Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:115, Did:0, useCase: 3

Kožans un Lukjanovs spēlēs Gdaņskas "Lechia"

Miķelis Osis
Miķelis Osis @MikelisO

Kožans un Lukjanovs spēlēs Gdaņskas "Lechia"
Ivans Lukjanovs
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Latvijas futbolisti Sergejs Kožans un Ivans Lukjanovs karjeru turpinās Polijas Ekstralīgas vienībā Gdaņskas "Lechia", šodien sarunā ar eSports.lv apstiprināja Rīgas "Skonto" tehniskais direktors Genādijs Karavajevs.

Bijušie Latvijas U-21 futbolisti, kuri līdz šim pārstāvējuši Rīgas "Skonto" vienību - aizsargs Sergejs Kožans (23) un uzbrucējs Ivans Lukjanovs (22) - karjeru turpinās Polijas Ekstralīgas klubā Gdaņskas "Lechia", šodien sarunā ar eSports.lv pavēstīja "Skonto" tehniskais direktors Genādijs Karavajevs: "Tas jau ir par 99% skaidrs. Abi klubi ir vienojušies par transfēra summu, atliek tikai to sagaidīt un aizsūtīt transfēru. Protams, ar darījumu "Skonto" ir apmierināts. Par 100% visam jābūt nokārtotam līdz 10. datumam."

Vakar "Lechia" pārbaudes spēlē ar 3:1 pieveica Plockas "Wisla". Abi mūsu futbolisti nospēlēja pirmo puslaiku, kurā vārti netika gūti (0:0). Neskatoties uz to, ka divās pārbaudes spēlēs Lukjanovam ar precīzu raidījumu atzīmēties neizdevās, "Lechia" galvenais treneris Tomašs Kafarskis poļu presē izteicies, ka ļoti vēlas redzēt abus Latvijas futbolistus komandas sastāvā: "Abi futbolisti tagad atgriezīsies Rīgā, lai tiktu galā ar saviem līgumiem ar "Skonto" - tie viņiem ir nozīmīgi. Pēc tam ļoti vēlos abus redzēt mūsu komandas sastāvā, iegādāties viņus. Mēs meklējām centra aizsargu, un Kožans ir atbilstošs - labi spēlē gan otrajā stāvā, gan uz zemes. Lukjanovs ir ļoti ātrs un var gūt vārtus ar abām kājām. Viņš mums būs liels palīgs."

Gdaņskas "Lechia" pērn ierindojās 11. vietā Polijas Ekstralīgā. Jau ziņojām par interesanto atgadījumu, ka trenerim bija grūti izvērtēt Lukjanova sniegumu laukumā, jo mūsu uzbrucējs pēc izskata ir ļoti līdzīgs citam komandas uzbrucējam Andrejam Ribskim - atšķirt abus pa gabalu ir praktiski neiespējami (šeit varat aplūkot abu futbolistu izskatu salīdzinājumu).

Ivans Lukjanovs šosezon ar 14 vārtu guvumiem LMT Virslīgā ieņem 3. vietu rezultatīvāko spēlētāju sarakstā. Karavajevs sarunā ar eSports.lv arī atklāja, ka otrs rezultatīvākais skontiešu uzbrucējs Vladimirs Dvališvili varētu karjeru turpināt ārzemēs. Šodien viņš dodas uz pārbaudes laiku Izraēlas klubā Haifas "Maccabi". Aizsargs Davids Gamezardašvili tuvākajā laikā dosies uz kādu Turcijas klubu no Ankaras, savukārt Andrejam Perepļotkinam esot labi piedāvājumi no Beļģijas - Perepļotkins turp varētu doties samērā drīz, taču pagaidām vēl visi sīkumi neesot sarunāti.

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 10:08, pirms 16 gadiem
normāli, visi daudz maz normālie iet prom, tas ir labi, bet virslīgas līmenis krītas.

 +17 [+] [-]

, 2009-07-02 10:09, pirms 16 gadiem
kurš no viņiem diviem ir Lukjanovs??!!!
Lukjanovam šis nebus pirmais arzemju klubs!!!
Viņš tak spēleja Šauļos laikam

  -1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:10, pirms 16 gadiem
Ko ta pagājušo gadu LECHIA tik zemu bija?? Pof, bet šis ir labs vidusmēra klubs Eiropā!!

