Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Pertija: "Jau pirms spēles zināju, ka Kovaļovs gūs trīs vārtus"

Agris Suveizda

Pertija: "Jau pirms spēles zināju, ka Kovaļovs gūs trīs vārtus"
Tamazs Pertija
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēc SMScredit.lv Virslīgas spēles starp "Spartaku" un "Skonto" (0:3) abu komandu galvenie treneri preses konferencē bija visai emocionāli. Mājinieks Jurijs Popkovs bija sašutis par tiesāšanu un preses konferenci pameta uzreiz pēc ievadrunas, savukārt Tamazs Pertija bija dusmīgs par notikušo citās spēlēs. Gruzīnu speciālists apgalvoja, ka jau iepriekš zinājis, ka Andrejs Kovaļovs gūs trīs vārtus, un bija šokā par to, ka Latvijas Futbola federācija ar trofeju jau devās uz Ventspili.

"Skonto" galvenais treneris Tamazs Pertija: "Nedaudz sarūgtinājām "Ventspili", jo viņi gribēja svinēt čempionu titulu. Cik man zināms, uz turieni jau bija aizvests kauss, un mēs viņus nedaudz apbēdinājām. Nekas – pagaidīsim pēdējo kārtu, kādam taču ir jābūt uzvarētājam. Diemžēl slikti, ka Rīgas "Daugava" zaudēja autsaiderei. Tas ir ļoti slikti, un paskatīsimies uz viņu sirdsapziņu, kā aizvadīs pēdējo spēli. Un mums pašiem, protams, ir jāuzvar.

Konkrēti par spēli – protams, sapratām, ka mums ir jāuzvar. Un, godīgi sakot, pat nepieļāvām tādu iespēju, ka šodien būtu zaudējuši punktus, jo savus punktus jau esam zaudējuši – pret "Mettu" (2:2), "Jelgavu" (1:1). Tāpēc mums nekādā ziņā nebija tiesību to darīt. Jau sākumā pēc rikošeta bija 1:0, un saprotams, ka spēle bija pilnībā mūsu kontrolē – rezultāts varēja būt nevis 3:0, bet gan lielāks. Lieliski nospēlēja "Spartaka" aizsardzība, plus, protams, vārtsargs. "Spartaks" pieblīvēja tās zonas, caur kurām mums vajadzēja līst cauri. Iesitām trīs, neiesitām sešus – mums varbūt šodien svarīgi bija nevis tas, bet gan trīs punkti.

Godīgi sakot, ļoti gaidu čempionāta beigas. Man ir jātiek skaidrībā, kas vispār notiek Latvijas futbolā. Man ir ļoti interesanti ar to tikt skaidrībā, jo notiek lietas, kuras, godīgi sakot, pagaidām nevaru nolasīt. Paskatīsimies, kā viss beigsies. "

"Spartaka" galvenais treneris Jurijs Popkovs: "Skaidrs, ka mums šodien bija kadru problēmas, pat negribētos par to atkārtoties. Grūti. Atnācu uz preses konferenci, lai arī sākumā negribēju. Uz preses konferencēm vienmēr eju jebkurā stāvoklī un cenšos cienīt līdzjutējus, bet šodien mani satrieca tiesāšana. Tik vienkārša spēle – neko nevajag [sarežgīt]. Kolēģis pareizi teica, ka neiesita savus vārtus, bet tie, kurus iesita...Nedaudz nesapratu, kā tajā situācijā varēja noraidīt. Protams, futbola noteikumi kā dzīvē atļauj visu, bet ir jābūt kaut kādam likuma garam.

Mani satrieca otrie vārti. Šabala sit pa vārtiem, tiesnesis nozīmē stūra sitienu. Viņu [tiesnešu] taču ir divi, laikam ir jābūt kaut kādam kontaktam. Vēlos apspriest tālāk. Man tajā gadā bija piecas tādas situācijas, bet ne reizi neieskaitīja vārtus [tādus kā "Skonto" trešos]. Laikam ir jābūt Vanagacij [Зоркий Сокол – no kr.val, filmas galvenā varoņa iesauka], bija tāda filma, lai redzētu tos plus mīnus desmit centimetrus.

Arī šajā situācijā vajadzētu tikt skaidrībā un federācijai būt rūpīgākai pret šiem momentiem. Nekad savā dzīvē neesmu nodarbojies ar kaut kādām melnajām lietām. Jau pietiekami ilgi atrodos Latvijā, un mani var vainot daudzos nāves grēkos, bet attieksme pret futbolu man ir tīra. Nevēlos redzēt nekādus šitādus…Gadās kļūdas, gadās tas, bet man nepatīk tāda tiesāšana. Ja tāda komanda kā mūsējā vēl cietīs – saku to saistībā ar nākamo spēli. Un, ja mani tur sadzirdēs – lai viss izšķiras laukumā.

