Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:122, Did:0, useCase: 3

papildināts Ronaldu "hat-trick" glābj "Real" no dzeltenajām zemūdenēm

Niklāvs Švēde
Niklāvs Švēde

Ronaldu "hat-trick" glābj "Real" no dzeltenajām zemūdenēm
Krištianu Ronaldu ("Real Madrid") šosezon "La Liga" čempionātā guvis jau 22 vārtus
Foto: AP/ Scanpix

Svētdienas vakarā Spānijas futbola "La Liga" čempionāta 18. kārtas ietvaros aizvadītas sešas spēles. Kārtas centrālajā duelī Madrides "Real", vislielākajā mērā pateicoties Krištianu Ronaldu trīs vārtu guvumiem jeb "hat-trick", savā laukumā ļoti aizraujošā un spraigā duelī ar 4:2 (2:2) pārspēja trešās vietas īpašnieci "Villarreal".

Žozē Mourinju vadītā Madrides karaliskā vienība pirmo 20 minūšu laikā, kas bija piepildītas ar daudz aizraujošu momentu un ātru spēli, divas reizes nonāca iedzinēju lomā, taču cīņas turpinājumā, Krištianu Ronaldu veiksmīgā snieguma iedvesmoti, tomēr spēja ievirzīt maču sev labvēlīgā gultnē - 4:2 (2:2). Pēc "Camp Nou" piedzīvotās sagrāves šī Madrides "Real" futbolistiem vietējā čempionātā bija piektā uzvara pēc kārtas.

Ja nu kāds no spāņu klubiem, neskaitot "Barcelona", var sagādāt nopietnas problēmas Madrides "Real" vienībai tās laukumā, tad kā pirmā dotajā brīdī būtu jāmin tieši "Villarreal", ne "Valencia" vai "Atletico", vai "Sevilla" u.c. Principiālais mačs "Santiago Bernabeu" stadionā starp otrās un trešās vietas īpašniecēm iesākās ļoti aizraujoši, ar ātru spēles tempu un vārtu gūšanas izdevībām. Dzeltenās zemūdenes, kas pieturējās pie asu pretuzbrukumu taktikas, pie mājinieku vārtiem pirmo momentu izveidoja jau pirmajā minūtē, bet septītajā minūtē "Villarreal" izdevās atklāt rezultātu. Proti, ātras Santi Kasorla un Džuzepes Rosi piespēles izveda Kani aci pret aci ar Ikeru Kasiljasu, un viesu pussargs eleganti izmantoja savu izdevību, pārliecinoši pārspējot Spānijas izlases pamatvārtsargu - 1:0.

Tiesa, viesi pēc vārtu guvuma manāmi atslāba un jau pēc pāris minūtēm iekrita aizsardzībā. Karims Benzemā + Mesuts Ezils = Krištianu Ronaldu ieraida bumbu jau tukšos "Villarreal" vārtos un izlīdzina rezultātu. Zemūdenes līdz ar šo vārtu guvumu nesalūza, turpināja demonstrēt savu atraktīvo spēli ar daudz īsām piespēlēm un ātru kustību, drīz vien otrreiz pelnīti izvirzoties vadībā. 19. minūtē Bruno Soriano ar teicamu piespēli izvirzīja Marko Rubenu lepnā vientulībā pret Kasiljasu ("Real" centra aizsargi neveiksmīgi izveidoja mākslīgo aizmuguri), un savainojumu guvušā Nilmara aizstājējs skaisti un precīzi pārcēla bumbu no vārtiem izgājušajam vārtu vīram - fantastisks uzbrukuma noslēgums un 2:1 viesu labā.

