Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Ronaldu divi skaisti vārti, "Real" nenoņem spriedzi no "Atletico"
Krištianu Ronaldu
Foto: AP/Scanpix

Šodien Spānijas futbola čempionāta 35. kārtas spēlē Madrides "Real" savu līdzjutēju priekšā viegli ar 4:0 pārspēja "Osasuna". Pirmos divus vārtus "Real" labā ar ļoti skaistiem sitieniem guva turnīra rezultatīvākais futbolists Krištianu Ronaldu.

34. kārtu Madrides "Real" izlaida (Spānijas kausa fināla un Čempionu līgas pusfināla dēļ pārcelta "Real" spēle ar "Valladolid"), kā rezultātā līdere Madrides "Atletico" palielināja savu pārsvaru pār Karlo Ančeloti komandu līdz sešiem punktiem. Šodien "Real" mājās pret "Osasuna" noteikti bija nepieciešama uzvara, lai turētos no Djēgo Simeones komandas "viena šāviena" (trīs punktu) attālumā.

Ņemot vērā "Osasuna" viduvējo spēku (plus pretiniekam daži robi sastāvā), Ančeloti izmantoja iespēju atpūtināt pāris spēlētājus pirms atbildīgās atbildes spēles Minhenē pret "Bayern". Ārpus pieteikuma palika Garets Beils, bet rezervistu soliņu deldēja Karims Benzemā, Šabi Alonso, Pepe, Fabiu Koentrau, Karvahals. Tiesa, pamatsastāvs tik un tā bija draudīgs - kopā ar Krištianu Ronaldu uzbrūkošajā trio Anhels di Marija un Alvaro Morata, vidējā līnijā Isko, Iljaramendi, Luka Modričs un tā tālāk.

Jau 6. minūtē "Real" atklāja rezultātu - ar negaidītu un skaisti tālsitienu, pēc kura bumba ieplanēja "Osasuna" vārtos, izcēlās neviens cits kā Ronaldu. 30. minūtē viņš bija tuvu vēl vieniem vārtiem, šoreiz no tiešā brīvsitiena, bumbai lidojot mazliet gar tālo stabu. Cita brīvsitiena izpildē Ronaldu pārsteidza ar negaidītu piespēli, tomēr Serhio Ramoss pārsita krietni pāri. Puslaika beigās "Osasuna" vārtsargam bija jāatvaira spēcīgs Lukas Modriča sitiens. Pēc puslaika 1:0.

Arī otrie vārti tika gūti puslaika sākumā, un atkal to paveica Ronaldu. Mača 52. minūtē portugāļu superzvaigzne veica māņkustības un ar traku tālšāvienu trāpīja devītniekā - 2:0. Ronaldu, gūstot 30. vārtus šīs sezonas "La Liga", arī ievērojami palielināja izredzes kļūt par turnīra rezultatīvāko spēlētāju. 60. minūtē 3:0 - šoreiz di Marijas centrējumu noslēdza negaidīti uzbrukumam pieslēgušais Ramoss, kurš bija precīzs ar galvu. Gala rezultāts tika uzstādīts 83. minūtē - Isko piespēle soda laukumā, un Karvahals ar galvu pārmeta bumbu pāri vārtsargam. 4:0 "Real" uzvara. Šāds rezultāts fiksēts jau pēdējās trīs "Real" spēlēs Spānijas čempionātā pēc kārtas.

Pārējās divas titula pretendentes spēlēs svētdien. Līderi "Atletico" gaida smagākais pārbaudījums (ja neskaita pēdējo kārtu viesos pret "Barcelona", kad tituls būs jau nodrošināts, ja līdz tam netiks zaudēti punkti) - izbraukuma spēle ar "Valencia". Arī "Barcelona", kurai izredzes no TOP3 ir mazākās, negaida nekāda pastaiga - viesos jāspēlē ar "Villarreal".

La Liga, 35. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Elche - Levante1:1 (0:0)Boakjē 63' - Rodrigess 74'
Granada - Rayo Vallecano0:3 (0:0)Niguezs 54'; Larivejs 59'; Fernandess 86'
Getafe - Malaga1:0 (1:0)Kolunga 7'
Real - Osasuna4:0 (1:0)Ronaldu 6'; 52'; Ramoss 60'; Karvahals 83'
Real Betis - Real Sociedad0:1 (0:0)Vela 48'(11m)
Espanyol - Almeria1:2 (1:0)Stuani 42' - Veless 69' Suso 72'
Valencia - Atletico Madrid
Athletic Bilbao - Sevilla
Villarreal - Barcelona
Celta Vigo - Valladolid

Tabula

VKomandaSUNZVAP
1.Atletico 34 274374:22 85
2.Real Madrid 34 264498:32 82
3.Barcelona 34 263594:28 81
4.Athletic Bilbao 34 188859:37 62
5.Sevilla 34 178965:47 59
6.Real Sociedad 35 1691059:51 57
7.Villarreal 34 1571252:40 52
8.Valencia 34 1291347:47 45
9.Rayo Vallecano 35 1341845:71 43
10.Levante 35 10121331:42 42
11.Espanyol 35 1181639:46 41
12.Malaga 35 1181637:44 41
13.Celta 34 1171640:51 40
14.Granada 35 1142030:53 37
15.Elche 35 8121528:47 36
16.Getafe 35 981830:51 35
17.Osasuna 35 981829:58 35
18.Almeria 35 962038:69 33
19.Valladolid 33 6141332:50 32
20.Betis 35 572329:70 22

Labākie vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaSk
1.Krištianu RonalduReal Madrid30 (6)
2.Djēgu KoštaAtletico27 (5)
3.Lionels MesiBarcelona26 (6)
4.Karims BenzemāReal Madrid17
Aleksis SančessBarcelona17
6.Antuāns GrjezmansReal Sociedad16
7.Pedro RodrigessBarcelona15
8.AdurizsAthletic Bilbao15 (2)
9.Garets BeilsReal14
10.Karloss BakaSevilla14 (1)

     [+] [-]

, 2022-03-18 23:17, pirms 3 gadiem
Te esot kontents jātaisa, ibio. Kontents būs tad, kad redzēsim to miljonu normālo krievu.
Kā jūs turaties? Jau pieraduši pie kara vai joprojām ceļaties un dodaties gulēt ar vienām ziņām?

