Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"
Krištianu Ronaldu
Foto: AP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionāta 35. kārtas spēlē Madrides "Real" savu līdzjutēju priekšā viegli ar 4:0 pārspēja "Osasuna". Pirmos divus vārtus "Real" labā ar ļoti skaistiem sitieniem guva turnīra rezultatīvākais futbolists Krištianu Ronaldu.

34. kārtu Madrides "Real" izlaida (Spānijas kausa fināla un Čempionu līgas pusfināla dēļ pārcelta "Real" spēle ar "Valladolid"), kā rezultātā līdere Madrides "Atletico" palielināja savu pārsvaru pār Karlo Ančeloti komandu līdz sešiem punktiem. Šodien "Real" mājās pret "Osasuna" noteikti bija nepieciešama uzvara, lai turētos no Djēgo Simeones komandas "viena šāviena" (trīs punktu) attālumā.

Ņemot vērā "Osasuna" viduvējo spēku (plus pretiniekam daži robi sastāvā), Ančeloti izmantoja iespēju atpūtināt pāris spēlētājus pirms atbildīgās atbildes spēles Minhenē pret "Bayern". Ārpus pieteikuma palika Garets Beils, bet rezervistu soliņu deldēja Karims Benzemā, Šabi Alonso, Pepe, Fabiu Koentrau, Karvahals. Tiesa, pamatsastāvs tik un tā bija draudīgs - kopā ar Krištianu Ronaldu uzbrūkošajā trio Anhels di Marija un Alvaro Morata, vidējā līnijā Isko, Iljaramendi, Luka Modričs un tā tālāk.

Jau 6. minūtē "Real" atklāja rezultātu - ar negaidītu un skaisti tālsitienu, pēc kura bumba ieplanēja "Osasuna" vārtos, izcēlās neviens cits kā Ronaldu. 30. minūtē viņš bija tuvu vēl vieniem vārtiem, šoreiz no tiešā brīvsitiena, bumbai lidojot mazliet gar tālo stabu. Cita brīvsitiena izpildē Ronaldu pārsteidza ar negaidītu piespēli, tomēr Serhio Ramoss pārsita krietni pāri. Puslaika beigās "Osasuna" vārtsargam bija jāatvaira spēcīgs Lukas Modriča sitiens. Pēc puslaika 1:0.

Arī otrie vārti tika gūti puslaika sākumā, un atkal to paveica Ronaldu. Mača 52. minūtē portugāļu superzvaigzne veica māņkustības un ar traku tālšāvienu trāpīja devītniekā - 2:0. Ronaldu, gūstot 30. vārtus šīs sezonas "La Liga", arī ievērojami palielināja izredzes kļūt par turnīra rezultatīvāko spēlētāju. 60. minūtē 3:0 - šoreiz di Marijas centrējumu noslēdza negaidīti uzbrukumam pieslēgušais Ramoss, kurš bija precīzs ar galvu. Gala rezultāts tika uzstādīts 83. minūtē - Isko piespēle soda laukumā, un Karvahals ar galvu pārmeta bumbu pāri vārtsargam. 4:0 "Real" uzvara. Šāds rezultāts fiksēts jau pēdējās trīs "Real" spēlēs Spānijas čempionātā pēc kārtas.

Pārējās divas titula pretendentes spēlēs svētdien. Līderi "Atletico" gaida smagākais pārbaudījums (ja neskaita pēdējo kārtu viesos pret "Barcelona", kad tituls būs jau nodrošināts, ja līdz tam netiks zaudēti punkti) - izbraukuma spēle ar "Valencia". Arī "Barcelona", kurai izredzes no TOP3 ir mazākās, negaida nekāda pastaiga - viesos jāspēlē ar "Villarreal".

