Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Mesi: "Nobalsoju par Čavi, Injestu un Agvero"

Mesi: "Nobalsoju par Čavi, Injestu un Agvero"
Lionels Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Argentīniešu futbolists Lionels Mesi, kurš ir viens no galvenajiem kandidātiem uz FIFA Ballon d'Or balvu, atklājis ka savu balsi atdevis komandas biedriem Čavi Ernandesam, Andresam Injestam (abi "Barcelona") un Serhio Agvero (Argentīnas izlasē).

"Balsoju un pateikšu, par ko - par Čavi, Injestu un Agvero," sacīja Mesi, kurš ir viens no galvenajiem favorītiem uz balvu un tās iegūšanas gadījumā ceturto gadu pēc kārtas tiks atzīts par pasaules labāko futbolistu. "Nebalsotu par sevi. Būtu priecīgs, ja Čavi vai Injesta uzvarētu. Nekad nebūtu ieguvis Zelta buci [balva klubu sezonas rezultatīvākajam spēlētājam - A.S.] bez saviem komandas biedriem," Mesi turpināja.

Mesi tika vaicāts arī par viņa konkurenci ar Krištianu Ronaldu. "Nesacenšos ar viņu. Tikai cenšos "Barcelona" un izlases labā darīt, ko spēju. Sāncensība ir domāta žurnālistiem Kad vien iespējams, jūs cenšaties salīdzināt skaitļus," teica Mesi. Tāpat Lionels komentēja arī pagaidām vēl tikai sākumposmā esošās pārrunas par līguma pagarināšanu: "Līgums mani neuztrauc, tā nav problēma. Zinu, ko tieši vēlos, un man nav problēmu šajā jautājumā."

Lionels Mesi šogad guvis jau 80 vārtu un min uz papēžiem leģendārā Gerda Millera 85 vārtu rekordam. Mesi rīcībā vēl palikušas deviņas (septiņas, ja sensacionāli izkritīs no Karaļa kausa) spēles.

Izmantotie resursi:
Football Espana - Primera Liga news, fixtures,...


, 2012-11-23 10:33, pirms 12 gadiem
Ko Lio teiks, ja Aguero uzvarēs ar 1 balss pārsvaru Bet tas, protams, nenotiks, jo ir Messi.
Slēpts komentārs: Synco
Slēpts komentārs: Synco
, 2012-11-23 10:45, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: kas tas tads Aguero pirmoreizi dzirdu..njā un tādam vēl jādod balva..vāks
Ar futbolu uz "jūs"? Skaidrs.
, 2012-11-23 10:47, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: kas tas tads Aguero pirmoreizi dzirdu..njā un tādam vēl jādod balva..vāks
Ja tu nepārzini futbola "virtuvi", ko tu te vispār lien?
Slēpts komentārs: Synco
Slēpts komentārs: Synco
Slēpts komentārs: Rolis72
Slēpts komentārs: Synco
, 2012-11-23 11:04, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: ne gluzhi interese futbols..bet ta pa virspusi
Starp jūs un tu..bet nu tpt tādam Aguero jābūt zināmākam, lai būtu pelnījis balvu..nevis viņu tikai zin tie, kas futbolā ir uz tu
Tad, lūdzu, lai Tev top zināms. Argentina - S. Agüero - Profile with news,...
Visu gadu uguņo!
, 2012-11-23 11:08, pirms 12 gadiem
Un kā pēc šādiem vārdiem un attieksmes Leo var nepatikt Cilvēcīgāks par cilvēcīgu - lielisks komandas biedrs. Pat ja viņš nebūtu labākais pasaulē pēc tehnikas un gūtajiem vārtiem, viņš būtu IZCILĀKAIS piemērs jaunajiem futbolistiem, un tas ir daudz svarīgāk par individuālajām trofejām un kaut kādu "papīra konkurenci". Mesi nav no šīs pasaules - dzīva leģenda
Slēpts komentārs: Synco
, 2012-11-23 11:11, pirms 12 gadiem
Ottinsh rakstīja: Tad, lūdzu, lai Tev top zināms. Argentina - S. Agüero - Profile with news,...
Visu gadu uguņo!
Nav nekādas jēgas skaidrot visiem zināmas lietas kaut kādiem piektās klases analfabēttroļļiem. Viņi vairāk par čaļiem reklāmās nezina...un šķiet nav redzējuši "Pepsi" reklāmu
, 2012-11-23 11:13, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: pff..baigie jau klubi viņam..sētas klubi kkādi saprastu, ja tā sistu Man U, Chelsea, RM vai Barcas rindās
...vai Anglijas čempionu rindās. Vēl ilgi smiešos par Tevi. Negribi pasveicināt savu mammu? Viņa šobrīd smejas kopā ar mani, drīz gatavos vēlās brokastis
, 2012-11-23 11:13, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nav nekādas jēgas skaidrot visiem zināmas lietas kaut kādiem piektās klases analfabēttroļļiem. Viņi vairāk par čaļiem reklāmās nezina...un šķiet nav redzējuši "Pepsi" reklāmu
kkads memais pargudrelis(pumpains salaga) uzradas, kurs ne suda nezin un telo memi gudro ha ha
, 2012-11-23 11:13, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: pff..baigie jau klubi viņam..sētas klubi kkādi saprastu, ja tā sistu Man U, Chelsea, RM vai Barcas rindās
teica čalis, kuru pat pagalma komandā neņem, jo ir par resnu un tizlu
, 2012-11-23 11:14, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: ...vai Anglijas čempionu rindās. Vēl ilgi smiešos par Tevi. Negribi pasveicināt savu mammu? Viņa šobrīd smejas kopā ar mani, drīz gatavos vēlās brokastis
atshujies aborta palieka ko piesienies ej uz citam vietam mekle draudzinjus
Slēpts komentārs: Synco
, 2012-11-23 11:14, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: kkads memais pargudrelis(pumpains salaga) uzradas, kurs ne suda nezin un telo memi gudro ha ha
Kas ir "salaga"? Ā, vai tik Tu nebiji tas, kurš to karodziņu dedzināja? Gaidi ciemos DP!
Slēpts komentārs: Synco
, 2012-11-23 11:17, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: njā kāds tev salāta īblis bildē
ieliec savējo, lai varam ievērtēt! Vai bildē tikai trešdaļa sejas lien?
, 2012-11-23 11:17, pirms 12 gadiem
Ā, atcerējos. Synco bija tas čalis, kurš pirms pāris gadiem stāstīja, ka Krištianu Ronaldu viņš apspēlētu kā mazo bērnu un ka Ronaldu un Mesi viņam varētu kurpes pucēt. Diezgan pašpārliecināts čalis. Laikam jau ir iemesls, ja reiz "noliek" planētas labākos futbolistus...tagad arī Aruero.
Slēpts komentārs: Synco
Slēpts komentārs: Synco
, 2012-11-23 11:20, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: primāt, iemācies nepelnīt brīdinājumus un tad te kko māci, huligāns
Es pelnu brīdinājumus, jo cīnos ar tādiem troļļiem kā Tu, kuriem par futbolu saprašanas nekādas, bet izrādīties gribās, jo privātajā dzīvē ar to galīgi neveicas Prieks, ka esi tik labi apguvis latviešu valodu
, 2012-11-23 11:21, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: ev čali tev tak ir spējas sēdēt uz poda
Labi, ka vismaz nenoliedz sevis teikto. Tas ir solis uz pretim problēmas apzināšanai un diagnozes noteikšanai. Malacis, dēls!
, 2012-11-23 11:21, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es pelnu brīdinājumus, jo cīnos ar tādiem troļļiem kā Tu, kuriem par futbolu saprašanas nekādas, bet izrādīties gribās, jo privātajā dzīvē ar to galīgi neveicas Prieks, ka esi tik labi apguvis latviešu valodu
prieks, ka tu savu lielumu izrādi tikai internetā, bet dzīve gan tāds maziņš, nekā nevari
, 2012-11-23 11:23, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: prieks, ka tu savu lielumu izrādi tikai internetā, bet dzīve gan tāds maziņš, nekā nevari
Ne jau es esmu tas, kurš izrāda lielumu/mazumu, bet gan Tu. Tu jau mums te tēlo gudreli, lai arī nespētu atbildēt pat uz vienkāršākajiem jautājumiem par futbolu. Smieklīgākais, ka Tu pat Internetā nekas neesi. Cik jau ilgi esi reģistrējies šeit, bet ne ar ko atmiņā neesi palicis, ja nu vienīgi ar lētiem trollismiem
, 2012-11-23 11:25, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ne jau es esmu tas, kurš izrāda lielumu/mazumu, bet gan Tu. Tu jau mums te tēlo gudreli, lai arī nespētu atbildēt pat uz vienkāršākajiem jautājumiem par futbolu. Smieklīgākais, ka Tu pat Internetā nekas neesi. Cik jau ilgi esi reģistrējies šeit, bet ne ar ko atmiņā neesi palicis, ja nu vienīgi ar lētiem trollismiem
kāda tev daļa vsp..ej uz poda un atšujies..kas tu kaut kāds diktators, kurš aizliedz cilvēkiem paust viņu viedokļus..ej uz bērnudārzu un diktē tur savas diktatora iegribas
, 2012-11-23 11:26, pirms 12 gadiem
Messi balso pēc labākajiem eirovīzijas principiem. Balsošu par draugiem/tuvākajiem. Pofig, ka kāds cits/citi iespējams ir labāki. Bet protams, tas taču ir visu mīlētais Messi, nevis Ronaldu.
, 2012-11-23 11:26, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ne jau es esmu tas, kurš izrāda lielumu/mazumu, bet gan Tu. Tu jau mums te tēlo gudreli, lai arī nespētu atbildēt pat uz vienkāršākajiem jautājumiem par futbolu. Smieklīgākais, ka Tu pat Internetā nekas neesi. Cik jau ilgi esi reģistrējies šeit, bet ne ar ko atmiņā neesi palicis, ja nu vienīgi ar lētiem trollismiem
neesmu jau tāds tuparila, kas savu dzīvi redz tikai internetā
, 2012-11-23 11:26, pirms 12 gadiem
Man jau ir kauns jūsu vietā!

