Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Mesi: "Nobalsoju par Čavi, Injestu un Agvero"

Agris Suveizda

Mesi: "Nobalsoju par Čavi, Injestu un Agvero"
Lionels Mesi
Foto: AFP/Scanpix

Argentīniešu futbolists Lionels Mesi, kurš ir viens no galvenajiem kandidātiem uz FIFA Ballon d'Or balvu, atklājis ka savu balsi atdevis komandas biedriem Čavi Ernandesam, Andresam Injestam (abi "Barcelona") un Serhio Agvero (Argentīnas izlasē).

"Balsoju un pateikšu, par ko - par Čavi, Injestu un Agvero," sacīja Mesi, kurš ir viens no galvenajiem favorītiem uz balvu un tās iegūšanas gadījumā ceturto gadu pēc kārtas tiks atzīts par pasaules labāko futbolistu. "Nebalsotu par sevi. Būtu priecīgs, ja Čavi vai Injesta uzvarētu. Nekad nebūtu ieguvis Zelta buci [balva klubu sezonas rezultatīvākajam spēlētājam - A.S.] bez saviem komandas biedriem," Mesi turpināja.

Mesi tika vaicāts arī par viņa konkurenci ar Krištianu Ronaldu. "Nesacenšos ar viņu. Tikai cenšos "Barcelona" un izlases labā darīt, ko spēju. Sāncensība ir domāta žurnālistiem Kad vien iespējams, jūs cenšaties salīdzināt skaitļus," teica Mesi. Tāpat Lionels komentēja arī pagaidām vēl tikai sākumposmā esošās pārrunas par līguma pagarināšanu: "Līgums mani neuztrauc, tā nav problēma. Zinu, ko tieši vēlos, un man nav problēmu šajā jautājumā."

Lionels Mesi šogad guvis jau 80 vārtu un min uz papēžiem leģendārā Gerda Millera 85 vārtu rekordam. Mesi rīcībā vēl palikušas deviņas (septiņas, ja sensacionāli izkritīs no Karaļa kausa) spēles.

Izmantotie resursi:
Football Espana - Primera Liga news, fixtures,...

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 09:45, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Man simpatizēja šis komentārs. Un tas arī izsaka manas domas. Un tā nu ir taisnība. Katram ir savs ego un domas, tikai cits cenšās kļūt pūkains un skaits, kamēr otrs vienkārši saka ko domā. Tādi cilvēki ir jāciena nevis jāno#irš!

People can hate him all they want and honestly as a person I can't say I LIKE him, but he is right, he is who he is and he won't change for anybody, I can at least respect that. Meanwhile in Barcelona you have Messi trying to be the reincarnation of mother Teresa, he can go suck a lemon with that "I'm way to pious" bull that he tries to sell to the media. The idea that humility is vanity makes plenty of sense to me, that's probably why "la pulga" has a small body but a #$%$ head.
komentārs labs,bet nesaprotu vienīgi to,kāpēc jāuzskata,ka Messi tēlo no sevis labiņo un paipuisīti,varbūt viņš tāds ir no dabas,pameklē n-etā un atradīsi vismaz 5supermodeles,kas ir bijušas Ronaldo draudzenes,desmitiem bildes kā Ronaldo izklaidējas naktsklubos,nerunājot nemaz par viņa mašīnām un par dārglietām, un pēc tam ko līdzīgu pameklē par Messi,būs grūti sameklēt

     [+] [-]

, 2012-11-24 10:04, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: komentārs labs,bet nesaprotu vienīgi to,kāpēc jāuzskata,ka Messi tēlo no sevis labiņo un paipuisīti,varbūt viņš tāds ir no dabas,pameklē n-etā un atradīsi vismaz 5supermodeles,kas ir bijušas Ronaldo draudzenes,desmitiem bildes kā Ronaldo izklaidējas naktsklubos,nerunājot nemaz par viņa mašīnām un par dārglietām, un pēc tam ko līdzīgu pameklē par Messi,būs grūti sameklēt
Viss okey, Messi ir izcilākais. Bet vienkārši sāk jau pieriebties, ka katrs viņa vārds tiek uztverts kā kautkas izcils, lielisks un neatkārtojams.

Viņš te pasaka, par ko balsos un tas tiek vērtēts kā kautkas wooow. Kaut īstenībā tas ir tikai normāli. Tāpat normāli arī ir, ja spēlētājs pasaka, to ka viņš labprāt balsotu par sevi.

