Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

"Valmierai" atņem trīs punktus un apdraud bronzu, klubs sola izpildīt saistības

Agris Suveizda

"Valmierai" atņem trīs punktus un apdraud bronzu, klubs sola izpildīt saistības
Tamazs Pertija ar kausu par 3. vietu / Foto: Jānis Līgats

Latvijas Futbola federācijas Disciplinārlietu komisija pieņēmusi lēmumu atņemt trīs punktus Virslīgas bronzas medaļas īpašniecei "Valmierai", kas arvien nav izpildījusi saistības pret saviem bijušajiem spēlētājiem Vitāliju Jagodinski, Andriju Kožuharu un Mikolu Musolitinu.

1. Par sodiem
LFF DK, iepazīstoties ar virslīgas čempionāta 27. kārtas spēļu protokoliem un delegātu ziņojumiem, konstatēja, ka sekojošās virslīgas čempionāta spēlēs: FK "Jelgava" - FK "Liepāja", FK "Tukums 2000"/TSS - RFS un FK "Metta" - "Valmiera FC" pie stadiona teritorijas tika izmantota pirotehnika.

LFF DK nekonstatēja tiešu LFF Disciplinārā reglamenta p.6.2.4. pārkāpumu, taču vērš virslīgas klubu uzmanību uz nepieciešamību iespēju robežās veikt un organizēt atbilstošos pasākumus pirotehnikas lietošanas nepieļaušanai stadiona teritorijas tuvumā, ņemot vērā Latvijas Republikā pastāvošos ierobežojumus, kas aizliedz spēles skatītājiem atrasties stadiona teritorijā.

2. Par "Riga FC" neierašanos uz š. g. 29. novembra "Optibet" virslīgas čempionāta spēli "Riga FC" - FK "Ventspils"
LFF DK, iepazīstoties ar š. g. 28. novembra "Riga FC" vēstuli par atteikumu no dalības minētajā spēlē, kā arī š.g. 2.decembra Riga FC papildus skaidrojumu par neierašanās uz spēli iemesliem, vienbalsīgi nolemj:

- Ieskaitīt "Riga FC" zaudējumu ar 0:3 un piemērot 700 EUR naudas sodu (Disciplinārā reglamenta pielikuma Nr.1 p.5.1).

3. Par "Valmiera FC" bijušo spēlētāju V. Jagodinska, A. Kožuhara un M. Musolitina iesniegumiem par š. g. 7. septembra LFF Spēlētāju statusa un pāreju komitejas (SSPK) un š. g. 16. oktobra LFF Apelāciju komitejas (AK) lēmuma neizpildi
LFF DK, iepazīstoties ar "Valmiera FC" š. g. 27. novembra un 30. novembra vēstulēm par situācijas skaidrojumu par iepriekšminēto lēmumu neizpildi, kā arī š. g. 27. novembra spēlētaju pārstāvja Vladimira Koļesņičenko vēstuli, konstatēja, ka "Valmiera FC" ir atsaukusi savu pieteikumu Starptautiskajai arbitrāžas tiesai Lozannā (CAS) un iepriekšminētie LFF juridisko institūciju lēmumi joprojām nav izpildīti. LFF DK vienbalsīgi nolemj:

- Samazināt "Valmiera FC" punktu skaitu 2020. gada "Optibet" virslīgas čempionāta turnīra tabulā par 3 punktiem (Disciplinārā reglamenta p.1.6 i) un Disciplināra reglamenta pielikuma Nr.1 p.6.2.11);
- Noteikt "Valmiera FC" termiņu - š. g. 16. decembris, iepriekšminēto LFF juridisko institūciju lēmumu izpildei un lēmumu izpildi apliecinošu dokumentu iesniegšanai LFF DK;
- Gadījumā, ja minētie LFF juridisko institūciju lēmumi nav izpildīti noteiktajā termiņā, LFF DK pieņems lēmumu par papildus sankciju piemērošanu "Valmiera FC", pamatojoties uz Disciplinārā reglamenta p.1.6).