Nevaru tagad ieiet ģērbtuvē. Puišus tādā ziņā var saprast – pats pietiekami ilgi biju futbolists. "Skonto" vajadzētu uzvarēt, jo šobrīd ir stiprāka, bet mani pārsteidza tas, kā no nekā sekoja kaut kādi noraidījumi, vārti…Skatos uz to visu – smieklīgi. Tas ir vienīgais, ko vēlējos pateikt. Protams, ir daudz runu – visam vajadzētu izšķirties laukumā, godīgā cīņā. Tikai tā, citādi nevajadzētu būt. Par to pilnībā piekrītu. Personīgi man citas izpratnes nebija un nebūs. Apsveicu "Skonto" ar pelnītu uzvaru. Mūs gaida svarīga spēle, derbijs, taču diemžēl zaudējām spēlētāju – turklāt centra aizsargu. Paldies par uzmanību [piecēlās un pameta preses konferenci]."

Teicāt, ka ar kaut ko būs jātiek skaidrībā. Ko tieši bijāt domājis?
Pertija: "Ko ar to biju domājis? Jūs lieliski zināt, ko ar to biju domājis. Ļoti labi zināt, ko biju domājis. Paskatieties šodienas rezultātus, paskatieties, kurš cik vārtus iesita. Un tas jau no paša sākuma bija lasāms [paredzams]. Jau no sākuma zināju, ka Kovaļovs gūs trīs vārtus. Ja neticat, aizejiet uz ģērbtuvi un uzprasiet puišiem. Teicu Karašauskam – ja šodien negūsi vārtus, Kovaļovs tevi apsteigs un kļūs par labāko bombardieri. Un viņš šodien guva trīs vārtus. Pirmoreiz savā vēsturē [otro, arī pirmajā aplī Kovaļovs pret "Ilūksti" iesita hat-trick - A.S.]. Ne tur [uz Ventspili] vajadzēja braukt un stiept kausu – visai federācijai vajadzēja sapulcēties un braukt skatīties spēli uz turieni [Daugavpili]."

Bija zināms, ka arī "Ilūkste" gūs vienus vārtus. 100%.
Pertija: "Neko nesaku un man nekā nav pret "Ilūksti". Nav nekā ne pret "Daugavu", "Ventspili", ne "Mettu", nevienu. Nevienu nekad ne pie kā nevainoju. Ir vieni noteikumi – ja tie noteikumi ir mums, tiem vajadzētu būt visiem. Novēroju, ka mums ir noteikumi – arī tiesāšanas, bet citām komandām nekā nav. Vēlreiz atkārtoju, ka man ne pret vienu nekā nav un man ir absolūti vienalga, kas kā spēlē. Kā spēlē "Ventspils", kā spēlē "Daugavpils", "Metta".

Man ir vienalga – man galvenā ir mana komanda. Esmu lepns, ka man ir tāda komanda un tādi spēlētāji. Nevienam nav noslēpums, ka atrodamies tādā situācijā. "Ventspilij" desmit kārtas agrāk vajadzēja kļūt par čempioni. Kāpēc – jūs man prasīsiet. Bet es jums atbildēšu – tāpēc, ka viņi nezina, kas vispār ir problēmas. Viņi nezina, kā tas ir, kad futbolisti trīs četrus mēnešus nesaņem algu. Viņi to nezina, un dod Dievs, lai viņi to nezinātu.

Šodien mūsu komanda spēlē uz entuziasma pamata. Esmu pateicīgs, paldies Indriksonam, ka viņš atbalsta, un Koļesņičenko. Paldies šiem diviem cilvēkiem, ka viņi mūs tik ļoti atbalsta. Ja šie divi cilvēki nebūtu sava darba fanātiķi, ticiet man, ka šodien atrastos sestajā vietā. "Ventspils" nezina, kas ir problēmas, un nezina, kā tas ir savākt spēlētājus, kad viņi tik ilgus mēnešus nesaņem algu. Atkārtošu, ka viņi ir profesionāli spēlētāji. Noņemu viņu priekšā cepuri, jo viņi šodien izgāja laukumā un vienkārši parādīja superfutbolu. Tas ir kaifs.

Bet pārējie lai paši tiek skaidrībā – kas, ko, kādā līmenī aizvadīja čempionātu. Kāpēc mani nemīl? Tāpēc, ka saku taisnību. Nebaidos. Ja katrs no mums teiks taisnību un plus labi spēlēsim, mūsu čempionāts progresēs. Superčempionāts. Nav zināms, kas ir čempions. Nav zināms, kas notiks sezonas beigās. Tāpēc uzskatu, ka čempionāts aizritēja ļoti labi. Uzskatu, ka federācija un līga čempionātu sarīkoja ļoti labā līmenī, bet ir momenti un nianses, ar kurām ir jānodarbojas un jātiek skaidrībā.

Lai futbols kļūtu caurspīdīgs un ap mums nekādā gadījumā nebūtu…Godīgi sakot, esmu satriekts par to, ka uz turieni [Ventspili] šodien aizveda kausu. Pat nezināju. Varbūt tā vajag. Nezinu – varbūt tiešām pēc kaut kāda reglamenta noteikumiem [tas ir jādara], bet esmu ļoti sarūgtināts. Kāpēc neatveda uz šejieni? Varbūt "Ventspils" nospēlētu neizšķirti un mēs uzvarētu. Vai viņi zaudētu. Un izrādās, ka arī Jūrmalā ļoti atbalsta "Ventspili" – tauta kliedza, ka "Ventspils" ir čempione. Vienkārši saku, ka "Ventspilij" pēc visiem parametriem, stabilitātes, finansiālās situācijas vajadzētu desmit kārtas pirms beigām kļūt par čempioni."

