Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Argentīnietis Agvero veselības problēmu dēļ lemj pārtraukt futbolista karjeru

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Argentīnietis Agvero veselības problēmu dēļ lemj pārtraukt futbolista karjeru
Serhio Agvero. Foto: zumapress/Scanpix

Spānijas ''Barcelona'' futbolists Serhio Agvero šodien speciāli sasauktā preses konferencē pavēstīja, ka veselības problēmu dēļ viņš ir spiests pārtraukt spožo futbolista karjeru.

33 gadus vecais Argentīnas futbolists Serhio Agvero karjeras laikā spēlējis četrās komandās - no 2003. līdz 2006. gadam Argentīnas komandā ''Independiente'', no 2006. līdz 2011. gadam Madrides ''Atletico'', no 2011. līdz 2021. gadam ''Manchester City'', bet šajā starpsezonā argentīnietis pārcēlās uz ''Barcelona''.

Visrezultatīvākais Agvero bija Mančestras rindās, kur 275 spēļu laikā Premjerlīgā guva 184 vārtus, esot ''City'' visu laiku labākais vārtu guvējs. Kopā ar komandu uzbrucējs piecas reizes kļuva par Premjerlīgas uzvarētāju, viņš ir ceturtais visu laiku labākais Premjerlīgas vārtu guvējs un labākais ārzemnieks, kā arī visvairāk ''hat-trick'' guvušais futbolists. Kopā ar Argentīnas izlasi Agvero 2014. gadā aizkļuva līdz Pasaules kausa finālam, bet 2021. gadā izcīnīja ''Copa America'' titulu. 101 spēlē Argentīnas sastāvā spēlētājs guvis 41 vārtus.

Serhio Agvero karjera ''Barcelona'' sastāvā aprāvās īsti nesākusies. Oktobra beigās Spānijas čempionāta spēlē pret ''Alaves'' pirmā puslaika beigās spēlētājs sūdzējās par sāpēm krūtīs un reibumu, tiekot vēlāk nomainīts. Novembra ievadā ''Barcelona'' informēja, ka Agvero nespēlēs vismaz trīs mēnešus.

Šodien tika sasaukta speciāla preses konferencē, kurā piedalījās pats futbolists un ''Barcelona'' prezidents Žuans Laporta. Ar asarām acīs Agvero paziņoja, ka veselības problēmu dēļ viņš ir spiests pārtraukt sportista karjeru. ''Esmu nolēmis beigt karjeru. Šis ir ļoti grūts brīdis, taču tas ir manas veselības labā, kas ir galvenais iemesls, kāpēc beidzu karjeru. Esmu bijis labu mediķu rokās, kuri man ieteica noslēgt sportista gaitas,'' preses konferenci iesāka Agvero.

Spēlētājs lēmumu pieņēmis pirms nedēļas, un šodien visiem pateicās par savu laiku futbolā: "Vēlos visiem pateikt, ka darīju visu iespējamo, lai atgrieztos. Jau kopš piecu gadu vecuma sapņoju, ka spēlēšu futbolu. Esmu lepns par savu karjeru. Vēlos pateikties visiem, neatkarīgi, kur esmu spēlējis - ''Atletico'', ''Manchester City'' vai ''Barcelona''.''

1 2 39 komentāri
Slēpts komentārs: Sporta Karalis
Slēpts komentārs: yura
Slēpts komentārs: cobham

  +5 [+] [-]

, 2021-12-15 14:37, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Sūda 💉 dēļ
Tavu stulbumu tas gan neattaisno
Slēpts komentārs: cobham

  +6 [+] [-]

, 2021-12-15 15:05, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Bostonieti - gada laikā jau vairāk kā 180 sportistu saļimuši uz laukuma, daudzi nomiruši. No kā pēkšni, kovida? Sorry bet stulbs diemžēl esi tu. Droši dodies pēc būsterīša
Pirms tam visi skrēja profesionālajaa sportā veseli kā rutki rozā vaigiem!!🤣

  +5 [+] [-]

, 2021-12-15 15:11, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Bostonieti - gada laikā jau vairāk kā 180 sportistu saļimuši uz laukuma, daudzi nomiruši. No kā pēkšni, kovida? Sorry bet stulbs diemžēl esi tu. Droši dodies pēc būsterīša
Mira pirms pieci gadi un mirs pēc pieci.Nothing new
180 uz pasauli gan ir daudz.Šausmīgi.
Turpini valkāt savu folija cepuri

     [+] [-]

, 2021-12-15 15:17, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Sūda 💉 dēļ
Rakstā - Oktobra beigās Spānijas čempionāta spēlē pret ''Alaves'' pirmā puslaika beigās spēlētājs sūdzējās par sāpēm krūtīs un reibumu...

Sāpes krūtīs acīmredzot Tevis minētā iemesla dēļ, bet no kā reibums?

