Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:319, Did:0, useCase: 3

Argentīnai izdodas salauzt Grieķijas pretestību

Agris Suveizda

Argentīnai izdodas salauzt Grieķijas pretestību
Grieķijas izlases vārtsargs Aleksandross Corvass
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadītas Pasaules kausa izcīņas B grupas spēles. Argentīnai piederēja liels pārsvars, taču uzvaras vārtus pret Grieķiju izdevās gūt vien 77.minūtē, kad precīzs bija Martins Demičelis. Spēle noslēdzās ar Argentīnas uzvaru - 2:0.

Tā kā Argentīnas izlase jau praktiski bija nodrošinājusi gan iekļūšanu astotdaļfinālā, gan pirmo vietu grupā, galvenais treneris Djēgo Maradona atpūtināja daudzus pamatsastāva spēlētājus. Tikmēr Grieķijas izlases galvenais treneris Oto Rehāgels laukumā laida tikai vienu uzbrucēju - Georgiosu Samarasu -, rezervē atstājot gan Teofani Gekasu, gan Angelosu Haristeasu un Dimitri Salpingidi.

Jau ar pirmajām sekundēm Argentīna pārliecinoši kontrolēja bumbu, bet Grieķija pretiniekus sagaidīja dziļi savā laukuma pusē. Argentīnieši daudz saspēlējās laukuma vidusdaļā un pat savā laukuma pusē, taču grieķi viņus īpaši nemaz necentās traucēt. Grieķija atļāva Argentīnai brīvi saspēlēties pa perimetru, toties piekļuve eiropiešu soda laukumam tika apsargāta rūpīgāk nekā ASV prezidents. Kamēr reta bija reize, kad grieķi veica trīs precīzas piespēles pēc kārtas, argentīniešiem izdevās vairākkārt atrast caurumus ārkārtīgi blīvajā un ciešajā Grieķijas aizsardzībā. Laba iespēja bija Serhio Aguero, taču viņš sita virsū Aleksandrosam Corvasam, kurš lieliski nospēlēja arī pēc Huana Sebastjana Verona tālsitiena. Puslaika pašā izskaņā argentīniešiem bija vēl divas lieliskas iespējas - vispirms Corvass glāba pēc Maksi Rodrigresa sitiena, bet pēc brīža atvairīja arī Lionela Mesi raidījumu.

Grieķija visu pirmo puslaiku pacietīgi sēdēja aizsardzībā, gaidot savu iespēju gūt vārtus. Tāda atnāca pašā otrā puslaika sākumā, kad grieķi izveidoja pretuzbrukumu. Samarass saņēma tālu piespēli un, izmantojot rupju Martina Demičeļa kļūdu, iegāja soda laukumā, taču no fantastiskas situācijas sita gar pašu tālo vārtu stabu. Drīz pēc tam Rehāgels bija spiests izpildīt divas piespiedu maiņas. Argentīna turpināja pārliecinoši kontrolēt notikumus laukumā, bet grieķi melnās miesās strādāja aizsardzībā. Tā kā jau pavisam ātri visas maiņas bija izdarītas, grieķu spēku rezerves strauji gāja uz beigām - tas pārvērtās gan nepilnībās aizsardzībā, gan vēl retākos pretuzbrukumos. Vairākkārt lieliski nospēlēja Corvass, taču 77.minūtē arī viņš bija bezspēcīgs - pēc stūra sitiena Demičelis vispirms bumbu raidīja pret komandas biedru Djēgo Milito, bet tad to ar kāju ietrieca tukšajos vārtos. Drīz pēc tam Mesi norībināja vārtu stabu, bet 89.minūtē Mesi kārtējo reizi pats nespēja gūt vārtus, tomēr Corvasa atsistā bumba nokļuva pie uz maiņu uznākušā Martina Palermo, kurš to ieraidīja vārtu tīklā - 2:0, un Maradona varēja gavilēt. Kā izrādījās vēlāk, pat, ja grieķi būtu izturējuši dienvidamerikāņu spiedienu, tas tāpat nebūtu devis vietu astotdaļfinālā.

