Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

Rudņevs turpina bombardēt Polijā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Rudņevs turpina bombardēt Polijā
Artjoms Rudņevs
Foto: lechpoznan.pl

Šodien Polijas futbola čempionāta 4. kārtas spēlē atkal vārtus, šoreiz divus, guvis Artjoms Rudņevs, palīdzot savam Poznaņas "Lech" Vronkos ar 3:0 uzveikt Hožuvas "Ruch". Rudņevam tie bija jau septītie un astotie vārti turnīrā.

"Lech" pirms šīs kārtas nesa līdervienības godu ar septiņiem punktiem trīs mačos. Pretiniece Hožuvas "Ruch" bija sakrājusi četrus punktus. Spēle neitrālā laukumā Vronkos ("Lech" mājas spēle nevarēja notikt Poznaņā stadiona negatavā zālāja dēļ) sākās gausi un neizskatījās, ka kāda no komandām varētu gūt vārtus. Un tomēr 20. minūtē neviens cits kā Artjoms Rudņevs to paveica. Mūsu uzbrucējs ārpus soda laukuma cīnījās ar diviem pretiniekiem, kas ļāva pa kreiso malu vienam pašam aizmukt Jakubam Viļkam - sekoja piespēle gar vārtiem, vārtsargs atsita priekšā, kur jau bija atsteidzies Rudņevs, veikli pārvirzot bumbu vārtos. 1:0 "Lech" labā. 30. minūtē pēc Semira Stiliča piespēles 2:0 ar skaistu sitienu panāca Mateušs Moždžeņs. Puslaika izskaņā Rudņevs pierādīja, ka prot arī piespēlēt - pretuzbrukumā Artjoms atdeva perfektu piespēli Viļkam, kurš gan aizsita garām pustukšiem vārtiem. 2:0 pēc 45 minūtēm.

2. puslaika sākumā Rudņevs netālu no stūra karodziņa nopelnīja soda sitienu, pēc kura sekoja centrējums, sitiens pa vārtiem un atvairīto bumbu vārtu tīklā viegli trieca Rudņevs - 3:0, Rudņevam astotie vārti četrās spēlēs! Artjoms neapstājās un vēlāk sita nedaudz garām no ļoti asa leņķa. Savukārt 63. minūtē no trešā hattrick četrās spēlēs(!) Rudņevu apstādināja vārtu pārliktnis - vārtu konstrukcija tika norībināta pēc sitiena ar galvu... Kādā epizodē pret mūsu uzbrucēju tika nospēlēts asi, taču jau pēc pāris minūtēm viņš atkal bija uzbrukuma smailē, šoreiz nedaudz sitot garām ar kreiso kāju. Vēl citā epizodē Rudņevs tika nogāzts soda laukumā, svilpe klusēja. Vēl izgājienu viens pret viens neizmantoja Stiličs, un "Lech" uzvarēja ar 3:0, nostiprinoties Polijas čempionāta vadībā. Rudņevs guvis astoņus no divpadsmit "Lech" vārtiem, ieņemot pārliecinošu 1. vietu visas līgas snaiperu sarakstā. Pagājušajā sezonā Rudņevs deviņus vārtus guva pēc 17 kārtām, desmit vārtus pēc 22 kārtām - šosezon tempi ir daudz, daudz ātrāki.

Polijas čempionāts, 4. kārta

SpēleRezultāts
Zaglebie Lubin - Podbeskidzie0:0
Lech Poznan - Ruch Chorzow3:0
Gornik Zabrze - Belchatow
Widzew Lodz - Polonia Warsaw
Korona Kielce - Wisla Krakow
Jagiellonia Bialystok - Cracovia Krakow
Legia Warsaw - Slask Wroclaw
Lechia Gdansk - LKS Lodz

Polijas čempionāta tabula

VKlubsSP
1Lech Poznań410
2Śląsk Wrocław37
3Polonia Warszawa37
4Legia Warszawa26
5Jagiellonia Białystok35
6Korona Kielce35
7Wisła Kraków35
8Ruch Chorzów44
9GKS Bełchatów33
10Widzew Łódź33
11Podbeskidzie Bielsko-Biała43
12Zagłębie Lubin32
13Górnik Zabrze32
14Lechia Gdańsk31
15Cracovia31
16ŁKS Łódź30

