Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Madrides "Real" leģenda Kasiljass karjeru turpinās "Porto"

Agris Suveizda

Oficiāli: Madrides "Real" leģenda Kasiljass karjeru turpinās "Porto"
Ikers Kasiljass
Foto: AFP/Scanpix

Spānijas futbola klubs Madrides "Real" savā mājaslapā paziņojis, ka ar Portugāles "Porto" ir panākta vienošanās par 34 gadus vecā vārtsarga Ikera Kasiljasa pāreju.

Ikers Kasiljass Madrides "Real" bija pavadījis ne tikai visu profesionālo karjeru, bet arī absolūti lielāko daļu savas dzīves. "Real" sistēmā viņš sāka spēlēt deviņu gadu vecumā, jau 16 gadu vecumā Čempionu līgā pret Tronheimas "Rosenborg" pirmoreiz tika izsaukts uz pirmo komandu, bet 2000. gadā tikai 19 gadu vecumā kļuva par jaunāko vārtsargu, kurš piedalījies Čempionu līgas finālā (3:0 pret "Valencia").

Madrides "Real" kreklā Kasiljass trīsreiz triumfēja Čempionu līgā, piecreiz izcīnīja Spānijas čempiona titulu, divreiz ieguva Karaļa kausu, piecreiz tika atzīts par gada labāko vārtsargu pasaulē un tika pie vēl virknes trofeju un arī individuālo balvu. "Pilns balvu saraksts ir iespaidīgs un bezgalīgs, taču galvenokārt viņš ir bijis Madrides "Real" gods un lepnums," teikts kluba mājaslapā.

"Ikers aizies, bet viņa piemērs paliks. Viņa uzvedība 725 aizvadīto spēļu laikā rādīs ceļu tiem, kuri sapņo būt šajā komandā," paziņojumā turpināts. "Paldies, Iker, par visu, ko esi paveicis. Paldies par to, ka esi bijis viens no izcilākajiem simboliem kluba vēsturē. Tu dosies prom, taču mēs neaizmirsīsim, ka tu uz mūžiem paliksi Madrides "Real" sirdī."

Izmantotie resursi:
Comunicado Oficial: Iker Casillas | Real Madrid CF
Real Madrid: Casillas exit, a Real deal at last...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-12 02:00, pirms 9 gadiem
Nu labi- es jau neteicu, ka dzīve beidzas. Vnk oponēju tam, ka futbols zaudē savu maģiju, pievilcību utt. Neviens simbols nav mūžīgs. Barsai simbols būs Neimārs, Reālam varbūt Hamess, United varbūt Depajs, Chelsea Azārs utt.
Neviens klubs bez simboliem nepaliek- dont worry m8
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-12 02:08, pirms 9 gadiem
Es runāju par nākotnes, nevis šābrīža simboliem, bet nu whatever- you got the point.

  -1 [+] [-]

, 2015-07-12 02:31, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Es runāju par nākotnes, nevis šābrīža simboliem, bet nu whatever- you got the point.
Es savukārt ceru, ka MUnited nākotnes simbols būs L. Shaw!

     [+] [-]

, 2015-07-12 07:16, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Nu labi- es jau neteicu, ka dzīve beidzas. Vnk oponēju tam, ka futbols zaudē savu maģiju, pievilcību utt. Neviens simbols nav mūžīgs. Barsai simbols būs Neimārs, Reālam varbūt Hamess, United varbūt Depajs, Chelsea Azārs utt.
Neviens klubs bez simboliem nepaliek- dont worry m8
Muļķības, lai kļūtu par simbolu, nepietiek ar daudz iesistiem goliem, tur vajag kaut ko vairāk , Real simbols ir un paliks Rauls, MU uz mūžiem paliks Bekhems, bet Barselonai - Guardiola ar Subisaretu. Kas tagad vairs atcerās, ka Barselonā ir spēlējuši Ronaldo, Ronaldinjo, vai Anrī...