Zinot, ka jums patīk runāt patiesību, vai varat ietekmēt federācijas prezidentu, lai viņš ar to cīnītos tikpat nopietni ?
Pertija: "Ticiet man, ka viņi ļoti nopietni cīnās. Te nav runa par kaut kādām melnajām lietām, kas nesen atklājās pēc Ibes intervijas. Nerunāju par to. Runāju par to, ka katrā komandā ir jābūt stabilitātei. Katrai komandai ir noteikts budžets, bet ir jābūt stabilitātei. Šeit futbolisti nav tik ļoti izlutināti, lai saņemtu miljonus. Bet to naudu, kuru viņi saņem, viņiem ir jāsaņem – tad varēsim runāt par kaut kādu futbolu. Šodien diemžēl tā nav, un pareizi teicāt, ka ir trīs četras komandas, kas stabili saņem algas. Un man ir kauns skatīties acīs futbolistiem un prasīt to, kas man no viņiem ir jāprasa."

Zināt, ka pirms sezonas notiek klubu licencēšana, kurā ir jāuzrāda finansiālās garantijas. Kāpēc pie mums tā ir tikai formalitāte?
Pertija: "Piekrītu, tam ir jābūt – katram futbolistam jāsaņem noteikta summa. Pirms četriem mēnešiem teicu, ka futbolistus un trenerus esam pārvērtuši bomžos. Atceraties? Ko ar to biju domājis – ar to taču nebiju domājis neko sliktu. Domāju, kā reiz, to, ka man ir jāzina, ka spēlētājs, ierodoties treniņā, domā tikai par futbolu. Ja zinu, ka viņš domā par to, kā šodien pabarot ģimeni, kā nosūtīt naudu vecākiem – ja to zinu, nevaru no viņiem prasīt 100% atdevi. Diemžēl šī problēma nav tikai pie mums, Latvijā – tā ir visur. Tāpēc, lai futbols būtu tīrs un caurspīdīgs, ir jādarbojas visiem – treneriem, futbolistiem, prezidentiem, federācijas vadībai. Visiem ir jāstrādā kopīgi, un tad pacelsim futbolu. Mums nav slikts futbols."

Kluba direktors Uldriķis nesen izteicās, ka "Skonto" mēģinās pārdot vairākus spēlētājus – Šabalu, Karašausku u.c. Cik no viņiem nākamsezon vispār varētu palikt "Skonto"?
Pertija: "Šo jautājumu uzdodiet Uldriķim, kā viņš varēja pateikt, cik futbolistus [pārdosim]. Pirmām kārtām šīs lietas risina kluba vadība – Koļesņičenko kungs, Indriksona kungs, kuram arī ļoti simpatizē mūsu klubs. Es nevaru kaut ko izlemt, jo bez viņiem nekas netiks izlemts. Ja Uldriķis pamanās pateikt ko tādu, tātad rīt uzdošu jautājumu manam draugam Askoldam.

Starp citu, lasīju rakstu par Šabalu. Godīgi sakot, esmu pārliecināts, ka daudzi spēlētāji aizies, jo viņi ir sasnieguši noteiktu līmeni un mūsu uzdevums ir izpildīts gandrīz par 100%. Spēlējām labi, daudzus spēlētājus sagatavojām izlasēm un tam, lai viņi būtu konkurētspējīgi ārzemēs. Ir daudz spēlētāju – varu nosaukt uzvārdus, kuri izrotātu jebkuru komandu. Domāju mūsu līmeni – Krieviju, Ukrainu, Šveici, Itāliju u.c."

Viens no pieminētajiem klubiem bija "Trabzonspor". Vai, jūsuprāt, Šabala jau ir gatavs tādam līmenim?
Pertija: "Jā, protams. Domāju, ka šie futbolisti – Gabovs, Karašausks, Šabala, Fertovs, Laizāns – nepazustu tādos čempionātos kā Turcijas. Es labi zinu Turcijas čempionātu. Šie cilvēki tur nepazustu – ticiet man. Viņi tur vairāk atvērtos. Gribausks, Sineļņikovs, Osipovs, Rode, Bulvītis. Kuru vēl nenosaucu? Tie ir tie futbolisti, kas kaut kādās komandās var ļoti labi spēlēt. To parāda tas, kā viņi spēlē izlasē, bet izlases līmenis ir labs."

Daudzi spēlētāji var aizbraukt, bet kā ar jums pašu – nākamgad vēl būsiet šeit?
Pertija: "Par to parunāsim pēc tam, kad beigsies sezona. Mums ir vienošanās, paspiedām ar prezidentiem roku, un nekad neiešu pret viņiem. Man šie abi cilvēki – gan Koļesņičenko, gan Indriksons – ir izdarījuši daudz ko labu un joprojām dara, tāpēc nekad neaiziešu tā, lai viņi būtu neapmierināti ar manu aiziešanu. Sezona beigsies, apsēdīsimies un runāsim."