Bet vaitad šajā balsojumā reali var balsot par sevi?
Un nav jau zināms, ka CR balsotu par sevi, un varbūt par Messi arī ....

  +1 [+] [-]

, 2012-11-24 10:41, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Viss okey, Messi ir izcilākais. Bet vienkārši sāk jau pieriebties, ka katrs viņa vārds tiek uztverts kā kautkas izcils, lielisks un neatkārtojams.

Viņš te pasaka, par ko balsos un tas tiek vērtēts kā kautkas wooow. Kaut īstenībā tas ir tikai normāli. Tāpat normāli arī ir, ja spēlētājs pasaka, to ka viņš labprāt balsotu par sevi.

Bet vaitad šajā balsojumā reali var balsot par sevi?
Un nav jau zināms, ka CR balsotu par sevi, un varbūt par Messi arī ....
nu Ronaldo jau pats pateica,ja būtu tāda iespēja,tad balsotu par sevi,lielāko ties tieši dēļ tā raksta ar visa šī diskusija radās

     [+] [-]

, 2012-11-24 11:45, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Viss okey, Messi ir izcilākais. Bet vienkārši sāk jau pieriebties, ka katrs viņa vārds tiek uztverts kā kautkas izcils, lielisks un neatkārtojams.
Mana teorija ir tāda, ka katru Mesi vārdu uztver ar tādu sajūsmu tikai tāpēc, ka viņš cenšas mazāk runāt, bet vairāk darīt. Tas ir tikai apsveicami. Kā jau teicu, mūsdienās ir ļoti svarīgi būt par labu piemēru jauniešiem, lai tie savu jaunību nepavadītu tikai naktsklubos un nepievērstos narkotikām. Ja pat Mesi censtos līdzināties mātei Terēzai, vēlētos darīt pasauli kaut nedaudz labāku, tā būtu cieņas vērta rīcība, jo šai pasaulē netrūkst zvaigžņu, kuras domā tikai par sevi un saka, ko domā. Bija Šekspīram tāds sonets: "Kāds es esmu, tāds es esmu. - Nepareizs šāds spriedums." Tālāk neatceros, bet doma bija pareiza.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-24 12:03, pirms 12 gadiem
Sākot diskutēt šeit, ūdeni var paliet nenormāli. Bet fakts ir tāds, lai vai kā nepatiktu CR. Vairumam viņš nepatīk dēļ rakstura nevis spēlētprasmes. Jo gan Messi, gan CR ir no citas planētas. Tas, ka Messi ir labāks cilvēks, neko nedod atrodoties laukumā. Jo laukumā viņš paliek tāds pats kā Ronaldo. Jo pietiekami ir redzētas situācijas, kur Messi uzvedas vairāk nekā dīvaini. Un tas ir tikai normāli.

Jums var nepatikt CR, bet ir jāciena tāda talanta viedoklis. Un tieši dēļ viņa ir interesanti sekot līdz visam. Jo viņš vienmēr izceļas ar savu viedokli. Messi tādā ziņā ir neinteresants.

     [+] [-]

, 2012-11-24 12:07, pirms 12 gadiem
[quote hose_girtinho]
Mana teorija ir tāda, ka katru Mesi vārdu uztver ar tādu sajūsmu tikai tāpēc, ka viņš cenšas mazāk runāt, bet vairāk darīt. Tas ir tikai apsveicami. Kā jau teicu, mūsdienās ir ļoti svarīgi būt par labu piemēru jauniešiem, lai tie savu jaunību nepavadītu tikai naktsklubos un nepievērstos narkotikām. Ja pat Mesi censtos līdzināties mātei Terēzai, vēlētos darīt pasauli kaut nedaudz labāku, tā būtu cieņas vērta rīcība, jo šai pasaulē netrūkst zvaigžņu, kuras domā tikai par sevi un saka, ko domā. Bija Šekspīram tāds sonets: "Kāds es esmu, tāds es esmu. - Nepareizs šāds spriedums." Tālāk neatceros, bet doma bija pareiza.
ko tur salīdzināt,Messi ir Messi un Ronaldo ir Ronaldo,labajiem un jaukajiem pēc rakstura Messi ir paraugs,savukārt dumpiniekiem Ronaldo,ej nu sazin kas ir labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-11-24 12:41, pirms 12 gadiem
lemonzz rakstīja: Dziiive Ronaldu ir vairak draazusi neka Messi,karjeras saakums sportinga,pec tam karjeras turpinajums MU,kur katra speele vienigais veids ka vinu apturet ir mochit pa kaajam. Messi vel iisti nezin kaa ir kad katra speele tev kads meegina kajas iedzit dibena,Anglija futbols ir daudz rupjaaks!
Tu laikam maz zini par Mesi. Tieši viņa stāsts vairāk līdzinās Pelnrušķītes stāstam.