La Liga, 35. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Elche - Levante1:1 (0:0)Boakjē 63' - Rodrigess 74'
Granada - Rayo Vallecano0:3 (0:0)Niguezs 54'; Larivejs 59'; Fernandess 86'
Getafe - Malaga1:0 (1:0)Kolunga 7'
Real - Osasuna4:0 (1:0)Ronaldu 6'; 52'; Ramoss 60'; Karvahals 83'
Real Betis - Real Sociedad0:1 (0:0)Vela 48'(11m)
Espanyol - Almeria1:2 (1:0)Stuani 42' - Veless 69' Suso 72'
Valencia - Atletico Madrid
Athletic Bilbao - Sevilla
Villarreal - Barcelona
Celta Vigo - Valladolid

Tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Atletico 34 274374:22 85
2.Real Madrid 34 264498:32 82
3.Barcelona 34 263594:28 81
4.Athletic Bilbao 34 188859:37 62
5.Sevilla 34 178965:47 59
6.Real Sociedad 35 1691059:51 57
7.Villarreal 34 1571252:40 52
8.Valencia 34 1291347:47 45
9.Rayo Vallecano 35 1341845:71 43
10.Levante 35 10121331:42 42
11.Espanyol 35 1181639:46 41
12.Malaga 35 1181637:44 41
13.Celta 34 1171640:51 40
14.Granada 35 1142030:53 37
15.Elche 35 8121528:47 36
16.Getafe 35 981830:51 35
17.Osasuna 35 981829:58 35
18.Almeria 35 962038:69 33
19.Valladolid 33 6141332:50 32
20.Betis 35 572329:70 22

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid30 (6)
2.Djēgu KoštaAtletico27 (5)
3.Lionels MesiBarcelona26 (6)
4.Karims BenzemāReal Madrid17
Aleksis SančessBarcelona17
6.Antuāns GrjezmansReal Sociedad16
7.Pedro RodrigessBarcelona15
8.AdurizsAthletic Bilbao15 (2)
9.Garets BeilsReal14
10.Karloss BakaSevilla14 (1)

     [+] [-]

, 2023-07-18 13:27, pirms gada
alexy, par kādu procentu tobrīd teici, nopirki valsts obligācijas?

     [+] [-]

, 2023-07-18 13:35, pirms gada
- O jā, Latgalei kaut kad baigi aizķēra, ja vēl saki, ka vietējie grūveri izvēlējušies, pirmkārt, tas jau ir materiāls, un vēlreiz, pirmkārt, noklausīšos!

- Piekrītu par domuzīmi, ir tieši, plus rada pauzīti. Man lietošana dažreiz atsit sajūtu par pašmērķīgu salīdzinājumu, tjip: Dzirdējāt, es šeit ieliku salīdzinājumu! Protams, tā vairāk ir sajūta, ne jau domuzīme maina nodoma esamību vai neesamību.

     [+] [-]

, 2023-07-18 13:38, pirms gada
Ja vēl datorrakstā prot garo domuzīmi... Mmm

     [+] [-]

, 2023-07-18 13:39, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Kas jums ir ar to latti, a?
Kam – mums? Vai arī esi sācis godāt mani uz "jūs", tikpat cēli kā Vanzoviča kungu?

Nū, man kādreiz arī šķita, ka pārspīlēta tā "sojas" un "lattes" mēme, bet nē, viņi tiešām to dzer un pat analizē: https://twitter.com/_stabingis_/sta...

Pats neesmu provējis. Iestājos pret kafijas izstrādājumu lietošanu uzturā.

     [+] [-]

, 2023-07-18 13:41, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: [..]
Piemēram, šī albuma apskatnieka Nr.1 “Auga, auga rūžeņa” te ir apjaušams tikai pēc kompozīcijas galvenā motīva jeb piedziedājuma, un arī tad tikai ar lielu piepūli

Es klausos un nesaprotu, vai tiešām cienījamam mūzikas recenzentam ir TIK netrenēta auss uz neparastākām aranžijām.
Cik saprotu, ar "piedziedājumu" Vanzoviča kungs saprot pantiņa otro pusi (zam tū rūžu, zam tū rūžu...).

Pajautāju Frau (nu neklausās viņa džezu ikdienā!), rezultāts - pantiņa pirmā daļa ar piepūli, otrā - īzī!

Ko domājat jūs, M9 (universālais adresāts!)?
https://youtu.be/e2_PNltvxMQ
(linkā viss albums, aprakstā ir taimiņi konkrētām dziesmām).

Improvizācijas daļā nevienam nekas nav jāsaprot, bet nu tur, kur meldiņš... Pamainīja dinamiku, harmonija apakšā cita, bet nu kamoooon, rudak, tfu bļa, vanzovič, nu tiešām tik žēlīgi ar tevi?
Protams tam "Skaisti, ko te vēl piebilst!" neticu. Nu ko tu tirs tur.
[..]
Es vispār nesaprotu puikas problēmu — apakšā uzrakstīts nosaukums, bija obligāti uzreiz sadzirdēt? Var pabrīnīties, ka viņš šo mēģina pagriezt par mūziķu, nevis dažu klausītāju problēmu.
Atbildot — nu, es dzirdu vēl pirms piedziedājuma, bet nu tas ir arī zinot.

