Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Barselona nenostājas pret Superlīgu: "Atteikšanās būtu bijusi vēsturiska kļūda"

Agris Suveizda

Barselona nenostājas pret Superlīgu: "Atteikšanās būtu bijusi vēsturiska kļūda"
Žuans Laporta. Foto: Zumapress.com/Scanpix

Arī Spānijas futbola klubs "Barcelona" beidzot izplatījis paziņojumu pēc Eiropas Superlīgas projekta apturēšanas.

""Barcelona" pievienojas vairuma lielo Eiropas futbola klubu uzskatam, ka pašreizējā sociāli ekonomiskajā klimatā ir nepieciešamas strukturālas reformas, lai garantētu pasaules futbola finansiālo ilgtspējību un konkurētspēju, uzlabojot faniem visā pasaulē piedāvāto produktu," teikts kluba mājaslapā. "Šajā kontekstā kluba valde steidzamības dēļ pieņēma piedāvājumu būt par vienu no Superlīgas dibinātājiem."

"Šis lēmums tika pieņemts ar pārliecību, ka tā būtu bijusi vēsturiska kļūda noraidīt šādu iespēju būt starp šā projekta līdzdibinātājiem. Kā vienam no vadošajiem sporta klubiem pasaulē, mūsu nodomi allaž ir būt priekšplānā, kas ir viena no kluba identitātes neatņemamām daļām gan sportiskajā, gan sociālajā, gan arī institucionālajā ziņā," paziņojumā turpināts.

Klubs norāda, ka jebkurā gadījumā gala lēmums piederētu kluba biedriem jeb balsstiesīgajiem faniem, tomēr Žuans Laporta, nesen atgriezies prezidenta amatā, šodien pauda atbalstu Superlīgas idejai un sacīja, ka tā futbolam ir absolūta nepieciešamība. Tādējādi "Barcelona" ir viens no četriem klubiem, vēl arī "Real Madrid", Turīnas "Juventus" un "Milan", kas vēl nav paziņojis par nodomu uzsākt izstāšanās procedūru no Superlīgas.

Izmantotie resursi:
https://www.fcbarcelona.com/en/club...

     [+] [-]

, 2021-04-22 21:17, pirms 3 gadiem
"Barcelona" pievienojas vairuma lielo Eiropas futbola klubu uzskatam, ka pašreizējā sociāli ekonomiskajā klimatā ir nepieciešamas strukturālas reformas, lai garantētu pasaules futbola finansiālo ilgtspējību", nevis futbola, bet dažu klubu labklājību, un tieši real ar barsu sačakarēja transfēra tirgu sacenšoties kurš kuru pārsitīs sākot ar Zidāna transfēru u.t.t.

  -3 [+] [-]

, 2021-04-22 21:27, pirms 3 gadiem
Uh šiem klubiem kaut kādas sankcijas vajadzētu piemērot, piemēram izslēgt no nākošā gada ČL, jo viņiem taču tāpat tas neliekas pievilcīgs turnīrs, lai kapā savā starpā pa piecām spēlēm katrs ar katru un priecājas un skaita cik miljonus nopelnīs lai nebankrotētu

  +1 [+] [-]

, 2021-04-22 21:27, pirms 3 gadiem
karlsons13 rakstīja: "Barcelona" pievienojas vairuma lielo Eiropas futbola klubu uzskatam, ka pašreizējā sociāli ekonomiskajā klimatā ir nepieciešamas strukturālas reformas, lai garantētu pasaules futbola finansiālo ilgtspējību", nevis futbola, bet dažu klubu labklājību, un tieši real ar barsu sačakarēja transfēra tirgu sacenšoties kurš kuru pārsitīs sākot ar Zidāna transfēru u.t.t.
Kādā veidā sačakarēja tirgu? Cik tad, Tavuprāt, pasaules labākajiem futbolistiem vajadzētu maksāt? Kāds no tiem klubiem pirka to, ko nevar atļauties?

     [+] [-]

, 2021-04-22 21:29, pirms 3 gadiem
Bet Superlīgas sakarā gan nesaprotu jēgu kaut ko pasākt, ja nav tiešām visi labākie klubi. Vai nu visi vai neviens.