Kluba viceprezidents un sporta direktors Uldis Pūcītis portālam Sportacentrs.com atteicās no komentāriem. "Ventspilij" piešķirtā tehniskā uzvara un "Valmierai" atņemtie trīs punkti nozīmē, ka abiem klubiem turnīra tabulā nu ir pa 44 punktiem, taču labākas savstarpējo spēļu bilances dēļ arvien bronzas un Eirokausu pozīcijā atrodas "Valmiera". Ja Vidzemes klubam tiks atņemts vēl kaut viens punkts, tas gan trijniekā un Eirokausos iecels Kurzemes klubu.

Telpu futbols:
LFF DK, iepazīstoties ar Latvijas telpu futbola virslīgas čempionāta 9. kārtas spēles protokoliem, vienbalsīgi nolemj:

- brīdināt FK "Nikars" par spēles organizēšanas nepilnībām š. g. 28. novembra spēlē FK "Nikars" - TFK "Rēzekne" (Disciplinārā reglamenta pielikuma Nr.3 p.1.16).

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Riga27230460:2169
2.RFS27213366:2166
3.Valmiera27138647:3344*
4.Ventspils27128740:2544
5.Liepāja27126957:3442
6.Spartaks27117953:4440
7.Jelgava27641719:6422
8.Daugavpils27551730:4820
9.Metta27441922:5516
10.Tukums 2000/TSS27351921:7014

*atņemti trīs punkti par saistību nepildīšanu

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/13017/lff-dk-3...

  +3 [+] [-]

, 2020-12-04 11:21, pirms 4 gadiem
Noteikti būtu tiesāšanās.
Bet atņemt punktus pareizi - nedrīkst nepildīt savas saistības, nemaksāt, brutāli ignorēt kopējos spēles noteikumus.

  +7 [+] [-]

, 2020-12-04 11:31, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: Noteikti būtu tiesāšanās.
Bet atņemt punktus pareizi - nedrīkst nepildīt savas saistības, nemaksāt, brutāli ignorēt kopējos spēles noteikumus.
Ventspils jau arī saviem spēlētājiem nemaksājot solīto...

     [+] [-]

, 2020-12-04 11:33, pirms 4 gadiem
Ir citi regulējumi un soda mēri, šis īsti godīgi pret klubu nav!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-04 11:33, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: Noteikti būtu tiesāšanās.
Bet atņemt punktus pareizi - nedrīkst nepildīt savas saistības, nemaksāt, brutāli ignorēt kopējos spēles noteikumus.
bet taisīt trādirīdi un jaukt gaisotni komandā, kauties utt. ir OK? Bet nu līgumu sastādītāji arī ir īpaši, ja tā vnk nevari atbrīvoties no lohiem

  -2 [+] [-]

, 2020-12-04 11:35, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Ir citi regulējumi un soda mēri, šis īsti godīgi pret klubu nav!
tieši tā - aizliegumu transfera tirgū, naudas sodu nākamajais sezonai, bet nejau laukumā nopelnītus punktus ņemt nost

  -3 [+] [-]

, 2020-12-04 11:35, pirms 4 gadiem
domāju ka Valmiera paliks bez Bronzas.... uzlikuši viņi ir mīksto

  +2 [+] [-]

, 2020-12-04 11:43, pirms 4 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ventspils jau arī saviem spēlētājiem nemaksājot solīto...
Tieši tā, vienīgais cik no tā bija apsolīts līgumā un cik mutiski...+ pierādījās, taču, ka V-pilī maksā aploksnē. sodot vienu, bet nesodot otru sanāk diezgan divkosīga situācija.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-04 11:44, pirms 4 gadiem
Kas tie par līgumiem, kuros paredzētas tādas Latvijas futbolam astronomiskas kompensācijas? Darba līgumus taču raksta un printē darba devējs!

  -2 [+] [-]

, 2020-12-04 11:50, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tieši tā, vienīgais cik no tā bija apsolīts līgumā un cik mutiski...+ pierādījās, taču, ka V-pilī maksā aploksnē. sodot vienu, bet nesodot otru sanāk diezgan divkosīga situācija.
Es saprotu, ka tev ir grūti iebraukt par ko ir FC Valmiera stāsts, bet varu pateikt priekšā, ka tas nav gluži tas pats, kas FC Ventspils gadījumā.