Grieķija - Argentīna 0:2 (0:0)

Vārti: Demičelis 77', Palermo 89'
Brīdinājumi: Kacuranis - Bolati
Grieķija: Corvass, Kirjakoss, Vintra, Papadopuloss, Torosidis (Pacacoglu 54'), Morass, Ciolis, Papastatopuloss, Karagunis (Spiropuloss 46'), Kacuranis (Ninis 54'), Samarass
Argentīna: Romero, Otamendi, Demičelis, Burdiso, K.Rodrigess, M.Rodrigess (Di Marija 63'), Bolati, Verons, Mesi, Milito (Palermo 81'), Aguero (Pastore 77')

B grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Argentīna33007:19
2.Dienvidkoreja31115:64
3.Grieķija31022:53
4.Nigērija30123:51

 +29 [+] [-]

, 2010-06-22 23:20, pirms 14 gadiem
Izskatās Messi vienkārši nav lemts gūt vārtus. Spēlē viņš labi, atdod daudz labu piespēļu, bet pašam bumba vārtos neiet

 +16 [+] [-]

, 2010-06-22 23:20, pirms 14 gadiem
Atceros visus tos nolicējus,kas teica ka Maradonna nau treneris...un tā vinju aplēja!ceru ka tagad jums mutes...bet redzams kāds ir mikroklimats komandā!!!
p.s.es neesmu Argentīnas fans

  +2 [+] [-]

, 2010-06-22 23:20, pirms 14 gadiem
Skaista spēle, Messi nevaicas

 +30 [+] [-]

, 2010-06-22 23:21, pirms 14 gadiem
Nez kā Diego priecāsies kad dabūs kausu?

  +2 [+] [-]

, 2010-06-22 23:21, pirms 14 gadiem
PELNITI UZVAREJA (APSVEICU)

  +2 [+] [-]

, 2010-06-22 23:21, pirms 14 gadiem
Komentetais tads laimigs izklausijas pec ta kad Palermo guva vartus!

  +6 [+] [-]

, 2010-06-22 23:21, pirms 14 gadiem
Palermo ir vnk vecis ! Prieks par Argentīnu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-06-22 23:21, pirms 14 gadiem
Maradona atraktīvākais treneris šajā Pasaules Kausā!

  -3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:21, pirms 14 gadiem
Nabaga Messi

  -2 [+] [-]

, 2010-06-22 23:21, pirms 14 gadiem
crasher789 rakstīja: Izskatās Messi vienkārši nav lemts gūt vārtus. Spēlē viņš labi, atdod daudz labu piespēļu, bet pašam bumba vārtos neiet
nja tas gan

  +5 [+] [-]

, 2010-06-22 23:21, pirms 14 gadiem
Argentīna ir pelnijusi beidzot titulu.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-22 23:21, pirms 14 gadiem
ARG uzbrukums ir izcils, aizsardzība ar Demikeli pašvaka, Verons centrā pastaigājas. Ļoti gribas redzēt, ko ARG var iesākt pret citām ''lielajām'' izlasēm ar savu nesabalansēto sastāvu.
Slēpts komentārs: zipaataajs

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 23:22, pirms 14 gadiem
Jācer tik, ka argentīniešus nepiemeklēs Spānijas liktenis 2006 PK skaisti aizvadīts grupu turnīrs, bet fiasko 1/8 finālā! Veiksmi Argentīnai

  +1 [+] [-]

, 2010-06-22 23:22, pirms 14 gadiem
Martins Palermo, viens no maniem favorītiem, ir visu laiku vislabākais spēlētājs, kurš ir uzstādījis savdabīgu rekordu. 1999.gada Copa America viņam vienas spēles laikā izdevās nerealizēt trīs 11 metru soda sitienus spēlē pret Kolumbiju.
Liels prieks viņu atkal redzēt izlases rindās un vēl lielāks prieks redzēt kā viņš gūst vārtus! Novēlu viņam kļūt par pasaules čempionu

  +1 [+] [-]

, 2010-06-22 23:23, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Martins Palermo, viens no maniem favorītiem, ir visu laiku vislabākais spēlētājs, kurš ir uzstādījis savdabīgu rekordu. 1999.gada Copa America viņam vienas spēles laikā izdevās nerealizēt trīs 11 metru soda sitienus spēlē pret Kolumbiju.
Liels prieks viņu atkal redzēt izlases rindās un vēl lielāks prieks redzēt kā viņš gūst vārtus! Novēlu viņam kļūt par pasaules čempionu
Visu laiku labākais!?