     [+] [-]

, 2021-04-22 21:29, pirms 3 gadiem
ESL palikušas komandas kurām visvairāk vajag naudu , un ir ar lielākajiem deficītiem vieniem virs 1.2b, otriem 0.9b.

  +3 [+] [-]

, 2021-04-22 21:30, pirms 3 gadiem
Pirka, abas visu laiku aizņemas bankās naudu lai pirktu..

  -2 [+] [-]

, 2021-04-22 21:33, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Kādā veidā sačakarēja tirgu? Cik tad, Tavuprāt, pasaules labākajiem futbolistiem vajadzētu maksāt? Kāds no tiem klubiem pirka to, ko nevar atļauties?
Tiešā nozīmē-sačakarēja! Tā ir tīrākā stulbība, ja par spēlētāju jāmaksā 50+ miljoni+galīgi neadekvātas algas. Un tas nav stāsts tikai par Barsu un RMA. Tas ir arī stāsts par bagāto arābu šeihu sponsorētajiem klubiem.

  -2 [+] [-]

, 2021-04-22 21:34, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Kādā veidā sačakarēja tirgu? Cik tad, Tavuprāt, pasaules labākajiem futbolistiem vajadzētu maksāt? Kāds no tiem klubiem pirka to, ko nevar atļauties?
Jā, nevar!!! Kāds deficīts ir Barselona un REAL? Abi bankrotējuši!

  -1 [+] [-]

, 2021-04-22 21:45, pirms 3 gadiem
Visā šajā pasākumā man ir saglabājusies cieņa tikai pret Peresu un Anjelli, lai gan ne tuvu man Real vai Juve nav bijuši atbalstīto klubu sarakstā. Šiem vismaz ir iekšas cīnīties par savu ideju līdz galam, nevis kā MU un pārējie EPL klubi - aizbēgt ar "saldām" atrunām.

Barsai visizdevīgākā pozīcija - atbalstam, bet pēc statūtiem tas nav oficiāli.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-22 21:45, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešā nozīmē-sačakarēja! Tā ir tīrākā stulbība, ja par spēlētāju jāmaksā 50+ miljoni+galīgi neadekvātas algas. Un tas nav stāsts tikai par Barsu un RMA. Tas ir arī stāsts par bagāto arābu šeihu sponsorētajiem klubiem.
Okei, Tu būtu kluba prezidents, Tavā klubā spēlētu Zidans vai Ronaldu - par cik tu viņus pārdotu?

  +3 [+] [-]

, 2021-04-22 21:47, pirms 3 gadiem
balts rakstīja: Jā, nevar!!! Kāds deficīts ir Barselona un REAL? Abi bankrotējuši!
Nu zajebis, tad saprotu, ka jau nākamsezon šie vairs nebūs. Vai arī spēlēs segundā.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-22 21:49, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tiešā nozīmē-sačakarēja! Tā ir tīrākā stulbība, ja par spēlētāju jāmaksā 50+ miljoni+galīgi neadekvātas algas. Un tas nav stāsts tikai par Barsu un RMA. Tas ir arī stāsts par bagāto arābu šeihu sponsorētajiem klubiem.
Priekš tam ir transfēru fair play domāts. Kaut kā neesmu redzējis, ka real vai barsa ar to būtu bijušas problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-22 21:56, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Okei, Tu būtu kluba prezidents, Tavā klubā spēlētu Zidans vai Ronaldu - par cik tu viņus pārdotu?
Nē, protams, es viņu pārdotu atbilstoši tā brīža tirgus vērtībai.
Tikai mans stāsts bija vairāk par to, ka reiz bija brīdis, kurā pilnīgi bez kāda pamata, lai aizsargātos konkurentiem iespēju iegādāties kādu konkrētu spēlētāju, tika uzskrūvēta pilnīgi neadekvāta un tā brīža tirgus cenām neatbilstoša cena. Šīs spēlētājs par šo cenu tika nopirkts, un tajā brīdī tika pilnībā sagrauts viss futbola spēlētāju transfēru tirgus. Barsa un RMA bija visa tā pirmajās rindās. Šīs jau ir tikai sekas visam tam ko šie bagātie klubi sadarīja senākā, un ne tik senā, pagātnē.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-22 22:06, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, protams, es viņu pārdotu atbilstoši tā brīža tirgus vērtībai.
Tikai mans stāsts bija vairāk par to, ka reiz bija brīdis, kurā pilnīgi bez kāda pamata, lai aizsargātos konkurentiem iespēju iegādāties kādu konkrētu spēlētāju, tika uzskrūvēta pilnīgi neadekvāta un tā brīža tirgus cenām neatbilstoša cena. Šīs spēlētājs par šo cenu tika nopirkts, un tajā brīdī tika pilnībā sagrauts viss futbola spēlētāju transfēru tirgus. Barsa un RMA bija visa tā pirmajās rindās. Šīs jau ir tikai sekas visam tam ko šie bagātie klubi sadarīja senākā, un ne tik senā, pagātnē.
Kādā tieši veidā tas tirgus tika sagrauts? Cik zinu, joprojām futbolistus pērk, pārdod, pat mūsu virslīgas klubi to dara, kur tev kas ir sagrauts?