 +18 [+] [-]

, 2009-07-02 10:10, pirms 16 gadiem
Domāju pēc šiem darījumiem Skonto vairs nav konkurents ne LM ,ne FKV.

  +4 [+] [-]

, 2009-07-02 10:12, pirms 16 gadiem
bandidas rakstīja: normāli, visi daudz maz normālie iet prom, tas ir labi, bet virslīgas līmenis krītas.
Nekas,jaunajiem jeb solinju sildiitaajiem buus divkaarsa motivaacija sevi paraadiit!!! Malaci,lai veicas!

  +4 [+] [-]

, 2009-07-02 10:12, pirms 16 gadiem
diez kāds bija transfērs?
p.s. tik līdzīgi čaļi

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 10:13, pirms 16 gadiem
alguns rakstīja: Domāju pēc šiem darījumiem Skonto vairs nav konkurents ne LM ,ne FKV.
Bet naudiņa tomēr noder.

Cerams, ka abiem būs laba spēlu prakse un vismaz Lukjanovu vajadzētu vēl izlasē izmēģināt.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:13, pirms 16 gadiem
tad jau Skonto būs jauniešu komanda...

 +13 [+] [-]

, 2009-07-02 10:14, pirms 16 gadiem
Lukjanovam labs tramplīns varētu būt jo no Polijas var tikt uz Vācijas Bundeslīgu lai veicas čaļiem

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 10:22, pirms 16 gadiem
Tagad vēl tikai Perepļotkins un Cauņa kādam jāpārdod. prognozēju, ka Skonto bez nozīmīgiem āremniekiem būs grūti ar Dinaburgu cīnīties. Pirmsās divas vietas vairs nespīd. Blanks jau nu nav tas spēlētājs uz kuru varētu paļauties, ka būs bombardieris visas sezonas garumā. Pagaidām viņam šī ir veiksmīgākā sezona, ja pa sezonu sasitīs 10 golus, tad jau būs labi. Pats interesantākais ir tas, ka Kožans nemaz nebija stabils sākumsastāva spēlētājs, vairāk beņķi sildīja, viņa vietā pēdējās 2 seonas Smirnovs spēlēja, kgan Ešvorts kļūdījās Vitāliju pārvietojot uz CD pozīciju, kā CDM viņš labāk izskatījās.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 10:25, pirms 16 gadiem
Ivans Lukjanovs nav spelejis aarzemes ? man liekas ka Lietuva tak skaitaas aarzemes FK Šiauliai un Sūdava

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:28, pirms 16 gadiem
>alguns

Nesatraucies, iespējams, ka LM arī vairs nebūs konkurents FKV, jo Zaharjins lāpīs sastāvu ar fiziski negataviem dublieru spēlētājiem. Esot kategoriski pret jebkādiem iebraucējiem. Šodien vietējā presē, tas ir melns uz balta uzrakstīts. Ja nekas nemainīsies, tad manuprāt, LM ir jākoncentrē spēki vairāk uz Skonto. Pamatsastāvs jau LM ir ok, bet domāju, ka nākamo pusi tīri fiziski neizvilks. Plus vēl kartiņas.....Cerēšu uz to labāko, bet nekas labs nav gaidāms. Varbūt uz urrrrāā, kādas spēles 5-7 nospēlēs, tad sāksies nogurums un būs jālaiž dublieri, kuri vispār nav spēlējuši tik pat kā virslīgā. Nēesmu pret jaunajiem, bet viņu piesasistīšanai ir jābūt plānveidīgai.

  +7 [+] [-]

, 2009-07-02 10:29, pirms 16 gadiem
labs darījums.s konto nav slēpuši, ka viņu mērķis ir sagatavot jaunos un pēc tam pārdot, lai gatavotu nākamos. gluži kā Ajax.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:29, pirms 16 gadiem
Skonto krīze! Visus daudzmaz normālus futbolistus ispārdo!! Eurokausos izlidos ar blīkšķi! Neko darīt,tāda ir realitāte!!

