Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase viesos pret savu potenciālu nepiepildījušo Gruziju

Rolands Eliņš

Latvijas izlase viesos pret savu potenciālu nepiepildījušo Gruziju
Dāvis un Jānis Ikaunieki vakardienas treniņā Tbilisi
Foto: LFF

Šovakar 17:00 Tbilisi Latvijas futbola izlase aizvadīs pārbaudes maču pret Gruziju, kurai nespēlēs pamatvārtsargs un izlases kapteinis. Mača tiešraidi piedāvās Sportacentrs.com TV.

Šveicē Latvijas futbola izlase zaudēja ar 0:1, pieredzot ceturto neveiksmi pēc kārtas. Šajās četrās spēlēs Mariana Pahara vadītā izlase guvusi tikai vienus vārtus, kas tika paveikts pret Eiropas čempioni Portugāli (1:4). Tās visas gan bijušas Pasaules kausa atlases spēles, kamēr draudzības mačos pret pastarītēm un sava līmeņa komandām Latvija nav zaudējusi piecas reizes pēc kārtas, pēdējoreiz draudzības spēlē piekāpjoties Ziemeļīrijai (0:1) 2015. gada izskaņā.

Latvijas izlasē Šveicē debitēja aizsargs Aleksandrs Solovjovs, pēc ilgstošas traumas izlasē atgriezās Deniss Rakels, kurš devās uz maiņu, kamēr vārtos kārtējo teicamo spēli valstsvienības sastāvā aizvadīja Andris Vaņins. Galvenā trenera palīgs Andris Riherts pirmdien sarunā ar LFF gan norādīja, ka sākumsastāvā, visticamāk, būs krietnas pārmaiņas.

"Izskatās, ka izmaiņas sākumsastāvā būs noteikti, bet var būt arī vairākas," teica Riherts. "Šīs dienas treniņš dos vielu pārdomām. Spēlētājs jau var teikt, ka gribu, jūtos labi, bet redzēsim, kad izies laukumā. Arī pats varēs pateikt, kā jūtas. Ja runājam par traumām, tādu spēlētāju, kuri pilnībā nevarētu iziet laukumā, nav." Tāpat Riherts atgādināja, ka sastāvā varēs iekļaut Šveicē diskvalifikācijas dēļ nespēlējušo aizsargu Vitāliju Maksimenko, kurš pēc pozīcijas varētu aizvietot tieši Solovjovu. Spēlē pret Šveici laukumā neizgāja arī tādi spēlētāji kā Jānis Ikaunieks un Igors Tarasovs, bet savu debiju nesagaidīja Mārcis Ošs un vārtsargs Kaspars Ikstens. Pahars pirms treniņnometnes sākuma gan pieļāva iespēju, ka varētu Vaņinu abās spēlēs nenodarbināt 100%.

Lai arī FIFA rangā Gruzija ir nedaudz zemāk (120. vietā, kamēr Latvija 111. pozīcijā) un PK atlases grupā uzvaras vēl nav guvusi, vieglu spēli Latvijas izlasei nav pamata gaidīt. Gruzijai ir spēcīgu spēlētāju pilns sastāvs, kurš jau ilgāku laiku gaida brīdi, kad beidzot izdosies piepildīt savu potenciālu. Pagaidām gan tas nav izdevies, un dažādu iemeslu dēļ uzvaras tiek gūtas reti.

Gruzija arī iepriekšējo spēli aizvadīja savā laukumā, turklāt tā bija dienu agrāk nekā Latvijas cīņa Šveicē, līdz ar to tai būs priekšrocības tīri organizatoriskā ziņā. Tāpat Gruzija pavisam nesen tikusi pie neizšķirtiem spēlēs pret Velsu un Uzbekistānu, bet pirms "Euro 2016" pārbaudes spēlē pamanījās arī ar 1:0 pieveikt Spāniju. Oficiālās spēlēs jaunā galvenā trenera Vladimira Veisa vadībā Gruzijai gan uzvaru vēl nav.

"Esam pētījuši pretiniekus, ir izveidota atskaite par spēlētājiem,” sacīja Riherts par Gruzijas izlasi. “Skaidrs ir viens, bumbas kontrolē gruzīni 2018. gada Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas cikla spēlēs zaudējuši tikai Austrijai, pārējās spēlēs – bijuši līdzīgi vai pat labāki."

Savā iepriekšējā spēlē pirms četrām dienām Gruzija ar 1:3 zaudēja Serbijai, lai gan prata pirmā izvirzīties vadībā jau piektajā minūtē, kamēr serbi vadībā tika vien otrā puslaika vidū. Mača statistikā turklāt Gruzijai fiksēti vairāk sitieni pa vārtiem un vairāk trāpījumi vārtu rāmī, tāpat gruzīni nedaudz vairāk kontrolēja bumbu (51% spēles laika). Salīdzinājumam - Latvija pret Šveici ar bumbu bija tikai 37% spēles laika.

Gruzijas sastāvā netrūkst spēlētāju no pazīstamiem Eiropas klubiem un spēcīgākajām līgām. Levans Mhelidze šosezon A Sērijā guvis piecus vārtus, taču šoreiz nav kandidātu sarakstā, taču savu iespēju pret Serbiju ar gūtiem vārtiem izmantoja Nika Kačarava, "Rostov" futbolists, kurš sezonu pavada īrē Kiprā. Gruzijai ir arī pārstāvis no Nīderlandes augstākās līgas - rezultatīvais aizsargs Gurams Kašija. Viņš "Eredivisie" pavadītajās sešās ar pusi sezonās izcēlies ar 18 vārtu guvumiem, kas nebūtu smādējams rādītājs arī uzbrūkošajam pussargam. Savukārt 24 gadus vecais pussargs Jano Ananidze Krievijas augstākajā līgā šosezon guvis četrus vārtus "Spartak" sastāvā.

Izlases kapteinis ir Francijas augstākās līgas klubā "Reims" spēlējošais Džaba Kankava, pussargs, kurš vairākus gadus aizvadījis arī Ukrainas Premjerlīgā un šobrīd ir Gruzijas izlases spēlēm bagātākais futbolists. Gruzijas izlasē netrūks Krievijas Premjerlīgas futbolistu ar izlases pamatvārtsargu Giorgi Loriju priekšgalā. Viņš šosezon stājies sākumsastāvā visās 20 "Krylya Sovetov" Premjerlīgas spēlēs.

Gruzijas izlase gan skaidri paudusi nostāju, ka šodienas maču uzskata par patiešām pārbaudes maču. Lorija nespēlēs, savu ierastā pamatvārtsarga vietu ļaujot iemēģināt kādam citam, tāpat malā paliks Kankava un Solomons Kvirkvelija no Maskavas "Lokomotiv". Kandidātu sarakstā ir arī Latvijā savulaik uzspēlējušais uzbrucējs Vladimirs Dvališvili, kurš "Skonto" sastāvā guva 22 vārtus, bet šobrīd spēlē Kazahstānā. Savukārt bijušais "Skonto" pārstāvis Laša Dvali un RFS aizsargs Laša Šergelašvili šoreiz nav izsaukti uz izlasi. Tāpat jāpiemin talantīgais pussargs Giorgi Arabidze, kurš jau 17 gadu vecumā debitēja Ukrainas Premjerlīgā, bet šobrīd spēlē Doņeckas "Shakhtar" dublieros.