     [+] [-]

, 2022-03-18 23:22, pirms 3 gadiem
Paskatījos dažas kodolkara simulāciju filmiņas. Varbūt nevajadzēja.

     [+] [-]

, 2022-03-19 11:56, pirms 3 gadiem
Sakoda suns. Gāju no darba. Pretī divi desmitgadīgi dvēseles ziedi ar vidēja izmēra suni. Pilnīgi ikdienišķa situācija. Lēnām ejam viens otram garām, sīkais pavelk suni nedaudz nostāk, bet tad šis pēkšņi pagriežas pret mani, uzklūp, sāk skrāpēt un iekož kājā. Pat nerēja. Tikmēr man sāpēja. Sāku bļaut kaut kādu bezsakaru. Sīkie oj, oj un ar visu suni aizslāj prom. Palieku stāvēt kā lohs ar sakostu kāju, šokēts un izbesījies. Blakus zirgs ganās. Tā mums te ir Ģimnastikas ielā. Skatos, it kā nekas īpašs, džinsos cauruma nav, kājā tāds kā skrāpējums, atnāku mājās apmazgāju, eju paskriet. Tomēr pa nakti sāp un no rīta jau ir pampums, uzaust zobu pēdas un atbilstošā informācija internetos arī neiedvesmo. Sāku analizēt, ka ja tāds suns, tad kādi tur saimnieki, aizeju uz 2. slimnīcu. Savakcinēja pret stingumkrampjiem un difteriju. Trakumsērgas Latvijā neesot jau gadus divdesmit, bet es tomēr palūdzu, jo skaidrs, ka kaut kādu narkomānu suns. Vienīgi tur vesels injekciju cikls tagad būs jāiziet, pēc Esenes shēmas, nu neko darīt. Vēl antibiotikas izrakstīja. Nu ko vajag, to vajag. Probiotiķus arī paķēru, lai kuņģis ar nierēm neatsakās funkcionēt. Šitas viss galīgi nebija plānots. Jāpiebilst, ka man nekad nav bijušas ilūzijas par Latvijas suņiem. Attiecīgā sabiedrībā, attiecīgi mājdzīvnieki. Instinkti taču dominē.

Ko es novēroju šonedēļ? Slāvu izcelsmes opozīcija, visi kā viens, ļoti apšauba NATO entuziasmu vajadzības gadījumā nākt palīgā Baltijai. Kaspārovs, Hodorkovskis, Maikls Nakī un citi. Visi kā sarunājuši atkārto, ka ja Rietums pietiekami nepalīdz Ukrainai un tikai polemizē savās Versaļas pilīs, tad kur garants, ka neatdos Baltiju. Piektais pants esot papīrītis, tā Kaspārovs, vai ne. Nu viņiem jau principā būtu izdevīgi sakūdīt, lai NATO izkaujas ar Kremli, jo tas pēc idejas paātrinātu režīma bojāeju, tad šie ātrāk tiktu pie siles.
Mūsu galā tikmēr, protams, pretēja retorika, turpina liet medu ausīs par collām un setiem. Apstulbu lasot Pildegoviča teiku, citēju – NATO atturēšanas spēks nav pievīlis nevienu dalībvalsti kopš alianses dibināšanas pirms vairāk nekā 70 gadiem. To labi zina un novērtē arī ārpus NATO, arī Maskavā.
Kā es to lasu? Mēs esam esošie čempioni, bet pēdējais čempionāts tika izspēlēts pirms 70 gadiem.
A Maskavā tikmēr ļoti novērtē, ka netiek aizvērta gaisa telpa virs Ukrainas. To gan viņi novērtē un izmanto.

Dzirdējāt, ko Kremļa Вождь pateica? Ja īsumā, tad to var aprakstīt divos vārdos – будут чистки. Likvidēšot visus nodevējus. Kad Pū bīda savas šizofrēniskās runas, ir jāmeklē alegorija, šoreiz bija par mušiņu, kas netīšām ielidojusi mutē un tiek refleksīvi izspļauta uz paneļa. Tā tikšot tīrīta sabiedrība no piektās kolonnas, saproties. Ārpolitika kā Hitleram, iekšējā kā Džugašvili. Ja pēc šāda paziņojuma, kāds vēl atļaujas kritizēt Krievijas sabiedrību, kas nepietiekami izejot ielās (totalitārisma laikā!) un neskrien ieņemt Kremli... nu, es saprotu, ka cilvēkos runā emocijas, daļa diemžēl gan nav adekvāti. Iet krievu tauta ielās, protams, par maz priekš 140 miljonu valsts, bet visi, kas tur iziet ir varoņi. Apcietināto skaits jau pirmajā protestu dienā bija lielāks kā opozīcijas mītiņu laikā.
Ko tad teikt par mums, kam bija iespēja pirmo reizi divu gadu laikā netraucēti iziet ielās. Nebija jāuzrāda nekādi sertifikāti, neviens nepiepisās uzrādīt dokumentus, neskanēja smadzenes, nebija nekādi mistiski divi metri, maskas, ziepes, virve un pārējie kovida atribūti. Ej, tusē! Brīvā valstī, kur steki pret mugurām nešķīst. Ieradās 4,8% no pilsētas iedzīvotāju skaita.
A Krievijā tikmēr draud ar 15 gadiem un tīrīšanām un tāpat iet cilvēki ielās, cik nu ir viņu spēkos tur iziet, kad tūlīt būs valstij bankrots un dvēseles ziedus nebūs ar ko barot. Tā kā, šeit atliek vien citēt klasiķi – tev, kam viss ir kārtībā gan ģimenē, gan darbā, nedirrs daudz, bet klausies šajā patiesajā stāstā.

Redzējāt taču Marinu? https://youtu.be/oGkvPOK6AwU
Liela uzdrošināšanās, taču vai tagad var teikt, ka ledus ir sakustējies un no ledus gabala noskatās biedrs majors? Iespējams. Tas gan nebūs ātrs process. Sasmējos par ukraiņu deputātu, kurš tviterī ar putām uz lūpām skaidroja, ka Marinas performanss ir Pirmā Kanāla iestudējums. Nu netak, Kremlim tāda daudzslāņaina meta propaganda nav raksturīga. Kur vispār points? Tikmēr Marina ir ļoti drosmīga sieviete, piedevām burvīga MILF’a, statuss ar kuru ne katra pusmūža dāma var lepoties. Šādi cilvēki mums ir nevis jāapliek, bet jāatbalsta!