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsVārti
1.A.RudņevsLech8
2.T.FrankovskisJagiellonia4
3.D.BitonsWisla3
K.BrunoPolonia3
J.PopeksGKS Belchatow3
M.ZeļinskisKorona3

     [+] [-]

, 2011-08-19 23:54, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Man ir vairak par 18 un es brivi 4 valodas varu sarunaties , ja pieskaita latgaliesu valodu
cepuri nost

  +1 [+] [-]

, 2011-08-19 23:55, pirms 13 gadiem
Ontario rakstīja: polija tikai kaut kadu gadu un interviju var sniegt poliski...Latvija vairak neka 20 gadus, bet nav spejigs sniegt interviju latviski...tas saucas - pohujisms un neciena pret Latviju.
Polijā ar tevi diži negribēs runāt krieviski. Zinu latviešus, kas ar krieviem sarunājas tikai krieviski, kaut gan šīs krievs perfekti runā latviski.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-19 23:55, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: Piekrītu,ja esi dzimis Latvijā-valsts valoda jāzin.Bet tomēr,Artjoms ir dzimis Daugavpilī,kur tu nedzirdēsi ne vārdiņa no latviešu valodas.Nekad neesmu Daugavpili vispār par Latvijas sastāvdaļu uzskatījis.Audzis Krievu ģimenē.nu ko jūs no tā cilvēka gribat?Pie tam,mēs visi labi zinām,ka spēlējot Latvijā,bez LV valodas var arī mierīgi iztikt,jo kādi 70% LV komandās tak ir Krievi.Jā,pēc būtības-aiz cieņas pret valsti valoda būtu jāzin,lai vai kādas tautības ģimenē esi uzaudzis,bet tomēr nevajag vainot Artjomu.
"Ja dzīvo Daugapilī, un zini ka dzīvo Latvijā, nevis Krievijā, tad tu jau esi latvietis".

Nācies dzirdēt no daugavpiliešiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-19 23:55, pirms 13 gadiem
Asta Fe Jevs rakstīja: kā tu vari teikt ka latvijā dzīvojošam cilvēkam nevajag mācities valsts valodu???? bišķinj jociigi skan...

un tas ka dajebkurš no krieviem kas te ir dzīvojis 20 nevar iemacities valodu parada tikai to cik inteligjents tu esi...

nesen lasiiju interviju ar Chelsea jaunieguvumu Lukaku , kurš 18 gados māk 4 valodas , tas taa
Iedomaajies situaaciju piemeeram Daugavpilii, Cilveeks Straadaa kkaadaa gaterii kur visi lielaakoties runaa krieviski, veikalaa ieejot tas pats maajaas skataas tv kanaalus krievu valodaa Kaapeec lai vinam buutu jaamaacaas latviesu valoda ja ir labi taa pat? Ir krievu skolas kur beerni var maaciities...
Taadi gadiijumi ir diezgan daudz ja kas....

     [+] [-]

, 2011-08-19 23:57, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Domāju vajag pagaidīt, kad izlasē iesitīs, tad arī labāks garīgais būs, varbūt atplauks. Bet tas LFF preses konferences vecis teica, ka Rudņevs latviski neatbild, jo baidās, ka pasmiesies par viņu. Varbūt kāds kādreiz smējies un viņš apvainijās, hvz
Ja viņš atbildētu latviski (vismaz mēģinātu), viņa reitings manās acīs celtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-19 23:59, pirms 13 gadiem
Asta Fe Jevs rakstīja: es tev pilnibā piekrītu un arī nevainoju RudņeV

bet viekārši šis jautājums rada tādu sajūtu ka tu skaties spēli un tu nevari viņu saukt tā īsti par "savējo"
nu kur ir problēma.. nesauc, skaties uz Gūlbi un sauc par savējo

  +6 [+] [-]