  +4 [+] [-]

, 2009-07-02 10:39, pirms 16 gadiem
kursh normaals klubs pirms eirokausiem paardod savus liiderus???? kursh? kaa var just liidzi taadai komandai, kurai vieniigais meerkjis ir paardot speeleetaajus! sportisko meerkju nav vispaar...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:41, pirms 16 gadiem
Visi snaiperi pamet cempi.. Es jau domaju, ka sogad normalu skaitu sabliezis bumbu, bet Karlsons un Lukjanovs dodas prom.

  +5 [+] [-]

, 2009-07-02 10:45, pirms 16 gadiem
Vienam laikam vajadzēs matus citā rāsā nokrāsot

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 10:45, pirms 16 gadiem
elwisss86 rakstīja: kursh normaals klubs pirms eirokausiem paardod savus liiderus???? kursh? kaa var just liidzi taadai komandai, kurai vieniigais meerkjis ir paardot speeleetaajus! sportisko meerkju nav vispaar...
Saproti Skonto spele jaunie speletaji un viniem ir ko likt vieta, tas nav ta ka, piemeram, Ventspilij nav tik labas savas jauniesu sistemas un viniem teju vai visi ir jaieperk, bet skonto vini var atlauties un par sanemto naudu var vel kadu laukumu uzbost..

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 10:52, pirms 16 gadiem
Deiz cik Skonto nopelnitu, ja pardotu shos 5 speletajus

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 10:59, pirms 16 gadiem
andromons2 rakstīja: Skonto krīze! Visus daudzmaz normālus futbolistus ispārdo!! Eurokausos izlidos ar blīkšķi! Neko darīt,tāda ir realitāte!!
Skonto nav krīze! Ešvorts jau kādu labu laiciņu atpakaļ taice, ka Skonto gatavo jaunos futbolistus, lai tie vēlāk varētu palīdzēt Latvijas izlasei! Vienīgi, ka Eirokausos laikam daudz ko meklēt vairs nebūs un tas ir slikti, ja gūsim maz punktu Eiropā, tad tajā rangu tabulā nekur tālak netiksim un varbūt tikai kritīsim uz leju, un tad jau ņemamus pretiniekus neredzēsim, būs aizvien stiprākas komandas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 11:05, pirms 16 gadiem
weixm, ko cit teikt

     [+] [-]

, 2009-07-02 11:07, pirms 16 gadiem
broks7 rakstīja: Saproti Skonto spele jaunie speletaji un viniem ir ko likt vieta, tas nav ta ka, piemeram, Ventspilij nav tik labas savas jauniesu sistemas un viniem teju vai visi ir jaieperk, bet skonto vini var atlauties un par sanemto naudu var vel kadu laukumu uzbost..
nedomaaju, ka jaunie spees kvalitatiivi aizstaat tos speeleetaaus, kuri jau paardoti un tie kuri atraadaas

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 11:07, pirms 16 gadiem
>elwisss86

Lai cik tas nebūtu banāli, bet piekrītu Tev par 100%. Tieši tas pats ir attiecināms uz LM. Kā LM taisās tikt līdz trešai kārtai eirokausos, nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 11:13, pirms 16 gadiem
Indriksons īsteno savu stratēģiju - gatavot preci pārdošanai! Viena lieta gan ir neskaidra - kas spēlēs pret Derry? Ja visi uzskaitītie spēlētāji dodas prom, varbūt nemaz nevajadzēja pieteikties kausiem, jo "zāģis" būs garantēts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-02 11:18, pirms 16 gadiem
ļoti labi, futbola līmenis pamazām ceļas!

     [+] [-]

, 2009-07-02 11:27, pirms 16 gadiem
Pirms eirokausiesm laikam arī vislielākos transfērus maksā... No vienas puses prieks par džekiem un novēlu veiksmi, bet vismaz man prātā paliek arī mūsu klubu jau tā līdz šim necilā spēle eirokausos. LM pagaidām izskatījās vislabāk (ja neskaita ne pārāk veiksmīgo izlozi), bet laikam jau atkal vienīgais mērķis šiem paliks LMT virslīga. Skonto, manuprāt, arī bija lielas izredzes starptautiskajā arēnā pakavēties, tagad būs grūti. Vienīgi FKV par mērķi nolikuši eirokausu grupu turnīru - tikai jāpārvar vismaz 2 kārtas...