  +5 [+] [-]

, 2021-12-15 15:21, pirms 3 gadiem
Labi, ka Covid vakcīnas nebija jau laikos, kad arī Latvijas sportā bijušas vairākas melnas lappuses saistībā ar veselību uz laukuma, jo tad te daži arī tos pierakstītu vakcīnas blaknēm

  -3 [+] [-]

, 2021-12-15 15:54, pirms 3 gadiem
Šoreiz nav tiešu norāžu, ka tieši ar divām potēm pabeigtā vakcinācija tieši ietekmējusi Aguero tahikardiju. Protams, kā vakcinācijas "headlineram", būtu dīvaini to sasaistīt un atzīties.
Kas dīvaini, BING un GOOGLE ir izņēmuši kaudzēm saites uz šo lietu, tāpēc par šādām lietām labāk izmantot YANDEX vai kādus neatkarīgos meklētājus.
Tomēr, neieslīgstot sazvērestības teorijās, pat ja tās šobrīd izpildās neredzētā ātrumā, daudzi piemin KARMAS esksistenci, jo Aguero saļima laukumā dažas nedēļas pēc iesaistīšanās reklāmas kampaņā par COVID potēm 12 gadus veciem bērniem.
Saitīte (ar saitītēm iekš teksta): https://thecovidworld.com/sergio-ag...

  -2 [+] [-]

, 2021-12-15 16:08, pirms 3 gadiem
Bostonietis rakstīja: Mira pirms pieci gadi un mirs pēc pieci.Nothing new
180 uz pasauli gan ir daudz.Šausmīgi.
Turpini valkāt savu folija cepuri
Ko var muldēt un birkas karināt cilvēkiem, kuru viedoklis atšķirās no tavējā. Tas ka šīs ''vakcīnas'' sabiezina asinis un taisa trombus ir skaidrs, tas vairs nav nekas jauns un tas nav nekas tāds, ko pat ražotāji noliegtu. Tas ka daudzi sportisti un arī parasti cilvēki mokās un cīnās ar sekām ir fakts. Vēl fakts ir tas, ka tās potes ne sūda nepalīdz. Fakts ir tāds, ka vakcīnu uzņēmumu akcionāri tagad peldās naudā un piekukuļot jefiņus kuri ir pie varas nav dārgs prieks. Tirānija pieņemas spēkā un potēšanas un vīrusi nekad nebeigsies Priekā.

  -3 [+] [-]

, 2021-12-15 16:11, pirms 3 gadiem
Ja vēl kāds domā ka ne dēļ vakcīnas, tad lūdzu jums statistika. Laikā kopš vakcinācijas sākuma,par 500 % pieaudzis sportistu skaits,kas sūdzas par sirds,asinsrites sistēmas traucējumiem.

  +3 [+] [-]

, 2021-12-15 16:16, pirms 3 gadiem
cobham rakstīja: Bostonieti - gada laikā jau vairāk kā 180 sportistu saļimuši uz laukuma, daudzi nomiruši. No kā pēkšni, kovida? Sorry bet stulbs diemžēl esi tu. Droši dodies pēc būsterīša
kur var atrast info par tiem 180 laļimušajime un nomirušajiem?

  -1 [+] [-]

, 2021-12-15 16:16, pirms 3 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Ko var muldēt un birkas karināt cilvēkiem, kuru viedoklis atšķirās no tavējā. Tas ka šīs ''vakcīnas'' sabiezina asinis un taisa trombus ir skaidrs, tas vairs nav nekas jauns un tas nav nekas tāds, ko pat ražotāji noliegtu. Tas ka daudzi sportisti un arī parasti cilvēki mokās un cīnās ar sekām ir fakts. Vēl fakts ir tas, ka tās potes ne sūda nepalīdz. Fakts ir tāds, ka vakcīnu uzņēmumu akcionāri tagad peldās naudā un piekukuļot jefiņus kuri ir pie varas nav dārgs prieks. Tirānija pieņemas spēkā un potēšanas un vīrusi nekad nebeigsies Priekā.
Viņam taču nav viedokļa.Viņam nav nozīmes kur ir problēma,un piešuj visam covid

  -1 [+] [-]

, 2021-12-15 16:22, pirms 3 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Ko var muldēt un birkas karināt cilvēkiem, kuru viedoklis atšķirās no tavējā. Tas ka šīs ''vakcīnas'' sabiezina asinis un taisa trombus ir skaidrs, tas vairs nav nekas jauns un tas nav nekas tāds, ko pat ražotāji noliegtu. Tas ka daudzi sportisti un arī parasti cilvēki mokās un cīnās ar sekām ir fakts. Vēl fakts ir tas, ka tās potes ne sūda nepalīdz. Fakts ir tāds, ka vakcīnu uzņēmumu akcionāri tagad peldās naudā un piekukuļot jefiņus kuri ir pie varas nav dārgs prieks. Tirānija pieņemas spēkā un potēšanas un vīrusi nekad nebeigsies Priekā.
nebeigsies līdz apsprāgs visi pajoļi kā tu.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-15 16:23, pirms 3 gadiem
edgarjans rakstīja: Ja vēl kāds domā ka ne dēļ vakcīnas, tad lūdzu jums statistika. Laikā kopš vakcinācijas sākuma,par 500 % pieaudzis sportistu skaits,kas sūdzas par sirds,asinsrites sistēmas traucējumiem.
ilgi domāji par ciparu ko saukt kā statistiku?