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:24, pirms 14 gadiem
Messi arī bez vārtu gūšanas ir lielākais pretinieka drauds. Par pusfinālu - Argentīna Brazīlija

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:24, pirms 14 gadiem
Katrā Dienvidamerikas komandā pa kādam el Loco

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:24, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Martins Palermo, viens no maniem favorītiem, ir visu laiku vislabākais spēlētājs, kurš ir uzstādījis savdabīgu rekordu. 1999.gada Copa America viņam vienas spēles laikā izdevās nerealizēt trīs 11 metru soda sitienus spēlē pret Kolumbiju.
Liels prieks viņu atkal redzēt izlases rindās un vēl lielāks prieks redzēt kā viņš gūst vārtus! Novēlu viņam kļūt par pasaules čempionu
No komentētājiem uzināji?;D

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:24, pirms 14 gadiem
Jaa izskataas,ka Diego ir arii loti labs treneris! Vieniigi Mesi paarveertee savus speekus un iet virsuu 2-3 aizsargiem.

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:24, pirms 14 gadiem
argentīna pagaidām viena no pārliecinošākajām komandām čempionātā!

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 23:25, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: ARG uzbrukums ir izcils, aizsardzība ar Demikeli, pašvaka, Verons centrā pastaigājas. Ļoti gribas redzēt, ko ARG var iesākt pret citām ''lielajām'' izlasēm ar savu nesabalansēto sastāvu.
vot, vot. peec 15 minuuteem, kad Verons nogurst, sheema paliek 5-0-5, kur starp uzbrukumu un aizsardziibu nav nekaada savienojoshaa posma. ir uzbrukuma trijnieks, Messi zem vinjiem, kas aizsardziibaa nepiedalaas, un Verons. paaraak nesabalanseeti, ja normaala komanda pretii.

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:25, pirms 14 gadiem
budd rakstīja: Messi arī bez vārtu gūšanas ir lielākais pretinieka drauds. Par pusfinālu - Argentīna Brazīlija
nu ko jus visi vislaik ka tas mesi neiesit vartus kas tur tads ir galvenais kad vins labi spele nevis sit vartus ta pat ka ronaldo nu ronaldo ir 1 varti bet tas nau svarigi

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:25, pirms 14 gadiem
Messi iesitis finala 100%

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:27, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: No komentētājiem uzināji?;D
nē, man ir tāda īpašība kā atmiņa

  +1 [+] [-]

, 2010-06-22 23:27, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: Argentīna būs spēks, vnk samīcīja grieķus, meksikai nebūs cerību
pasaki, kad tu piereģistrējies sc.com? sen kkad vai nesen? es domāju ar tavu 1. profilu.

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:27, pirms 14 gadiem
budd rakstīja: Messi arī bez vārtu gūšanas ir lielākais pretinieka drauds. Par pusfinālu - Argentīna Brazīlija
Ja Braziilija grupaa paliek pirmajaa vietaa tad ar Argentiinu vinji var tikties tikai finaalaa, bet ja braziilji palike otrie grupaa tad gan abas var tikties pusfinaalaa

  -3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:28, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Visu laiku labākais!?
priekš manis jā, ne velti šobrīd spēlē pasaules spēcīgākā čempionāta vienā no spēcīgākajām komandām

  +1 [+] [-]

, 2010-06-22 23:28, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Visu laiku labākais!?
da, kasagrande ir vissubjektīvākais ''lielā tepiķa'' pārstāvis.

  +1 [+] [-]

, 2010-06-22 23:28, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: priekš manis jā, ne velti šobrīd spēlē pasaules spēcīgākā čempionāta vienā no spēcīgākajām komandām

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:30, pirms 14 gadiem
555 rakstīja: vot, vot. peec 15 minuuteem, kad Verons nogurst, sheema paliek 5-0-5, kur starp uzbrukumu un aizsardziibu nav nekaada savienojoshaa posma. ir uzbrukuma trijnieks, Messi zem vinjiem, kas aizsardziibaa nepiedalaas, un Verons. paaraak nesabalanseeti, ja normaala komanda pretii.
Demikelis taisa tādas lažas aizsardzībā, ka bail metas. Abi malējie aizsargi ARG ar nevieš pārliecību. Ja Veronam nāksies skriet, viņš vairs nebūs nekas, jau šodien visādas muļķības rādīja. Gribēšu redzēt, ko ARG aizsardzība iesāktu pret Brazīliju. Uzbrukums neuztrauc, tas ir izcils, bet čempionātus uzvar aizsardzība.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:30, pirms 14 gadiem
Messi izcils šodien. Vismaz 4-5 ļoti labi sitieni, tikai neveiksmes pēc neielidoja vārtos + pāris fantastiskas piespēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-06-22 23:31, pirms 14 gadiem
Igozz rakstīja: Messi iesitis finala 100%
moška kulakā iesitīs
Slēpts komentārs: chubaki