Pirmā puslaika turpinājumā netrūka aizraujošu divcīņu, aktīvas spēles soda laukumu tuvumā un skaistu piespēļu, tomēr patiesi labu izdevību kādai no vienībām nebija, līdz mača galvenā arbitra pieliktajā kompensācijas minūtē "Real" otro reizi izdevās uz rezultātu tablo atjaunot līdzsvaru. Anhels di Marija nopelnīja mājiniekiem soda sitienu pie pašas "Villarreal" soda laukuma kreisās malas, standartsituācijas izspēlē Šabi Alonso veica teicamu centrējumu vārtsarga laukumā, un Ronaldu, apsteidzot zemūdeņu vārtu vīru Djēgo Lopesu, sitienā ar galvu guva savus otros vārtus mačā un panāca 2:2.

Pēc puslaiku pārtraukuma mainījās aina laukumā, un otrajās 45 minūtēs acīmredzams pārsvars piederēja "Real", kas uzbruka masveidīgāk un bīstamāk, kamēr viesi vairāk iesēdās aizsardzībā (izveidots tikai viens labs moments, kad Rosi sitienu atvairīja Kasiljass). Vairākus bīstamus sitienus laika gaitā izdarīja Ronaldu, di Marija, Benzemā, un madridieši tuvojās trešajiem vārtiem, ko arīdzan neizbēgami guva 11 minūtes līdz pamatlaika beigām. Ronaldu neērtā sitienā ar otro piegājienu pārspēja Lopesu, gūstot savus trešos vārtus mačā un pirmo reizi spēlē izvirzot vadībā "Real" - 3:2. Jāatzīmē, ka Ronaldu kontā šis bija jau trešais "hat-trick" šosezon! Tāpat jāpiemin, ka uz skatītāju tribīnēm pēc mirkļa tika nosūtīts Huans Karloss Garido, kurš, aktīvi protestējot, uzskatīja, ka līnijtiesnesis nav fiksējis Ronaldu acīmredzamu aizmugures stāvokli.

Savukārt pēc trīs minūtēm punktu spēlei pielika uz maiņu uznākušais, nesen kā ļoti nopietnu savainojumu apārstējušais brazīlis Kakā, kurš pēc Ronaldu centrējuma (trīs vārti + rezultatīva piespēle) uzstādīja galarezultātu 4:2. Jāatzīmē, ka pēc šī vārtu guvuma kārtējo reizi izcēlās "Real" treneris Mourinju, kurš šo Kakā rezultatīvo raidījumu emocionāli atzīmēja "Villarreal" rezervistu soliņa priekšā. Protams, viesu futbolisti izrādīja lielu nepatiku pret portugāļa speciālista savdabīgo izlēcienu, aktīvi protestēja mača galvenajam arbitram, taču pretī dabūja vienīgi sarkano kartīti, kas tika piešķirta jau nomainītajam Kani.

Astoto panākumu deviņās mājas spēlēs svētdien izcīnīja Barselonas "Espanyol", kas ar 4:0 (3:0) vairāk nekā pārliecinoši pārspēja izslēgšanas zonā esošo "Real Zaragoza". Lai gan katalāņi šosezon demonstrējuši nudien labu sniegumu, iepriekšējo maču rezultāti optimismu neviesa - "La Liga" čempionātā trīs neveiksmes pēc kārtas (ieskaitot vienīgo savā laukumā, kad derbijā ar 1:5 zaudēts "Barcelona") un nedēļas vidū izlidots no "Copa del Rey". Tiesa, Barselonas futbolisti, neskatoties uz iepriekšējām neveiksmēm, ar Saragosas vienību tika galā visnotaļ pārliecinoši ne tikai rezultāta, bet arī nodemonstrētā snieguma ziņā.

"Mallorca" futbolistiem tikmēr izdevās revanšēties "Almeria" par pāridarījumu Spānijas Karaļa kausa izcīņā (almērieši 1/8 finālā divu spēļu summā pārspēja maljorkiešus ar 8:6) un savā laukumā apspēlēt viesus ar pārliecinošo 4:1 (2:0).