Aguero ir Anglijas Premjerlīgas čempions. Ja Tavas zināšanas aprobežojas ar MU, RM, Barca, Chelsea, tad nav pašam jābrīnās, ja dzirdi izcilu futbolistu uzvārdus masu medijos
Slēpts komentārs: Synco
, 2012-11-23 11:27, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: kāda tev daļa vsp..ej uz poda un atšujies..kas tu kaut kāds diktators, kurš aizliedz cilvēkiem paust viņu viedokļus..ej uz bērnudārzu un diktē tur savas dikatora iegribas
Vecīt, Tev jau nav viedokļa. Šaubos, ka pat par hokeju vai basīti vari kaut ko jēdzīgu uzrakstīt. Es tikai smejos par tādiem kā Tu, jo man vismaz ir +/- normāls IQ. Tu man atmiņā paliksi kā kārtējais pusaudzis, kuru esmu notroļļojis līdz grīdas dēļiem Lai Tev dzīvē veicas! Audz un attīsties...un lasi grāmatas! Sveicieni mammai!
, 2012-11-23 11:29, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: zelta vārdi...ieskaidro tos pārgudrelim Hosam
Izsaki pats kādu argumentētu viedokli, tad arī varbūt kāds Tevī ieklausīsies, bet pagaidām sēdi rāms!
, 2012-11-23 11:30, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vecīt, Tev jau nav viedokļa. Šaubos, ka pat par hokeju vai basīti vari kaut ko jēdzīgu uzrakstīt. Es tikai smejos par tādiem kā Tu, jo man vismaz ir +/- normāls IQ. Tu man atmiņā paliksi kā kārtējais pusaudzis, kuru esmu notroļļojis līdz grīdas dēļiem Lai Tev dzīvē veicas! Audz un attīsties...un lasi grāmatas! Sveicieni mammai!
tu neesi cilvēks, tu esi 0.. Neko citu nejēdz, kā apvainot tikai citu mammas, pašam mutere kā bifelis un izpauž savas negācijas te, internetā citiem..Lai tev veicas, čali
, 2012-11-23 11:31, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Izsaki pats kādu argumentētu viedokli, tad arī varbūt kāds Tevī ieklausīsies, bet pagaidām sēdi rāms!
rāms, lai biksēs sēž, tavs tirliņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-23 11:33, pirms 12 gadiem
Raicha rakstīja: Messi balso pēc labākajiem eirovīzijas principiem. Balsošu par draugiem/tuvākajiem. Pofig, ka kāds cits/citi iespējams ir labāki. Bet protams, tas taču ir visu mīlētais Messi, nevis Ronaldu.
Šoreiz gan visi trīs atrodas planētas vadošo futbolistu top10 gan snieguma, gan attieksmes dēļ. Nav jau kaut kāds egoistisks tirliņš, kurš balsos pats par sevi, pat ja ir labākais Un pareizi pateici - "visu mīlētais Mesi", un ne jau par skaistām acīm
, 2012-11-23 11:35, pirms 12 gadiem
irbiiite rakstīja: synco - sunja purns.. Aizver muti, un nepiedrazo te visu.. Mazgadigais apsis! Drausmigas problemas tev ir, es juutu...
34 komentāri un 2 brīdinājumi..malacis čali vai transseksuāli..kāda starpība tev problēmas ar savas agresijas izrādīšanu internetā, dēļ, kuras citiem jācieš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-23 11:36, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: tu neesi cilvēks, tu esi 0.. Neko citu nejēdz, kā apvainot tikai citu mammas, pašam mutere kā bifelis un izpauž savas negācijas te, internetā citiem..Lai tev veicas, čali
Parādi, parādi vēl savu intelektu, lai visa Latvija redz! Ar katru šādu tekstu Tu pazemo tikai pats sevi. Man jau ne silts ne auksts, ko Tu par mani saki, jo kas gan Tu šeit esi. Vai kāds Tevi ir pamanījis dēļ kāda sakarīga komentāra?...Jā, laikam jau nē. Bet vismaz ir ļoti daudz vietas progresam (sākot no nulles).
, 2012-11-23 11:37, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Parādi, parādi vēl savu intelektu, lai visa Latvija redz! Ar katru šādu tekstu Tu pazemo tikai pats sevi. Man jau ne silts ne auksts, ko Tu par mani saki, jo kas gan Tu šeit esi. Vai kāds Tevi ir pamanījis dēļ kāda sakarīga komentāra?...Jā, laikam jau nē. Bet vismaz ir ļoti daudz vietas progresam (sākot no nulles).
jasnijs ar tevi..tev visa dzīve internets un tikai sevi internetā pierādi, lai veicas
, 2012-11-23 11:38, pirms 12 gadiem
Ronaldu gan nobalsoja paer Ronaldu, Ronaldu un Ronaldu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-23 11:40, pirms 12 gadiem
irbiiite rakstīja: a ko darit, ja tads lops kaa tu nevari muti pieturet ciet, un citiem tavas vaimanas jalasi, cik tad var? nelaimigais..
grūti tev dzīvē būs, ja visu tā galvā ņemsi, bet nu katrs dzīvo kā māk
, 2012-11-23 11:44, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: jasnijs ar tevi..tev visa dzīve internets un tikai sevi internetā pierādi, lai veicas
Bet ja Tu pat internetā nespēj sevi realizēt, tad bail pat iedomāts, kāds esi dzīvē. Visdrīzāk uzkačājies čalītis, kurš sarunā vairāk par pāris teikumiem nespēj izveidot. Bet viss kārtībā, jo Anglijas "stroikās" darba netrūkst Reizēm, lai Tevi saprastu, vajadzētu latviešu "Urban Dictionary"
, 2012-11-23 11:45, pirms 12 gadiem
LAIKS rakstīja: Ronaldu gan nobalsoja paer Ronaldu, Ronaldu un Ronaldu
Jau par savu dēlu arī paspēja atdot balsi?
, 2012-11-23 11:45, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet ja Tu pat internetā nespēj sevi realizēt, tad bail pat iedomāts, kāds esi dzīvē. Visdrīzāk uzkačājies čalītis, kurš sarunā vairāk par pāris teikumiem nespēj izveidot. Bet viss kārtībā, jo Anglijas "stroikās" darba netrūkst Reizēm, lai Tevi saprastu, vajadzētu latviešu "Urban Dictionary"
tevi ,stīgu, visi tāpat zin, kas neko citu kā monitora ekrānu nav redzējis
, 2012-11-23 11:47, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Šoreiz gan visi trīs atrodas planētas vadošo futbolistu top10 gan snieguma, gan attieksmes dēļ. Nav jau kaut kāds egoistisks tirliņš, kurš balsos pats par sevi, pat ja ir labākais Un pareizi pateici - "visu mīlētais Mesi", un ne jau par skaistām acīm
Te ir runa par 3 balsīm. Ja kādu no tām neatdod par Ronaldu, tad viņš NAV un nevar būt objektīvs.

Un protams, kapēc lai visi nemīlētu Messi. Viņš ir mazais cinītis, kas ar bumbu dara brīnumus, patīkami smaida un ir tik pareizs.

Ronaldu karjeru sāka kā pārākais simulants (tagad 1/2 no Barcelona komandas viņam ir priekšā šajā komponentā) un ir ražotāju reklāmas seja un fiziski ir daudz apdāvinātāks kā Messi un daudzi citi. Lai gan runājot ka treniņos arī strādājot vissmagāk.
, 2012-11-23 11:48, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: tevi ,stīgu, visi tāpat zin, kas neko citu kā monitora ekrānu nav redzējis
Un iedomājies! Es varbūt arī strādāju pie datora!!!
, 2012-11-23 11:52, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un iedomājies! Es varbūt arī strādāju pie datora!!!
yeah..that's right
';
, 2012-11-23 11:55, pirms 12 gadiem
Raicha rakstīja: Te ir runa par 3 balsīm. Ja kādu no tām neatdod par Ronaldu, tad viņš NAV un nevar būt objektīvs.

Un protams, kapēc lai visi nemīlētu Messi. Viņš ir mazais cinītis, kas ar bumbu dara brīnumus, patīkami smaida un ir tik pareizs.

Ronaldu karjeru sāka kā pārākais simulants (tagad 1/2 no Barcelona komandas viņam ir priekšā šajā komponentā) un ir ražotāju reklāmas seja un fiziski ir daudz apdāvinātāks kā Messi un daudzi citi. Lai gan runājot ka treniņos arī strādājot vissmagāk.
Bet vai Tu neesi iedomājies, ka viņš varētu nebalsot par Ronaldu dēļ portugāļa attieksmes. Tik pat labi Mesi nav objektīvs, nenododot balsi par sevi. Un ja nu Ronaldu nav nobalsojis par Mesi, ko tad? Tā ir bezjēdzīga diskusija ne par ko, jo neko nepierāda.

