Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Madrides "Real" parāda labāku futbolu, pirmais 0:0 El Clásico 17 gados

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Madrides "Real" parāda labāku futbolu, pirmais 0:0 El Clásico 17 gados
Karims Benzemā apdraud "Barcelona" vārtus. Foto: EPA/Scanpix

Šodien Barselonā izspēlēts El Clásico, kas bija Spānijas futbola čempionāta 10. kārtas pārceltā spēle. "Barcelona" savu līdzjutēju priekšā nespēja uzveikt Madrides "Real" (0:0), lai gan, objektīvi vērtējot, tuvāk gūtiem vārtiem bija pat viesi no galvaspilsētas. Tas bija pirmais 0:0 El Clásico kopš tālā 2002. gada.

El Clásico bija jānotiek 26. oktobrī, tomēr Katalonijas nemieru dēļ spēle tika pārcelta uz šodienu, 18. decembri. "Barcelona" un Madrides "Real" visas vēstures savstarpējo spēļu bilance bija līdzīga, tāpat tabulā abām komandām vienāds punktu skaits (35), tomēr izteikta mača favorīte bija "Barcelona" un ne jau tikai mājas faktora dēļ. Kopš 2017. gada sākuma "La Liga" ietvaros Katalonijas lepnumam piecās spēlēs četras uzvaras un neizšķirts.

Ernesto Valverde pēc smaga neizšķirta Sansebastjanā pret "Real Sociedad" (2:2) pamatsastāvā veica vienu izmaiņu - vidējā līnijā Nelsons Semedu aizvietoja Serhio Busketsu, attiecīgi Serži Roberto malējā aizsarga pozīciju nomainot pret pussarga pozīciju. Madrides "Real" svētdien izrāva neizšķirtu Valensijā (1:1), un Zinedins Zidāns veica trīs izmaiņas, pa vienai katrā līnijā. Uzbrukumā Rodrigo vietā Isko, vidējā līnijā aizsardzības speciālists Kazemiru Lukas Modriča vietā, bet aizsardzības labajā malā izgāja Ferlāns Mendī, nevis Načo, kurš tikai nesen atgriezies pēc savainojuma.

"Barcelona": ter Štēgens, Semedu, Pikē, Langlē, Alba, Roberto, Rakitičs, de Jongs, Mesi, Svaress, Grīzmans.
"Real Madrid": Kurtuā, Karvahals, Varāns, Ramoss, Mendī, Valverde, Kazemiru, Kross, Beils, Benzemā, Isko.

Pirmajās minūtēs "Barcelona" pārliecinoši kontrolēja bumbu. Tomēr tas neiezīmēja spēles rokrakstu. Neilgi pēc mača sākuma diezgan negaidīti apmēram 20 minūtes dominēja "Real". 17. minūtē Kazemiru sita ar galvu, un Žerārs Pikē izsita bumbu no vārtu līnijas. Tāpat Kazemiru no distances pārbaudīja ter Štēgena modrību, kā arī bija strīdīga epizode soda laukumā, kur tika klupināts un aiz krekla rauts Rafaels Varāns.

"Barcelona" tikai ap 30. minūti pārvarēja krīzi. Drīz vien mājinieki izveidoja ātru uzbrukumu - Tibo Kurtuā izgājienā spēlēja ar dūrēm, taču bumba nonāca uz kājas Lionelam Mesi. Argentīnietis raidīja bumbu pustukšajos vārtos, taču šoreiz jau Serhio Ramoss pretējos vārtos atkārtoja Pikē glābiņu, izsitot bumbu no vārtu līnijas. Tiesa, "Real" uzreiz atbildēja ar ārkārtīgi draudīgu Federiko Valverdes tālšāvienu (šoreiz vācu vārtsargs nebūtu glābējs), bumbai aizspurdzot gar stabu. Pēc 40 minūtēm "Real" sitienu skaita ziņā dominēja ar 11:2. Pēdējā piecminūtē labu momentu izveidoja Mesi, izvirzīdams sitiena pozīcijā Žordu Albu - aizsargs sita garām, un komandas pārtraukumā devās pie 0:0.