     [+] [-]

, 2023-07-18 13:43, pirms gada
labdien rakstīja: Kam – mums? Vai arī esi sācis godāt mani uz "jūs", tikpat cēli kā Vanzoviča kungu?

Nū, man kādreiz arī šķita, ka pārspīlēta tā "sojas" un "lattes" mēme, bet nē, viņi tiešām to dzer un pat analizē: https://twitter.com/_stabingis_/sta...

Pats neesmu provējis. Iestājos pret kafijas izstrādājumu lietošanu uzturā.
Tiem, no kuriem Tev agrāk šķita pārspīlēta mēmes lietošana, ja drīkst advokātu paspēlēt.

     [+] [-]

, 2023-07-18 13:46, pirms gada
Par kinu runājot, azartspēļu rīkotāja mākslas ēkā šonedēļ Skumju trijsstūris. Un vispār vasarā filmas. Par maksu gan.
Gan skatos, vai vēl ir opcijas arī citur paskatīt.

  +1 [+] [-]

, 2023-07-18 13:47, pirms gada
labdien rakstīja: Ar kādu kombināciju Tu viņas uz klavas atrodi? Es parasti kopēju no interneta, bet tā laikam sanāk defise nevis domuzīme, ko tur piedāvā.

- – — aug cīsiņš, stiepjas.
alt + 0151
Defise ir īsā.
Savienotājdomuzīme (kas MS Word bieži vien mēdz būt datora automātiskā) ir alt + 0150

     [+] [-]

, 2023-07-18 13:51, pirms gada
Laikam mūzikas tēma, kur sāku ar piemēru, ka man griež Vētras dziesmā, ir vienīgais lielais parāds. Turu prātā (neveselīgi), ka jāmēģina atrast Sworda toreiz dotie piemēri.

Vēl bija doma izvērst tematu par Horenu (protams, ne mūzikas sakarā), bet pārgāja, nav vēlēšanās.
Tas arī ir tas, kā gribēju.

     [+] [-]

, 2023-07-18 15:13, pirms gada
M9, kā komentēsi faktu, ka Tavs šķietamais favorīts Titavs (nejaukt ar bijušo futbolistu Titovu) pauda atbalstu jeb kā tagad teiktu jaunieši — "iedeva props" Lato Lapsam, kuram Topika Tribunāla Ģenerālprokuratūra piesprieda ASM?

https://youtu.be/IuCpUXeYbfU?t=1620

     [+] [-]

, 2023-07-18 21:33, pirms gada
Mikam vienā no pēdējām testu bildēm bija tāda sejas izteiksme kā tēvam. Pirmajā sekundē pilnīgi apjuku.

     [+] [-]

, 2023-07-18 21:36, pirms gada
M9 rakstīja: Šeit tika pieminēts Go3. Intereses pēc paskatos Briedi — interesanti kadri un materiāli (arī manis garām palaistais no mūsdienām, piemēram, vietējā milža tesiens Groznijā, Kadirovam un citiem klātesot) un ļoti vājš un naivs pārējais, kas pielikts no autoriem. Plus ierunāts kā EHR (agrāk pazīstams ka shit reidio) reklāmas.
Cik tam sērijas? Noskatījies visu?

     [+] [-]

, 2023-07-18 21:42, pirms gada
Man patīk ilgāk pievērsties lietām vai arī, ja nav resursu uzreiz, ielieku nākamo iniciatīvu sarakstiņā. Šahs vēl tur stāv, taču nupat izrādījies, ka man ir draudzene, kura to pieprot Tad nu varbūt būs iemesls biežāk satikties.

     [+] [-]

, 2023-07-18 21:47, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Kas jums ir ar to latti, a?
Smieklīgi, ka augstprātīgi Rīgas betona piekritēji (jo īstā dabā nespēj izdzīvot) šeimo tos pašus savējos.