  +2 [+] [-]

, 2020-12-04 11:51, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Ir citi regulējumi un soda mēri, šis īsti godīgi pret klubu nav!
Jap, pilnībā piekrītu. Ja nemaksā spēlētājiem, diskvalificēt pilnībā no Virslīgas, atņemt visas iespējamās licences darbam ar bērniem, atņemt jekādu valsts/pašvaldības finansējumu un pieprasīt atmaksāt līdz šim saņemto.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-04 11:57, pirms 4 gadiem
r2d2 rakstīja: Jap, pilnībā piekrītu. Ja nemaksā spēlētājiem, diskvalificēt pilnībā no Virslīgas, atņemt visas iespējamās licences darbam ar bērniem, atņemt jekādu valsts/pašvaldības finansējumu un pieprasīt atmaksāt līdz šim saņemto.
Vispār jau LFF DK var sodīt tikai ar tiem soda mēriem, kuri noteikti LFF Disciplinārajā reglamentā, un pie tam noteiktā secībā. Nevis paskatīties griestos, un izzīst no pirksta kaut kādus soda mērus.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-04 12:16, pirms 4 gadiem
Daniel rakstīja: Noteikti būtu tiesāšanās.
Bet atņemt punktus pareizi - nedrīkst nepildīt savas saistības, nemaksāt, brutāli ignorēt kopējos spēles noteikumus.
Kaļosa, tas tu?

  +3 [+] [-]

, 2020-12-04 12:18, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vispār jau LFF DK var sodīt tikai ar tiem soda mēriem, kuri noteikti LFF Disciplinārajā reglamentā, un pie tam noteiktā secībā. Nevis paskatīties griestos, un izzīst no pirksta kaut kādus soda mērus.
Mazums gādijumu šogad, kad lēmumi no dupša izvilkti vai nemaz nav nekur atrunāti?

  +2 [+] [-]

, 2020-12-04 12:20, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Ir citi regulējumi un soda mēri, šis īsti godīgi pret klubu nav!
Kā nav godīgi! Ja klubs nevar izpildīt saistības ar spēlētājiem , tad atliek tik atņemt punktus

  +3 [+] [-]

, 2020-12-04 12:49, pirms 4 gadiem
Vai sods būtu tāds pats, ja no tā arī mainītos vieta tabulā? Diez vai.
Pagaidām ir iedota dzeltenā kartiņa.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-04 12:55, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Mazums gādijumu šogad, kad lēmumi no dupša izvilkti vai nemaz nav nekur atrunāti?
Es tādu atceros tikai vienu, ka Karašausks saņēma tikai viena mēneša diskvalifikāciju, kad LFF Disciplinārā reglamenta pielikuma p.19.5.1 neparedz nekādu citu diskvalifikācijas sodu kā trīs mēnešus.
Vienīgi šai gadījumā, kā vainu mīkstinošs apstāklis, tika ņemts vērā LFF Disciplinārā reglamenta p.1.4.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-04 12:56, pirms 4 gadiem
Ja nav ko darīt, var sarīkot pārspēli par 3. vietu neitrālā teritorijā, piem., Estlandē

     [+] [-]

, 2020-12-04 13:28, pirms 4 gadiem
Malači SC žurnaļugas !!! Vēl nav nekas par Eirolīgas vēlajiem mačiem. Ieliks rīt. Ļoti operatīvi.

  -1 [+] [-]

, 2020-12-04 13:31, pirms 4 gadiem
Principā, liekas negodīgi pret klubu par punktu atņemšanu, drīzka butu jābūt sodam un nepielaišanai pie cempionāta nākamajā sezonā vai kātā. Katrā ziņā par šadu notikumu būtu jābūt atrunātam punktā nolikumā un komada par to zin jau pirms sezonas, kas viniem būs par sodu, ja netiks maksātas algas un tad arī nevar runāt pretī federācijai. Bet atņemt punktus par spēlēm, kuras ir spēlētas, tas ir sviests. Kā jau minēju, pareizākais - kluba darbība virslīgā tiek apturēta un ja līdz nākmās sezonas sākumam saistības nav izpildītas, vai kādā termiņā, atrunātā, tad paldies Valmiera.