Savs vietējais čempionāts gruzīniem ir praktiski ignorēts - kandidātu sastāvā ir tikai trīs spēlētāji no Gruzijas čempionāta, kurš tikai nesen sācies. Taču reti kuram Latvijas futbolistam (šajā izlases modelī - nevienam) šobrīd ir tik stabilas vietas Eiropas spēcīgajās futbola līgās un tāda spēļu prakse kā pieminētajiem Gruzijas izlases līderiem. Bet, neskatoties uz to, rezultāti oficiālajās EČ un PK spēlēs un izcīnītās vietas pēdējos gados abām izlasēm apmēram līdzīgi, turklāt savstarpējās spēlēs Latvijai pat klājies labāk. Šajā PK ciklā abas izlases ir piektajā vietā savā apakšgrupā, bet "Euro 2016" atlasi Latvija pabeidza pēdējā vietā grupā, kamēr Gruzija apdzina tikai Gibraltāru.

Spēles tiešraidi būs iespējams skatīties Sportacentrs.com TV kā arī Sportacentrs.com portālā. Puslaika pārtraukumā ekspertu studija.

Latvijas un Gruzijas iepriekšējās savstarpējās spēles

DatumsKomandasRez.
02.09.2011EČ atlaseGruzija - Latvija0:1
12.10.2010EČ atlaseLatvija - Gruzija0:0
06.02.2008Pārbaudes spēleGruzija-Latvija1:3
08.09.1999EČ atlaseGruzija-Latvija2:2
10.10.1998EČ atlaseLatvija-Gruzija1:0
06.02.1998Pārbaudes turnīrsGruzija-Latvija2:1
26.06.1994Pārbaudes spēleLatvija-Gruzija1:3

Latvijas izlases kandidātu saraksts

SpēlētājsDz.datumsKlubs (valsts)Spēles/Vārti
Vārtsargi
Andris Vaņins30.04.1980.FC Zürich (Šveice)80 / -
Pāvels Šteinbors21.09.1985.ARKA GDYNIA 1929 (Polija)1 / 0
Kaspars Ikstens05.06.1988.FK Jelgava0 / 0
Aizsargi
Kaspars Gorkšs06.11.1981.Riga FC83 / 5
Vitālijs Jagodinskis28.02.1992.Diósgyőri VTK (Ungārija)14 / 0
Vladislavs Gabovs13.07.1987.MKS Korona Kielce (Polija)33 / 0
Gints Freimanis09.05.1985.FK Jelgava8 / 0
Vitālijs Maksimenko08.12.1990.SV Mattersburg (Austrija)28 / 1
Igors Tarasovs16.10.1988.Giresunspor (Turcija)18 / 0
Mārcis Ošs25.07.1991Jelgava0/0
Aleksandrs Solovjovs25.02.1988RFS1/0
Pussargi
Gļebs Kļuškins01.10.1992.FK Jelgava5 / 0
Oļegs Laizāns28.03.1987.Riga FC39 / 0
Artis Lazdiņš03.05.1986.FK Jelgava28 / 0
Jānis Ikaunieks16.02.1995.Athlitiki Enosi Larissa F.C. (Grieķija)14 / 2
Dāvis Ikaunieks07.01.1994.FC VYSOCINA JIHLAVA (Čehija)8 / 1
Ivans Lukjanovs24.01.1987.FC Fakel Voronezh (Krievija)17 / 0
Aleksejs Višņakovs03.02.1984FK RFS74 / 9
Uzbrucēji
Vladislavs Gutkovskis02.04.1995.Bruk - Bet Termalica Nieciecza (Polija)3 / 0
Valērijs Šabala12.10.1994.Riga FC31 / 10
Deniss Rakels20.08.1992.Reading FC (Anglija)15 / 0
Ģirts Karlsons07.06.1981Ventspils50/9

Gruzijas izlases kandidātu sastāvs

Poz.SpēlētājsVecumsSP/VārtiKlubs
VGiorgi Lorija3139/0Krylia Sovetov (Krievija)
VRoini Kvashvadze275 /0Torpedo Kutaisi
VGiorgi Makaridze265 /0Moreirense (Portugāle)
AGurams Kašija2952 /1Vitesse (Nīderlande)
ASolomons Kvirkvelija2520 /0Lokomotiv Moscow (Krievija)
AGiorgi Navalovskis3020 /0Neftçi (Azerbaidžāna)
AOtars Kakabadze218 /0Esbjerg (Dānija)
ADavits Hoholava242 /0Chornomorets Odesa (Ukraina)
ADžemals Tabidze212 /0Ural Yekaterinburg (Krievija)
AGiorgi Rehviašvili291 /0Locomotive Tbilisi
PDžaba Kankava3163 /7Reims (Francija)
PDžano Ananidze2435 /4Spartak Moscow (Krievija)
PAleksandrs Kobahidze3034 /3Göztepe (Turcija)
PTornike Okriašvili2534 /8Krasnodar (Krievija)
PMurtazs Daušvili2732 /0Diósgyőri (Ungārija)
PValērijs Kazaišvili2422/4Legia Warsaw (Polija)
PNika Kvekveskiri246 /0Gabala (Azerbaidžāna)
PDžambuls Džigauri245 /0FK Vardar (Maķedonija)
PValeriāns Gvilija224 /0BATE Borisov (Baltkrievija)
POtars Kiteišvili212 /0Dinamo Tbilisi
PGiorgi Arabidze181 /0Shakhtar Donetsk (Ukraina)
UGiorgi Kvilitaja235 /0Rapid Wien (Austrija)
UNika Kačarava214 /1Ethnikos Achna (Kipra)
UVladimirs Dvališvili3034/5Atyrau (Kazahstāna)

Izmantotie resursi:
Latvijas valstsvienība gatavojas spēlei pret...
Georgian Football Federation - The Home of...

  +8 [+] [-]

, 2017-03-28 08:56, pirms 8 gadiem
Gruzija ir ar bagātām futbola tradīcijām un labiem spēlētājiem,tikai visos šos pagājušos neatkarības gados tā arī nav izdevies izveidot spēcīgu valstsvienību.

     [+] [-]

, 2017-03-28 08:56, pirms 8 gadiem
Esmu optimists, Zaudēsim tikai ar 0:2

  +2 [+] [-]

, 2017-03-28 09:09, pirms 8 gadiem
neticami, bet pēdējās 5 spēlēs pret gruzīniem neesam zaudējuši.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-28 09:23, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Gruzija ir ar bagātām futbola tradīcijām un labiem spēlētājiem,tikai visos šos pagājušos neatkarības gados tā arī nav izdevies izveidot spēcīgu valstsvienību.
Šobrīd nekādus spīdošus klubus gruzīni nepārstāv. +- Latvijas līmenis.
Reims pašreiz spēlē Francijas 2. līgā, ne 1.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 09:25, pirms 8 gadiem
inokentijs371 rakstīja: Esmu optimists, Zaudēsim tikai ar 0:2
Šveice bija trīs galvas spēcīgāka izlase un ielaidām tikai 1 vārtus
Šodienam varam nosargāt vārtus sausā

  -3 [+] [-]

, 2017-03-28 09:58, pirms 8 gadiem
Prieks skatīties uz Gruzijas izlases sastāvu. Tā tiešām ir nacionālā izlase. Mūsdienās tādas paliek arvien mazāk.
Esmu optimists un ceru uz Gruzijas izlases uzvaru!. Kad mums būs nacionāla komanda, kurā vismaz puse būs latvieši, tad arī fanošu par Latviju. Pagaidām tā daudziem latviešiem ir sveša komanda, kura turklāt nemāk spēlēt futbolu.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-28 10:01, pirms 8 gadiem
Turklāt bēdīgi, ka galvenais mērķis katrā spēlē ir minimāls zaudējums. Uzbrukums latvijas komandai vispār nav, spēlētājiem tehnika sētas lkomandas līmenī.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-28 10:04, pirms 8 gadiem
Uzrakstot, ka mūsu futbolistu tehnika ir sētas komandas līmenī faktiski aizvainoju brazīliešu, argentīniešu un iespējams arī Gruzijas amatierus, kuriem tehnika ir labāka par Latvijas profesionāļiem.