  +4 [+] [-]

, 2021-12-15 16:32, pirms 3 gadiem
Viens no speletajiem, kuru pat gribot istin nesanak heitot, lai gan ir daudz nodarijis pari "Tavai" komandai.
Lai ari ne acu gala neieredzu City, bet noskatoties video, kur Aguero izrauj titulu no rokam pret QPR un klausoties komentetaju - skudrinas skrien tapat. Viens no iespaidigakajiem momentiem futbola vesture.
Mcity Legenda. Lai veicas turpmakaja karjera.

     [+] [-]

, 2021-12-15 16:41, pirms 3 gadiem
edgarjans rakstīja: Ja vēl kāds domā ka ne dēļ vakcīnas, tad lūdzu jums statistika. Laikā kopš vakcinācijas sākuma,par 500 % pieaudzis sportistu skaits,kas sūdzas par sirds,asinsrites sistēmas traucējumiem.
Un par 5000% pieaug nevakcinēto debilitāte. Un saslimstība ar sifilisu

     [+] [-]

, 2021-12-15 16:42, pirms 3 gadiem
Gatis rakstīja: kur var atrast info par tiem 180 laļimušajime un nomirušajiem?
Nanoūdens tirgotājs tā stāsta

  -1 [+] [-]

, 2021-12-15 17:05, pirms 3 gadiem
Līdz kaulam sāk kaitināt šito pseidozinātnieku komentāri. Pabeiguši google augstskolu un uzskata, ka domā ārpus rāmja. Ibio, visur vakcina vainīga. Ja arī vakcīna nodara kaitējumu, kāpēc jūs nerunājat par pašu covid. Jo vakcīna ir modificēta vājāka versija no covid. Ne tipiski tāda, kā vakcīnas parasti mēdz būt, bet vēl vājāka covid versija.
Viss ko jūs rakstat, par sirds problēmām utt pēc vakcīnas, jūsu rieksta lieluma smadzenes nespēj aizdomāties līdz tam, ka tas viss var būt saistībā ar to pašu asimptomātisko kovidiņu? Slimo daudzi, un slimo lielākā daļa vieglā variantā, tikai pēc tam sākas sūdi ar "long covid" un parādās problēmas ar iekšējiem orgāniem. Vienam sirds, citam nieres, citam plaušas utt. Nejau vakcīna sabiezina asinis, bet gan sūda vīruss. Vakcīna sabiezina, tikai tāpēc, ka tur arī ir vīruss iekšā, bet riski ir nesalīdzināmi. Jūs tiešām, normālā sabiedrībā auguši cilvēkbērni uzskatat, ka Jums speciāli indi durt taisās iekšā? Kam jūs beigti esat vajadzīgi? Kam?
Viens liels idiotu bars, kurš smēlies gudrības alternatīvajos linkos, kur tādi paši deģenerāti raksta kā profesori. Ejiet vienreiz d ... Muļki, un tas ir fakts.

     [+] [-]

, 2021-12-15 17:30, pirms 3 gadiem
Skatos, ka antivaxeri arī šeit ir savā elementā u.t.i. dzen visādus sūdus uz velna paraušanu.

  +2 [+] [-]

, 2021-12-15 17:47, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Līdz kaulam sāk kaitināt šito pseidozinātnieku komentāri. Pabeiguši google augstskolu un uzskata, ka domā ārpus rāmja. Ibio, visur vakcina vainīga. Ja arī vakcīna nodara kaitējumu, kāpēc jūs nerunājat par pašu covid. Jo vakcīna ir modificēta vājāka versija no covid. Ne tipiski tāda, kā vakcīnas parasti mēdz būt, bet vēl vājāka covid versija.
Viss ko jūs rakstat, par sirds problēmām utt pēc vakcīnas, jūsu rieksta lieluma smadzenes nespēj aizdomāties līdz tam, ka tas viss var būt saistībā ar to pašu asimptomātisko kovidiņu? Slimo daudzi, un slimo lielākā daļa vieglā variantā, tikai pēc tam sākas sūdi ar "long covid" un parādās problēmas ar iekšējiem orgāniem. Vienam sirds, citam nieres, citam plaušas utt. Nejau vakcīna sabiezina asinis, bet gan sūda vīruss. Vakcīna sabiezina, tikai tāpēc, ka tur arī ir vīruss iekšā, bet riski ir nesalīdzināmi. Jūs tiešām, normālā sabiedrībā auguši cilvēkbērni uzskatat, ka Jums speciāli indi durt taisās iekšā? Kam jūs beigti esat vajadzīgi? Kam?
Viens liels idiotu bars, kurš smēlies gudrības alternatīvajos linkos, kur tādi paši deģenerāti raksta kā profesori. Ejiet vienreiz d ... Muļki, un tas ir fakts.
Akli sekot tam, ko saka publiskajā telpā arī nevajadzētu. Tomēr vajag pašam izvērtēt to, ko saka.

