Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

Pārbaudes spēlēs vārtu guvums gan Rakelam, gan E.Višņakovam

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Pārbaudes spēlēs vārtu guvums gan Rakelam, gan E.Višņakovam
Eduards Višņakovs ar bumbu
Foto: shahter.kz

Vārtus pārbaudes spēlēs guvuši divi jaunās paaudzes uzbrucēji - Deniss Rakels un Eduards Višņakovs.

Deniss Rakels vakar palīdzēja Katovices GKS ar 4:0 sagraut zemākā līgā spēlējošo Dzieržoņuvas "Lechia" (nejaukt ar Ekstraklases klubu Gdaņskas "Lechia"). Mūsu uzbrucējs guva spēles pirmos vārtus 28. minūtē un tika nomainīts 64. minūtē pie tā paša 1:0. Rakelam tie jau trešie vārti tikpat pārbaudes mačos.

Tāpat ar vārtu guvumu izcēlies Kazahstānas čempiones "Shahter" uzbrucējs Eduards Višņakovs, kurš palīdzēja komandai izraut 1:0 uzvaru pār Gruzijas čempionāta līderi. Tbilisi "Dinamo". Mūsu uzbrucējs nāca uz maiņu 65. minūtē pie rezultāta 0:0 un guva mača vienīgos vārtus 88. minūtē.

Izmantotie resursi:
shahter.kz
gieksa.pl

  +2 [+] [-]

, 2013-01-24 22:57, pirms 12 gadiem
Bet verpi ņem līdz uz Japānu!Rakelu vajag pārbaudīt tādos mačos bet ne jau pensionāru vilkt līdzi!

  +6 [+] [-]

, 2013-01-24 23:42, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Bet verpi ņem līdz uz Japānu!Rakelu vajag pārbaudīt tādos mačos bet ne jau pensionāru vilkt līdzi!
Zinot Stariku, viņš Verpu turēs līdz 40 , ja pats Māris gribēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-01-25 00:18, pirms 12 gadiem
Vesais18 rakstīja: Zinot Stariku, viņš Verpu turēs līdz 40 , ja pats Māris gribēs.
Protams ...... nesen jau kaut kādā komentā izlases sakarā ,tieši ko līdzīgu pieminēju,ka verpim līdz 40 gadiem iespējams vēl ne vienu vien rekordciparu pārsist!
Kāpēc tad verpim nepabraukātu pa pasauli,arī es labprāt pabraukātu,ja būtu tāda izdevība!Tā kā tik drīzi šis izlases kreklu nost nemetīs

  -3 [+] [-]

, 2013-01-25 00:29, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Bet verpi ņem līdz uz Japānu!Rakelu vajag pārbaudīt tādos mačos bet ne jau pensionāru vilkt līdzi!
Es ar gribētu Rakelu izlases kandidātos redzēt, bet acīm redzot Polijas 1. līga netiek uzskatīta par pietiekami spēcīgu.

  +3 [+] [-]

, 2013-01-25 00:42, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Es ar gribētu Rakelu izlases kandidātos redzēt, bet acīm redzot Polijas 1. līga netiek uzskatīta par pietiekami spēcīgu.
galvenais komentēt starkova vārdā!starkova izvēle=reikona piekrišana!
Kurā līgā tagad verpis spēlē?
Šeit runa par pārbaudes maču,un 33 gadīgam rezervistam(kas reāli ir bez kluba)un bez spēļu prakses , tur nav ko meklēt!Bet Rakels ir nākotne!

     [+] [-]

, 2013-01-25 11:25, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: galvenais komentēt starkova vārdā!starkova izvēle=reikona piekrišana!
Kurā līgā tagad verpis spēlē?
Šeit runa par pārbaudes maču,un 33 gadīgam rezervistam(kas reāli ir bez kluba)un bez spēļu prakses , tur nav ko meklēt!Bet Rakels ir nākotne!
Rakels ir Liepāja. Pārbaudes spēles nav rādītājs izlasē! Tāda spēlētāja kā Māra mums vairs nav!

