Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

"Real" fani pret Ronaldu iegādāšanos

"Real" fani pret Ronaldu iegādāšanos
Krištianu Ronaldu Portugāles izlases
treniņā. Foto: AP

Spānijas čempionvienības futbolā Madrides "Real" fani komandā nevēlas redzēt Anglijas čempionu "Manchester United" pussargu Krištianu Ronaldu, kuru par katru cenu vēlas iegādāties "Real" vadība.

Aptaujā, ko veica prestižais spāņu laikraksts "Marca", tikai trešdaļa no Madrides "Real" faniem komandā vēlētos redzēt Ronaldu. Pret Portugāles izlases pussarga iegādāšanos bija 66% respondentu.

Vairums līdzjutēju labprātāk atbalsta ideju, ka "Real" pastiprina sastāvu ar tāda tipa spēlētājiem kā Aleksandrs Gļebs un Klāss Jans Huntelārs, nevis nopērk vienu un ārkārtīgi dārgo Ronaldu.

Atgādināsim, ka pirms pāris dienām Real'' kluba prezidents Ramons Kalderons paziņoja, ka Madrides ''Real'' gatavi samaksāt 80 miljonus eiro, kā arī atdot Robinjo, pretī saņemot ''Manchester United'' līderi un vienu no labākajiem futbolistiem pasaulē Krištianu Ronaldu.

Izmantotie resursi:
marca.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2008-05-26 20:05, pirms 17 gadiem
pareizi,nav vins 80 milj veerts,tad jau labaak Huntelaars,Hļebs,Amauri,Drogba visi kopā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2008-05-26 20:09, pirms 17 gadiem
logiski, prieksham vajadziigs speletajs, kursh visu laiku raud..

 +23 [+] [-]

, 2008-05-26 20:09, pirms 17 gadiem
prātīgi. bet kas par reklāmas naudu uhh..
Slēpts komentārs: mazpedis

 +12 [+] [-]

, 2008-05-26 20:11, pirms 17 gadiem
"Vairums līdzjutēju labprātāk atbalsta ideju, ka "Real" pastiprina sastāvu ar tāda tipa spēlētājiem kā Aleksandrs Gļebs un Klāss Jans Huntelārs..."

Vai tad REAL sastavu ir iespejams vel pastiprinaat? Taa ir vienkarsi viena laba speletaja nomainja pret otru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-05-26 20:12, pirms 17 gadiem
ronis91 rakstīja: fani pret Ronaldu
jocīgi

kas tur jocigs ir fani grib redzet smuku spelii no komandas nevis no speletaja kurs visu laiku divcina krit un cel rokas gais

  +4 [+] [-]

, 2008-05-26 20:12, pirms 17 gadiem
Es vinus lidz galam nesaprotu... tas tak Ronaldo. Es neesmu vina fans, bet es butu 7 debesis ja vins speletu Latvija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: MaiklsNaits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-05-26 20:18, pirms 17 gadiem
Malači
Slēpts komentārs: rolis01
Slēpts komentārs: smurgulis
Slēpts komentārs: messi23

  +3 [+] [-]

, 2008-05-26 20:39, pirms 17 gadiem
Spāņiem kautkāds trakums uznācis

  +4 [+] [-]

, 2008-05-26 20:41, pirms 17 gadiem
Ģirtēns rakstīja: Jā, reti kuram tas ronaldu patīk! noteikti viņš uzlabotu komandas spēli, bet ar savu tizlumu vienkārši kaitinātu cilvēkus un fanus

Jā tizls spēlētājs kļūst par EPL un visas Eirpoas labāko spēlētāju! Domā ko raksti ar savām, tiešām tizlajām smadzenēm

  +3 [+] [-]

, 2008-05-26 20:41, pirms 17 gadiem
KaraLis rakstīja: logiski, prieksham vajadziigs speletajs, kursh visu laiku raud..

tu esi vienkrasi debiilss, raud vai neraud bet 40 varti un izvilkts premjerligas un cempionu ligas kaus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: hamleta_teeva_reegs

  -4 [+] [-]

, 2008-05-26 20:46, pirms 17 gadiem
Protams, ka šis nenormāls pīkstulis, bet tādi ir 90% futbolisti, visi krīt un vārtās pēc mušas pieskāriena, tāpēc futbols pēdējā laikā ir prasts teātris, ņaudekļu sporta veids.