  +7 [+] [-]

, 2017-03-28 10:10, pirms 8 gadiem
Domāju,ka izlasei ir jāspēlē un nav jāsēž aizsardzībā.Mazāk jākoncentrējas uz rezultātu,bet gan uz sakarīgu spēli,jācenšās vairāk kontrolēt bumbu un jāuzspiež pretiniekam savs spēles stils,jo laba aizsardzība ir spēcīgs uzbrukums.Arī sastāvā būtu jāiespēlē spēlētājus,kas līdz šim nav bijuši pie teikšanas,jo ir vajadzīga veselīga konkurence par vietu pamatsastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-03-28 10:22, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Prieks skatīties uz Gruzijas izlases sastāvu. Tā tiešām ir nacionālā izlase. Mūsdienās tādas paliek arvien mazāk.
Esmu optimists un ceru uz Gruzijas izlases uzvaru!. Kad mums būs nacionāla komanda, kurā vismaz puse būs latvieši, tad arī fanošu par Latviju. Pagaidām tā daudziem latviešiem ir sveša komanda, kura turklāt nemāk spēlēt futbolu.
Ceru, ka Latvijas izlase šovakar izcīnīs uzvaru, jums par vilšanos

  +2 [+] [-]

, 2017-03-28 10:28, pirms 8 gadiem
Gruzīniem tomēr klasi augstāka komanda, bet tā kā spēlēs rezerves tad izredzes ir 50/50

     [+] [-]

, 2017-03-28 10:45, pirms 8 gadiem
naida parpilns agresivs jaunietis 120102935163046 rakstīja: Gruzīniem tomēr klasi augstāka komanda, bet tā kā spēlēs rezerves tad izredzes ir 50/50
Iebildīšu - gruzīniem futbolā ir gandrīz viss, izņemot par Latviju klasi augstāku KOMANDU.

     [+] [-]

, 2017-03-28 11:02, pirms 8 gadiem
Futbola līmenis Gruzijā un Latvijā ir nesalīdzināmas lietas. Gruzijā tas ir ne tikai klasi augstāks, bet vismaz divas. Gruži mierīgi ar saviem gruzīnu spēlētājiem, nevis tādiem kuri pat neprot gruzīniski, mierīgi var sastādīt vairākas komandas. Ko Latvija var likt pretim? Ar mokām salasa vienu komandu, kur pamatā sarunu valoda ir svešvaloda.
Vai kaut ko tādu var iedomāties Gruzijā, principā šajā ziņā Latvijā iespējams ir viskatastrfālākā situācija Eiropā. Vēl zinu Kazahiju, kur reti kāds kazahs un komunikācija notiek svešvalodā, proti krieviski.
Kur vēl?

  -3 [+] [-]

, 2017-03-28 11:17, pirms 8 gadiem
Latvijas izlases atveseļošanu vajadzētu sākt ar trenera un apkalpojošā personāla inventarizāciju. Tur arī pusei ir problēmas ar valsts valodu. Kas viņi, kādi superkadri? Pahars cenšas runāt latviski, ko tur Starkovs dara? Ar sūdainu koku būtu jādzen prom! Dažreiz kā baigo nopelnu piemin to 2004.gadu. Nebūtu bijis zelta puisēns Māris Verpakovskis, kurš gandrīz katrā spēlē sita golus, Latvijai neredzēt nekādu finālturnīru! Bet leģendas un mīti jau dzīvo!
Ko izlasē dara tāds Oļegs Laizāns, kurš nevar vārdu pateikt latviski. Kas viņš baigais stārs?? Un viņš nav vienīgais! Labi, ka vismaz nav Rudņev!

     [+] [-]

, 2017-03-28 11:17, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Futbola līmenis Gruzijā un Latvijā ir nesalīdzināmas lietas. Gruzijā tas ir ne tikai klasi augstāks, bet vismaz divas. Gruži mierīgi ar saviem gruzīnu spēlētājiem, nevis tādiem kuri pat neprot gruzīniski, mierīgi var sastādīt vairākas komandas. Ko Latvija var likt pretim? Ar mokām salasa vienu komandu, kur pamatā sarunu valoda ir svešvaloda.
Vai kaut ko tādu var iedomāties Gruzijā, principā šajā ziņā Latvijā iespējams ir viskatastrfālākā situācija Eiropā. Vēl zinu Kazahiju, kur reti kāds kazahs un komunikācija notiek svešvalodā, proti krieviski.
Kur vēl?
Ko teiksi par Francijas izlasi, kur 2/3 sastāva ir afropērtiķi un musļiki, nevis etniskie Baltie Franki?

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 11:34, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Ko teiksi par Francijas izlasi, kur 2/3 sastāva ir afropērtiķi un musļiki, nevis etniskie Baltie Franki?
Paši vainīgi, ka kolonizēja puspasauli.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 11:34, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Latvijas izlases atveseļošanu vajadzētu sākt ar trenera un apkalpojošā personāla inventarizāciju. Tur arī pusei ir problēmas ar valsts valodu. Kas viņi, kādi superkadri? Pahars cenšas runāt latviski, ko tur Starkovs dara? Ar sūdainu koku būtu jādzen prom! Dažreiz kā baigo nopelnu piemin to 2004.gadu. Nebūtu bijis zelta puisēns Māris Verpakovskis, kurš gandrīz katrā spēlē sita golus, Latvijai neredzēt nekādu finālturnīru! Bet leģendas un mīti jau dzīvo!
Ko izlasē dara tāds Oļegs Laizāns, kurš nevar vārdu pateikt latviski. Kas viņš baigais stārs?? Un viņš nav vienīgais! Labi, ka vismaz nav Rudņev!
Prātiņ, nāc mājās!!! Kaitina tādi naida kurinātāji, kas ar savām vīzijām dzīvo pa mākoņiem un tālāk par savu degungalu neredz. Atbalstu nacionālismu saprātīgā formā, bet Tavi komentāri pie šī raksta jau robežojas ar stulbumu. Interesanti, ko Tu esi izdarījis Latvijas labā vairāk par to pašu Oļegu Laizānu?

  -1 [+] [-]

, 2017-03-28 11:37, pirms 8 gadiem
>a-burts
Francijas izlase nav nekāds paraugs, vienīgi vismaz tur visi runā valsts valodā. Bet citādi man simpātiskas ir tās valsts izlases, kurās spēlē savi nacionālie kadri- visas Dienvidamerikas komandas, Itālija, Spānija, Čehija. . . vēl jau Eiropā tādas ir pat lielākā daļa. Skumji, ka futbola nācija Vācija kļūst raibāka. . .