Jāgrs varēja kļūt par visu laiku izcilāko vārtu guvēju un ņemot vērā viņa abilitāti pat štruntīgās sezonās samest savus 20-25 golus jebkādos apstākļos un ilgtspējību, skaidrs, ka sakrātu vairāk par Grecki. Cik skatāmi tas būtu, tas jau ir cits jautājums. Tomēr Jāgrs atšķirībā no Hašeka labi atceras, ko izvēlējās šādas perspektīvas vietā. Tieši tā. Skaitīt krievu rubļus jau pēc Tbilisi bombardēšanas. Neko nepārmetu. Tie bija Krievijas naftas gadi. Rublim tolaik bija labs kurss. Katram savas prioritātes. Galvenais, ka vecis vienmēr bijis ar humoriņu, bez žults: https://www.youtube.com/shorts/Ggez...

A ko Alekss? Turpina konstanti lādēt, neskatoties uz paštaisno heitu un nūju konfiskāciju. Kopš karadarbības eskalācijas 11 spēlēs 8+5, komanda uzvar. Merzļikinam arī ierakstu CV veicis. Marts allaž bijis punktu ražas mēnesis. Tagad arī rezultatīvākais LW NHL vēsturē.
Paanalizēju arī to dažu paštaisno personāžu motivāciju. Tā lielākoties netiek balstīta ne uz kādiem principiem. Tā tiek balstīta uz heita. Vēl vakar viņi ēda Dināmo pelmeņus un fotografējās ar to pajolu kr0pļa maskā, kas spēļu laikā pa Arēnu vazājās. Šorīt kļuvuši par cancel culture adeptiem. Tukši sistēmas cilvēki. Alternatīvi domājoši gan, jo pielīdzina situāciju ISIS galvas griezējiem. Ja vien es spētu domāt tikpat alternatīvi.

Ūsiņš Metjū? Kunga mērķis esot pārspēt sava elka jauno laiku (2007/08) sezonas gūto vārtu rekordu, proti, samest 65 golus. Kaut kur uz to arī gāja, bet divu spēļu diskābelim vajadzētu šos plānus iztraucēt. Protams, ja izdosies, būšu pirmais, kas viņu apsveiks, bet nenovēlu.

Kam es pasniegtu Hārtu? Sārtvaidzim Makāram. Taču runā, ka neskatoties uz saspīlēto situāciju, varētu piešķirt krievam Šesķorkinam, kurš velk mentus. Redzēs. Īpaši par to neiespringstu.

M9, jā, Antoha Doļins ir manējais. Viņam zombiji arī (daudziem) uz dzīvokļa durvīm Z-etku uzķēpāja: https://i.obozrevatel.com/gallery/2...

Priecājos, ka seko slāvu kultūrtelpai. Slāvi tas ir par Dostojevski, Tarkovski, Ļermontovu, Majakovski. Ne jau par Putinu, Šojgu un Nariškinu, lai gan grūti šajā situācijā kaut ko pārmest tiem, kam visi krievi tagad būs kremlini.

Arnolda Terminātora video izcils: https://youtu.be/4e1BndTE6Lg
Tagad zinu, ko kosplejo Miņins ar savām brillītēm. Vlasovu!
Ļoti vērtīgs video, jo, kā jau reiz minēju, Arnolds, Stallone, Brūss Viliss, tie bija vīri, kas daudziem krieviem jaunībā bijuši tēvu vietā. Pat viņu sliktākās filmas, kas Amerikā plūca Zelta Avenes, Krievijā VHS formātā tika nodrillētas uz riņķi vien.

Man patika pēdejie Frontline PBS analītiskie video. Pati filma visai garlaicīga, nekā jauna, bet intervijas ar ekspertiem diezgan jēgpilnas. Iesaku Juļu Kruglaju Datu Ioffe: https://youtu.be/kSNo2FPQDQw - runā bez akcenta kā angliski, tā krieviski, tad jau dubultaģents. Piedur arī kā matus regulāri piekārto, pareizi, pareizi.

Oksimirona koncis Stambulā: https://youtu.be/E4Zrqgy6f6k - dziesmas ar aktuālo tematiku, patiesībā daudz sanāca, arī arheoloģiskas. Nu gan maza skatuvīte, kā pirmsākumos pirms dekādes. Nākamais Londonā.

Noteikti kaut ko aizmirsu uzrakstīt, tātad nešķita tik svarīgi, varbūt vēlāk uzrakstīšu, bet varbūt arī neuzrakstīšu, jo nevienam neko neesmu parādā.

Brīvību Aleksejam Navaļnijam un visiem politieslodzītajiem!

     [+] [-]

, 2022-03-19 21:58, pirms 3 gadiem
Tas par pasenu spēli, bet izteicu minējumu par Dāvidu un Hedmanu. Tad nu ielikšu, kur māņticīgais Viktors (https://www.youtube.com/shorts/eAyxGwHYf5g) tiešām dabūja ielaistus vārtus no katram no abiem brīnumiem:
https://www.nhl.com/video/mcdavid-t...
https://www.nhl.com/video/draisaitl...

     [+] [-]

, 2022-03-19 22:06, pirms 3 gadiem
Un, jā, Ovečkins iemeta Merzļikinam. Vismaz nebija ofisnieks.

     [+] [-]

, 2022-03-19 22:19, pirms 3 gadiem
alexy rakstīja: (..) vai joprojām ceļaties un dodaties gulēt ar vienām ziņām?
Tik traki arī pirmajās dienās nedarīju. Tas nenāktu par labu. Nevienam.

Par pierašanu — kaut kāds tāds tas mehānisms esot; nezinu, vai to tā saukt. Vienlaikus zināms, ka kādās vietās humānā krīze.
Aizmirsts nav, mierīgāk ir.