  +6 [+] [-]

, 2008-05-26 20:47, pirms 17 gadiem
KaraLis rakstīja: logiski, prieksham vajadziigs speletajs, kursh visu laiku raud..

kada skirba, galvenais, ka kapaa neraaali, taadi speeleetaajs jebkuraa komandaa ir vajadziigs, nu, bet es ari par to , ka labak nevajag uz Real , bet lai paliek MU !

     [+] [-]

, 2008-05-26 20:49, pirms 17 gadiem
basiiiccc rakstīja: tu esi vienkrasi debiilss, raud vai neraud bet 40 varti un izvilkts premjerligas un cempionu ligas kaus...

Ir tāds teiciens:"Viens laukumā nav kareivis un viens pats spēli neuzvarēsi."
Labi Ronaldu iesita 40 golus, bet ja nebūtu Hargrīvas, Ferdinanda , Teveza un citi MU spēlētāji diezvai viņš to pats paveiktu.
Ko lai saka emocijas arī sit augstu vilni, bet nevajag jau sākt bimbot, ja tavai komandai vēl ir izredzes uzvarēt, manupra't, vajag pārdzīvot, ja komanda, zaudē, nevis par paša neiesistu pendeli!

  -2 [+] [-]

, 2008-05-26 20:50, pirms 17 gadiem
KB rakstīja: kada skirba, galvenais, ka kapaa neraaali, taadi speeleetaajs jebkuraa komandaa ir vajadziigs, nu, bet es ari par to , ka labak nevajag uz Real , bet lai paliek MU !

Par to kapāšanu ,bieži vien Ronaldu tikai līdz centram aizskrien!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-26 20:51, pirms 17 gadiem
MU vislabakie un paliks..!!!!!!!!!!! un c.ronaldo ari vislabakais..!
Slēpts komentārs: toms666

  -1 [+] [-]

, 2008-05-26 20:59, pirms 17 gadiem
Nekas pārsteidzošs tas nav. Ronaldo noteikti ievestu Real atkal zenītā, bet kā persona viņš reti kuram simpatizē.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-26 21:06, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: Nekas pārsteidzošs tas nav. Ronaldo noteikti ievestu Real atkal zenītā, bet kā persona viņš reti kuram simpatizē.


Tu spried kā fans un fans nevar spriest par cilvēku kā personu, bet gan kā futbolistu un tas arī viss ko tu vari....!!! ja tu vinju paziitu tad vareetu runaat par vinju kā personu!!!!

     [+] [-]

, 2008-05-26 21:06, pirms 17 gadiem
viņiem šāda iespēja nemaz netiek piedāvāta, turklāt nav zvanīts ka šī mistiskā komanda būtu real, jo mēs atceramies anri špļavienu realam!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2008-05-26 21:14, pirms 17 gadiem
Nav jau runa, ka negrib Ronaldo... Vienkārši jebkurš saprot, ka 80m + Robinjo ir daudz pa daudz... Tāpat arī 50m+Robinho+Ramos+Diarra... Tas nav normāli... Runa iet par to, ka nevajag par katru cenu viņu dabūt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-26 21:27, pirms 17 gadiem
Nevajag! Pirmkārt jau nevajag atdot Robinjo, viņš nav sliktāks par Ronaldu!

  +7 [+] [-]

, 2008-05-26 21:31, pirms 17 gadiem
Psihologijas uzdevums: ja raud Oveckins tad tas ir stilìgi, bet ja Ronaldo tad vins ir gejs. Ja raudätu Girtèns tad vins bütu stilìgs vecis vai tomèr gejs?