  -2 [+] [-]

, 2021-04-22 22:12, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Priekš tam ir transfēru fair play domāts. Kaut kā neesmu redzējis, ka real vai barsa ar to būtu bijušas problēmas.
Neesmu pētījis kā tur RMA transfēru tirgū uzvedās, bet Barsas darbības tajā ir ļoti interesantas. Piemēram, spēlētāju, ja tā var teikt, ņemšanu uz kredītu. Kas šobrīd šai komandai ir sagādājis nopietnas problēmas ar parādiem komandām, kurām jāmaksā par šiem spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2021-04-22 22:19, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Kādā tieši veidā tas tirgus tika sagrauts? Cik zinu, joprojām futbolistus pērk, pārdod, pat mūsu virslīgas klubi to dara, kur tev kas ir sagrauts?
Protams, pērk un pirks, bet tikai ir atklāts jautājums cik šīs cenas ir adekvātas, un kāpēc visās vadošajās Eiropas līgās ir tik milzīga noslāņošanās starp dažiem, ja tagad var teikt, bagātiem klubiem, un visiem pārējiem klubiem.
Tas ir tāpat kā ar uzskrūvētām cenām nekustāmā īpašuma tirgū, kurā cenas tipveida dzīvokļiem aug neatbilstoši to patiesai vērtībai, un aug līdz brīdim, kad šis burbulis plīst.
Tāds burbuļa plīšanas brīdis ir pienācis RMA un Barsai, kā arī vairākiem citiem šīs neveiksmīgās Superlīgas klubiem, kuri uz šīs līgas rēķina cerēja saglābt savus kluba finanšu stāvokļus, kuri daudzām ir bankrota priekšā.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-22 22:24, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Kādā veidā sačakarēja tirgu? Cik tad, Tavuprāt, pasaules labākajiem futbolistiem vajadzētu maksāt? Kāds no tiem klubiem pirka to, ko nevar atļauties?
ja reiz barsai ir parāds 1,2 miljardu apmērā, tad pirka daudzko, ko nevar atļauties!!

     [+] [-]

, 2021-04-22 22:26, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Neesmu pētījis kā tur RMA transfēru tirgū uzvedās, bet Barsas darbības tajā ir ļoti interesantas. Piemēram, spēlētāju, ja tā var teikt, ņemšanu uz kredītu. Kas šobrīd šai komandai ir sagādājis nopietnas problēmas ar parādiem komandām, kurām jāmaksā par šiem spēlētājiem.
Bet ja rodas nopietnas problēmas ar parādiem, tad attiecīgi arī tā ir viņu pašu atbildība un arī fair play sankcijas tiek iedarbinātas. Kur tur kas tiek čakarēts?

Bet jūs taču te runājāt par tiem pagātnes lielajiem transferiem, kas "čakarējot tirgu". Man interesē, kā tu to "adekvāto tirgus cenu" rēķini. Vot iedod tādam Ronaldu vērtību, zinot ne tikai viņa spēlētprasmi, bet milzu popularitāti ārpus tā. Krekli un visas citas pakārtotas figņas. Kādu vērtību tu viņam iedosi? Tur mierīgi visus 300 miljonus par viņu varēja maksāt, joprojām būtu vērts. Tas pats attiecas uz citiem LIELĀKAJIEM transferiem. Tie ir ārpuskārtas unikāli futbolisti, tur vērtība loģiski, ka ir debesīs.