     [+] [-]

, 2012-11-24 12:56, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Sākot diskutēt šeit, ūdeni var paliet nenormāli. Bet fakts ir tāds, lai vai kā nepatiktu CR. Vairumam viņš nepatīk dēļ rakstura nevis spēlētprasmes. Jo gan Messi, gan CR ir no citas planētas. Tas, ka Messi ir labāks cilvēks, neko nedod atrodoties laukumā. Jo laukumā viņš paliek tāds pats kā Ronaldo. Jo pietiekami ir redzētas situācijas, kur Messi uzvedas vairāk nekā dīvaini. Un tas ir tikai normāli.

Jums var nepatikt CR, bet ir jāciena tāda talanta viedoklis. Un tieši dēļ viņa ir interesanti sekot līdz visam. Jo viņš vienmēr izceļas ar savu viedokli. Messi tādā ziņā ir neinteresants.
Un šeit es pilnībā nepiekritīšu. Ronaldu antipātijas ir iemantojis tieši dēļ darbībām laukumā, bet viņa izteikumi tikai sabiezina krāsas. Ar simulācijām un psihošanu viņš ir radījis "princeses" tēlu. Šādu slavu ir grūti nomazgāt, bet prieks, ka Krištianu vismaz laukumā ir labojies. Morinju vadība viņam nākusi tikai par labu. Un kā jau es teicu, raksturam futbolā ir pietiekami liela nozīme, jo tā ir komandas spēle, kur liela nozīme ir mikroklimatam. Nesaprašanās uz laukuma un ģērbtuvēs vājina komandu, tas ir fakts. Tāpēc uzskatu, ka vairums futbolistu labāk izvēlētos spēlēt kopā ar Mesi, jo ar viņu būtu vieglāk saprasties gan uz laukuma, gan ārpus tā.
Un par to viedokli Tu pilnībā aizšāvi garām. Mums man pienākums cienīt, piemēram, Balotelli viedokli, tikai tāpēc, ka viņam ir talants. Es respektēju Ronaldu un Balotelli talantu, tomēr cieņa ir tā lieta, kuru nevar nopelnīt tikai ar savu talantu, īpaši ja patīk nevietā virināt muti. Bet nu, protams, ka vienam ir interesantāk vērot Mesi spēli, bet citam - lasīt dzeltenās preses slejas par to, cik Ronaldu ir "nelaimīgs", lai arī neviens tā arī neuzzina par ko. Vai arī esmu ko palaidis garām? Ar šādu attieksmi respekts pret konkrētā cilvēka viedokli zūd, lai cik arī viņš nebūtu talantīgs. Jautājums: vai viņam tas ir vajadzīgs?
Pirms kāda laika izlasīju interesantu rakstu, kurā vēlētos izcelt šādu citātu (un es pilnībā piekrītu Pārkera kungam):

"He is extraordinarily humble and never speaks out of turn. Messi is the ultimate example of a player who lets his football do the talking, and his football speaks louder than Ronaldo ever could with his comments to the press.." /Pols Pārkers/

     [+] [-]

, 2012-11-24 13:44, pirms 12 gadiem
Cmon džeki, viņš var atļauties teikt ko grib. Būt tādam egoistam, bet tai pat laikā attaisnot uz sevi liktā cerības un turpināt strādāt smagi un trenēties var tikai diži cilvēki. Ne kurš katrs var izturēt tādu mēdiju uzmanību jau no agra vecuma. Tādu nicināšānu viņš nav pelnījis.

Messi un Ronaldo ieies abi vēsturē, kā izcilākie futbolisti. Un par viņu dueli runās mūžīgi.

     [+] [-]

, 2012-11-24 20:39, pirms 12 gadiem
Badr Hari rakstīja: Cmon džeki, viņš var atļauties teikt ko grib. Būt tādam egoistam, bet tai pat laikā attaisnot uz sevi liktā cerības un turpināt strādāt smagi un trenēties var tikai diži cilvēki. Ne kurš katrs var izturēt tādu mēdiju uzmanību jau no agra vecuma. Tādu nicināšānu viņš nav pelnījis.