     [+] [-]

, 2015-07-12 08:30, pirms 9 gadiem
Breakpoint rakstīja: Muļķības, lai kļūtu par simbolu, nepietiek ar daudz iesistiem goliem, tur vajag kaut ko vairāk , Real simbols ir un paliks Rauls, MU uz mūžiem paliks Bekhems, bet Barselonai - Guardiola ar Subisaretu. Kas tagad vairs atcerās, ka Barselonā ir spēlējuši Ronaldo, Ronaldinjo, vai Anrī...
kaads Barcas simbols Gvardiola un Subisareta,kluba simbols vienmeer ir un buus Kruifs,ar vinju kaa speeleetaaju un treneri asocieejas Barcas speeles stils un kluba buutiiba

  +1 [+] [-]

, 2015-07-12 08:33, pirms 9 gadiem
bet nu man,kaa Barcas fanam,zeel ka Ikers pamet lielaakaa pretinieka klubu, tomeer speeleetaajs ar ko vienmeer asocieejaas Real un poziicija,kur vienmeer atdevu Real priekshrociibas,bet nu laiki mainaas un nekas nav muuziigs

     [+] [-]

, 2015-07-12 08:35, pirms 9 gadiem
Echoes rakstīja: Vismaz beidzot cerams Navass būs 1. GK Madridei. Pēc tāda PK gadu pārsvarā sēdēt uz beņķa - neaptverami.
Navasam trauma uz 3nedeeljaam un,pat,ja Real nedabuus De Gea,tad naakamais variants Kiko Kasilja no Espanyol,ienjems vietu vaartos,par to neshaubos ne mirkli

     [+] [-]

, 2015-07-12 08:44, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: kaads Barcas simbols Gvardiola un Subisareta,kluba simbols vienmeer ir un buus Kruifs,ar vinju kaa speeleetaaju un treneri asocieejas Barcas speeles stils un kluba buutiiba
Klubu simboli nekad nav ārzemnieki.

  +1 [+] [-]

, 2015-07-12 08:52, pirms 9 gadiem
Breakpoint rakstīja: Klubu simboli nekad nav ārzemnieki.
visur gadaas savi iznjeemumi,taapat kaa argentiinieti Messi Barcas fani nekad neaizmirsiis

     [+] [-]

, 2015-07-12 09:02, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: visur gadaas savi iznjeemumi,taapat kaa argentiinieti Messi Barcas fani nekad neaizmirsiis
Jā, piekrītu, bet simbols - tas ir kaut kas vairāk, tas ir kā etalons, varbūt kā vizītkarte. Latvijas simbols taču nav banāns, tikai tāpēc, ka viņiem te ir labs noiets, jeb otrais golfiņš, tāpēc, ka ap gadsimtu miju bija Latvijā pārdotākais auto. Rauls, piemērām visu savu aktīvo karjeru pavadīja Reālā - kur var atrast labāku simbolu. Domāju, ka Kruifu drīzāk varētu uzskatīt par Ajaksa simbolu, tāpat kā Van Der Sāru, kaut arī karjeru viņš beidza MU.

     [+] [-]

, 2015-07-12 09:12, pirms 9 gadiem
Breakpoint rakstīja: Jā, piekrītu, bet simbols - tas ir kaut kas vairāk, tas ir kā etalons, varbūt kā vizītkarte. Latvijas simbols taču nav banāns, tikai tāpēc, ka viņiem te ir labs noiets, jeb otrais golfiņš, tāpēc, ka ap gadsimtu miju bija Latvijā pārdotākais auto. Rauls, piemērām visu savu aktīvo karjeru pavadīja Reālā - kur var atrast labāku simbolu. Domāju, ka Kruifu drīzāk varētu uzskatīt par Ajaksa simbolu, tāpat kā Van Der Sāru, kaut arī karjeru viņš beidza MU.
iisteniibaa par Raulu ar nepiekritiishu,varbuut ka vinjsh ir simbols tiem,kas saaka skatiities futbolu 90.gadu beigaas,bet iistais Real simbols ir Di Stefano,kas peec tautiibas ar argentiinietis,simbolam nav tautiibas,bet gan tas,ar ko vinjsh asocieejas kluba sakaraa,un par Kruifu,tad nez kaapeec Laporta,viens no kandidaatiem uz Barcas prezidenta amatu,savulaik vinju ieceela par kluba goda prezidentu un tagad ar balstaas uz Kruifa personiibu ,iemesls ir aciimredzams