     [+] [-]

, 2013-01-25 12:00, pirms 12 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Rakels ir Liepāja. Pārbaudes spēles nav rādītājs izlasē!
Tāda spēlētāja kā Māra mums vairs nav!
to tak esmu tev teicis ka esi starkova histērisks fans,un tāpēc varu atkārtot
starkova izvēle=pokemona zelta sietiņa izvēle!
Rakels ir Jēkabpils!!!
Ko tu domāji ar savu pēdējo teikumu?

     [+] [-]

, 2013-01-25 13:51, pirms 12 gadiem
@ andris5

kaa gan mans saciitais par veeleeshanos redzeet izlasee vienaadojams ar starkova domaam? ja tu par verpi to biji domajis, tad,jaa, esmu teicis, ka verpis izlasei veel der, naakot uz mainju pret Slovaakiju,noorganizeeja pendeli un pats golu iesita. Vinsh varbuut vairs nav tik aatrs kaa kaadreiz, bet ir taads teiciens - meistariibu nenodzersi. Verpis ir tehniskaakais speeleetaajs, kursh jebkad speeleejis Latvijaa. To nu apshaubiit nav jeegas.

     [+] [-]

, 2013-01-25 14:03, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: @ andris5

kaa gan mans saciitais par veeleeshanos redzeet izlasee vienaadojams ar starkova domaam? ja tu par verpi to biji domajis, tad,jaa, esmu teicis, ka verpis izlasei veel der, naakot uz mainju pret Slovaakiju,noorganizeeja pendeli un pats golu iesita. Vinsh varbuut vairs nav tik aatrs kaa kaadreiz, bet ir taads teiciens - meistariibu nenodzersi. Verpis ir tehniskaakais speeleetaajs, kursh jebkad speeleejis Latvijaa. To nu apshaubiit nav jeegas.
Mums vajag kas gūst vārtus!Miļevski laižam laukumā!Tīri rezultatīvs savulaik bija!(tā ir atbilde uz izcelto)
Verpim jau gadus 5-6 no meistarības nav ne smakas,kā klubs tā sēž uz soliņa,paseko cik viņš vispār ir pēdējo 9 sezonu laikā gājis uz laukuma klubos spēlēt,un liels procents no tām reizēm ir nepilni aizvadīta spēle.Vajag saskaitīt šīs viņa nospēlētās minūtes klubos,un tad būs uzskatāmi redzams kāds ir šis meistars!Attopies! 2004 gadā vēl uz inercīti (LM klubā uzkrāto meistaribu) šis lidoja,pulveris pēc tam jau sāka izsīkt,un kur tie laiki ka no ta verpja (2004) nav ne smakas!tu visās vecuma grupās aizstāvi trenera izvēlētos spēletajus!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-25 15:21, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Mums vajag kas gūst vārtus!Miļevski laižam laukumā!Tīri rezultatīvs savulaik bija!(tā ir atbilde uz izcelto)
Verpim jau gadus 5-6 no meistarības nav ne smakas,kā klubs tā sēž uz soliņa,paseko cik viņš vispār ir pēdējo 9 sezonu laikā gājis uz laukuma klubos spēlēt,un liels procents no tām reizēm ir nepilni aizvadīta spēle.Vajag saskaitīt šīs viņa nospēlētās minūtes klubos,un tad būs uzskatāmi redzams kāds ir šis meistars!Attopies! 2004 gadā vēl uz inercīti (LM klubā uzkrāto meistaribu) šis lidoja,pulveris pēc tam jau sāka izsīkt,un kur tie laiki ka no ta verpja (2004) nav ne smakas!tu visās vecuma grupās aizstāvi trenera izvēlētos spēletajus!
Ahahahahah nu tu gan sasmidinaji ar sho (((!Attopies! 2004 gadā vēl uz inercīti (LM klubā uzkrāto meistaribu) ))

     [+] [-]

, 2013-01-25 15:41, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Ahahahahah nu tu gan sasmidinaji ar sho (((!Attopies! 2004 gadā vēl uz inercīti (LM klubā uzkrāto meistaribu) ))
kontrolieri baigi sarosījušies pēdejā laikā ap Andris5 komentiem!
Baigi sāpīgi esmu jūs pēdējā laikā paņēmis priekšā?
Baigais prieks! šovakar uz to iedzeršu!bet tev olnieks kādu laiku nespid!Rukā guņeli!