Teicāt, ka spēlētāji trīs četrus mēnešus nesaņem algu. Jūs pats saņemat?
Pertija: "(Iesmejas) Kā jūs domājat?"

Es vaicāju jums.
Pertija: "Nē, protams. Domājat, ka futbolisti nesaņem algu, bet es saņemu? Vai nu saņemam kopā, vai nesaņemam. Jums būs nākamais jautājums – no kurienes man tik skaista kaklasaite? (smaida)"

Vēl viens jautājums saistībā ar finansēm. Kāda ir situācija ar iesaldētajām UEFA prēmijām?
Pertija: "Godīgi sakot, nezinu. Man galvenais ir treniņprocess, konkrētā spēle, gatavošanās spēlēm. Esmu pārliecināts, ka man ir tādi vadītāji, kas 24 stundas diennaktī domā par futbolu. Esmu pārliecināts par to, ka man viss būs kārtībā."

1 2 50 komentāri

 +28 [+] [-]

, 2013-11-03 11:49, pirms 11 gadiem
Malacis, Agri!
Futbola žurnālisti arī sāk vilkt ārā Latvijas futbola sūdus.

Interesanti, kuru Rīgas Daugava tagad sūdzēs tiesā - Pertiju vai žurnālistu? Būtu jau interesanti "pasēdēt" kopā cietumā ar Pertiju un Suveizdu. Iemācītu Tamazam zolīti, iedzertu Ģruzijas vīnu un čaču, izrunātu visu par Latvijas futbolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 11:57, pirms 11 gadiem
Čot tas Pertija - švilli sāk man patikt. Ass jau vienmēr ir, bet vismaz kādam kkas ineresē un neļauj visiem iemigt.

  +8 [+] [-]

, 2013-11-03 11:57, pirms 11 gadiem
...un Gunča ar Janku atkal noplātīs rokas un aicinās atsaukties visus,kam ir pierādījumi par spēļu sarunāšanu!
Kāpēc federācija neko nedara?KĀPĒC??? Nu "nevarēšana" un "negribēšana" ir ,grozi kā gribi,tikai un vienīgi saistīta ar pašu dalību totopils netīrajās lietās!

 +15 [+] [-]

, 2013-11-03 12:01, pirms 11 gadiem
Pertija: "Kāpēc mani nemīl? Tāpēc, ka saku taisnību."

Izdomājis pats savu versiju! A varbūt tāpēc nemīl, ka totalizatoros piedalās? Kā ar Pertijas diskvalifikāciju? Kāpēc viņš vēl ir Latvijā? Jo te var mierīgi šmugulēt tās lietiņas. Ja viņš būtu tik labs speciālists, kāpēc neattīsta futbolu dzimtajā Gruzijā, vai kādā Rietum Eiropas valstī? Kāpēc futbola ziņā nīkuļojošā Latvija ir tik interesanta šiem ārzemju treneriem, ar kuriem ir pilna Virslīga? Ne jau algas dēļ, tā viņiem ir smieklīga.

Kāds žurnālists varētu to parakt, kādas ir oficiāli algas, un ar kādām summām viņi visi ikdienā operē.

  +7 [+] [-]

, 2013-11-03 12:13, pirms 11 gadiem
Negaidīju, ka Pertija pateiks to, ka spēlētāji un arī pats klubā algas šobrīd nesaņem. Cepuri nost! Bet nu par Ilūkstes un DD darbībām/sadarbību jau ir tik daudz runāts, ka arī Kovaļova hat-trick tik tiešām nav nekāds pārsteigums. Prieks, ka tieši Ilūkste būs tā, kas lidos ārā no Virslīgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-11-03 12:34, pirms 11 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Pertija: "Kāpēc mani nemīl? Tāpēc, ka saku taisnību."

Izdomājis pats savu versiju! A varbūt tāpēc nemīl, ka totalizatoros piedalās? Kā ar Pertijas diskvalifikāciju? Kāpēc viņš vēl ir Latvijā? Jo te var mierīgi šmugulēt tās lietiņas. Ja viņš būtu tik labs speciālists, kāpēc neattīsta futbolu dzimtajā Gruzijā, vai kādā Rietum Eiropas valstī? Kāpēc futbola ziņā nīkuļojošā Latvija ir tik interesanta šiem ārzemju treneriem, ar kuriem ir pilna Virslīga? Ne jau algas dēļ, tā viņiem ir smieklīga.

Kāds žurnālists varētu to parakt, kādas ir oficiāli algas, un ar kādām summām viņi visi ikdienā operē.
Mežeckis par Pertijas DSQ jau ir runājis..

 +11 [+] [-]

, 2013-11-03 12:42, pirms 11 gadiem
Pertija-"Skonto Viszinis" Kápéc Kovalovs pokeru netaisíja?Zhurnálisti malachi,ka sakustinája sho lapsenju puzni.Daudz jaunumu tagad uzpeld
Galvenais zhurnálistiem-tá turpinát tálák.Visus shos gadus Latvijas klubi un futbols dzívoja savá valstíbá,zhurnálisti savá un kaut kur dzilji mezhá skatítáji,par kuriem neviens ípashi neintereséjás.Nu tas vezums sakustéjies un ceru,ka neapstásies,kamér tas stallis nebús iztíríts.