     [+] [-]

, 2023-07-18 22:07, pirms gada
M9 rakstīja: alexy, par kādu procentu tobrīd teici, nopirki valsts obligācijas?
(šis ir vienīgi mans viedoklis, publiski gan redzi, ka gados jauniņi finanšu eksperti ļoti promoutē pret krājobligācijām).
Papētīju dziļāk saistībā ar iespējamo turpmāko attīstību un pamainīju stratēģiju. Eiriboru, visticamāk, turpmāk cels, tad nu likmes arī turpmāk augs. Bet, līdz ko inflāciju nositīs uz normālu, eiribors un likmes kritīs. Tāpēc svarīgāks ir kopējais terminš un laiks, līdz kuram šī opcija ir izdevīga kā fiksēta likme.
Ja šobrīd uz 3-5-7-10 gadiem likme ir 3,9-4%, tad jā, es ticu, ka 3.gadā (un uz priekšu) no šodienas būs tā 2-3% inflācija (protams, pēc tam atkal var visādas dižķibeles gadīties).
Man ir sadalīti darījumi gan pa dažādām summām, gan dažādiem termiņiem. Vienu īstermiņa jau atgriezu un reinvestēju garākā.

Bet šī ir tikai viena no iespējām (kaut gan vērtīga, kā sekot līdzi ekonomikai). Pašlaik pētu Eiropas online platformu uzticamību, nupat pavīdējis piesaistošs info. Arī iepriekš apspriestās iespējas Latvijas bankās nogaida izdevīgu brīdi. Un arī tas vēl nav viss.

     [+] [-]

, 2023-07-18 22:13, pirms gada
Ja vispārīgi - ir vnk ideāli ieguldīt arī savā izglītībā un veselībā

     [+] [-]

, 2023-07-18 23:40, pirms gada
Starp citu, twiterī uzgāju kontu 'neputns'. Tā ir šejienes neputne?

     [+] [-]

, 2023-07-19 02:38, pirms gada
labdien rakstīja: Kam – mums? Vai arī esi sācis godāt mani uz "jūs", tikpat cēli kā Vanzoviča kungu?

Nū, man kādreiz arī šķita, ka pārspīlēta tā "sojas" un "lattes" mēme, bet nē, viņi tiešām to dzer un pat analizē: https://twitter.com/_stabingis_/sta...

Pats neesmu provējis. Iestājos pret kafijas izstrādājumu lietošanu uzturā.
Nu tiem, no kuriem Tev agrāk šķita pārspīlēta mēmes lietošana!

     [+] [-]

, 2023-07-19 03:21, pirms gada
Ha, kad palasa aprakstu, izrādās, ka konkrētais ieraksts arī bez izslavētā Pabērza!
Nu nekas. Kā es vispār nokļuvu līdz tam ierakstam un recenzijai - jo skatījos jau pieminēto 2010.gada sniedziņu
https://youtu.be/v5MVXWJFC84

Интарс - лучший. Nevaru neko iebilst!
Šeit kārtējo ir izdevība pieminēt, ka šādās džeza live performancēs pie muzona nāk arī tas kaifs skatīties gudrus cilvēkus (kas patīk arī tajās tēmās, no kurām neko nesaprotu). Intara viens mājiens, mūziķi apklust. Pēc Mocarta Burvju flautas citāta Māris pie bungām pats īzī jūt, kad atkal iestāties un visi pārējie momentā klāt. Viss bez stresa, viss mierīgi, viss laikā - Nikola Jokičs.

Nu un otrs gabals, no kura vēl pamatīgāks kaifs (jo ne tik uzbāzīgs, bet lēnām aiziet līdz aknām) - Brīnos es
https://www.youtube.com/watch?v=aXr...

Protams, kā sapratām, iebraukšanai jāklausās Brīnos es oriģināls:
https://www.youtube.com/watch?v=3d5...

     [+] [-]

, 2023-07-19 03:59, pirms gada
ES ATKAL IEDOŠU DEFINĪCIJU, no citas šķautnes. Ja jums dzīvē nākas saskārties ar vērtējumiem, cik tur kurš profesionāls un tā.
Man pašam šķiet, šoreiz sanāks ļoti skaidri pateikt.