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 11:34, pirms 16 gadiem
a. Ir tikai normāli dot iespēju attīstīties tiem spēlētājiem, kuru līmenis ir augstāks par Virslīgu.
b. Ir tikai normāli klubam pelnīt uz spēlētāju pārdošanas. Jo kādi ir citi finansēšanas avoti? Sponsori? Pamēģini atrast sponsoru krīzes laikā! Biļešu pārdošana, atributika, TV - Latvijā tas viss nav attīstīts (protams, arī "pateicoties" pašiem klubiem)

Galvenais, ka neviens no LV klubiem nevar būt drošs par savu nākotni, jo aiz tiem nestāv kaut cik nopietns biznesa modelis.

  -1 [+] [-]

, 2009-07-02 11:39, pirms 16 gadiem
Skonto Eirokausos ies švaki.. No katra kas tagad aizies.. vieta nāks jauns zaļš gurķis..

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 11:43, pirms 16 gadiem
>JD FCSR

Daļēji piekrītu. Pirmkārt Latvijas līga, nav tā līga kur var pelnīt naudu uz n-tajām spēlētāju rotācijām. Otrkārt, jaunos ir jāiespēlē plānveidīgi. Vismazāk šajā sakarā cietīs Skonto, jo viņi jau pirms sezonas nokomplektēja komandu, balstoties uz jauniešiem. Kādu laiku vilks arī LM, bet beigās, īsā soliņa dēļ, nosēdīsies fiziski. LM jaunatne ir diezgan perspektīva, bet viņus ir jāiespēlē ar dumu pakāpeniski viņu progresam. Ko dos tagad tāda Rakela piemēram iesaistīšana LM pirmajā komandā?? Neko. Dublieros ar tādiem pašiem viņš tiek galā, bet šeit ir citi spēku samēri. Pazudīs viņi. Ja jau Zaharjins vēlējās spiest uz jaunajiem, tad to vajadzēja jau agrāk darīt, tam pašam Rakelam pakāpeniski dot spēles laiku. Tgad iznāks, ka viņi sēdēs uz beņķa LM pirmajā komandā, kamēr nosēdīsies kāds no pamatsastāva spēlētājiem. Un tas būs, jo tā ir LM vairāku gadu problēma, ka nav līdzvērtīgu maiņu, nemaz nerunājot par pieredzi. Kā jau minēju, tad tas ir tikai apsveicami, kad komandā tiek piesaistītas tuvākās rezerves, bet tad ir jāmaina kluba plāni. Līdzīgi kā Skonto, kuriem mērķis ir cīnīties par medaļām, līdz ar to atbrīvot spēlētājus no papildus atbildības un sloga, ka par katru varu ir jācīnās par pirmo vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 11:54, pirms 16 gadiem
kasparello99 rakstīja: >alguns

Nesatraucies, iespējams, ka LM arī vairs nebūs konkurents FKV, jo Zaharjins lāpīs sastāvu ar fiziski negataviem dublieru spēlētājiem. Esot kategoriski pret jebkādiem iebraucējiem. Šodien vietējā presē, tas ir melns uz balta uzrakstīts. Ja nekas nemainīsies, tad manuprāt, LM ir jākoncentrē spēki vairāk uz Skonto. Pamatsastāvs jau LM ir ok, bet domāju, ka nākamo pusi tīri fiziski neizvilks. Plus vēl kartiņas.....Cerēšu uz to labāko, bet nekas labs nav gaidāms. Varbūt uz urrrrāā, kādas spēles 5-7 nospēlēs, tad sāksies nogurums un būs jālaiž dublieri, kuri vispār nav spēlējuši tik pat kā virslīgā. Nēesmu pret jaunajiem, bet viņu piesasistīšanai ir jābūt plānveidīgai.
Bet LM jau pagaidaam negrasaas masveidaa atbriivoties no komandas liideriem. Ar Gjirta aizieshanu bija jaareekjinaas jau pirms sezonas, un bez Karlsona mums vienmeer ir bijis gruuti, tomeer jaunie ir jaaiespeelee, un varbuut Zaharjins kriizes laikaa ir saskatiijis to, ko vinjam gudri cilveeki daudzus gadus staastiija - nepiecieshama pakaapeniska sastaava atjaunoshana. Skonti to izdariija savalaiciigi, un tagad vinjiem ir gan rezerves, gan arii naudinja no transfeeriem.