     [+] [-]

, 2022-03-19 22:51, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: Ko es novēroju šonedēļ? Slāvu izcelsmes opozīcija, visi kā viens, ļoti apšauba NATO entuziasmu vajadzības gadījumā nākt palīgā Baltijai. Kaspārovs, Hodorkovskis, Maikls Nakī un citi. Visi kā sarunājuši atkārto, ka ja Rietums pietiekami nepalīdz Ukrainai un tikai polemizē savās Versaļas pilīs, tad kur garants, ka neatdos Baltiju. Piektais pants esot papīrītis, tā Kaspārovs, vai ne. Nu viņiem jau principā būtu izdevīgi sakūdīt, lai NATO izkaujas ar Kremli, jo tas pēc idejas paātrinātu režīma bojāeju, tad šie ātrāk tiktu pie siles.
Mūsu galā tikmēr, protams, pretēja retorika, turpina liet medu ausīs par collām un setiem. Apstulbu lasot Pildegoviča teiku, citēju – NATO atturēšanas spēks nav pievīlis nevienu dalībvalsti kopš alianses dibināšanas pirms vairāk nekā 70 gadiem. To labi zina un novērtē arī ārpus NATO, arī Maskavā.
Kā es to lasu? Mēs esam esošie čempioni, bet pēdējais čempionāts tika izspēlēts pirms 70 gadiem.
A Maskavā tikmēr ļoti novērtē, ka netiek aizvērta gaisa telpa virs Ukrainas. To gan viņi novērtē un izmanto.
Manuprāt, Pildegoviča doma ir, ka čempionāts noticis arī šos 70 gadus.
Īsti nezinu, kā uz to neuzticības sēšanu skatīties. Kur tur ir tik līdzīgas paralēles. Ko tāda atdošana liecinātu citām valstīm.

Lūk, par režīma bojāejas paātrināšanu arī iedomājos (protams, ne, ka tas būtu baigi rafinēti sagudrots). Vai tur viņi tā tiktu pie siles, arī nezinu.

     [+] [-]

, 2022-03-19 23:13, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: Jāgrs varēja kļūt par visu laiku izcilāko vārtu guvēju un ņemot vērā viņa abilitāti pat štruntīgās sezonās samest savus 20-25 golus jebkādos apstākļos un ilgtspējību, skaidrs, ka sakrātu vairāk par Grecki. Cik skatāmi tas būtu, tas jau ir cits jautājums. Tomēr Jāgrs atšķirībā no Hašeka labi atceras, ko izvēlējās šādas perspektīvas vietā. Tieši tā. Skaitīt krievu rubļus jau pēc Tbilisi bombardēšanas. Neko nepārmetu. Tie bija Krievijas naftas gadi. Rublim tolaik bija labs kurss. Katram savas prioritātes. Galvenais, ka vecis vienmēr bijis ar humoriņu, bez žults: https://www.youtube.com/shorts/GgeziauJpeg
Par Jāgru un Omsku jau biju piemirsis. Kad noziedoja spēles ieņēmumus Ukrainai, iedomājos par viņa 68. numuru: - Nu jā, viņš nojauš,
nevis Omsku.

Tas ir mīts par Jāgru, Omsku un Grecki. Nesen tieši redzēju līdzīgu apgalvojumu par punktiem, protams, tas vispār ir garām.
Omskā savas vainas dēļ nospēlēja trīs sezonas (īpatni, ka KHL viņam nemaz nav punkts/spēlē ) — potenciāli 246 spēles. Lokautu neskaitu, tur viņam nevaram palīdzēt.
mīnus 937 punkti
mīnus 128 vārti
Nu labi, par vārtiem var pateikt, ka, ja būtu tuvu, tad vilktu ilgāk utt., bet:
1) viņš jau tā spēlēja, līdz vairs nebija līguma;
2) kur ir teikts, ka bez tām Omskas sezonām viņš tik ilgi spēlētu NHL.

     [+] [-]

, 2022-03-19 23:19, pirms 3 gadiem
Vispār interesanti, vēlreiz uzmest acis karjeras statiem:
man bija atmiņā 2005./2006. gada sezona ar 123 punktiem, kad ar Torntonu, kuram tosezon bija miljons piespēļu sezona, kodās. Tiku pie interneta un sekoju nhl.com statu sadaļā;
bet kādi aspekti visvairāk ietekmēja, piemēram, vašiku sezonās vai 2007./2008. gada sezonā, un arī tajā pašā KHL...

     [+] [-]

, 2022-03-19 23:52, pirms 3 gadiem
P. S. Komentārā par Jāgru negribēju to saukt par vilkšanu. Cilvēks tiešām spēlēja, spēlē.

     [+] [-]

, 2022-03-20 00:11, pirms 3 gadiem
Nevaru iebraukt tajā loģikā salīdzināt NATO palīdzēšanu citam ar palīdzēšanu sev (dalībvalstij). NATO tak pašos pamatos ir valstu klubiņš, kam paredzēts viens otram palīdzēt, VIENS OTRAM. Kāds tur sakars ar Ukrainu?
Tad jau es tieši pretēji pajautāšu, kāda tad jēga stāties NATO, piepūleties pildīt visādus uzdevumus xujuzdevumus, ja NATO tik un tā jebkurai šrilankai nākšot palīgā.
Tak ieročus sūta. Jeņķu instruktori arī intensīvi apmācīja.

Un ko pīpējam, tūlīt mēnesis apkārt, līdz Kijevai (Kijivai) kā cūkai līdz mēnesim. Kāds tur tālāk, kāds nato. visi jeņķu ģenerāļi rēc par krievu 45.gada metodēm. gluži kā hokejā - krievu skola ir vecs, nekam nederīgs sūds, ZA treneri ir 30 gadus priekšā.

Pret mums tikai kodolkarš vai nekas.

     [+] [-]

, 2022-03-20 00:25, pirms 3 gadiem
alexy rakstīja: Te esot kontents jātaisa, ibio. Kontents būs tad, kad redzēsim to miljonu normālo krievu.
Kā jūs turaties? Jau pieraduši pie kara vai joprojām ceļaties un dodaties gulēt ar vienām ziņām?
pieraduma nav, vienmēr pirmais no rīta un, droši vien, pēdējais vakarā, ir kara taimlains.
Tā jau it kā dzīvoju kā parasti. Tikai par NBA intereses nekādas.

     [+] [-]

, 2022-03-20 00:29, pirms 3 gadiem
Un vienmēr ceru ieraudzīt pozitīvo. Ziņas kā šīs:
https://www.reddit.com/r/ukraine/co...
(raksts neapdeitojas,pēc jauna pieveduma jāiet lietotaja profilā, jāgaida jauns raksts).

Un jautri klipiņi kā šis:
https://twitter.com/RALee85/status/...