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:33, pirms 14 gadiem
Labak spelet bez noteiktas taktikas, bet ar kadu azatru to dara argentinieshi, ka pat liekas briziem pats maradona tulit izkries uz laukuma - patik shadi treneri

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:33, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: priekš manis jā, ne velti šobrīd spēlē pasaules spēcīgākā čempionāta vienā no spēcīgākajām komandām
Dienas joks, kāds te tiešām ir ''objektīvs'' Palermo šodien jau parādīja savu meistarību, neiedodot piespēli brīvam spēlētājam un pašam norokoties

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:33, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: par ko tu runā?
par tevi, pasaki 1. nicku

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:34, pirms 14 gadiem
Veronam šodien lieliska spēle. Vajadzēja viņam vel kād štoper uztaisīt.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:34, pirms 14 gadiem
karlisd rakstīja: Nez kā Diego priecāsies kad dabūs kausu?
teica, ka skries pliks. ceru, ka to translēs.

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:34, pirms 14 gadiem
karlisd rakstīja: Nez kā Diego priecāsies kad dabūs kausu?
skries pliks pa laukumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:35, pirms 14 gadiem
Argentīnas pluss ir tas ka agri vai vēlu Messi atvērsies.Viņš var visu turnīru slinkot,bet pašā galvenajā spēlē ieliks un par viņu runās.

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:35, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Dienas joks, kāds te tiešām ir ''objektīvs'' Palermo šodien jau parādīja savu meistarību, neiedodot piespēli brīvam spēlētājam un pašam norokoties
Īsti nesaprotu, kādēļ man būtu jābūt objektīvam? Es taču neesmu ne Kreipāns, ne Zaharovs, viņi lai ir objektīvi, bet es sajūsmināšos par to, ka redzēju kā viens no maniem futbola mīluļiem šovakar guva vārtus.
Varbūt vari pie reizes pateikt, ko nepareizu es pateicu?

  -2 [+] [-]

, 2010-06-22 23:36, pirms 14 gadiem
Dzinch rakstīja: Veronam šodien lieliska spēle. Vajadzēja viņam vel kād štoper uztaisīt.
Tas vecais plikpauris, kurš pastaigājās un taisīja muļķīgas kļūdas? Diemžēl, būsi slikti skatījies

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:36, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: neatceros
kā tad, nopietni pasaki..

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:37, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Īsti nesaprotu, kādēļ man būtu jābūt objektīvam? Es taču neesmu ne Kreipāns, ne Zaharovs, viņi lai ir objektīvi, bet es sajūsmināšos par to, ka redzēju kā viens no maniem futbola mīluļiem šovakar guva vārtus.
Varbūt vari pie reizes pateikt, ko nepareizu es pateicu?
Palermo - visu laiku labākais? Ko tu esi sarijies?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:37, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Īsti nesaprotu, kādēļ man būtu jābūt objektīvam? Es taču neesmu ne Kreipāns, ne Zaharovs, viņi lai ir objektīvi, bet es sajūsmināšos par to, ka redzēju kā viens no maniem futbola mīluļiem šovakar guva vārtus.
Varbūt vari pie reizes pateikt, ko nepareizu es pateicu?
bļ.in priecājies par ko gribi, bet kāda jēga taviem komentāriem, ja tu pats tā nedomā (ja domā, piem, par Palermo, tad man tevis žēl).

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:38, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: tiešām neatceros, pārāk daudzi bijuši
pasaki kaut vienu no vecajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-06-22 23:39, pirms 14 gadiem
Ai, žēl. Līdzās Argentīnai gribējās redzēt Grieķiju. Turējās, turējās, bet tad nu beidzot argentīnieši pierādīja savu pretestību. Lai nu kā, apsveicu korejiešus, kas, manuprāt, nebija pelnījuši tikt otrajā kārtā vairāk kā grieķi. Daudz viņiem ir nolicēju, bet es neesmu no viņiem, jo man komanda simpatizē. Šoreiz Otto nesanāca komandu ievest nākamajā kārtā, tomēr ceru, ka viņu neatlaidīs. Labs treneris.

