Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

LFF valdes sēdē tika piesaukta iespēja kā ģenerālsekretāram atkal strādāt Mežeckim

Rolands Eliņš

LFF valdes sēdē tika piesaukta iespēja kā ģenerālsekretāram atkal strādāt Mežeckim
Jānis Mežeckis. Foto: Vladislavs Proškins/F64

Latvijas Futbola federācijas mājaslapā organizācijas prezidents Kaspars Gorkšs veltīja kritiku LFF valdes locekļiem un aicināja viņus ar atbildību izturēties pret saviem pienākumiem, kā arī apliecināja, ka valdes sēdē bijis ierosinājums ģenerālmenedžera amatam virzīt Jāni Mežecki.

LFF valdes sēde vakar tika aizvadīta Staicelē, un sēdes pirmā daļa, kurā tika runāts par MTC „Staicele” jautājumiem, bija atklāta arī medijiem. Savukārt sēdes otrā daļa vairs tāda nebija, un tajā tika lemts par LFF ģenerālsekretāra jautājumu. Šim amatam tika virzīts Mareks Gruškevics, un deviņu klātesošo valdes pārstāvju balsojumā viņa kandidatūra tika noraidīta. Par balsoja trīs valdes locekļi, pret – četri, bet divi atturējās.

LFF publicētajā informācijā gan uzsvērts, ka klāt neesošais valdes loceklis Guntis Blumbergs publiski paudis savu atbalstu Gruškevica kandidatūrai un, ja viņš būtu balsojis par, tad Gruškevics būtu apstiprināts amatā, jo neizšķirts gadījumā noteicošā balss būtu prezidentam, kurš pats ierosināja Gruškevica kandidatūru.

„Ņemot vērā atsevišķu LFF valdes locekļu publiski pausto neapmierinātību ar ģenerālsekretāra neesamību, kā arī valdes noraidītās alternatīvas problēmas risināšanai, Gorkšs iecēla Gruškevicu par ģenerālsekretāra pienākumu izpildītāju, apņemoties turpināt meklēt pastāvīgu ģenerālsekretāru,” vēstīts LFF mājaslapā.

"Virzīju kandidātu ar administratīvo pieredzi, ko vajadzētu izmantot futbola attīstībai un iekšējo procesu sakārtošanai. Paldies viceprezidentiem par atbalstu, bet valde manu priekšlikumu neapstiprināja. Kā prezidents apstiprināju par pienākumu izpildītāju Mareku Gruškevicu, lai ikdienas procesi federācijā noritētu bez aizķeršanās iespējām,” notikušo komentēja Gorkšs.

„Uzskatu, ka nav jābaidās no kandidāta, kurš nenāk no futbola vides. Tieši otrādi - ir jāveicina jaunu, kompetentu un pieredzējušu cilvēku iesaistīšanās futbola procesos. Tam ir jābūt svarīgākam faktoram nekā tam, kur kāds iepriekš ir spēlējis futbolu. Aicinu valdi ar atbildību izturēties pret pienākumiem un apzināties, ka valdes pieņemtie lēmumi tieši ietekmē šī brīža situāciju. Tādi ierosinājumi kā atjaunot Jāni Mežecki ģenerālsekretāra amatā neliecina par gatavību pārmaiņām, par kurām biedri nobalsoja iepriekšējās prezidenta vēlēšanās," norādīja Gorkšs.

Mežeckis iepriekš daudzus gadus bija LFF ģenerālsekretārs, šajā pozīcijā darbojoties kopš 1993. gada, bet amatu atstāja, kad Gorkšs tika ievēlēts par LFF prezidentu, šajā amatā nomainot Gunti Indriksonu.

Gorkšs dienas gaitā vēlāk paskaidroja portālam Sportacentrs.com, ka nevēlas iedziļināties jautājumā par to, kurš izteicis šo ierosinājumu: "Es negribētu rīkot raganu medības. Šis jautājums tika skatīts valdes sēdes slēgtās daļas laikā un izskanēja kā ierosinājums no viena valdes locekļa puses. Tuvāko dienu laikā tiks publicēts valdes sēdes protokols, kur varēs detalizētāk iepazīties ar valdes sēdes gaitu un tajā apskatīto jautājumu klāstu."

Tāpat LFF valdes sēdes dienas kārtībā bija dažādi citi jautājumi. A. Isakovs, kurš LFF valdē pārstāv klubu attīstības bloku, aktualizēja jautājumu, kāpēc UEFA solidaritātes maksājumi paredzēti tieši futbola akadēmiju vajadzībām un kāpēc to nevar novirzīt, piemēram, virslīgas klubu pamatkomandu vajadzībām. Balsojumā septiņi valdes locekļi nobalsoja par esošās sistēmas saglabāšanu, bet divi - A. Isakovs, kā arī Elites futbola attīstības segmenta pārstāvis LFF valdē A. Gaidels, balsojumā atturējās.

Jautājumā par biedrības Latvijas Futbola virslīga iesniegumu par sadarbības līguma noslēgšanu ar LFF, kā arī diskusijā par LFF sacensību sistēmas modeli nolemts turpināt strādāt pie iespēju apzināšanās un Latvijas futbola attīstības interešu aizstāvēšanas.

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/12078/lff-vald...

     [+] [-]

, 2019-08-20 12:37, pirms 6 gadiem
Būtu interesanti uzzināt, kas tieši to ierosināja - tad arī varētu redzēt, kuri ir galvenie pretiniekie jebkādām pārmaiņām

     [+] [-]

, 2019-08-20 12:52, pirms 6 gadiem
GM vai sekretāra amatam, ko tad īsti viņi tur meklē?

  +3 [+] [-]

, 2019-08-20 13:01, pirms 6 gadiem
Mežeckis, Indriksons, Starkovs - tauta jau noligojusies pēc šī trio!

     [+] [-]

, 2019-08-20 13:03, pirms 6 gadiem
sandis444444 rakstīja: GM vai sekretāra amatam, ko tad īsti viņi tur meklē?
Ģenseku meklē. Rolands pārrakstījās.

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 13:07, pirms 6 gadiem
Mežeckis bija labākais, kas ar LV futbolu jebkad bija noticis! Spēja Treimanim sarunāt Spānijas spēli notiesāt, spodrināja LV vārdu katrā UEFA izlašu turnīrā, kur bija viens no zinošākajiem delegātiem! We miss U, Janka!

  +3 [+] [-]

, 2019-08-20 13:19, pirms 6 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Mežeckis bija labākais, kas ar LV futbolu jebkad bija noticis! Spēja Treimanim sarunāt Spānijas spēli notiesāt, spodrināja LV vārdu katrā UEFA izlašu turnīrā, kur bija viens no zinošākajiem delegātiem! We miss U, Janka!
+ ar Lietuvas zeltenēm darba jautājumus risināt

  +2 [+] [-]

, 2019-08-20 13:50, pirms 6 gadiem
Ja valdi interesē tikai iekšējo "lupatu mazgāšana", tad par kādu futbola attīstību Latvijā var runāt? Ja federācijas prezidentam visu laiku jācīnās ar valdi, tad skaidrs, ka nekādas lielās pārmaiņas tik drīz nenotiks. Droši vien tas arī ir iemesls tam, kāpēc nekāds lielais progress kopš Gorkša ievēlēšanas nav noticis. Viens nav cīnītājs, kamēr kaut kāda teikšana ir arī grupiņai citu cilvēku.