Arī otro puslaiku "Real" sāka moži un brīžam pat jau bija sadzirdama neapmierināta svilpšana no "Barcelona" līdzjutējiem savu spēlētāju virzienā. Vārtu gūšanas iespēju gan praktiski nebija, un tikai puslaika vidū vispirms Mesi netrāpīja pa bumbu no labas pozīcijas (tiešām viņš tomēr ir tikai cilvēks?), savukārt pretējā pusē bīstamu uzbrukumu ar neprecīzu sitienu noslēdza Gerets Beils.

72. minūtē Beils citā epizodē guva vārtus, taču piespēlētājam Mendī tika fiksēts tiešām neliels aizmugures stāvoklis. Spēles beigu daļā iniciatīvu pārņēma "Barcelona", taču līdz ļoti labām epizodēm nenonāca. Spēle beidzās bez vārtiem, un tas bija pirmais 0:0 El Clásico kopš 2002. gada. Kopā 243 oficiālajos dueļos šis bija tikai devītais bezvārtu neizšķirts. Komandas tabulā pēc šī vakara saglabājušas vienādu punktu skaitu.

"La Liga", 10. kārta (pārceltā spēle)

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Barcelona - Real Madrid0:0-

Bezvārtu neizšķirti El Clásico

Nr.Gads
1.1931.
2.1940.
3.1973.
4.1973.
5.1975.
6.1987.
7.1989.
8.2002.
9.2019.

Spānijas futbola čempionāts

VKomandaSUNZVārtiP
1.Barcelona 17 113343:20 36
2.Real Madrid 17 106133:12 36
3.Sevilla 17 94421:17 31
4.Getafe 17 86326:16 30
5.Atletico 17 78218:10 29
6.Real Sociedad 17 84528:20 28
7.Athletic Bilbao 17 76419:12 27
8.Valencia 17 76427:24 27
9.Granada 17 73724:22 24
10.Osasuna 17 58422:20 23
11.Levante 17 72822:26 23
12.Real Betis 17 65624:29 23
13.Villarreal 17 64730:25 22
14.Deportivo Alaves 17 54818:24 19
15.Valladolid 17 47614:20 19
16.Eibar 17 44915:28 16
17.Mallorca 17 431018:30 15
18.Celta 17 35914:25 14
19.Leganes 17 241112:28 10
20.Espanyol 17 241112:32 10

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKlubsVārti
1.-2.L.MesiBarcelona12 (2)
1.-2.K.BenzemāReal Madrid12 (2)
3.L.SvaressBarcelona9
4.-6.Ž.MorenoVillarreal8
4.-6.L.MoronsReal Betis8
4.-6.AnhelsGetafe8
7.L.PeressAlaves8 (4)
8.-9.V.ŽuzēReal Sociedad7
8.-9.HoseluDeportivo Alaves7

     [+] [-]

, 2019-12-18 22:56, pirms 5 gadiem
Šosezon Fede gan laukumā lielisks.
Pret Varānu divas tīras pendeles,bet pat VAR neskatās

  +1 [+] [-]

, 2019-12-18 22:58, pirms 5 gadiem
Barsai loti nabadziga spele

  +2 [+] [-]

, 2019-12-18 23:03, pirms 5 gadiem
Barcas izteele uzbrukumaa vienkaarshi iespaarda,viena vieniiga kombinaacija pa speeli,ar Albas ieraushanos pa savu malu,vairaak nekaa,tik ceriiba ka Messi kaut kur aizkjersies un kaut ko izdomaas.
Presings ar izcils,nostaasimies divaas rindaas pa chetri un nevis meegjinaasim atnjemt bumbu,bet staaveesim pa metru no pretspeeleetaaja.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-18 23:05, pirms 5 gadiem
par labu nenaak arii tas,ka Real aciimredzami bija niknaaki,visaas 50/50 epizodees 95% bumbu savaaca Real speeleetaaji.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-18 23:05, pirms 5 gadiem
Barsa vispar dazreiz liekas ka nesaprot ko dara, dod Messi bumbu kaut vinam blakam 1-2 speletaji, otra mala Grizmans viens stav un rada ar roku. Suaress ir vislielakais piemers tam

  -1 [+] [-]

, 2019-12-18 23:05, pirms 5 gadiem
Ņemot vērā Real lazareti...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-18 23:05, pirms 5 gadiem
Real presings nedeva Barcai izpausties.
Tajā pat laikā Real presingoja saprātīgi, aizsardzībā atgriežoties disciplinēti, kad Barca ieguva stabilu bumbas kontroli.