     [+] [-]

, 2021-04-22 22:33, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet ja rodas nopietnas problēmas ar parādiem, tad attiecīgi arī tā ir viņu pašu atbildība un arī fair play sankcijas tiek iedarbinātas. Kur tur kas tiek čakarēts?

Bet jūs taču te runājāt par tiem pagātnes lielajiem transferiem, kas "čakarējot tirgu". Man interesē, kā tu to "adekvāto tirgus cenu" rēķini. Vot iedod tādam Ronaldu vērtību, zinot ne tikai viņa spēlētprasmi, bet milzu popularitāti ārpus tā. Krekli un visas citas pakārtotas figņas. Kādu vērtību tu viņam iedosi? Tur mierīgi visus 300 miljonus par viņu varēja maksāt, joprojām būtu vērts. Tas pats attiecas uz citiem LIELĀKAJIEM transferiem. Tie ir ārpuskārtas unikāli futbolisti, tur vērtība loģiski, ka ir debesīs.
Kā šobrīd izrādās, tad nevarēja un nevajadzēja maksāt.
Barsa pēdējos 2-3 gados transfēru tirgū tādus brīnumus ir sastrādājusi, ka brīnums kur Bartam&Co bija prāts. Tāpēc nav brīnums, ka viņiem ir vairāk kā 1 miljarda parāds.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-22 22:34, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, pērk un pirks, bet tikai ir atklāts jautājums cik šīs cenas ir adekvātas, un kāpēc visās vadošajās Eiropas līgās ir tik milzīga noslāņošanās starp dažiem, ja tagad var teikt, bagātiem klubiem, un visiem pārējiem klubiem.
Tas ir tāpat kā ar uzskrūvētām cenām nekustāmā īpašuma tirgū, kurā cenas tipveida dzīvokļiem aug neatbilstoši to patiesai vērtībai, un aug līdz brīdim, kad šis burbulis plīst.
Es runāju par Zidana līmeņa transferiem, par kuriem jūs te sākāt runāt, nevis TIPVEIDA dzīvokļiem, kas būtu vidēja līmeņa futbolists. Luksus precēm ir normāli, ja ir luksus cenas. Ja pilna pasaule ar tādiem Zidaniem, tad, lūdzu, rēķiniet tās vidējās cenas.

     [+] [-]

, 2021-04-22 22:36, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā šobrīd izrādās, tad nevarēja un nevajadzēja maksāt.
Barsa pēdējos 2-3 gados transfēru tirgū tādus brīnumus ir sastrādājusi, ka brīnums kur Bartam&Co bija prāts. Tāpēc nav brīnums, ka viņiem ir vairāk kā 1 miljarda parāds.
Ja barsa kaut ko pēdējos 2-3 gados sadarījusi, tam nav sakara ar tematu par pagātnes lielajiem zidanveida transferiem. Un nav arī sakara ar kādu čakarēšanu. Nopirki par dārgu, esi parādos - tātad viss normāli, pats atbildīgs.

  -1 [+] [-]

, 2021-04-22 22:38, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Es runāju par Zidana līmeņa transferiem, par kuriem jūs te sākāt runāt, nevis TIPVEIDA dzīvokļiem, kas būtu vidēja līmeņa futbolists. Luksus precēm ir normāli, ja ir luksus cenas. Ja pilna pasaule ar tādiem Zidaniem, tad, lūdzu, rēķiniet tās vidējās cenas.
Par cik sportisti tiek pirkti, un viņiem algas maksātas, avansā ar skatu pagātnē, tad nereti šīs, kā tu raksti, luksusa preces ir tikai spožas mantiņas un nekas vairāk.
Labs piemērs ir Neimārs, kuru nopērkot par 220 miljoniem+alga, ne tuvu nav atmaksājies priekš PSG.

  +2 [+] [-]

, 2021-04-22 22:47, pirms 3 gadiem
ABa rakstīja: Visā šajā pasākumā man ir saglabājusies cieņa tikai pret Peresu un Anjelli, lai gan ne tuvu man Real vai Juve nav bijuši atbalstīto klubu sarakstā. Šiem vismaz ir iekšas cīnīties par savu ideju līdz galam, nevis kā MU un pārējie EPL klubi - aizbēgt ar "saldām" atrunām.