  +1 [+] [-]

, 2015-07-12 09:38, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Tas ir MAdrides Real! Izmeta Raulu, tagad Kasiljasu! Kurš nākamais? Āi, nākamo nebūs, jo viņu nav! Realam vairs nav ikonu!
Vai tad furbols uz Real taads ir vieniigais? Paskaties uz citiem sporta veidiem, kaut vai uz citiem klubiem, taads pats Chelsijaa bija Chehs, tas ir sports un ar konkurenci jaareekjinaas, tad tie kas saak raudaat nemaz nevajag saak sportot.

     [+] [-]

, 2015-07-12 10:29, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Mani neinteresē Arsenal! Bet Teo! Vilšīrs! Un Remzijs!

Kur ir kāds Angļu jaunais talants Chelsea? Kapēc viņu nav tur?
Labi, ka tu par futbolu tik daudz nevarēji spriest gadsimtu mijā: Visiem tiem, kuri Arsenal uzskata par Britu talanta audzinātājiem vajadzētu atcerēties, ka Arsenal bija pirmais klubs EPL, kuram Premjerlīgas sākumsastāvā nebija neviena britu futbolista.
Otrs fakts par Arsenal, kas apliecina kluba stratēģisko domāšanu un augsto līmeni ir tas, ka Arsenal ir visilgstošākais ČL dalībnieks no Anglijas un, neesmu skatījies, bet vai nav top 3 no Eiropas 5 spēcīgākajām līgām.
Par Real un Kasiljasu runājot, Madridē ne jau līdzjutēji neveiksmēs vaino veterānus, bet gan prese un komandas pārstāvji. Tieši negatīvās publicitātes dēļ no Madrides pagājušajā starpsezonā aizgāja Alonso. Savukārt Ikera nonicināšanu iesāka Mourinju, kurš savā pēdējā sezonā, manuprāt, izdarīja gana daudz, lai grautu Kasiljasa pašpārliecinātību. Un protams konflikts ar kluba prezidentu...

  -1 [+] [-]

, 2015-07-12 10:39, pirms 9 gadiem
Man naak veemiens no Madrides prezidenta...

     [+] [-]

, 2015-07-12 10:42, pirms 9 gadiem
Altemix rakstīja: Ļoti žēl. Tā nedrīkst izturēties pret savām leģendām!!
Ko tad darīt? Pensija pienāk un Porto jau nav slikts variants,galvenais ka silts!

     [+] [-]

, 2015-07-12 11:03, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Man naak veemiens no Madrides prezidenta...
bet nu vinjsh ir juus speejis uztureet jau n-tos gadus starp labaakajiem,tik iisti nesaprotu vai darbojas biznesa vai komandas interesees

     [+] [-]

, 2015-07-12 11:48, pirms 9 gadiem
Labs,ļoti vārtsargs,viennozīmīgi.Kamēr Reālā būs tādi lūzeri kā Pepe,Ramos....tikmēr vari likt kaut Bufonu!

     [+] [-]

, 2015-07-12 12:17, pirms 9 gadiem
pietruuks ikera wtf sejas izteiksme peec kaarteejaa graaviena superclasico vai Messi meistarstikja, noseedinot SR uz dibena
zheel, bet peress atbriivojas no visiem, kuri apdraud vinja autoritaati. un vispaar no visiem atbriivojas. leemums pilniibaa nomainiit vaartsargu liiniju shkjiet diivains, un veel jau MUtd var ietiepties, un tad buus 2 ne visai droshi vaartsargi.

     [+] [-]

, 2015-07-12 12:41, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: Navasam trauma uz 3nedeeljaam un,pat,ja Real nedabuus De Gea,tad naakamais variants Kiko Kasilja no Espanyol,ienjems vietu vaartos,par to neshaubos ne mirkli
Espanyol neveelas atdot Kasilju, nav garantija, ka Real pie vinja tiks.