Ko es esmu novērojis pēdējā laikā - šosezon 3 spēles viena mēneša laikā Premjerlīgā tika apturētas, lai sniegtu palīdzību faniem. Watford - Chelsea, Leicester - Southampton, Tottenham - Newcastle. 2 no tām vienā vakarā. Chelsea spēlē fanam bija sirdstrieka, pārējās 2 nezinu, bet tika pateikts, ka situācija stabilizēta un fans nogādāts slimnīcā. Nekad iepriekš (vairāk kā 10 gadi) nebiju saskāries, ka spēle tiktu apturēta, lai sniegtu palīdzību fanam.

Šis vairāk personīgi - liekas, ka tiešām ziņās vairāk runā par problēmām ar sirdi sportistiem, kaut vai tajā pašā sportacentrā. Turklāt runā, ka Premjerlīgā puse futbolistu nav vakcinēti. Plus, kā vēl ir izteikušies citi profesionāļi (piemēram, profesionālais daiveris, kurš varēja aizturēt elpu 10min), ka pēc vakcīnas sākušās problēmas ar sirdi.

Gan Vācijā, gan UK šī gada septembrī tika reģistrētas attiecīgi 10% un 19,4% vairāk nāvju kā iepriekšējo 4/5 gadu septembros.
Pielikšu saites no oficiālajiem statistikas datiem katrā valstī:
Vācija - https://www.destatis.de/EN/Press/20...
UK (Anglija un Velsa) - https://www.ons.gov.uk/peoplepopula...

Pat vairāk kā gadu iepriekš, kad nebija vakcīnas.

Vai es saku, ka tas tā ir vakcīnas rezultātā? Nē, dodu info, pats vari izvērtēt. Vai es pieļauju, ka tas varētu būt vakcīnu rezultāts? Jā. Taču nav pietiekami datu tam (varbūt ilgākā laika posmā hipotēze tiks apstiprināta vai noraidīta). Katram pašam jāizvērtē, nevis akli jāklausās citu secinājumos (it sevišķi mediju, viņi pelna uz to). Bet, ja izvēlies ieklausīties citu secinājumos, tad izvērtē, ko tā persona varētu iegūt (peļņa, publikas viedoklis, utml.). Vislabāk, ja tai personai nav ne ieguvums, ne ļaunums no tā.

Pats galvenais - lai viņi saka, ka tas ir viņu viedoklis, viņi to iesaka darīt/nedarīt, bet ar piebildi, ka katram pašam ir jāspēj izvērtēt.

     [+] [-]

, 2021-12-15 18:00, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Akli sekot tam, ko saka publiskajā telpā arī nevajadzētu. Tomēr vajag pašam izvērtēt to, ko saka.

Ko es esmu novērojis pēdējā laikā - šosezon 3 spēles viena mēneša laikā Premjerlīgā tika apturētas, lai sniegtu palīdzību faniem. Watford - Chelsea, Leicester - Southampton, Tottenham - Newcastle. 2 no tām vienā vakarā. Chelsea spēlē fanam bija sirdstrieka, pārējās 2 nezinu, bet tika pateikts, ka situācija stabilizēta un fans nogādāts slimnīcā. Nekad iepriekš (vairāk kā 10 gadi) nebiju saskāries, ka spēle tiktu apturēta, lai sniegtu palīdzību fanam.

Šis vairāk personīgi - liekas, ka tiešām ziņās vairāk runā par problēmām ar sirdi sportistiem, kaut vai tajā pašā sportacentrā. Turklāt runā, ka Premjerlīgā puse futbolistu nav vakcinēti. Plus, kā vēl ir izteikušies citi profesionāļi (piemēram, profesionālais daiveris, kurš varēja aizturēt elpu 10min), ka pēc vakcīnas sākušās problēmas ar sirdi.

Gan Vācijā, gan UK šī gada septembrī tika reģistrētas attiecīgi 10% un 19,4% vairāk nāvju kā iepriekšējo 4/5 gadu septembros.
Pielikšu saites no oficiālajiem statistikas datiem katrā valstī:
Vācija - https://www.destatis.de/EN/Press/20...
UK (Anglija un Velsa) - https://www.ons.gov.uk/peoplepopula...

Pat vairāk kā gadu iepriekš, kad nebija vakcīnas.

Vai es saku, ka tas tā ir vakcīnas rezultātā? Nē, dodu info, pats vari izvērtēt. Vai es pieļauju, ka tas varētu būt vakcīnu rezultāts? Jā. Taču nav pietiekami datu tam (varbūt ilgākā laika posmā hipotēze tiks apstiprināta vai noraidīta). Katram pašam jāizvērtē, nevis akli jāklausās citu secinājumos (it sevišķi mediju, viņi pelna uz to). Bet, ja izvēlies ieklausīties citu secinājumos, tad izvērtē, ko tā persona varētu iegūt (peļņa, publikas viedoklis, utml.). Vislabāk, ja tai personai nav ne ieguvums, ne ļaunums no tā.

Pats galvenais - lai viņi saka, ka tas ir viņu viedoklis, viņi to iesaka darīt/nedarīt, bet ar piebildi, ka katram pašam ir jāspēj izvērtēt.
Vai bija/ir zināms, ka tie fani bija vakcinēti, kuriem tevis minētās spēlēs tika sniegta medicīniskā palīdzība?