  -2 [+] [-]

, 2010-06-22 23:39, pirms 14 gadiem
Si spele bija viena no labakajam ...
Bet tomer gribejas lai mesi trapa ....

  -4 [+] [-]

, 2010-06-22 23:40, pirms 14 gadiem
Kā var spēlēt tādu futbolu kā grieķi to darīja. Pat nemēģina uzbrukt, atdod bumbu Argentīnai un gaida kad tā kļūdīsies. Nožēlojami skatīties uz tādu antifutbolu. Kā tādai komandai atļauj spēlēt pasaules kausā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-06-22 23:41, pirms 14 gadiem
straumens rakstīja: Kā var spēlēt tādu futbolu kā grieķi to darīja. Pat nemēģina uzbrukt, atdod bumbu Argentīnai un gaida kad tā kļūdīsies. Nožēlojami skatīties uz tādu antifutbolu. Kā tādai komandai atļauj spēlēt pasaules kausā.
Antifutbols ir tad, ja to spēlē ar basketbola bumbu uz florbola vārtiem, bet grieķi spēlēja normālu pretuzbrukumu futbolu.

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:42, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: Legolas
tad jau tikai nesen esi saskāries ar to smadzeņu sasitumu..?

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:43, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: Antifutbols ir tad, ja to spēlē ar basketbola bumbu uz florbola vārtiem, bet grieķi spēlēja normālu pretuzbrukumu futbolu.
viņi spēlēja nožēlojami.. neviena paša momenta pa visu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:43, pirms 14 gadiem
ricards2008 rakstīja: Si spele bija viena no labakajam ...
Bet tomer gribejas lai mesi trapa ....
Kas tur tads labs bija,tas ka viena komanda kontrole bumbu,bet otra vnk aizsragajas?
Tad jau atzimesim ASV-Slovenijas speli vai ari Kamerunas -Danijas sples tas tiesham bija inetresantas daudz vartu momentu un vartu guvumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:45, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Tas vecais plikpauris, kurš pastaigājās un taisīja muļķīgas kļūdas? Diemžēl, būsi slikti skatījies
Man gan patika kā Huans spēlēja. Kaut kas līdzīgs Xabi Alonso, lēnām un mierīgi dalīja smukas piespēles. Kļūdas bija, bet nekļudās tikai tie kas nedara. Argentīnas lielākais trumpis ir degsme un cīņa līdz pēdējam. Ceru ka tālu tiks, gribētos jau līdz galam.

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:45, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: viņi spēlēja nožēlojami.. neviena paša momenta pa visu spēli.
netērē savu laiku un necitē mani, es atveru Tavus komentārus tikai tāpēc, lai pasmīkņātu
Ja man kāds spēlētājs patīk, tad man ir visas tiesības just viņam līdzi. Palermo ir viens no tiem un es gribēšu un uzskatīšu viņu par izcilu futbolistu un man pajāt, ka Tu tādu pat dzirdējis iepriekš nebiji

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:47, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: netērē savu laiku un necitē mani, es atveru Tavus komentārus tikai tāpēc, lai pasmīkņātu
Ja man kāds spēlētājs patīk, tad man ir visas tiesības just viņam līdzi. Palermo ir viens no tiem un es gribēšu un uzskatīšu viņu par izcilu futbolistu un man pajāt, ka Tu tādu pat dzirdējis iepriekš nebiji
nu gan nobēri..

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:47, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: kādā sakarā kkads sasitums?
kkas tač tev ar galvu notika, ka pēkšņi sāki ar savu Gitleru aizrauties.

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:48, pirms 14 gadiem
Kharlamovs32 rakstīja: Beidz murgot spečuk,pirmajā puslaikā Grieķiem nebija neviena sitiena uz vārtiem. Tas patiešām norāda uz problēmām aizsardzībā
Uzmini kāpēc tā? Man šķiet tāpēc, ka grieķi gandrīz tikai aizsargājās un ARG bija pilnīga bumbas kontrole. Ja paši grieķi nebūtu pūdelējuši pie 0-0, pateicoties aizsardzības lažām, tad spēle varēja izvērsties daudz savādāk.

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:49, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: viņi spēlēja nožēlojami.. neviena paša momenta pa visu spēli.
Kā tad nebija, viens pat izcils moments bija!