     [+] [-]

, 2013-01-25 15:56, pirms 12 gadiem
@ andris5
piekriitu par vaartu guushanu, bet tur jau ir tas paradokss. Rudnjevs bliezh klubaa, bet izlasee nekaa nesit. verpis klubaa speelee maz, bet izlasee ir labs. veel tas, ka vinsh griekijaa speeleeja kaa pussargs, nevis uzbruceejs. reaali maaris ir lielaaks paliigs biezhi par tiem, kas klubos ir monstri.

     [+] [-]

, 2013-01-25 16:02, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: to tak esmu tev teicis ka esi starkova histērisks fans,un tāpēc varu atkārtot
starkova izvēle=pokemona zelta sietiņa izvēle!
Rakels ir Jēkabpils!!!
Ko tu domāji ar savu pēdējo teikumu?
Rakels nav gatavs izlasei! Māris var teikt ir jau veterāns , palīdz jaunajiem komandā. Un viņš ir vienīgais tehniskais futbolists

     [+] [-]

, 2013-01-25 16:50, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: @ andris5
piekriitu par vaartu guushanu, bet tur jau ir tas paradokss. Rudnjevs bliezh klubaa, bet izlasee nekaa nesit. verpis klubaa speelee maz, bet izlasee ir labs. veel tas, ka vinsh griekijaa speeleeja kaa pussargs, nevis uzbruceejs. reaali maaris ir lielaaks paliigs biezhi par tiem, kas klubos ir monstri.
zāles iedot?
stariku nometam un mēs redzēsim citu Rudņevu!Un citu futbolu LV izpildījumā!

     [+] [-]

, 2013-01-25 17:00, pirms 12 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Rakels nav gatavs izlasei! Māris var teikt ir jau veterāns , palīdz jaunajiem komandā. Un viņš ir vienīgais tehniskais futbolists
Kāda palīdzība no šī soliņdeldētāja vajadzīga? pokemon saproti ko tikko rakstīji?Rakels nebūs gatavs izlasei pie starkova un tava pokemona prātā arī pēc 5 gadiem!bet verpis arī tad vēl būs neaizstājama personība kurš vienīgais būs tehnisks futbolists!pokemon, saprotu .... sistēmu jāaizstāv,bet domājam kas būtu labāk LV izlasei!

  -2 [+] [-]

, 2013-01-25 17:38, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: zāles iedot?
stariku nometam un mēs redzēsim citu Rudņevu!Un citu futbolu LV izpildījumā!
Nometisim Starkovu un atnaks kads arzemju specialists un vinjsh uzreiz no Latvijas speletajiem izveidos baigo uzbrukosho komandu,maz ticams,bet parmainjam ir jabut jo Starkovs savu jau ir atsedejis izlase un skatities ka 90 min atsitamies ari nav baigi intresanti!Dzonsona laika varbut rezultatu nebija bet futbola zinja spelejam daudz intresantak,tikai aktieri bija daudz labaki neka ir tagad,tur jau taa problema.

     [+] [-]

, 2013-01-25 17:53, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: zāles iedot?
stariku nometam un mēs redzēsim citu Rudņevu!Un citu futbolu LV izpildījumā!
Nu pārāk jau nu naivi. Domā, ka Rudņevam tiek aizliegts spēlēt uzbrukumā? Jā, Starkovs ir aizsardzības futbola cienītājs, kurš nav skatāms, bet tas jau neliedz Rudņevam pildīt savus pienākumus. Šeit ir jārunā par mūsu futbolistu kvalitāti, nevis par ko citu. Ja mūsu pussargi nespēj nogādāt bumbu uzbrucējiem, tad tā ir meistarības problēma, un ne jau nu izlases treneris kačā spēlētājiem individuālo meistarību. Māris nu ir tas, kuram tehniskais arsenāls atļauj darīt to, ko viņš grib.