  +4 [+] [-]

, 2021-12-15 18:04, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Akli sekot tam, ko saka publiskajā telpā arī nevajadzētu. Tomēr vajag pašam izvērtēt to, ko saka.............................
Bet kāpēc neviens neuzskata, ka tas ir covid sekas? Jo, ja nelasa tuftu un pašizdomātus rakstus, tad skaidri un gaiši ir pierādīts, ka covids izraisa komplikācijas. Simptomātisks vai asimptomātisks. Man pašam darbā ir jauns džeks salīdzinoši (36 gadi), strādājam stroikā, nekad nav bijušas problēmas. Gribēja vakcinēties, aizgāja, bet nobijās dēl visādiem sūdiem ko salasījies, saslima. Tagad itkā vesels, bet parādījušās problēmas ar sirdi. Pirmdien pat brauks pie kardiologa uz aparātiem. Kāpēc visur pieminat tikai vakcīnu, ja realitātē, tieši pati slimība, vieglā vai smagā formā, izraisa cilvēkam errrorus ķermenī. Šeit Jūs nedomājat paši.
Pasniedzot šo statistiku, uzreiz var saprast, ka tas viss ir tikai dēļ vakcīnas? Nē, tas viss ir dēļ vīrusa, kurš sākumā neeksistēja, un mira tie, kuri tāpat būtu nomiruši. Tagad, antivakserēni saka, ka vīruss ir, bet vakcīnas nogalina. Klausies, ja 1 miljons iedzers reizē ūdensglāzi, kādam no viņiem paliks slikti. Značit ūdens kaitīgs? Kāpēc nav kritiskās domāšanas, kāpēc visu laiku jāapšauba lietas par kurām nav vispār nekādas saprašanas. Neviens no šiem antivakseriem nav veicis savu izpēti (ar realiem zinātniskiem pierādījumiem, klīniskiem faktiem, mikroskopu skrīnšotiem utt.) bet reali studē tikai huiņu, ko atrod internetā. Tai pat laikā uzskata, ka cilvēki, kuri atbalsta vakcināciju ir nozombēti un tupa klausās mēdijus. Kas tad ir jūsu drošie info avoti, maz vispār zinat, kas aiz viņiem stāv? Nē. Un, kuri ir mainījuši savu viedokli atkarībā no situācijas? Jā, taisni kartupeļi. Muļķi esat un tas ir fakts. Mīžat no potes, bet esat gatavi apēst jebkuru pārtikas produktu, kas ir atrodams veikalā, iepist jebkuru šmigu, utt.

     [+] [-]

, 2021-12-15 18:10, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai bija/ir zināms, ka tie fani bija vakcinēti, kuriem tevis minētās spēlēs tika sniegta medicīniskā palīdzība?
Tas nav atklāts (un neticu, ka tiks atklāts). Taču, ņemot vērā, ka UK 80%+, kuri var vakcinēties, ir pilnībā vakcinējušies (2 devas), un jau vairāk kā 40% dabūjuši būsterus, liela iespēja, ka vismaz 2 no viņiem bija vakcinēti. Tas nav fakts, bet izsaku tikai varbūtību. Iespējams, ka neviens no tiem 3 nebija vakcinēts (ļoti zema iespēja, taču pastāv).

     [+] [-]