Bütu interesanti pavèrot kas notiktu ja CR pärietu uz Real. Bet jäpiekrìt, ka tas varètu sa.irst gan vina gan Real spèli!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-26 21:42, pirms 17 gadiem
T.Henry13 rakstīja: Es vinus lidz galam nesaprotu... tas tak Ronaldo. Es neesmu vina fans, bet es butu 7 debesis ja vins speletu Latvija.


ja vins speletu Latvija tad Tu tiesam butu jau debesis

  +2 [+] [-]

, 2008-05-26 21:43, pirms 17 gadiem
smurgulis rakstīja: kurs no faniem tad sito meergli grib redzeet savaa komandaa???


njaa vismaz niks Tev labi izvelets vari nemaz neko neteikt par manejo :p

  +6 [+] [-]

, 2008-05-26 21:45, pirms 17 gadiem
wnk idiotiski komentari!! njem un piesienas ka C.Ronado ir raudajis... Tas pats Terry nomazaja pendeli un raudaja tas ja naw nekas... newaru saprast ar kuru galu daudzi te doma... tadas speles emocijas sit augstu vilni un tas ir logiski ka war sanak ta ka jaraud... kad C.Ronaldo netrapija pendeli winjs sevi visticamak domaja ka ir iegazis komandu un neiztureja....

  +4 [+] [-]

, 2008-05-26 21:48, pirms 17 gadiem
jurgeens rakstīja: wnk iditiski komentari!! njem un piesienas ka C.Ronado ir raudajis... Tas pats Terry nomazaja pendeli un raudaja tas ja naw nekas... newaru saprast ar kuru galu daudzi te doma... tadas speles emocijas sit augstu vilni un tas ir logiski ka war sanak ta ka jaraud... kad C.Ronaldo netrapija pendeli winjs sevi visticamak domaja ka ir iegazis komandu un neiztureja....

pilnigi japiekrit + jau cik reizes esmu teicis ka tas tikai parada ko vinam nozime futbols un ka vins taja ir ar visu sirdi un dveseli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-05-26 21:53, pirms 17 gadiem
Te daži tiešām ir pamatīgi saspieduši galvu! Jūs laikam pirms laba laika esat redzējuši spēli ar CR piedalīšanos un vēl joprojām pēc inerces uz viņu dir.at Ieteiktu uz brīdi atiet no datora un pamēģināt sasniegt kaut vai desmito daļu no tā ko viņš ir izdarījis 23 gadu vecumā...

  +2 [+] [-]

, 2008-05-26 21:53, pirms 17 gadiem
Ģirtēns rakstīja: Jā, reti kuram tas ronaldu patīk! noteikti viņš uzlabotu komandas spēli, bet ar savu tizlumu vienkārši kaitinātu cilvēkus un fanus



Man tāda sajūta ,ka kaut kādi 13 gadnieki raksta un čīkst.
nu nejau viņš krīt zemē ne nokā. Lielā ātrumā pietiek ar mazu uzsitienu un Tev jau sapinas kājas un pakrīti. Tiešām nesaprotu jūs.
un,kad vēl tādi bifeļi to uz laukuma dara,tas ir 10 reiz sāpīgāk,nevis pagalma puikas.

  +2 [+] [-]

, 2008-05-26 22:00, pirms 17 gadiem
Baac es lasu shos sakuma komentarus baac reka rauj ko juus piesienatis C.Ronaldo ! visnh spele skaistu futbolu un reli bez soda vinju apstadinaatt newarr ! taka vinjam ir jakriit un japlata rokas ka no muguras .... ! veel jaa protams speletaajs raudaas ja vinsh Chempina liga noraks pendeli !! daaa !! LOL nesmu C.Ronaldo fans bet vinsh spele ljoti skaistu futbolu !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-05-26 22:14, pirms 17 gadiem
pilniba piekritu visiem pedejajiem komentariem...

     [+] [-]

, 2008-05-26 22:17, pirms 17 gadiem
Te neviens nenoliedz Ronaldo kvalitāti. Viņš ir labākais pasaulē, bet daudziem viņš pasaulē kretinē viņa biežo simulāciju, izskata, raudāšanas, ārišķības, iedomības utt. dēļ. Tāds viņš ir uz laukuma, un tas ir skaidri redzams. Kurš var zināt, kāds viņš ir dzīvē, bet tas jau nav svarīgi ierindas fanam, galvenais, kāds tu esi uz laukuma. MU fani to var nesaprast, bet noliegt viņa simulēšanas māniju ir vnk stulbi.