  +7 [+] [-]

, 2013-11-03 12:48, pirms 11 gadiem
Visu cieņu Tamazam,bet nesaprotu kur Kovaļovs ir vainīgs?
Šabala šogad pret Ilūksti gūva 4 vārtus,Karašausks-3.Varbūt vārtus pret Ilūksti vispār neskaitīsim labako vārtu guveju kopvertējumā???

  +3 [+] [-]

, 2013-11-03 12:58, pirms 11 gadiem
alguns rakstīja: Pertija-"Skonto Viszinis" Kápéc Kovalovs pokeru netaisíja?Zhurnálisti malachi,ka sakustinája sho lapsenju puzni.Daudz jaunumu tagad uzpeld
Galvenais zhurnálistiem-tá turpinát tálák.Visus shos gadus Latvijas klubi un futbols dzívoja savá valstíbá,zhurnálisti savá un kaut kur dzilji mezhá skatítáji,par kuriem neviens ípashi neintereséjás.Nu tas vezums sakustéjies un ceru,ka neapstásies,kamér tas stallis nebús iztíríts.
nu spēles video jau var redzēt, ka pie veiksmīgas apstākļu sakritības Kovaļovam būtu kādi 4-5 goli. pats Kovaļovs nolažoja

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 13:05, pirms 11 gadiem
Mājinieks Jurijs Popkovs bija sašutis par tiesāšanu un preses konferenci pameta uzreiz pēc ievadrunas

2006.gadā Popkovs pameta preses konferenci ar vārdiem Es neesmu spējīgs šodien uzvarēt «Skonto» komandu ar šādu palīgu! Vienīgais komponents, kurā zaudējām «Skonto», bija spēles disciplīna, bet visos pārējos mēs bijām labāki. Es ļoti cienu Polu Ešvortu, bet šādas uzvaras ir kauns «Skonto» komandai.

Sīkāk: LFF: FK Jūrmala - Skonto FC 0:1
Futbola virslīgā atkal jauni tiesāšanas...

  +8 [+] [-]

, 2013-11-03 13:16, pirms 11 gadiem
Kā sezonas beigas, tā sākas runas par to, cik varonīgi, pašaizliedzīgi, entuziasma pilni ir Skonto spēlētāji utt, kā klāt starpsezona - divas reizes mauca pie turkiem.... A varbūt Turkovam dzelteno izzīda no pirksta (bija jau bija smuks kritiens, bet tomēr), varbūt Dubram arī gribēja, bet neuzspēja? Tā var nez kādām aizdomām un smukām frazēm mētāties bez gala. Žēl , ka šāds aizraujošs čempionāta finišs tiek jāts (es atvainojos par tādu frāzi) ar visādām runāšanām. Par kausu tiešām ir smieklīgi - jau nez cik gadus tā dara un bijuši daudzi precedenti, kad aizved, bet nepasniedz. Tagad vēl parādās, ka FKV vienīgajiem ir nauda, čemodāni tiek vadāti šurpu turpu... Veči! Laukumā, visu izšķiram laukumā un netaisām te bābu tirgu!

  +1 [+] [-]

, 2013-11-03 13:23, pirms 11 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Kā sezonas beigas, tā sākas runas par to, cik varonīgi, pašaizliedzīgi, entuziasma pilni ir Skonto spēlētāji utt, kā klāt starpsezona - divas reizes mauca pie turkiem.... A varbūt Turkovam dzelteno izzīda no pirksta (bija jau bija smuks kritiens, bet tomēr), varbūt Dubram arī gribēja, bet neuzspēja? Tā var nez kādām aizdomām un smukām frazēm mētāties bez gala. Žēl , ka šāds aizraujošs čempionāta finišs tiek jāts (es atvainojos par tādu frāzi) ar visādām runāšanām. Par kausu tiešām ir smieklīgi - jau nez cik gadus tā dara un bijuši daudzi precedenti, kad aizved, bet nepasniedz. Tagad vēl parādās, ka FKV vienīgajiem ir nauda, čemodāni tiek vadāti šurpu turpu... Veči! Laukumā, visu izšķiram laukumā un netaisām te bābu tirgu!
Pēter!
Pārdaugavā runā, ka kāds klubs kādam citam klubam, bet Daugavas krastos, iemaksājis 5000 eiro, lai atņemot punktus kādam Rīgas klubam. Ko Ventspilī par to runā?