, 2021-12-15 18:13, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet kāpēc neviens neuzskata, ka tas ir covid sekas? Jo, ja nelasa tuftu un pašizdomātus rakstus, tad skaidri un gaiši ir pierādīts, ka covids izraisa komplikācijas. Simptomātisks vai asimptomātisks. Man pašam darbā ir jauns džeks salīdzinoši (36 gadi), strādājam stroikā, nekad nav bijušas problēmas. Gribēja vakcinēties, aizgāja, bet nobijās dēl visādiem sūdiem ko salasījies, saslima. Tagad itkā vesels, bet parādījušās problēmas ar sirdi. Pirmdien pat brauks pie kardiologa uz aparātiem. Kāpēc visur pieminat tikai vakcīnu, ja realitātē, tieši pati slimība, vieglā vai smagā formā, izraisa cilvēkam errrorus ķermenī. Šeit Jūs nedomājat paši.
Pasniedzot šo statistiku, uzreiz var saprast, ka tas viss ir tikai dēļ vakcīnas? Nē, tas viss ir dēļ vīrusa, kurš sākumā neeksistēja, un mira tie, kuri tāpat būtu nomiruši. Tagad, antivakserēni saka, ka vīruss ir, bet vakcīnas nogalina. Klausies, ja 1 miljons iedzers reizē ūdensglāzi, kādam no viņiem paliks slikti. Značit ūdens kaitīgs? Kāpēc nav kritiskās domāšanas, kāpēc visu laiku jāapšauba lietas par kurām nav vispār nekādas saprašanas. Neviens no šiem antivakseriem nav veicis savu izpēti (ar realiem zinātniskiem pierādījumiem, klīniskiem faktiem, mikroskopu skrīnšotiem utt.) bet reali studē tikai huiņu, ko atrod internetā. Tai pat laikā uzskata, ka cilvēki, kuri atbalsta vakcināciju ir nozombēti un tupa klausās mēdijus. Kas tad ir jūsu drošie info avoti, maz vispār zinat, kas aiz viņiem stāv? Nē. Un, kuri ir mainījuši savu viedokli atkarībā no situācijas? Jā, taisni kartupeļi. Muļķi esat un tas ir fakts. Mīžat no potes, bet esat gatavi apēst jebkuru pārtikas produktu, kas ir atrodams veikalā, iepist jebkuru šmigu, utt.
Gribēju pieteikties uz Jaunķemeru sanatoriju, lai izietu visādas fizioterapijas procedūras, bet skuju, jo bezgalīgi gara rinda, kuru veido tie, kuri iziet pēc COVID-19 saslimšanas rehabilitācijas. Takā tas stāsts par COVID-19 vienkāršu izslimošanu ne tuvu neatbilst patiesībai.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-15 18:21, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet kāpēc neviens neuzskata, ka tas ir covid sekas? Jo, ja nelasa tuftu un pašizdomātus rakstus, tad skaidri un gaiši ir pierādīts, ka covids izraisa komplikācijas. Simptomātisks vai asimptomātisks. Man pašam darbā ir jauns džeks salīdzinoši (36 gadi), strādājam stroikā, nekad nav bijušas problēmas. Gribēja vakcinēties, aizgāja, bet nobijās dēl visādiem sūdiem ko salasījies, saslima. Tagad itkā vesels, bet parādījušās problēmas ar sirdi. Pirmdien pat brauks pie kardiologa uz aparātiem. Kāpēc visur pieminat tikai vakcīnu, ja realitātē, tieši pati slimība, vieglā vai smagā formā, izraisa cilvēkam errrorus ķermenī. Šeit Jūs nedomājat paši.
Pasniedzot šo statistiku, uzreiz var saprast, ka tas viss ir tikai dēļ vakcīnas? Nē, tas viss ir dēļ vīrusa, kurš sākumā neeksistēja, un mira tie, kuri tāpat būtu nomiruši. Tagad, antivakserēni saka, ka vīruss ir, bet vakcīnas nogalina. Klausies, ja 1 miljons iedzers reizē ūdensglāzi, kādam no viņiem paliks slikti. Značit ūdens kaitīgs? Kāpēc nav kritiskās domāšanas, kāpēc visu laiku jāapšauba lietas par kurām nav vispār nekādas saprašanas. Neviens no šiem antivakseriem nav veicis savu izpēti (ar realiem zinātniskiem pierādījumiem, klīniskiem faktiem, mikroskopu skrīnšotiem utt.) bet reali studē tikai huiņu, ko atrod internetā. Tai pat laikā uzskata, ka cilvēki, kuri atbalsta vakcināciju ir nozombēti un tupa klausās mēdijus. Kas tad ir jūsu drošie info avoti, maz vispār zinat, kas aiz viņiem stāv? Nē. Un, kuri ir mainījuši savu viedokli atkarībā no situācijas? Jā, taisni kartupeļi. Muļķi esat un tas ir fakts. Mīžat no potes, bet esat gatavi apēst jebkuru pārtikas produktu, kas ir atrodams veikalā, iepist jebkuru šmigu, utt.
Nepin mani iekšā pie antivaxeriem. Izskatās, ka izlasīji pusi komentāra, sadusmojies un izliki savas dusmas pret antivaxeriem uz mani. Es sniedzu oficiālus datus (Vācijas un UK valdības stāv aiz tiem datiem). Katrs var izvērtēt. Vai tās ir Covid sekas? Iespējams, taču tas norāda to, ka no long-covid var nomirt pēc vairāk kā gada, jo pag gad nebija šādu problēmu. Vai tās ir vakcīnas sekas? Arī iespējams.

Turklāt es sniedzu ar piebildi, ka katram pašam tas ir jāizvērtē.

Un tu vienā teikumā pamanies pajautāt, kādēļ nav kritiskā domāšana un kādēļ vajadzētu apšaubīt lietas, par kurām nav saprašana. Otrajā daļā tu iesaki kaut ko pretēju kritiskajai domāšanai. Apšaubi un izglītojies par tām lietām.

Ja strādā stroikā, tad pieļauju, ka smēķē, ja ne tu, tad vismaz tavi kolēģi. Kādēļ gan nebrauc viņiem augumā par šo tik ļoti "veselīgo" nodarbi?

Piekrītu, ka vajag ēst veselīgi. Tur arī man rodas tā neticība valdībai un medijiem, jo veikalos var viegli nopirkt pilnīgu sūdu, cukurs tiek bāzts tur, kur nevajag, bet viņi neko nedara. Ja cilvēki būtu iemācījušies veselīgi dzīvot, tad arī daudz mazāk cilvēkiem būtu problēmas ar Covid.