     [+] [-]

, 2013-01-25 18:59, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Nometisim Starkovu un atnaks kads arzemju specialists un vinjsh uzreiz no Latvijas speletajiem izveidos baigo uzbrukosho komandu,maz ticams,bet parmainjam ir jabut jo Starkovs savu jau ir atsedejis izlase un skatities ka 90 min atsitamies ari nav baigi intresanti!Dzonsona laika varbut rezultatu nebija bet futbola zinja spelejam daudz intresantak,tikai aktieri bija daudz labaki neka ir tagad,tur jau taa problema.
tu jefiņ redz ka esi lieks?vai neesi iepazinies ar jauniem noteikumiem?Tad iepazīsties!Es guņelu profilus uzņemu rindas kārtībā!Nummuriņu izņemi,un gaidi savu rindu!Es pasaukšu kad nākamo klientu drīkstēs pie manīm ielaist!

     [+] [-]

, 2013-01-25 19:09, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Nu pārāk jau nu naivi. Domā, ka Rudņevam tiek aizliegts spēlēt uzbrukumā? Jā, Starkovs ir aizsardzības futbola cienītājs, kurš nav skatāms, bet tas jau neliedz Rudņevam pildīt savus pienākumus. Šeit ir jārunā par mūsu futbolistu kvalitāti, nevis par ko citu. Ja mūsu pussargi nespēj nogādāt bumbu uzbrucējiem, tad tā ir meistarības problēma, un ne jau nu izlases treneris kačā spēlētājiem individuālo meistarību. Māris nu ir tas, kuram tehniskais arsenāls atļauj darīt to, ko viņš grib.
Piekrītu ka Rudņevs nespēj izmantot savas izdevības,bet tas beigsies!Es tam ticu!Bet Rudņevs pilda piedavām citas fantastiskas funkcijas,ne tāpat vien pret horvātiem izbraukumā kad kāsam 0-2 divi izgajieni pret vārtsargu spēlē,labi neiesita,citreiz iesitīs!Ja gadījumā cauņa tai paša mačā nepiespēlēja Rudņevam lai izietu 1 vs vārtsargu bet meklēja pļutku pa kreisi un tur deva pasi ,kur uzbrukuma nebūs,tad padomā kas notiek izlases iekšienē?Paši sev kaitejam!Domājam pa rezultatiem!Gan jau izlase nav viens vesels!Un tur ir lielākā problēma,ne jau atsevišķos futbolistos!

  -1 [+] [-]

, 2013-01-25 19:23, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: tu jefiņ redz ka esi lieks?vai neesi iepazinies ar jauniem noteikumiem?Tad iepazīsties!Es guņelu profilus uzņemu rindas kārtībā!Nummuriņu izņemi,un gaidi savu rindu!Es pasaukšu kad nākamo klientu drīkstēs pie manīm ielaist!
Tu man tikai udeni vari pienest piena puika,tev vel lidz manim augt un augt,taka nevajag tagad no sevim taisit baigo specu ok.Chau

     [+] [-]

, 2013-01-25 19:35, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Kāda palīdzība no šī soliņdeldētāja vajadzīga? pokemon saproti ko tikko rakstīji?Rakels nebūs gatavs izlasei pie starkova un tava pokemona prātā arī pēc 5 gadiem!bet verpis arī tad vēl būs neaizstājama personība kurš vienīgais būs tehnisks futbolists!pokemon, saprotu .... sistēmu jāaizstāv,bet domājam kas būtu labāk LV izlasei!
Vecīt , ka gan tu vari zināt kā izlasei būs labāk? Tev jau šķiet ka visu LM jāsauc uz izlasi spēlēt

     [+] [-]

, 2013-01-25 19:40, pirms 12 gadiem
Zelta sietiņš rakstīja: Vecīt , ka gan tu vari zināt kā izlasei būs labāk? Tev jau šķiet ka visu LM jāsauc uz izlasi spēlēt
tu nummurinu izņēmi jeb tikais nomainīji profilu?

  -1 [+] [-]

, 2013-01-25 19:45, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: tu nummurinu izņēmi jeb tikais nomainīji profilu?
Atbildēt uz jautājumu nevari? Atkal streso

  +1 [+] [-]

, 2013-01-25 19:48, pirms 12 gadiem
maikls19 rakstīja: Tu man tikai udeni vari pienest piena puika,tev vel lidz manim augt un augt,taka nevajag tagad no sevim taisit baigo specu ok.Chau
Izskatās ka pokemons to raksta!Ex!veiksmīga diena!

