Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:118, Did:0, useCase: 3

Rakelam triju gadu līgums ar "Rubin"

Jānis Celmiņš

Rakelam triju gadu līgums ar "Rubin"
Deniss Rakels
Foto: Romans Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

18 gadu vecais Latvijas futbolists Deniss Rakels parakstījis triju gadu līgumu ar Krievijas Premjerlīgas klubu Kazaņas "Rubin", vēsta "Sporta Avīze +".

Aizvadītajā sezonā Rakels spēlēja LMT Virslīgas klubā "Liepājas Metalurgs", kļūstot par līgas labāk vārtu guvēju – 18 gūti vārti. Deniss par sevi lika runāt jau iepriekšējā sezonā, kad 16 gadus vecais puisis spoži iegāja Virslīgā. Aizvadot nepilnu sezonu, Deniss pamanījās iesist deviņus vārtus. Šogad no viņa jau gaidīja līdera cienīgu sniegumu, un Rakels nepievīla, kļūstot par komandas labāko vārtu guvēju. Sezonas gaitā viņš paspēja uzspēlēt Latvijas U-19 izlasē Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīrā, debitēt Latvijas nacionālajā izlasē, doties uz treniņnometni Šveices klubā „Basel”, kā arī piesaistīt vairāku citu ārzemju klubu interesi. Rakels ir visu laiku jaunākais no labākajiem Latvijas čempionāta bombardieriem.

8. janvārī Rakels ar "Rubin" pirmo sastāvu plāno doties uz treniņnometni Turcijā. Nevar izslēgt, ka vēlāk Deniss pievienosies kluba dublieriem. Rakels nešaubās, ka lēmums doties uz ārzemēm ir pareizs: "Gribu sevi attīstīt, spēlēt augstākā līmenī. Arī tētis uzskata, ka esmu gatavs braukt prom."

Plašāk par Rakelu un viņa lēmumu pievienoties Krievijas Premjerlīgas klubam "Rubin" lasiet šeit: Vai Abramčiks meloja?

  -3 [+] [-]

, 2010-12-13 14:08, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: mani parsteidz tas, ka Hokeja mes runajam, ka jadod visadiem Vilkotiem, Podziniem, Upisiem u.t.t. iespeju uzspelet 12-3 min. spele pret speletajiem lidz kuru limenim viniem ir ka lidz menesim, bet kad kads musejais futbola aiziet uz lielu klubu, kur vins nedabus spelet, jo nav ta limena cienigs ta sakam pukstet, ka nevajadzeja iet uz tadu klubu. Kur ir atskiriba? Hokeja musejie kas nav sasniegusi tadu limeni ir jasuta uz pec iespejas specigaku klubu, bet futbola jakapj pa trepitem? pec tada pasa principa jasaka, ka tadam Vilkoitam nevajag ligumu ar Rd, lai censas BACa kada Bresta tikt un tad jau kautka cinities uz augsu.
Jupis rāvis to Krieviju ar visu viņas futbolu. Normālu valsti nevarēja atrast? Droši vien puisis neprot svešvalodās sazināties. Ja sačakarēs karjeru, pats vainīgs

  +2 [+] [-]

, 2010-12-13 14:11, pirms 14 gadiem
neskriesim laikam pa priekšu...vēlāk redzēsim vai lēmums ir bijis pareizsvai kļūdains...kaut gan kā jau te minēja kāds,ja ar atieksmi viss būs okei tad viss būs bumbās,kaut vai tā pari Rubin dublieru komanda spēlē daudz nopietnākā konkurencē nekā tā ir LM un visai latvijas virslīgai...tā kā nedomāju ka viņš būs zaudētājs

     [+] [-]

, 2010-12-13 14:12, pirms 14 gadiem
Šogad vairākus spēlē'tajus Kazaņa izīrēja, turklāt starp viņiem
trīs uzbrucēji, turklāt visi jauni...

Tad spriediet paši, cik reāli Rakelam ir uzspēlēt Kazaņā.

Paskatīsimies, kā viņam tur ies.

     [+] [-]

, 2010-12-13 14:15, pirms 14 gadiem
Interesanti!Liepaja jau nu to4 nebija jegas palikt!Gan atgriezisies..Tik ceru,ka pec gadiem 15it ne 3im!Turaaas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-13 14:24, pirms 14 gadiem
Nepareiza izvēle par 180 grādiem.