  +3 [+] [-]

, 2020-12-04 13:36, pirms 4 gadiem
Valmiera vienalga paliek 3. vietā, jo savstarpējās spēlēs ar Ventspili ir plusos!

  +1 [+] [-]

, 2020-12-04 13:37, pirms 4 gadiem
artis_spertals , 11:51, pirms 2 stundām , ignorēt , atbildēt
Dzimmiy rakstīja: Ir citi regulējumi un soda mēri, šis īsti godīgi pret klubu nav!
Jap, pilnībā piekrītu. Ja nemaksā spēlētājiem, diskvalificēt pilnībā no Virslīgas, atņemt visas iespējamās licences darbam ar bērniem, atņemt jekādu valsts/pašvaldības finansējumu un pieprasīt atmaksāt līdz šim saņemto.
==============
kas tu debīls esi, ko tu pīpē

  +2 [+] [-]

, 2020-12-04 13:55, pirms 4 gadiem
Valmierai vajadzētu līdz š.g. beigām norēķināties. Savādāk var sanākt savādāk

     [+] [-]

, 2020-12-04 13:59, pirms 4 gadiem
Koļes figurē, njā...

     [+] [-]

, 2020-12-04 14:18, pirms 4 gadiem
Ventspils maksā aploksnē ne tikai spēlētājiem, bet arī LFF disc. komisijai?
cik maksā viena punkta atņemšana konkurentiem?

par vienu pārkāpumu 2x sodīt nevar... vai reizi 2 nedēļas drīkst noņemt pa 3 punktiem?

     [+] [-]

, 2020-12-04 15:16, pirms 4 gadiem
Curtiys rakstīja: Principā, liekas negodīgi pret klubu par punktu atņemšanu, drīzka butu jābūt sodam un nepielaišanai pie cempionāta nākamajā sezonā vai kātā. Katrā ziņā par šadu notikumu būtu jābūt atrunātam punktā nolikumā un komada par to zin jau pirms sezonas, kas viniem būs par sodu, ja netiks maksātas algas un tad arī nevar runāt pretī federācijai. Bet atņemt punktus par spēlēm, kuras ir spēlētas, tas ir sviests. Kā jau minēju, pareizākais - kluba darbība virslīgā tiek apturēta un ja līdz nākmās sezonas sākumam saistības nav izpildītas, vai kādā termiņā, atrunātā, tad paldies Valmiera.
Tieši tā, nākamajā sezona neizlaiž cauri licencēšanu virslīgai, nevis izcīnītos punktus. Visā šajā situācijā, manuprāt tika samaksāts par spēlēm kurās tie dīkdieņi spēlēja un netika samaksāts, kur nespēlēja, jo rakstīja kkādas vēstules un kāvās treniņa. Vai tad ne tā? Līdz ar to punkti ir izcīnīti bez parādiem tā teikt, un punktus ņemt nost ir kosmsos, bet acīm redzot iedarbīgi!

     [+] [-]

, 2020-12-04 15:35, pirms 4 gadiem
Interesanti virzās notikumi. Dzelten-zilie noteikti spēlēs par eiro

  +1 [+] [-]

, 2020-12-04 16:31, pirms 4 gadiem
Oho cīņa par medaļām turpinās arī pēc sezonas beigām.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-04 16:37, pirms 4 gadiem
Naudas lietas jākārto caur tiesām nevis ār turnīra tabulas palīdzību. Nožēlojama ir tā LFF!

  -1 [+] [-]

, 2020-12-04 16:38, pirms 4 gadiem
Aptauja: cik jūs būtu gatavi maksāt par tiešraides sparingu/ 1. raunds- fizo,2.-orāli/verbāli Tamaz P. vs Alan S. ?

     [+] [-]

, 2020-12-04 16:51, pirms 4 gadiem
Cik saprotu runa iet par simtiem tūkstošu. Vai kāds ir lietas kursā, kas precīzi nav izpildīts unno kurienes tādas milzīgas summas?

  +2 [+] [-]

, 2020-12-04 17:14, pirms 4 gadiem
wolmar rakstīja: Naudas lietas jākārto caur tiesām nevis ār turnīra tabulas palīdzību. Nožēlojama ir tā LFF!
LFF darbojas saskaņā ar reglamentu. 2014.gadā "Skonto" un "Jūrmalai" arī tika atņemts pa 3 punktiem par tādiem pašiem pārkapumiem.