Nu forši, ka Ronaldu ir fiziski apdāvinātāks par cilvēku, kurš ir planētas labākais futbolists, turklāt arī es viņa vietā strādātu divtik smagi, ja manu ego ik gadu iedragātu tāds "mazs cinītis". Mesi turpina progresēt, tāpēc Ronaldu būs vēl daudz jāstrādā, lai vismaz turētu viņam līdzi. Krištianu nav paveicies, ka viņš dzimis un spēlē Mesi ērā.
Un kā jau teicu, ja esi izcils paraugs jaunajiem futbolistiem, nekas vairāk nav vajadzīgs, jo esi izcilākais
, 2012-11-23 11:56, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: yeah..that's right
Laba bilde. Laikam ņēmi no personīgās kolekcijas Labāk būtu ielicis profilā
, 2012-11-23 11:57, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Laba bilde. Laikam ņēmi no personīgās kolekcijas Labāk būtu ielicis profilā
tas esi tu, amnēzist
, 2012-11-23 12:01, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: tas esi tu, amnēzist
Ja vien neesmu Tavs dvīņubrālis, tad būs vien tas Tav portrets Tava mamma man jau parādīja Tavas bērnības bildes. Bija par ko ierēkt
, 2012-11-23 12:02, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja vien neesmu Tavs dvīņubrālis, tad būs vien tas Tav portrets Tava mamma man jau parādīja Tavas bērnības bildes. Bija par ko ierēkt
es ierēcu par tavām mammas bifeļa bildēm, bet tas tā, lai tev kāds prieciņš
, 2012-11-23 12:03, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: es ierēcu par tavām mammas bifeļa bildēm, bet tas tā, lai tev kāds prieciņš
N, mums jau viena mamma, cik no Tevis sapratu. Tad nu sveiciens viņai!
, 2012-11-23 12:04, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: N, mums jau viena mamma, cik no Tevis sapratu. Tad nu sveiciens viņai!
tev tā sapratne pasūdīga, bet nu piedodams
, 2012-11-23 12:08, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: tev tā sapratne pasūdīga, bet nu piedodams
Neesmu pieradis sarunāties ar cilvēkiem ar tik zemu IQ, tāpēc tiešām atvainojos, ka nespēju nolaisties līdz Tavam sapratnes līmenim! Grūti saprast cilvēku, kurš neko nezina par Anglijas čempioniem un kluba vadošajiem uzbrucējiem.
, 2012-11-23 12:10, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Neesmu pieradis sarunāties ar cilvēkiem ar tik zemu IQ, tāpēc tiešām atvainojos, ka nespēju nolaisties līdz Tavam sapratnes līmenim! Grūti saprast cilvēku, kurš neko nezina par Anglijas čempioniem un kluba vadošajiem uzbrucējiem.
raksti savas esejas citur
, 2012-11-23 12:12, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: raksti savas esejas citur
Ja Tu pāris teikumus uztver kā eseju, tad rodas jautājums, cik Tev bija/ir Latviešu valodā Bet nu Tev jau tas ir piedodams
, 2012-11-23 12:16, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: 7 sūda gabal, bet tev jau primātam to nesaprast
Pret maniem 9niekiem tas izskatās pēc bērna šļupsta, bet labāk nekā nekas. Manā laikā par pareizi uzrakstītu vārdu un uzvārdu vien 7nieku nelika
, 2012-11-23 12:20, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet vai Tu neesi iedomājies, ka viņš varētu nebalsot par Ronaldu dēļ portugāļa attieksmes. Tik pat labi Mesi nav objektīvs, nenododot balsi par sevi. Un ja nu Ronaldu nav nobalsojis par Mesi, ko tad? Tā ir bezjēdzīga diskusija ne par ko, jo neko nepierāda.

Nu forši, ka Ronaldu ir fiziski apdāvinātāks par cilvēku, kurš ir planētas labākais futbolists, turklāt arī es viņa vietā strādātu divtik smagi, ja manu ego ik gadu iedragātu tāds "mazs cinītis". Mesi turpina progresēt, tāpēc Ronaldu būs vēl daudz jāstrādā, lai vismaz turētu viņam līdzi. Krištianu nav paveicies, ka viņš dzimis un spēlē Mesi ērā.
Un kā jau teicu, ja esi izcils paraugs jaunajiem futbolistiem, nekas vairāk nav vajadzīgs, jo esi izcilākais
Es nesaku, ka Ronaldu dara pareizi un nezinu par ko viņš balsos, bet pa lielam man vienalga. Es tikai redzu, ka Messi nav objektīvs (varbūt arī savtīgos nolūkos, jo Ronaldu ir lielākais konkurents)

Te ir tikai starpība, ka tu esi kaislīgs Messi fans un tev ir antipātijas pret Ronaldu. Man tā nav un ja man būtu teikšana, tad Messi visus 4 gadus 100% nebūtu labākais futbolists. 1 vai 2x tas būtu Ronaldu. Messi vienkārši ir vairāk draugu kā Ronaldu.
, 2012-11-23 12:20, pirms 12 gadiem
Labi, es, protams, atvainojos visiem futbola līdzjutējiem, kuri pie šī raksta vēlējās ieraudzīt argumentētu diskusiju par planētas labāko futbolistu, bet tā vieta uzdūrās divu troļļu vārdu apmaiņai. Īpaši atvainojos Synco vietā, kurš ar savu nezināšanu gan jau samulsināja lielu daļu ekspertu. Priecāsimies par planētas izcilākajiem futbolistiem un centīsimies neņemt galvā cilvēkus, kuriem trūkst zināšanas pat par skaļākajiem notikumiem šajā sporta veidā.
, 2012-11-23 12:23, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labi, es, protams, atvainojos visiem futbola līdzjutējiem, kuri pie šī raksta vēlējās ieraudzīt argumentētu diskusiju par planētas labāko futbolistu, bet tā vieta uzdūrās divu troļļu vārdu apmaiņai. Īpaši atvainojos Synco vietā, kurš ar savu nezināšanu gan jau samulsināja lielu daļu ekspertu. Priecāsimies par planētas izcilākajiem futbolistiem un centīsimies neņemt galvā cilvēkus, kuriem trūkst zināšanas pat par skaļākajiem notikumiem šajā sporta veidā.
Īpaši atvainojos Synco vietā - labākā daļa. Te atkal būs atsevišķs komentārs no Synco puses
, 2012-11-23 12:30, pirms 12 gadiem
Raicha rakstīja: Es nesaku, ka Ronaldu dara pareizi un nezinu par ko viņš balsos, bet pa lielam man vienalga. Es tikai redzu, ka Messi nav objektīvs (varbūt arī savtīgos nolūkos, jo Ronaldu ir lielākais konkurents)

Te ir tikai starpība, ka tu esi kaislīgs Messi fans un tev ir antipātijas pret Ronaldu. Man tā nav un ja man būtu teikšana, tad Messi visus 4 gadus 100% nebūtu labākais futbolists. 1 vai 2x tas būtu Ronaldu. Messi vienkārši ir vairāk draugu kā Ronaldu.
Ja Mesi būtu balsojis savtīgi, tad būtu nobalsojis pats par sevi. Kāpēc Tu iedomājies, ka visiem cilvēkiem jāuzskata, ka Ronaldu ir pelnījis kļūt par labāko? Es, piemēram, uzskatu, ka viņš ir viens no labākajiem, tomēr tikai statistiskajā ziņā, bet cilvēciskajā ziņā nē. Futbols nav tikai plika statistika. Arī mikroklimatam komandā ir liela nozīme, tikai Ronaldu to ne vienmēr apzinās un saprot.