     [+] [-]

, 2010-12-13 14:37, pirms 14 gadiem
es arī domāju ka tas nebija labi.. vienkārši puika vēl savos 18 gados grib visu uzreiz, bet tā tas nebūs kad sapratīs kur nokļuvis. 3 gadi rezervē. Žēl bet fakts...

     [+] [-]

, 2010-12-13 14:41, pirms 14 gadiem
Bet ja nu atveras un uzreiz tiek spēlēt Rubin vienpadsmitniekā? To neviens no mums nevar zināt.

     [+] [-]

, 2010-12-13 14:50, pirms 14 gadiem
Man jau liekās, ka Latvieši neviens Krievijā nav baigi daudz ko ieguvis vai progresējis sportiskajā ziņā. Vismaz spilgtu piemēru tam nezinu. Parasti vienīgi tas ir ieguvums finansiālā ziņā un tikai. Jo diemžēl Latviešu leģionāri tur būs pirmie uz kuriem uzvels vainu un no kuriem atteiksies. Un vēl pluss ir tiem Latvijas krieviski runājošajiem futbolistiem, kam problēmas ar svešvalodu apguvi un viņi aizbraucot uz Krieviju daudz ātrāk var iejusties un nav problēmas ar valodu.

Tā ka saprotu un atbalstu tādu kā Kaļinko, Laizāns, Rubins spēlēšanu tur, bet ko reāli iegūs un kā tas viss beigsies Rakelam grūti prognozēt un ļoti šaubos, ka ļoti veiksmīgi.

Neticu ka viņš kaut 3 gadu laikā nostabilizēsies tur pamatsastāvā un neticu ka pēctam no Krievijas Premjērlīgas kā jauno talantu paņemtu kāds spēcīgs Eiropas klubs.

     [+] [-]

, 2010-12-13 14:56, pirms 14 gadiem
Liela liela kļūda.... vajadzēja vel biški latvīja spīdēt

     [+] [-]

, 2010-12-13 15:04, pirms 14 gadiem
Pauļus Jaķelis rakstīja: Te nav ko daudz runāt - vienkārši atliek novēlēt: Lai veicas! Ja strādās, centīsies, nepadosies - sliktāk nebūs.
redz, Latvijas futbola nākotne ir šādos spēlētājos.. bet Lietuvas???

     [+] [-]

, 2010-12-13 15:04, pirms 14 gadiem
atradusi ar ko salidzinat, Garauc pat LV nesita vartus...

  -1 [+] [-]

, 2010-12-13 15:09, pirms 14 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: labojat virsrakstu - triju gadu līgums ar rezervistu soliņu cerēsim,ka labi tur tie krēsli- nu mīksti, ar atdzeltni, - tā lai var katrā mājas spēlē ērti iegulties un skatīties futeni apsveicu!
neiekapi nedaudz idiota?

     [+] [-]

, 2010-12-13 15:14, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tik pasaki, ka vēl nav. Gribi teikt, ka Rubin kāstu visiem pēc kārtas? Ne tuvu.
es saku,ka nav! Par Pasaules mēroga klubiem uzskatu Barsu, MU, M.Real,Lpool, Arsenal, Lyon, Inter, Milan, Bayern, Corinthians, Santos, Boca un vēl dažus. Rubin,labākajā gadījumā, ir tāds visai viduvējs Eiropas klubs.

     [+] [-]

, 2010-12-13 15:30, pirms 14 gadiem
es uzskatu ,ka tas tomēr ir labs solis. tagad atliek tikai sevi pierādīt...

     [+] [-]

, 2010-12-13 15:35, pirms 14 gadiem
puslaiks rakstīja: es saku,ka nav! Par Pasaules mēroga klubiem uzskatu Barsu, MU, M.Real,Lpool, Arsenal, Lyon, Inter, Milan, Bayern, Corinthians, Santos, Boca un vēl dažus. Rubin,labākajā gadījumā, ir tāds visai viduvējs Eiropas klubs.
Ļoti interesants saraksts. Saki, pēc kādiem parametriem tu nosaki, kuri ir pasaules mēroga klubi? Reālais pēdējo gadu spēku samērs tas nevarētu būt, jo divi no šiem klubiem pēdējā laikā lielākoties ir finišējuši turnīra tabulas otrajā pusē, bet viens cits vēl pirms divām sezonām vispār bija izkritis uz otro līgu.