     [+] [-]

, 2019-08-20 13:55, pirms 6 gadiem
diskusijā par LFF sacensību sistēmas modeli nolemts turpināt strādāt pie iespēju apzināšanās un Latvijas futbola attīstības interešu aizstāvēšanas

Lēmums atkal tiks pieņemts vēlā rudenī?

  -3 [+] [-]

, 2019-08-20 13:56, pirms 6 gadiem
petravicus rakstīja: Ja valdi interesē tikai iekšējo "lupatu mazgāšana", tad par kādu futbola attīstību Latvijā var runāt? Ja federācijas prezidentam visu laiku jācīnās ar valdi, tad skaidrs, ka nekādas lielās pārmaiņas tik drīz nenotiks. Droši vien tas arī ir iemesls tam, kāpēc nekāds lielais progress kopš Gorkša ievēlēšanas nav noticis. Viens nav cīnītājs, kamēr kaut kāda teikšana ir arī grupiņai citu cilvēku.
Pašu svarīgāko taču viņš ir panācis. Radījis tēlu-cīnītājs par pārmaiņām.
Un ir gana daudz cilvēku, kuri tam tic.
Tas ir tāpat kā pirms katrām Saeimas vēlēšanām, kur tādi cīnītāju par pārmaiņām lien no visām alām un krūmiem ārā, un atrodas arī tādi kas par viņiem velēt iet, bet pārmaiņas tik kaut kā nejūt.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 14:22, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pašu svarīgāko taču viņš ir panācis. Radījis tēlu-cīnītājs par pārmaiņām.
Un ir gana daudz cilvēku, kuri tam tic.
Tas ir tāpat kā pirms katrām Saeimas vēlēšanām, kur tādi cīnītāju par pārmaiņām lien no visām alām un krūmiem ārā, un atrodas arī tādi kas par viņiem velēt iet, bet pārmaiņas tik kaut kā nejūt.
ja kāda partija dabūtu absolūtu vairākumu, iespējams tās pārmaiņas varētu pieprasīt, ko solījuši...
tāpat futenē neredzu nekādu Gorkšam absolūtu vairākumu, lai darītu darbus, bet notiek demagoģija...
nez Tu muļķi tēlo vai speciāli tuftu dzen visu laiku! it kā mudaks neesi...

     [+] [-]

, 2019-08-20 14:36, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ja kāda partija dabūtu absolūtu vairākumu, iespējams tās pārmaiņas varētu pieprasīt, ko solījuši...
tāpat futenē neredzu nekādu Gorkšam absolūtu vairākumu, lai darītu darbus, bet notiek demagoģija...
nez Tu muļķi tēlo vai speciāli tuftu dzen visu laiku! it kā mudaks neesi...
Paprasi cik Bocmanim jāmaksā stundā, lai būtu vienīgais viedoklis!
Katram ir sava robeža! Vienam tā ir alus pudele, bet vienam miljards!

  +3 [+] [-]

, 2019-08-20 14:37, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ja kāda partija dabūtu absolūtu vairākumu, iespējams tās pārmaiņas varētu pieprasīt, ko solījuši...
tāpat futenē neredzu nekādu Gorkšam absolūtu vairākumu, lai darītu darbus, bet notiek demagoģija...
nez Tu muļķi tēlo vai speciāli tuftu dzen visu laiku! it kā mudaks neesi...
Es tiešām nezinu kas Gorkšam galvā, bet man liek aizdomāties tas fakts, ka Gorkšu salīdzinoši ātri ir pametuši viņa vistuvākie sabiedrotie, kuri viņu arī iebīdīja LFF prezidenta amatā-Verpakovskis un Pukinsks. Viņi pēkšņi ir/bija pret pārmaiņām, vai arī tur ir citi zemūdens akmeņi?
Attiecībā uz Saeimu nav stāsts par vienas partijas vairākumu, jo tā pat skaidrs, ka tur viss ir izcili sashēmots, un tā rīvēšanās starp partijām ir tikai publiskā telpā.

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 14:38, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Paprasi cik Bocmanim jāmaksā stundā, lai būtu vienīgais viedoklis!
Katram ir sava robeža! Vienam tā ir alus pudele, bet vienam miljards!
Tu to nespēj samaksāt.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 14:42, pirms 6 gadiem
Un kāda velna pēc vajadzīgi šādi valdes locekļi kuri nav spējīgi, vai negrib balsot - atturās!

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 14:49, pirms 6 gadiem
deelis26 rakstīja: Un kāda velna pēc vajadzīgi šādi valdes locekļi kuri nav spējīgi, vai negrib balsot - atturās!
Atklāšu mazu noslēpumu! LFF valde nav PSKP Politbirojs, kur visiem bija jābalso vienbalsīgi,, šīs valdes locekļi drīkst balsot pēc saviem ieskatiem, sapratnes un vajadzības.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 14:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tiešām nezinu kas Gorkšam galvā, bet man liek aizdomāties tas fakts, ka Gorkšu salīdzinoši ātri ir pametuši viņa vistuvākie sabiedrotie, kuri viņu arī iebīdīja LFF prezidenta amatā-Verpakovskis un Pukinsks. Viņi pēkšņi ir/bija pret pārmaiņām, vai arī tur ir citi zemūdens akmeņi?
Attiecībā uz Saeimu nav stāsts par vienas partijas vairākumu, jo tā pat skaidrs, ka tur viss ir izcili sashēmots, un tā rīvēšanās starp partijām ir tikai publiskā telpā.
Tu atkal izvirvi tik kaut kādas savā galvā izpīpētas teorijas...

     [+] [-]

, 2019-08-20 15:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tu atkal izvirvi tik kaut kādas savā galvā izpīpētas teorijas...
Tā nav teorija, jo tā realitāte. Abu šo spēcīgo balstu Gorkšam vairs blakus nav.

  +2 [+] [-]

, 2019-08-20 15:10, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā nav teorija, jo tā realitāte. Abu šo spēcīgo balstu Gorkšam vairs blakus nav.
Kā tu zini, ka tie bija kaut kādi balsti?
Zini, man pēc krieveļu izdarībām Rīgas domē, nekur viņus negribu redzēt...tie ir prasti čekas un krievijas ietekmes aģenti, lai kādu tuftu nedzītu un skaisti nerunātu!
vakar izlasīju, ka Rīgas satiksmes parādus tagad visa Latvija maksās, jo iekļauta valsts budžetā...
un tādiem urlāniem, čekistiem un visiem citiem vatņikiem, kas skatās krievu TV un atbalsta čekas projektus man nav nekādas uzticības, jo viņu vienīgais mērķis ir graut Latviju!

  +2 [+] [-]

, 2019-08-20 15:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kā tu zini, ka tie bija kaut kādi balsti?
Zini, man pēc krieveļu izdarībām Rīgas domē, nekur viņus negribu redzēt...tie ir prasti čekas un krievijas ietekmes aģenti, lai kādu tuftu nedzītu un skaisti nerunātu!
vakar izlasīju, ka Rīgas satiksmes parādus tagad visa Latvija maksās, jo iekļauta valsts budžetā...
un tādiem urlāniem, čekistiem un visiem citiem vatņikiem, kas skatās krievu TV un atbalsta čekas projektus man nav nekādas uzticības, jo viņu vienīgais mērķis ir graut Latviju!
Dažiem kadriem tur ir impēriska domāšana+ saņem atbalstu, bet galvenais ir piepildīt kabatas uz nedomājošo rēķina!