Dienas noslēdzošajā mačā principiālajā Valensijas pilsētas derbijā "Valencia" ar minimālo 1:0 (0:0) viesos pārspēja līgas jaunpienācēju "Levante". Vienīgos vārtus spēles 82. minūtē sikspārņu labā guva Huans Manuels Mata, kurš pirmā puslaika vidusdaļā nerealizēja 11 metru soda sitienu.

Tikmēr pārējos divos svētdienas mačos uzvarētājs netika noskaidrots. Tā Pamplonas "Osasuna" savā laukumā noturēja viesu spiedienu un slēdza mierizlīgumu 0:0 ar "Getafe". Savukārt "Sporting Gijon", pateicoties Djēgo Kastro Himenesa mača izskaņā gūtiem vārtiem, izrāva neizšķirtu 1:1 jeb vienu punktu vizītē pie "Racing Santander", kas veicinājusi Hihonas komandas izrāpšanos no pēdējās pozīcijas turnīra tabulā.

18. kārtu pirmdienas vakarā noslēgs duelis Alikantē, kur "Hercules" savā laukumā uzņems Madrides "Atletico".

"La Liga"

18.kārta

DatumsSpēleLaiksRezultātsVārti
08.01.1119:00Malaga - Athletic Bilbao1:1 (0:0)Demikelis 81' - Havi Martiness 90+3'
08.01.1121:00Real Sociedad - Sevilla2:3 (2:1)Rivass 23' H.Jorente 43' - Kanute 25' 65' Fabianu 63'
08.01.1123:00Deportivo - Barcelona0:4 (0:1)Vilja 26' Mesi 51' Injesta 80' Pedro 81'
09.01.1118:00Mallorca - Almeria4:1 (2:0)Ramiss 12’ Kasadesuss 37’ Nsue 67’ Pereira 88’ - Krustats 66’
09.01.1118:00Osasuna - Getafe0:0
09.01.1118:00Espanyol - Zaragoza4:0 (3:0)Osvaldo 8’ Luiss Garsija 30’(p) Vaskess 34’ Serhio Garsija 87’
09.01.1118:00Racing Santander - Sporting Gijon1:1 (1:0)Gregorī 30’(s.v.) - Kastro 90’
09.01.1120:00Real Madrid - Villarreal4:2 (2:2)Ronaldu 9’ 45+1’ 79' Kakā 82' – Kani 7’ Rubens 18’
09.01.1122:00Levante - Valencia0:1 (0:0)Mata 82'
10.01.1122:00Hercules - Atletico Madrid4:1 (4:0)Tote 11' Valdess 23' Tomerts 32' Trezegē 44' - Rejess 87'

Turnīra tabula

VKomandaSUNZVārtiP
1.Barcelona18161157:1049
2.Real Madrid18152146:1647
3.Villarreal18113434:1836
4.Valencia18104427:2034
5.Espanyol18101723:2431
6.Atletico Madrid1883728:2327
7.Getafe1883728:2427
8.Mallorca1883723:2127
9.Athletic Bilbao1882827:3026
10.Sevilla1882825:2926
11.Hercules1864822:2622
12.Real Sociedad18711025:3122
13.Deportivo1856715:2421
14.Racing Santander1855814:2420
15.Osasuna1846815:2118
16.Malaga18521123:3717
17.Levante18431119:2915
18.Sporting Gijon1827915:2713
19.Almeria1827916:3113
20.Zaragoza1827916:3213

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKlubsV
1.Krištianu RonalduReal Madrid22
2.Lionels MesiBarcelona18
3.Davids ViljaBarcelona12
4.Fernando JorenteAthletic Bilbao11
5.NilmarsVillarreal10
6.Džuzepe RosiVillarreal9
Pedro RodrigessBarcelona9
Davids TrezegēHercules9
9.Frederiks KanuteSevilla8
10.Gonsalo IguainsReal Madrid7
Serhio AgueroAtletico Madrid7
Felipe KaisedoLevante7
Arits AdurissValencia7
Pablo OsvaldoEspanyol7
Djēgo Kastro HimenessSporting Gijon7
Nelsons ValdessHercules7