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 13:32, pirms 11 gadiem
Indriksons, Indriksons, Indriksons --, bet Indriksona saistība ar Skonto ir tikai nedaudz mazāk nelegāla kā Gavrilova saistība ar ex-Dinaburgu! Tas varētu būt vēl viens iemesls LFF iecietībai pret Gavrilovu.
Pertija, kā jau vienmēr esmu rakstījusi -- smags raksturs (ne bez blēdības piedevas), bet labs, Latvijas mērogā šobrīd labākais, treneris un gudrs cilvēks. Domāju, nākošgad vai kādu gadu vēlāk, bet viņa trenera karjera tiešām ies augšu jau aiz Latvijas robežām (ja vien nekļūs, piem., par U21 izlases treneri).
Un par Popkova teikto arī. Noraidījuma epizodi noorganizēja divi Spartaka centra aizsargi paši, bet beigās jau tur tiešām iznāca pēdējās cerības sods, un sarkanā bija jādod. Otrais gols -- jā, tur, šķiet, Popkovam taisnība, stūra sitiens izskatījās kļūdaini piešķirts. Trešais -- tas nu pilnībā uz tiesneša asistenta sirdsapziņas -- cik skaidri viņš saskatīja, ka bumba gaisā šķērsojusi vārtu līniju, pirms Pavlovs to atsita -- ne no tribīnēm, ne vēl jo vairāk no Pokova vietas tas nebija droši pasakāms.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 13:40, pirms 11 gadiem
Jānis Matulis rakstīja: Pēter!
Pārdaugavā runā, ka kāds klubs kādam citam klubam, bet Daugavas krastos, iemaksājis 5000 eiro, lai atņemot punktus kādam Rīgas klubam. Ko Ventspilī par to runā?
Nebija vakar kam šo pajautāt, bija padomā. Godīgi sakot, īsti neticu. Un arī - kas tā par summu? Senos laikos kāds Rīgas klubs, pie kāda kluba Daugavas krastos ar 30 000 USD brauca

     [+] [-]

, 2013-11-03 13:47, pirms 11 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Nebija vakar kam šo pajautāt, bija padomā. Godīgi sakot, īsti neticu. Un arī - kas tā par summu? Senos laikos kāds Rīgas klubs, pie kāda kluba Daugavas krastos ar 30 000 USD brauca
Jā, jā! Atceros, atceros arī šo stāstu. Man jau futbols dikti patīk. It sevišķi rudeņos.

  +5 [+] [-]

, 2013-11-03 14:18, pirms 11 gadiem
It kā jau pozitīvi, ka ir mums treneri, kas nebaidās teikt patiesību. Tikai tā patiesība tāda fitrēta un hipertrofēta sanāk.

Visstulbākie ir Koļesņičenko un Pertijas paziņojumi kausa sakarā. Elementāra matamātika rāda, ka FKV šajā kārtā varēja kļūt par čempioniem, bet Skonto nekādi. Pat pie varianta, ko apskata Pertija - FKV zaudē un Skonto uzvar - vēl ir viena kārta, kur teorētiski var atkal notikt otrādi. No šāda viedokļa arī loģiski, ka pēdējā spēle Rīgas Daugavai jāaizvada savā pirmajā stadionā - ja būtu Kauguros, kausu izvadāt nebūtu reāli.

Par DD - lai nu kura govs īdētu. Pertija diskvalifikāciju saņēma Gavrilova mahināciju dēļ. Es nezinu, kādā tieši mērā viņš bija iesaistīts (teorētiski, protams, iespējams, ka Gavrilovs komandas deva futbolistiem pa taisno, tikai tad - kāpēc viņam turēt komandā tik nepakļāvīgu treneri; skaidrs, ka Pertijam tas viss nepatika - ne jau velti aizmuka, tikko atkal radās risks tikt pie "sadarbības" ar Gavrilovu), bet iesaistīts bija. Līdz ar to vienā intervijā salikt kopā apgalvojumus, ka viņš, redziet, stāsta taisnību un mājienus DD virzienā - nu, tas izskatās tā nepārliecinoši.

Un visbeidzot - rodas sajūta, ka Skonto slimo ar sazvērestības teorijām pa vairāk nekā FKV atbalstītāji. Taču gan vieniem, gan otriem šķiet, ka tieši viņu komandu gremdē (gremdēs). Vieni jau zina, cik būs 11m sitienu uz Uvarenko vārtiem 9.novembra spēlē, otri ir pārliecināti, ka LFF mīl otru meiteni vairāk, jo ved viņai kausu.
Ja tam piepluso liepājinieku, jelgavnieku, jūrmalnieku, spartakiešu vaidus par to, kā tiek gremdētas viņu komandas, gandrīz jāpieņem, ka LFF kā tajā vecajā anekdotē tiesnesis - paņem no abām komandām vienādu summu un var atļauties tiesāt godīgi.

  +6 [+] [-]

, 2013-11-03 14:44, pirms 11 gadiem
Par ko mēs brīnāmies??? Attaisot internetā par sportu 90% visur ir reklāma ar totto. Tas pats virslīgas sponsors SMS! Man tādas lietas šķiet nesaprotamas. Arī sportacentrs.com pirms video skatīšanās reklāma. Saprastu,ka reklamē sporta apģērba, filmas, bet kredītus. Zivs pūst no galvas!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 15:01, pirms 11 gadiem
Ja protams Pertija par Gabovu runa taa itka vins ne tikai varetu spelet Turcijas cempionata bet gan Madrides Reala vai Barcelonaa nu smiekligi paliek.