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 15:19, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā nav teorija, jo tā realitāte. Abu šo spēcīgo balstu Gorkšam vairs blakus nav.
Negribi kļūt par balstu?

  +4 [+] [-]

, 2019-08-20 15:20, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es tiešām nezinu kas Gorkšam galvā, bet man liek aizdomāties tas fakts, ka Gorkšu salīdzinoši ātri ir pametuši viņa vistuvākie sabiedrotie, kuri viņu arī iebīdīja LFF prezidenta amatā-Verpakovskis un Pukinsks. Viņi pēkšņi ir/bija pret pārmaiņām, vai arī tur ir citi zemūdens akmeņi?
Attiecībā uz Saeimu nav stāsts par vienas partijas vairākumu, jo tā pat skaidrs, ka tur viss ir izcili sashēmots, un tā rīvēšanās starp partijām ir tikai publiskā telpā.
Grūti pateikt, jo iespējams ir kaut kur domu un viedokļu, redzējumu un plānu sadursmes. Par Pukinska aiziešanu - grūti komentēt, bet iespējams cilvēks saprata, ka apnīk cīnīties ar vējdzirnavām, kur nevar rast mierīgu un normālu attīstības virzienu. Je vieni saka A un ir gatavi darīt A plānu, tad uzrodas B grupējums, kas visu sabotē, torpedē un liek sprunguļus.

Nav normāla situācija LFF ar to, ka jau gada laikā bijušas 3 ārkārtas kongresi. Un vēl šogad gaidāms ceturtais un nākamgad pavasarī piektais. Nedod dies, ja vēl pa vidu vēl kāds kongress tiks iniciēts. Visu laiku notiek kaut kāda cīņa par naudu citu mērķu labā. Iespējams pie vainas Staiceles tēma, iespējams vēl kāda lieta, kas rada satricinājumus. Nezinot iekšējās lietas un nianses, viens ir skaidrs - ilggadējā Indriksona valdīšana radīja vienu naudas plūsmas sistēmu, bet tagad nākot Gorkšam, kas veic pārmaiņas, nogriež kaut ko vai sakārto kaut ko - tā rodas pretinieki, jo vairs nevar zīst vieglās naudas avotu.

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 15:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kā tu zini, ka tie bija kaut kādi balsti?
Zini, man pēc krieveļu izdarībām Rīgas domē, nekur viņus negribu redzēt...tie ir prasti čekas un krievijas ietekmes aģenti, lai kādu tuftu nedzītu un skaisti nerunātu!
vakar izlasīju, ka Rīgas satiksmes parādus tagad visa Latvija maksās, jo iekļauta valsts budžetā...
un tādiem urlāniem, čekistiem un visiem citiem vatņikiem, kas skatās krievu TV un atbalsta čekas projektus man nav nekādas uzticības, jo viņu vienīgais mērķis ir graut Latviju!
Ja Tu sekoji Gorkša ievēlēšanas procesam, tad pavisam noteikti atceries kāda loma tajā visā bija Verpakovskim un Pukinskim.
Es jau vienreiz rakstīju, ka man kaimiņš krievs, kurš man vienmēr likās normāls sakarīgs vecis, un nekādā gadījumā ne vatņiks, kādu laiciņu atpakaļ šmigā man tādu Putlera slavinošu runu nocitēja, ka es sapratu, tas viņos ir iekšā līdz kaulam. Jautājums ir tikai par to, kad viss tas vatenisms iznāks ārā.

     [+] [-]

, 2019-08-20 15:25, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Dažiem kadriem tur ir impēriska domāšana+ saņem atbalstu, bet galvenais ir piepildīt kabatas uz nedomājošo rēķina!
bez šaubām, tas ko propogandē huilo par krievijas impērijas atdzimšanu un sāpi par PSRS sabrukšanu, tiek barotas visu laiku, tai skaitā Latvijā un visā Eiropā! smieklīgi, ka tādas lielas nācijas kā vāci, franči un itāļi , kas nosaka toni Eiropā tam praktiski nepretojas....to visu huilo režīmu ar visiem projektiem vajadzētu izolēt no Eiropas, nevis atbalstīt!

     [+] [-]

, 2019-08-20 15:37, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Negribi kļūt par balstu?

Nē.

     [+] [-]

, 2019-08-20 15:40, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Visu nosaka ekonomika! Vai propagandas dēļ tagad pirks vairāk gāzi, naftas, citus derīgos izrakteņus un ieguldīs viņu ekonomikā?
Eiropa varbūt pašpietiekama(visu saražot sev) bez huilo...

  +2 [+] [-]

, 2019-08-20 15:41, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: bez šaubām, tas ko propogandē huilo par krievijas impērijas atdzimšanu un sāpi par PSRS sabrukšanu, tiek barotas visu laiku, tai skaitā Latvijā un visā Eiropā! smieklīgi, ka tādas lielas nācijas kā vāci, franči un itāļi , kas nosaka toni Eiropā tam praktiski nepretojas....to visu huilo režīmu ar visiem projektiem vajadzētu izolēt no Eiropas, nevis atbalstīt!
Visu nosaka ekonomika! Vai propagandas dēļ tagad pirks vairāk gāzi, naftas, citus derīgos izrakteņus un ieguldīs viņu ekonomikā?
Cita lieta, ka sponsorējot partijas var tikt pie lielākiem kumosiem un pārskaitījumiem no Eiropas!
Mērķis ir dzīvot uz citu rēķina- izmantojot politiskās partijas

  +2 [+] [-]

, 2019-08-20 15:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Eiropa varbūt pašpietiekama(visu saražot sev) bez huilo...
Tāpēc jau būs cīņa par Ziemeļu ledus okeānu!

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 15:43, pirms 6 gadiem
tigereens rakstīja: Grūti pateikt, jo iespējams ir kaut kur domu un viedokļu, redzējumu un plānu sadursmes. Par Pukinska aiziešanu - grūti komentēt, bet iespējams cilvēks saprata, ka apnīk cīnīties ar vējdzirnavām, kur nevar rast mierīgu un normālu attīstības virzienu. Je vieni saka A un ir gatavi darīt A plānu, tad uzrodas B grupējums, kas visu sabotē, torpedē un liek sprunguļus.

Nav normāla situācija LFF ar to, ka jau gada laikā bijušas 3 ārkārtas kongresi. Un vēl šogad gaidāms ceturtais un nākamgad pavasarī piektais. Nedod dies, ja vēl pa vidu vēl kāds kongress tiks iniciēts. Visu laiku notiek kaut kāda cīņa par naudu citu mērķu labā. Iespējams pie vainas Staiceles tēma, iespējams vēl kāda lieta, kas rada satricinājumus. Nezinot iekšējās lietas un nianses, viens ir skaidrs - ilggadējā Indriksona valdīšana radīja vienu naudas plūsmas sistēmu, bet tagad nākot Gorkšam, kas veic pārmaiņas, nogriež kaut ko vai sakārto kaut ko - tā rodas pretinieki, jo vairs nevar zīst vieglās naudas avotu.
Tas viss saucās vienā vārdā-sistēma.
Sistēma kuru var sagraut/pārveidot tikai cilvēks, kurš ir bijis ārpus šīs sistēmas, un kurš nekādi nav saistīts ar šīs sistēmas cilvēkiem.
Tīri mans personiskais viedoklis-LFF jāizsludina starptautisks konkurss uz LFF prezidenta un ģenerālsekretāra amatiem. Ar pavisam skaidri definētām prasībām un kritērijiem. Ir pasaules praksē šādi gadījumi. Pēc sistēmas pārbūves var paši mēģināt to pārvaldīt.