Barsai visizdevīgākā pozīcija - atbalstam, bet pēc statūtiem tas nav oficiāli.
Cieņa pret čali, kurš, acis nepamirkšķinot, melus tev stāstīs. Pats sajāja visu tirgu sapirkās galacticos, nokļuva lielos parādos, ir dabūjis naudu no Spānijas valdības (spāņu nodokļu maksātāju naudas), lai nebūtu jādzīvo parādos un varētu iepirkt spēlētājus, un tagad stāsta, cik laba ideja ir bijusi kaut kāda SL, kur viņiem vieta ir garantēta tikai tādēļ, lai viņiem būtu garantēti ienākumi, jo, redz, futbols neizdzīvos bez SL un papildus ienākumiem (patiesībā Real neizdzīvos).

Pats savārīja mēslus un tagad mēģināja tikt laukā no tiem ļoti cūcīga veidā, pasviežot citus, mazākus klubus zem traktora. Un vēl ļoti priecīgs stāstīja, cik laba ir šāda ideja visam futbolam kopumā.

Ja tev ir cieņa pret čali bez jebkādiem morāles principiem un self-awareness, tad tas daudz par tevi pastāsta. Tad jau arī tev pret Hitleru ir cieņa, jo viņš par savu ideju par pasauli bez ebrejiem cīnījās gandrīz līdz galam.

     [+] [-]

, 2021-04-22 23:34, pirms 3 gadiem
to esprets
A ko tik ļoti emocionāli stāsti par Peresu? Varbūt objektīvam vērtējumam, pie viena, pastāstīsi arī par UEFA amatpersonu ienākumiem - cik daudz naudas viņi ir paņēmuši no arābiem, krieviem utt. par faktiski neko?!? Ko tieši viņi futbola labā dara, pirms piebāž savas kabatas pilnas? Klubu īpašnieki vismaz maksā algas spēlētājiem un nodrošina viņiem elitāru aprūpi, kādēļ gan lai nedrīkstētu prasīt pretī vismaz tik pat līdzvērtīgas tiesības kā funkcionāru kabinetos sēdētāju bars?

Nu un pie viena, apdomā psihiatra apmeklējumu. Futbola peripetiju sasaistīšana ar Hitleru - "tas daudz par tevi pastāsta".

     [+] [-]

, 2021-04-23 00:37, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik sportisti tiek pirkti, un viņiem algas maksātas, avansā ar skatu pagātnē, tad nereti šīs, kā tu raksti, luksusa preces ir tikai spožas mantiņas un nekas vairāk.
Labs piemērs ir Neimārs, kuru nopērkot par 220 miljoniem+alga, ne tuvu nav atmaksājies priekš PSG.
Neimārs varbūt nav, es nezinu. Bet tev ir kaut kādi dati par Neimāra kreklu pārdošanu, par reklāmu ienākumiem, kopš Neimārs pievienojās? Noteikti ļoti lielai futbola līdzjutēju daļai tikai tad PSG tā pa īstam parādījās "uz kartes". Un kur tad nu vēl visa Brazīlija. okei, gan jau brazīlijā visi staigā kreisajos ķīniešu kreklos, nezinu , bet tāpat tak raidtiesības, reklāmas un tādas figņas, noteikti psg kaut kādu piķi no tā smeļ.

Bet par tiem pagātnes transferiem, par kuriem jūs te runājāt, kas ķipa esot sākuši "čakarēt tirgu", tur točna nekas pārmaksāts nav. Vnk padomā pats, par cik tev būtu izdevīgi pirkt Zidanu vai Ronaldu, ja tu būtu real prezidents, piemēram.

     [+] [-]

, 2021-04-23 10:21, pirms 3 gadiem
ABa rakstīja: to esprets
A ko tik ļoti emocionāli stāsti par Peresu? Varbūt objektīvam vērtējumam, pie viena, pastāstīsi arī par UEFA amatpersonu ienākumiem - cik daudz naudas viņi ir paņēmuši no arābiem, krieviem utt. par faktiski neko?!? Ko tieši viņi futbola labā dara, pirms piebāž savas kabatas pilnas? Klubu īpašnieki vismaz maksā algas spēlētājiem un nodrošina viņiem elitāru aprūpi, kādēļ gan lai nedrīkstētu prasīt pretī vismaz tik pat līdzvērtīgas tiesības kā funkcionāru kabinetos sēdētāju bars?

