Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Argentīna sakauj Meksiku, 1/4 finālā pret Vāciju

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Argentīna sakauj Meksiku, 1/4 finālā pret Vāciju
Karloss Tevezs un Maradona
Foto: AP/Scanpix

Šodien Pasaules kausa izcīņas 1/8 fināla spēlē Argentīnas izlase ar 3:1 pārspēja Meksiku un iekļuva 1/4 finālā. Divus vārtus argentīniešu labā guva Karloss Tevezs.

Šajā 1/8 finālā tikās divas izlases, kuras tieši šādā pašā stadijā spēkojās pirms četriem gadiem PK Vācijā. Toreiz Argentīna tikai papildlaikā ar 2:1 uzvarēja Meksiku, kura šoreiz, protams, alka revanšu. Favorīte gan bija Argentīna.

Spēles pirmās minūtes aizritēja mierīgi, līdz ap 10. minūti klusumu pārtrauca divi superbīstami Meksikas uzbrukumi. Vispirms Karloss Salsido no liela attāluma negaidīti norībināja argentīniešu vārtu pārliktni, bet burtiski minūtes laikā Meksika vēlreiz gandrīz atklāja rezultātu - tikai centimetrus garām kreisajam vārtu stūrim sita Andress Gvardado. Lai gan uz tablo saglabājās 0:0, tā bija patiesi auksta duša varenajai Argentīnai. Iestājās klusums, taču tikai līdz 26. minūtei, kad rezultātu atklāja argentīnieši - un atkal rupji kļūdījās tiesnesis. Pēc Lionela Mesi piespēles viens pret vienu rāvās Karloss Tevezs, kuram iztraucēja vārtsargs Perezs. Bumba nokļuva atpakaļ pie Mesi - viņš piespēlēja vēlreiz Tevezam, kurš no acīmredzama aizmugures stāvokļa ar galvu ieraidīja bumbu jau tukšos vārtos. Lai kā protestēja meksikāņi, nekas nelīdzēja. Grūti spriest, cik ļoti negodīgi gūtie vārti ietekmēja Meksikas futbolistus, taču drīz vien krita arī otrie vārti. Rupji kļūdījās Rikardo Osorio, Gonzalo Iguains apspēlēja vārtsargu un viegli panāca 2:0. Jau 1. puslaikā rezultāts varēja kļūt graujošs, taču izcilas iespējas neizmantoja abi vārtu guvēji Tevezs un Iguains. Pārtraukumā dodoties - 2:0.

2. puslaiku pašsaprotami aktīvāk uzsāka meksikāņi, taču pretēji spēles ritējumam ļoti skaistus vārtus 52. minūtē guva Argentīna, panākot jau pavisam pārliecinošo 3:0. Ar tālsitienu otrreiz šajā mačā vārtsargu pārspēja Tevezs. Gods kam gods, meksikāņi nepadevās un ļoti cītīgi, sistemātiski strādāja, lai atgūtu vismaz vienus vārtus. Bija gan tālsitieni, gan bīstami stūra sitieni, bet reizi argentīnieši pat izraidīja bumbu no tukšiem vārtiem. Un tomēr Meksikas centieni tika atalgoti - 71. minūtē Havjers Ernandezs ielauzās argentīniešu soda laukumā un spēcīgi ieraidīja bumbu tuvējā vārtu devītniekā. 1:3 un mazs cerību stars Meksikai. Meksikāņi turpināja censties, taču Argentīna pēc vienu vārtu zaudēšanas aizsardzībā sāka spēlēt krietni uzmanīgāk un nedeva labas iespējas pretiniekiem. Mačs tā arī noslēdzās ar 3:1 Argentīnas uzvaru.

Argentīna droši iekļuvusi 1/4 finālā, kurā 3. jūlijā Keiptaunā spēkosies ar Vāciju - tieši tāpat kā pirms četriem gadiem Vācijā. Toreiz argentīnieši zaudēja pēcspēles 11 metru sitienu sērijā. Kā būs šoreiz?