     [+] [-]

, 2010-12-13 16:06, pirms 14 gadiem
Dievs dod, lai izdodas

  +2 [+] [-]

, 2010-12-13 16:11, pirms 14 gadiem
No futbola ģeogrāfijas viedokļa es domāju tas bija nepareizs lēmums doties uz Krieviju jo tā tomēr atrodas diezgan patālu no Eiropas futbola centriem.

Piekrītu tiem kas raksta ka kaut vai 3 gadi Rubin dublieros viņam varētu būt vērtīgāki par tiem pašiem 3 gadiem LM jo Rubin viņam viennozīmīgi piedāvāt labākus treniņapstākļus kā arī nodrošināt pienācīgu konkurenci (domāju ka LM viņam vieta starta 11 būtu garantēta neskatoties uz to ka dažās spēlēs viņš visticamāk nospēlētu draņķīgi kamēr Kazaņas Rubin sastāvā viņam būtu ļoti smagi jāstrādā lai vispār tiktu spēles pieteikumā nemaz nerunājot par to ka viņš dabūtu vārā ņemamu spēles laiku).

Es domāju ka ja viņam neizdosies karjera Rubin (ceru ka izdosies) tad pēc šiem 3 gadiem viņam būs daudz grūtāk izsisties kaut kur Eiropā nekā ja viņš būtu aizgājis uz kādu no Eiropas līgām kur ir daudz attīstītāka futbola industrija kā tāda. Tad piemēram ja viņam nezidotos karjera Vācijas bundeslīgā viņš tad viņam noteikti būtu daudz plašākas karjeras iespējas (Vācijas 2. bundeslīga, Austrija, Šveice varbūt pat Francijas Ligue 1) bet no Krievijas šis ceļš ir daudz grūtāk paveicams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-13 17:02, pirms 14 gadiem
Toffee rakstīja: No futbola ģeogrāfijas viedokļa es domāju tas bija nepareizs lēmums doties uz Krieviju jo tā tomēr atrodas diezgan patālu no Eiropas futbola centriem.

Piekrītu tiem kas raksta ka kaut vai 3 gadi Rubin dublieros viņam varētu būt vērtīgāki par tiem pašiem 3 gadiem LM jo Rubin viņam viennozīmīgi piedāvāt labākus treniņapstākļus kā arī nodrošināt pienācīgu konkurenci (domāju ka LM viņam vieta starta 11 būtu garantēta neskatoties uz to ka dažās spēlēs viņš visticamāk nospēlētu draņķīgi kamēr Kazaņas Rubin sastāvā viņam būtu ļoti smagi jāstrādā lai vispār tiktu spēles pieteikumā nemaz nerunājot par to ka viņš dabūtu vārā ņemamu spēles laiku).

Es domāju ka ja viņam neizdosies karjera Rubin (ceru ka izdosies) tad pēc šiem 3 gadiem viņam būs daudz grūtāk izsisties kaut kur Eiropā nekā ja viņš būtu aizgājis uz kādu no Eiropas līgām kur ir daudz attīstītāka futbola industrija kā tāda. Tad piemēram ja viņam nezidotos karjera Vācijas bundeslīgā viņš tad viņam noteikti būtu daudz plašākas karjeras iespējas (Vācijas 2. bundeslīga, Austrija, Šveice varbūt pat Francijas Ligue 1) bet no Krievijas šis ceļš ir daudz grūtāk paveicams.
Paies 3 gadi, un pat ja neizdosies uzspēlēt Rubinā, tad varēs ar Kazaņas pierakstu uzspēlēt kkur Rumānijā, Polijā, Ukrainā, pamazām audzējot savu vērtību. Tad arī lielās līgas nekur neizpaliktu.

Nav ko raudāt un skriet notikumiem pa priekšu. Rakelam 17 gadu, daudziem labiem meistariem īstie gadi tikai pēc 23 sākas.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-13 17:19, pirms 14 gadiem
Quercus rakstīja: Ļoti interesants saraksts. Saki, pēc kādiem parametriem tu nosaki, kuri ir pasaules mēroga klubi? Reālais pēdējo gadu spēku samērs tas nevarētu būt, jo divi no šiem klubiem pēdējā laikā lielākoties ir finišējuši turnīra tabulas otrajā pusē, bet viens cits vēl pirms divām sezonām vispār bija izkritis uz otro līgu.
Pirmkārt, jau atpazīstamība pasaulē, otrkārt sasniegumi, treškārt pazīstamie spēlētāji,kas nākuši vai sākuši "spīdēt" šajos klubos u.tml.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-13 17:52, pirms 14 gadiem
izvele par labu Krievijai nav pareiza!!