Nu un pie viena, apdomā psihiatra apmeklējumu. Futbola peripetiju sasaistīšana ar Hitleru - "tas daudz par tevi pastāsta".
Tas, ka UEFA funkcionāri ir korumpēti un primāri domā par sevi ne futbolu nenozīmē, ka Peres ir labais.

Peres ir klajš melis un žuļiks. esperts ļoti pareizi viņu noraksturoja - ilgus gadus tērēja pāri saviem līdzekļiem, sakrāja mega parādus, tagad grib uz pārējo klubu un visas futbola piramīdas rēķina to visu saglābt (grib vēl vairāk naudas). Ja Real ir sūdīgi ar naudu - nedomājiet par Mbapē un nedodiet Alabam mega līgumu uz 5 gadiem.

To elitāro apkopi un algu spēlētājiem jau Real maksāja (lielā mērā) ne no savas nopelnītas vai īpašnieku naudas. To kā rakstīja esprets viņi darīja lielā mērā uz parāda un par Spānijas nodokļu maksātāju naudu.

Ja cieni Peresu par to, ka viņš cīnās par savu ideju (labumu), kura ir negodīga attiecībā pret pārējiem, līdz galam, tās ir Tavas tiesības. Bet brīnīties par analoģiju ar Ādolfu šādos apstākļos (paralēles tiešām var saskatīt, jo Peres acīmredzot uzskata, ka Real ir augstākā rasa un viņiem ir dieva dota tiesība būt visbagātākajam klubam) tad nav pamata.

     [+] [-]

, 2021-04-23 12:57, pirms 3 gadiem
Es NEVIENĀ BRĪDĪ neaizstāvu Peresu kā cilvēku! Man nav daļas gar viņu un Real. Es runāju par spēju palikt pie savas idejas. Cik zinu, viņš jau tāpat bez futbola pārvalda biznesus vairāk kā 10 miljardu vērtībā, tādēļ diez vai baidās vecumdienas pavadīt valsts pansionātā.

Komunisms nav dzīvotspējīgs nevienā jomā un futbols nav izņēmums. Arī šobrīd visi klubi nav vienādā situācijā un nekad nebūs. Ir naivi domāt, ka Perezs baigi baidās, ka Real kaut kad neiekļūs caur LaLigu uz ČL. Arī EPL var droši uzskatīt daudziem klubiem par slēgtu līgu, jo viņi nekad no tās nav izkrituši un neizkritīs pārredzamā nākotnē, pat ja ir jāpārdzīvo kāda krīze. Bet tur katru sezonu iekļūst tikai 2 jaunas komandas, bet SL solīja 5.

Vēsturiski revolūcijas organizēja idejas vārdā, bet naivi uzskatīt, ka revolucionāri gāžot varas nedomāja arī par materiālo labumu. Mans teksts par cieņu bija tādēļ, ka revolucionāriem ir jāapzinās, ka neveiksmes gadījumā ir jāmaksā ar savu galvu. Ja esi pārliecināts par ideju un gatavs par to cīnīties, tad nevar atļauties pēc pāris dienām jau bēgt atpakaļ un cerēt, ka viss būs atkal tāpat kā agrāk. Tādēļ mani apbēdina EPL klubi. Un tikai šādā nozīmē es izsaku cieņu pret Peresu un Anjelli, kuriem vismaz ir mugurkauls, lai gan man par lielu pārsteigumu, pasākums izrādījās ļoti slikti noorganizēts. Bet varbūt tas bija domāts tikai kā ģenerālmēģinājums...

     [+] [-]

, 2021-04-23 13:37, pirms 3 gadiem
Vai nu es kaut ko esmu palaidis garām kādas izmaiņas, vai nu joprojām EPL katru gadu izkrīt un nāk klāt 3 komandas, ne 2.

Protams, ka revolūcijas organizētāji pirmām kārtām domā par savu materiālo labumu. Arī Perezs. Man gan nešķiet, ka viņš maksās ar savu galvu (atšķirībā no Vudvarda, piemēram). Nepārzinu Spāņu troņu spēles, bet šķiet Perzu neviens pabīdīt malā nespēj, bet par savu reputāciju viņam, domāju nospļauties.