     [+] [-]

, 2022-03-21 11:04, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Tad jau es tieši pretēji pajautāšu, kāda tad jēga stāties NATO, piepūleties pildīt visādus uzdevumus xujuzdevumus, ja NATO tik un tā jebkurai šrilankai nākšot palīgā.
... vai arī atdotu reģionu ar uzdevumus pildījušām valstīm, jo ai, ko tur, nevajag tajā pērties iekšā.

     [+] [-]

, 2022-03-21 11:08, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Tikai par NBA intereses nekādas.
Man toties šodien patika:
https://www.sportazinas.com/porzing...

Kaut kas, kas man asociējas, kā gribētu redzēt mūsējo piedalīšanos augstākajā līmenī — rezultatīvākais uzvarā pret Lakers un rekordus stādošu Lebronu, attiecīgas bildes. Darbība, nevis pašmotivējošas muldēšanas, kā mēs tur smagi ejam uz rezultātu; handred porsent džāb un tādā stilā.

     [+] [-]

, 2022-03-21 11:35, pirms 3 gadiem

     [+] [-]

, 2022-03-21 12:20, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Nevaru iebraukt tajā loģikā salīdzināt NATO palīdzēšanu citam ar palīdzēšanu sev (dalībvalstij). NATO tak pašos pamatos ir valstu klubiņš, kam paredzēts viens otram palīdzēt, VIENS OTRAM. Kāds tur sakars ar Ukrainu?
Tad jau es tieši pretēji pajautāšu, kāda tad jēga stāties NATO, piepūleties pildīt visādus uzdevumus xujuzdevumus, ja NATO tik un tā jebkurai šrilankai nākšot palīgā.
Tak ieročus sūta. Jeņķu instruktori arī intensīvi apmācīja.

Un ko pīpējam, tūlīt mēnesis apkārt, līdz Kijevai (Kijivai) kā cūkai līdz mēnesim. Kāds tur tālāk, kāds nato. visi jeņķu ģenerāļi rēc par krievu 45.gada metodēm. gluži kā hokejā - krievu skola ir vecs, nekam nederīgs sūds, ZA treneri ir 30 gadus priekšā.
Jā, mēnesis ir apkārt, taču šis viss var vilkties gadiem.

Es arī nevaru iebraukt viņu loģikā, vienīgi Ukraina jau nav nekāda Šrilanka, bet gan NATO slieksnis ar garu stāsies/nestāsies vēsturi. Ne velti tagad hiper-ātros un pro-aktīvos tempos centīsies uzņemt ES.

Es tā sapratu, ka tie slāv-ebreju opozicionāri uzskata, ka NATO noraustījās no kodolkara draudiem, Putins to sajuta, tātad var mēģināt šantažēt arī Baltijas gadījumā, jo mūsu teritorijās nav kodolieroču. Tikai nestāstiet man medus pasakas, ka NATO hierarhijā Latvija vai Albānija ir vienlīdz būtiska kā ASV. Es fizioloģiskā līmenī to nespēju sagremot. Tāds points kungiem. Var jau būt, ka sublimē savu nespēju kaut ko ietekmēt ar tamlīdzīgu teoriju buršanu.

Ja tas sets ir neizbēgams, tad, lai tas norit virs Kijivas vai Harkjivas nevis virs Ziepniekkalna. Kamēr Rietums pirms Grand Slam ausīs kājās savas Lacoste tenisčībiņas puse Rīgas jau būs gruvešos. Parādītu tagad spēku, lai saprot, ka nav ko te bāzties. Pareizi saprotu, ka visa Baltija nobalsojusi, ka debesis jāver ciet?
Raustāmies no kodoldraudiem? Tad risks, ka nākotnē bāzīsies, pastāvēs. Nu šis no manis tāds diletanta komentārs.

Klausījos sarunu ar Gulagu.net izveidotāju Asječkinu (uj, kā rīmējas). Šamais atvēl Putinam vēl 3-9, maksimums 12 mēnešus pie varas. Taču, ja izdosies noturēties ilgāk, tad ies pēc trofejas tautai. Mērķi - Moldova vai Baltija, atkarībā, cik drosmes būs sarijies. Asječkins nav man nekāda autoritāte, viņš tās cietumu spīdzināšanas pēta, bet te jau lielā ģeopolitika, taču no citiem ērgļiem arī līdzīgas lietas ir dzirdētas.

Lūk, arī pirms pāris nedēļām piesauktās vēstniecības: https://twitter.com/EmilsBenders/st...

Spriežot pēc Bendera kartēm, var tikt īstenots 1939. gada scenārijs: https://twitter.com/EmilsBenders/st... - un viņš to kladzina jau gandrīz mēnesi.

https://twitter.com/EmilsBenders/st...
https://twitter.com/EmilsBenders/st...

Piekrītu. Astoņu gadu intensīvas acu plikšķināšanas rezultāts. Ja bandītu neapstādina, viņš darbojas arvien vairāk. Elementāra loģika taču.

M9, tas koncerts izskatās kapustņiks, kur katrs pa pantam paspēs noskaitīt. Labāk pārskaiti naudu caur ziedot.lv, bet sestdienas vakarā noskaties un recenzē kādu no manis ieteiktajām filmām.

     [+] [-]

, 2022-03-21 16:14, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: Parādītu tagad spēku, lai saprot, ka nav ko te bāzties.
Nu bet tā vietā krievi parāda bezspēku - arī der, manuprāt. Gribēja ātri Ukrainu un tad draudētu NATO. Tā vietā iestrēga Ukrainā. Nato no dienas kārtības noņemts. Pašiem tak arī kritiski jāsaprot, ka nevelk.

     [+] [-]

, 2022-03-21 19:02, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu bet tā vietā krievi parāda bezspēku - arī der, manuprāt.
To Tu pastāsti tiem Ukrainas pilsoņiem, kas pašlaik spiesti slēpties bumbu patversmēs un pussagruvušu ēku pagrabos bez ēdiena un ūdens. Viņi noteikti gribēs zināt kādu atzīmi mēs te, pie monitoriem bezdējot (tikko garšīgas vafelītes uzēdu), liekam Kremļa armijas terora efektivitātei.