Pasaules kausa izcīņas 1/8 fināls

Argentīna - Meksika 3:1 (2:0)

Vārti: Tevezs 26', 51', Iguains 33' - Ernandezs 71'
Brīdinājumi: Markezs
Argentīna: Romero, Demičelis, Burdiso, Haince, di Marija (Honass 79'), Iguains, Mesi, Tevezs (Verons 69'), Masčerano, Otamendi, Rodrigezs (Pastore 87')
Meksika: Perezs, Rodrigezs, Salsido, Markezs, Osorio, Torado, Ernandezs, Huaress, dus Santušs, Gvardado (Franko 61'), Bautista (Barera 46')

Astotdaļfināli

SpēleRezultāts
Urugvaja - Dienvidkoreja2:1
Gana - ASV2:1 (papildl.)
Vācija - Anglija4:1
Argentīna - Meksika3:1
Nīderlande - Slovākija28.06.
Brazīlija - Čīle28.06
Paragvaja - Japāna29.06
Spānija - Portugāle29.06
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-06-28 00:07, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Nu piemēram, Vācija, ļoti iespējams, būtu uzvarējusi Angliju arī tāpat, ar visiem neieskaitītajiem vārtiem, ja ņem vērā, kā spēlēja angļu aizsargi.
Tas pats arī par Argentīnu un Meksiku. Bija taču argentīnieši pēc snieguma pārāki. Nevienā pārī nebija tā, ka uzvarētājs uztaisītu 1 momentu, kurā tiesnesis pēc kļūdas tos vārtus ieskaitītu.
To, kā izvērstos spēle, ja ENG-GER spēlē ieskaitītu vārtus, bet ARG-MEX spēlē neieskaitītu, var tikai minēt. Tas, protams, neattaisno tiesnešu kļūdas, tāpēc man jau arī dikti gribētos tos video atkārtojumus, bet nevienā spēlē nebija tā, ka VISU rezultātu tiesnesis uztaisītu, vai tad nebija pēc snieguma Vācija un Argentīna pārākas par Angliju un Meksiku?
Nē, vienkārši kaut kā pārāk daudz šo tiesnešu kļūdu pēdējā laikā. Un kā par brīnumu par labu tiem,kas skaitās spēļu favorīti.
Kas attiecās uz tiem pašiem argentīniešiem,tad nav viņi šajā čempionātā nemaz tik pārliecinoši, bet kaut kā ir sanācis,ka tiesneši viņiem gan šajā,gan iepriekšējās spēlēs ir mazliet palīdzējuši.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-28 00:09, pirms 14 gadiem
forshi viniem maksaa 35k eiro un taa liinijtiesneshi nespeej savu darbu godam izdarit, tad lai panjem kaudziti LMT virsligas linijtiesneshu un lai shie tur kopaa njemaas, jeega bus lielaaka