, 2011-08-19 23:59, pirms 13 gadiem
Nu jau laiž tāpat kā Čekulajevs igaunijā

  +1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:00, pirms 13 gadiem
deco rakstīja: Nu jau laiž tāpat kā Čekulajevs igaunijā
tad vienaa speelee 6 buutu jaaiesit

  +1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:00, pirms 13 gadiem
Liels prieks par Artjomu. Sezona sākta vienkārši fantastiski. Domāju, ka pa atlikušo laiku vasaras transfēru periodā viņš nepaspēs nekur pāriet, bet ziemā - tas nav izslēgts, ja turpinājums arī būs labs. Protams, pēc tik lieliska sākuma ambīcijas un prasības būs lielas, bet nu nevarēs tāpat visas sezonas garumā prasīt 2-3 golus katrā spēlē. Bet, kamēr ir, tikmēr lieliski.

Par to nacionalitātes jautājumu, piekrītu Astafejevam iepriekšējos komentāros. Protams, neviens neliek viņam justies kā latvietim un diženam patriotam, piedzimstot krievu ģimenē, tiekot audzinātam krieviski, kā arī ejot krievu skolā un atrodoties vidē starp krieviem, bet... ir viens bet - tā ir cieņa pret valsti, kurā esi piedzimis. Un valoda pa šiem 20 gadiem būtu tā kā jāapgūst, dzīvojot Latvijā.

Un, ja tas jautājums par baidīšanos runāt latviski, lai citi nesmejas, tie, kas smejas ir stulbi. Es personīgi vairāk (un ļoti) cienu krievus, kas cenšas runāt latviski, jo tā ir cieņa. Lai arī, protams, valoda nav ideāla, bet ir centība un tas parāda, ka tu respektē konkrēto valsti, kurā dzīvo jeb šajā gadījumā esi piedzimis. Lai veicas!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:01, pirms 13 gadiem
apakšā skatoties bombardierus, sākumā iedomājos, ko zemļinskis tajā saraxtā dara!

     [+] [-]

, 2011-08-20 00:02, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: ?Pie tam,mēs visi labi zinām,ka spēlējot Latvijā,bez LV valodas var arī mierīgi iztikt,jo kādi 70% LV komandās tak ir Krievi.
Kā būtu ar FK Jelgava?! 30% no LV futbola...

  +1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:02, pirms 13 gadiem
Asta Fe Jevs rakstīja: es tev pilnibā piekrītu un arī nevainoju RudņeV

bet viekārši šis jautājums rada tādu sajūtu ka tu skaties spēli un tu nevari viņu saukt tā īsti par "savējo"
Jā,tā ir,īsti tādas sajūtas nav,piekrītu tev.Man personīgi ir liels prieks skatīties,kā vārtus sargā Andris.Tajā brīdī tu vari uzsist pie krūts,jo Andris ir tīrākais latvietis.Arī par Kasparu Gorkšu.Bet,piemēram,brīdī,kad LV izlasē golu iemet Ņiživijs,visi ir laimīgi..!

  -2 [+] [-]

, 2011-08-20 00:02, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Ja viņš atbildētu latviski (vismaz mēģinātu), viņa reitings manās acīs celtos.
tad jautājums tev cik reizes esi redzējis intervijas ar viņu? Tu nepieļauj iespēju ka viņš tomēr māk latviski tik publiski kautrējas runāt (kā vairums),satiekoties divatā varb;ut tomēr viņš tev atbildētu latviski...ir jāzin konkrēti ,lai te mūldētu par kaut kādiem reitingiem

     [+] [-]

, 2011-08-20 00:03, pirms 13 gadiem
Turpinot valodas tēmu.
Pirms kāda laika, ja nemaldos raidījumā ''Viss notiek'', viens jaunzēlandietis, kurš vairākus gadus dzīvo Latvijā, uzsāka mācības Daugavpils universitātē... bija apguvis latviešu valodu un ar pārējiem studentiem sāka komunicēt latviski. Viņu nesaprata lai gan runā viņš tīri ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-20 00:06, pirms 13 gadiem
reikons rakstīja: Liels prieks par Artjomu. Sezona sākta vienkārši fantastiski. Domāju, ka pa atlikušo laiku vasaras transfēru periodā viņš nepaspēs nekur pāriet, bet ziemā - tas nav izslēgts, ja turpinājums arī būs labs. Protams, pēc tik lieliska sākuma ambīcijas un prasības būs lielas, bet nu nevarēs tāpat visas sezonas garumā prasīt 2-3 golus katrā spēlē. Bet, kamēr ir, tikmēr lieliski.