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 15:44, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Tāpēc jau būs cīņa par Ziemeļu ledus okeānu!
par to cīņa ir diezgan tālā nākotnē, kā par Marsu....
pagaidām pederējas pa dienvidiem...Ukraina, Gruzija, Sīrija, Afganistāna...

  -2 [+] [-]

, 2019-08-20 15:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: bez šaubām, tas ko propogandē huilo par krievijas impērijas atdzimšanu un sāpi par PSRS sabrukšanu, tiek barotas visu laiku, tai skaitā Latvijā un visā Eiropā! smieklīgi, ka tādas lielas nācijas kā vāci, franči un itāļi , kas nosaka toni Eiropā tam praktiski nepretojas....to visu huilo režīmu ar visiem projektiem vajadzētu izolēt no Eiropas, nevis atbalstīt!
Rietumeiropā pie varas nākuši politiķi, kuri tikai tā pastarpināti zin, kas tad īsti bija Aukstais karš, un kuri nevarēja pat iedomāties, ka virtuālais karš ir tik spēcīgs. Un, godīgi sakot, viņi nesaprot ko ar to visu darīt.
Ne par velti NATO centri cīņai pret krievu propagandu ir izveidoti tieši Rīgā un Tallinā, jo mums ir daudz lielāka izpratne kā ar to cīnīties, un kas tas ir. Pieredze vel no Atmodas laikiem.

  +2 [+] [-]

, 2019-08-20 16:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas viss saucās vienā vārdā-sistēma.
Sistēma kuru var sagraut/pārveidot tikai cilvēks, kurš ir bijis ārpus šīs sistēmas, un kurš nekādi nav saistīts ar šīs sistēmas cilvēkiem.
Tīri mans personiskais viedoklis-LFF jāizsludina starptautisks konkurss uz LFF prezidenta un ģenerālsekretāra amatiem. Ar pavisam skaidri definētām prasībām un kritērijiem. Ir pasaules praksē šādi gadījumi. Pēc sistēmas pārbūves var paši mēģināt to pārvaldīt.
Te nekāds starptautisks konkurss nelīdzēs, ja apkārt un citos amatos ir cilvēki, kas sabotē, torpedē un veic savas ne-futbola interešu darbības. Lai kuru liktu par prezidentu vai ģenerālsekretāru - daudz no visa atkarīgs arī cilvēku kopuma, ar kādu filosofiju viņi strādā un ar kādiem mērķiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:05, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā nav teorija, jo tā realitāte. Abu šo spēcīgo balstu Gorkšam vairs blakus nav.
LOL, kāpēc tieši tev liekas, ka tie viņam jebkādi balsti bija?

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:06, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Rietumeiropā pie varas nākuši politiķi, kuri tikai tā pastarpināti zin, kas tad īsti bija Aukstais karš, un kuri nevarēja pat iedomāties, ka virtuālais karš ir tik spēcīgs. Un, godīgi sakot, viņi nesaprot ko ar to visu darīt.
Ne par velti NATO centri cīņai pret krievu propagandu ir izveidoti tieši Rīgā un Tallinā, jo mums ir daudz lielāka izpratne kā ar to cīnīties, un kas tas ir. Pieredze vel no Atmodas laikiem.
vislielākais abloms Austrumeiropai ir, ka gan ASV un gan briti piekrita PSRS(Staļinam) otrā pasaules kara laikā izvirzītiem ultimātiem, par ietekmes sfēru pārdali, kas neko daudz neatšķīrās no Molotova-Ribentropa pakta!
tas ko 80.gados slēdza Reigans ar Gorbačovu, huilom pie pakaļas...un viss tiek pārkāpts!

  -2 [+] [-]

, 2019-08-20 16:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vislielākais abloms Austrumeiropai ir, ka gan ASV un gan briti piekrita PSRS(Staļinam) otrā pasaules kara laikā izvirzītiem ultimātiem, par ietekmes sfēru pārdali, kas neko daudz neatšķīrās no Molotova-Ribentropa pakta!
tas ko 80.gados slēdza Reigans ar Gorbačovu, huilom pie pakaļas...un viss tiek pārkāpts!
Iespējams, tieši tas ir iemesls futbola pagrimumam Latvijā, ja reiz atgriežamies pie sākotnējās tēmas. Gorkšs tāpat kā jebkurš vadītājs ir jāvērtē pēc darbiem. Tādi ir? Ja vadītājs nespēj sasniegt izvirzītos mērķus un viņam vienmēr citi vainīgi, tad tas nav labs vadītājs.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:32, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Iespējams, tieši tas ir iemesls futbola pagrimumam Latvijā, ja reiz atgriežamies pie sākotnējās tēmas. Gorkšs tāpat kā jebkurš vadītājs ir jāvērtē pēc darbiem. Tādi ir? Ja vadītājs nespēj sasniegt izvirzītos mērķus un viņam vienmēr citi vainīgi, tad tas nav labs vadītājs.
Ja darbinieki pamet vadītāju "zem tanka", tad vainīgs vadītājs vai darbinieki? Vai arī abi?

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:35, pirms 6 gadiem
Man jau šķiet, ka tā vadītāja ielikšana bija tāda, ka viņš neko nesaprot, bet izrādās, ka priekšzināšanas bija gan, tad sākās atkal citas lietas!

  +3 [+] [-]

, 2019-08-20 16:42, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Iespējams, tieši tas ir iemesls futbola pagrimumam Latvijā, ja reiz atgriežamies pie sākotnējās tēmas. Gorkšs tāpat kā jebkurš vadītājs ir jāvērtē pēc darbiem. Tādi ir? Ja vadītājs nespēj sasniegt izvirzītos mērķus un viņam vienmēr citi vainīgi, tad tas nav labs vadītājs.
iemesls futbola pagrimumam ir viens - Indriksons.
no tā izvest nav viena gada uzdevums...

     [+] [-]

, 2019-08-20 16:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vislielākais abloms Austrumeiropai ir, ka gan ASV un gan briti piekrita PSRS(Staļinam) otrā pasaules kara laikā izvirzītiem ultimātiem, par ietekmes sfēru pārdali, kas neko daudz neatšķīrās no Molotova-Ribentropa pakta!
tas ko 80.gados slēdza Reigans ar Gorbačovu, huilom pie pakaļas...un viss tiek pārkāpts!
Labi ta haoss pēc otrā pasaules kara, bet daudz sliktāk bija Atmodas laikā, kad Kols un Bušs seniors ar vārdiem atbalstīja Baltijas neatkarību, bet faktiski nemaz negribēja PSRS sadalīšanos.
Jāsaka, ka šajās dienās atzīmējot puča 30-to gadadienu, ir jāatzīst, tas viss mums nāca par labu, ka krievi paši sagrāva to impēriju, jo PSRS sabruka kā kāršu namiņš. Par rietumvalstu, īpaši ASV, divkosību liecina kaut vai tas, ka tās nebūt nesteidza atzīt Baltijas valstu neatkarību. Piemēram, ASV atzina tikai kā 49, un arī tikai tad, kad to bija izdarījuši Krievijas un PSRS Tautas deputātu kongresi.
Diemžēl, bet tāda ir reālpolitika, kad katra valsts bīda savas intereses.