     [+] [-]

, 2015-07-12 12:42, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Espanyol neveelas atdot Kasilju, nav garantija, ka Real pie vinja tiks.
RM pieder 50% vinja tiesiibu; izpirkuma maksa ir 20 mln, taatad vinji vinju dabuutu, samaksaajot 10. vienosies pa vidu starp piedaavaatajiem 4 un izpirkuma maksas 10 - 6 vai 7, tad jau redzees.

     [+] [-]

, 2015-07-12 12:51, pirms 9 gadiem
555 rakstīja: RM pieder 50% vinja tiesiibu; izpirkuma maksa ir 20 mln, taatad vinji vinju dabuutu, samaksaajot 10. vienosies pa vidu starp piedaavaatajiem 4 un izpirkuma maksas 10 - 6 vai 7, tad jau redzees.
To es lasiiju, vinjs esot rezerves variants, ja nedabuus De Hea.

     [+] [-]

, 2015-07-12 12:59, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Gerard, Švainijs, Kasilas bija savu klubu simboli! Neko darīt! Aug cita, jauna paaudze!
Arī Čavi

     [+] [-]

, 2015-07-12 13:02, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: To es lasiiju, vinjs esot rezerves variants, ja nedabuus De Hea.
vinsh ir labs vaartsargs, kanterano, bet liels risks, ka nespees iztureet spiedienu taadaa klubaa un taadaa situaacijaa, kad saliidzinaas ar ikeru. paaris navass-kasilja neizskataas ljoti droshi (taapat kaa leno-kasilja). cita lieta de hea-kasilja, tomeer arii te buutu truukumi, jo pilniibaa nomainaas vaartsargu liinija, jaasaprotas ar aizsargiem utt. iisaak sakot, domaaju, ka peress kaut ko ir samudriijis, jo vareeja ljaut ikeram pabeigt karjeru klubaa, un kaa otrais vaartsargs vinsh buutu ljoti labs risinaajums.

     [+] [-]

, 2015-07-12 13:05, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Man naak veemiens no Madrides prezidenta...
Ikers vairs pamatu nevelk,a sēdēt uz beņķa šaubos vai viņš gribēja ! Žēl ka tā,bet tas ir futbols

  -1 [+] [-]

, 2015-07-12 14:15, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Ikers vairs pamatu nevelk,a sēdēt uz beņķa šaubos vai viņš gribēja ! Žēl ka tā,bet tas ir futbols
mulkiibas, ka nevelk.

     [+] [-]

, 2015-07-12 16:04, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Teo pārvērtēts! OK! Viņam joprojām rekords izlasē stāv!
Kapēc Vilšīrs ar galvu nedraudzējas?

Kas ir Chelsia? Kur perspektīvais McEchran pazuda?
McEchrans jau ir prom! Uz Brentford! 22 gadi viņam un cerams, ka jaunajā klubā sevi apliecinās no tās labākās puses un nākotnē spēs atgriezties kaut cik nopietnā līmenī! Iepriekšējā sezonā Vitesse rindās sezonas otrajā pusē ne pavisam slikti spēlēja! Lai arī cik tas dīvaini nebūtu, bet spēlēt viņam deva papa Karlo...savā pēdējā sezonā pie Chelsea stūres! Tas, kas notika pēc tam visi labi zinām!

     [+] [-]

, 2015-07-12 18:07, pirms 9 gadiem
Breakpoint rakstīja: Muļķības, lai kļūtu par simbolu, nepietiek ar daudz iesistiem goliem, tur vajag kaut ko vairāk , Real simbols ir un paliks Rauls, MU uz mūžiem paliks Bekhems, bet Barselonai - Guardiola ar Subisaretu. Kas tagad vairs atcerās, ka Barselonā ir spēlējuši Ronaldo, Ronaldinjo, vai Anrī...
Bekhems MU simbols? Gigss veciit..