Man nepatīk argentīnieši, bet tieši fakts, ka Mesi ir labākais pasaulē, padara viņu manās acīs tik lielisku. Ja cilvēkam ir daudz draugu, tas daudz ko liecina par viņu kā personību. Tad sanāk, ka Mesi ir spilgtāka un pozitīvāka personība. Bet tas taču ir labi. Mesi ir tik labs, ka par viņu atdod balsis pat tad, ja viņš statistiski un titulu ziņā nav vadošais pasaulē. Tas vien pasaka ļoti daudz. Tas, ka Tev labāk patīk Ronaldu, arī nepadara Tavu spriedumu īpaši objektīvāku par manējo. Visi taču meklē argumentus, kāpēc Mesi varētu nebūt labākais pasaulē, nevis kāpēc kāds varētu būt labāks par viņu
, 2012-11-23 13:12, pirms 12 gadiem
Synco rakstīja: psc..cik neobjektīvs balsojums no viņa puses..kauns..te nav jāiebalso labākais komandas biedrs, bet futbolists..besī Mesī
Tu fanaats esi? kads komandas biedrs? komandas biedri ir labaakie pasaulē...ej uz golfa sadalju labaak, ja neko nesaproti no futbola!
, 2012-11-23 13:16, pirms 12 gadiem
Raicha rakstīja: Messi balso pēc labākajiem eirovīzijas principiem. Balsošu par draugiem/tuvākajiem. Pofig, ka kāds cits/citi iespējams ir labāki. Bet protams, tas taču ir visu mīlētais Messi, nevis Ronaldu.
Neraudi tik, kā to dara Tavs elks!
, 2012-11-23 14:03, pirms 12 gadiem
Messi tikai pierāda to, cik šis balsojums ir neobjektīvs. Nevienam neinteresē labākais futbolists, bet gan labākie draugi/cilvēki/komandasbiedri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-23 14:32, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Messi tikai pierāda to, cik šis balsojums ir neobjektīvs. Nevienam neinteresē labākais futbolists, bet gan labākie draugi/cilvēki/komandasbiedri.
Blā, blā, blā. Ronaldu pierāda, ka ir tikai cilvēks, Mesi pierāda...ka arī ir cilvēks? - Ko nu?! Mesi ir kaut kāda galvenā balss, ka viņa balsojumam jābūt visobjektīvākajam no visiem? Patiesībā Mesi tiešām pierāda, ka viņam neinteresē "labākais futbolists", jo viņš neatdod balsi par sevi
Objektīvi būtu, ja visi atdotu balsts par Ronaldu un Mesi un balsojumā būtu neizšķirts?! Tas gan būtu marasms
, 2012-11-23 14:37, pirms 12 gadiem
lemonzz rakstīja: Nesaprotu cik var eesties sava starpa ! Messi un Ronaldo ir lieliski speletaji,katram ir sava odzina! Seit daudzi nevar atdziit to,ka ienist Ronaldo tikai taapec,ka vinam modela izskats
Daudziem no vadošajiem futbolistiem ir modeļa izskats, un kas par to? Cilvēki taču, piemēram, popkultūrā vairāk apbrīno tieši skaistos cilvēku, tad kas ir noticis ar futbolu? Kāpēc visi tā mīl "mazo" Mesi? - Varbūt tāpēc, ka viņš patiešām ir labākais futbolists? Ja mēs vadītos tikai pēc ideālajiem standartiem un stereotipiem, Ronaldu nebūtu konkurentu, bet tā nav. Šobrīd futbola princis nav nekāds skaistuma etalons - egocentrisks Apolons. Labākais futbolists nav tikai parametri un statistika, tas ir PIEMĒRS. Skaudība ir viens no klasiskākajiem un reizē arī muļķīgākajiem argumentiem, kāpēc cilvēki vairāk apbrīno Mesi. Tieši Ronaldu apskauž Mesi, un viņš zina kāpēc. Tikai portugāļa fani to negrib saprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-23 14:54, pirms 12 gadiem
O-ou. Jauns arguments atrasts - Messi ir pareizais puika, bet Ronaldu patstāvīgāks, tāpēc jāuzvar viņam. Nu nekas, ik pa laikam kaut kas tamlīdzīgs uzpeld.Vienīgi katrs nākamais no šiem ''argumentiem'' ir par daļiņu stulbāks par iepriekšējo.
, 2012-11-23 15:01, pirms 12 gadiem
Nē nu tas tiešām jau kļūst apnicīgi! Visos rakstos kur pieminēts Mesi vārds, jālasa vienas un tās pašas slavas dziesmas Hose izpildījumā! Tu tak pats visu laiku meklē kaut kādas konfrontācijas starp Mesi un CR, pats visu laiku centies ar kaut ko strīdēties pat tad, kad strīdēties nav ar ko Tiešām jocīgi, ka pieaudzis cilvēks tik fanātiski cenšas visus pārliecināt par to, ka visiem jāpielūdz viens spēlētājs. Katram tak ir savas acis, tāpat visi visu redz, bet spriedumus un simpātijas atstāj personīgai lietošanai.
, 2012-11-23 15:04, pirms 12 gadiem
lemonzz rakstīja: Nesaprotu cik var eesties sava starpa ! Messi un Ronaldo ir lieliski speletaji,katram ir sava odzina! Seit daudzi nevar atdziit to,ka ienist Ronaldo tikai taapec,ka vinam modela izskats
Piekrītu tev par to, ka abi ir lieliski, bet nepiekrītu par to kāpēc man un daudziem nepatīk Ronaldu. Ar izskatu tam nav nekāda sakara, ar izturēšanos laukumā gan. Tas ir tas, ko viņš reprezentē uz laukuma. Ok, visu cieņu par divinga samazināšanu pēdējās sezonās (domāju arī pie tā ir vainīgs Messi standarts par turēšanos kājās), bet mūžīgā neapmierinātība ar komandas biedriem, čīkstēšana un pat tāds sīkums kā vārtu atzīmēšana. Paskaties, tur nav nekā no prieka, tur ir lepnums un kaut kāda pārcilvēka grimase sejā. Vai tā ciskas rādīšana. Man nevar patikt tāds spēlētājs. Un svarīgi arī kā to redz bērni. Biju nesen Tenerifē, redzēju bērnu treniņu, tur viens mazais puika vienīgais Ronaldo krekliņā izpildīja soda sitienu. Un, protams, 5 soļi atpakaļ, viens uz sāniem un sitiens, kas knapi līdz vārtiem aizripo Pārāk daudz visa kā apkārt un pārāk maz futbola.
, 2012-11-23 15:07, pirms 12 gadiem
lemonzz rakstīja: Nosauc kaut 5 iemeslus,kaapec Ronaldo ir sliktaks par Messi
1) cīnīšanās līdz galam - Mesi nebūtu guvis lielu daļu vārtu, ja necīnītos līdz galam, saudzētu sevi, apstātos, lai driblētu uz vietas, nevis censtos apspēlēt (un ne tikai noskriet) pretinieku;
2) realizācija - neesmu gan redzējis statistiku, bet gan kvalitātes, gan efektivitātes ziņā Mesi ir palicis atmiņā kā labākais no abiem, īpaši jau izšķirošajās spēlēs un izšķirošajos momentos;
3) dribls, bumbas kotrole, tehnika - šeit varētu iztikt pat bez komentāriem. Mesi dribls ir nevainojams. Viņš to izmanto efektīvāk, savukārt Ronaldu ir vairāk efektīgs, nekā efektīvs. Viņam patīk driblēt uz vietas un apspēlēt izmantojot reaktīvo uzrāvienu. Mesi lieliski spēj apspēlēt ātrumā, turklāt vairākus spēlētājus uzreiz, un tieši pa centru (pa malu to izdarīt ir daudz vieglāk, arī mazāks risks).
Šeit es apkopoju vairākus elementus. Vārdu sakot, Ronaldu ir vairāk "šovmenis", bet Mesi spēlē komandas interesēs;
4) Komandas spēle - šeit jautājumi ir lieki. Mesi ir izcils tieši komandas spēles ziņā. Tā kā futbols ir komandu sporta veids, tad šis ir viens no viņa lielākajiem plusiem. Var jau teikt, ka Mesi ir izcili komandas biedri, bet vai tad Ronaldu tādu nav? Ronaldu vēl tikai mācās nebūt tik savtīgs, bet kad viņam spēle neiet, tad reizēm sākas kreņķi un roku mētāšana, bet spēlei tas, protams, nepalīdz.
5) Personība - Mesi, iespējams, nav tik izteikts līderis un individuālists kā Ronaldu, bet komandas spēlei tas šajā gadījumā nāk tikai par labu. Mesi ir pozitīva personība, kuram nav un nebūs problēmu ar sapratni ar komandas biedriem. Personības dēļ viņu mīl ne tikai komandas biedri un komandas fani, bet arī futbola mīļotāji visā pasaulē. Mesi nav jāizrādās un jācenšas būt uzmanības epicentrā, lai viņu mīlētu - viņš vienkārši ir izcilākais mūsdienu futbolists
, 2012-11-23 15:12, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nē nu tas tiešām jau kļūst apnicīgi! Visos rakstos kur pieminēts Mesi vārds, jālasa vienas un tās pašas slavas dziesmas Hose izpildījumā! Tu tak pats visu laiku meklē kaut kādas konfrontācijas starp Mesi un CR, pats visu laiku centies ar kaut ko strīdēties pat tad, kad strīdēties nav ar ko Tiešām jocīgi, ka pieaudzis cilvēks tik fanātiski cenšas visus pārliecināt par to, ka visiem jāpielūdz viens spēlētājs. Katram tak ir savas acis, tāpat visi visu redz, bet spriedumus un simpātijas atstāj personīgai lietošanai.
Viss ir nedaudz vienkāršāk. Es ieraugu pavedienu un attīstu to. Es taču esmu trollis Man pašam reizēm ir interesanti pierādīt to, ka kādam nav taisnība. Tas ir kā treniņš. Ja kāds kaut ko apgalvo, īpaši kaut ko stulbu, lai ir gatavs atbildēt par saviem vārdiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-23 15:14, pirms 12 gadiem
lemonzz rakstīja: Nav ko piebilst!
Bet vienmēr jau iespējams atrast pretargumentus, vai arī papildināt. Man ir arī argumenti par labu Ronaldu. Tieši tāpēc jau Krištianu ir viens no labākajiem planētas futbolistiem.
, 2012-11-23 15:27, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Viss ir nedaudz vienkāršāk. Es ieraugu pavedienu un attīstu to. Es taču esmu trollis Man pašam reizēm ir interesanti pierādīt to, ka kādam nav taisnība. Tas ir kā treniņš. Ja kāds kaut ko apgalvo, īpaši kaut ko stulbu, lai ir gatavs atbildēt par saviem vārdiem!
Un kas tad tavos tekstos ir tik objektīvs un pierādāms? Piemēram tajos uzskaitītajos 5 punktos tikai otrais (realizācija) ir pierādāms fakts, kaut gan pierādījumus neesi piestādījis Pārējie četri - cīnīšanās līdz galam, dribls, komandas spēle, personība - tie visi ir ļoti subjektīvi spriedumi un uzskati katram var atšķirties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-23 16:14, pirms 12 gadiem
no 3 vietām neiešķiebt kaut trešo CR no Mesī puses ir mazliet dīvaini,jeb nu tā sakāpis galvā ka neuzskata otro pasaules spēlētāju(uz doto brīdi)par konkurentu
, 2012-11-23 16:47, pirms 12 gadiem
Būtu priecīgs, ja Čavi vai Injesta uzvarētuNekad nebūtu ieguvis Zelta buci [balva klubu sezonas rezultatīvākajam spēlētājam - A.S.] bez saviem komandas biedriem!