     [+] [-]

, 2010-06-22 23:52, pirms 14 gadiem
Smilga rakstīja: Man gan patika kā Huans spēlēja. Kaut kas līdzīgs Xabi Alonso, lēnām un mierīgi dalīja smukas piespēles. Kļūdas bija, bet nekļudās tikai tie kas nedara. Argentīnas lielākais trumpis ir degsme un cīņa līdz pēdējam. Ceru ka tālu tiks, gribētos jau līdz galam.
Piekrītu, netraucēts vieglā spēlē, kurā grieķi tup tik aizsardzībā, Verons var izcelties. Bet iedomājies spēli, kurā uz viņu būs spiediens un visu laiku jābūt kustībā. Ar to es domāju, kad pretī nāks citi favorīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-22 23:59, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: sāka ieinteresēt vēsture un galvenais tas posms, fīrers bija diezgan sakarīgs čalis, tikai kad sākās karš tad nedaudz galvā kkas nojuka, vācija reāli varēja vinnēt un nahrenizēt maskavu uz visiem laikiem, bet fīrers pieļāva stratēģisku kļūdu, žēl
par kādu kļūdu tu runā? un pag, tu gribi teikt, ka 17 gadu vecumā ne no šā, ne no tā pēkšņi sāki interesēties par vēsturi?

p.s. smieklīgs jautājums - nevienā sektā neesi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 00:05, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: man nav jābūt sektā lai interesētu vēsture un iespējams ideoloģija un politiska iekārta kas palīdzētu arī Latvijai nākotnē,

stratēģiska kļūda, vācijas admirāļi vai virnieki vai hvz precīzi teica tur ka jāiet uz maskavu tagad un tūlīt, Hitlers teica ka vēl nē, jāieņem tur kijeva vai kas tur precīzi neatceros
tev draugi ir? ja ir, ko viņi saka? neticu, ka viņi arī ir tādi ''širmīgie''?

     [+] [-]

, 2010-06-23 00:07, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Piekrītu, netraucēts vieglā spēlē, kurā grieķi tup tik aizsardzībā, Verons var izcelties. Bet iedomājies spēli, kurā uz viņu būs spiediens un visu laiku jābūt kustībā. Ar to es domāju, kad pretī nāks citi favorīti.
Tad tur blakus būs monster masch, vari neuztraukties. Havjers ir uzreiz klāt aizsardzībā kad citi nolaiž lažu Viss būs bumbās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 00:09, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: nu vēsturi, to visu es lasu un analizēju viens pats, privāti
tad viņi nemaz nezin?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 00:13, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: un kas viņiem būtu jāzin?ka es studēju vēsturi un politiku?
ne tikai studē, bet arī esi sū.da rasists un vnk noliec citas tautas par .. neko.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 00:17, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: tā jau nav, vnk ir jāsaprot ka piemeram melnajiem ir jādzīvo ar melnajiem, musulmaņiem ar musulmaniem, latviešiem ar latviešiem utt
kādēļ? nu, ar ko sliktāks ir melnādains? Tu pēc tās grāmatas izlasīšanas tagad tiešām domā, ka melnādainais cilvēks ir dumjāks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 00:20, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: tu vērtē pozitivi ka piemeram melnais satiekas ar baltadainu sievieti un otradi? tas tavuprat ir normāli? tādā veidā izzūd pat veselas tautas šās globalizācijas ceļā
pirmkārt, tu neatbildēji uz jautājumu. Otrkārt, mani tas tiešām neskar un es nebāžu degunu citu cilvēku privātās dzīves. Manis pēc lai viņi dzīvo ar ko grib. Tieši tā - tā ir globalizācija. Ar saviem plusiem un mīnusiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 00:27, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: slikta attieksme, latvietis jau šobrīd ir ierakstīts sarkanajā grāmatā, ja latvietes satiksies ar visādiem, melnajiem, turkiem u.c. tad viņas vairs nedzmdēs latviešus, tāpat ja latviešu džeki satiksies ar cittautitēm, atkal nepiedzims latvieši, un tā mūsu tauta izmirs, to tu gribi?
bāc, varētu padomāt, ka latvieši ir vienmēr bijusi tīra tauta, ne? Ko tu tur uztraucies. Mēs tāpat nepiedzīvosim to mirkli, kad cilvēkiem nebūs nacionālā identitāte, neuztraucies. Labāk atbildi uz jautājumu - ar ko melnādainais cilvēks ir sliktāks par jebkuru citu cilvēku? iepriekš izteici apgalvojumus, ka āfrikāņi vai nēģeri esot dumjāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 01:18, pirms 14 gadiem
Nu katrs jau redz to ko grib.. Ja skatās tikai uz Messi tad protams citi ir sliktāki utt. Starp citu arī Messi šodien kļūdījās piespēlēs, visi taču tikai cilvēki.