Izgāzās, šķiet tādēļ, ka JP Morgan džeki nebija rēķinājušies, ka būs tik milzīga sabiedrības, politiķu un sporta organizāciju pretestība. Amerikā dzīvojot, grūti saprast, ko nozīmē futbols Eiropā, un attiecīgās nodaļas ziņojumos, kuros par to gan jau, ka bija brīdināti viņi laikam nopietni neuztvēra. Bet ļoti ticami, ka tas ir iznācis (nedomāju, ka bija domāts) kā ģenerālmēģinājums. Tagad gan jau plānošanai un pārrunām ar visām iesaistītajām pusēm pieies daudz nopietnāk.

Bet sliktākais, ko UEFA var tagad darīt, ir likt visiem iesaistītajiem klubiem sodus. Tas attiecības, maigi sakot, neuzlabos. Un motivāciju mēģinājumu atkārtot nesamazinās. Tagad vajag meklēt kopīgus risinājumus.

     [+] [-]

, 2021-04-23 13:56, pirms 3 gadiem
Protams 3 izkrīt, drukas kļūda, bet doma nemainās. Es gan tāpat neuzskatu, ka tas plāns SL 15+5 būtu dzīvotspējīgs un pareizs. Bet paši veidotāji noteikti tur veiktu grozījumus plašākam lokam dalībnieku, ja projekts aizietu.

Nedomāju gan, ka JP Morgan tur kaut ko būtu nobremzējuši. Viss pajuka brīdī, kad EPL sāka atpakaļgaitu. Ja UEFA tagad nobanotu dalībniekus (ko viņi protams nedarīs to pašu finansiālo apsvērumu dēļ), uzreiz sastātos rinda ar gribētājiem maksāt par to, lai banotie 12 klubi sarīkotu savu "draudzības" turnīru. Uzmini, ko skatītos vairāk - ČL vai tādu 12 klubu turnīru?

     [+] [-]

, 2021-04-23 14:13, pirms 3 gadiem
Runājot par Vudvordu, ir lasītas daudz baumas. Bet arī viens fakts! Viņam tāpat gada nogalē beidzās darba līgums. Tagad tāpat vairs nenoskaidros, vai taisījās to pagarināt. Pēdējā laikā klubā notika vairākas strukturālas reformas vadībā. Bet laiks, kad paziņot par Vudvorda aiziešanu gada beigās, protams netika izvēlēts nejauši.

  +1 [+] [-]

, 2021-04-23 14:29, pirms 3 gadiem
ABa rakstīja: Protams 3 izkrīt, drukas kļūda, bet doma nemainās. Es gan tāpat neuzskatu, ka tas plāns SL 15+5 būtu dzīvotspējīgs un pareizs. Bet paši veidotāji noteikti tur veiktu grozījumus plašākam lokam dalībnieku, ja projekts aizietu.

Nedomāju gan, ka JP Morgan tur kaut ko būtu nobremzējuši. Viss pajuka brīdī, kad EPL sāka atpakaļgaitu. Ja UEFA tagad nobanotu dalībniekus (ko viņi protams nedarīs to pašu finansiālo apsvērumu dēļ), uzreiz sastātos rinda ar gribētājiem maksāt par to, lai banotie 12 klubi sarīkotu savu "draudzības" turnīru. Uzmini, ko skatītos vairāk - ČL vai tādu 12 klubu turnīru?
Atšķirība gan ir tajā, ka no EPL vai La Liga teorētiski var izkrist gan Man City, gan Real attiecīgi (praksē 99,9% neiespējami), viņi nav pasargāti no tā, kā viņi būtu ar SL, kur, piemēram, es nesaprotu ko tāds Arsenal un Tottenham darīja. Sportisko principu dēļ galīgi viņi tur nevar atrasties, par to jau arī cepiens. Un vietas ČL nav garantētas nevienam klubam 10 gadus uz priekšu.

Ja tagad būtu tāda SL nevis ČL, tad EPL jau klubi būtu pārstājuši cīnīties līgā, jo City ir praktiski ieguvusi titulu, par 4. vietu nav jācīnās, jo tu tāpat nākamgad spēlēsi SL, un komandas laukumā laistu vienīgi rezervistus un pārāk neiespringtu uz vietējo čempionātu. Savukārt tagad ir aizraujoši sekot līdzi rezultātiem, jo tik daudzas komandas cīnās par top 4.