  -2 [+] [-]

, 2009-07-02 11:58, pirms 16 gadiem
JD_FCSR rakstīja: a. Ir tikai normāli dot iespēju attīstīties tiem spēlētājiem, kuru līmenis ir augstāks par Virslīgu.
b. Ir tikai normāli klubam pelnīt uz spēlētāju pārdošanas. Jo kādi ir citi finansēšanas avoti? Sponsori? Pamēģini atrast sponsoru krīzes laikā! Biļešu pārdošana, atributika, TV - Latvijā tas viss nav attīstīts (protams, arī "pateicoties" pašiem klubiem)

Galvenais, ka neviens no LV klubiem nevar būt drošs par savu nākotni, jo aiz tiem nestāv kaut cik nopietns biznesa modelis.
Atljaushos uzskatiit, ka Polijas eksrtraliigaa pat liideri nav dizhi speeciigaaki par virsliigas pirmaa trijnieka klubiem.

     [+] [-]

, 2009-07-02 12:05, pirms 16 gadiem
begemots rakstīja: Atljaushos uzskatiit, ka Polijas eksrtraliigaa pat liideri nav dizhi speeciigaaki par virsliigas pirmaa trijnieka klubiem.
Shis Polijas klubs varbut nav specigaks par Skonto, bet videjam limenim vajadzetu but krietni augstaakam.
Ja mums peec shi trijnieka naak klasi zemaakas komandas, tad Polijaa gandriz visas 16 var atnemt viens otrai punktus.
Pagajushosezon uzvaretajam Krakovas Vislai 64 punkti Gornik 29p

     [+] [-]

, 2009-07-02 12:09, pirms 16 gadiem
begemots rakstīja: Atljaushos uzskatiit, ka Polijas eksrtraliigaa pat liideri nav dizhi speeciigaaki par virsliigas pirmaa trijnieka klubiem.
Toties Polijas čempionāta līmenis ir stabīls un tik strauji kā Virslīgas līmenis tas nekritīs, jo ir lielāka interese par futbolu, lielāks finansējums un attīstītāka infrastruktūra.

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 12:23, pirms 16 gadiem
begemots rakstīja: Atljaushos uzskatiit, ka Polijas eksrtraliigaa pat liideri nav dizhi speeciigaaki par virsliigas pirmaa trijnieka klubiem.
Pēc Lukjanova panākumiem varēsim skatīt cik augsts līmenis, pie tam klūt par rezultatīvāko spēlētāju Polijā ir krietni krietni prestižāk kā Latvijā

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 12:42, pirms 16 gadiem
Polijas līmenis ir krietni augstāks par Latvijas,arī komandas ir daudz vairāk,un Lechia nemaz nav tik slikts klubs,tākā novēlu puišiem izsisties,un lai jau bundeslīgas skauti šos pamana

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 12:57, pirms 16 gadiem
>begemots

Nēesmu jau pret jaunajiem. Bet viņus ir jāsāk gatvot jau pirms sezonas sagatvošanās posmā, tad pakāpeniski jādod spēles laiku. Dažs labs jau no LM izgāja sagatvošanas posmu un tas arī viss. Mani satrauc pašlaik tas, kurš sitīs vārtus? Kastners it kā ir, bet nav stabilitātes. Pret Skonto, ja tu skaities komandā leģionārs, tad vieni no divām iespējam viņam bija jāizmanto. Grebis ??? Viņš vairāk ir tāds "begi i bej" spēlētājs, kaut arī pie veiksmes var gūt vārtus. Kas vēl?? Kamešs?? Ātrums un gribēšana ir, bet nav varēšanas. Man jau liekas, ka vienu uzbrucēju ( ar pieredzi un stabiltāte ) LM varēja atļauties. Kaut gan ir jau vēl pāris "karstās pozīcijas", bet nu visus labumus nevar vēlēties. Pietiktu ar vienu tehnisku uzbrucēju šajā gadījumā. Pārējais "hudo bedno", bet var vilkt.