Labākie piespēlētāji

VFutbolistsKlubsRP*
1.Lionels MesiBarcelona12
Mesuts EzilsReal Madrid7
3.Šabi PrietoReal Sociedad6
Pedro RodrigessBarcelona6
Huans Manuels MataValencia6
Krištianu RonalduReal Madrid6
Daniels AlvešsBarcelona6
8.Davids ViljaBarcelona5
Pjērs VeboMallorca5
EliseuMalaga5
Borha ValeroVillarreal5
Džuzepe RosiVillarreal5
Anhels di MarijaReal Madrid5

* - rezultatīvās piespēles.

Real Madrid 4:2 Villarreal

Izmantotie resursi:
MARCA.com

  +2 [+] [-]

, 2011-01-09 23:35, pirms 14 gadiem
No offence
Bet kapēc Tu ir aizmugure?
Pieņemu ka ar esi redzējis to 3.golu ...
No aizmugures atņēma bumbu apgriezās un iesita ... sitot pa vārtiem tur priekšā bija visi aizsargi ... atņemot bumbu ... faktiski pār to kontrole jau bija aizsargam un pati bumba pat atradāss aizsargam priekšā ...

Hose Girtinho rakstīja: Pēc mūsu pasaules likumiem 100% aizmugure.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 23:38, pirms 14 gadiem
Muse777 rakstīja: Kad izcīnīs ar Real kādu trofeju izcilais CR, tad varēsiet lidināties mākoņos, pagiadām - ok, hattrick - iespaidīgi, bet Real vēl jo projām sēž 2. vietā. Nepārprotiet, ne mazākajā mērā neesmu Barsas atbalstītājs, bet komentāri pie šī raksta ir diezgan jēli.
Savā ziņa svaigāki par tiem kas ir par Chelsea kad chelsea ņem un zaudē kādie Vilkiem pēdēja vietā kuri atrodas tabulā diezgan pieticīgi

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:48, pirms 14 gadiem
Oby13 rakstīja: No offence
Bet kapēc Tu ir aizmugure?
Pieņemu ka ar esi redzējis to 3.golu ...
No aizmugures atņēma bumbu apgriezās un iesita ... sitot pa vārtiem tur priekšā bija visi aizsargi ... atņemot bumbu ... faktiski pār to kontrole jau bija aizsargam un pati bumba pat atradāss aizsargam priekšā ...
Pusi Tava komentāra, protams, nesapratu, bet ja pirmā sitiena brīdī CR7 bija aizmugurē (to gan bija grūti pateikt no tā švakā atkārtojuma), tad jebkurā gadījumā viņa vārtu guvumu nebija jāskaita. Man gan nebija pārliecības, ka viņš patiešām bija aizmugurē. Pieļauju, ka noteikumus Tu zini, īpaši jau par pasīvās aizmugures kļūšanu par aktīvo.

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:50, pirms 14 gadiem
aNnounced rakstīja: Savā ziņa svaigāki par tiem kas ir par Chelsea kad chelsea ņem un zaudē kādie Vilkiem pēdēja vietā kuri atrodas tabulā diezgan pieticīgi
Ja to saka pingvīns, tad kā lai netic tādam putnam, kurš nekad nelidos?

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 00:02, pirms 14 gadiem
Oby13 rakstīja: No offence
Bet kapēc Tu ir aizmugure?
Pieņemu ka ar esi redzējis to 3.golu ...
No aizmugures atņēma bumbu apgriezās un iesita ... sitot pa vārtiem tur priekšā bija visi aizsargi ... atņemot bumbu ... faktiski pār to kontrole jau bija aizsargam un pati bumba pat atradāss aizsargam priekšā ...
vari kaut pārskriet visam laukumam,bet ja sitiena vai piespēles brīdī biji aizmugurē,tātad tur arī biji
P.S.tiešām prieks ka Kaka ir atpakaļ