Galēji piemēri. Teiksim, divi pianisti.
a) piemīt skils 100 metri sekundē ar aizsietām acīm atpakaļgaitā ar svimpi nospēlēt Bethovenu

b) uzsitīs jebkuru random šķību akordu un sapratīs, kā to var smooth iekļaut tēmā .

tāpat
a) Operdziedātājs
b) Busulis

Kurš ir labāks PIANISTS UN DZIEDĀTĀJS? a, jo labāk tīri fiziski pārvalda instrumentu/balsi.
Kurš ir labāks MŪZIĶIS - b.

a māk trāpīt, kur jātrāpa, bet b viegli redz kopējo bildi.

Protams, klausītājam pašam jābūt advancētam, lai to b saprastu. Jo es ķipa saku, ka smooth iekļaujas tēmā, a šams pateiks - da nekā tur smooth nebija!

Nesen virsrakstos bija tas pajols Kramiņš, kaut ko tur firda par Busuli, Eilandu, ķipa neesot "profesionāli".

Nu redz, viņam tādu b nesaprast. Cirvis naxuj. Krievs.

     [+] [-]

, 2023-07-19 07:40, pirms gada
Kādam tā latte tāda sāpīga tulzna, he. Šito labi uztaustīju. Laikam garšīga manta ☕

     [+] [-]

, 2023-07-19 07:41, pirms gada
alexy rakstīja: Starp citu, twiterī uzgāju kontu 'neputns'. Tā ir šejienes neputne?
Jā.

     [+] [-]

, 2023-07-19 08:22, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Nu tiem, no kuriem Tev agrāk šķita pārspīlēta mēmes lietošana!
Nu a ko Tu zini. Varbūt mēs, tie ikdienā varam atļauties patērēt Svalbāras aisberga ūdentiņu par 115 eiro vīna pudelē? https://tinyurl.com/yj6af633

Organismam veselīgs šķidrumiņš, hi-hi-hi.

Daudz baigi brauc ar muti, why?
Tavi darbi klusi
Ja tev bail, malā paej
Braucam wild — PARTY BUSI!


Šorīt skrēju rīta rosmi, jo varu to atļauties. Skrienu un redzu, ka mentiņi sāk nožogot apkārtni gar tramvaja sliedēm Bauskas ielas apkārtnē. Acīmredzot naktī kādu nogalināja (ah, cidoniju latte pašķīst un apšļaksta vakardienas manikīru). Nu neko, jāskrien apkārt. Un tā nu sanāca, ka skrienot apkārt ieskrēju pagalmā, kurā līdz šim nekad mūžā nebiju bijis. Ziepniekkalnā? Nu ne gluži. Tur, kur tā SIA Rūķu Skola, Neretas iela, nu viss tas stafs. Aiz sliedēm. Tur jau oficiāli sākas Torņakalns. Es к чему? Nu a tas, ka skrienot laukā no tā pagalma es ieraudzīju vienu ļoti interesantu lietu. Tagad ir mērķis vēlāk atgriezties un nofotografēt, jo skrienu es, protams, bez mobilā telefona. Ja nesmirdēsiet pārāk daudz, publicēšu to atradumu Topikā.

Eh, nesaprotu, kāpēc jūs neskrienat. Nu jā, asfalts, bet toties es jau no paša rīta jūtos kā Fils Naits!

     [+] [-]

, 2023-07-19 11:18, pirms gada
labdien rakstīja: Skrienu un redzu, ka mentiņi sāk nožogot apkārtni gar tramvaja sliedēm Bauskas ielas apkārtnē. Acīmredzot naktī kādu nogalināja (ah, cidoniju latte pašķīst un apšļaksta vakardienas manikīru).
Policijai esot versija, ka varētu būt notriecis tramvajs.

Par pārējo vēlāk.

     [+] [-]

, 2023-07-19 12:50, pirms gada
labdien rakstīja: Kādam tā latte tāda sāpīga tulzna, he. Šito labi uztaustīju. Laikam garšīga manta ☕
Kam tulzna? Ko uztaustīji? Tak ne jau par mani runā?

Tam taču vajg būt skaidram, ka man tulzna ir visas konzervu šablontēmas, nevis pati latte.
Nemaz ne tik sen, kad jūs sākāt intensīvi piesieties.

     [+] [-]

, 2023-07-19 13:46, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Kam tulzna? Ko uztaustīji? Tak ne jau par mani runā?