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 11:39, pirms 8 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Paši vainīgi, ka kolonizēja puspasauli.
Vispār jau vainīgi ir nevis tāpēc, ka kolonizēja, bet gan tāpēc, ka deva tiem neandertāliešiem brīvību, kolonijas vajadzēja saglabāt un pasaulē valdītu kārtība!
Slēpts komentārs: varenais_eksperts

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 11:45, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >a-burts
Francijas izlase nav nekāds paraugs, vienīgi vismaz tur visi runā valsts valodā. Bet citādi man simpātiskas ir tās valsts izlases, kurās spēlē savi nacionālie kadri- visas Dienvidamerikas komandas, Itālija, Spānija, Čehija. . . vēl jau Eiropā tādas ir pat lielākā daļa. Skumji, ka futbola nācija Vācija kļūst raibāka. . .
Valoda nav nekāds absolūtais kritērijs, galvenais faktors ir etniski ģenētiskā piederība un savienojamība! Nav būtiskas šķirbas starp tautām jeb nācijām Baltās Rases ietvaros, tās var krustoties, miksēties, asimilēties viena otrā, taču ir ļoti būtiska starpība starp rasēm! Tāpēc Latviski nerunājošs Krievs ir apriori tuvāks Latvietim, nekā Franciski šprehējošs afromusļiks Frankam

  +2 [+] [-]

, 2017-03-28 11:47, pirms 8 gadiem
> smailīte
Tu jau kļusti smieklīgs! Ko tad Laizāns Oļegs tādu ir izdarījis Latvijas labā, pat latviski nav iemācījies!(Tu varbūt viņu jauc ar Juri Laizānu?)
Ka valsts izlasē darba valoda ir latviešu tā nav nekāda pārspīlēta prasība. Tu laikam esi ļoti tālu no futbola? Esmu bijis treniņos, savā laikā intervējis daudzus izlases spēlētājus, diemžēl nācās to darīt krieviski! Bet tas nav normāli!!!
Man patīk futbols, bet par šo komandu es līdzi nepārdzīvoju. Man tiešām gribētos , lai Latvijai būtu normāla komanda par kuru fanotu.
Riebjas , ka dzirdu laukumā sarunas svešvalodā un vēl šie bļ..ģ!!!
Nav man nekāda pārspīlēta neiecietība pret citas tautības cilvēkiem, arī futbolistiem. Bet, ja dzīvo šajā valstī un vēl gribi pārstāvēt izlasi, iemācies latviski, integrējies! Tā nav nekāda pārspīlēta prasība!

  -4 [+] [-]

, 2017-03-28 12:01, pirms 8 gadiem
Derum, Tev nav apnicis katru gadu pie gandrīz katra raksta par Latvijas futbola izlasi rakstīt vienu un to pašu?

  +3 [+] [-]

, 2017-03-28 12:04, pirms 8 gadiem
Lūk teikums kuru es nesaprotu.
"Man patīk futbols, bet par šo komandu es līdzi nepārdzīvoju."

Latvijas izlase man ir un paliks Latvijas izlase. Vai tur spēlēs krievi vai melnādainie. Ja viņi pārstāv Latviju , tad vienmēr jutīšu līdzi. Man krievu lamu vārdi nepatīk vairāk kā tev. Es nekad nevienu krievu lamu vārdu neesmu teicis 50 gad laikā. Kuri mani pazīst to zina. Ciest tos nevaru un lamāšanās laukumā ir ļoti nepatīkami, bet tā ir manas valsts izlase,kur nepatīk lamāšanās , bet līdzjušanu tas noteikti neietekmē. Vienmēr un visur par savas valsts izlasi. Kaut kur jau tiem krieviem kuri dzīvo šeit ir jāspēlē (kuri vēlas sportot). Basketbols ir izteikti latvisks, hokejs arī ir kļuvis stipri latvisks izlases līmenī, kas krieviem atliek-futbols.

  -2 [+] [-]

, 2017-03-28 12:04, pirms 8 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Vispār jau vainīgi ir nevis tāpēc, ka kolonizēja, bet gan tāpēc, ka deva tiem neandertāliešiem brīvību, kolonijas vajadzēja saglabāt un pasaulē valdītu kārtība!
Naivulis
Pasaule vēl joprojām sadalīta divās (nu 21.gadsimtā varbūt nu jau trijos, ja sāksim pieskaitīt Ķīnu, kura gan pati atkarīga no pirmās no sfērām, kuriem ražo visu, kas kust un nekust) sfērās un no tām atkarīgājās semisfērās, kuri savā starpā sadalījušas pasauli un valda pār perifēriju

Latvijai no perifērijas laimējies kļūt par semisfēru varbūt.

Nigērijai (perifērijai) ir nafta, kuru tā izrok par 1 USD, pārdod Šveicei (semisfērai) par 1,01 USD, kura to pēc sfēras noteikumiem pārdod tālāk par 2,0 USD.
Ziemeļkoreja tika ne tai labākajā no semisfērām un kopā ar to tur praktiski vēl joprojām ir totalitārs režīms un visi dzīvo badā. Dienvidkoreja tika vienā citā semisfērā, savukārt.

Doooh.... nekādas oficiālas kolonijas sen nav nepieciešamas.

     [+] [-]

, 2017-03-28 12:08, pirms 8 gadiem
Būtu forši, ja pa puslaikam iedotu katram no rezerves vārtsargiem, bet neticu, ka tā būs. Nav jautājumu - Vaņinam ir jāspēlē oficiālajos mačos, bet pārbaudenēs var taču dot iespēju citiem Varētu arī Pahars iedot iespēju debitēt Ošam, jo šis jau kārtējo reizi izsaukts, bet nav vēl debitējis LV izlasē Notekti jādot spēlēt arī Jankam Ikauniekam, kuram pašlaik ir regulāra spēļu prakse un kuram būtu jābūt nesliktā formā Neprasu būt labākiem bumbas kontrolē, taču gribētos sagaidīt uzbrūkošāku spēli no mūsu izlases puses, var taču mēģināt atsevišķās epizodēs vairāk riskēt, pārsteigt pretinieku, piemēram, ar pirmo minūšu spiedienu. Protams, gribas arī sasniegt pozitīvu rezultātu, taču nevajag arī pārvērtēt pārbaudes spēļu nozīmi Ceru sagaidīt arī labu sniegumu no mūsējiem

  -3 [+] [-]

, 2017-03-28 12:09, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: > smailīte
Tu jau kļusti smieklīgs! Ko tad Laizāns Oļegs tādu ir izdarījis Latvijas labā, pat latviski nav iemācījies!(Tu varbūt viņu jauc ar Juri Laizānu?)
Ka valsts izlasē darba valoda ir latviešu tā nav nekāda pārspīlēta prasība. Tu laikam esi ļoti tālu no futbola? Esmu bijis treniņos, savā laikā intervējis daudzus izlases spēlētājus, diemžēl nācās to darīt krieviski! Bet tas nav normāli!!!
Man patīk futbols, bet par šo komandu es līdzi nepārdzīvoju. Man tiešām gribētos , lai Latvijai būtu normāla komanda par kuru fanotu.
Riebjas , ka dzirdu laukumā sarunas svešvalodā un vēl šie bļ..ģ!!!
Nav man nekāda pārspīlēta neiecietība pret citas tautības cilvēkiem, arī futbolistiem. Bet, ja dzīvo šajā valstī un vēl gribi pārstāvēt izlasi, iemācies latviski, integrējies! Tā nav nekāda pārspīlēta prasība!
Iepriecināšu Tevi.
Visticamāk, ja demogrāfija gan dabiskajā pieaugumā, gan vienkārši jaundzimušo ikgadējā skaita ziņā tā turpinās... tāpat savās vecumdienās varēsi skatīties uz aziātiskiem etniskiem vjetkongiešiem-latviešiem un arī uz stipri tumsnējiem latviešiem.

No sākuma tas būs masveidā darba tirgū un tad jau, neizbēgami, arī sportā.
Kur problēma? Nu būs latviski runājošs Juns Čī Bizuns... latviski (vai arī, tad jau latviski/angliski; latviski/angliski/krieviski, jo abas/visas trīs būs valsts valodas runās, Latviju kopā ar Taviem bērniem cels...