Zelta vardi!
, 2012-11-23 17:05, pirms 12 gadiem
Gaļa
, 2012-11-23 17:10, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Mesi būtu balsojis savtīgi, tad būtu nobalsojis pats par sevi.
Tas ka vinsh to peteica,nenozime ka vinsh ari ta nobalsoja!
Es nesaku ka ta ari ir,bet tada iespeja pastav!

Ronaldo vismaz neslepj un nesaka to ko grib dzirdet parejie,vinsh ir tiesh un (iespejams godigs pert parejiem) pasakaot ,ja es balsotu par sevim!
, 2012-11-23 17:18, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Daudziem no vadošajiem futbolistiem ir modeļa izskats, un kas par to? Cilvēki taču, piemēram, popkultūrā vairāk apbrīno tieši skaistos cilvēku, tad kas ir noticis ar futbolu? Kāpēc visi tā mīl "mazo" Mesi?
Shis salidzinajums ir galigi nevieta!
Lieta tada ka nebalso parasti cilveki,meicas u.t.t,bet gan futbolisti,treneri kuriem galigi pofiga kads kuram izskats!
, 2012-11-23 17:56, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Un kas tad tavos tekstos ir tik objektīvs un pierādāms? Piemēram tajos uzskaitītajos 5 punktos tikai otrais (realizācija) ir pierādāms fakts, kaut gan pierādījumus neesi piestādījis Pārējie četri - cīnīšanās līdz galam, dribls, komandas spēle, personība - tie visi ir ļoti subjektīvi spriedumi un uzskati katram var atšķirties!
Tie nav tikai mani argumenti. Es tik apjomīgus pētījumus diez vai spētu veikt, balstoties tikai uz savu pieredzi. Ja kaut kam nepiekrīti, droši vari izklāstīt savus iebildumus
, 2012-11-23 17:57, pirms 12 gadiem
MESSIBESII 777 rakstīja: atkal par savu pielūgsmes objektu jūsmo?
Un kas tur aizliegts? It kā liela daļa pasaules nejūsmotu par Mesi
, 2012-11-23 18:00, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: no 3 vietām neiešķiebt kaut trešo CR no Mesī puses ir mazliet dīvaini,jeb nu tā sakāpis galvā ka neuzskata otro pasaules spēlētāju(uz doto brīdi)par konkurentu
Vai tad Mesi nosauca savus kritērijus? Viņš jau nebalsoja arī par sevi. Injestas un Čavi darba apjoms spēlē diez vai ir mazāks par Mesi un to pašu Ronaldu. Iespējams, runa šoreiz ir par cieņu un respektu. Domāju, ka pēc Krištianu izrunāšanās daudziem futbolistiem pret viņu pazuda respekts. Un vai tad viņus var par to vainot?
, 2012-11-23 18:02, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Būtu priecīgs, ja Čavi vai Injesta uzvarētuNekad nebūtu ieguvis Zelta buci [balva klubu sezonas rezultatīvākajam spēlētājam - A.S.] bez saviem komandas biedriem!

Zelta vardi!
Tieši tā ĢĒNIJ! Atrod labāk komentāru, kur kaut ko tādu pasaka Tavs mīļais Ronaldu! Futbols ir komandas spēle, tāpēc ar citu klubu arī CR diez vai spētu iegūt kaut vienu trofeju.
, 2012-11-23 18:07, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Tas ka vinsh to peteica,nenozime ka vinsh ari ta nobalsoja!
Es nesaku ka ta ari ir,bet tada iespeja pastav!

Ronaldo vismaz neslepj un nesaka to ko grib dzirdet parejie,vinsh ir tiesh un (iespejams godigs pert parejiem) pasakaot ,ja es balsotu par sevim!
Vai arī viņš ir egoistisks "zīmulis", kam par pierādījumu kalpo kaut vai viņa dēla vārds. Un tas ir reālāks arguments par Taviem skaudīgajiem un no pirksta izzīstajiem pieņēmumiem. Nevajag Mesi pazemināt tikai tāpēc, ka nespēj pieņemt to, ka viņš ir labākais.

Un Mesi patiešām būtu priecīgs, jo viņš vienkārši ir tāds cilvēks, atšķirībā no daža laba.
, 2012-11-23 18:12, pirms 12 gadiem
Modritis rakstīja: Shis salidzinajums ir galigi nevieta!
Lieta tada ka nebalso parasti cilveki,meicas u.t.t,bet gan futbolisti,treneri kuriem galigi pofiga kads kuram izskats!
Ir gan vietā, jo es nerunāju tikai par individuālajām trofejām, bet gan futbola skatītāju mīlestību. Jebkurš cilvēks ir tikai cilvēks, kurš apbrīno arī atlētiskus ķermeņus, fizisko spēku un tamlīdzīgus dabas dotumus. Tieši tāpēc maziem, trausliem un dabas apdalītiem spēlētājiem ir visgrūtāk izsisties. Tieši tāpēc Mesi ir unikāls, jo ir sasniedzis to, ko viņa vietā līdzīgs cilvēks nekad mūžā nesasniegtu.
, 2012-11-23 18:17, pirms 12 gadiem
lemonzz rakstīja: Isteniiiba neieteiktu nevienam perspektivam speletajam noklut Real vai Barsa,jo tur tas talants aatri pazuud! Piem David Vilja perfekts uzbrucejs,bet vienmer buus Messi eena! A runajot par Ronaldo psihosanu,nav briinums ka vins to dara,piemeraam speele pret City Ronaldo izkaartoja 3 100% vartu guusanas momentus Khediram,bet vins nevareja pa tuksu kasti traapit
Es gan nebūtu tik skarbs. Manuprāt "Barcelona" ir sistēma, kurā nav tik viegli iekļauties. Vilja gan nebija labākais piemērs, jo viņš jau bija zvaigzne, kad nokļuva "Barcelona". Manuprāt traumas viņam ir ļoti traucējušas. Un par to psihošanu, tas bija domāts par situācijām, kad pašam Ronaldu spēle nevedas. Tas arī parasti tiek pieminēts pie argumentiem, kāpēc viņš ir aiz Mesi, nevis priekšā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-23 19:53, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nē nu tas tiešām jau kļūst apnicīgi! Visos rakstos kur pieminēts Mesi vārds, jālasa vienas un tās pašas slavas dziesmas Hose izpildījumā! Tu tak pats visu laiku meklē kaut kādas konfrontācijas starp Mesi un CR, pats visu laiku centies ar kaut ko strīdēties pat tad, kad strīdēties nav ar ko Tiešām jocīgi, ka pieaudzis cilvēks tik fanātiski cenšas visus pārliecināt par to, ka visiem jāpielūdz viens spēlētājs. Katram tak ir savas acis, tāpat visi visu redz, bet spriedumus un simpātijas atstāj personīgai lietošanai.
Arī esmu pamanījis to, ka Messi fani cenšas visu laiku pateikt, ka Messi ir labākais. Itkā neviens viņiem neticētu. Tas tikai pierāda to, ka viņi paši uzskata, ka CR ir tuvu viņu slavinātajam Messi.

Un kas visvairāk kretinē. Messi ir labākais, arī tādēļ, ka viņš ir foršs. Kaut CR kā spēlētājs ir vispusīgāks. Viņš cīnās aizsardzībā, uzbrukumā. Ir atlētiskās un spēj cīnīties otrajā stāvā. Nezinu kā tas, ir bet manuprāt Messi fani redz tos golus ko sit Messi. Protams tas ir fantastiski, un neviens tā nevar izņemot viņu. Bet viņš tiek salīdzināts ar Ronaldo. Kaut portugālis nemaz nav uzbrucējs.

Un par to raksturu. Agrāk kautkā tā nebija problēma. Nevienam neinteresēja kāds sportists ir kā cilvēks. Tagad laikam tas ir galvenais faktors, un tad nāk spēlētprasme.