  +1 [+] [-]

, 2009-07-02 13:19, pirms 16 gadiem
kapeec nekur nekad nepublicee transgfeera summa?kaarteeja naudas atmazgaashana

  +3 [+] [-]

, 2009-07-02 13:32, pirms 16 gadiem
pastjik rakstīja: kapeec nekur nekad nepublicee transgfeera summa?kaarteeja naudas atmazgaashana
Vienkārši kautrējas.

     [+] [-]

, 2009-07-02 13:42, pirms 16 gadiem
Liels prieks par to. Un prieks arī, ka Perepļotkins dosies prom, viņš Skonto tikai traucēja, nevis palīdzēja. Ja pareizi saprotu, Skonto tagad pametīs 5 futbolisti ? Perepļotkins, Kožans, Lukjanovs, Gamezardašvili, Dvališvili. Skonto var aizmirst par 3. vietu Latvijā, diemžēl

  +2 [+] [-]

, 2009-07-02 13:48, pirms 16 gadiem
JD_FCSR rakstīja: Toties Polijas čempionāta līmenis ir stabīls un tik strauji kā Virslīgas līmenis tas nekritīs, jo ir lielāka interese par futbolu, lielāks finansējums un attīstītāka infrastruktūra.
Tieši tā, tas ir līdzīgi, kā Īrijas čempionāts, kurš, lai arī ir zemāka līmeņa, kā LMT Virslīga tomēr Anglijas 2., 3., 4. līgas komandas regulāri seko Īrijas čempionātam un bieži vien labākie spēlētāji pāriet uz turieni. Tāpat arī Polija, ja sevi labi parāda tur tad agri, vai vēlu sekos piedāvājums no kāda spēcīgāka kluba. Savukārt, ja labi sevi parāda LMT Virslīgā ir ļti grūti izsisties kaut kur augstāk, piemēram Vaņins - jau sen bija pāraudzis LMT Virslīgas līmeni, klubs bija ar mieru viņu pārdot neprasot astronmiskas summas, bet trīs gadu laikā bija dzirdams tikai par 5 klubu interesi, turklāt trīs no tiem pēdējā laikā, no kuriem viens arī izrādījās pilnā loze. LMT Virslīga ir pietiekoši labs līmenis, lielais mīnuss ir tas, ka LMT Virslīgai seko līdzi ļoti maz klubu skauti un, lai izpelnītos ievērību ir jāizdara kaut kas tiešām īpašs. Mūsējie nav ar neko sliktāki ne par bulgāriem, ne par poļiem, kuri regulāri pievienojas Vācijas, Anglijas u.c. valstu čempionātiem, vienkārši tā ir izveidojies, ka seko līdzi tieši bulgāriem un poļiem, nevis latviešiem.

     [+] [-]