Rasistiem un nacistiem tāpat nākotne vairs nekas nepiederēs. Vienkārši visi jau būs tā sajaukušies, ka neies tas vairs cauri.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 12:12, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: > smailīte
Tu jau kļusti smieklīgs! Ko tad Laizāns Oļegs tādu ir izdarījis Latvijas labā, pat latviski nav iemācījies!(Tu varbūt viņu jauc ar Juri Laizānu?)
Ka valsts izlasē darba valoda ir latviešu tā nav nekāda pārspīlēta prasība. Tu laikam esi ļoti tālu no futbola? Esmu bijis treniņos, savā laikā intervējis daudzus izlases spēlētājus, diemžēl nācās to darīt krieviski! Bet tas nav normāli!!!
Man patīk futbols, bet par šo komandu es līdzi nepārdzīvoju. Man tiešām gribētos , lai Latvijai būtu normāla komanda par kuru fanotu.
Riebjas , ka dzirdu laukumā sarunas svešvalodā un vēl šie bļ..ģ!!!
Nav man nekāda pārspīlēta neiecietība pret citas tautības cilvēkiem, arī futbolistiem. Bet, ja dzīvo šajā valstī un vēl gribi pārstāvēt izlasi, iemācies latviski, integrējies! Tā nav nekāda pārspīlēta prasība!
Daļēji piekrītu! Pirms gadiem 10 būtu piekritis par visiem 100%, bet dzīvei ritot pilnveidojas arī kaut kāda izpratne par lietām. Savā ziņā tas ir diskutabli, ka spēlētājs grib pārstāvēt valsts izlasi, kuras valodu nemaz nezina. Bet nekad nevar nosodīt kādu konkrēti, ja nezini visu par šo cilvēku. Tavos komentāros paustā naidpilnā attieksme pret latviešu valodas nezinātājiem un vēlme viņus izolēt (šajā gadījumā sporta veida izlase, citā gadījumā cita joma) ir viens no iemesliem, kādēļ integrācija nav izdevusies. Uzsveru, ka VIENS NO. Ļaut spēlēt Jānim nevis Sašam tikai dēļ vārda un valodas zināšanām ir pilnīgs stulbums. Abi ir piedzimuši un uzauguši Latvijā, un tam, kādēļ Saša nerunā latviski, var būt desmitiem objektīvu iemeslu. Augstprātīga attieksme neko neatrisinās - izolēšana plaisu sabiedrībā padarīs vēl lielāku.

     [+] [-]

, 2017-03-28 12:13, pirms 8 gadiem
Gruzija... vienmēr sastāva ziņā uz papīra tur ir bijuši vareni kadri. Kādreiz Arveladze... bija AC Milan spēlējošs cantra aizsargs, kura uzvārdu gan neatceros...

Tagad ir kādreiz tik perspektīvais Žano Ananidze...

Bet nu ja nav komandas un nav kompetences pašiem par sevi tik tiešām spēlēt labu spēli un to uzspiest citiem... nu tad neko nepadarīsi. Līdzīgi kā Krievijas hokeja izlases kauns pa visu ģīmi, tikko jāiet laukumā pret Kanādas vai ASV galveno, pirmo izlasi.

     [+] [-]

, 2017-03-28 12:19, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Gruzija ir ar bagātām futbola tradīcijām un labiem spēlētājiem,tikai visos šos pagājušos neatkarības gados tā arī nav izdevies izveidot spēcīgu valstsvienību.
Tas gan Latvija ir spēlējusi finālturnīrā ,bet Gruzija nē.Izjūkot psrs es domāju ,ka uz finālturnīru EČ vai PK pirmās no padomju republikām nokļūs vai nu Ukraina vai Gruzija.Pirmie gan nokļuva krievi ar pārvilinātajiem ukraiņiem.

  -2 [+] [-]

, 2017-03-28 12:20, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Iepriecināšu Tevi.
Visticamāk, ja demogrāfija gan dabiskajā pieaugumā, gan vienkārši jaundzimušo ikgadējā skaita ziņā tā turpinās... tāpat savās vecumdienās varēsi skatīties uz aziātiskiem etniskiem vjetkongiešiem-latviešiem un arī uz stipri tumsnējiem latviešiem.

No sākuma tas būs masveidā darba tirgū un tad jau, neizbēgami, arī sportā.
Kur problēma? Nu būs latviski runājošs Juns Čī Bizuns... latviski (vai arī, tad jau latviski/angliski; latviski/angliski/krieviski, jo abas/visas trīs būs valsts valodas runās, Latviju kopā ar Taviem bērniem cels...

Rasistiem un nacistiem tāpat nākotne vairs nekas nepiederēs. Vienkārši visi jau būs tā sajaukušies, ka neies tas vairs cauri.
Visiem procesiem raksturīgs cikliskums un vēstures gaita rāda, ka augsti attīstītas sabiedrības ar laiku piekāpjas it kā zemāk attīstītām. Tādēļ visticamāk, tā arī notiks, kā raksti Rietumi šobrīd seko nepatiesām vērtībām, un tādas civilizācijas vienmēr piekāpsies pat zemāk attsītītām, kurām toties ir par ko cīnīties

     [+] [-]

, 2017-03-28 12:20, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Gruzija... vienmēr sastāva ziņā uz papīra tur ir bijuši vareni kadri. Kādreiz Arveladze... bija AC Milan spēlējošs cantra aizsargs, kura uzvārdu gan neatceros...

Tagad ir kādreiz tik perspektīvais Žano Ananidze...

Bet nu ja nav komandas un nav kompetences pašiem par sevi tik tiešām spēlēt labu spēli un to uzspiest citiem... nu tad neko nepadarīsi. Līdzīgi kā Krievijas hokeja izlases kauns pa visu ģīmi, tikko jāiet laukumā pret Kanādas vai ASV galveno, pirmo izlasi.
Kaladze bija tas aizsargs

  +2 [+] [-]

, 2017-03-28 12:23, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: > smailīte
Tu jau kļusti smieklīgs! Ko tad Laizāns Oļegs tādu ir izdarījis Latvijas labā, pat latviski nav iemācījies!(Tu varbūt viņu jauc ar Juri Laizānu?)
Ka valsts izlasē darba valoda ir latviešu tā nav nekāda pārspīlēta prasība. Tu laikam esi ļoti tālu no futbola? Esmu bijis treniņos, savā laikā intervējis daudzus izlases spēlētājus, diemžēl nācās to darīt krieviski! Bet tas nav normāli!!!
Man patīk futbols, bet par šo komandu es līdzi nepārdzīvoju. Man tiešām gribētos , lai Latvijai būtu normāla komanda par kuru fanotu.
Riebjas , ka dzirdu laukumā sarunas svešvalodā un vēl šie bļ..ģ!!!
Nav man nekāda pārspīlēta neiecietība pret citas tautības cilvēkiem, arī futbolistiem. Bet, ja dzīvo šajā valstī un vēl gribi pārstāvēt izlasi, iemācies latviski, integrējies! Tā nav nekāda pārspīlēta prasība!
Gan jā, gan nē.

Ja citā valodā runājošiem cilvēkiem valstī, kuras pilsoņi tie ir, nav nepieciešamības oficiālo valsts valodu zināt nu tad... kā neizdarība tā ir? Viņu pašu, vai tomēr tā saucamās latviskās valdības gadu gaitā ieilgušas integrācijas programmas izgāšanās?

Ieejot VID, krievu valodā Tev dajebko apskaidros un izstāstīt. Angļu valodā... izdzenā pa kabinetiem, viena, atvainojos, pļērka, neko no angļu valodas nesaprot, otra saprot, bet, atkal neko par nodokļiem nesaprot, jo redz ir tikai administratore vai vēl tur kas. (Dokumentēts LTV1 "Aizliegtais paņēmiens" vienā no pārraidēm)
Kas tad tas ir???