     [+] [-]

, 2008-05-26 22:20, pirms 17 gadiem
Ģirtēns rakstīja: Jāsaka kad tas atkarīgs no situācijas kurā kāds sāk pinkšķēt! Es jau neesmu vairākas dienas raudājis

Nu vecīt! Tava gramatika ir nožēlojama - ir ka, nevis kad!

Ronaldo ir emocionāls puisis un raud daudz biežāk par pārējiem, bet tāds viņš ir.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-26 22:26, pirms 17 gadiem
real fani ir IDIOTI
Bet pirmo reizi priecajos par idiotiem! Viņi un Real nemaz nav pelnījuši tādu spēlētāju kā Ronaldu! Lai paliek MU

  +4 [+] [-]

, 2008-05-26 22:28, pirms 17 gadiem
Banzai rakstīja: real fani ir IDIOTI
Bet pirmo reizi priecajos par idiotiem! Viņi un Real nemaz nav pelnījuši tādu spēlētāju kā Ronaldu! Lai paliek MU

Man gan liekas, ka Tu esi IDIOTS! Tu tiešām nesaproti, ka pa saprātīgu cenu viņu varētu paņemt un visi gribētu, bet nejau par šādu cenu!! Sorry, bet nu laikam jūs visi nesaprotat... Protams, ka pa normālu cenu neatteiktos no viņa spēlēšanas Real, bet nejau pret Robinho un 80m...
Slēpts komentārs: Mixes

  -2 [+] [-]

, 2008-05-26 22:30, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Man gan liekas, ka Tu esi IDIOTS! Tu tiešām nesaproti, ka pa saprātīgu cenu viņu varētu paņemt un visi gribētu, bet nejau par šādu cenu!! Sorry, bet nu laikam jūs visi nesaprotat... Protams, ka pa normālu cenu neatteiktos no viņa spēlēšanas Real, bet nejau pret Robinho un 80m...

Ja viņi ņem vērā darījuma izmaksas, viņi nav idioti. Bet, manuprāt, te ir runa vienīgi par to, vai viņi gribētu redzēt Ronaldo Real.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-26 22:34, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: Ja viņi ņem vērā darījuma izmaksas, viņi nav idioti. Bet, manuprāt, te ir runa vienīgi par to, vai viņi gribētu redzēt Ronaldo Real.

Bet viņi gan jau saprot, ka ja būtu sabalsojuši par JĀ, tad Calderons, kurš ir iespiedis galvu Kamaza durvīs, obligāti liks galdā visu ko var... Tāpēc viņi bija gudrāki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-26 22:36, pirms 17 gadiem
Ģirtēns rakstīja: Ak, piedod! Turpmāk latviešu valodas stundās būšu uzmanīgāks, apsolu!

Vai tu par to esi pārliecināts un vari zvērēt??? Cik man zināms, skola šas beigsies...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-05-26 22:42, pirms 17 gadiem
Muskulainis_Vova rakstīja: Audas fani gan nebūtu pret

Piemēram Tu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-26 23:16, pirms 17 gadiem
rolis01 rakstīja: kas tur jocigs ir fani grib redzet smuku spelii no komandas nevis no speletaja kurs visu laiku divcina krit un cel rokas gais


Kriit? Jaa!!
Cel rokas? Jaa!!
Raud? Jaa!!
Gust 42 vartus sezonaa, sasodits?? Jaa, bljin!!!

  +3 [+] [-]

, 2008-05-26 23:57, pirms 17 gadiem
grosis7 rakstīja: Tu spried kā fans un fans nevar spriest par cilvēku kā personu, bet gan kā futbolistu un tas arī viss ko tu vari....!!! ja tu vinju paziitu tad vareetu runaat par vinju kā personu!!!!