Un tomēr, Barca ļāva brīvi izpausties Real wing-backiem, īpaši Mendī kreisajā pusē, taču tas noveda pie daudziem jo daudziem centrējumiem no Real puses, kuri tīri procentuāli bija samērā bezjēdzīgi. Pat neskatoties uz epizodiskām Ramosa un Varāna reidiem uz pretinieka soda laukumu.

Kopumā... spēle, kurā abi bija pājāk nevarīgi otram tā īsti kaut ko nodarīt.
Daudz pārķertu piespēļu, daudz bumbas kontroles maiņu.
Samērā likumsakarīgs rezultāts.

Labākie abās komandās, manuprāt: Kazemiru Real un Messi Barcai (par piespēli-konfekti, pēc kuras Alba nopūdelēja fantastisku iespēju; par pašaizliedzību aizsardzībā)
Sliktākie: Kross (neraksturīgi daudz zaudētu bumbu un ne to labāko darbību) un Rakitičs (da looooģiski)...

Varbūt Busketss ļoti pietrūka, lai spēle būtu pozicionāli līdzvērtīgāka.
Un Azārs, iespējams, pietrūka, lai šādu Barcu tomēr saraustītu gabalos.

     [+] [-]

, 2019-12-18 23:05, pirms 5 gadiem
Real izskatījās ļoti labi. Šodien laukuma bija gandrīz tie paši spēlētāji, kas nīkuļoja pagājušogad, bet tagad - pilnīgi cits līmenis.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-18 23:06, pirms 5 gadiem
Reāli tas koefs bija fufelis, varēja labi uzvārīties gambleri

  +2 [+] [-]

, 2019-12-18 23:07, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Šosezon Fede gan laukumā lielisks.
Pret Varānu divas tīras pendeles,bet pat VAR neskatās
da labi... nebija tur nevienas pendeles - pirmajaa momentaa Langlee ar galvu bumbaa speeleeja, kaada starpiiba, kaa tur varaans zem vinja kaajas patraapiijaas, otrajaa Rakitichs jau sen vinju bija palaidis, kad vinsh noveelaas, turklaat bumbas tur tuvumaa nebija. tad jau tikpat labi var teikt, ka ramoss traapiija pa kaajaam Suaresam, kad sitiens nesanaaca un vinsh netraapiija pa bumbu.

P.S. briesmiigs clasico, briesmiigi Valverdes leemumi, Suaresam "muuzha speele" - vairaak trauceeja nekaa paliidzeeja.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-18 23:09, pirms 5 gadiem
555 rakstīja: da labi... nebija tur nevienas pendeles - pirmajaa momentaa Langlee ar galvu bumbaa speeleeja, kaada starpiiba, kaa tur varaans zem vinja kaajas patraapiijaas, otrajaa Rakitichs jau sen vinju bija palaidis, kad vinsh noveelaas, turklaat bumbas tur tuvumaa nebija. tad jau tikpat labi var teikt, ka ramoss traapiija pa kaajaam Suaresam, kad sitiens nesanaaca un vinsh netraapiija pa bumbu.