     [+] [-]

, 2017-03-28 12:24, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaladze bija tas aizsargs
Paldies

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 12:24, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk teikums kuru es nesaprotu.
"Man patīk futbols, bet par šo komandu es līdzi nepārdzīvoju."

Latvijas izlase man ir un paliks Latvijas izlase. Vai tur spēlēs krievi vai melnādainie. Ja viņi pārstāv Latviju , tad vienmēr jutīšu līdzi. Man krievu lamu vārdi nepatīk vairāk kā tev. Es nekad nevienu krievu lamu vārdu neesmu teicis 50 gad laikā. Kuri mani pazīst to zina. Ciest tos nevaru un lamāšanās laukumā ir ļoti nepatīkami, bet tā ir manas valsts izlase,kur nepatīk lamāšanās , bet līdzjušanu tas noteikti neietekmē. Vienmēr un visur par savas valsts izlasi. Kaut kur jau tiem krieviem kuri dzīvo šeit ir jāspēlē (kuri vēlas sportot). Basketbols ir izteikti latvisks, hokejs arī ir kļuvis stipri latvisks izlases līmenī, kas krieviem atliek-futbols.
Kas traucē krieviem spēlēt basketbolu un hokeju?
nekas netraucē....

     [+] [-]

, 2017-03-28 12:26, pirms 8 gadiem
>H.E.N.R.Y
Pirms gadiem 15-20 arī hokejs Latvijā bija stipri krievisks. Bet pamazām notikušas pozitīvas pārmaiņas un mums pašiem ir normāls hokejs, nevis uz iebraucējiem balstīts, kā veco laiku Dinamo.
Kāpēc lai futbolā nevarētu būt pozitīvas pārmaiņas, nu vismaz sākumā kāds līdzsvars 50-50.
Laikam jau te ir maz to kas par futbolu interesējas. Izlasiet Latvijas virslīgas komandu sastāvus. Par visu virslīgu vienu, nu diez vai divas latviskas komandas izdosies sastādīt. Par Daugavpili, kura nav šogad virslīga nerunāsim, bet Ventspils. Cik tur no apmēram 25 futbolistiem ir latvieši? Pamatsastāvā visbiežāk viens Karlsons. Daudz labāk nav vēl vairākās virslīgas komandās.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-28 12:30, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >H.E.N.R.Y
Pirms gadiem 15-20 arī hokejs Latvijā bija stipri krievisks. Bet pamazām notikušas pozitīvas pārmaiņas un mums pašiem ir normāls hokejs, nevis uz iebraucējiem balstīts, kā veco laiku Dinamo.
Kāpēc lai futbolā nevarētu būt pozitīvas pārmaiņas, nu vismaz sākumā kāds līdzsvars 50-50.
Laikam jau te ir maz to kas par futbolu interesējas. Izlasiet Latvijas virslīgas komandu sastāvus. Par visu virslīgu vienu, nu diez vai divas latviskas komandas izdosies sastādīt. Par Daugavpili, kura nav šogad virslīga nerunāsim, bet Ventspils. Cik tur no apmēram 25 futbolistiem ir latvieši? Pamatsastāvā visbiežāk viens Karlsons. Daudz labāk nav vēl vairākās virslīgas komandās.
Man krievu daudzums nekad nav traucējis sekot mūsu virslīgai un izlasei Domāju, ka netraucēs arī nākotnē

  +2 [+] [-]

, 2017-03-28 12:30, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Latvijas izlases atveseļošanu vajadzētu sākt ar trenera un apkalpojošā personāla inventarizāciju. Tur arī pusei ir problēmas ar valsts valodu. Kas viņi, kādi superkadri? Pahars cenšas runāt latviski, ko tur Starkovs dara? Ar sūdainu koku būtu jādzen prom! Dažreiz kā baigo nopelnu piemin to 2004.gadu. Nebūtu bijis zelta puisēns Māris Verpakovskis, kurš gandrīz katrā spēlē sita golus, Latvijai neredzēt nekādu finālturnīru! Bet leģendas un mīti jau dzīvo!
Ko izlasē dara tāds Oļegs Laizāns, kurš nevar vārdu pateikt latviski. Kas viņš baigais stārs?? Un viņš nav vienīgais! Labi, ka vismaz nav Rudņev!
Pilnīgas aplamības par 2004. gadu. Tikpat labi var teikt, ka bez Koļinko, Astafjeva, Rubīna, Stepanova nebūtu tikuši! Bez tam, atcerēsimies arī 2008. gada kvali, kur šī paaudze izšāva vēlreiz, ierindojoties 3. vietā apakšgrupā. Vēl tagad ar prieku atceros to kvali.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-28 12:32, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >H.E.N.R.Y
Pirms gadiem 15-20 arī hokejs Latvijā bija stipri krievisks. Bet pamazām notikušas pozitīvas pārmaiņas un mums pašiem ir normāls hokejs, nevis uz iebraucējiem balstīts, kā veco laiku Dinamo.
Kāpēc lai futbolā nevarētu būt pozitīvas pārmaiņas, nu vismaz sākumā kāds līdzsvars 50-50.
Laikam jau te ir maz to kas par futbolu interesējas. Izlasiet Latvijas virslīgas komandu sastāvus. Par visu virslīgu vienu, nu diez vai divas latviskas komandas izdosies sastādīt. Par Daugavpili, kura nav šogad virslīga nerunāsim, bet Ventspils. Cik tur no apmēram 25 futbolistiem ir latvieši? Pamatsastāvā visbiežāk viens Karlsons. Daudz labāk nav vēl vairākās virslīgas komandās.
Atkal aplamības. Futbola izlase attaino to, kas notiek LV: lielākā daļa, kas trenējas futeni līmenī ir nelatvieši, starp citu, igauņi ap 2000. gadu atteicās no nackadru izlases, sākot pieaicināt cittautiešus. Rezultāti? Milzu lēciens FIFA rangā, apdzenot Latviju!

     [+] [-]

, 2017-03-28 12:42, pirms 8 gadiem
Da Marcus.
Kaut kur Tev ir taisnība par to, ka ir arī valdības vaina, ka integrācija nav izdevusies. Bet panākt tādu totālu integrāciju, ja sākumā vismaz puse, ja ne vairāk cittautieši, tad praktiski tas nav iespējams. Viņi vienkārši ir pārāk daudz un pašpietiekami un viņi labi var iztikt bez latviešu valodas. Ko var darīt valdība? Valsts iestādēs, pašvaldībās tomērt pieras valsts valodas zināšanas. 'To pašu varēja pieprasīt arī nacinālā komandā, kura turklāt valsti pārstāv starptautiskā arēnā.
Par moriem, šķibaicainiem nu gan brīžiem saceļ pārmērīgu ažiotāžu. Nekāda laimes zeme Latvija nav un kā rāda neatkarības nu jau 26 gadi un īpaši pēdējie paris gadi, tad nekādas bēgļu lavīnas uz Latviju negāžas. Bet tā uztraukšanās par pārsimts bēgļiem tiešām ir smieklīga!
Kas būs pēc 100 gadiem protams, ka varam zīlēt? varbūt krievijā otra valsts valoda būs ķiniešu, bet galvenā relīgija musulmaņu?