  -2 [+] [-]

, 2011-01-10 00:19, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: vari kaut pārskriet visam laukumam,bet ja sitiena vai piespēles brīdī biji aizmugurē,tātad tur arī biji
P.S.tiešām prieks ka Kaka ir atpakaļ
Nu tā jau gluži arī nav! Tas ka uzbrucējs piespēles brīdī atrodas pasīvajā aizmugurē nenozīmē, ka turpmākajā uzbrukumā viņš vispār vairs nedrīkst piedalīties
Spānijā kā jau Spānijā, īpaši Santjago Bernabeo stadionā, ja ir šaubīga epizode kurā iesaistīti mājnieki, tad režisors 7 reiz pārliecināsies vai to epizodi rādīt skatītājiem atkārtojumā vai labāk nē, ja tiesnesis iespējams kļūdijies. Tas man kaut kā ir iekritis acīs. Arī tajā epizodē ilgi nerādīja atkārtojumu no sāniem, bet nu beigās parādija. Un man šķiet ka tur tiešām aizmugures nebija, kaut gan atkārtojumu parādija tikai vienreiz un neko apgalvot negribu

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 00:21, pirms 14 gadiem
Pzd sap*sa spēli! 3 vārti tīra aizmugure!!! morinjo klauns! Pēc ceturtajiem skrēja pie soliņa, lai attaianotos par negodīgajiem 3 vārtiem, bet tas jau nav attaisnojums! Negodīgie 3 vārti izšķīra spēli!!!

  +2 [+] [-]

, 2011-01-10 00:24, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu tā jau gluži arī nav! Tas ka uzbrucējs piespēles brīdī atrodas pasīvajā aizmugurē nenozīmē, ka turpmākajā uzbrukumā viņš vispār vairs nedrīkst piedalīties
Spānijā kā jau Spānijā, īpaši Santjago Bernabeo stadionā, ja ir šaubīga epizode kurā iesaistīti mājnieki, tad režisors 7 reiz pārliecināsies vai to epizodi rādīt skatītājiem atkārtojumā vai labāk nē, ja tiesnesis iespējams kļūdijies. Tas man kaut kā ir iekritis acīs. Arī tajā epizodē ilgi nerādīja atkārtojumu no sāniem, bet nu beigās parādija. Un man šķiet ka tur tiešām aizmugures nebija, kaut gan atkārtojumu parādija tikai vienreiz un neko apgalvot negribu
nu ja šitajā epizodē Tu saskatīji kaut mazāko pasīvo aizmuguri,tad jā,tev ir taisnība

  +2 [+] [-]

, 2011-01-10 00:35, pirms 14 gadiem
Sakiet ko gribiet visi treneri ir vairāk vai mazāk pēc viena standarta..bet mourinjo..kkas fenomenāls...tur jābūt kkam fonomenālam lai pie pretinieku komandas aizietu nosvinēt savas komandas golu tie nikni vēl dabon sarkano

     [+] [-]