     [+] [-]

, 2019-08-20 16:44, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi ta haoss pēc otrā pasaules kara, bet daudz sliktāk bija Atmodas laikā, kad Kols un Bušs seniors ar vārdiem atbalstīja Baltijas neatkarību, bet faktiski nemaz negribēja PSRS sadalīšanos.
Jāsaka, ka šajās dienās atzīmējot puča 30-to gadadienu, ir jāatzīst, tas viss mums nāca par labu, ka krievi paši sagrāva to impēriju, jo PSRS sabruka kā kāršu namiņš. Par rietumvalstu, īpaši ASV, divkosību liecina kaut vai tas, ka tās nebūt nesteidza atzīt Baltijas valstu neatkarību. Piemēram, ASV atzina tikai kā 49, un arī tikai tad, kad to bija izdarījuši Krievijas un PSRS Tautas deputātu kongresi.
Diemžēl, bet tāda ir reālpolitika, kad katra valsts bīda savas intereses.
vissmieklīgāk lasīt putinosu tekstus, ka pendosi sagrāva PSRS ja krievi paši pirms pendosiem neatzītu Latvijas neatkarību 1991.gadā, tieši tāpat kā 1920.gadā...pendosi uz mums liktu mīksto, tieši tāpat 1943.gadā Teherānā un 1945 Potsdamā!

     [+] [-]

, 2019-08-20 16:45, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi ta haoss pēc otrā pasaules kara, bet daudz sliktāk bija Atmodas laikā, kad Kols un Bušs seniors ar vārdiem atbalstīja Baltijas neatkarību, bet faktiski nemaz negribēja PSRS sadalīšanos.
Jāsaka, ka šajās dienās atzīmējot puča 30-to gadadienu, ir jāatzīst, tas viss mums nāca par labu, ka krievi paši sagrāva to impēriju, jo PSRS sabruka kā kāršu namiņš. Par rietumvalstu, īpaši ASV, divkosību liecina kaut vai tas, ka tās nebūt nesteidza atzīt Baltijas valstu neatkarību. Piemēram, ASV atzina tikai kā 49, un arī tikai tad, kad to bija izdarījuši Krievijas un PSRS Tautas deputātu kongresi.
Diemžēl, bet tāda ir reālpolitika, kad katra valsts bīda savas intereses.
Jautājums ko Jūs bīdat?
Kas ir Jūsu prioritātes sportā teiksim?

     [+] [-]

, 2019-08-20 16:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: iemesls futbola pagrimumam ir viens - Indriksons.
no tā izvest nav viena gada uzdevums...
Iemesls Latvijas futbola pagrimumam ir viens-Latvijas futbola sabiedrība.
Sākot no klubiem, un beidzot ar LFF spici. Cars (prezidents, priekšsēdētājs) var būt pat ar viss izcilākajiem mērķiem un nodomiem, bet izpildītāji ir tieši tādi kādi viņi ir.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:48, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iemesls Latvijas futbola pagrimumam ir viens-Latvijas futbola sabiedrība.
Sākot no klubiem, un beidzot ar LFF spici. Cars (prezidents, priekšsēdētājs) var būt pat ar viss izcilākajiem mērķiem un nodomiem, bet izpildītāji ir tieši tādi kādi viņi ir.
Varbūt Jūs esat viens no vaininiekkiem, jo neieguldījāt ne centa?

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Iemesls Latvijas futbola pagrimumam ir viens-Latvijas futbola sabiedrība.
Sākot no klubiem, un beidzot ar LFF spici. Cars (prezidents, priekšsēdētājs) var būt pat ar viss izcilākajiem mērķiem un nodomiem, bet izpildītāji ir tieši tādi kādi viņi ir.
nē, tajos laikos Indriksons vienpersoniski visu stutēja un naudu notralināja....Skonto, Ķeizarmežš, Staicele tik vieni no naudas izmešanas avotiem!
atlikums no Indriksona valdīšanas, visur bankrots un reģionos nekā...
kaut kādu Gorkšu vainot ir dīvaini!

     [+] [-]

, 2019-08-20 16:50, pirms 6 gadiem
Jāsāk pakalpot, lai tiktu pa trepēm augšā!

  -2 [+] [-]

, 2019-08-20 16:50, pirms 6 gadiem
Vēl kādam ir jāieskaidro ka Gorkšs ir Indriksona mantinieks??
Vai beidzot jus tupp.. pieleks tas..

     [+] [-]

, 2019-08-20 16:51, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Man jau šķiet, ka tā vadītāja ielikšana bija tāda, ka viņš neko nesaprot, bet izrādās, ka priekšzināšanas bija gan, tad sākās atkal citas lietas!

Masturbēšana un šmekošana visiem sejā? Tā tu to domā? Patiesībā Gorkšs sev uzlika cilpu kaklā pēc futbola karjeras beigām! Nu nekas, nākamais prezis būs nevis ar vēlmi sakārtot, bet, što? Što ti hočeš? Un varēs visi atkal gaidīt klusībā labākus laikus, jo viņu pīderju neviens netramdīs kā Gorkšu. Visi varēs sist pa kabatām atkal.

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vissmieklīgāk lasīt putinosu tekstus, ka pendosi sagrāva PSRS ja krievi paši pirms pendosiem neatzītu Latvijas neatkarību 1991.gadā, tieši tāpat kā 1920.gadā...pendosi uz mums liktu mīksto, tieši tāpat 1943.gadā Teherānā un 1945 Potsdamā!
Tieši tā, jo viņu globālpolitika bija tāda kāda bija, un mūsu ģeopolitiskais izvietojums arī.
Tiesa viens attaisnojums viņiem ir gana spēcīgs u.t.i, ka viņi ļoti baidījās pēc PSRS sabrukuma ļoti iespējamai kodolieroču nonākšanai dažādu nelīdzsvarotu cilvēku (grupējumu, valstu) rokās. Patiesībā tas vis tam bija ļoti tuvu. Kaut gan dažas kodolieroču komponentes arī nonāca nevēlamu valstu un cilvēku rīcībā.

     [+] [-]

, 2019-08-20 16:53, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši tā, jo viņu globālpolitika bija tāda kāda bija, un mūsu ģeopolitiskais izvietojums arī.
Tiesa viens attaisnojums viņiem ir gana spēcīgs u.t.i, ka viņi ļoti baidījās pēc PSRS sabrukuma ļoti iespējamai kodolieroču nonākšanai dažādu nelīdzsvarotu cilvēku (grupējumu, valstu) rokās. Patiesībā tas vis tam bija ļoti tuvu. Kaut gan dažas kodolieroču komponentes arī nonāca nevēlamu valstu un cilvēku rīcībā.
1943 un 1945 Staļinam nebija kodolieroču...no Staļina bombas šie pirmo reizi nomīza 1950 Korejā!