  -3 [+] [-]

, 2017-03-28 12:47, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Da Marcus.
Kaut kur Tev ir taisnība par to, ka ir arī valdības vaina, ka integrācija nav izdevusies. Bet panākt tādu totālu integrāciju, ja sākumā vismaz puse, ja ne vairāk cittautieši, tad praktiski tas nav iespējams. Viņi vienkārši ir pārāk daudz un pašpietiekami un viņi labi var iztikt bez latviešu valodas. Ko var darīt valdība? Valsts iestādēs, pašvaldībās tomērt pieras valsts valodas zināšanas. 'To pašu varēja pieprasīt arī nacinālā komandā, kura turklāt valsti pārstāv starptautiskā arēnā.
Par moriem, šķibaicainiem nu gan brīžiem saceļ pārmērīgu ažiotāžu. Nekāda laimes zeme Latvija nav un kā rāda neatkarības nu jau 26 gadi un īpaši pēdējie paris gadi, tad nekādas bēgļu lavīnas uz Latviju negāžas. Bet tā uztraukšanās par pārsimts bēgļiem tiešām ir smieklīga!
Kas būs pēc 100 gadiem protams, ka varam zīlēt? varbūt krievijā otra valsts valoda būs ķiniešu, bet galvenā relīgija musulmaņu?
Starp citu, arī Latvijā notiek pārmaiņas, jau tagad šeit dzīvo simtiem Trešās pasaules valstu pilsoņu, kuri nemanāmi, bet tomēr maina demogrāfisko struktūru. Pēc gadiem desmit arī mums būs pirmie tumšādainie futbolisti un basketbolisti izlasēs, un neviens vien. Bēgļi ir tikai saujiņa, ko rāda TV kastē. Tas nav viss, kas patiesībā notiek. Tie ir procesi, ne slikti, ne labi.

     [+] [-]

, 2017-03-28 12:53, pirms 8 gadiem
>Dobrecov
Atceroties to 2004.gada izlasi ar to,un salīdzinot kas mums ir pēdējos gados. Vai tad Vaņins ir sliktāks par Koļiņko, Gorkšs( nu tagad gan labākie gadi aiz muguras) par Stepanovu, Cauņa (diemžēl traumēts) par Astafjevu ? Vismaz līdzvērtīgi. Uzbrukumā gan toreiz bija Māris, tagad vismaz pagaidām kaut kas līdzīgs nav!. To 0-0, vai 0-1 jau šad un tad noturam, bet nav kas iesit golus, kā toreiz !

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 12:59, pirms 8 gadiem
> Dobrecov
Zinu kāds ir Igaunijas izlases sastāvs, jā viņi mīkstināja savu nostāju par pilnīgu igaunizāciju. Bet toni tāpat nosaka igauņi, komandā ir tagad daži cittautieši, bet nav iedomājams, ka valsts izlasē spēlētāji sazinātos svešvalodā!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 13:22, pirms 8 gadiem
Kāds te minēja, ka vienalga kas spēlē izlasē, tā ir Latvijas izlase.
Negribētu gan , ja Latvijas izlasē lielākā daļa būtu, piemēram, ķīnieši.
Bet par pašreizējo latvijas futbolu, reiz biju pērn uz Venspils- Daugavpils spēli. Laukumā bija 1 vai 2 latviešu futbolisti! Kur nu vēl trakāk! Ja vēl būtu kādi brazīļi ar baigo meistarību?
Man ir daudz paziņu, draugi no sportistu aprindām, vai cilvēki kuri interesējas par sportu, futbolu. Gandrīz visi Latvijas futbolu vienkārši ignorē, jo ne tur ko redzēt, ne par ko pārdzīvot. Kādu reizi paskatās TV kad spēlē ar kādu grandu, kā ar Holandi 0-6. vai Portugāli 1-4. Jā tur bija ko paskatīties!

     [+] [-]

, 2017-03-28 13:30, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >H.E.N.R.Y
Pirms gadiem 15-20 arī hokejs Latvijā bija stipri krievisks. Bet pamazām notikušas pozitīvas pārmaiņas un mums pašiem ir normāls hokejs, nevis uz iebraucējiem balstīts, kā veco laiku Dinamo.
Kāpēc lai futbolā nevarētu būt pozitīvas pārmaiņas, nu vismaz sākumā kāds līdzsvars 50-50.
Laikam jau te ir maz to kas par futbolu interesējas. Izlasiet Latvijas virslīgas komandu sastāvus. Par visu virslīgu vienu, nu diez vai divas latviskas komandas izdosies sastādīt. Par Daugavpili, kura nav šogad virslīga nerunāsim, bet Ventspils. Cik tur no apmēram 25 futbolistiem ir latvieši? Pamatsastāvā visbiežāk viens Karlsons. Daudz labāk nav vēl vairākās virslīgas komandās.
kautkāds pagātnē aizkavējies pseidopatriots, kas neorientējas esošajā situācijā .. vienīgais kas nedzied himnu laikam Laizāns (saprot, nerunā). kurš vēl nerunā latviešu valodā?

     [+] [-]

, 2017-03-28 13:40, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >Dobrecov
Atceroties to 2004.gada izlasi ar to,un salīdzinot kas mums ir pēdējos gados. Vai tad Vaņins ir sliktāks par Koļiņko, Gorkšs( nu tagad gan labākie gadi aiz muguras) par Stepanovu, Cauņa (diemžēl traumēts) par Astafjevu ? Vismaz līdzvērtīgi. Uzbrukumā gan toreiz bija Māris, tagad vismaz pagaidām kaut kas līdzīgs nav!. To 0-0, vai 0-1 jau šad un tad noturam, bet nav kas iesit golus, kā toreiz !
Skaidrs, ka tā izlase bija stiprāka. Southempton, Dynamo Kiev, CSKA... tikai daži klubi, kuros mūsējie tad spēlēja.

  -1 [+] [-]

, 2017-03-28 13:41, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kāds te minēja, ka vienalga kas spēlē izlasē, tā ir Latvijas izlase.
Negribētu gan , ja Latvijas izlasē lielākā daļa būtu, piemēram, ķīnieši.
Bet par pašreizējo latvijas futbolu, reiz biju pērn uz Venspils- Daugavpils spēli. Laukumā bija 1 vai 2 latviešu futbolisti! Kur nu vēl trakāk! Ja vēl būtu kādi brazīļi ar baigo meistarību?
Man ir daudz paziņu, draugi no sportistu aprindām, vai cilvēki kuri interesējas par sportu, futbolu. Gandrīz visi Latvijas futbolu vienkārši ignorē, jo ne tur ko redzēt, ne par ko pārdzīvot. Kādu reizi paskatās TV kad spēlē ar kādu grandu, kā ar Holandi 0-6. vai Portugāli 1-4. Jā tur bija ko paskatīties!
Zinu tos paziņas. Kad tika uz EURO, pēkšņi visi aizmirsa par izlases nac. sastāvu. Smieklīgi.

     [+] [-]

, 2017-03-28 13:49, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >Dobrecov
Atceroties to 2004.gada izlasi ar to,un salīdzinot kas mums ir pēdējos gados. Vai tad Vaņins ir sliktāks par Koļiņko, Gorkšs( nu tagad gan labākie gadi aiz muguras) par Stepanovu, Cauņa (diemžēl traumēts) par Astafjevu ? Vismaz līdzvērtīgi. Uzbrukumā gan toreiz bija Māris, tagad vismaz pagaidām kaut kas līdzīgs nav!. To 0-0, vai 0-1 jau šad un tad noturam, bet nav kas iesit golus, kā toreiz !
Pareizi pats minēji, Cauņa nespēlē un Gorkšam labākie gadi aiz muguras. Bez tam - tajā sastāvā bija tādi vīri kā Rubins, Bleidelis un Laizāns, kas spēlēja labos Eiropas klubos un sākumsastāvs bija praktiski nemainīgs, bet šobrīd mums katru spēli ir 5-6 izmaiņas + debitanti utt. Esam ļoti tālu no EURO2004 līmeņa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 14:43, pirms 8 gadiem
Par tiem krieviem Latvijas izlasē, hmm...ja treniņu valoda būtu dzelžaini latviski, tad tāds Laizāns netiktu saukts, jo nespētu iejusties komandas treniņprocesos. Ja izlase vēl spēlētu daudz maz sakarīgi - pārmetumu nebūtu. Tas liek domāt, ka daļai spēlētāju LV izlase ir tikai lai dabūtu labākus līgumus, spēļu praksi un uzsistu sev tirgus cenu, nevis iet spēlēt - pārstāvot savu valsti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 14:54, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Pirms gadiem 15-20 arī hokejs Latvijā bija stipri krievisks.
Bija, bija. Un kvalitātes ziņā galvastiesu pārāks par tagadējo! Oij Latvija-Vācija 8:0...