     [+] [-]

, 2013-01-25 23:23, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Piekrītu ka Rudņevs nespēj izmantot savas izdevības,bet tas beigsies!Es tam ticu!Bet Rudņevs pilda piedavām citas fantastiskas funkcijas,ne tāpat vien pret horvātiem izbraukumā kad kāsam 0-2 divi izgajieni pret vārtsargu spēlē,labi neiesita,citreiz iesitīs!Ja gadījumā cauņa tai paša mačā nepiespēlēja Rudņevam lai izietu 1 vs vārtsargu bet meklēja pļutku pa kreisi un tur deva pasi ,kur uzbrukuma nebūs,tad padomā kas notiek izlases iekšienē?Paši sev kaitejam!Domājam pa rezultatiem!Gan jau izlase nav viens vesels!Un tur ir lielākā problēma,ne jau atsevišķos futbolistos!
Skaidrs, ka Rudņevam ir savs pienesums, bet, ja konkrēti par vārtu gūšanu vai momentu radīšanu, tad Verpim tas ir lielāks. Un vēl jo projām, kaut arī Baku viņš spēlēja maz. Lieta tāda, ka Rudņevs nav momentu veidotājs, viņš ir momentu noslēdzējs. Tas nozīmē, ka viņam vajag labus pussargus, kas apgādās ar piespēlēm. HSV, kur ir van der Vārts un Sons, tā nebūs problēma, bet izlasē? Ja GK, aizsargi un uzbrucēji mums ir daudz maz kārtībā individuāli, tad pussargos (svārīgākajā līnijā, lai veidotos uzbrukums) mums ir problēmas. Tāpēc es priecājos, ka pret japāņiem atpakaļ būs Žigajevs un Kamešs būs, kurš var vidējā līnijā spēlēt.

     [+] [-]

, 2013-01-26 08:48, pirms 12 gadiem
reikons rakstīja: Skaidrs, ka Rudņevam ir savs pienesums, bet, ja konkrēti par vārtu gūšanu vai momentu radīšanu, tad Verpim tas ir lielāks. Un vēl jo projām, kaut arī Baku viņš spēlēja maz. Lieta tāda, ka Rudņevs nav momentu veidotājs, viņš ir momentu noslēdzējs. Tas nozīmē, ka viņam vajag labus pussargus, kas apgādās ar piespēlēm. HSV, kur ir van der Vārts un Sons, tā nebūs problēma, bet izlasē? Ja GK, aizsargi un uzbrucēji mums ir daudz maz kārtībā individuāli, tad pussargos (svārīgākajā līnijā, lai veidotos uzbrukums) mums ir problēmas. Tāpēc es priecājos, ka pret japāņiem atpakaļ būs Žigajevs un Kamešs būs, kurš var vidējā līnijā spēlēt.
Ja mēs tā runājam,tad jau Karlsons labāks par verpi,kā Rudņevs parādījās izlases rindas tā Karļiks pazuda,sākumā vēl abi tika aicināti izlasē,bet kopā laikam nav spēlējuši.Es domāju šis duets varētu nostrādāt!

     [+] [-]

, 2013-01-26 21:01, pirms 12 gadiem
Andris5 rakstīja: Ja mēs tā runājam,tad jau Karlsons labāks par verpi,kā Rudņevs parādījās izlases rindas tā Karļiks pazuda,sākumā vēl abi tika aicināti izlasē,bet kopā laikam nav spēlējuši.Es domāju šis duets varētu nostrādāt!
Nu principā jau pēdējā laikā pirms pievienošanās LM Karļikam bija pilnīgi tāda pati situācija Azeros kā Verpim tagad. Maz spēlēja. Tagad LM viņš ir atgriezies tuvu vecajai formai, tāpēc negribētos, lai uzreiz kaut kur pazūd. Zaharjins intervijā teica, ka par Karļika palikšanu neesot skaidrības. LM viņš varētu iespēlēties uz pilnu sezonu un kandidēt uz izlasi, bet, ja kaut kur aizbrauks atkal, tad būs vēl grūtāk. Dzīvosim - redzēsim. Man persnīgi interesanta ir Grebja atgriešanās Latvijā. Redzēsim, ko tas parādīs.