, 2009-07-02 14:13, pirms 16 gadiem
flipsideer rakstīja: Shis Polijas klubs varbut nav specigaks par Skonto, bet videjam limenim vajadzetu but krietni augstaakam.
Ja mums peec shi trijnieka naak klasi zemaakas komandas, tad Polijaa gandriz visas 16 var atnemt viens otrai punktus.
Pagajushosezon uzvaretajam Krakovas Vislai 64 punkti Gornik 29p
Tas, protams, nav slikti, ka komandas ir speekos liidzveertiigas, tomeer speeciiga konkurence automaatiski negarantee chempionaata augstu meistariibas liimeni. Cik ir naacies redzeet ekstraklases speeles, taas lielaakoties ir vidusmeera komandu ciinjas, lai arii triibiines pilnas ar ultraam, kas rada lielisku atmosfeeru, un biezhi vien padara blaavo futbolu krietni pievilciigaaku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-07-02 14:25, pirms 16 gadiem
rudzu maize rakstīja: Par Īrijas čempionāta līmeni spriedīsim pēc Skonto-Derry spēles.Klātienē esmu redzējis 11spēles,kā arī regulāri klātienē apmeklēju LMT virslīgu.Vairāk nosliecos uz to,ka Īrijas vidējais līmenis augstāks.Olimpiem,Daugavām uc.liliputu komandām es redzu maz variantus pret Īrijas komandām,kuras ari nespēlē Latvijā tik iecienīto simulantu futbolu(Blanks un domubiedri,,simulanti"),ko pagājušā gadā apliecināja arī Olimpa spēle uefa kausā pret Īrijas komandu!Bet Eirokausos noteikti būšu par visām Latvijas komandām.Lai veicas!
Neesmu Īrijas čempja spēles redzējis, tāpēc nestrīdēšos. Vien pateikšu, ka daudzreiz līmenis liekas augstāks tieši dēļ atmosfēras. Ja tribīnēs ir troksnis, ja tribīnēs skatās zivrbuļi kopā ar līdzujutējiem [nevis tā, kā dažreiz pie mums - tikai zvirbuļi], tad līmenis izskatās labāks. Piekrītu, ka objektīvā mēraukla būs Skonto - Derry city, bet arī nosacīti, jo Skonto tobrīd būs pametuši 5 pamatsastāva spēlētāji, tas nevar neatstāt iespaidu uz komandu.

     [+] [-]

, 2009-07-02 14:36, pirms 16 gadiem
kasparello99 rakstīja: >alguns

Nesatraucies, iespējams, ka LM arī vairs nebūs konkurents FKV, jo Zaharjins lāpīs sastāvu ar fiziski negataviem dublieru spēlētājiem. Esot kategoriski pret jebkādiem iebraucējiem. Šodien vietējā presē, tas ir melns uz balta uzrakstīts. Ja nekas nemainīsies, tad manuprāt, LM ir jākoncentrē spēki vairāk uz Skonto. Pamatsastāvs jau LM ir ok, bet domāju, ka nākamo pusi tīri fiziski neizvilks. Plus vēl kartiņas.....Cerēšu uz to labāko, bet nekas labs nav gaidāms. Varbūt uz urrrrāā, kādas spēles 5-7 nospēlēs, tad sāksies nogurums un būs jālaiž dublieri, kuri vispār nav spēlējuši tik pat kā virslīgā. Nēesmu pret jaunajiem, bet viņu piesasistīšanai ir jābūt plānveidīgai.
Un cik tad ir spēļu, ko LM nevar uzvarēt ar atšķaidītu sastāvu? Lielākā daļa komandu LM pēc ranga ir jāvinnē arī ar dažiem jauniešiem sastāvā. Nu, nebūs 5:1, bet 2:0 pret Olimpu. Un tad? Uz pārējām spēlēm savukārt var savākt resursus un paspēlēt uz urrā. Lai gan droši vien, ka čempiona titulu tā neizcīīt (ja līdzigas problēmas tūlit nepiemekles arī FKV, tukšā Ventspils osta runā pat par sevi), taču otro vietu saglabāt jau nu problēmām būt nevajadzētu.

     [+] [-]

, 2009-07-02 15:32, pirms 16 gadiem
to donkey

Nezinu, nezinu. Es tikai zinu vienu, ka salīdzinot ar konkurentiem Latvijā, LM rezervistu soliņš ir gaužām bēdīgs. Varbūt kļūdos, to jau redzēsim pēc kāda laika. Katrā ziņā nākamā spēlē ar FKV Ventspilī vismaz man viss taps skaidrs, kurš būs čempions. Ar eirokausiem būs bēdīgāk.

     [+] [-]

, 2009-07-02 16:42, pirms 16 gadiem
kāds nezina, cik liels, apmēram,bija transfērs?

     [+] [-]

, 2009-07-02 18:58, pirms 16 gadiem
Jack Daniels rakstīja: kāds nezina, cik liels, apmēram,bija transfērs?
5 poļu ''Zywiec'' (alus) kastes.