     [+] [-]

, 2010-12-13 18:17, pirms 14 gadiem
Talantīgs gan, tam piekrītu. Taču nonācis ne tās valsts futbola apritē (cerams, ka ne soliņa deldēšanā). Bez spēlēšanas nekāda progresa nebūs. Pat zemākās citu Eiropas klubu līgās būtu daudz lielākas iespējas. Man viņa žēl, ja ne šim faktam (Krievijas faktors) nav kādas personiskas, ne tikai ar futbolu saistītas ieinteresētības. Taču atkārtoju: man viņa žēl. Bija pelnījis ko daudz labāku.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-13 18:25, pirms 14 gadiem
kas par sviestu, cik var malt, izaugsme, ne izaugsme, nauda arī ir lielāka, priekš kam viņam vēl 12 mēnešus šajā bedrē sēdēt? malacis čalis, ja ir iespēja - jābrauc!

     [+] [-]

, 2010-12-13 18:53, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Vaitad atpazīstamība un talanti kuri kādreiz ir spēlējuši klubā, un kluba sasniegumi nosaka līmeni, kāds ir šodien?!?

Paskaties, kur ir Liverpūle?!

Es runāju par līmeni, nevis par kluba vēsturi.

btw, izņemot pirmos 3 klubus, Rubin ar pārejiem var spēlēt un var uzvarēt.

Un pēc taviem standartiem varēja pievienot vēl un vēl klubus šajā sarakstā.
tie ir tikai lielākie kritēriji,pēc kā vados.
un,piemēram, ko tad izaudzinājis ir Rubin? ko sasniedzis? 2 Krievijas premjerlīgas tituli un Krievijas superkauss. Ja nemaldos,tad arī neviena Krievijas kausa, par straptautiskajiem tituliem nemaz nerunājot. kāds vēl tev te Pasaules līmeņa klubs?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-13 19:01, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: btw, izņemot pirmos 3 klubus, Rubin ar pārejiem var spēlēt un var uzvarēt.
Pret barsu viņi jau divus gadus tā neko cīnās

  -1 [+] [-]

, 2010-12-13 19:10, pirms 14 gadiem
Vispār man tāda sajūta, ka Mežonīgais Putniņš uzskata sevi par nenormālo ekspertu un ir gatavs risināt jebkura futbolista problēmas un domāt viņu vietā...

Pirmkārt, Rubin ir labs klubs, bet nu par TOP klubu viņu nekādi nekādi nenosaukt, ja nu vienīgi kā viens no TOP klubiem Krievijā.

Otrkārt, kur ir teikts, ka futbolistam uzreiz nedrīkst doties uz normāla līmeņa klubu, bet līdz pensijas vecumam jāspēlē Anglijas otrajā līgā??? Lūdzu, piemērs kaut vai Verpakovskis.. džeks ir spēlējis gan TOP klubā, gan tagad spēlē (dažreiz) kaut kādā zema līmeņa sviestā, bet no tā, ka klubā ir mazāk meistarīgu uzbrucēju viņam labāk nepaliek.

Un ja Rubin aģenti un treneris ir nolēmuši parakstīt ar Denisu trīs gadu līgumu, tas nozīmē, ka viņi redz čalī nākotni. Jo tici man, viņi Rakelu nepaņēma ar domu, lai džeks pastiprinātu Rubin 2 sastāvu...

Vienvārdsakot, vēlu veiksmi Rakelam un ceru ka abas puses ir pieņēmušas pareizo lēmumu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-13 19:39, pirms 14 gadiem
Protams, vēlu veiksmi Rakelam, bet tomēr labāks variants būtu Rietumeiropas klubi (Francija, Vācija, Nīderlande, Beļģija). Bet nu ko padarīsi, valodas barjera arī pastāv.

     [+] [-]

, 2010-12-13 20:00, pirms 14 gadiem
Tā ir vislielākā kļūda,kādu futbolists var pieļaut,proti,aizbraukt uz Krieviju.no turienes jau ārā tikt nevar,pierādījumi - arshavins,labi spēlēja , ārā tika tikai 28 gados. visi brazīļi,Akinfejevs,par viņu prasa 30 miljonus,tā jau in nenormāla nauda! Krievi vienkārši vienmēr grib uzvārīties uz transfēriem!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja