Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Francija vēlas nomazgāt kaunu un cer uz brīnumu

Gundars Zaburdajevs
Gundars Zaburdajevs

Francija vēlas nomazgāt kaunu un cer uz brīnumu
Patriss Evrā nespēj valdīt asaras pēc zaudējuma pret Meksiku
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Pasaules kausā sākas trešās kārtas spēles. Kā jau ierasts, abi vienas grupas mači sāksies vienlaikus. Kā pirmās laukumā dosies A grupas komandas - Meksika pret Urugvaju un Francija pret DĀR.

Meksika – Urugvaja

Meksika turnīru uzsāka ar neizšķirtu 1:1 pret mājinieci Dienvidāfriku, bet tad ar 2:0 spēja pieveikt neizteiksmīgi spēlējošo Franciju. Urugvaja pret francūžiem nospēlēja bezvārtu neizšķirtu, bet Dienvidāfriku uzvarēja ar 3:0. Tātad abas komandas A grupā atrodas vislabākajās situācijās – pa četriem punktiem un pirmās divas vietas. Šodien pilnībā pietiktu ar neizšķirtu, lai tās kopā arī izietu no grupas, neatstājot nekādas cerības sekotājiem, bet jāņem vērā arī faktors, ka otrās vietas īpašnieks šajā grupā 1/8 finālā, visticamāk, tiksies ar Argentīnu. Neizšķirta gadījumā tā būs Meksika, tādēļ tā, domājams, noteikti centīsies izmantot izdevību uzvarēt. Pat ja notiks pretējais – zaudējums, arī par spīti tam ir visai liela iespējamība, ka otrā vieta tiks saglabāta tik un tā.

Meksikai maču brīdinājumu dēļ izlaidīs aizsargs Efrains Huaress, Urugvajai šādu problēmu nav. Bukmeikeri lielāku iespējamību uzvarēt piešķir Meksikai, bet vēl lielāku – neizšķirtam, kas neapšaubāmi būtu visdrošākais plāns abām komandām. Meksikāņu uzbrucējs Kvatemoks Blanko šādu scenāriju nepieļauj: "Meksika nespēlēs uz neizšķirtu. Mums patīk uzvarēt, tāda ir mūsu mentalitāte. Nav svarīgi, kāds ir pretinieks, es vēlos uzvaru un neko citu."

Vai šī spēle izvērtīsies par ne pārāk aizraujošu maču, kurā abas komandas mierīgi spēlēs uz neizšķirtu, vai tomēr gaidāms kas interesantāks? Sākums 17:00, spēle notiks Rustenburgā.

Francija – Dienvidāfrika

Dažādu skandālu nomocītā Francija līdz šim ir spējusi iegūt tikai vienu punktu un nav iesitusi nevienus vārtus, tāpēc ļoti līdzīgā situācijā nokļuvusī Dienvidāfrika (arī viens punkts) noteikti var cerēt, ka kaut vienu uzvaru savu skatītāju priekšā tomēr izdosies izcīnīt. Izredzes tikt tālāk ir abām – savā spēlē ir jāuzvar, kā arī jācer, ka otrs mačs nebeigsies neizšķirti, turklāt uzvarētājs uzvarēs pārliecinoši un sabojās zaudētāja vārtu attiecību. Protams, arī Francijai un Dienvidāfrikai 1:0 uzvara visticamāk nederēs, jo viņu vārtu attiecība šobrīd ir -2 un -3, bet Meksikai un Urugvajai tieši otrādi – +2 un +3.