Tad jāsaka, ka mūsdienās Džordans, Ali nebūtu labākie tikai tāpēc, ka viņi bija egoisti, un mutes palaidēji.
, 2012-11-23 20:02, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: cepuri nost par diskusiju dienas garumā
Paldies! Cenšos turēt buru
, 2012-11-23 20:22, pirms 12 gadiem
Jebkurš sevis cienošs eksperts atzīs, ka Ronaldu nav tālu no Mesi. Viņš ir vecāks un kādreiz bija pat labāks par argentīnieti.
Mesi nav labāks tikai personības dēļ, tam nu gan būtu jābūt skaidram. Personība ir tikai viens no viņa plusiem, kas palīdz gan komandas mikroklimatam, gan komandas spēlei. Tas būtu tas pats, kas apgalvo, ka Ronaldu ir foršs tikai savu parametru pēc, dēļ spēles otrajā stāvā (jo ir garš) un dēļ izcilā dribla (pat ja tas biežāk ir uz vietas). Apgalvot, ka Mesi ir mazāk vispusīgs, arī nav korekti. Viņš lieliski spēj uzsākt skrējienus tieši no dziļuma, labāk apspēlē vairākus spēlētājus caur centru, ir lielisks gan kā vārtu guvējs, gan kā piespēlētājs.
Kad nosaka planētas labāko futbolistu, salīdzināšana ir neizbēgama.
Agrāk daudz kas bija citādāks. Arī interneta nebija. Tas ir tikai pareizi, ka futbolistiem ir pienākums atbildēt par saviem vārdiem un darbiem arī ārpus laukuma. Viņi taču ir piemērs jaunajiem futbolistiem. Ja Maradona spēlētu šodien, viņš diez vai ar savu dzīves veidu sasniegtu to pašu ko toreiz. Bet tas ir tikai normāli un laiki mainās, tāpēc nevar teikt, ka toreiz bija labāk, bet šodien vairs nē. Tā jau ir demagoģija. Vēl grūtāk ir salīdzināt dažādu spora viedu pārstāvjus. Vai tad mūsdienās bokseri un basketbolisti nepalaiž muti? Bet viņi tā pat ir labākie. Neviens jau nevar zināt, vai Mesi nebūtu tik pat atzīts, ja viņš būtu "sliktais zēns". Bet viens ir skaidrs: Mesi ir lielisks komandas spēlētājs un futbols ir komandas sporta veids. Tas daudz ko pasaka.
, 2012-11-23 20:42, pirms 12 gadiem
Īstenībā, es te nedaudz sāku prātot, ar ko Krištianu Ronaldu varētu būt labāks par Lionelu Mesi. Galu galā es nonācu pie secinājuma, ka praktiski visos komponentos, kuros Ronaldu ir labāks par Mesi, liela loma ir tieši portugāļa fiziskajiem parametriem un dabas dotumiem. Protams, viņš nav vainīgs, ka tāds piedzimis un ka fiziskais potenciāls viņam ir krietni lielāks nekā mazajam argentīnietim, tomēr pat vairākos no šiem komponentiem Mesi īpaši neatpaliek. Ja mēs vēlamies būt objektīvi, tad jau mēs nedrīkstētu diskriminēt "mazos" tikai dēļ tā, ka daba viņus nav tik ļoti apdāvinājusi. Es domāju, ka jūs sapratāt, par ko es runāju
, 2012-11-23 21:02, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Kaut CR kā spēlētājs ir vispusīgāks. Viņš cīnās aizsardzībā, uzbrukumā. Ir atlētiskās un spēj cīnīties otrajā stāvā. Nezinu kā tas, ir bet manuprāt Messi fani redz tos golus ko sit Messi. Protams tas ir fantastiski, un neviens tā nevar izņemot viņu. Bet viņš tiek salīdzināts ar Ronaldo. Kaut portugālis nemaz nav uzbrucējs.
Man liekas, ka šobrīd jau tu jauc to, ko spēlētājs prot, ar to, kas viņam ir jādara. Samērā loģiski, ka Ronaldu kā flanga spēlētājam ir jāspēlē arī aizsardzībā - pat, ja viņš ir izteikti uzbrūkošs malējais. Arī Mesi ir aizsardzības pienākumi, jo presings sākas ar uzbrucējiem, taču viņa pozīcijas dēļ aizsardzības pienākumi nav tik lieli.

Daudzpusība arī ir lieta, uz kuru var skatīties dažādi. Ronaldu ir daudz atlētiskāks un spēcīgāks otrajā stāvā, pilnīga taisnība. Toties Mesi pilnvērtīgi var tikt izmantots vairāk pozīcijās nekā Ronaldu, kura spēcīgākās īpašības tomēr ierobežo izvēli.
, 2012-11-23 22:06, pirms 12 gadiem
Suvass visu lieliski precizēja un argumentēja. Par tām pozīcijām runājot, atcerējos diskusijas par to, ka Ronaldu sniegums mēdz būt slikts, jo viņš netiek spēlēts savā pozīcijā. Šajā ziņā viņa izmantošana tiešām ir ierobežota.
, 2012-11-24 01:27, pirms 12 gadiem
Man simpatizēja šis komentārs. Un tas arī izsaka manas domas. Un tā nu ir taisnība. Katram ir savs ego un domas, tikai cits cenšās kļūt pūkains un skaits, kamēr otrs vienkārši saka ko domā. Tādi cilvēki ir jāciena nevis jāno#irš!

People can hate him all they want and honestly as a person I can't say I LIKE him, but he is right, he is who he is and he won't change for anybody, I can at least respect that. Meanwhile in Barcelona you have Messi trying to be the reincarnation of mother Teresa, he can go suck a lemon with that "I'm way to pious" bull that he tries to sell to the media. The idea that humility is vanity makes plenty of sense to me, that's probably why "la pulga" has a small body but a #$%$ head.
, 2012-11-24 08:59, pirms 12 gadiem
ja kas Vincente Del Boske(Spānijas izlases treneris,ja nu kāds nezin), nobalsojis ļoti līdzīgi Messi-Kasiljas,Xavi un Iniesta
, 2012-11-24 09:45, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Man simpatizēja šis komentārs. Un tas arī izsaka manas domas. Un tā nu ir taisnība. Katram ir savs ego un domas, tikai cits cenšās kļūt pūkains un skaits, kamēr otrs vienkārši saka ko domā. Tādi cilvēki ir jāciena nevis jāno#irš!

People can hate him all they want and honestly as a person I can't say I LIKE him, but he is right, he is who he is and he won't change for anybody, I can at least respect that. Meanwhile in Barcelona you have Messi trying to be the reincarnation of mother Teresa, he can go suck a lemon with that "I'm way to pious" bull that he tries to sell to the media. The idea that humility is vanity makes plenty of sense to me, that's probably why "la pulga" has a small body but a #$%$ head.
komentārs labs,bet nesaprotu vienīgi to,kāpēc jāuzskata,ka Messi tēlo no sevis labiņo un paipuisīti,varbūt viņš tāds ir no dabas,pameklē n-etā un atradīsi vismaz 5supermodeles,kas ir bijušas Ronaldo draudzenes,desmitiem bildes kā Ronaldo izklaidējas naktsklubos,nerunājot nemaz par viņa mašīnām un par dārglietām, un pēc tam ko līdzīgu pameklē par Messi,būs grūti sameklēt
, 2012-11-24 10:04, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: komentārs labs,bet nesaprotu vienīgi to,kāpēc jāuzskata,ka Messi tēlo no sevis labiņo un paipuisīti,varbūt viņš tāds ir no dabas,pameklē n-etā un atradīsi vismaz 5supermodeles,kas ir bijušas Ronaldo draudzenes,desmitiem bildes kā Ronaldo izklaidējas naktsklubos,nerunājot nemaz par viņa mašīnām un par dārglietām, un pēc tam ko līdzīgu pameklē par Messi,būs grūti sameklēt
Viss okey, Messi ir izcilākais. Bet vienkārši sāk jau pieriebties, ka katrs viņa vārds tiek uztverts kā kautkas izcils, lielisks un neatkārtojams.

Viņš te pasaka, par ko balsos un tas tiek vērtēts kā kautkas wooow. Kaut īstenībā tas ir tikai normāli. Tāpat normāli arī ir, ja spēlētājs pasaka, to ka viņš labprāt balsotu par sevi.

Bet vaitad šajā balsojumā reali var balsot par sevi?
Un nav jau zināms, ka CR balsotu par sevi, un varbūt par Messi arī ....
, 2012-11-24 10:41, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Viss okey, Messi ir izcilākais. Bet vienkārši sāk jau pieriebties, ka katrs viņa vārds tiek uztverts kā kautkas izcils, lielisks un neatkārtojams.

Viņš te pasaka, par ko balsos un tas tiek vērtēts kā kautkas wooow. Kaut īstenībā tas ir tikai normāli. Tāpat normāli arī ir, ja spēlētājs pasaka, to ka viņš labprāt balsotu par sevi.

Bet vaitad šajā balsojumā reali var balsot par sevi?
Un nav jau zināms, ka CR balsotu par sevi, un varbūt par Messi arī ....
nu Ronaldo jau pats pateica,ja būtu tāda iespēja,tad balsotu par sevi,lielāko ties tieši dēļ tā raksta ar visa šī diskusija radās
, 2012-11-24 11:45, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Viss okey, Messi ir izcilākais. Bet vienkārši sāk jau pieriebties, ka katrs viņa vārds tiek uztverts kā kautkas izcils, lielisks un neatkārtojams.
Mana teorija ir tāda, ka katru Mesi vārdu uztver ar tādu sajūsmu tikai tāpēc, ka viņš cenšas mazāk runāt, bet vairāk darīt. Tas ir tikai apsveicami. Kā jau teicu, mūsdienās ir ļoti svarīgi būt par labu piemēru jauniešiem, lai tie savu jaunību nepavadītu tikai naktsklubos un nepievērstos narkotikām. Ja pat Mesi censtos līdzināties mātei Terēzai, vēlētos darīt pasauli kaut nedaudz labāku, tā būtu cieņas vērta rīcība, jo šai pasaulē netrūkst zvaigžņu, kuras domā tikai par sevi un saka, ko domā. Bija Šekspīram tāds sonets: "Kāds es esmu, tāds es esmu. - Nepareizs šāds spriedums." Tālāk neatceros, bet doma bija pareiza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-24 12:03, pirms 12 gadiem
Sākot diskutēt šeit, ūdeni var paliet nenormāli. Bet fakts ir tāds, lai vai kā nepatiktu CR. Vairumam viņš nepatīk dēļ rakstura nevis spēlētprasmes. Jo gan Messi, gan CR ir no citas planētas. Tas, ka Messi ir labāks cilvēks, neko nedod atrodoties laukumā. Jo laukumā viņš paliek tāds pats kā Ronaldo. Jo pietiekami ir redzētas situācijas, kur Messi uzvedas vairāk nekā dīvaini. Un tas ir tikai normāli.