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 15:13, pirms 11 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Nebija vakar kam šo pajautāt, bija padomā. Godīgi sakot, īsti neticu. Un arī - kas tā par summu? Senos laikos kāds Rīgas klubs, pie kāda kluba Daugavas krastos ar 30 000 USD brauca
Cilvēk mīļais,Jums autoritatīvais žurnālists Matulis pajautāja "konkrēti",bet Jūs "godīgi sakot neticu" un "nebija vakar kam pajautāt"!Jā es tak piemirsu,ka tas klubs no Ventas krastiem ir tīrs un nešķīsts kā Jaunava Marija! Itsevišķi tas,kura spēlētāji ar lietuviskajiem vārdiem paši ir bijuši iesaistīti totodroma cletniecības darbos! Neviens jau vairs praktiski nešaubās,ka tie klubi no Daugavas lejteces un augšteces ir tikpat "tīri" ,kā šo klubu pilsētu mikrorajonu trotuāri pēc tikko nokusuša ziemas sniega,bet tāpēc jau nevajag te bez maz vai klārēt un no viena jautājuma pāriet uz citu,ka klubs no Ventas krastiem ir pati nevainība!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 15:40, pirms 11 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Cilvēk mīļais,Jums autoritatīvais žurnālists Matulis pajautāja "konkrēti",bet Jūs "godīgi sakot neticu" un "nebija vakar kam pajautāt"!Jā es tak piemirsu,ka tas klubs no Ventas krastiem ir tīrs un nešķīsts kā Jaunava Marija! Itsevišķi tas,kura spēlētāji ar lietuviskajiem vārdiem paši ir bijuši iesaistīti totodroma cletniecības darbos! Neviens jau vairs praktiski nešaubās,ka tie klubi no Daugavas lejteces un augšteces ir tikpat "tīri" ,kā šo klubu pilsētu mikrorajonu trotuāri pēc tikko nokusuša ziemas sniega,bet tāpēc jau nevajag te bez maz vai klārēt un no viena jautājuma pāriet uz citu,ka klubs no Ventas krastiem ir pati nevainība!
Es atbildēju, kā tas ir, bet tālāk jau katrs var spriest pats. Īsti nesapratu, kuri ir tie spēlētājI ar lietuviskajiem uzvārdiem, ja Ventas krastos tāds ir tikai viens.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-03 15:41, pirms 11 gadiem
Pertija ir pirmais kurš varēja būt ar iesniegumu policijā, bet zem man ir vienalga Metta un Jelgava, ir mesidžs Daugavpilij, nestučīšu.. Cilvēciski var saprast, bet tad nav ko mētāties ar zināju kas iesitīs 3 golus.. tad ej un runā par pēdējiem 3 vai cik tur gadiem..

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 16:11, pirms 11 gadiem
Kas tur pārsteidzošs, ka spēlē uz uzbrukuma līderi? Ilūksti jāvaino. Ventspilnieki savulaik uz Slesarčuku pēdējā kārtā spēlēja, pretinieks atkoda un viņš tik divus vārtus guva.

  +1 [+] [-]

, 2013-11-03 16:14, pirms 11 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Es atbildēju, kā tas ir, bet tālāk jau katrs var spriest pats. Īsti nesapratu, kuri ir tie spēlētājI ar lietuviskajiem uzvārdiem, ja Ventas krastos tāds ir tikai viens.
Es rakstīju "ir bijuši iesaistīti",proti pagātnes formā,ja skolā esat gājis,tad zinat,ka pagātne nozīmē darbību kas ir notikusi agrāk par tagadni! a atbildējāt,Jūs cienītais,taisni tā kā gunča ar Janku pēdējā laikā atbild, iz sērijas "ничего не вижу,ничего не сдышу и знать не хочу"! Bez apvainojumiem,sorry ,ja ko ne tā pateicu,bet tā jau dzīvē ir,ka pats cilvēks savu "pūcīti" jeb "bebru" saost nekad nevar!
Es gan ieteiktu visiem žurnālistiem,ne tikai no SC.com neapstāties pie aizsāktā un turpināt šķetināt pēdējā laika totodroma lietas,jo jūsu teiktajā tauta ieklausās,neba vnk tāpat Jūs(mēdiji) tiekat uzskatīti par 4to varu!Iespējams,ka tieši no Jūsu darbības ir atkarīga Latvijas futbola nākotne,jo,jau teicu,ka Mēs visi zinām vai nojaušam,kāpēc nekas netiek un netika darīts līdz šim no atbildīgajām amatpersonām!
Šajā ziņā,noņemu cepuri Jūsu priekšā un paklanos,bez ironijas!MALAČI

     [+] [-]

, 2013-11-03 16:22, pirms 11 gadiem
A Man vispār zelta biznesa doma ienāca prātā,cilvēki,tak "jātaisa augšā" sava futbola komanda,jāiefīrē pirmajā līgā ,un jātaisa piķis,tak tas bizness pašlaik plaukst un zeļ visā krāšņumā!