Neko nesaprotu no armijas tehnikas, bet cilvēkresursus tak Kremlis nežēlos. Aizsūtīs karā kaut visus vīriešus, ja vajadzēs. Pietam, ik pa laikam kāds piesauc paklājveida bombardēšanas opciju, kas esot slēptais ierocis. Kad tāds paklājs noklās Kijivu, tad NATO nozīmēs ārkārtas sēdi pēc nedēļas Versaļas pilī, kur Mocarta simfoniju pavadībā vienosies īpaši stingra rājiena paušanā Krievijas militārajai agresijai, tikmēr kāds no mūsu elites kungiem iznāks pie tautas un ar bikses pietaisījuša vientieša sejas izteiksmi stāstīs par to, ka Putinu sagaidīs Hāgas tribunāls, bet mēs jau neesam ideoti, saprotam, ka tas tāds imaginārs pasākums vien ir: https://satori.lv/article/piezimes-...

Tiešām tajā tolerantajā pārticībā dzīvojot, galīgi paūti atrofēti, ka pat negribas savākties un iedot pizdi, kad objektīvi vājāku jau mēnesi moka. Ukrainas tautai tagad tiešām noderētu kāds NATO sets, pāris dienu laikā viss būtu beidzies, bet nebūs tak, kiška tonka!

Kaspārovs jau pareizi pateica, ka diezin vai Krievijas armijā gatavoja kamikadzes, viens ir bombīt slimnīcas, cita lieta pret NATO iznīcinātajiem sisties. Tur viss būtu ātri cauri. Tak izspēlē savu setu, Rietum!

Kodols? Neko tas Pū nedarīs. Viņš arī nav gatavs mirt idejas vārdā. Parasts čekists, kam patīk dārga dzīve, izklaides, sievietes un citas izvirtības. Pili tak redzējām.

Par nedaudz citu lietu runājot. Ik pa laikam šur tur izplatās viedokļi, ka krievs, redz, nepietiekami ejot ielās, saproties. Antoha Doļins par šo teicami pateica LSM intervijā, 10:35 min.: https://youtu.be/8nGDTTAK0bs

Priekš M9 patulkošu, ar savām remarkām klāt.
Esence, ka jums demokrātiskajos rietumos to ir nesaprast. Kā ir protestēt, kad tevi regulāri represē, un katru reizi represē arvien vairāk (paradokss, ne). Pārbauda steku izturību pret muguru, elektrošoku darbības principus un liek cietumā. Kāpēc Ziemeļkorejā cilvēki neiet ielās un neprotestē pret režīmu? Nu nestrāda tas autoritāros un totalitāros režīmos, praktiski nekad, izņemot Janukoviča laiku Ukrainā, bet Janukoviča režīms nav pielīdzināms Putina režīmam. Pats Doļins, kopš 2011. gada par spīti tam gāja uz visām ielu akcijām, jo uzskatīja to par savu pilsoņa pienākumu.

Tikai lūdzu nestāstiet Doļinam par mūsu 4,8%, kas izgāja Rīgas ielās. Ok, te, iespējams, kāds iebildīs. bdieni, tu loh! Mūsu valsts nav uzsākusi genocīdu pret kaimiņvalsti, mums arī ar tiem 4,8% bija pietiekami!

Labi, piekrītu. Tad darīsim tā. Iztēlosimies, ka dzīvojam autoritārā valstī, kas kļuvusi par kara agresoru. Nu grūti iztēloties, bet pamēģināsim, jo cilvēks neizvēlas, kur viņam piedzimt. Tad nu, kad tik tālu esat iztēlojušies, tālāk padomājiet, ko jūs darītu, ja ikdienā nodarbotos ar to pašu, ar ko nodarbojaties šeit Latvijā, bet ja tā pēkšņi būtu Putina Krievija? Vai jūs būtu gatavi iziet ielās, riskējot ar saviem amatiem, algām, veselības apdrošināšanas polisēm, mīļotajām sievietēm un lolotajiem bērniem?

Ko darītu es? Es ielās gan jau, ka neietu. Es emigrētu. Muktu prom nakts aizsegā uz kādu demokrātiskāku vietu, kur kādi jauki liberi ieaugušām taukos sprandām man mācītu kā pareizi bija piketēt un ko un kādā krāsā uz plakāta vajadzēja rakstīt.

Tikmēr jūs arī padomājiet. Nevajag skaļi. Paši pie sevis. Un atbildiet paši sev.

Protestēt, protams, vajag, bet veidi ir dažādi, ne tikai pašnāvnieciski piketi, kas jau padsmit gadus, kopš Bolotnajas (2011) acīmredzami nav nesuši Krievijai nekādus pozitīvus rezultātus.

     [+] [-]

, 2022-03-21 19:24, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: To Tu pastāsti tiem Ukrainas pilsoņiem
Temats bija krievu vēlme pēc šitā turpināt iekš NATO teritorijas.

     [+] [-]

, 2022-03-21 19:28, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Temats bija krievu vēlme pēc šitā turpināt iekš NATO teritorijas.
Nu pagaidi 2-3 gadus, aplaizīs brūces, pārgrupēsies. Ne jau rīt viņi te nāks iekšā, protams.

     [+] [-]

, 2022-03-21 20:05, pirms 3 gadiem
man prieks, ka bd visur redz Dostojevskus. Izdari tā, paprasi Ziepī random slāvu kaimiņam, ko sams atbalsta. dodu 80-20 ka Ru, puķinu.
Viens no miljona ir dostojevskis un tad nu gadsimtiem uz tiem dažiem rādīs.

     [+] [-]

, 2022-03-21 20:25, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: man prieks, ka bd visur redz Dostojevskus. Izdari tā, paprasi Ziepī random slāvu kaimiņam, ko sams atbalsta. dodu 80-20 ka Ru, puķinu.
Viens no miljona ir dostojevskis un tad nu gadsimtiem uz tiem dažiem rādīs.
Es redzu to, ka tie 20%, kurus Tu no zila gaisa pagrābi, arī nebūtu maz. Demokrātiskā sabiedrībā varētu censties atzombēt pārējos 80% nozombētos, bet, ja tos 20% apspiež, tad, protams, štruntīgi, maz ko var iesākt. Atliek tikai emigrēt.

Patiesībā interesanti, ka Putins apgalvo, ka viņu atbalsta 70%. Tātad pats pieļauj, ka vismaz 30% ir pret, kas pavisam nav maz, ņemot vērā, ka tie 70% arī ir no zila gaisa sazīmēti, jo kādas tur var būt objektīvas aptaujas totalitārā režīmā, kur cilvēki baidās teikt ko domā.