Jums var nepatikt CR, bet ir jāciena tāda talanta viedoklis. Un tieši dēļ viņa ir interesanti sekot līdz visam. Jo viņš vienmēr izceļas ar savu viedokli. Messi tādā ziņā ir neinteresants.
, 2012-11-24 12:07, pirms 12 gadiem
[quote hose_girtinho]
Mana teorija ir tāda, ka katru Mesi vārdu uztver ar tādu sajūsmu tikai tāpēc, ka viņš cenšas mazāk runāt, bet vairāk darīt. Tas ir tikai apsveicami. Kā jau teicu, mūsdienās ir ļoti svarīgi būt par labu piemēru jauniešiem, lai tie savu jaunību nepavadītu tikai naktsklubos un nepievērstos narkotikām. Ja pat Mesi censtos līdzināties mātei Terēzai, vēlētos darīt pasauli kaut nedaudz labāku, tā būtu cieņas vērta rīcība, jo šai pasaulē netrūkst zvaigžņu, kuras domā tikai par sevi un saka, ko domā. Bija Šekspīram tāds sonets: "Kāds es esmu, tāds es esmu. - Nepareizs šāds spriedums." Tālāk neatceros, bet doma bija pareiza.
ko tur salīdzināt,Messi ir Messi un Ronaldo ir Ronaldo,labajiem un jaukajiem pēc rakstura Messi ir paraugs,savukārt dumpiniekiem Ronaldo,ej nu sazin kas ir labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-11-24 12:41, pirms 12 gadiem
lemonzz rakstīja: Dziiive Ronaldu ir vairak draazusi neka Messi,karjeras saakums sportinga,pec tam karjeras turpinajums MU,kur katra speele vienigais veids ka vinu apturet ir mochit pa kaajam. Messi vel iisti nezin kaa ir kad katra speele tev kads meegina kajas iedzit dibena,Anglija futbols ir daudz rupjaaks!
Tu laikam maz zini par Mesi. Tieši viņa stāsts vairāk līdzinās Pelnrušķītes stāstam.
, 2012-11-24 12:56, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Sākot diskutēt šeit, ūdeni var paliet nenormāli. Bet fakts ir tāds, lai vai kā nepatiktu CR. Vairumam viņš nepatīk dēļ rakstura nevis spēlētprasmes. Jo gan Messi, gan CR ir no citas planētas. Tas, ka Messi ir labāks cilvēks, neko nedod atrodoties laukumā. Jo laukumā viņš paliek tāds pats kā Ronaldo. Jo pietiekami ir redzētas situācijas, kur Messi uzvedas vairāk nekā dīvaini. Un tas ir tikai normāli.

Jums var nepatikt CR, bet ir jāciena tāda talanta viedoklis. Un tieši dēļ viņa ir interesanti sekot līdz visam. Jo viņš vienmēr izceļas ar savu viedokli. Messi tādā ziņā ir neinteresants.
Un šeit es pilnībā nepiekritīšu. Ronaldu antipātijas ir iemantojis tieši dēļ darbībām laukumā, bet viņa izteikumi tikai sabiezina krāsas. Ar simulācijām un psihošanu viņš ir radījis "princeses" tēlu. Šādu slavu ir grūti nomazgāt, bet prieks, ka Krištianu vismaz laukumā ir labojies. Morinju vadība viņam nākusi tikai par labu. Un kā jau es teicu, raksturam futbolā ir pietiekami liela nozīme, jo tā ir komandas spēle, kur liela nozīme ir mikroklimatam. Nesaprašanās uz laukuma un ģērbtuvēs vājina komandu, tas ir fakts. Tāpēc uzskatu, ka vairums futbolistu labāk izvēlētos spēlēt kopā ar Mesi, jo ar viņu būtu vieglāk saprasties gan uz laukuma, gan ārpus tā.
Un par to viedokli Tu pilnībā aizšāvi garām. Mums man pienākums cienīt, piemēram, Balotelli viedokli, tikai tāpēc, ka viņam ir talants. Es respektēju Ronaldu un Balotelli talantu, tomēr cieņa ir tā lieta, kuru nevar nopelnīt tikai ar savu talantu, īpaši ja patīk nevietā virināt muti. Bet nu, protams, ka vienam ir interesantāk vērot Mesi spēli, bet citam - lasīt dzeltenās preses slejas par to, cik Ronaldu ir "nelaimīgs", lai arī neviens tā arī neuzzina par ko. Vai arī esmu ko palaidis garām? Ar šādu attieksmi respekts pret konkrētā cilvēka viedokli zūd, lai cik arī viņš nebūtu talantīgs. Jautājums: vai viņam tas ir vajadzīgs?
Pirms kāda laika izlasīju interesantu rakstu, kurā vēlētos izcelt šādu citātu (un es pilnībā piekrītu Pārkera kungam):

"He is extraordinarily humble and never speaks out of turn. Messi is the ultimate example of a player who lets his football do the talking, and his football speaks louder than Ronaldo ever could with his comments to the press.." /Pols Pārkers/
, 2012-11-24 13:44, pirms 12 gadiem
Cmon džeki, viņš var atļauties teikt ko grib. Būt tādam egoistam, bet tai pat laikā attaisnot uz sevi liktā cerības un turpināt strādāt smagi un trenēties var tikai diži cilvēki. Ne kurš katrs var izturēt tādu mēdiju uzmanību jau no agra vecuma. Tādu nicināšānu viņš nav pelnījis.

Messi un Ronaldo ieies abi vēsturē, kā izcilākie futbolisti. Un par viņu dueli runās mūžīgi.
, 2012-11-24 20:39, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Cmon džeki, viņš var atļauties teikt ko grib. Būt tādam egoistam, bet tai pat laikā attaisnot uz sevi liktā cerības un turpināt strādāt smagi un trenēties var tikai diži cilvēki. Ne kurš katrs var izturēt tādu mēdiju uzmanību jau no agra vecuma. Tādu nicināšānu viņš nav pelnījis.

Messi un Ronaldo ieies abi vēsturē, kā izcilākie futbolisti. Un par viņu dueli runās mūžīgi.
Pagaidām vel uz to, ka Ronaldu ieies vēsturē ar to, ka viņš ir vienīgais kurš spēj turēt līdzi planētas labākajam futbolistam. Tādi ir fakti. Saprotu, ka viņa faniem tas nepatīk. Man arī diez vai patiktu, ja Ronaldu atkal kļūtu par labāko...es, protams, domāju realitātē, ne tikai uz papīra. Bet paskaties kaut vai uz Ronaldu reakciju, kad tribīnēs tiek skandēts Mesi vārds. Tas izsaka vairāk nekā n-tie viņa komentāri. Viņš taču apzinās, kurš ir labākais, tāpēc arī strādā vaiga sviedros. Bet šī neklātienes cīņa ir arī psiholoģiska. Un psiholoģija nekad nav bijusi portugāļa stiprā puse.

Un es pilnībā piekrītu, ka Ronaldu var atļauties teikt, ko vēlas. Jautājums ir par ko citu: vai viņam tas ir vajadzīgs un ko viņš vēlas ar to panākt. Sports pirmām kārtām ir izklaide. Ja viņam cieņa un respekts nav svarīgs, tad viņš mierīgi var turpināt tādā garā. Viņu tad arī atcerēsies, kā "slikto zēnu", kura egoisms neļāva viņam izlauzties no Mesi ēnas. Bet ir arī otrs ceļš: likt lai viņa vietā runā viņa darbi, nevis dzeltenās preses cienīgi izteicieni. Ir labi būt labam Šobrīd Mesi ir kā Betmens, bet Ronaldu kā Džokers. Kuru parasti izvēlas publika?...nu ja.
, 2012-11-25 10:33, pirms 12 gadiem
Hose pietiks liet muļķības. Šobrīd Tu izskaties, kā Messi fanboys un nekas vairāk. Džeks pasaka, ka Messi ir labākais, un tev ar to nepietiek?
Un ja Tu domā, ka CR ieies vēsturē pateicoties Messi - Tu nopietni tā domā?

Sanāk, ka neviens cits no šīs ēras nepaliks vēsturē? Muļķības. Izbeidz vienreiz slimi fanot, bet paskaties uz lietām reali. Ja cilvēks lasītu tavus komentārus, sāktu domāt, ka paņemot Messi kaut Metta/LU viņi kļūtu par ČL uzvarētājiem!
, 2012-11-25 11:09, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Hose pietiks liet muļķības. Šobrīd Tu izskaties, kā Messi fanboys un nekas vairāk. Džeks pasaka, ka Messi ir labākais, un tev ar to nepietiek?
Un ja Tu domā, ka CR ieies vēsturē pateicoties Messi - Tu nopietni tā domā?

Sanāk, ka neviens cits no šīs ēras nepaliks vēsturē? Muļķības. Izbeidz vienreiz slimi fanot, bet paskaties uz lietām reali. Ja cilvēks lasītu tavus komentārus, sāktu domāt, ka paņemot Messi kaut Metta/LU viņi kļūtu par ČL uzvarētājiem!
Jā, pagaidām tā izskatās, tomēr es neapgalvoju, ka tā arī būs. Ronaldu ir Mesi ēnā, tas ir fakts, kuru es neizdomāju. Un Tu nebūsi tas, kurš būs portāla "policists" un noteiks, kas ir muļķības un kas nē. Ja Tev kaut kas "izskatās", tad domā kā vēlies, tās ir Tavas tiesības. Es tiešām apbrīnoju Mesi. Vispār grūti viņu neapbrīnot. Nepietiek vienkārši pateikt, ka kāds ir labākais. Tas ir jāargumentē un regulāri jāizvērtē, citādi jau šādiem apgalvojumiem būtu vērtībā vien ar atpakaļejošu datumu.