Un tu jau noteikti ar viņu kopā ej uz essential katru nedēļas nogali?????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-27 00:15, pirms 17 gadiem
Bet Ģirtēns tiešām ir lielākais "penālis" no skolas sola, kura komentārus te pēdējā laikā nācies lasīt Tu ko te tagad savu skolas stadiona futbolu ar Anglijas Premjerlīgu salīdzini??? Ta jau Tev traki grūti pa to dzīvi iet ko Vienmēr kāds sit pa kājām, bet Tu tik turies kā vīrs Nu malacis. Gan jau ka Jums tur katru dienu kādu uz slimnīcu arī aizved ar līdzīgām traumām kā Eduardo Nu turpini vien skoloties, izaudz par kārtīgu vīru un gan jau ka arī par Tevi kāds solīs miljonus
P.S. Kad pēdējo reizi tas Jūsu zvaigžņotas, superīgais Real sastāvs ir iekļuvis kaut vai ČL pusfinālā. Kad pretīm nāk nopietnas eiropas komandas, viss foršais sastāvs kaut kur pajūk un no tehnikas ar vairs nav ne jausmas

Principā reinikrobim piekrītu, nav tās summas futbolā normālas, bet ja tā reāli Ronaldo grib pie sevis dabūt tieši šobrīd, ar tamlīdzīgu summu būtu jārēķinas. Lētāk jau nu nedabūs, kaut arī esmu pārliecināts ka šobrīd nedabūs tāpat. Kur tad ir garantija, ka Robinjo spētu anglijā parādīt kaut pusi no Ronaldo, vai kaut savām spējām. Gan jau pēc pāris gadiem Ronaldo pāries uz spāniju, tas ir, uz Real. Nekur jau neliksies!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-27 08:48, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: Nekas pārsteidzošs tas nav. Ronaldo noteikti ievestu Real atkal zenītā, bet kā persona viņš reti kuram simpatizē.

Kāda zenītā!!!??? Ko Tu murgo!!!??? Pilnīgi sapīpējies esi, vai!!!??? Gribi pateikt, ja notiktu nereālais t.b. "Skonto" kkādā veidā
dabūtu C.Ronaldo, tad "Skonto" spēlētu UEFA finālā!!!??? Atjēdzieties, C.Ronaldo nav Dievs. Es lieku visus 100, ka, ja C.Ronaldo vietā spēlētu Geovanni (ManCity), arī tad sezonas iznākums MU būtu tāds pats..... Neiesistu 40 vārtus C.Ronaldo, iesistu Tevezs, Rūnijs vai Skolzs, vai vēl kāds cits....

  -4 [+] [-]

, 2008-05-27 09:41, pirms 17 gadiem
Indigo_Child rakstīja: Kāda zenītā!!!??? Ko Tu murgo!!!??? Pilnīgi sapīpējies esi, vai!!!??? Gribi pateikt, ja notiktu nereālais t.b. "Skonto" kkādā veidā
dabūtu C.Ronaldo, tad "Skonto" spēlētu UEFA finālā!!!??? Atjēdzieties, C.Ronaldo nav Dievs. Es lieku visus 100, ka, ja C.Ronaldo vietā spēlētu Geovanni (ManCity), arī tad sezonas iznākums MU būtu tāds pats..... Neiesistu 40 vārtus C.Ronaldo, iesistu Tevezs, Rūnijs vai Skolzs, vai vēl kāds cits....

100% taisniiba

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 09:59, pirms 17 gadiem
Indigo_Child rakstīja: Kāda zenītā!!!??? Ko Tu murgo!!!??? Pilnīgi sapīpējies esi, vai!!!??? Gribi pateikt, ja notiktu nereālais t.b. "Skonto" kkādā veidā
dabūtu C.Ronaldo, tad "Skonto" spēlētu UEFA finālā!!!??? Atjēdzieties, C.Ronaldo nav Dievs. Es lieku visus 100, ka, ja C.Ronaldo vietā spēlētu Geovanni (ManCity), arī tad sezonas iznākums MU būtu tāds pats..... Neiesistu 40 vārtus C.Ronaldo, iesistu Tevezs, Rūnijs vai Skolzs, vai vēl kāds cits....