     [+] [-]

, 2020-12-04 17:20, pirms 4 gadiem
Opaps rakstīja: Cik saprotu runa iet par simtiem tūkstošu. Vai kāds ir lietas kursā, kas precīzi nav izpildīts unno kurienes tādas milzīgas summas?
ap 200 tk

     [+] [-]

, 2020-12-04 17:25, pirms 4 gadiem
Opaps rakstīja: Cik saprotu runa iet par simtiem tūkstošu. Vai kāds ir lietas kursā, kas precīzi nav izpildīts unno kurienes tādas milzīgas summas?
Te ir viss info par šo tēmu:
https://www.delfi.lv/sports/news/la...

     [+] [-]

, 2020-12-04 17:35, pirms 4 gadiem
Ļurba rakstīja: ap 200 tk
namejs 9999 dotajā linkā ir 320 000

  +2 [+] [-]

, 2020-12-04 17:58, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es saprotu, ka tev ir grūti iebraukt par ko ir FC Valmiera stāsts, bet varu pateikt priekšā, ka tas nav gluži tas pats, kas FC Ventspils gadījumā.
Es saprotu, ka pēc būtības situācijas ir dažādas - vieni neizmaksāja kompensāciju, otri maksā aploksnē un neizmaksā solīto summu, jo solītā summa līgumiski ir neobligāta. Bet no likuma viedokļa - likumus pārkāpj abi. Vieni FC valmiera - DL - neizmaksā kompensācijas, kas ietvertas līgumā. Otri - FK Ventspils, kas veic vēl nopietnāku DL pārkāpumu - ja LFF iesaistās un soda vienu klubu par komercprakses pārkāpumiem, to pašu būtu jādara arī ar otru klubu. Savādālk veidojas divkosīga situācija - 1 pārkāpj likumu un saņem sodu, otri pārkāpj likumu, bet sodu nesaņem.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-04 18:12, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es saprotu, ka pēc būtības situācijas ir dažādas - vieni neizmaksāja kompensāciju, otri maksā aploksnē un neizmaksā solīto summu, jo solītā summa līgumiski ir neobligāta. Bet no likuma viedokļa - likumus pārkāpj abi. Vieni FC valmiera - DL - neizmaksā kompensācijas, kas ietvertas līgumā. Otri - FK Ventspils, kas veic vēl nopietnāku DL pārkāpumu - ja LFF iesaistās un soda vienu klubu par komercprakses pārkāpumiem, to pašu būtu jādara arī ar otru klubu. Savādālk veidojas divkosīga situācija - 1 pārkāpj likumu un saņem sodu, otri pārkāpj likumu, bet sodu nesaņem.
tak Ventspils jau tiek vilkta visādos veidos jau kopš pārceltajām spēlēm, lai tikai tiktu pie eirokausiem

     [+] [-]

, 2020-12-04 18:25, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es saprotu, ka pēc būtības situācijas ir dažādas - vieni neizmaksāja kompensāciju, otri maksā aploksnē un neizmaksā solīto summu, jo solītā summa līgumiski ir neobligāta. Bet no likuma viedokļa - likumus pārkāpj abi. Vieni FC valmiera - DL - neizmaksā kompensācijas, kas ietvertas līgumā. Otri - FK Ventspils, kas veic vēl nopietnāku DL pārkāpumu - ja LFF iesaistās un soda vienu klubu par komercprakses pārkāpumiem, to pašu būtu jādara arī ar otru klubu. Savādālk veidojas divkosīga situācija - 1 pārkāpj likumu un saņem sodu, otri pārkāpj likumu, bet sodu nesaņem.
Šis konkrētais stāsts ir tikai par vienu u.t.i., ka FK Valmiera nepilda jau agrāk uzliktās sankcijas. Un tāpēc šai sakarā FK Ventspils nav piesaucama nekādi, jo tā ir pavisam cita tēma.

     [+] [-]

, 2020-12-05 09:44, pirms 4 gadiem
Būs jau labi ,Valmiera ,kā profesionāla komanda ir ļoti jauna,tā kā arī šī būs laba pieredze...