Pareizi Doļins saka, viss atkarīgs, kā noformulē jautājumu. Pajautā, vai atbalsti specoperāciju (a daudzi taču tam tic!), atbilde būs viena. Pajautā, vai atbalsti karu, noteikti pozitīvo atbilžu procents būs zemāks.

Es vispār neticu tām sabiedriskajām aptaujām. Aptaujā tūkstoti pa fokusa grupiņai un tad ekstrapolē uz attiecīgās grupiņas simts tūkstošiem. Pie mums jau tāpat dara. Man neviens uz ielas nekad neko nav jautājis.

Kāds īsti ir Tavs teiks? Izietu ielās ar plakātu? Vai ar dakšu?

     [+] [-]

, 2022-03-22 02:06, pirms 3 gadiem
Es dažreiz mēdzu kontaktēties ar cilvēkiem. Esmu noguris no tā, cik ļoti pārliecinoši vienos vārtos tas ir krievu gadījumā. Katrs "normālais krievs" ir kā dārgakmens, speciāli izceļams, ka "visi jau nav tādi".

Protams, ja jautājumu akurāt formulēs vnk vispārīgi "vai esi par karu", skaidrs, ka daudzi arī no tiem pateiks nē. Pat, ja vienīgais iemesls tam ir instagrama slēgšana. Bet, kad aiziet runa par vispār pasaules uzskatiem... Nozombēti lohi. Pat tādi, no kuriem vispār negaidīju, atceros, supergudrs krievžīds, lielisks cilvēks, matemātiķis, 100 un talants. bet kristīgais. Pēdējais kontakts pirms gadiem 5, uz nepatīkamas nots.
Ne jau baigais strīds, bet man tāds "nu neeeeeeee.... tiešām arī tu!?????"... kopsavilkums - Latvijai tikai sliktak, iestājoties ES, visi vienmēr grib krieviem uzbrukt, amerikāņi pārvalda krieviju utt... nu zinām visas šitās klišejas. Un krievu pareizticīgā baznīca ir īstā, vienīgā.

Starp citu jā, kamēr rakstīju, atcerējos, ka es palasīju šeit pieminētā Jurģa Liepnieka tviteri, gribeju atrast, ko šis sliktu par kasarovu teicis, neatradu. Toties šo atradu, tieši 80% arī sanāk:
https://twitter.com/JurgisLiepnieks...

     [+] [-]

, 2022-03-22 02:11, pirms 3 gadiem
Es vnk augu vidē, kur man stāstīja, kā visi padomju laikā mācējuši starp rindiņām lasīt. Tak jebkuram normālam cilvēkam skaidrs, ka viss presē rakstītais pilnīgākā huiņa.
Laiks pagājis, ru mediji nav mainījušies ne par gramu, bet izrādās, ka tik milzum liels skaits cilvēku visu laiku to visu uztvēruši un joprojām uztver pilnīgi nopietni. Tāda wtf atklāsme, pieaugot.

     [+] [-]

, 2022-03-22 02:16, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: Nu pagaidi 2-3 gadus, aplaizīs brūces, pārgrupēsies. Ne jau rīt viņi te nāks iekšā, protams.
Nu bet tad vispirms jāpaņem visa ukraina, līdz tam ļooooti tāls ceļš un ļoti lieli zaudējumi. tur brūces ohoho, kādas.

Bez tam, sankciju dēļ būs ļoti grūti tās brūces aplaizīt. Lidmašīnām vajag rezerves daļas no Rietumiem. Gan jau citai tehnikai ar. naudas ar nebūs.

     [+] [-]

, 2022-03-22 05:53, pirms 3 gadiem
Redz, man teiks ir tāds, ka ja pat mēs paņemam to Kremļa aptauju, kas uzrāda, ka Putinu Krievijā atbalsta 70%, tad mums paliek tie 20-30%, kuri neatbalsta vai svārstās, ja.

Tas ir DIEZGAN DAUDZ priekš 140 miljonu valsts. Tūlīt izskaitīšu, tik daudz matemātiku protu. Sanāk kādi 28-42 miljoni cilvēku, kas ir PRET.

Tomēr mans teiks ir tāds, ka pat ja visi tie 28-42 miljoni vienā dienā izietu Krievijas ielās, lai gan tie ir dzīvi cilvēki nevis sfēriskie kumeļi vakuumā, un dzīviem cilvēkiem ir bērni, hipotēkas, sievas un citi apgrūtinājumi, bet nu PIEŅEMSIM, ka pat ja viņi visi tomēr vienlaicīgi izietu ielās... - NEKAS NEMAINĪTOS!!!

Nu labi, sistu viņus ilgāk, iespējams tas aizņemtu vairākas diennaktis. Iespējams, piesaistītu armiju. Iespējams, sāktu atšaut turpat uz vietas kā suņus Černobiļā. Pozitīva rezultāta taču tāpat nebūtu. Beigās nosauktu par tautas nodevējiem, CNN parādītu dramatisku Live from Moscow un NATO Versaļas pilī izteiktu stingro rājienu Krievijas iekšpolitikai. VISS!

Bet, protams, atbalstu katru kamikadzi, kas tajās ielās joprojām turpina iet un salutēju viņam, nevis rādu ar pirkstu un stāstu, ka uz plakāta ir nepareizs teksts.

     [+] [-]

, 2022-03-22 06:00, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Es dažreiz mēdzu kontaktēties ar cilvēkiem. Esmu noguris no tā, cik ļoti pārliecinoši vienos vārtos tas ir krievu gadījumā. Katrs "normālais krievs" ir kā dārgakmens, speciāli izceļams, ka "visi jau nav tādi".

Protams, ja jautājumu akurāt formulēs vnk vispārīgi "vai esi par karu", skaidrs, ka daudzi arī no tiem pateiks nē. Pat, ja vienīgais iemesls tam ir instagrama slēgšana. Bet, kad aiziet runa par vispār pasaules uzskatiem... Nozombēti lohi. Pat tādi, no kuriem vispār negaidīju, atceros, supergudrs krievžīds, lielisks cilvēks, matemātiķis, 100 un talants. bet kristīgais. Pēdējais kontakts pirms gadiem 5, uz nepatīkamas nots.
Ne jau baigais strīds, bet man tāds "nu neeeeeeee.... tiešām arī tu!?????"... kopsavilkums - Latvijai tikai sliktak, iestājoties ES, visi vienmēr grib krieviem uzbrukt, amerikāņi pārvalda krieviju utt... nu zinām visas šitās klišejas. Un krievu pareizticīgā baznīca ir īstā, vienīgā.