Nu nevajag arī pārspīlēt par Skonto Protams, ka viens spēlētājs nevar uzvarēt, bet nevajag noliegt faktu, ka Ronaldu šosezon bija galvenais spēlētājs kurš veidoja rezultātu MU! Kur ir garantija, ka bez Ronaldu rezultāts būtu tāds pats un kāds cits spēlētājs(i) būtu iesituši tos vārtus? Tāpat kā neviens šobrīd nevar pateikt, ka citā komandā(pie cita trenera) CR spēs rādīt līdzīgu sniegumu. Varbūt noliegsi, ka Ronaldinjo pāris gadus atpakaļ bija Barselonas atslēgas spēlētājs, veidoja saspēli, guva vārtus, un tieši viņa snieguma dēļ tika iegūti visi tituli(arī ČL)? Un kas ar Barsu notika šosezon? Vai paskatīsimies senāk... Zidāns un Francijas izlase! Piemērus var atrast vēl. Ne jau viens spēlētājs spēj uzvarēt, bet tikai ar izcilu līderi komandā var sasniegt augstākos mērķus visos komandu sporta veidos...

  -2 [+] [-]

, 2008-05-27 10:17, pirms 17 gadiem
vai nu juus esat mazi beerni kas noliek ronaldo vai arii juus neko nesaprotat no futbola...

  -1 [+] [-]

, 2008-05-27 10:23, pirms 17 gadiem
veel varu pateikt ja vinju aizmainiis uz real, un vinjs saakumaa sitiis bankas tad taa aptaujaa atri aizmirsiisies un faniem patiks ronaldo...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 11:29, pirms 17 gadiem
Pie visa vainiiga astronomiskaa summa ko sola par Ronaldo. Shobriid jebkuras komandas fani gribeetu redzeet Ronaldo savaas rindaas. Dazreiz apbriinoju Real neatlaidiibu, laikam kluba vadiiba domaa ka var ieguut visu ko veelaas. Shoreiz nee, varbuut citreiz.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 11:47, pirms 17 gadiem
ABa rakstīja: Nu nevajag arī pārspīlēt par Skonto Protams, ka viens spēlētājs nevar uzvarēt, bet nevajag noliegt faktu, ka Ronaldu šosezon bija galvenais spēlētājs kurš veidoja rezultātu MU! Kur ir garantija, ka bez Ronaldu rezultāts būtu tāds pats un kāds cits spēlētājs(i) būtu iesituši tos vārtus? Tāpat kā neviens šobrīd nevar pateikt, ka citā komandā(pie cita trenera) CR spēs rādīt līdzīgu sniegumu. Varbūt noliegsi, ka Ronaldinjo pāris gadus atpakaļ bija Barselonas atslēgas spēlētājs, veidoja saspēli, guva vārtus, un tieši viņa snieguma dēļ tika iegūti visi tituli(arī ČL)? Un kas ar Barsu notika šosezon? Vai paskatīsimies senāk... Zidāns un Francijas izlase! Piemērus var atrast vēl. Ne jau viens spēlētājs spēj uzvarēt, bet tikai ar izcilu līderi komandā var sasniegt augstākos mērķus visos komandu sporta veidos...

Zidans un Francijas izlase, C.Ronaldo un MU!? Kas vēl!!!??? Kapēc tad nav C.Ronaldo un Portugāles izlase!!!??? Tu man labāk nosauc kādu C.Ronaldo līmeņa spēlētāju Grieķijas izlasē!!!??? Tur nav ne Zidana, ne Ronaldo, ne Figu....... Bet, čempioni viņi ir! Ne tā!!!??? Bet, daļēja taisnība Tev ir..... Atzīstu!

     [+] [-]

, 2008-05-27 12:03, pirms 17 gadiem
edk69 rakstīja: vai nu juus esat mazi beerni kas noliek ronaldo vai arii juus neko nesaprotat no futbola...

