzī ieviesīs!To es rakstīju gadu atpakaļ un to rakstu šobrīd!
bet da marcus sistēmas profila komentiem pat mans kaķis(kaislīgs futbola fans) nepievērš uzmanību!

  +1 [+] [-]

, 2014-07-08 01:16, pirms 10 gadiem
Tieši Baltijas līgas mārketinga vadībai angažētajam vācietim izdevās, lai cik neticami, piesaistīt skatītājus šim turnīram (atcerēsimies finālspēli starp Skonto un Kauņu, kuru Skonto stadionā noraudzījās vairāki tūkstoši skatītāju). Un nav vācieša vaina, ka turnīrs izčākstēja.
Varbūt arī Virslīgas mārketingam piesaistīt augstas kvalifikācijas ārzemnieku (vai sameklēt talantīgu latviešu speciālistu)?
Un no tā paša mārketinga viedokļa 10 komandas Virslīgā ir daudz labāk nekā 8, turnīrs ar astoņām komandām ir līdzjutējam mazāk interesants (esam to jau pieredzējuši). Un, starp citu, Mettai 8 komandu turnīrā šobrīd vieta neatrastos.

     [+] [-]

, 2014-07-08 01:25, pirms 10 gadiem
Andris5 rakstīja: a)tev nav neatkarīgs viedoklis!jo esi sistēmas profils!
b)var iedomāties un kā vēl!

Neesat jau tik neredzami!
Visu 3 Tavu atbilžu kontekstā...

Esi normāls?

Jums Liepājā ir piemērs - tā ir tā pati Liepāja, kuru Tu tā atbalsti - neejot uz spēlēm un gudri muldot internetā?

     [+] [-]

, 2014-07-08 01:28, pirms 10 gadiem
Ko Tu no tā Liepājas futbola Andrīt vari saprast, ja tik, cik Tu tajā esi iekšā ir... caur Sportacentrs.com

Tādēļ, visu cieņu, bet tas, ko Tu man stāsti ir... nu ar 0,001 % ticamības efektu

     [+] [-]

, 2014-07-08 01:30, pirms 10 gadiem
DaMarcus sistēmas profila komentāri...

Dzer tālāk to, ko Tu dzer
Pīpē tālāk to, ko Tu pīpē

Liepājas atbalstītājs... pamperos no nieru mazspējas un vienmēr Kunga dūšā?

     [+] [-]

, 2014-07-08 01:32, pirms 10 gadiem
Es Latvijā esmu 4.gadu un, pieļauju, ka pat es Daugavā esmu bijis biežāk

Eksperts

     [+] [-]

, 2014-07-08 01:36, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: DaMarcus sistēmas profila komentāri...

Dzer tālāk to, ko Tu dzer
Pīpē tālāk to, ko Tu pīpē

Liepājas atbalstītājs... pamperos no nieru mazspējas un vienmēr Kunga dūšā?
Neņem viņu pierē! Šim širmis pat uz mani aizkrita ciet! Apvainoja mani, ka es esmu Robis-Maxvels

     [+] [-]

, 2014-07-08 03:10, pirms 10 gadiem
recoba76 rakstīja: Domāju, ja Krievija un Ukraina uzdrīkstējās izvirzīt ideju par apvienotas līgas izveidi
Domāju, ka nebūs īstais piemērs ar ko salīdzināt - tur iemesls bija tāds, ka Zenit apvainojās uz RPL un līgu par tehnisko zaudējumu un pēkšņi izdomāja, ka vajag taisīt savu līgu ar Gazprom atbalstu. UEFA puse šķiet, ka nav sajūsmā un nepieļauj iespēju, ka šādi varētu tikt izspēlētas arī kvotas uz UEFA turnīriem ar apvienoto līgu