Par to nacionalitātes jautājumu, piekrītu Astafejevam iepriekšējos komentāros. Protams, neviens neliek viņam justies kā latvietim un diženam patriotam, piedzimstot krievu ģimenē, tiekot audzinātam krieviski, kā arī ejot krievu skolā un atrodoties vidē starp krieviem, bet... ir viens bet - tā ir cieņa pret valsti, kurā esi piedzimis. Un valoda pa šiem 20 gadiem būtu tā kā jāapgūst, dzīvojot Latvijā.

Un, ja tas jautājums par baidīšanos runāt latviski, lai citi nesmejas, tie, kas smejas ir stulbi. Es personīgi vairāk (un ļoti) cienu krievus, kas cenšas runāt latviski, jo tā ir cieņa. Lai arī, protams, valoda nav ideāla, bet ir centība un tas parāda, ka tu respektē konkrēto valsti, kurā dzīvo jeb šajā gadījumā esi piedzimis. Lai veicas!
Nē, nu tas jau viss ir labi tā spriest, bet es vienkārši gribētu redzot to jaunieti, kurš savos tīņa gados, dzīvojot vidē, kurā viņam latviešu valoda nebšu vajadzīga, pēkš izdomā:"Jā, man aiz cieņas pret valsti tā ka'būtu jāapgūst latviešu valoda", nu tiešām, būtu interesanti kādu tādu atrast.

Es neesmu pret to, ka dzīvojot Latvijā, valsts valoda ir jāzin, bet tā kā pats nekad tādā situācija neatrados (es arī piedzimu krievu ģimenē, ja mani nepalaistu latviešu skolā, varbūt tagad jums raakstītu "так"), tā kā ir ļoti grūti spriest to tā skatu punka, kad tu esi jauns, tev ir milzum daudz izklaides iespējas, tu spēlē futbola (Artjoma gadījumā), kam man tā latviešu valoda ir vajadziga?

  +1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:08, pirms 13 gadiem
neoxeo rakstīja: Jā,tā ir,īsti tādas sajūtas nav,piekrītu tev.Man personīgi ir liels prieks skatīties,kā vārtus sargā Andris.Tajā brīdī tu vari uzsist pie krūts,jo Andris ir tīrākais latvietis.Arī par Kasparu Gorkšu.Bet,piemēram,brīdī,kad LV izlasē golu iemet Ņiživijs,visi ir laimīgi..!
Andris Vaņins, Kaspars Gorkšs...par kuru vēl var teikt - īsts latvietis?

     [+] [-]

, 2011-08-20 00:10, pirms 13 gadiem
Bronsons rakstīja: tad jautājums tev cik reizes esi redzējis intervijas ar viņu? Tu nepieļauj iespēju ka viņš tomēr māk latviski tik publiski kautrējas runāt (kā vairums),satiekoties divatā varb;ut tomēr viņš tev atbildētu latviski...ir jāzin konkrēti ,lai te mūldētu par kaut kādiem reitingiem
Jā, neesmu dzirdējis, ka viņš māk runāt latviski (neapšaubu to). Novērtēju to, ja cilvēks dzīvodams Latvijā, ir iemācījies latviešu valodu. Un tādus cilvēkus es vērtēju augstāk. Tā tomēr ir VALSTS VALODA. Citi nodzīvojuši Latvijā 50 gadus vēl atļaujas uzd.irst, ka ar viņiem nerunā krieviski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-20 00:11, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Pilnigas mulkibas! DU cilveki mak latviski!
tikai atstāstīju redzēto.