Tam taču vajg būt skaidram, ka man tulzna ir visas konzervu šablontēmas, nevis pati latte.
Nemaz ne tik sen, kad jūs sākāt intensīvi piesieties.
Nē, ne Tev, hih. Ja garšo — dzerat, man nav žēl. Man tas ir vienkārši sociāls frazeoloģisms, tautas valodā sakot — mīms, kas izskatās tiešām aktuāls.

Jā, mēs abi esam pret velkamismu. Tātad konzervi. Joprojām gaidu prūfu, ka Žaks esot homofobs. Nesen taču bija praids. Nevajadzētu būt problēmām atrast. Protams, nāksies vilties, ja ko tādu sameklēsi, bet nekā tāda taču tur nav.

     [+] [-]

, 2023-07-20 10:35, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: Kas jums ir ar to latti, a?

Nemaz ne tik sen, kad jūs sākāt intensīvi piesieties.
Sword, man visu laiku šķita, ka tā ironizēšana par lattes dzērājiem savā būtībā ir tā pati, kas par Eirovīzijas sekotājiem, par eksaltētiem Škodistiem, par Pozitivusa apmeklētājiem, par Toma Grēviņa mūzikas TOP-10 patērētājiem, par influenceriem un brendu pakaļskrējējiem. Par tiem, kam nepietiek ar telefonu un tiem, kas paņems vēl rāciju. Par popkultūras upuriem, par prastiem plebejiem, kas nevēlas rakt dziļāk un nesaprot, kas ir smooth un grūvs. Laikam maldījos.

Smejamies par tiem, kas saprot par ko jāsmejas.

Tu vairs nesaproti par ko ir jāsmejas? Kopš kura laika?

     [+] [-]

, 2023-07-20 12:21, pirms gada
bd, Tu te aktīvi dzēs komentārus (tostarp vecākus) vai kā? Kaut ko lasīju, kas vairs nav, a izvietojums mainās, šķiet, ka cipars arī iet uz atpakaļu.

     [+] [-]

, 2023-07-20 13:14, pirms gada
labdien rakstīja: Sword, man visu laiku šķita, ka tā ironizēšana par lattes dzērājiem savā būtībā ir tā pati, kas par Eirovīzijas sekotājiem, par eksaltētiem Škodistiem, par Pozitivusa apmeklētājiem, par Toma Grēviņa mūzikas TOP-10 patērētājiem, par influenceriem un brendu pakaļskrējējiem. Par tiem, kam nepietiek ar telefonu un tiem, kas paņems vēl rāciju. Par popkultūras upuriem, par prastiem plebejiem, kas nevēlas rakt dziļāk un nesaprot, kas ir smooth un grūvs. Laikam maldījos.

Smejamies par tiem, kas saprot par ko jāsmejas.

Tu vairs nesaproti par ko ir jāsmejas? Kopš kura laika?
Redz, manā sarakstā par ko jāsmejas iekļūst ne tikai tie, kas nevēlas rakt dziļāk, bet arī tie, kas, MANUPRĀT, paši pozicionē sevi kā racējus un smējējus, a rok sekli.

(Nē, jūs, protams, neviens neesat sarakstā, tas, lai būtu skaidrība. Kaut kas nepārklājas kaut kur, tas viss ir sīkums, piedevām katram tēmas, kur rokat krietni dziļāk par mani!)

Tātad, par to jau bija mans jautājums - kas IR tie "lattes dzērāji". Kāpēc dzēriens tika piesiets noteiktai cilvēku grupai. Viss pārējais Tevis nosauktais ir ļoti konkrētas intereses un darbības, bet latte... Kāpēc latte? Saprotu, ka nevaru tagad ieiet kafejnīcā un pasūtīt latti, lai kāda stereotipiskajā prātā netiktu iedalīts noteiktā grupā!

Es jau pateicu, ko man tas trigero - tupos "konservus" ar saviem šabloniem. Gobzems uz autobusa, kas kaut ko tur parēc par Miera ielu un kas nu tur pa tiem kvartāliem bija. Ziniet, Miera ielas lattes dzērāji var gadīties manējie, a gobzemisti - NEKAD!