P.S. briesmiigs clasico, briesmiigi Valverdes leemumi, Suaresam "muuzha speele" - vairaak trauceeja nekaa paliidzeeja.
Piekrītu, ka pendeļu tur nebija

  +1 [+] [-]

, 2019-12-18 23:10, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja:
Raks suudiigs? nu nu, manupraat, nospeeleeja ljoti labi, vienreiz biistami kljuudiijaas piespeelee, savaadaak labi saaka uzbrukumus, iipashi 2.puslaikaa. ar RSO speeles liimenja Busketu Barcai buutu veel lielaakas probleemas.
ja azaars buutu, tad varbuut madride tik labi nespeeleetu aizsardziibaa - shodien beils uzkriitoshi daudz paliidzeeja, taa parasti vinjiem ir liela probleema.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-18 23:10, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: Šosezon Fede gan laukumā lielisks.
Pret Varānu divas tīras pendeles,bet pat VAR neskatās
Es nezinu vai divas,tris,bet kur no augshas iekrameja pa kaju,to gan vareja paskatities!
Kopsuma patik Real spele,presings,bumbu partvershana! Man liekas ka Beila vieta vaidzeja laist Jovicu,lai tas biezak ganas pa priekshu,jo kad Benzema gaja uz vidu,lai sapeletos,prieksha nebija neviens!

     [+] [-]

, 2019-12-18 23:14, pirms 5 gadiem
Modritis rakstīja: Es nezinu vai divas,tris,bet kur no augshas iekrameja pa kaju,to gan vareja paskatities!
Kopsuma patik Real spele,presings,bumbu partvershana! Man liekas ka Beila vieta vaidzeja laist Jovicu,lai tas biezak ganas pa priekshu,jo kad Benzema gaja uz vidu,lai sapeletos,prieksha nebija neviens!
Man liekas, Beils, kaut arī nebija pats spilgtākais spēlētājs, tomēr no sastāva ārā nekrita un savu darbiņu darīja. Jovičs parasti ir nemanāmāks.

     [+] [-]

, 2019-12-18 23:14, pirms 5 gadiem
555 rakstīja: Raks suudiigs? nu nu, manupraat, nospeeleeja ljoti labi, vienreiz biistami kljuudiijaas piespeelee, savaadaak labi saaka uzbrukumus, iipashi 2.puslaikaa. ar RSO speeles liimenja Busketu Barcai buutu veel lielaakas probleemas.
ja azaars buutu, tad varbuut madride tik labi nespeeleetu aizsardziibaa - shodien beils uzkriitoshi daudz paliidzeeja, taa parasti vinjiem ir liela probleema.
Manuprāt tieši dēļ pārāk mīkstas vidējās līnijas Barca šodien pazaudēja posession.
Krosam arī nebija labākā diena (pat Messi, nez... Valverdes mēģinājumā teikt, lai Barca špiko Real spēli???... Krosam ņēma bumbu nost), bet Kazemiru, apvienojumā ar Real uzbrūkošās līnijas palidzību un agresīvu Ramosa pieslēgšanos arī bumbas izcīņā vidējā līnijā, kopumā Barcas vidējā līnija zaudēja.
Un... kas uzvar vidējā līnijā, tas pasūta mūziku, kā jau mēs zinām.

  -1 [+] [-]

, 2019-12-18 23:15, pirms 5 gadiem
Magnijs rakstīja: Man liekas, Beils, kaut arī nebija pats spilgtākais spēlētājs, tomēr no sastāva ārā nekrita un savu darbiņu darīja. Jovičs parasti ir nemanāmāks.
Es domaju par to,lai kads,iznemot Benzema ir vartu prieksha,jo biezi sanaca ta,ka aizardziba redzams caurums,bet tur neviens nav,jo Benzema sapelesjas centra vidu!

  +1 [+] [-]

, 2019-12-18 23:20, pirms 5 gadiem
555 rakstīja: Raks suudiigs? nu nu, manupraat, nospeeleeja ljoti labi, vienreiz biistami kljuudiijaas piespeelee, savaadaak labi saaka uzbrukumus, iipashi 2.puslaikaa. ar RSO speeles liimenja Busketu Barcai buutu veel lielaakas probleemas.
ja azaars buutu, tad varbuut madride tik labi nespeeleetu aizsardziibaa - shodien beils uzkriitoshi daudz paliidzeeja, taa parasti vinjiem ir liela probleema.
Kas attiecas uz Azāru, viņam ir raksturīgi reidi vienatnē pa visu pretinieka laukuma pusi un soda laukuma tuvumu, uzvelkot uz sevi vairākus pretiniekus, t.i., atbrīvojot citus.
Domāju, ka tas pietrūka šodien Real - nedaudz izraustīt Barcu. Jo lielākoties, viss atkal un atkal Real uzbrukumos noveda pie bumbas laukuma stūrī... un Mendī centrējuma, vai atspēles atpakaļ, šķērsām.
Azārs butu varejis to Real uzbrukuma statismu kliedēt.