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 00:11, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Maradonas dieva roku nevar aizmirst 25 gadus. Tu te runā par kaut kādu Anrī . Cilvēki parasti atcerās to nepatīkamako,bet visu labo atri aizmirst. Tādi nu mēs esam.
Tomēr tieši šajā PČ šādu dažādu dīvainību no tiesnešu puses ir visvairāk. Es PČ regulāri skatos no 1982. gada,bet tik daudz skandālu ap tiesnešiem nebija nevienā PČ.
Un kā par brīnumu visas kļūdas mazliet pa labu spēļu favorītiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-28 00:14, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, vienkārši kaut kā pārāk daudz šo tiesnešu kļūdu pēdējā laikā. Un kā par brīnumu par labu tiem,kas skaitās spēļu favorīti.
Kas attiecās uz tiem pašiem argentīniešiem,tad nav viņi šajā čempionātā nemaz tik pārliecinoši, bet kaut kā ir sanācis,ka tiesneši viņiem gan šajā,gan iepriekšējās spēlēs ir mazliet palīdzējuši.
ARG-NIG es redzēju, vienīgais, kas palika atmiņā, bija Enjeamas labā spēle + Igvaina pūdelēšana (kas liedza ARG uzvarēt ar lielāku pārsvaru) + strīdīgā epizode (Samuela pārkāpums soda laukumā, kad Haince guva vārtus). Vai kas tāds bija pret Koreju un Grieķiju? Jautāju, jo pārējās apakšgrupas spēles neredzēju.
Vai pret MEX viņiem iedeva kaut kādus mazos sodus par labu, aizmugures, kas liedza MEX atspēlēties? Jo otros un trešos vārtus Argentīna iesita jau bez tiesneša līdzdalības.
Neesmu pārliecināts, ka Argentīna tiek kaut kur baigi "vilkti", nu redzēs, kas būs pret Vāciju, kas arī dabūja dāvanu pret angļiem (bet es uzskatu, ka abiem 1/4 finālistiem būtu pa spēkam uzvarēt savus pretiniekus arī bez tiesnešu kļūdām), varbūt kā reiz tieši normāli notiesās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-06-28 00:38, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: TU esi kaut ko dzirdējis par vēsturisko pēctecību? ja katru epizodi skatīs video, tad spēle vilksies 4 stundas, jo katra epizode būs tā vērta, lai to paskatītos atkārtojumā...
Tu ar savu vēsturisko pēctecību varētu ieteikt arī vieglatlētikas sacensībās un F1 laiku ņemt ar hronometru, hokeju arī spēlēt tikai uz atklātajiem laukumiem bez atkārtojumiem utt!!! Tenisā - pašā aristokrātiskākajā sporta veidā varēja ieviest hawk eye, basketbolā(NBA) atrada iespēju noskatīties atkārtojumos svarīgākās epizodes un tā var turpināt...
Kā var cilvēki būt tik aprobežoti!?! Sports ir tik tālu attīstijies, ka cilvēks tādā ātrumā un dinamikā vienkārši nav spējīgs redzēt visu! Un nevajag muļķības stāstīt, ka atsevišķu epizošu skatīšanās aizņems ilgu laiku! Galvenais sportā ir taisnīgs rezultāts, nevis kaut kādi iestagnējušies uzskati!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 00:39, pirms 14 gadiem
barclays rakstīja: Cerams ka Argentiina sagraus Vaaciju !!!!!!
Cerēt jau Tu vari

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 00:46, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Tu ar savu vēsturisko pēctecību varētu ieteikt arī vieglatlētikas sacensībās un F1 laiku ņemt ar hronometru, hokeju arī spēlēt tikai uz atklātajiem laukumiem bez atkārtojumiem utt!!! Tenisā - pašā aristokrātiskākajā sporta veidā varēja ieviest hawk eye, basketbolā(NBA) atrada iespēju noskatīties atkārtojumos svarīgākās epizodes un tā var turpināt...
Kā var cilvēki būt tik aprobežoti!?! Sports ir tik tālu attīstijies, ka cilvēks tādā ātrumā un dinamikā vienkārši nav spējīgs redzēt visu! Un nevajag muļķības stāstīt, ka atsevišķu epizošu skatīšanās aizņems ilgu laiku! Galvenais sportā ir taisnīgs rezultāts, nevis kaut kādi iestagnējušies uzskati!!!
Šeit nu mūsu uzskati sakrīt, sportā galvenais ir taisnīgs rezultāts, bet tiktāl cik to pieļauj tagadējie noteikumi. Neviens neliedza šajā spēlē galvenajam tiesnesim noskatīties atkārtojumu (viņš arī redzēja) un izspriest pareizi, tā bija viņa drosme un izvēle, tam ar atkārtojumiem nav nekāda sakara, bet cik vien ilgi iespējams, vislabāk būs, ja futbolā neieviesīsies video atkartojumi, jo tad VISAS epzodes būs tās vissvarīgākās un tad redzēsi, spēle ievilksies 2x ilgāk. un nejauc te tagad F1, kurš ir tehnisks sports un basketbolu, kur vispār nav atkārtojuma institūta, un teniss no tā tikai iegūst, jo tur tiešām vajag lielu precizitāti, bet šeit (futbolā) tas ir lieki. Kam Tev vajag tos atkārtojumus? tad jau pie katriem iesistiem vārtiem paies 10 min. kamēr izmērīs vai bija 2cm (piemēram Tevis piesauktais tenisa mērogs) aizmugure vai nē utml var turpināt līdz absurdai galējībai.. bija roka, vai nebija, bija tīša roka vai tikai plecs utml.. tak nomierinaties vienreiz tehnomāni

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 00:47, pirms 14 gadiem
marksliv rakstīja: Cerēt jau Tu vari
Ir paredzama Vācijas uzvara?