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nē, tajos laikos Indriksons vienpersoniski visu stutēja un naudu notralināja....Skonto, Ķeizarmežš, Staicele tik vieni no naudas izmešanas avotiem!
atlikums no Indriksona valdīšanas, visur bankrots un reģionos nekā...
kaut kādu Gorkšu vainot ir dīvaini!
Latvijas futbola sabiedrība +/- visu to zināja, vai vismaz nojauta, bet tas viņiem netraucēja balsot par Indriksonu no termiņa uz termiņu. takā tā bija tāda futbola sabiedrības klusējoša piekrišana tam ko dara Indriksons, vai pat zināms atbalsts.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:56, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Iespējams, tieši tas ir iemesls futbola pagrimumam Latvijā, ja reiz atgriežamies pie sākotnējās tēmas. Gorkšs tāpat kā jebkurš vadītājs ir jāvērtē pēc darbiem. Tādi ir? Ja vadītājs nespēj sasniegt izvirzītos mērķus un viņam vienmēr citi vainīgi, tad tas nav labs vadītājs.
Kurā brīdī čalim bija iespēja kaut ko darīt? Ja katrus 2 mēnešus ir pa ārkārtas kongresam, kā var prasīt kaut kādu rezultātu?

     [+] [-]

, 2019-08-20 16:57, pirms 6 gadiem
KDubriks rakstīja: Masturbēšana un šmekošana visiem sejā? Tā tu to domā? Patiesībā Gorkšs sev uzlika cilpu kaklā pēc futbola karjeras beigām! Nu nekas, nākamais prezis būs nevis ar vēlmi sakārtot, bet, što? Što ti hočeš? Un varēs visi atkal gaidīt klusībā labākus laikus, jo viņu pīderju neviens netramdīs kā Gorkšu. Visi varēs sist pa kabatām atkal.
Nezinu aizkulises, bet redzu, ka Jums trūkst pacietības!

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 16:59, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: 1943 un 1945 Staļinam nebija kodolieroču...no Staļina bombas šie pirmo reizi nomīza 1950 Korejā!
Ja Teherānā un Jaltā nebūtu bijis Čerčils, kurš pret Staļinu nebija pozitīvi noskaņots, tad situācija būtu bijusi vel bēdīgāka, jo Rūzvelts vispār būtu gatavs Staļinam uzdāvināt lielāko daļu Eiropas tikai par to, lai viņš iesaistās karā pret Japānu.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 17:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Latvijas futbola sabiedrība +/- visu to zināja, vai vismaz nojauta, bet tas viņiem netraucēja balsot par Indriksonu no termiņa uz termiņu. takā tā bija tāda futbola sabiedrības klusējoša piekrišana tam ko dara Indriksons, vai pat zināms atbalsts.
šaubos vai viņi ko zināja, maz info no Indriksona laikiem. iespējams atmeta kādu kumosu , lai klusētu. to tik var izstāstīt, kas tur bijuši.
tie, kas pie Lipmana bija valdē ik pa laikam pasprēgāja, kā Balderis vai Liepiņš , pēc kā viņus izmeta no valdes. tagad atkal klusums un viss tiek pieņemts vienbalsīgi valdē...vienīgi Kurbada Pikāns kau ko sprēgā pretī, kas nav ne valdē , ne kur citur pie siles.

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:04, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Nezinu aizkulises, bet redzu, ka Jums trūkst pacietības!
Tieši pretēji! Esmu par Gorkšu! Un vēlos sagaidīt nākamās vēlēšanas un jaunās cerības Tagad ir ko apspriest, vēlāk varēsiet atkal klusēt un bubināt.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 17:04, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šaubos vai viņi ko zināja, maz info no Indriksona laikiem. iespējams atmeta kādu kumosu , lai klusētu. to tik var izstāstīt, kas tur bijuši.
tie, kas pie Lipmana bija valdē ik pa laikam pasprēgāja, kā Balderis vai Liepiņš , pēc kā viņus izmeta no valdes. tagad atkal klusums un viss tiek pieņemts vienbalsīgi valdē...vienīgi Kurbada Pikāns kau ko sprēgā pretī, kas nav ne valdē , ne kur citur pie siles.
Kas labāks pārvaldītājs- 1 vai komanda?

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja Teherānā un Jaltā nebūtu bijis Čerčils, kurš pret Staļinu nebija pozitīvi noskaņots, tad situācija būtu bijusi vel bēdīgāka, jo Rūzvelts vispār būtu gatavs Staļinam uzdāvināt lielāko daļu Eiropas tikai par to, lai viņš iesaistās karā pret Japānu.
esmu daudz skatījies dokumentālo par tiem laikiem . Rūzvelts bija impis un pendoss, viss ko varu pateikt...

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:06, pirms 6 gadiem
KDubriks rakstīja: Tieši pretēji! Esmu par Gorkšu! Un vēlos sagaidīt nākamās vēlēšanas un jaunās cerības Tagad ir ko apspriest, vēlāk varēsiet atkal klusēt un bubināt.
Ja ir nauda un vēlēšanās, tad nav jēgas bubināšanai!

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 17:06, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Kas labāks pārvaldītājs- 1 vai komanda?
ilgtermiņā tikai komanda var sasniegt rezultātus...

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 17:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esmu daudz skatījies dokumentālo par tiem laikiem . Rūzvelts bija impis un pendoss, viss ko varu pateikt...
Tagad VIASAT HISTORY laida dokumentālo seriālu, kurā daudzi vēsturiskie fakti un personāži tiek parādīti no cita vēsturiskā aspekta, nekā mums tika pasniegts daudzas desmitgades. Ļoti interesanti.

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: esmu daudz skatījies dokumentālo par tiem laikiem . Rūzvelts bija impis un pendoss, viss ko varu pateikt...
Vispār saproti, ka armijā dien dzīvi cilvēki?
Kā tu vari piespiest vāciešus karot pret vāciešiem?

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ilgtermiņā tikai komanda var sasniegt rezultātus...
Apple?

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:09, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tagad VIASAT HISTORY laida dokumentālo seriālu, kurā daudzi vēsturiskie fakti un personāži tiek parādīti no cita vēsturiskā aspekta, nekā mums tika pasniegts daudzas desmitgades. Ļoti interesanti.
Kam pieder tas viasat history?

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 17:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šaubos vai viņi ko zināja, maz info no Indriksona laikiem. iespējams atmeta kādu kumosu , lai klusētu. to tik var izstāstīt, kas tur bijuši.
tie, kas pie Lipmana bija valdē ik pa laikam pasprēgāja, kā Balderis vai Liepiņš , pēc kā viņus izmeta no valdes. tagad atkal klusums un viss tiek pieņemts vienbalsīgi valdē...vienīgi Kurbada Pikāns kau ko sprēgā pretī, kas nav ne valdē , ne kur citur pie siles.
Nu nav mums tā futbola saimniecība tik liela, lai futbola sabiedrība dzīvotu neziņā, kas ir kas šai sabiedrībā.
Visticamāk, ka tas viss bija izdevīgi, un tāpēc neko īpaši neiebilda. Zināmā mērā pat atbalstīja.