Bet par to, ka tas arī varetu būt neliels robs aizsardzībā... iespējams. Piekrītu. Bet jautājums ir, vai ieguvumi no Azāra nebūtu lielāki kā zaudējumi. Jo piemēram, Lenglē, šodien izskatījās tramīgs pāris epizodēs. Ja būtu vēl uzspiests? Ej nu sazin.

     [+] [-]

, 2019-12-19 00:06, pirms 5 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kas attiecas uz Azāru, viņam ir raksturīgi reidi vienatnē pa visu pretinieka laukuma pusi un soda laukuma tuvumu, uzvelkot uz sevi vairākus pretiniekus, t.i., atbrīvojot citus.
Domāju, ka tas pietrūka šodien Real - nedaudz izraustīt Barcu. Jo lielākoties, viss atkal un atkal Real uzbrukumos noveda pie bumbas laukuma stūrī... un Mendī centrējuma, vai atspēles atpakaļ, šķērsām.
Azārs butu varejis to Real uzbrukuma statismu kliedēt.

Bet par to, ka tas arī varetu būt neliels robs aizsardzībā... iespējams. Piekrītu. Bet jautājums ir, vai ieguvumi no Azāra nebūtu lielāki kā zaudējumi. Jo piemēram, Lenglē, šodien izskatījās tramīgs pāris epizodēs. Ja būtu vēl uzspiests? Ej nu sazin.
tas gan, aizsardziibaa bardaks bija, madridei pietruuka nedaudz sapraata peedeejaa liinijaa.
Slēpts komentārs: Hose Girtinho
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-12-19 00:36, pirms 5 gadiem
555 rakstīja: da labi... nebija tur nevienas pendeles - pirmajaa momentaa Langlee ar galvu bumbaa speeleeja, kaada starpiiba, kaa tur varaans zem vinja kaajas patraapiijaas, otrajaa Rakitichs jau sen vinju bija palaidis, kad vinsh noveelaas, turklaat bumbas tur tuvumaa nebija. tad jau tikpat labi var teikt, ka ramoss traapiija pa kaajaam Suaresam, kad sitiens nesanaaca un vinsh netraapiija pa bumbu.

P.S. briesmiigs clasico, briesmiigi Valverdes leemumi, Suaresam "muuzha speele" - vairaak trauceeja nekaa paliidzeeja.
Ko pie velna tu murgo? Lengets ar kāju iesit Varanam augšstilbā tā, ka pat ir acīredzams kājas nospiedums un TAS NAV PĀRKĀPUMS?

     [+] [-]

, 2019-12-19 07:16, pirms 5 gadiem
marauders rakstīja: Ko pie velna tu murgo? Lengets ar kāju iesit Varanam augšstilbā tā, ka pat ir acīredzams kājas nospiedums un TAS NAV PĀRKĀPUMS?
kaapeec lai buutu? Langlee ir pirmais pie bumbas un nospeelee tajaa (ar galvu, kaajas tur pat tuvumaa nav). tas ir kaa gaisa divciinjaas, kur kaads uzvar, nospeelee bumbaa, otrs nemaz neuzlec un tiek nonests. so what? kaada Langlee dalja, kur tur varaans bija?
ja varaans buutu pirmais pie bumbas, piemeeram, ar galvu to pamestu taalaak un ietu peec taas, bet Langlee vinjam ar kaaju pa augsshtilbu, notriecot - nu skaidrs, pendele. bet te ta kas? par to ka kaads kaadam ar kaaju traapiija? nu tad peec katra stuura buus pa 2aam pendeleem. tad kaapeec juus nerunaajat par pendeleem Messi reidos soda laukumaa, kur vinsh principiaali nostaaveeja? tur vinjam pat bumba bija.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-19 09:19, pirms 5 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Real" var būt laimīgi par punktu, tas nu ir skaidrs. Tiesnesis lielisks.
neesi bikiņ dīvains? tas jau uz Barca vārtiem pendeles netika nozīmētas!