Tav patīk pārspīlēt. Tu saki lietas, kuras es pat neesmu teicis, bet kuras Tu pats iztēlojies. Arī tas nav īpaši objektīvi, ne tuvu tam. Labāk iesaisties diskusijā, vai arī paklusē! Pagaidām Tu sāc izklausīties pēc tantiņas, kura meklē iemeslu, lai uzlietu ūdeni uz galvas puikām, kuri pagalmā zem loga dzenā bumbu. Tas nevienam no mums nav vajadzīgs.

P.S.- Es diskutēju arī tāpēc, lai pats sakārtotu savas domas un atkal un atkal pārvērtētu vērtības un savas simpātijas. Tieši tāpēc es gaidu dažādus pretargumentus, īpaši no Tevis, jo Tev tie ir loģiskāki un analītiskāki kā vairumam šī portāla lasītāju.
, 2012-11-25 23:36, pirms 12 gadiem
Labi padiskutēsim, kurš ir labāks. Ceru, ka lasi šo diskusiju vēl.

Messi ir labāks dribls, kur viņam lielu lomu spēlē tieši viņa augums. Viņš var izlīst un izspraukties cauri, tur, kur nevar teiksim CR.

Kāpēc CR ir Messi ēnā? Loģiski, kurš nav/nebūtu ēnā spēlētājam kurš sit tik daudz vārtus sezonā/kalendārajā gadā.

Labi, CR dribls nav un nebūs visticamāk tik efektīvs, bet nav tā, ka viņš būtu daudz sliktāks tehniski. Viņš ir teicams, bet Messi izcils.
Bet kā jau minēju, CR spēj turēt līdzi līdz šim gadam Messi rezultivitātē, kaut viņš spēlē pa malu, un dara daudz vairāk darba aizsardzībā.

Varbūt pat nav īsti korekti salīdzināt šos spēlētājus, jo viens tomēr spēlē laukumam pa vidu, pretī vārtiem, bet otrs pa malu.

Un tas jau vien ir ko vērts, ka spēlētājs, kurš nav uzbrucējs tiek līdzi vai spējis būt labāks vairākas sezonas par uzbrūkoša tipa spēlētāju.

CR ir garāks un līdz ar to labāks aizsardzībā pēc standartiem/uzbrukumā pēc standartiem.
Ronaldo ir atlētiskāks/fiziski spēcīgāks/ātrāks ...

Un nesaki, ka visas šīs īpašības nenoder viņam darot savus tiešos pienākumus.

CR sevi ir apliecinājis kā labāko Pasaulē spēlējot Anglijā, un ceru, ka tiks pie labākā spēlētāja balvas spēlējot La Liga.

Mēs nezinām, kā spēlētu Messi, Anglijā. Tāpēc šeit nevis mīnuss Messi, bet gan + Ronaldo.

Kopumā CR ir daudz universālāks spēlētājs, nekā Messi.
Messi ir vārdos neaprakstāma tehnika. (sitiens, piespēle, dribls), bet vaitad tas ir galvenais. Jo CR neatpaliek sitienā, piespēlē - tikai driblā. Bet aizsardzībā, spēlē otrajā stāvā, ātrumā, fiziskajā spēkā viņš ir labāks.

Lai ko man kāds teiktu, bet Messi individuāli nav labāks kā Ronaldo. Šeit visu izsaka komandas spēks. Un tā tas ir bijis praktiski visu laiku futbolā, kad labākie uzvar pateicoties komandas sniegumam.

yRonaldo ir complite player!
, 2012-11-25 23:57, pirms 12 gadiem
tb - complete player
, 2012-11-26 02:52, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Labi padiskutēsim, kurš ir labāks. Ceru, ka lasi šo diskusiju vēl.

Messi ir labāks dribls, kur viņam lielu lomu spēlē tieši viņa augums. Viņš var izlīst un izspraukties cauri, tur, kur nevar teiksim CR.

Kāpēc CR ir Messi ēnā? Loģiski, kurš nav/nebūtu ēnā spēlētājam kurš sit tik daudz vārtus sezonā/kalendārajā gadā.

Labi, CR dribls nav un nebūs visticamāk tik efektīvs, bet nav tā, ka viņš būtu daudz sliktāks tehniski. Viņš ir teicams, bet Messi izcils.
Bet kā jau minēju, CR spēj turēt līdzi līdz šim gadam Messi rezultivitātē, kaut viņš spēlē pa malu, un dara daudz vairāk darba aizsardzībā.

Varbūt pat nav īsti korekti salīdzināt šos spēlētājus, jo viens tomēr spēlē laukumam pa vidu, pretī vārtiem, bet otrs pa malu.

Un tas jau vien ir ko vērts, ka spēlētājs, kurš nav uzbrucējs tiek līdzi vai spējis būt labāks vairākas sezonas par uzbrūkoša tipa spēlētāju.


CR ir garāks un līdz ar to labāks aizsardzībā pēc standartiem/uzbrukumā pēc standartiem.
Ronaldo ir atlētiskāks/fiziski spēcīgāks/ātrāks ...

Un nesaki, ka visas šīs īpašības nenoder viņam darot savus tiešos pienākumus.

CR sevi ir apliecinājis kā labāko Pasaulē spēlējot Anglijā, un ceru, ka tiks pie labākā spēlētāja balvas spēlējot La Liga.

Mēs nezinām, kā spēlētu Messi, Anglijā. Tāpēc šeit nevis mīnuss Messi, bet gan + Ronaldo.



Kopumā CR ir daudz universālāks spēlētājs, nekā Messi.
Messi ir vārdos neaprakstāma tehnika. (sitiens, piespēle, dribls), bet vaitad tas ir galvenais. Jo CR neatpaliek sitienā, piespēlē - tikai driblā. Bet aizsardzībā, spēlē otrajā stāvā, ātrumā, fiziskajā spēkā viņš ir labāks.



Lai ko man kāds teiktu, bet Messi individuāli nav labāks kā Ronaldo. Šeit visu izsaka komandas spēks. Un tā tas ir bijis praktiski visu laiku futbolā, kad labākie uzvar pateicoties komandas sniegumam.

yRonaldo ir complite player!
tu pats ja kas uzrakstīji atbildi,Ronaldo ir spēcīgāks,ātrāks,garāks par Messi,labāk spēlē ar galvu utt,bet tāpat Messi pamanās gūt vairāk vārtus,izdala vairāk piespēles,tur jau tā lieta,ka nevērtē jau pēc fiziskajiem rādītājiem,bet gan pēc rezultātiem,tas tāpat kāpēc Real spēlē neitrālam skatītājam interesantāk nekā Barca,jo tas atbilst komplektācijai un tas nes rezultātus,bet rezultāti ir svarīgākie, nevis parādītais sniegums laukumā,ja netici,paprasi Chelsea faniem
, 2012-11-26 10:23, pirms 12 gadiem
Tas, ka šogad viņš uguņo pasaka protams daudz. Bet tai pat laikā, paskatamies uz iepriekšējiem gadiem ... Vienmēr CR ir bijis turpat, kur Messi. Vai pat guvis vairāk vārtus. Un tas jau tavuprāt vairs neko nepasaka, ka spēlētājs kurš nav uzbrucējs, spēj gūt tikpat vai vairāk vārtus. Tu izcel tikai šo gadu, bet CR šogad nav guvis vārtus?
, 2012-11-27 19:05, pirms 12 gadiem
Man šķiet, ka mēs nedaudz mētājamies pa riņķi, atkārtojot viens otra teikto, bet bieži vien nepiefiksējot būtiskus argumentus, kuri mazina citus argumentus, kuri no jauna tiek izmantoti.
Pāris vārdos. Mesi ir labāks komandas spēlētājs, kamēr Ronaldu ir vairāk individuālists uz kuru visi cenšas spēlēt (īpaši jau Portugāles izlasē). Ronaldu arī ir uzbrūkoša tipa spēlētājs, bet ne tik universāls kā Mesi, jo viņu efektīvi var izmantot tikai vienā konkrētā pozīcijā. Kā jau tika minēts iepriekš, Ronaldu dara tieši to, kas ietilpst viņa pozīcijas spēlētāja pienākumos, tā ka neko TĀDU viņš nedara, lai būtu universālāks par Mesi. Un mēs vismaz nonācām pie kopsaucēja jautājumā, ka Ronaldu galvenais trumpis ir tieši fiziskie parametri, lai arī pat ar tiem viņš spēj tikai turēt līdzi Mesi, bet ne pārspēt. Ronaldu ir lielisks, bet Mesi - izcils, un ne tikai trofejas ir iemels, kāpēc Ronaldu ir Mesi ēnā. Es saprotu, kāpēc Ronaldu spēj izdarīt to, ko viņš dara, bet Mesi ģenialitātes atslēga man līdz galam nav izprotama. Šis ir klasiskais piemērs tam, ka mazs cinītis var apgāzt ļoti lielu vezumu. Spēlēt pa malu manuprāt ir vieglāk, nekā caur centru. Manā skatījumā Ronaldu ir "Real" vilcējs, bet Mesi ir "Barcelona" galvenais zobrats - vai pats atslēdznieks
, 2012-11-27 19:10, pirms 12 gadiem
P.S.- Iespējams, vairs neesmu tik zinošs NBA jautājumos, bet Mesi varētu būt Kobe, kamēr Ronaldu būtu kā Lebrons. Lebrons arī ir "Complete Player", bet Kober ir labākais, kas bijis pēc Džordana...manuprāt.