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:11, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Kam pieder tas viasat history?
Laikam zviedriem.

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:17, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Ja ir nauda un vēlēšanās, tad nav jēgas bubināšanai!
Daudziem ir vēlēšanās kļūt par LFF prezidentu, jo tur ir nauda! Ja nav vienots mehānisms par prezidentu var likt kaut ķirbi! Svarīga ir naudas sadale, nevis vienota ideja attīstībai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:21, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Vispār saproti, ka armijā dien dzīvi cilvēki?
Kā tu vari piespiest vāciešus karot pret vāciešiem?
vēsturē pilsoņu karš nav nekas ārkārtējs...
kaut kādi lokāli vispār ikdienišķa parādība.
ja par vāciešiem, tad vācieši(GDR) šāva nost pārbēdzējus uz (VFR).
Latvijā jau bija laiks, kad siroja Stučkas valdība. pārāk liela aizmugure bija komunistiem un Ulmaņa tuvredzība , lai tam pretotos...

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:22, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: vēsturē pilsoņu karš nav nekas ārkārtējs...
kaut kādi lokāli vispār ikdienišķa parādība.
ja par vāciešiem, tad vācieši(GDR) šāva nost pārbēdzējus uz (VFR).
Es nerunāju par pilsoņkariem! Es runāju par cilvēkiem un viņu izvēlēm?
Kā tev liekas, kuri pirmie pieteicās karot Eiropā pret Vāciju?

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:23, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Es nerunāju par pilsoņkariem! Es runāju par cilvēkiem un viņu izvēlēm?
Kā tev liekas, kuri pirmie pieteicās karot Eiropā pret Vāciju?
Laikam jau Polija...pēc tam formāli briti pieteica karu Hitleram. un sēdēja savā salā , kamēr Hitlers un Staļins sadala Poliju, bez sekām!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:26, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: [quote zelta_sietins]
+ ar Lietuvas zeltenēm darba jautājumus risināt
[/quote
A Tev puiši labāk patīk?tas tik liecina,ka Janka normāls vecis-komandējumā ari ar meitenēm izklaidējasneredzu nekā nosodāma
kuklavods kas ir Gorkšam?

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:27, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Laikam jau Polija...pēc tam formāli briti pieteica karu Hitleram. un sēdēja savā salā , kamēr Hitlers un Staļins sadala Poliju, bez sekām!
Nu vot, tad arī poļi pirmie pieteicās ASV armijā!
Tas nav kā vienā valstī, kur pat izcils raķešzinātnieks pabija koncentrācijas nometnē, jo vienkārši daži ar smadzenēm bija uz Jūs!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:29, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Nu vot, tad arī poļi pirmie pieteicās ASV armijā!
iespējams. bet krievi uztaisīja daudz spēcīgāku atbildi ar Polijas komunistu armijas izveidi. Kas nepiekrita palika Hatiņas bedrē...
britiem bija tikai politiķi rīcībā! iespējams tajā poļu armijā bija kādi 10% poļu, kā visās Baltijas frontēs, ko propagandēja par latviešu, igauņu un leišu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-08-20 17:37, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: es jau teicu,ka internetā neko nerakstīšu!pat Tavs čoms namgejs redz nesaka,a Tu gribi lai es izmuldos!bet nu kaut vai paseko tā v.i. dzīves gājumam,tur var izkost,kas par cilvēkiem aiz viņa stāv
pie mums demokrātija, nemīz!
kaut kur pa dzelteno presi rakāties slinkums.
delfināriju to pat par maksu uztaisījuši, vakar uzzināju no Nameja, kaut kādu sūdu iemeta lasīt par maksu!

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 17:39, pirms 6 gadiem
man gan vairāk interesē pirmā valdes sēdes daļa?? sportacentrs kā žurnālisti nebija klāt?? gribētu ko vairāk uzzināt par tiem mākoņiem kas tur savilkušies un kas tad tur īsti ir noticies. Dīvaini ka bijušais (gen seks) neko nav zinājis, vai varbūt jau no sākta gala nav gribējis zināt. vai tiešām neviens žirnālists nav bijis klāt????

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: iespējams. bet krievi uztaisīja daudz spēcīgāku atbildi ar Polijas komunistu armijas izveidi. Kas nepiekrita palika Hatiņas bedrē...
britiem bija tikai politiķi rīcībā! iespējams tajā poļu armijā bija kādi 10% poļu, kā visās Baltijas frontēs, ko propagandēja par latviešu, igauņu un leišu....
Labi, ka tagad poļi ir pavisam citā situācijā!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:41, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ilgtermiņā tikai komanda var sasniegt rezultātus...
Gorkšam ir komanda? Izskatās, ka nav.

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:42, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Labi, ka tagad poļi ir pavisam citā situācijā!
Polija ļoti labi atcerās kā viņus 1939 Hitlers un Staļins izvaroja, kamēr pendosi stāvēja malā un noraudzījās...
to mūsdienu putinasosiem nesaprast!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:42, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Labi, ka tagad poļi ir pavisam citā situācijā!
poļi tad tk pamatīgi aptaisījās, ka ņemuši mācību vērā. Eiropa aizvien ir pastulba. vatņiki - ir vnk vatņiki, ordas mantinieki.

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:43, pirms 6 gadiem
Omamma rakstīja: man gan vairāk interesē pirmā valdes sēdes daļa?? sportacentrs kā žurnālisti nebija klāt?? gribētu ko vairāk uzzināt par tiem mākoņiem kas tur savilkušies un kas tad tur īsti ir noticies. Dīvaini ka bijušais (gen seks) neko nav zinājis, vai varbūt jau no sākta gala nav gribējis zināt. vai tiešām neviens žirnālists nav bijis klāt????
Palasi Iļjas Poļakova tvītus... izskatās , kā tur bija jautri. Un vai Mežeckis par to nezināja???

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 17:43, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Gorkšam ir komanda? Izskatās, ka nav.
Jā, izskatās, ka nav. Nezinu visas nianses, bet laikam cerēja, ka visus ko ievēlēs būs par futbola attīstību, nevis demagoģiju. katrā ziņā diezgan debīli apgalvot , ka viņš tur velk un salicis savus cilvēkus!

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 17:44, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: poļi tad tk pamatīgi aptaisījās, ka ņemuši mācību vērā. Eiropa aizvien ir pastulba. vatņiki - ir vnk vatņiki, ordas mantinieki.
Principā visvairāk cietusī valsts! Bez izvēles iespējām!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Polija ļoti labi atcerās kā viņus 1939 Hitlers un Staļins izvaroja, kamēr pendosi stāvēja malā un noraudzījās...
to mūsdienu putinasosiem nesaprast!
viņi paši pamanījās kaut ko tur nošņāpt čehiem pirms tam

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: viņi paši pamanījās kaut ko tur nošņāpt čehiem pirms tam
iespējams. leiši jau ar Viļņu no krieviem ieguva pēc Polijas sadales...un krievi izvietoja savu armiju Latvijas dienvidos!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:48, pirms 6 gadiem
Gorkš, izvelc visus tos shēmotājus! Biedri vēlās zināt savus varoņus! Indriksons, Mežeckis, Žuks, Bakmanis, Mihelsons, Engelis, Diriktorenko, Gaidels nu un protams Pukinski!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:50, pirms 6 gadiem
Ja tā paskatās, tad tie sadalīšanas kari jau bija arī pēc 45 gada, bet tur neviens negaidīja, bet uzreiz sāka karadarbību(Koreja, utt ar savējo rokām gan)
Kā redzams, tad nekādu labumu tas nav nesis!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: iespējams. leiši jau ar Viļņu no krieviem ieguva pēc Polijas sadales...un krievi izvietoja savu armiju Latvijas dienvidos!
tāpēc jau 2pk ir 1pk turpinājums, poļi paši pēc 1pk izkarojās un savāca teritorijas, Viļņa tika leišiem atņemta, bet 1938 vēl no čehiem nošņāpa gabalu, par ko dārgi samaksāja. Bet ok, tā ir vēsture, tagad teritoriālu strīdu nav poļiem ne pret leišiem ne ukraiņiem, čehiem viņi atvainojās un mācības ņēmuši vērā, tas ir būtiskākais.