     [+] [-]

, 2019-12-19 09:43, pirms 5 gadiem
555 rakstīja: kaapeec lai buutu? Langlee ir pirmais pie bumbas un nospeelee tajaa (ar galvu, kaajas tur pat tuvumaa nav). tas ir kaa gaisa divciinjaas, kur kaads uzvar, nospeelee bumbaa, otrs nemaz neuzlec un tiek nonests. so what? kaada Langlee dalja, kur tur varaans bija?
ja varaans buutu pirmais pie bumbas, piemeeram, ar galvu to pamestu taalaak un ietu peec taas, bet Langlee vinjam ar kaaju pa augsshtilbu, notriecot - nu skaidrs, pendele. bet te ta kas? par to ka kaads kaadam ar kaaju traapiija? nu tad peec katra stuura buus pa 2aam pendeleem. tad kaapeec juus nerunaajat par pendeleem Messi reidos soda laukumaa, kur vinsh principiaali nostaaveeja? tur vinjam pat bumba bija.
+++
Tad Anglijas futbols vispār būtu viens vienīgs pendeļu konkurss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-12-19 15:53, pirms 5 gadiem
555 rakstīja: kaapeec lai buutu? Langlee ir pirmais pie bumbas un nospeelee tajaa (ar galvu, kaajas tur pat tuvumaa nav). tas ir kaa gaisa divciinjaas, kur kaads uzvar, nospeelee bumbaa, otrs nemaz neuzlec un tiek nonests. so what? kaada Langlee dalja, kur tur varaans bija?
ja varaans buutu pirmais pie bumbas, piemeeram, ar galvu to pamestu taalaak un ietu peec taas, bet Langlee vinjam ar kaaju pa augsshtilbu, notriecot - nu skaidrs, pendele. bet te ta kas? par to ka kaads kaadam ar kaaju traapiija? nu tad peec katra stuura buus pa 2aam pendeleem. tad kaapeec juus nerunaajat par pendeleem Messi reidos soda laukumaa, kur vinsh principiaali nostaaveeja? tur vinjam pat bumba bija.
https://www.marca.com/en/football/r...

bet nu netaisos ar sc cirvjiem strīdēties.

     [+] [-]

, 2019-12-19 15:56, pirms 5 gadiem
Bija divi acīmredzami pārkāpumi pret Varane, kas pat netika VARā izskatīti.

     [+] [-]

, 2019-12-19 16:01, pirms 5 gadiem
Un nemaz nerunāsim, ka Alejandro Hernandez Hernandez ir tiesnesis, kas vēsturē ir izcēlies ar biased decision against rm.

     [+] [-]

, 2019-12-19 16:14, pirms 5 gadiem
marauders rakstīja: Un nemaz nerunāsim, ka Alejandro Hernandez Hernandez ir tiesnesis, kas vēsturē ir izcēlies ar biased decision against rm.
pats tu esi cirvis. protams, ka pro-madrides aviize marca laizh pro-madrides viedokljus.
un VARa tiesnesis var zinjot galvenajam, ja ir kaadas aizdomas, bet vinsh nezinjoja, taapeec arii vinsh neskatiijaas. un diezgan saprotams, kaapeec nedeva shaubiigas pendeles (veel tikai taa truuka, ja tas notiktu otraa speelee peec kaartas, peec RSO - te arii skaidrojums, kaapeec Barca taa njeemaas peec peedeejaas speeles), taa jau viss pasaakums beidzaas ar masu nemieriem.
un no ernandesa-ernandesa Barca ir cietusi ne mazaak kaa madride, tostarp arii clasico, piemeeram, ko vien veerts bija Serhi Roberto noraidiijums par marselu teaatri.

THO ir pilniibaa mainiijis madrides kultuuru. var tikai pabriiniities, kaa peec katra clasico raudaashana par katru striidiigu epizodi.