, 2011-01-10 00:38, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu tā jau gluži arī nav! Tas ka uzbrucējs piespēles brīdī atrodas pasīvajā aizmugurē nenozīmē, ka turpmākajā uzbrukumā viņš vispār vairs nedrīkst piedalīties
Ja skatāmies uz konkrēto situāciju, tad gadījumā, ja sitiena brīdī CR7 bija aizmugurē, tad tā bija jāfiksē tā vai tā, jo CR7 iesaistījās cīņā par to jau uzreiz pēc sitiena, tā ka pat nekādas pasīvās aizmugures tur nebija. Kas attiecas uz pasīvajām aizmugurēm kā tādām, tad tur tiešām mēdz būt dažādas interpretācijas, bet tad aizmugurē esošajam spēlētājam patiešām jāstāv uz vietas vismaz kādu sekundi vai divas, lai vairs nebūtu tādas priekšrocības kā sākotnējā situācijā, jo pretējā gadījumā spēlētājs iegūst priekšrocību, kas gan tiek traktēta kā pārkāpums.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-10 00:42, pirms 14 gadiem
NilsK rakstīja: nu ja šitajā epizodē Tu saskatīji kaut mazāko pasīvo aizmuguri,tad jā,tev ir taisnība
Nu vispār jau tas bija vairāk domāts kā komentārs uz Tavu kategorisko nostāju par to, ka ja reiz biji aizmugurē, tad biji un vari kaut skriet visam laukumam pāri, tas neko vairs neizmainīs Jānoskatās būs velreiz atkārtojumā tā epizode. Bet nu cik atceros, tad sākumā CR saņēma piespēli vārtupriekšā, bet vārtsargs glāba, bumba atleca pie Benzemā, bet šo nobloķēja aizsargi! Tad bumba atleca kaut kur soda laukuma vidū, CR piecēlās, aizskrēja pēc bumbas kura atradās pirms aizsargiem un iesita. Kāda tur var būt runa par aizmuguri, ja bumba atrodas pirms aizsargiem?!? Uzbrucējam jau principā nav aizliegts atrasties aizmugures pozīcijā, bet aizliegts ir saņemt bumbu ja piespēles brīdī atrodies aizmugurē! Var jau būt ka precīzi visu neatceros un kļūdos savos spriedumos, bet man šķiet ka viss bija noteikumu robežās!

     [+] [-]

, 2011-01-10 00:52, pirms 14 gadiem
Nu paskatijos atkārtojumu un jautājums varētu būt tikai viens! Ja CR atradās pirmās piespēles no sāna brīdī aizmugurē, tad tur nav jēgas vispār diskutēt un sānu tiesnesim tas bija jāsignalizē, jo pie CR nonāca bumba! Pēc tam jau vairs nekādas aizmugures nebija, CR izskrēja aizsargam no muguras, atņēma bumbu viņam no degungala un iesita! Tā nu noteikti nav nekāda aizmugure

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 01:01, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Nu paskatijos atkārtojumu un jautājums varētu būt tikai viens! Ja CR atradās pirmās piespēles no sāna brīdī aizmugurē, tad tur nav jēgas vispār diskutēt un sānu tiesnesim tas bija jāsignalizē, jo pie CR nonāca bumba!
Nu tieši par to jau ir runa. Pasīvais kļūst par aktīvo, lai gan to pat par pasīvo aizmuguri grūti nosaukt. Atkārtojumā principā izskatās, ka CR7 patiešām bija aizmugurē, bet varēja jau arī no cita leņķa parādīt. 21.gs. kā nekā.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-10 08:53, pirms 14 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-01-10 11:00, pirms 14 gadiem
Ieteiktu visiem CR cienītajiem un Madrides Real līdzjutējiem šovakar paskatīties Zelta bumbas piešķiršanas cerimoniju

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 12:45, pirms 14 gadiem
Onka rakstīja: Ieteiktu visiem CR cienītajiem un Madrides Real līdzjutējiem šovakar paskatīties Zelta bumbas piešķiršanas cerimoniju
Bērnišķīgs teksts.

     [+] [-]

, 2011-01-10 12:55, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja skatāmies uz konkrēto situāciju, tad gadījumā, ja sitiena brīdī CR7 bija aizmugurē, tad tā bija jāfiksē tā vai tā, jo CR7 iesaistījās cīņā par to jau uzreiz pēc sitiena, tā ka pat nekādas pasīvās aizmugures tur nebija. Kas attiecas uz pasīvajām aizmugurēm kā tādām, tad tur tiešām mēdz būt dažādas interpretācijas, bet tad aizmugurē esošajam spēlētājam patiešām jāstāv uz vietas vismaz kādu sekundi vai divas, lai vairs nebūtu tādas priekšrocības kā sākotnējā situācijā, jo pretējā gadījumā spēlētājs iegūst priekšrocību, kas gan tiek traktēta kā pārkāpums.
Tev pašam neliekas, ka būtu diezgan stulbi šajā situācijā svilpt aizmuguri? Kad Benzemā izdarija sitienu CR bija pasīvā aizmugure, par aktīvu tā kļūtu piemēram ja bumba nonāktu uzreiz pie Ronaldu, bet AIZSARGS bloķēja sitienu, vārtus viņš guva jau pēc tam. nestrīdēšos par situāciju, kad tika izdarīts centrējums, tad gan varbūt bija offside, bet atkārtojumā to nevarēja saprast.