Neviens nenoliek C.Ronaldo, vismaz es nē. Vnk, nepatīk, ka dažs labs grib uztaisīt C.Ronaldo par Dievu un piedēvēt visus MU panākumus tikai viņam.... Viņš ir tehnisks un labs vārtu guvējs, bet diez vai, ja kritiskā situācijā Fergusons liktu viņam iet un savākt komandu - izraut no garīgā purva, kkas izdotos..... Ieslīktu vēl dziļāk!!! Tāpēc nevajag te stāstīt par to, ko kurš nesaprot no futbola! Līderis ir tas, kurš savācās un savāc komandu kritiskās situācijās, nevis tas kurš iesit 40 vārtus.....

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 12:59, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: Idioti viņi ir jā, bet acīmredzot viņi nevēlas savā ''izcili prestižajā'' klubā tādas ''meitenes'', kas varētu iedragāt komandas vizuālo tēlu. Muļķīgi, bet saprotami...

skatos,tu te uztaisījies par baigo futbola specu. Tad nu drīkst zināt,kāpēc tu visus RM fanus nosauci par idiotiem? Ļauj minēt - atkal vecā dziesma par zvaigznēm utt? Tad nu zini,čalīt, ir pasaulē arī tādi cilvēki,kas ir vecāki par 18-19 gadiem un fanoja par real vēl pirms figu-zidana-bekhema. Real fans automātiski nenozīmē Kalderona fans. Varbūt tie,kas dzīvo Madridē un jau n-tajā paaudzē fano par RM,arī visi ir idioti? Ja tev ir cits iemesls tā apsaukāties,tad pastāsti. varbūt mūs visus pazīsti personīgi? Esi tik labs,ja jau mēs tādi idioti, nepūlies nolaisties līdz mūsu līmenim un necenties iedziļināties idiotu domu gājienā. RM fani paši zin,kādēļ viņi negrib CR savā komandā, tavs dievišķais skatījums no malas tiešām nav nepieciešams.
P.S. tādas sīkaļas kā Banzai vispār neņemu galvā,tāpēc viņam neko arī neprasu

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 13:03, pirms 17 gadiem
arī es noteikti esmu pret CR Real sastāvā un tam nu nav ne mazākā sakara ar kaut kādu raudāšanu,tēlošanu vai vēl visādiem brīnumiem. neesmu pārliecināts,ka Realam viņu vajag kā futbolistu. Bet ja darījums notiks,protams,ka viņš būs "savējais". Tāpat,kā ar Bekhemu

  -1 [+] [-]

, 2008-05-27 14:35, pirms 17 gadiem
Swordsman rakstīja: skatos,tu te uztaisījies par baigo futbola specu. Tad nu drīkst zināt,kāpēc tu visus RM fanus nosauci par idiotiem? Ļauj minēt - atkal vecā dziesma par zvaigznēm utt? Tad nu zini,čalīt, ir pasaulē arī tādi cilvēki,kas ir vecāki par 18-19 gadiem un fanoja par real vēl pirms figu-zidana-bekhema. Real fans automātiski nenozīmē Kalderona fans. Varbūt tie,kas dzīvo Madridē un jau n-tajā paaudzē fano par RM,arī visi ir idioti? Ja tev ir cits iemesls tā apsaukāties,tad pastāsti. varbūt mūs visus pazīsti personīgi? Esi tik labs,ja jau mēs tādi idioti, nepūlies nolaisties līdz mūsu līmenim un necenties iedziļināties idiotu domu gājienā. RM fani paši zin,kādēļ viņi negrib CR savā komandā, tavs dievišķais skatījums no malas tiešām nav nepieciešams.
P.S. tādas sīkaļas kā Banzai vispār neņemu galvā,tāpēc viņam neko arī neprasu