Messi un Ronaldo ieies abi vēsturē, kā izcilākie futbolisti. Un par viņu dueli runās mūžīgi.
Pagaidām vel uz to, ka Ronaldu ieies vēsturē ar to, ka viņš ir vienīgais kurš spēj turēt līdzi planētas labākajam futbolistam. Tādi ir fakti. Saprotu, ka viņa faniem tas nepatīk. Man arī diez vai patiktu, ja Ronaldu atkal kļūtu par labāko...es, protams, domāju realitātē, ne tikai uz papīra. Bet paskaties kaut vai uz Ronaldu reakciju, kad tribīnēs tiek skandēts Mesi vārds. Tas izsaka vairāk nekā n-tie viņa komentāri. Viņš taču apzinās, kurš ir labākais, tāpēc arī strādā vaiga sviedros. Bet šī neklātienes cīņa ir arī psiholoģiska. Un psiholoģija nekad nav bijusi portugāļa stiprā puse.

Un es pilnībā piekrītu, ka Ronaldu var atļauties teikt, ko vēlas. Jautājums ir par ko citu: vai viņam tas ir vajadzīgs un ko viņš vēlas ar to panākt. Sports pirmām kārtām ir izklaide. Ja viņam cieņa un respekts nav svarīgs, tad viņš mierīgi var turpināt tādā garā. Viņu tad arī atcerēsies, kā "slikto zēnu", kura egoisms neļāva viņam izlauzties no Mesi ēnas. Bet ir arī otrs ceļš: likt lai viņa vietā runā viņa darbi, nevis dzeltenās preses cienīgi izteicieni. Ir labi būt labam Šobrīd Mesi ir kā Betmens, bet Ronaldu kā Džokers. Kuru parasti izvēlas publika?...nu ja.

  -1 [+] [-]

, 2012-11-25 10:33, pirms 12 gadiem
Hose pietiks liet muļķības. Šobrīd Tu izskaties, kā Messi fanboys un nekas vairāk. Džeks pasaka, ka Messi ir labākais, un tev ar to nepietiek?
Un ja Tu domā, ka CR ieies vēsturē pateicoties Messi - Tu nopietni tā domā?

Sanāk, ka neviens cits no šīs ēras nepaliks vēsturē? Muļķības. Izbeidz vienreiz slimi fanot, bet paskaties uz lietām reali. Ja cilvēks lasītu tavus komentārus, sāktu domāt, ka paņemot Messi kaut Metta/LU viņi kļūtu par ČL uzvarētājiem!

     [+] [-]

, 2012-11-25 11:09, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Hose pietiks liet muļķības. Šobrīd Tu izskaties, kā Messi fanboys un nekas vairāk. Džeks pasaka, ka Messi ir labākais, un tev ar to nepietiek?
Un ja Tu domā, ka CR ieies vēsturē pateicoties Messi - Tu nopietni tā domā?

Sanāk, ka neviens cits no šīs ēras nepaliks vēsturē? Muļķības. Izbeidz vienreiz slimi fanot, bet paskaties uz lietām reali. Ja cilvēks lasītu tavus komentārus, sāktu domāt, ka paņemot Messi kaut Metta/LU viņi kļūtu par ČL uzvarētājiem!
Jā, pagaidām tā izskatās, tomēr es neapgalvoju, ka tā arī būs. Ronaldu ir Mesi ēnā, tas ir fakts, kuru es neizdomāju. Un Tu nebūsi tas, kurš būs portāla "policists" un noteiks, kas ir muļķības un kas nē. Ja Tev kaut kas "izskatās", tad domā kā vēlies, tās ir Tavas tiesības. Es tiešām apbrīnoju Mesi. Vispār grūti viņu neapbrīnot. Nepietiek vienkārši pateikt, ka kāds ir labākais. Tas ir jāargumentē un regulāri jāizvērtē, citādi jau šādiem apgalvojumiem būtu vērtībā vien ar atpakaļejošu datumu.

Tav patīk pārspīlēt. Tu saki lietas, kuras es pat neesmu teicis, bet kuras Tu pats iztēlojies. Arī tas nav īpaši objektīvi, ne tuvu tam. Labāk iesaisties diskusijā, vai arī paklusē! Pagaidām Tu sāc izklausīties pēc tantiņas, kura meklē iemeslu, lai uzlietu ūdeni uz galvas puikām, kuri pagalmā zem loga dzenā bumbu. Tas nevienam no mums nav vajadzīgs.

P.S.- Es diskutēju arī tāpēc, lai pats sakārtotu savas domas un atkal un atkal pārvērtētu vērtības un savas simpātijas. Tieši tāpēc es gaidu dažādus pretargumentus, īpaši no Tevis, jo Tev tie ir loģiskāki un analītiskāki kā vairumam šī portāla lasītāju.