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:20, pirms 14 gadiem
rai4us#1 rakstīja: Tev pašam neliekas, ka būtu diezgan stulbi šajā situācijā svilpt aizmuguri? Kad Benzemā izdarija sitienu CR bija pasīvā aizmugure, par aktīvu tā kļūtu piemēram ja bumba nonāktu uzreiz pie Ronaldu, bet AIZSARGS bloķēja sitienu, vārtus viņš guva jau pēc tam. nestrīdēšos par situāciju, kad tika izdarīts centrējums, tad gan varbūt bija offside, bet atkārtojumā to nevarēja saprast.
Nē, man priekšā ir Futbola tiesneša rokasgrāmata un tur viss melns uz balta ir uzrakstīts un parādīts ar visām anotācijām. Bumbai nemaz nebija uzreiz jānonāk pie CR7 (cita lieta, vai viņš ieguva jebkādu priekšrocību). Katrs tiesnesis gan traktē pa savam. Es vairāk uzsveru to centrējuma/sitiena momentu (arī manis pievienotajā bildē izskatās, ka CR7 ir aizmugurē).

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:53, pirms 14 gadiem
Muse777 rakstīja: Kad izcīnīs ar Real kādu trofeju izcilais CR, tad varēsiet lidināties mākoņos, pagiadām - ok, hattrick - iespaidīgi, bet Real vēl jo projām sēž 2. vietā. Nepārprotiet, ne mazākajā mērā neesmu Barsas atbalstītājs, bet komentāri pie šī raksta ir diezgan jēli.
Kpc tieši Real izcīnīs? Viņš jau ar Mančesteru uzvarēja visu,ko vien varēja!

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 13:59, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, man priekšā ir Futbola tiesneša rokasgrāmata un tur viss melns uz balta ir uzrakstīts un parādīts ar visām anotācijām. Bumbai nemaz nebija uzreiz jānonāk pie CR7 (cita lieta, vai viņš ieguva jebkādu priekšrocību). Katrs tiesnesis gan traktē pa savam. Es vairāk uzsveru to centrējuma/sitiena momentu (arī manis pievienotajā bildē izskatās, ka CR7 ir aizmugurē).
Nesaskatiju, to ka viņš būtu ieguvis jebkādu priekšrocību.

     [+] [-]

, 2011-01-10 18:28, pirms 14 gadiem
Nostījos filmu par viņu, domāju, ka ir iedomīgs tips. Bet vispār dzīvo diezgan piezamēti, ja vien nelēkātu pa laukumu kā jampampiņš tad jau būtu ok

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 19:27, pirms 14 gadiem
Ronaldo bija aizmugure 3. vārtu guvumā!

     [+] [-]

, 2011-01-10 23:11, pirms 14 gadiem
Ljoti paarliecinoshi otrais labakais futbolists pasaulee, ljoti taalu liidz labaakajam un ljoti taalu liidz treshajam

     [+] [-]

, 2011-01-11 01:35, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pēc mūsu pasaules likumiem 100% aizmugure.
paskatie kartigak ar 2 poiegajienu pietiks..

par pasivo aizmuguri to negribetu saukties 1.kaart taas nebija..
2.kaart ja butu bijusi tad parak nepasiva jo trauceja lopezam..

submarinietis nevareja iznest bumbu pec sitiena.. ronaldu pieclas un iesita..

tiiri!