     [+] [-]

, 2021-12-15 18:22, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Tas nav atklāts (un neticu, ka tiks atklāts). Taču, ņemot vērā, ka UK 80%+, kuri var vakcinēties, ir pilnībā vakcinējušies (2 devas), un jau vairāk kā 40% dabūjuši būsterus, liela iespēja, ka vismaz 2 no viņiem bija vakcinēti. Tas nav fakts, bet izsaku tikai varbūtību. Iespējams, ka neviens no tiem 3 nebija vakcinēts (ļoti zema iespēja, taču pastāv).
Neņemos neko apgalvot, bet tas ir fakts, ka šobrīd vakcinācijai un vakcīnām tiek pierakstīts daudz kas tāds, kas ne tuvu neatbilst patiesībai.
Tāpat ir taisnība tam, ka vakcinēties bieži aiziet cilvēki, kuri gadiem nav bijuši pie ārstiem, un nezin, ka tiem ir gana nopietnas problēmas ar asinsrites orgāniem. Tai skaitā nosliece uz trombozi. Ja šīs kaites nav ārstētas, tad no vakcīnām tiešām var rasties problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-15 18:28, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Nepin mani iekšā pie antivaxeriem. Izskatās, ka izlasīji pusi komentāra, sadusmojies un izliki savas dusmas pret antivaxeriem uz mani. Es sniedzu oficiālus datus (Vācijas un UK valdības stāv aiz tiem datiem). Katrs var izvērtēt. Vai tās ir Covid sekas? Iespējams, taču tas norāda to, ka no long-covid var nomirt pēc vairāk kā gada, jo pag gad nebija šādu problēmu. Vai tās ir vakcīnas sekas? Arī iespējams.

Turklāt es sniedzu ar piebildi, ka katram pašam tas ir jāizvērtē.

Un tu vienā teikumā pamanies pajautāt, kādēļ nav kritiskā domāšana un kādēļ vajadzētu apšaubīt lietas, par kurām nav saprašana. Otrajā daļā tu iesaki kaut ko pretēju kritiskajai domāšanai. Apšaubi un izglītojies par tām lietām.

Ja strādā stroikā, tad pieļauju, ka smēķē, ja ne tu, tad vismaz tavi kolēģi. Kādēļ gan nebrauc viņiem augumā par šo tik ļoti "veselīgo" nodarbi?

Piekrītu, ka vajag ēst veselīgi. Tur arī man rodas tā neticība valdībai un medijiem, jo veikalos var viegli nopirkt pilnīgu sūdu, cukurs tiek bāzts tur, kur nevajag, bet viņi neko nedara. Ja cilvēki būtu iemācījušies veselīgi dzīvot, tad arī daudz mazāk cilvēkiem būtu problēmas ar Covid.
Attiecībā uz smēķēšanu, tad jau salīdzinoši ātri pēc COVID-19 pandēmijas sākuma bija zināms, ka smēķētāji daudz retāk slimo ar COVID-19. Protams, mediķu ētika neļauj plaši par šo tēmu runāt un rakstīt, jo šis fakts nenoliedz to, ka smēķēšana tomēr ir ļoti kaitīga daudzos citos aspektos.
Tāpat ir zināms, ka smēķētājiem mutē ikdienā ir par 70% mazāk dažādas baktērijas, arī kaitīgās, nekā nesmēķētājiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-15 18:28, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: Nepin mani iekšā pie antivaxeriem. Izskatās, ka izlasīji pusi komentāra, sadusmojies un izliki savas dusmas pret antivaxeriem uz mani. Es sniedzu oficiālus datus (Vācijas un UK valdības stāv aiz tiem datiem). Katrs var izvērtēt. Vai tās ir Covid sekas? Iespējams, taču tas norāda to, ka no long-covid var nomirt pēc vairāk kā gada, jo pag gad nebija šādu problēmu. Vai tās ir vakcīnas sekas? Arī iespējams.

Turklāt es sniedzu ar piebildi, ka katram pašam tas ir jāizvērtē.

Un tu vienā teikumā pamanies pajautāt, kādēļ nav kritiskā domāšana un kādēļ vajadzētu apšaubīt lietas, par kurām nav saprašana. Otrajā daļā tu iesaki kaut ko pretēju kritiskajai domāšanai. Apšaubi un izglītojies par tām lietām.

Ja strādā stroikā, tad pieļauju, ka smēķē, ja ne tu, tad vismaz tavi kolēģi. Kādēļ gan nebrauc viņiem augumā par šo tik ļoti "veselīgo" nodarbi?

Piekrītu, ka vajag ēst veselīgi. Tur arī man rodas tā neticība valdībai un medijiem, jo veikalos var viegli nopirkt pilnīgu sūdu, bet viņi neko nedara. Ja cilvēki būtu iemācījušies veselīgi dzīvot, tad arī daudz mazāk cilvēkiem būtu problēmas ar Covid.
Es nesmēķēju, un viņš ar nē. Īsti pat alko nelieto, es varbūt ar to grēkoju biežāk.