Žaks. Pats neko nekad nav teicis, saki? Bet viņam ar to velnu kopā bija albums 2005ajā!!! Asnāts - "dzimumaktos ar vīriešiem, tagad visi stilīgie tā dara". Pēc tam tā pasaciņa par precēšanos ar dzīvniekiem! Uz ko tas ir mājiens???
Un viņa partijā pārējie taču pļurkstēja par "ģimenes vērtībām", pats Žaks gan kultūras ministrs.
Karoče, viss bekgrounds apkārt viennozīmīgs, sanāk, ka pats izslīdējis cauri, neko nepasakot.

Bet ok, man galvenā pretenzija pret viņu bija citur - covid jautājumā. Ierunāja to priekšvēlēšanu rullīti par "atcerēsimies".

Zinkā - es noteikti piekrītu, ka tur nebija viss ideāli no valdības puses. BET - man uzsit asini jebkurš, kas kovid jautājumā izmet priekšplānā sertifikātus, lokdaunus, ignorējot to otru pusi, kas nodarbojās ar ļaunprātīgu dezinformāciju, demagoģiju, tā "otra puse" nodarbojās ar desmitiem reižu lielāku ļaunumu. Tāpēc katrs, kurš saka "atcerēsimies" un sāk raudāt par lokdaunu, nevis atceras tos, kas penšukiem borē, cik kaitīgas ir vakcīnas, es atvainojos, bet katrs ir cirvis.
Jā, es saprotu Žak, par sevi padomāji pirmkārt - tev koncertiņus norāva. Lielākais ļaunums jau ir tas, kas skar tevi personīgi.

     [+] [-]

, 2023-07-20 13:17, pirms gada
Es Black Bullet rakstīja: bd, Tu te aktīvi dzēs komentārus (tostarp vecākus) vai kā? Kaut ko lasīju, kas vairs nav, a izvietojums mainās, šķiet, ka cipars arī iet uz atpakaļu.
Padzēsu gan. Jau pirms nedēļas. Tos dažus, kur minēts, ka par mani izrāda interesi pats zini kas un par pacančiku, jo nafig, dīvains tips. Tad šonedēļ sāku eksperimentēt, skatīties kā reaģēs Topiks. Izdzēsu vēl šo to. Kādu vecāku poustu, randomā. Reaģē dīvaini, tie paši simptomi kā ar Čelsī, kad gāja uz grunti. Refrešings ne vienmēr strādā. Čīkst kā veca eņģe.

Es domāju, ka kādas 50 lapas vēl izvilks, bet, ja mēs izrunātās lietas dzēsīsim, tad nekur nebūs jāpārvācās.

Varam censties visu laiku noturēties 450. lapā. Es to dēvēšu par Topika edžingu

     [+] [-]

, 2023-07-20 13:29, pirms gada
Un sorī, bet paserčojot jūtubā
https://www.youtube.com/watch?v=UIu...

https://www.youtube.com/watch?v=sTF...

nu šitas flovs ir PĀRĀK sūdīgs tomēr Pat man BEIDZOT(!) pieleca, ka neredzu sevi sūcam mojito latte colada Žaka dziļdomīgā koncī, dīvaini, ka tieši Marko bija pēdējais piliens. Tie abi pļavu pāvesti pārāk labi. Grūviņš (deliverijs plus flovs!), joptva. katrs iekunkstiens, intonācijas.

Kad lasi tekstu uz papīra un dzirdi, kā Marko to saliek perfekti, tad saproti, ka viņš ļoti skanīgi noskaitītu arī Žaka tekstus. Vienu vārdiņu pastiep garāku, citu īsāku, galā sanāk perfekts flovs. Žakam flova vispār nav, bļe.

     [+] [-]

, 2023-07-20 14:32, pirms gada
Lattes fenomens – pēdējos gados trendīgs dzēriens, stilīgs nosaukums, nu kaut kā panesās. Manis pēc tur varēja būt moka, amerikāno vai jebkas cits. Padomā, cik daudzi to dzer tikai tāpēc, ka tas skaitās kruti. Es tieši un tikai par to smejos, it kā viss loģiski, atbilstoši pretīgajam bdienim. Nekādu dziļāku zemtekstu no manas puses!

Gobzems – nesekoju, nezinu, ko un kā ir teicis, tikai pašas atsaldētākās lietas. Man nospļauties par Gobzemu, ne jau viņš šajā diskusijā vispār figurē.

Žaks un LGBT – vakar pētīju viņa tviteri aplikācijā. Tur ir iespēja meklēt tvītus pēc atslēgvārdiem. Rakstīju visu, ko vien prāts varēja savirpināt par TO tematu... NEKĀ! TUKŠUMS. Viņam kā privātpersonai ir pofig, jo savādāk taču pērtos.

Armands – jā, tas gan. Bija tādi daiļdarbi, bet zinot Armanda humorus, nu nekādu baigo heitu es tur nejutu, tam laikam tāda ņirgšana piestāvēja, tagad jau neko tādu nepublicētu. Turklāt tālredzīgi daiļdarbi! Ai, nezinu, ko tur baigi pārmest, čaļi piedūrās, tas bija sen.
Par sarkanajiem tankiem viņš arī ironizēja, bet tagad taču nav šaubu, kurā pusē atrodas.

Žaka dalība partijā – nū, tika iesvētīts lielajā politikā. Kaktu partijā, a ko darīt? Ar kaut ko bija jāsāk. Tu nevari doties politikā ar domu, ka nenāksies locīties un pūst partijas biedru izstrādātajā statūtu stabulē (un bieži vien ne tikai stabulē... ). Tur katrs vilks deķīti uz savu pusi, bet ja gribi sastrādāties, ir jābūt fleksiblam, elastīgam. Kā reiz sacīja bijušais deputāts Artuss Kaimiņš – politika ir kompromisu māksla. Pretējā gadījumā tās haizivis tevi tur nokodīs vienā setā — krievs Ēģiptē!

Izteikšu drosmīgu teiku – ja mani nakts vidū pamodinātu un teiktu, ka man ir diennakts laika, lai sameklētu trīs man vairāk vai mazāk zināmus cilvēkus ar kaut nelielu pieredzi un svaru politikā, ar kuriem man vajadzēs tālāk doties, tad es dotos ar Beernaertu, Bordānu un Kincu. Šos trīs es uzmeklētu pirmos.

Nekad nebūs, ka visi ir pilnīgi ideāli un uz viena viļņa. Jā, Žakam un arī Tavam Eilandam norāva koncertiņus un abi par to cepās, bet nu, ja man tiešām būtu jādodas, tad noteikti būtu lietas uz kurām es būtu gatavs pievērt acis, un tā ņemšanās ap kovidu būtu viena no tām. Kompromiss.

Tas tā, īsumā par šo! Paldies, ka beidzot atbildēji! Jā, Marko labākais! ❤️

     [+] [-]

, 2023-07-20 16:11, pirms gada
Vot, es gribētu mācēt tik viegli uztvert (un saprast!) tekstu kā bd!
Es vēl mācos!

Klausījos Marko, uzleca nākamais, kas jau te bija likts, Viesuļa ko tā. Tak biju noklausījies jau, a tagad pēkšņi šahu izdzirdēju. En passant.
Tāds termins gan tiek lietots regulāri visur.

     [+] [-]

, 2023-07-20 16:48, pirms gada
STOCKTON RUSH tagad ir kā simbols, ko sejā bāzt katram patvaļīgajam ārpus kastes domātājam. Katram, kurš iedomājies, ka iet "pret tradicionālo zinātni" jau pats par sevi ir pietiekams arguments.

Tik daudz paralēles velku, skatot to situāciju, ekspertu komentārus, un galvenais - viņa paša spārnotos citātus intervijās. Tur ir viss - gan "domāšana ārpus kastes", gan paļaušanās pašam uz savu izpratni, ka daudzi no tiem safety pasākumiem viņaprāt "makes no sense".

Redz, zemūdeņu sfērā viss ir ļoti uzskatāmi. Tev nav vietas daudz tirsties, ja kas, tad būūūm, un visiem viss ir skaidrs.
Bet tajā pašā nesenajā kovidā - bļin, VISI ir eksperti. Visi. Un visiem savas loģikas un liek pārējiem "padomāt ar savu galvu". Tur ir telpa šādi tirsties, nav nav 100% balts/melns, miris/dzīvs ka zemūdenē.

Un citur jau arī. Homeopātija, astroloģija, dziednieki utt. Var tirst līdz nelabumam un domāt ārpus kastes. Nekas par to nebūs.

     [+] [-]

, 2023-07-20 17:48, pirms gada
Kāds par daudz te sapļūtījis un nevar atbildēt par saviem vārdiem, tāpēc vaino topiku un dzēš komentus?