     [+] [-]

, 2010-06-23 01:23, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Piekrītu, netraucēts vieglā spēlē, kurā grieķi tup tik aizsardzībā
Nununu.. vai tad ir vieglāk spēlēt kad visa komanda domā par aizsardzību, vai tad kad pretinieks aizrāvies ar uzbrukumiem?

     [+] [-]

, 2010-06-23 01:46, pirms 14 gadiem
bet nu grūti gāja un paveicās arī ka Samarass nolažojās netrāpīdams vārtos. Bet tā jau pārsvars Argentīnai bija nenoliedzams un uzvara pelnīta. Veiksmi pret Meksiku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-06-23 10:46, pirms 14 gadiem
Argentīnai šisvairāk izskatījās pēc treniņmača. Grieķi gan cīnījās pa izdzīvošanu, bet nedaudz pietrūka, lai arī neizšķirts šķiet neko viņiem nebūtu devis, atskaitot vienu punktu.

Ceru, ka 1/8finālā Meksika atriebsies par viņiem nozagto uzvaru pret Argentīnu iepriekšējā Pasaules kausā. Argentīnai pastaiga beigusies, būs vien jāsāk spēlēt ātrāk. Nevaru vien sagaidīt, kad kāda nopietna izlase notestēs Argentīnas aizsardzību Demikeļa faktors būs ĻOTI nozīmīgs.
Žēl, ka Milito pēc traumas ir tikai ēna no sevis paša

     [+] [-]

, 2010-06-23 10:47, pirms 14 gadiem
Smilga rakstīja: Tad tur blakus būs monster masch, vari neuztraukties. Havjers ir uzreiz klāt aizsardzībā kad citi nolaiž lažu Viss būs bumbās
Masch ir vienīgais DM komandā, bet Verons aizsardzībā nav īpašs palīgs, tpc jau tikai tās runas par līdzsvara trūkumu komandā.
Plus vēl Demikelis ir nestabils aizsardzībā.

  +3 [+] [-]

, 2010-06-23 10:50, pirms 14 gadiem
Führer rakstīja: sāka ieinteresēt vēsture un galvenais tas posms, fīrers bija diezgan sakarīgs čalis, tikai kad sākās karš tad nedaudz galvā kkas nojuka, vācija reāli varēja vinnēt un nahrenizēt maskavu uz visiem laikiem, bet fīrers pieļāva stratēģisku kļūdu, žēl
Fīrers bija dunduks jau no sākta gala. Lasīja bulvāra presi, nebija pašam sava viedokļa, bet kad tāds parādījās...nu, par to pilnas vēstres grāmatas. Nav ko tur apbrīnot. Cilvēkam bija pāris labas idejas, bet galīgi ciet aizgāja. Man arī bērnībā likās normāls čalis, bet tieši palasot biogrāfijas utt. var saprast, ka nebija vis.

     [+] [-]

, 2010-06-23 10:58, pirms 14 gadiem
Starp citu šīs spēles zvaigzne manā skatījumā bija Corvas. Izcili nospēlēja vārtos, turklāt nevienu vārtu zaudējumā viņu nevar vainot. Šoreiz grieķu vārtu vīrs mani tiešām patīkami pārsteidza.

     [+] [-]

, 2010-06-23 11:08, pirms 14 gadiem
pins19 rakstīja: Atceros visus tos nolicējus,kas teica ka Maradonna nau treneris...un tā vinju aplēja!ceru ka tagad jums mutes...bet redzams kāds ir mikroklimats komandā!!!
p.s.es neesmu Argentīnas fans
ne sū.da neko tu neatceries, kaut ko tik ļurini!

     [+] [-]

, 2010-06-23 11:24, pirms 14 gadiem
Un, NIPEM, lūdzu izbeidz vienreiz tos bērnudārza gājienus! Tu man vakar kaut ko pārmeti par manu komentāru saistībā ar Kotdivuāru. Bet lūdzu nākamreiz izlasi arī iepriekšējos komentārus pirms bļausties, jo Tu bieži vien to neizdari, tāpēc gadās nepamatoti uzbraucieni. Es Kotdivuāru pieminēju saistībā ar Āfrikas nāciju kausu nevis šo PK