Un nav kritiskās domāšanas. Vismaz tā ir nevietā, un pilnīgi greiza, tāpēc varētu teikt, ka nav. Jo par kritisko domāšanu var nosaukt arī ticību tam, ka zeme ir plakana ne? Varbūt kļūdījos par tevi, un uzliku zīmogu tiešām par ātru.
Bet vai vari atbildēt, kāpēc sākumā, kad sākās visa vakcinācija, parādījās cilvēki, kuri nav imunologi un ārsti attiecīgajā sfērā, kuri vēlaizvien cenšas pierunāt citus nevakcinēties? Kāpēc savu pārliecību netur pie sevis, bet cenšas to izplatīt. Un ļoti izteikti, tas bija facebookā, un tam visas kājas aug no krievu troļļu fermām?

     [+] [-]

, 2021-12-15 18:42, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Attiecībā uz smēķēšanu, tad jau salīdzinoši ātri pēc COVID-19 pandēmijas sākuma bija zināms, ka smēķētāji daudz retāk slimo ar COVID-19. Protams, mediķu ētika neļauj plaši par šo tēmu runāt un rakstīt, jo šis fakts nenoliedz to, ka smēķēšana tomēr ir ļoti kaitīga daudzos citos aspektos.
Tāpat ir zināms, ka smēķētājiem mutē ikdienā ir par 70% mazāk dažādas baktērijas, arī kaitīgās, nekā nesmēķētājiem.
https://www.nature.com/articles/s41...

Tas varētu būt saistīts ar šo?

     [+] [-]

, 2021-12-15 18:48, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Es nesmēķēju, un viņš ar nē. Īsti pat alko nelieto, es varbūt ar to grēkoju biežāk.

Un nav kritiskās domāšanas. Vismaz tā ir nevietā, un pilnīgi greiza, tāpēc varētu teikt, ka nav. Jo par kritisko domāšanu var nosaukt arī ticību tam, ka zeme ir plakana ne? Varbūt kļūdījos par tevi, un uzliku zīmogu tiešām par ātru.
Bet vai vari atbildēt, kāpēc sākumā, kad sākās visa vakcinācija, parādījās cilvēki, kuri nav imunologi un ārsti attiecīgajā sfērā, kuri vēlaizvien cenšas pierunāt citus nevakcinēties? Kāpēc savu pārliecību netur pie sevis, bet cenšas to izplatīt. Un ļoti izteikti, tas bija facebookā, un tam visas kājas aug no krievu troļļu fermām?
Dzīvei tiek piešķirta jēga, dod viņiem sava veida varu un svarīgumu.

     [+] [-]

, 2021-12-15 18:49, pirms 3 gadiem
esprets rakstīja: https://www.nature.com/articles/s41...

Tas varētu būt saistīts ar šo?
Neko vairāk par šo tēmu nezinu, bet par to TV izteicās viena mediķe.
Gan jau saistībā ar šo visu nav dūmi bez uguns, bet kā jau rakstīju, tad dažādu aspektu dēļ par to visu nerunā skaļi, jo tam varētu būt ļoti nelaba rezonanse.

  -1 [+] [-]

, 2021-12-15 19:37, pirms 3 gadiem
Janoss1989 rakstīja: Ko var muldēt un birkas karināt cilvēkiem, kuru viedoklis atšķirās no tavējā. Tas ka šīs ''vakcīnas'' sabiezina asinis un taisa trombus ir skaidrs, tas vairs nav nekas jauns un tas nav nekas tāds, ko pat ražotāji noliegtu. Tas ka daudzi sportisti un arī parasti cilvēki mokās un cīnās ar sekām ir fakts. Vēl fakts ir tas, ka tās potes ne sūda nepalīdz. Fakts ir tāds, ka vakcīnu uzņēmumu akcionāri tagad peldās naudā un piekukuļot jefiņus kuri ir pie varas nav dārgs prieks. Tirānija pieņemas spēkā un potēšanas un vīrusi nekad nebeigsies Priekā.
Ko tagad darīsim visi NHL spēlētāji vakcinēti pat ģinamo riga visi vakcinēti un visi tagad mokas pēc taviem murgiem sanāk.Sportisti un cilvēki ir saļimuši un miruši gan pirms covid ,gan tagad un tam nav nekāda sakara ar vakcīnām.Vienkārši agrāk to neviens internetā neuzskaitīja,bet tagad antivakseri to vien dara kā meklē katru saļimušo pat ammatieru līgās.

  +1 [+] [-]

, 2021-12-15 19:51, pirms 3 gadiem
One Man Show! rakstīja: Jo vakcīna ir modificēta vājāka versija no covid. Ne tipiski tāda, kā vakcīnas parasti mēdz būt, bet vēl vājāka covid versija.
Te tu atkļāji savu zināšanu dziļumu, diplomētais zinātniek.

Jo, nav nevienā no pieejamajām potēm, reāla vīrusa, nekāda versija. Ir tikai sintētiski radīta, ģenētiska komanda viena toksīna saražošanai, kas esot arī vīrusam.

Ja būtu tāda pote, kur ir reālais vīruss, kaut kādā veidā novājināts, es par tādu poti (nē, šoreiz jau tiešām vakcīnu) būtu gatavs maksāt naudu, un ne mazu. Tā teikt, es, kā "antivakseris" (smaidu par šo vārdu), būtu gatavs maksāt naudu par VAKCĪNU.
1 2 39 komentāri