     [+] [-]

, 2012-11-25 23:36, pirms 12 gadiem
Labi padiskutēsim, kurš ir labāks. Ceru, ka lasi šo diskusiju vēl.

Messi ir labāks dribls, kur viņam lielu lomu spēlē tieši viņa augums. Viņš var izlīst un izspraukties cauri, tur, kur nevar teiksim CR.

Kāpēc CR ir Messi ēnā? Loģiski, kurš nav/nebūtu ēnā spēlētājam kurš sit tik daudz vārtus sezonā/kalendārajā gadā.

Labi, CR dribls nav un nebūs visticamāk tik efektīvs, bet nav tā, ka viņš būtu daudz sliktāks tehniski. Viņš ir teicams, bet Messi izcils.
Bet kā jau minēju, CR spēj turēt līdzi līdz šim gadam Messi rezultivitātē, kaut viņš spēlē pa malu, un dara daudz vairāk darba aizsardzībā.

Varbūt pat nav īsti korekti salīdzināt šos spēlētājus, jo viens tomēr spēlē laukumam pa vidu, pretī vārtiem, bet otrs pa malu.

Un tas jau vien ir ko vērts, ka spēlētājs, kurš nav uzbrucējs tiek līdzi vai spējis būt labāks vairākas sezonas par uzbrūkoša tipa spēlētāju.

CR ir garāks un līdz ar to labāks aizsardzībā pēc standartiem/uzbrukumā pēc standartiem.
Ronaldo ir atlētiskāks/fiziski spēcīgāks/ātrāks ...

Un nesaki, ka visas šīs īpašības nenoder viņam darot savus tiešos pienākumus.

CR sevi ir apliecinājis kā labāko Pasaulē spēlējot Anglijā, un ceru, ka tiks pie labākā spēlētāja balvas spēlējot La Liga.

Mēs nezinām, kā spēlētu Messi, Anglijā. Tāpēc šeit nevis mīnuss Messi, bet gan + Ronaldo.

Kopumā CR ir daudz universālāks spēlētājs, nekā Messi.
Messi ir vārdos neaprakstāma tehnika. (sitiens, piespēle, dribls), bet vaitad tas ir galvenais. Jo CR neatpaliek sitienā, piespēlē - tikai driblā. Bet aizsardzībā, spēlē otrajā stāvā, ātrumā, fiziskajā spēkā viņš ir labāks.

Lai ko man kāds teiktu, bet Messi individuāli nav labāks kā Ronaldo. Šeit visu izsaka komandas spēks. Un tā tas ir bijis praktiski visu laiku futbolā, kad labākie uzvar pateicoties komandas sniegumam.

yRonaldo ir complite player!

     [+] [-]

, 2012-11-25 23:57, pirms 12 gadiem
tb - complete player

     [+] [-]

, 2012-11-26 02:52, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Labi padiskutēsim, kurš ir labāks. Ceru, ka lasi šo diskusiju vēl.

Messi ir labāks dribls, kur viņam lielu lomu spēlē tieši viņa augums. Viņš var izlīst un izspraukties cauri, tur, kur nevar teiksim CR.

Kāpēc CR ir Messi ēnā? Loģiski, kurš nav/nebūtu ēnā spēlētājam kurš sit tik daudz vārtus sezonā/kalendārajā gadā.

Labi, CR dribls nav un nebūs visticamāk tik efektīvs, bet nav tā, ka viņš būtu daudz sliktāks tehniski. Viņš ir teicams, bet Messi izcils.
Bet kā jau minēju, CR spēj turēt līdzi līdz šim gadam Messi rezultivitātē, kaut viņš spēlē pa malu, un dara daudz vairāk darba aizsardzībā.

Varbūt pat nav īsti korekti salīdzināt šos spēlētājus, jo viens tomēr spēlē laukumam pa vidu, pretī vārtiem, bet otrs pa malu.

Un tas jau vien ir ko vērts, ka spēlētājs, kurš nav uzbrucējs tiek līdzi vai spējis būt labāks vairākas sezonas par uzbrūkoša tipa spēlētāju.


CR ir garāks un līdz ar to labāks aizsardzībā pēc standartiem/uzbrukumā pēc standartiem.
Ronaldo ir atlētiskāks/fiziski spēcīgāks/ātrāks ...

Un nesaki, ka visas šīs īpašības nenoder viņam darot savus tiešos pienākumus.