Man grūti iedomāties, kā 2/3 aptaujāto fanu var negribēt savā klubā pasaules labāko spēlētāju. Neredzu loģiku, tāpat kā tavā teiktajā, ka viņš nav vajadzīgs Real. Kāpēc nav? Real ir līdzīga līmeņa zvaigzne komandā? Nē, un, manuprāt, Ronaldo ir tieši tas, kas Real ir vajadzīgs - zvaigzne. Tāpēc es pieņēmu, ka vienīgais, kāpēc viņi nevēlas CR Real, ir viņa vizuālā tēla neatbilstība.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 18:21, pirms 17 gadiem
Mixes rakstīja: Man grūti iedomāties, kā 2/3 aptaujāto fanu var negribēt savā klubā pasaules labāko spēlētāju. Neredzu loģiku, tāpat kā tavā teiktajā, ka viņš nav vajadzīgs Real. Kāpēc nav? Real ir līdzīga līmeņa zvaigzne komandā? Nē, un, manuprāt, Ronaldo ir tieši tas, kas Real ir vajadzīgs - zvaigzne. Tāpēc es pieņēmu, ka vienīgais, kāpēc viņi nevēlas CR Real, ir viņa vizuālā tēla neatbilstība.

ok,sapratu tavu viedokli. Kaut gan nopratu,ka RM fanus uzskati par idiotiem principā,ne tikai saistībā ar šo lietu,bet lai nu paliek.
Real sastāvā varbūt tieši tik lielas zvaigznes nav,bet mums ir Robēns,Šnaiders, kurus neuzskatu par daudz sliktākiem. Real šogad ir lieliska komandas spēle un es neesmu drošs,ka ar CR būs labāk. Jā,varbūt būs,bet nezinu,vai par tādu naudu to būtu vērts pārbaudīt. Vēl jo vairāk,ja par viņu atdotu Rubinju. Es zinu,ka tu esi Romas fans,tāpēc drošvien vienīgā Real spēle,kuru tu redzēji,bija CL savstarpējās spēles. No šīm spēlēm varēja rasties pilnīgi maldīgs priekšstats par real spēku šajā sezonā,jo,ja saskaita tos,kuri bija savainoti vai arī tikko atlabuši no savainojumiem,sanāk VAIRĀK KĀ PUSE spēlētāju (nepārspīlējot!). Viens atlabst,kad divi citi jau savainoti. ar to sākās arī krīzīte la liga utt. Bet tu paskaties,kā Real spēlēja sezonas sākumā un kā atkal sezonas beigās(vinnējām barcu gan viesos,gan mājās), nedomāju,ka tā pati ManU viņus tagad uzvarētu. protams,tā ir tikai tukša runāšana,jo Real Romai zaudēja,bet domu saprati. man šķiet,mēs labi varam iztikt arī bez Ronaldo.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 18:26, pirms 17 gadiem
Un tā kā visi apzinās,ka ronaldo neviens par brīvu nedos,tad Rubinju +80milj, vai vēl jo vairāk - Rubinju,Ramoss,Diarra + 50 milj ir galīgi garām. ok,štrunts ar tiem ļimoniem, Ronaldo ar savu vārdu vien tos atpelnīs,bet atdot tos spēlētājus... nu nē. Diemžēl man nav teikšana

  +1 [+] [-]

, 2008-05-27 20:55, pirms 17 gadiem
Jā, neesmu redzējis svaigo Real (tikai pret Romu) un atzīstu, ka varbūt tādā gadījumā CR pat nebūtu ļoti vajadzīgs. Bet CR noteikti paceltu Real vēl augstākā līmenī.

     [+] [-]

, 2008-05-27 21:15, pirms 17 gadiem
Swordsman rakstīja: Un tā kā visi apzinās,ka ronaldo neviens par brīvu nedos,tad Rubinju +80milj, vai vēl jo vairāk - Rubinju,Ramoss,Diarra + 50 milj ir galīgi garām. ok,štrunts ar tiem ļimoniem, Ronaldo ar savu vārdu vien tos atpelnīs,bet atdot tos spēlētājus... nu nē. Diemžēl man nav teikšana

Vienkārši Kalderons ir durkas.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-28 12:16, pirms 17 gadiem
kas jums visiem ir?!
jums ir radies stereotips ka vīrieši nevar/nedrīkst raudāt...
viņš ir tāds pats cilvēks kā visi pārējie.