Francijai nāksies iztikt bez Žeremija Tulalāna, kuram jāizlaiž mačs dzelteno kartīšu dēļ. Protams, arī bez Nikolā Anelkā. Mājiniekiem nebūs noraidītā pamatvārtsarga Kunē, kuru jau uz pēdējām desmit minūtēm pret Urugvaju nomainīja Monēbs Džozefs, kas ļauj domāt, ka tieši viņš spēlēs arī šodien. Tāpat plāksteru dēļ nebūs arī pussarga Dikgačoi. "Mēs koncentrējamies uz uzvaras izcīnīšanu kā tādu, un tikai pēc tam skatīsimies uz gūto vārtu skaitu un citām spēlēm. Pats svarīgākais ir atcerēties, ka vēl ir cerība," tā saka Francijas izlases galvenais treneris Raimons Domeneks. Rēķināšanu un otras spēles svarīgumu nepiemin arī viņa kolēģis Karlušs Albertu Pareira: "Nedomāju, ka varam atļauties gaidīt pretinieka kļūdu un pretuzbrukumu iespēju. Ja tiešām vēlamies iekļūt nākamajā kārtā, nāksies riskēt."

Būs interesanti redzēt, kā visi šie notikumi būs ietekmējuši francūžus. Jau tā viņu demonstrētais futbols pirmajās divās spēlēs nebija tas pārliecinošākais, tagad viņiem vajadzīga uzvara (vēlams pēc iespējas pārliecinošāka), bet pretiniekos – turnīra rīkotāji. Uzdevums sarežģīts. Mačs, kā jau trešajā kārtā, sāksies vienā laikā ar grupas otro spēli plkst 17:00. Spēle notiks Blūmfonteinā. Ir vairāki iespējamie varianti, kuros otrās vietas liktenis tiks noteikts vienīgi ar izlozes palīdzību. Vai tāda būs nepieciešama, vai tomēr viss izšķirsies tikai un vienīgi laukumā?

Kritēriji, lai noteiktu komandu secību grupā:

1) Iegūtais punktu skaits visās spēlēs
2) Gūto un zaudēto vārtu starpība visās spēlēs
3) Gūto vārtu skaits visās spēlēs

Ja divām vai vairāk komandām ir vienādi visi trīs minētie rādītāji:

4) Iegūtais punktu skaits savstarpējās spēlēs
5) Gūto un zaudēto vārtu starpība savstarpējas spēlēs
6) Gūto vārtu skaits savstarpējās spēlēs
7) Izloze

A grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Urugvaja21103:04
2.Meksika21103:14
3.Francija20110:21
4.DĀR20111:41

Izmantotie resursi:
fifa.com

Vai Urugvaja un Meksika solidarizēsies un tīšām nospēlēs neizšķirti?

  • 151

  • 308


  +5 [+] [-]

, 2010-06-22 11:44, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Muļķīga doma. Kur tas laiks, kad spēles vairs nemēdz sarunāt...vismaz izlašu līmenī nē.
Protams, pierādīt neko nevar, taču divas spēles no pēdējiem gadiem, kas palikušas spilgtā atmiņā - skandināvu rezultatīvais neizšķirts 2004.gadā, kas atstāja aiz borta Itāliju, kā arī šā gada Nāciju kausa izcīņa - 0:0 starp Alžīriju un Angolu. Pārāk aizdomīgas, lai nerastos šaubas par tās godīgumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 11:52, pirms 14 gadiem
zheel ,ka Anrii taa arii neredzeesim

diena.lv: Anrī, Gallas un Abidals Pasaules kausa izcīņā...

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:02, pirms 14 gadiem
pain rakstīja: zheel ,ka Anrii taa arii neredzeesim

http://www.diena.lv/lat/sports/pasauleskauss2010/jaunumi/anri-gallas-un-abidals-pasaules-kausa-izcina-vairs-nespelesot
Vispār jau Montēls sacīja, ka viņš nezina (vai negrib izpaust) tos trīs spēlētājus, kas nespēlēs. Viņš sacīja, ka Anrī, Gallass un Abidāls ir Anelkā draugi, taču neteica, ka viņi būs tie, kas nespēlēs.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-22 12:02, pirms 14 gadiem
karstgalvis rakstīja: GO FRANCE
GO DĀR

  -3 [+] [-]

, 2010-06-22 12:02, pirms 14 gadiem
1 - 1

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:03, pirms 14 gadiem
SFopSS rakstīja: A cik no grupas izkļūst 2 vai 3 komandas
2

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:03, pirms 14 gadiem
jankacooll rakstīja: ???? Francijai jāuzvar 3:0 un Urugvajai jāpakāš ar 0:2
jo Francija jau pakāsa savstarpējo spēli pret Meksiku
Neskatās savstarpējo spēli, bet kopejo vārtu attiecību pa visām spēlēm grupā. Un nesaprotu, kāpēc autors raksta:
Ja divām vai vairāk komandām ir vienādi visi trīs minētie rādītāji:

4) Iegūtais punktu skaits savstarpējās spēlēs
5) Gūto un zaudēto vārtu starpība savstarpējas spēlēs
6) Gūto vārtu skaits savstarpējās spēlēs
7) Izloze

Pirms tam taču vairākkārt citos rakstos tika skaidrots, ka vietas grupā dala ņemot vērā visas spēles grupā, nevis savstarpējās, pat ja vienāds punktu skaits ir tikai divām komēandām?!
Vai es kļūdos?

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:07, pirms 14 gadiem
pilcha rakstīja:
Un vai tad rakstā ir minēts kas cits? Vispirms skatās visas spēles, kā arī rakstā teikts (pirmie trīs punkti). Ja tur rādītāji ir vienādi, pāriet uz savstarpējām spēlēm. Tieši tā arī rakstā ir teikts.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 12:07, pirms 14 gadiem
Francija uzvarēs

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 12:09, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Un vai tad rakstā ir minēts kas cits? Vispirms skatās visas spēles, kā arī rakstā teikts (pirmie trīs punkti). Ja tur rādītāji ir vienādi, pāriet uz savstarpējām spēlēm. Tieši tā arī rakstā ir teikts.
Nu jā, skaidrs. Paldies par labojumu.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 12:11, pirms 14 gadiem
manuprāt,ja Francija kaut kādā veidā izkļūs no grupas,tad būs viena no galvenajām favorītēm turnīrā

  +1 [+] [-]

, 2010-06-22 12:18, pirms 14 gadiem
Pelnīti un loģiski būtu, ja no grupas izkļūtu Urugvaja un Meksika.

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:18, pirms 14 gadiem
HitMix* rakstīja: Francija uzvarēs
un brauks mājās

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:29, pirms 14 gadiem
Nu tad uz priekšu. Cerēsim, ka franči tiks.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-22 12:30, pirms 14 gadiem
Dār sagraus Franciju un tiks taalaak

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:30, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Pelnīti un loģiski būtu, ja no grupas izkļūtu Urugvaja un Meksika.
Šogad , ja! Bet tev patiešām liekas ka izslēgšanas spēlēs Urugvaja vai Meksika parādīs labāku sniegumu nekā Francija?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 12:37, pirms 14 gadiem
"Futbolā savsterpējā neko daudz nenozīmē!
Pirmais ir kopējie punkti grupā(protams) un tad, atšķirībā no mums ierastākām shēmām, futbolā nāk kopējā grupas spēlēs gūto zaudēto vārtu starpība(ja tā vienāda, tad kurs vairāk sasitis).
Tikai tad, ja divām vai trim komandām vienāds punktu skaits sāk skatīties savstarpējo spēli(vai savstarpējās spēles, ja trim komandām viss vienādi)
Tā lūk! Tas nozīmē, ka francijai der šādas shēmas:
1. Pašiem jāuzvar ar vienu vārtu starpību un jācer ka meksika zaudē ar 4 vārtiem vai urugvaja ar 5.. neticami
2. Pašiem jāuzvar ar 2 vārtu starpību un jācer ka meksika zaudē ar 3 vārtiem vai urugvaja ar 4... aizvien neticami
3. Pašiem jāuzvar ar 3 vārtu starpību un jācer ka meksika zaudē ar 2 vārtiem vai urugvaja ar 3... aizvien neticami, bet reālākais kas var sanākt.
4. Pašiem jāuzvar ar 4 vārtu starpību un jācer ka meksika zaudē ar 1 vārtiem vai urugvaja ar 2... nedomāju, ka āfrikāņi tā padosies beidzamajā spēlē .

Rezumējums ... francijai ir supermikroskopiskas izredzes!
Saulainu braucienu mājās, dārgie varžu kāju ēdāji un ar rokām futbolu spēlētāji.

jankacooll rakstīja: ???? Francijai jāuzvar 3:0 un Urugvajai jāpakāš ar 0:2
jo Francija jau pakāsa savstarpējo spēli pret Meksiku

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 12:39, pirms 14 gadiem
Snikers007 rakstīja: Šogad , ja! Bet tev patiešām liekas ka izslēgšanas spēlēs Urugvaja vai Meksika parādīs labāku sniegumu nekā Francija?
Ja godīgi - JĀ!
Franči šogad ir nekādi...
Un vēl tas "treneris"

  +1 [+] [-]

, 2010-06-22 12:46, pirms 14 gadiem
melnaiz rakstīja: "
Pie pāris punktiem trūkst precizējumu. Piemēram, Francija var uzvarēt ar 4:0 un cerēt, ka Urugvaja zaudēs ar 0:1 (vai sliktākajā gadījumā 1:2, jo tad visu izšķirs izloze). Tāpat izloze būs nepieciešama, ja Francija uzvarēs ar 3:0, bet Urugvaja zaudēs ar 0:2 utt.

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:48, pirms 14 gadiem
kalnietis rakstīja: nedomāju, ka meksikāņi nākamajā kārtā grib spelēt ar Argentīnu...
un ja nu viņiem ir baigā atriebības kāre par iepriekšējo čempi?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 12:53, pirms 14 gadiem
Cerams Francijai izdosies!

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:54, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Protams, pierādīt neko nevar, taču divas spēles no pēdējiem gadiem, kas palikušas spilgtā atmiņā - skandināvu rezultatīvais neizšķirts 2004.gadā, kas atstāja aiz borta Itāliju, kā arī šā gada Nāciju kausa izcīņa - 0:0 starp Alžīriju un Angolu. Pārāk aizdomīgas, lai nerastos šaubas par tās godīgumu.
Es piekrītu, ka ir psiholoģiskie faktori, kuri bieži vien nostrādā uz spēlētājiem, tomēr kaut kā neticas, ka spēles varētu būt "sarunātas". Sazvērestības teorijas tomēr ir un paliek tikai teorijas.
Un esmu pārliecināts, ka Meksikas-Urugvajas mačs būs ļoti skatāms un interesants, turklāt ar vairākiem vārtiem

     [+] [-]

, 2010-06-22 12:56, pirms 14 gadiem
Snikers007 rakstīja: Šogad , ja! Bet tev patiešām liekas ka izslēgšanas spēlēs Urugvaja vai Meksika parādīs labāku sniegumu nekā Francija?
Šajā PK retajam varētu rasties šabas, ka tā arī būs, jo francūži izskatās vienkārši nožēlojami, tas nu ir fakts Protams, daudz kas atkarīgs arī no tā, kas šī abām izlasēm nāks pretī 1/8finālos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 13:14, pirms 14 gadiem
melnaiz rakstīja: "Futbolā savsterpējā neko daudz nenozīmē!
Pirmais ir kopējie punkti grupā(protams) un tad, atšķirībā no mums ierastākām shēmām, futbolā nāk kopējā grupas spēlēs gūto zaudēto vārtu starpība(ja tā vienāda, tad kurs vairāk sasitis).
Tikai tad, ja divām vai trim komandām vienāds punktu skaits sāk skatīties savstarpējo spēli(vai savstarpējās spēles, ja trim komandām viss vienādi)
Tā lūk! Tas nozīmē, ka francijai der šādas shēmas:
1. Pašiem jāuzvar ar vienu vārtu starpību un jācer ka meksika zaudē ar 4 vārtiem vai urugvaja ar 5.. neticami
2. Pašiem jāuzvar ar 2 vārtu starpību un jācer ka meksika zaudē ar 3 vārtiem vai urugvaja ar 4... aizvien neticami
3. Pašiem jāuzvar ar 3 vārtu starpību un jācer ka meksika zaudē ar 2 vārtiem vai urugvaja ar 3... aizvien neticami, bet reālākais kas var sanākt.
4. Pašiem jāuzvar ar 4 vārtu starpību un jācer ka meksika zaudē ar 1 vārtiem vai urugvaja ar 2... nedomāju, ka āfrikāņi tā padosies beidzamajā spēlē .