     [+] [-]

, 2013-11-03 16:30, pirms 11 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Es rakstīju "ir bijuši iesaistīti",proti pagātnes formā,ja skolā esat gājis,tad zinat,ka pagātne nozīmē darbību kas ir notikusi agrāk par tagadni! a atbildējāt,Jūs cienītais,taisni tā kā gunča ar Janku pēdējā laikā atbild, iz sērijas "ничего не вижу,ничего не сдышу и знать не хочу"! Bez apvainojumiem,sorry ,ja ko ne tā pateicu,bet tā jau dzīvē ir,ka pats cilvēks savu "pūcīti" jeb "bebru" saost nekad nevar!
Es gan ieteiktu visiem žurnālistiem,ne tikai no SC.com neapstāties pie aizsāktā un turpināt šķetināt pēdējā laika totodroma lietas,jo jūsu teiktajā tauta ieklausās,neba vnk tāpat Jūs(mēdiji) tiekat uzskatīti par 4to varu!Iespējams,ka tieši no Jūsu darbības ir atkarīga Latvijas futbola nākotne,jo,jau teicu,ka Mēs visi zinām vai nojaušam,kāpēc nekas netiek un netika darīts līdz šim no atbildīgajām amatpersonām!
Šajā ziņā,noņemu cepuri Jūsu priekšā un paklanos,bez ironijas!MALAČI
Dārgais draugs, nevajag jaukt to ar šito. Ja arī FKV ir stimulējis Daugavu, lai tā paņemt punktus no Skonto, tad tam nav nekāda sakara ar totalizatoriem. Par aizdomām toto sakarā Rimkum, Cilinšekam un Kačanovam arī zinu un par to ir runāts, bet kāds sakars ar 2013. gadu? (tik un tā neredzu, kur te vairāki leiši? ) Par to, kā nu es tur ko izteicos vari turpināt fantazēt, kas ienāk prātā. Kaut vai uzskatot, ka pats es personīgi izrīkoju lietas FKV

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 16:53, pirms 11 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Ja arī FKV ir stimulējis Daugavu, lai tā paņemt punktus no Skonto, tad tam nav nekāda sakara ar totalizatoriem.
Nu tas gan ir SVIESTS!!! Cik ilgi attaisnosim nelikumīgas darbības un izmaksas? Vai šī summa pirmkārt ir reģistrēta un samaksāti kādi nodokļi?
Tas vienkārši ir STULBI attaisnot kaut ko tādu, jo nenāk par labu sportam kopumā (ne tikai futbolu gremdē)!

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 16:58, pirms 11 gadiem
Pavirzoties tālāk - kāpēc gan "stimulēt par uzvaru" būtu likumīgi, kaut vai nomaksājot nodokļus, bet "stimulēt divas citas komandas uz neizšķirtu" vai tamlīdzīgi būtu nelikumīgi?
Varbūt ir taisnīgi stimulēt arī atsevišķus futbolistus, lai viņi gūst vārtus, un tad tie stipendiāti atkal tālāk var pastimulēt pretinieku aizsargus un vārtsargu, lai viss būtu čotka? Kur vēl tālāk, kā runāt par "stimulēšanu" kā par konkrētu ierastu, nevainīgu lietu? Ir lietas, ko žurnālists var un ko nedrīkst atļauties!

Vai tiešām ir tāda nesodāmības sajūta, ka tagad var visu ko atļauties maksāt un stimulēt? Lūk, tas ir visbēdīgākais.

Sports kā tāds vispār zaudē savu jēgu ar šo "stimulēšanu". Beigās īstais sports (ĪSTAIS) paliek tikai futbola, basketbola, hokeja, handbola utt. zemākajās (amatieru) līgās, kur sportisti sitas par savu godu, par sava kolektīva prestižu, nevis lai tiktu atalgoti ar kādiem stimuliem.

  +3 [+] [-]

, 2013-11-03 17:09, pirms 11 gadiem
Atgādiniet kāds ko pertija darija Daugavā n-tos gadus un kāpēc no turienes devās prom?

     [+] [-]

, 2013-11-03 17:11, pirms 11 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Dārgais draugs, nevajag jaukt to ar šito. Ja arī FKV ir stimulējis Daugavu, lai tā paņemt punktus no Skonto, tad tam nav nekāda sakara ar totalizatoriem. Par aizdomām toto sakarā Rimkum, Cilinšekam un Kačanovam arī zinu un par to ir runāts, bet kāds sakars ar 2013. gadu? (tik un tā neredzu, kur te vairāki leiši? ) Par to, kā nu es tur ko izteicos vari turpināt fantazēt, kas ienāk prātā. Kaut vai uzskatot, ka pats es personīgi izrīkoju lietas FKV
Mjā,man Jūs ir žēl!Kāpēc?Varat pats pafantazēt,Jums tas labi sanāk!

  +2 [+] [-]

, 2013-11-03 17:11, pirms 11 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: Atgādiniet kāds ko pertija darija Daugavā n-tos gadus un kāpēc no turienes devās prom?
Pirmkārt to Daugavpils komandu sauca Dinaburga.
Otrkārt, Pertija tika diskvalificēts kopā ar Dinaburg komandu un prezidentu Gavrilovu, nevis "devās projām".

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 17:14, pirms 11 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Mjā,man Jūs ir žēl!Kāpēc?Varat pats pafantazēt,Jums tas labi sanāk!
Ko Tu tur čakarējies ar to PN,vai tad tev nekas par Viņu nepielec?

  -1 [+] [-]

, 2013-11-03 17:45, pirms 11 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Mjā,man Jūs ir žēl!Kāpēc?Varat pats pafantazēt,Jums tas labi sanāk!
Lielisks monologs sanāca, cerams, ka pats vismaz saprati, ko gribēji pateikt
1 2 50 komentāri