     [+] [-]

, 2011-08-20 00:11, pirms 13 gadiem
portalegri rakstīja: Andris Vaņins, Kaspars Gorkšs...par kuru vēl var teikt - īsts latvietis?
It kā jau Māris Verpakovskis.Nezinu,kādos apstākļos ir uzaudzis Saša Cauņa,bet šie četri ir tādi,par kuriem esmu patriotiski lepns.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-20 00:11, pirms 13 gadiem
portalegri rakstīja: Andris Vaņins, Kaspars Gorkšs...par kuru vēl var teikt - īsts latvietis?
Dzintaru Zirni aizmiris...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:14, pirms 13 gadiem
Bet izlases ziņā es nešaubos, ka Rudņevs ir patriotisks, to var redzēt pēc viņa neviltotā prieka sejā, kad kāds izlasē gūst vārtus, un kad viņš pats u21 sita iekšā.

     [+] [-]

, 2011-08-20 00:14, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Maris Verpakovskis , Girts Karlsons , Oskars Klava , turpinat?
Turpini gan!

  -1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:15, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Jā, neesmu dzirdējis, ka viņš māk runāt latviski (neapšaubu to). Novērtēju to, ja cilvēks dzīvodams Latvijā, ir iemācījies latviešu valodu. Un tādus cilvēkus es vērtēju augstāk. Tā tomēr ir VALSTS VALODA. Citi nodzīvojuši Latvijā 50 gadus vēl atļaujas uzd.irst, ka ar viņiem nerunā krieviski.
valsts valoda ir jāzin tur nav variantu,BET mēs neviens nezinam vai viņš māk vai nē,,,tapēc ir muļķīgi te kaut ko kādam tagat pārmest...ja viņš kādā intervijā pateiks ka nemāk latviski tad var minēt te kādus reitingus

     [+] [-]

, 2011-08-20 00:16, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Piemeram veikala Daugavpili esmu meginajis runat latviski un man atbildejusi divejadi.
1. Atbild latviski , par to man ir milzigs prieks
2. Atbild krieviski , kaut skaidri redzams , ka saprot ko es saku , tad man ir kauns.
Mazliet par citu. Arī futbola vide Latvijā ir tāda, ka var iztikt bez latviešu valodas.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:16, pirms 13 gadiem
bembists rakstīja: Bet izlases ziņā es nešaubos, ka Rudņevs ir patriotisks, to var redzēt pēc viņa neviltotā prieka sejā, kad kāds izlasē gūst vārtus, un kad viņš pats u21 sita iekšā.
Jā, es atceros, laikam pagaišgad Rīgā, Skono stadionā, kad Cauņa izrāva neizšķirtu (ar ko mēs spēlējām?) - toreiz Rudņevs priecājās vairāk kā vārtu guvējs Cauņa.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:16, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: Piemeram veikala Daugavpili esmu meginajis runat latviski un man atbildejusi divejadi.
1. Atbild latviski , par to man ir milzigs prieks
2. Atbild krieviski , kaut skaidri redzams , ka saprot ko es saku , tad man ir kauns.
Jā,tajā brīdī ir kauns.Bet personīgi man-izkāpjot no autobusa Daugavpilī-momentāli krievu urļiki pie autobusa durvīm sameta bombenes un lapuškas.pie tam,divu dienu laikā,es Daugavpilī nedzirdēju ne vārdiņa LV mēlē.Kā es varu cienīt tos cilvēkus un pilsētu..

  -3 [+] [-]

, 2011-08-20 00:18, pirms 13 gadiem
Nāves ēnā rakstīja: [quote ruben]
Dzintaru Zirni aizmiris...


Manuprat Zirnis latviski nemak(?)
piekriitu, zirnis latviski nemaak (gan jau kaut ko saprot), taapat arii vanjins.

  +1 [+] [-]

, 2011-08-20 00:19, pirms 13 gadiem
anjo rakstīja: Mazliet par citu. Arī futbola vide Latvijā ir tāda, ka var iztikt bez latviešu valodas.
Kā jau iepriekš komentēju par Jelgavu - viņiem laikam ir biku savādāk..