Rezumējums ... francijai ir supermikroskopiskas izredzes!
Saulainu braucienu mājās, dārgie varžu kāju ēdāji un ar rokām futbolu spēlētāji.
labs...Var redzēt kurš seko vairāk līdz futbolam..hehe...nekā daži labi komentētāji..malacis..

     [+] [-]

, 2010-06-22 13:14, pirms 14 gadiem
pavisam vienkarsi meksika ar urugvaju nospele nica un francija var braukt majas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-22 13:33, pirms 14 gadiem
Pagājušajā PK viņi arī no grupas izkļuva līdz ar beidzamo spēli, ceru, ka tā tas notiks arī šoreiz, kautgan maz cerību, jo vosticamāk Meksika sakaus Urugvaju.
Lai kā, tomēr, Es Francijai jūtu līdzi jebkurā situācijā, pat šajā, viņa ir mana 1. mīļākā komanda, bet Latvija tikai otrā.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-22 13:37, pirms 14 gadiem
Allez-y, France un Adelante, México

  +5 [+] [-]

, 2010-06-22 13:40, pirms 14 gadiem
Ko jūs piesienaties Francijai par to spēli ar roku? Kāpēc tad neaurojat ka brazīlis 2x nospēlē ar roku pirms gūst vārtus? Ja tiesnesis neredz tad neredz ... tāds ir futbols!

     [+] [-]

, 2010-06-22 13:40, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es piekrītu, ka ir psiholoģiskie faktori, kuri bieži vien nostrādā uz spēlētājiem, tomēr kaut kā neticas, ka spēles varētu būt "sarunātas". Sazvērestības teorijas tomēr ir un paliek tikai teorijas.
Un esmu pārliecināts, ka Meksikas-Urugvajas mačs būs ļoti skatāms un interesants, turklāt ar vairākiem vārtiem
Kapec lai vins butu skatams? Manuprat abas izlases speles pec principa "labak zile roka" ka tas jau ieprieksejos turniros ir bijis un ari daudzos citos sporta veidos. Var kaut vai atcereties musu kadetu izlasi basiti ar Biedru un Berzinu sastava, kad gan Latvijai gan Francija negribejas uzvaru, lai nespeletu nakosaja karta skiet ar Lietuvu, rezultata sanaca parodija par basiti.

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 13:42, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Jā spēle beigsies 1:1
Arī labi. Meksika un DĀR starp citu nospēlēja 1:1. Šajā spēlē gan liktu uz Urugvaju. Nav jau vienas zonas komandas, kurām būtu kāda īpaša "draudzība"

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 13:46, pirms 14 gadiem
Ulrihs rakstīja: Kapec lai vins butu skatams? Manuprat abas izlases speles pec principa "labak zile roka" ka tas jau ieprieksejos turniros ir bijis un ari daudzos citos sporta veidos. Var kaut vai atcereties musu kadetu izlasi basiti ar Biedru un Berzinu sastava, kad gan Latvijai gan Francija negribejas uzvaru, lai nespeletu nakosaja karta skiet ar Lietuvu, rezultata sanaca parodija par basiti.
Atceries, ka šī ir spēle par pirmo vietu grupā. Tāpēc domāju, ka būs lieliska cīņa, jo diez vai kāds uztraucas par Francijas spēli ar DĀR. Patiesībā jau Meksikai nav īpaši ko zaudēt, jo pēc vārtu attiecības viņa tik un tā visdrīzāk būs otrā grupā arī neizšķirta gadījumā, tāpēc gan jau spēlēs uz uzvaru, ja reiz ir iespēja izcīnīt pirmo vietu un potenciāli ērtāku pretinieku 1/8finālā.