Starp citu jā, kamēr rakstīju, atcerējos, ka es palasīju šeit pieminētā Jurģa Liepnieka tviteri, gribeju atrast, ko šis sliktu par kasarovu teicis, neatradu. Toties šo atradu, tieši 80% arī sanāk:
https://twitter.com/JurgisLiepnieks/status/1498716383361777665?cxt=HHwWgoCylYanwcwpAAAA
Kur endorfīns ar nepazīstamiem vīriešiem komunicēt?

Redz, tie 20-30% ir elitārs inteliģences kontingents, kuru tik viegli nemaz nav dabūt rokā. Viņi nesēž topikos un neskatās Bertāna ķieģeļus pa naktīm.

Ir vērts pameklēt operās, baletos, teātros, Eiropas kino festivālos, literatūras apbalvošanas ceremonijās, klimata pārmaiņu konferencēs. Kačalkās viņu točna nav, to es varu garantēt. Priekš tiem jau tieši Arnolds to savu video arī ierakstīja.

To Liepnieka pļūtienu arī nevaru sameklēt, viņš bezdē pa 50 tvītiem diennaktī un tas bija kaut kad marta sākumā, dzili tviter-lentes dzelmē.

     [+] [-]

, 2022-03-22 06:08, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Nu bet tad vispirms jāpaņem visa ukraina, līdz tam ļooooti tāls ceļš un ļoti lieli zaudējumi. tur brūces ohoho, kādas.

Bez tam, sankciju dēļ būs ļoti grūti tās brūces aplaizīt. Lidmašīnām vajag rezerves daļas no Rietumiem. Gan jau citai tehnikai ar. naudas ar nebūs.
A kāpēc jāņem VISA Ukraina? Vai tad tie sākotnējie blic-krīga plāni nepaģērēja paņemt Kijivu un vēl kādu 1-2 pilsētas un sākt tur troļļot. Iecelt Janukoviču Zeļenska vietā un tamlīdzīgi. Rietum-Ukrainu viņi šaubos vai pat pirmsākumos plānoja paņemt. Tagad jau, protams, nereāli.

Nu skatīsies, šajā kontekstā mans pamatteiks ir šāds - polemizējat un dročījat Bekingemas pils buduāros, cik uziet, galvenais, lai tas nosacītais sets nenorit virs manas galvas, ja.

     [+] [-]

, 2022-03-22 09:20, pirms 3 gadiem
Nu redz, Hodors labi paskaidro Pū domugājienu un kur Rietums taktiski šauj garām. Intervētēja ļoti izteiksmīgi plikšķina acis un brīnās, ka Hodors pielīdzina Pū Hitleram. Apbrīnojams delīrijs.

No 5. minūtes, ir ENG subi: https://youtu.be/4mofQXcH1AQ

     [+] [-]

, 2022-03-22 10:55, pirms 3 gadiem
Paga, paga, visas sievietes ir golddigeres un visas sievas krāpj, bet, lūk, normālo krievu esot daudz???

     [+] [-]

, 2022-03-22 14:03, pirms 3 gadiem
Ilmārs Poikāns dalās ar tulkojumu
https://mobile.twitter.com/ilmarmor...

Viss ļoti saprotami un atbalstāmi vismaz 70% vates galvām.

     [+] [-]

, 2022-03-22 15:12, pirms 3 gadiem
Šodienas ziņa.
7 wildfires, likely caused by artillery shelling or arson, have broken out in the area surrounding the #Chornobyl NPP,
@ua_parliament
reports. The area is now controlled by the 🇷🇺 troops, so the fires are burning unchecked, raising worries that the radiation smoke could spread.

     [+] [-]

, 2022-03-22 15:36, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: Es tā sapratu, ka tie slāv-ebreju opozicionāri uzskata, ka NATO noraustījās no kodolkara draudiem, Putins to sajuta, tātad var mēģināt šantažēt arī Baltijas gadījumā, jo mūsu teritorijās nav kodolieroču. Tikai nestāstiet man medus pasakas, ka NATO hierarhijā Latvija vai Albānija ir vienlīdz būtiska kā ASV. Es fizioloģiskā līmenī to nespēju sagremot. Tāds points kungiem. Var jau būt, ka sublimē savu nespēju kaut ko ietekmēt ar tamlīdzīgu teoriju buršanu.
Drusku nenoķēru, kāpēc izšķiroši ir kodolieroču neesamība Baltijas valstīs. Bet tas tā.
Par iekrāsoto — nemēģināšu stāstīt. Tas arī nav mans arguments, mans arguments ir: padomājiet vēlreiz, kādu signālu tas dotu citām valstīm (gan NATO dalībvalstīm, gan pārējām); NATO (un arī skandināvu) interesēs nav pieļaut šādu teritorijas paplašināšanas precedentu, ne arī iekšēju šķelšanos, ko tas radītu.

Man ir sanācis dažreiz trāpīt uz TV24 uzaicināto NBS rezerves pulkvedi, kurš stundu komentē katru vakaru: kā militārs stratēģis viņš nekrīt nepamatota optimisma medus maizē, bet neslīkst arī tajā bezspēcības vaibā, uz ko, pēc manām sajūtām, velk Benders.

Un tātad par Baltiju viņš komentēja, ka tādam iebrukumam nepieciešama iepriekšēja grupēšanās un savilkšanās (pie Ukrainas bija redzama redzama ilgi), to nevar vienā dienā. Par ko tad izlūkošana ziņotu, priekšlaicīgi notiktu nodrošināšanās šeit. Tas par šantāžām.

     [+] [-]

, 2022-03-22 15:40, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: M9, tas koncerts izskatās kapustņiks, kur katrs pa pantam paspēs noskaitīt. Labāk pārskaiti naudu caur ziedot.lv, bet sestdienas vakarā noskaties un recenzē kādu no manis ieteiktajām filmām.
Neiešu, biļetes tāpat izpirktas. Ar filmām man diezgan grūti, esmu jau stāstījis, tur jābūt ļoti konkrētam iemeslam, uz kino gan patīk aiziet. Tā, ka arī tas diez vai.