CR sevi ir apliecinājis kā labāko Pasaulē spēlējot Anglijā, un ceru, ka tiks pie labākā spēlētāja balvas spēlējot La Liga.

Mēs nezinām, kā spēlētu Messi, Anglijā. Tāpēc šeit nevis mīnuss Messi, bet gan + Ronaldo.



Kopumā CR ir daudz universālāks spēlētājs, nekā Messi.
Messi ir vārdos neaprakstāma tehnika. (sitiens, piespēle, dribls), bet vaitad tas ir galvenais. Jo CR neatpaliek sitienā, piespēlē - tikai driblā. Bet aizsardzībā, spēlē otrajā stāvā, ātrumā, fiziskajā spēkā viņš ir labāks.



Lai ko man kāds teiktu, bet Messi individuāli nav labāks kā Ronaldo. Šeit visu izsaka komandas spēks. Un tā tas ir bijis praktiski visu laiku futbolā, kad labākie uzvar pateicoties komandas sniegumam.

yRonaldo ir complite player!
tu pats ja kas uzrakstīji atbildi,Ronaldo ir spēcīgāks,ātrāks,garāks par Messi,labāk spēlē ar galvu utt,bet tāpat Messi pamanās gūt vairāk vārtus,izdala vairāk piespēles,tur jau tā lieta,ka nevērtē jau pēc fiziskajiem rādītājiem,bet gan pēc rezultātiem,tas tāpat kāpēc Real spēlē neitrālam skatītājam interesantāk nekā Barca,jo tas atbilst komplektācijai un tas nes rezultātus,bet rezultāti ir svarīgākie, nevis parādītais sniegums laukumā,ja netici,paprasi Chelsea faniem

     [+] [-]

, 2012-11-26 10:23, pirms 12 gadiem
Tas, ka šogad viņš uguņo pasaka protams daudz. Bet tai pat laikā, paskatamies uz iepriekšējiem gadiem ... Vienmēr CR ir bijis turpat, kur Messi. Vai pat guvis vairāk vārtus. Un tas jau tavuprāt vairs neko nepasaka, ka spēlētājs kurš nav uzbrucējs, spēj gūt tikpat vai vairāk vārtus. Tu izcel tikai šo gadu, bet CR šogad nav guvis vārtus?

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:05, pirms 12 gadiem
Man šķiet, ka mēs nedaudz mētājamies pa riņķi, atkārtojot viens otra teikto, bet bieži vien nepiefiksējot būtiskus argumentus, kuri mazina citus argumentus, kuri no jauna tiek izmantoti.
Pāris vārdos. Mesi ir labāks komandas spēlētājs, kamēr Ronaldu ir vairāk individuālists uz kuru visi cenšas spēlēt (īpaši jau Portugāles izlasē). Ronaldu arī ir uzbrūkoša tipa spēlētājs, bet ne tik universāls kā Mesi, jo viņu efektīvi var izmantot tikai vienā konkrētā pozīcijā. Kā jau tika minēts iepriekš, Ronaldu dara tieši to, kas ietilpst viņa pozīcijas spēlētāja pienākumos, tā ka neko TĀDU viņš nedara, lai būtu universālāks par Mesi. Un mēs vismaz nonācām pie kopsaucēja jautājumā, ka Ronaldu galvenais trumpis ir tieši fiziskie parametri, lai arī pat ar tiem viņš spēj tikai turēt līdzi Mesi, bet ne pārspēt. Ronaldu ir lielisks, bet Mesi - izcils, un ne tikai trofejas ir iemels, kāpēc Ronaldu ir Mesi ēnā. Es saprotu, kāpēc Ronaldu spēj izdarīt to, ko viņš dara, bet Mesi ģenialitātes atslēga man līdz galam nav izprotama. Šis ir klasiskais piemērs tam, ka mazs cinītis var apgāzt ļoti lielu vezumu. Spēlēt pa malu manuprāt ir vieglāk, nekā caur centru. Manā skatījumā Ronaldu ir "Real" vilcējs, bet Mesi ir "Barcelona" galvenais zobrats - vai pats atslēdznieks

     [+] [-]

, 2012-11-27 19:10, pirms 12 gadiem
P.S.- Iespējams, vairs neesmu tik zinošs NBA jautājumos, bet Mesi varētu būt Kobe, kamēr Ronaldu būtu kā Lebrons. Lebrons arī ir "Complete Player", bet Kober ir labākais, kas bijis pēc Džordana...manuprāt.