Tas 12 klubu turnīrs pēc pāris gadiem gan cilvēkiem jau sēdētu aknās nedaudz, tām spēlēm vairs nebūtu tā asumiņa, jo tu gandrīz katru nedēļu to redzi. Tagad vismaz Chelsea, piemēram, ir interesanti spēlēt pret Real pirmo reizi vairāk kā 20 gadu laikā nevis 5. reizi gada laikā.

Protams, arī ČL (un UEFA) ir jāmainās, jāiet uz priekšu, taču SL bija risinājums pretējā virzienā. Labums gan tāds, ka vismaz pacēla to midzeni augšā.

     [+] [-]

, 2021-04-23 15:06, pirms 3 gadiem
to esprets
Jā, es idejiski atbalstu SL, bet ne formātā kādā tā tika pasniegta. Es jau tad, kad pasākums vēl bija dzīvs, rakstīju, ka noteikti tas paredzētais formāts mainīsies. Tas bija pasākums ar primāro mērķi klubiem atbrīvoties no UEFA. Pēc tam jau tāpat nāktos iesaistīt visus pārējos klubus sistēmā. Es neapgalvoju jo neesmu pārliecināts, ka jaunā sistēma un vadība būtu daudz labāka, bet kaut kādas sistēmiskas pārmaiņas ir nepieciešamas.

Skaidrs, ka šādi pasniegtā formātā vietējās līgās pazustu daļa intrigas, bet tāpat būtu iespējami vairāki varianti lai to atjaunotu. Jo neviens no klubiem netaisījās dēļ SL pamest savas līgas un arī paši nemaz negribētu bezjēdzīgas spēles. Neviens tak nenāktu tādas skatīties. Tāpat kā tagad ČL ir ļoti maza auditorija daudzām spēlēm, kur piem. Real spēlē ar kādu piem. Ungārijas klubu grupu turnīrā un vairs nevienai komandai no turnīra viedokļa īsti neko nevajag. Un tādas spēles ČL grupu turnīrā diemžēl ir diezgan daudz. Un šo apstākli SL daudz akcentēja - vairāk spēles ar intrigu (protams vēlams arī ar skaļiem brendiem), kuras varēs dārgāk pārdot, jo būs lielāka auditorija, tātad arī lielāki ienākumi klubiem un bez starpniekiem (lasi UEFA).

     [+] [-]

, 2021-04-23 15:18, pirms 3 gadiem
Un es tomēr nepiekrītu tiem daudz lasītajiem komentāriem, ka cilvēkiem pēc 5 gadiem apniks katru sezonu skatīties, kā piem Real spēlē pret MU vai Chelsea utt. Skatos EPL vairāk kā 20 gadus un nav apnicis skatīties MU pret Pool vai City un citus grandu dueļus. Katru sezonu tiek atrastas jaunas intrigas un scenāriji tādās spēlēs. Kādēļ lai ČL vai SL vai jebkādā citādi nosauktā turnīrā man tamlīdzīgas grandu kaujas apniktu kādreiz skatīties?

     [+] [-]

, 2021-04-23 18:57, pirms 3 gadiem
ABa rakstīja: Un es tomēr nepiekrītu tiem daudz lasītajiem komentāriem, ka cilvēkiem pēc 5 gadiem apniks katru sezonu skatīties, kā piem Real spēlē pret MU vai Chelsea utt. Skatos EPL vairāk kā 20 gadus un nav apnicis skatīties MU pret Pool vai City un citus grandu dueļus. Katru sezonu tiek atrastas jaunas intrigas un scenāriji tādās spēlēs. Kādēļ lai ČL vai SL vai jebkādā citādi nosauktā turnīrā man tamlīdzīgas grandu kaujas apniktu kādreiz skatīties?
Tāpēc, ka tie dueļi tāpat nav ikdiena, lai gan tagad ar vairāk labām komandām sanāk biežāk. Ja būtu tā, kā Perezs teica - katru nedēļu Real ar Juventus, Barcelona ar City utt. spēlētu, tad vairs nebūtu tas asumiņš. Cilvēki sāktu pierast pie tā. Tādēļ arī ir patīkami skatīties lielo klubu spēles. Tas ir cilvēka dabā - aprast ar lietām, kas notiek bieži/ikdienā.