Ir labi būt optimistam par šī brīža situāciju, bet neredzu jēgu noliegt iepriekšējos, reālos sasniegumus. Par Starkova nenozīmīgumu dzirdu jau ne pirmo reizi. Nu nevar tā runāt cilvēks, kurš grib tikt uztverts nopietni. Paskaties Starkova CV, un ne tikai izlases kontekstā.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-28 15:48, pirms 8 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: Jā tāds gailis kā Laizāns var atļauties uz izlases nometni ierasties rusiš treniņtērpā, tad par ko ir runa? Kāda latviešu valoda? Kamerām?
Par RUS treniņtērpu Laizānam no izlases tābrīža sasaukuma palūdza aiziet krieviski runājošs treneris Starkovs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 16:17, pirms 8 gadiem
Nu vairak neticas ka musejie vispar var iesit,cik normalas emocijas bija kad Pahars kluva par treneri tada vilsanaS............

     [+] [-]

, 2017-03-28 16:27, pirms 8 gadiem
Chali uz ko lai uzliek Likmi?

  -2 [+] [-]

, 2017-03-28 16:51, pirms 8 gadiem
LTG Līkuls rakstīja: No kurienes tāds pim..pis uzradies? Tev pirkstus vajadzētu salauzt un mēli izraut, lai tautai nebūtu šādi šakāļi jālassa/jāklausās.

Nu es vienkārši esmu radis ar abām kājām uz zemes stāvēt, nevis lidot pa mākoņiem naivās nacionālistiskās vīzijās par mūžīgi monokulturālu, monolingvistisku, monoetnisku valsti, ņemot vērā, kādi ir demogrāfijas un ekonomikas procesi Latvijā.

Ja paši latvieši masveidā dodas no valsts prom vēl joprojām, iedzīvotāju skaits turpina samazināties, nu tad gan naivi cerēt gan, ka visi uzņēmumi kā viens modernizēsies tiktāl, ka darbinieku skaits būs jāsamazina vairākkārtīgi, lai nebūtu vajadzīgs ārvalstu darba spēks, gan tik pat naivi cerēt, ka uz 64 000 km2 ilgi turēsies "<2 000 000 and declining" iedzīvotāju skaits.

Praktiski jau, ja tik skrupulozi ņem, tad var pat uzskatīt, ka jebkurš, kurš dodās darbā uz ārzemēs ilgstoši, tur pat atmetoties uz dzīvi, tikai veicina visu to, par ko es runāju. Mēs jau gluži neesam Āfrika, kur, ja "iet nedaudz grūtāk", tas (ļoti bieži, bet ne vienmēr, jo kā zinām arī no šiem reģioniem ir plaša ekonomiskā emigrācija) faktiski nozīmē vai nu reālu badu, vai kaut ko saistītu ar draudiem dzīvībai dēļ etniskās piederības/politiskajiem uzskatiem/reliģiskās piederības.

Kurš tad te sanāk nodevējs lielāks - es, kurš strādā un dzīvo Latvijā, kurš pats ir latvietis, kura bērni ir latvieši, vai arī tie, kuri no valsts mūk kā no grimstoša kuģa, kurā jau klāja gaitenī pilnīgi visas žurkas izskrējušas?

Ar prievīti ap pieri, dziedādami un visu laiku gaužoties par visu, kas notiek... tieši tā etniskā, latviskā, nacionālistiski noskaņotā Latvija arī lēnām izmirst... vēlēdama par VL, lai Sprūda kungs jaunu Maybach varētu atļauties

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 16:58, pirms 8 gadiem
Kads var padalities ar linku arzemes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-28 17:40, pirms 8 gadiem
kobby333 rakstīja: Chali uz ko lai uzliek Likmi?
2:0 musējie jau pagrūž! Nav tolka! Varbūt uz overīti liec Gruzijai

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 17:52, pirms 8 gadiem
Kauns par mūsu bezcerību 1.puslaikā Vai LV izlase arī radīs kādu bīstamu momentu 2.puslaikā? Savādāk skumji, ka Kreipānam jāsāk priecāties par to, ka mūsējie nopelnījuši stūra sitienu...

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 18:00, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kauns par mūsu bezcerību 1.puslaikā Vai LV izlase arī radīs kādu bīstamu momentu 2.puslaikā? Savādāk skumji, ka Kreipānam jāsāk priecāties par to, ka mūsējie nopelnījuši stūra sitienu...
Nepārproti, es jau būtu gribējis, lai man nebūtu taisnība.
Bet tas, ko teicu pēc spēles ar Šveici, atkal pierādās.

Tad kad no mums neko negaida un visa spēle paiet tikai, lai jauktu ko veidot pretiniekam, tad jau atkal nospēlējam labi.

Bet kad spēlējam pret it kā (uzsvars uz IT KĀ) sava līmeņa komandu, nu tad parādās, ka neko nevaram un ne tikai... diemžēl, manuprāt, parādās tas, ka nevis attīstamies, bet tikai turpinām regresēt. Pilnīgi visos spēles elementos. Pat aizsardzībā.

Un lai arī kas mums pietrūktu sastāvā, tā atšķirība nebūtu pārāk liela. Ne jau tāpēc, ka mums ļoti daudz augsta līmeņa spēlētāju un, kuru liec, tas var spēlēt, bet gan tāpēc, ka ir ļoti daudz tieši vienlīdz vāju spēlētāju (un arī zūd atšķirība kaut ko nedaudz pamainot).

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 18:31, pirms 8 gadiem
Pahar, atkāpies!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-28 18:31, pirms 8 gadiem
šitās latvju meitenes zaudēs visiem..

  -1 [+] [-]

, 2017-03-28 18:35, pirms 8 gadiem
Tas mirklis, kad Nacionālā izlase bez variantiem zaudē Gruzijai un tu redzi, ka arī U-21 bez variantiem kāš Leishiem. Un abās spēlēs ir TOTO, abas kā ierasts ir izbraukumā, jo pašiem mums stadionu trūkums, cik pēdējās pārbaudes mačus jau spēlējam izbraukumā? Tas ir , lai nevar redzēt, kā spēlē Toto. Vai Guņa ar JM grib ceļot? Cirks ar to futbolu!

     [+] [-]

, 2017-03-28 18:44, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Tas mirklis, kad Nacionālā izlase bez variantiem zaudē Gruzijai un tu redzi, ka arī U-21 bez variantiem kāš Leishiem. Un abās spēlēs ir TOTO, abas kā ierasts ir izbraukumā, jo pašiem mums stadionu trūkums, cik pēdējās pārbaudes mačus jau spēlējam izbraukumā? Tas ir , lai nevar redzēt, kā spēlē Toto. Vai Guņa ar JM grib ceļot? Cirks ar to futbolu!
Kādas likmes, kādas svārstības, Jančuks izanalizēs.