     [+] [-]

, 2010-06-28 00:52, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Tu ar savu vēsturisko pēctecību varētu ieteikt arī vieglatlētikas sacensībās un F1 laiku ņemt ar hronometru, hokeju arī spēlēt tikai uz atklātajiem laukumiem bez atkārtojumiem utt!!! Tenisā - pašā aristokrātiskākajā sporta veidā varēja ieviest hawk eye, basketbolā(NBA) atrada iespēju noskatīties atkārtojumos svarīgākās epizodes un tā var turpināt...
Kā var cilvēki būt tik aprobežoti!?! Sports ir tik tālu attīstijies, ka cilvēks tādā ātrumā un dinamikā vienkārši nav spējīgs redzēt visu! Un nevajag muļķības stāstīt, ka atsevišķu epizošu skatīšanās aizņems ilgu laiku! Galvenais sportā ir taisnīgs rezultāts, nevis kaut kādi iestagnējušies uzskati!!!
Pilnīgi piekrītu!!!FIFA nevēlēšanās ieviest video ir vienkārši apbrīnojaja
Un argumenti lai to nedarītu ir vienkārši un smieklīgi un stulbi.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 00:55, pirms 14 gadiem
.............. rakstīja: Šeit nu mūsu uzskati sakrīt, sportā galvenais ir taisnīgs rezultāts, bet tiktāl cik to pieļauj tagadējie noteikumi. Neviens neliedza šajā spēlē galvenajam tiesnesim noskatīties atkārtojumu (viņš arī redzēja) un izspriest pareizi, tā bija viņa drosme un izvēle, tam ar atkārtojumiem nav nekāda sakara, bet cik vien ilgi iespējams, vislabāk būs, ja futbolā neieviesīsies video atkartojumi, jo tad VISAS epzodes būs tās vissvarīgākās un tad redzēsi, spēle ievilksies 2x ilgāk. un nejauc te tagad F1, kurš ir tehnisks sports un basketbolu, kur vispār nav atkārtojuma institūta, un teniss no tā tikai iegūst, jo tur tiešām vajag lielu precizitāti, bet šeit (futbolā) tas ir lieki. Kam Tev vajag tos atkārtojumus? tad jau pie katriem iesistiem vārtiem paies 10 min. kamēr izmērīs vai bija 2cm (piemēram Tevis piesauktais tenisa mērogs) aizmugure vai nē utml var turpināt līdz absurdai galējībai.. bija roka, vai nebija, bija tīša roka vai tikai plecs utml.. tak nomierinaties vienreiz tehnomāni
Nevajag runāt muļķības!!!!!!!
Epizodē kur Lampards guva vārtus, TV kameras skatītājiem atkārtojumu parādija dažu sekunžu laikā pēc notikušā! Pietiek ar to, ka viens tiesnesis sēdētu pie TV ekrāna un pa mikrafonu paziņotu ka vārti jāskaita un lieta darīta! Attaisnojumus jau ir viegli atrast. Tikko noskatījos raidijumu ar futbola ekspertiem, kuri atkārtojumos izanalizēja, ka tiesnesis nemaz nevarēja no tāda attāluma precīzi redzēt vai bumba tiešām šķērsoja līniju. Tiesnesim ir tikai 2 acis, labi, kopā ar sānu tiesnesi 4, toties kameras ir daudz. Tieši tāpat ar Argentīnas vārtu guvumu, pietiktu uzprasīt tāpat kā hokejā tiesnesim pie ekrāna, un viss būtu skaidrs 30sek laikā ka vārti gūti no aizmugures! Kaut gan tur gan tiesnesim bija pašam tas ar savām acīm jāredz. Viens man tagad ir skaidrs - videoatkārtojumi futbolā tiks ieviesti. Tas kas notiek tagad ir absurds. Ja citos komandu sporta veidos to veiksmīgi var ieviest, tad futbolā arī problēmu nekādu nevar būt!

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 01:02, pirms 14 gadiem
Turklāt veids kā to noformēt ir ļoti plaši diskutējams, bet FIFA ar stagnātu Blateru priekšgalā vispār neko negrib darīt lietas labā! Var taču to visu limitēt kā tenisā vai amerikāņu futbolā, respektīvi dot iespēju trenerim pieprasīt strīdīgās epizodēs tikai ierobežotu skaitu videoatkārtojumu skatīšanos. Citādi tiešām jāsmejas par tādām lietām kas notiek tagad, pasaules lielākajā komandu turnīrā. Cilvēks vai pareizāk sakot komanda godīgi gūst vārtus, bet tiesnesis vai nu savas neprofesionalitātes vai citu subjektīvu apstākļu dēļ tos vienkārši "nozog", vai kā otrajā gadījumā - "uzdāvina".
Slēpts komentārs: Witness_Go CAVS

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 01:30, pirms 14 gadiem
Harington rakstīja: Skumji, ka viens cilvēks spēj sabojāt šo skaisto spēli.
Neviens nešaubās, ka Argentīna būtu uzvarējusi, bet viss kļust uzreiz tāds dīvains. Spēli galīgi negribējās skatīties, ļoti žēl palika Meksikas.
Nerunā par visiem! Meksika, līdz šim momentam dominēja laukumā! Tā kā pilnīgi reāli varēja uzvarēt!!!

     [+] [-]

, 2010-06-28 01:50, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Tevezs - turnīra vieni no strīdīgākajiem vārtiem - Līnijtiesnesis

Tevezs - turnīra visskaistākie vārti

Argentīnas uzbrukums šobrīd - 10 vārti!!

Messi - nu tam gan neiet šobrīd...
kas tur strīdīgs? aizmugure tur bij 100% tākā tur viss bij acīmredzams

     [+] [-]

, 2010-06-28 01:54, pirms 14 gadiem
mrPO rakstīja: Šis noteikti ir "vislabākais" tiesnešu un līnijtiesnešu čempionāts Tik daudz un dažādi triku no tiesnešu puses nezinu kurā čepmpionātā vēl ir bijis
nu Maradonnas "Dieva roka" tajā čemī spēj segt visas mūsdiena fūža lažas, lai kā tur arī sodīt!

     [+] [-]

, 2010-06-28 02:10, pirms 14 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Kad vienreiz būs tie videoatkārtojumi?!
nevajag tos suuda video

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 02:18, pirms 14 gadiem
ABa rakstīja: Tu ar savu vēsturisko pēctecību varētu ieteikt arī vieglatlētikas sacensībās un F1 laiku ņemt ar hronometru, hokeju arī spēlēt tikai uz atklātajiem laukumiem bez atkārtojumiem utt!!! Tenisā - pašā aristokrātiskākajā sporta veidā varēja ieviest hawk eye, basketbolā(NBA) atrada iespēju noskatīties atkārtojumos svarīgākās epizodes un tā var turpināt...
Kā var cilvēki būt tik aprobežoti!?! Sports ir tik tālu attīstijies, ka cilvēks tādā ātrumā un dinamikā vienkārši nav spējīgs redzēt visu! Un nevajag muļķības stāstīt, ka atsevišķu epizošu skatīšanās aizņems ilgu laiku! Galvenais sportā ir taisnīgs rezultāts, nevis kaut kādi iestagnējušies uzskati!!!
nevajag video.. tad tas vairs nebūs futbols... futbols ir sportaveids kursh šajos modernajos laikos ir palicis visneskartākais tā teikt divi vārti, bumba un 22 spēlētaji, nu ja neskaita tās rācijas starp tiesnešiem.... priekškam vajag kaut kādus video... visur grib cilveki tās mašīnas iebāzt.. cerams ka tas nekad nenotiks ka futbolā ieviesīs video... šo spēli pārāk ilgi spēlē pēc seniem principiem tāpēec nevajadzētu to sabojāt

     [+] [-]

, 2010-06-28 02:19, pirms 14 gadiem
MūjābelFC rakstīja: Bet šajā PK kļūdas ir gandrīz katrā spēlē, un samērā izšķirošas. Neviens jau nepiesienās ka ne tai komandai autu piešķīra...
gandrīz kā zināms neskaitās

     [+] [-]

, 2010-06-28 02:32, pirms 14 gadiem
barclays rakstīja: Cerams ka Argentiina sagraus Vaaciju !!!!!!
Sagraus tevi morali vacija :p

     [+] [-]

, 2010-06-28 03:09, pirms 14 gadiem
kandzha rakstīja: nevajag video.. tad tas vairs nebūs futbols... futbols ir sportaveids kursh šajos modernajos laikos ir palicis visneskartākais tā teikt divi vārti, bumba un 22 spēlētaji, nu ja neskaita tās rācijas starp tiesnešiem.... priekškam vajag kaut kādus video... visur grib cilveki tās mašīnas iebāzt.. cerams ka tas nekad nenotiks ka futbolā ieviesīs video... šo spēli pārāk ilgi spēlē pēc seniem principiem tāpēec nevajadzētu to sabojāt
Ārprāc! Bet vai Tu pats saproti ko uzrakstiji? Pēc kādiem seniem principiem!?!?! Vai tad futbolā nav laika gaitā mainījušies noteikumi? Vai tad citu sporta veidos ieviešot videoatkārtojumus GODĪGA lēmuma pieņemšanai, ir mainīti spēles pamatprincipi? Tev taču nav neviena sakarīga argumenta, kas tad briesmīgs notiks, ja tās "palīdzīgās acis" tiesnešiem ieviesīs! Tagad jau nu visa futbola pasaule redzēja, ka tie atkārtojumi kaut vai lai pārbaudītu vai vārti ir gūti pēc noteikumiem un vai vispār ir gūti, ir absolūti nepieciešami. Nekur jau tas futbols nepaliks - būs arī tur videoatkārtojumi!

  +7 [+] [-]

, 2010-06-28 04:08, pirms 14 gadiem
Visi, kas te gudri spriež par tehniskajām iespējām pārskatīt momentus vajadzētu atcerēties, ka ar PK futbols nebeidzas. Futbols ir sporta veids, kas tiek spēlēts cauru gadu un visādos līmeņos. Nu kur piemēram virslīgā var nodrošīnāt video atkārtojumu? Vai kaut kādā lielvalsts līgā, kas ir zemāka par 2? Vai daudzās citās līgās un sacensībās, kas tiek spēlētas visās zemeslodes malās. Pieņemt šādu noteikumu tikai uz Pasaules kausu? Var jau, bet tas būtu dīvaini, ka sporta veida PČ tiek piemēroti citi noteikumi nekā visā pārējā laikā. Un tas nebūtu pareizi, ja reiz ir futbola noteikumi un principi, tad tiem jābūt vienādiem visās spēlēs. Vienīgais risinājums ir 2 papildus tiesneši aiz vārtiem, ko var noteikt uz atsevišķām sacensībām. Bet papildus tiesneši var tikai fiksēt bija vārti vai nebija, viņš tur aiz vārtiem stāvot tādu Teveza aizmuguri nebūtu redzējis 100%, tāpat dažās spēles ar roku vai pagrūšanas vai tml. Tāds ir futbols un tiesnešu kļūdas būs vienmēr un visur (un ne tikai futbolā).
P.S. Un starp citu par ko skatīt video - vārtiem? Anrī roka tur netiktu izskatīta, jo spēle ar roku bija vēl pirms Anrī piespēles partneri, kas gala rezultātā guva vārtus. Tātad jāskata arī pārkāpumi s.l. - tas jau aizņems ievērojamu laiku. Lai fiksētu Teveza golu būtu jābūt vēl aizmugurei video, bet tas jau točna paņems 1/3 spēles.

     [+] [-]

, 2010-06-28 07:35, pirms 14 gadiem
carlito rakstīja: Visi, kas te gudri spriež par tehniskajām iespējām pārskatīt momentus vajadzētu atcerēties, ka ar PK futbols nebeidzas. Futbols ir sporta veids, kas tiek spēlēts cauru gadu un visādos līmeņos. Nu kur piemēram virslīgā var nodrošīnāt video atkārtojumu? Vai kaut kādā lielvalsts līgā, kas ir zemāka par 2? Vai daudzās citās līgās un sacensībās, kas tiek spēlētas visās zemeslodes malās. Pieņemt šādu noteikumu tikai uz Pasaules kausu? Var jau, bet tas būtu dīvaini, ka sporta veida PČ tiek piemēroti citi noteikumi nekā visā pārējā laikā. Un tas nebūtu pareizi, ja reiz ir futbola noteikumi un principi, tad tiem jābūt vienādiem visās spēlēs. Vienīgais risinājums ir 2 papildus tiesneši aiz vārtiem, ko var noteikt uz atsevišķām sacensībām. Bet papildus tiesneši var tikai fiksēt bija vārti vai nebija, viņš tur aiz vārtiem stāvot tādu Teveza aizmuguri nebūtu redzējis 100%, tāpat dažās spēles ar roku vai pagrūšanas vai tml. Tāds ir futbols un tiesnešu kļūdas būs vienmēr un visur (un ne tikai futbolā).
P.S. Un starp citu par ko skatīt video - vārtiem? Anrī roka tur netiktu izskatīta, jo spēle ar roku bija vēl pirms Anrī piespēles partneri, kas gala rezultātā guva vārtus. Tātad jāskata arī pārkāpumi s.l. - tas jau aizņems ievērojamu laiku. Lai fiksētu Teveza golu būtu jābūt vēl aizmugurei video, bet tas jau točna paņems 1/3 spēles.
Pilnīgi piekrītu, varbūt būtu abi, ja tiesnešiem būtu drosmes, atļaujas un pilnvaras pieņemt lēmumu pēc video noskatīšanās uz kuba, bet ieviest tagad atsevišķu video noskatīšanās institūtu ir neprāts
PS
es šo ideju izklāstīju jau iepriekš, cerams, ka ar otro reizi labāk sapratīs, ja nē - būs jāatkārto vēlreiz

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 08:20, pirms 14 gadiem
typhoon rakstīja: tiesneši sabojāja visu futbola vakaru...
+! Sākumā biju pa Vāciju, bet kad tie tizleņi neieskaitija, biju pa Angļiem

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 08:40, pirms 14 gadiem
carlito rakstīja: Visi, kas te gudri spriež par tehniskajām iespējām pārskatīt momentus vajadzētu atcerēties, ka ar PK futbols nebeidzas. Futbols ir sporta veids, kas tiek spēlēts cauru gadu un visādos līmeņos. Nu kur piemēram virslīgā var nodrošīnāt video atkārtojumu? Vai kaut kādā lielvalsts līgā, kas ir zemāka par 2? Vai daudzās citās līgās un sacensībās, kas tiek spēlētas visās zemeslodes malās. Pieņemt šādu noteikumu tikai uz Pasaules kausu? Var jau, bet tas būtu dīvaini, ka sporta veida PČ tiek piemēroti citi noteikumi nekā visā pārējā laikā. Un tas nebūtu pareizi, ja reiz ir futbola noteikumi un principi, tad tiem jābūt vienādiem visās spēlēs. Vienīgais risinājums ir 2 papildus tiesneši aiz vārtiem, ko var noteikt uz atsevišķām sacensībām. Bet papildus tiesneši var tikai fiksēt bija vārti vai nebija, viņš tur aiz vārtiem stāvot tādu Teveza aizmuguri nebūtu redzējis 100%, tāpat dažās spēles ar roku vai pagrūšanas vai tml. Tāds ir futbols un tiesnešu kļūdas būs vienmēr un visur (un ne tikai futbolā).
P.S. Un starp citu par ko skatīt video - vārtiem? Anrī roka tur netiktu izskatīta, jo spēle ar roku bija vēl pirms Anrī piespēles partneri, kas gala rezultātā guva vārtus. Tātad jāskata arī pārkāpumi s.l. - tas jau aizņems ievērojamu laiku. Lai fiksētu Teveza golu būtu jābūt vēl aizmugurei video, bet tas jau točna paņems 1/3 spēles.
Arī tenisā hawk eye ir tikai dārgākajos un prestižākajos turnīros, kur to ir iespējams tehniski un finansiāli nodrošināt! Tapēc neredzu te nekādu problēmu. Un nekādi futbola principi tur netiktu pārkāpti. Tik pat mierīgi Tu tagad varētu pateikt, ka hokeja spēles noteikumi un principi tiek pārkāpti Latvijas amatieru hokeja čempionātā, jo tur nav nodrošināta videoatkārtojumu skatīšanās strīdīgās epizodēs vārtu gūšanā, tā pat kā tas ir PČ, vai KHL
Un kā jau minēju, veids un gadījumi kad šādi videoatkārtojumi būtu pieļaujami skatīties futbolā ir plaši diskutējams jautājums, kāds noteikti būs - par to šaubu nav! Nekur neliksies - nāksies. Piemēru un variantu ir daudz tādi, kas noteikti spēles laiku nepadarītu būtiski garāku! Kamēr vakar ARG un Mex futbolisti skraidija, bļaustijās, drūzmējās gar tiesnešiem, sen jau būtu tiesnesis saņēmis ziņu, ka vārti nav jāskaita!!!
P.S. Es arī pirms ne tik ilga brīža biju pārliecināts, ka varētu pietikt ar vēl diviem tiesnešiem aiz vārtiem! Bet tagad esmu pārliecināts, ka cita ceļa arī futbolam nebūs kā pieņemt tehnoloģiju progresu. Šitā turpinot tiesneši vienkārši baidīsies tiesāt augstākā līmeņa principiālas futbola spēles! Kuram gan gribētos nonākt tādā neapskaužamā uzmanības centrā kādā šie vakardienas varoņi atrodas?

     [+] [-]

, 2010-06-28 09:18, pirms 14 gadiem
siruan rakstīja: Tevezs - turnīra vieni no strīdīgākajiem vārtiem - Līnijtiesnesis

Tevezs - turnīra visskaistākie vārti

Argentīnas uzbrukums šobrīd - 10 vārti!!

Messi - nu tam gan neiet šobrīd...
Messi neiet? Tas, ka viņš vēl nav guvis nevienus vārtus, tas nenozīmē, ka viņam neiet. Viņš spēlē labi un svarīgajkos brīžos vāl iesitīs.
Argentīnas 3. vārti Tevesa izpildījumā skaistākie šajā PK

     [+] [-]

, 2010-06-28 09:21, pirms 14 gadiem
Varbūt kāds zin, kas ar gudrajām bumbām, kāpēc tas ir pieklusis: fifa.com: FIFA.com - Smart ball warmly received
Tehniskas vai vēsturiskas problēmas?

  +6 [+] [-]

, 2010-06-28 09:30, pirms 14 gadiem
murmaljs rakstīja: Varbūt kāds zin, kas ar gudrajām bumbām, kāpēc tas ir pieklusis: fifa.com: FIFA.com - Smart ball warmly received
Tehniskas vai vēsturiskas problēmas?
FIFA vai pareizāk sakot Blatera stagnātiskie uzskati un sekojošais kūtrums visa jaunā un viņam nesaprotamā ieviešana futbolā Tādi veci vīri vairs nav spējīgi mainīties, tas ir fakts. FIFA ir pietiekami daudz naudas lai sen tādas bumbas būtu notestētas un ieviestas, tikai acīmredzami tas projektiņš ir bijis acu aizmālēšanai.
Tieši tāpat neviens netraucēja jau šajā PČ ielikt tos divus tiesnešus - katru aiz saviem vārtiem! Neko taču viņi tur sabojāt nevarētu vai ne? Bet NĒ, Blaters paziņo, ka viņi šito vēl apspriedīšot un tad varbūt uz nākamo čempionātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-28 10:01, pirms 14 gadiem
Virsraksts iederētos: "Argentīna negodīgā veidā pēc rupjas tiesneša kļūdas uzvar Mexiku.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-28 10:07, pirms 14 gadiem
Skatos,ka dažs labs ir aizmirsis, kā EČ 2004 tiesneši noraka LV spēlē pret Vāciju apakšgrupas spēlē. Takā būtu laiks atcerēties un izdarīt secinājumus.
Tagad viss turpinās PČ 2010, bet tikai pret komandām kuras nav vēlams redzēt pasaules futbola top virsotnē.

     [+] [-]

, 2010-06-28 10:20, pirms 14 gadiem
PK 2006 šīs komandas savā starpā jau spēlēja, ja nemaldos 1/4 finālā un uzvarēja Vācija un vēl beigās bija kaut kāds incidents. Nu Argentīnai ir iespēja atmaksāt un aizsūtīt fričus mājās