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:53, pirms 6 gadiem
Tomēr laikam cilvēki biški gudrāki palikuši, ka ar artilēriju labāk lauksaimniecības zemi nepiesārņot!
Vismaz to ņēmuši vērā! Zeme ir tik cik ir un cilvēku mazāk nepaliek!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:55, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: viņi paši pamanījās kaut ko tur nošņāpt čehiem pirms tam
es varbūt ko jaucu, bet 50-60.gados, kad PSRS robežas zīmēja , Lietuvai piedāvāja pārņemt Kēnigsbergu, viņi atteicās...
Ukraina paņēma Krimu tad un tagad par to maksā....
tāpāt visi citi konflikti 1990 sākumā ir PSRS sekas, kas mākslīgi savilka robežas un pateica , kam kur dzīvot...
p.s. lai nebūtu priekš vateņiem tikai PSRS slikta, tādas pašas huiņas darīja citas impērijas. briti Indija-Pakistāna, franči Āfrikā, pendosi Āzijā u.t.t.

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:57, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tāpēc jau 2pk ir 1pk turpinājums, poļi paši pēc 1pk izkarojās un savāca teritorijas, Viļņa tika leišiem atņemta, bet 1938 vēl no čehiem nošņāpa gabalu, par ko dārgi samaksāja. Bet ok, tā ir vēsture, tagad teritoriālu strīdu nav poļiem ne pret leišiem ne ukraiņiem, čehiem viņi atvainojās un mācības ņēmuši vērā, tas ir būtiskākais.
iespējams oficāli, ka nav. nezinu. bet putinasosi leišiem neformāli izvirza pretenzijas par Viļņu...tipa sēžat un netiršat par Krimu!

     [+] [-]

, 2019-08-20 17:58, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es varbūt ko jaucu, bet 50-60.gados, kad PSRS robežas zīmēja , Lietuvai piedāvāja pārņemt Kēnigsbergu, viņi atteicās...
Ukraina paņēma Krimu tad un tagad par to maksā....
tāpāt visi citi konflikti 1990 sākumā ir PSRS sekas, kas mākslīgi savilka robežas un pateica , kam kur dzīvot...
p.s. lai nebūtu priekš vateņiem tikai PSRS slikta, tādas pašas huiņas darīja citas impērijas. briti Indija-Pakistāna, franči Āfrikā, pendosi Āzijā u.t.t.
Par Kenigsbergu nezinu.
Ukraina maksātu arī bez Krimas, raška bez viņiem nevar, jo tad pazūd viņu izlielītā "tūkstotsgadu vēsture".
daži konflikti ir mākslīgi, daži vnk tautas apspiešana (piem čečeni) un etniskie kā Karabahs

     [+] [-]

, 2019-08-20 18:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: iespējams oficāli, ka nav. nezinu. bet putinasosi leišiem neformāli izvirza pretenzijas par Viļņu...tipa sēžat un netiršat par Krimu!
putinoīdi vispār visus esot izvilkuši no alām, apģērbuši, pabarojuši iemācījuši staigāt, strādāt un dzīvot, kā arī sadāvinājuši teritorijas. To viņiem zombē ik dienu, lai gan Viļņa ir leišu un poļu jautājums, kāda nahren viņiem tur daļa?
oficiāli nav, bet liela daļa cienījamu zinātnieku tā uzskata, nevis plakanās zemes stūmēji, bet cilvēki ar vārdu. tas protams diskutabls jautājums.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 18:20, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Par Kenigsbergu nezinu.
Ukraina maksātu arī bez Krimas, raška bez viņiem nevar, jo tad pazūd viņu izlielītā "tūkstotsgadu vēsture".
daži konflikti ir mākslīgi, daži vnk tautas apspiešana (piem čečeni) un etniskie kā Karabahs
90.gados jau formāli to PSRS atlaida, bet visur palika PSRS armija, maz info ir par tiem laikiem, kas un kā notika visās republikās...pie mums jau īpasi labi ar negāja, kamēr krieveļus izmetām ārā 1994.gadā, provokācijas nepartraukti taisīja.

  -3 [+] [-]

, 2019-08-20 18:22, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Ja darbinieki pamet vadītāju "zem tanka", tad vainīgs vadītājs vai darbinieki? Vai arī abi?
Vadītājs, jo viņš izvēlas darbiniekus.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 18:24, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: putinoīdi vispār visus esot izvilkuši no alām, apģērbuši, pabarojuši iemācījuši staigāt, strādāt un dzīvot, kā arī sadāvinājuši teritorijas. To viņiem zombē ik dienu, lai gan Viļņa ir leišu un poļu jautājums, kāda nahren viņiem tur daļa?
oficiāli nav, bet liela daļa cienījamu zinātnieku tā uzskata, nevis plakanās zemes stūmēji, bet cilvēki ar vārdu. tas protams diskutabls jautājums.
neviena Eiropas valsts negrimst savā vēsturē, bet domā par nākotni....
putinasosi nav eiropa, kas uz katra stūra kladzina cik labi bija Krievijas impērijā un PSRS un apkārušies ar tiem simboliem okupē citas valstis!

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 18:37, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Vadītājs, jo viņš izvēlas darbiniekus.
Valdi viņam "piespēlēja" biedri , darbinieki palikuši no iepriekšēja vadoņa

     [+] [-]

, 2019-08-20 18:43, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: neviena Eiropas valsts negrimst savā vēsturē, bet domā par nākotni....
putinasosi nav eiropa, kas uz katra stūra kladzina cik labi bija Krievijas impērijā un PSRS un apkārušies ar tiem simboliem okupē citas valstis!
es nekad neesmu sapratis, kāpēc tik liela idiotu koncentrācija tieši tajā teritorijā, mūsdienās kad vārti vaļā, info pieejama.
nē plātās ar uzvaru karā, kur amerikosi šos pabaroja, apģērba, iedeva dzelžus un ari tad 10 sovjeti krita, lai nomočītu vienu frici.

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 18:53, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es nekad neesmu sapratis, kāpēc tik liela idiotu koncentrācija tieši tajā teritorijā, mūsdienās kad vārti vaļā, info pieejama.
nē plātās ar uzvaru karā, kur amerikosi šos pabaroja, apģērba, iedeva dzelžus un ari tad 10 sovjeti krita, lai nomočītu vienu frici.
ar kaut ko jau jāpabaro...

     [+] [-]

, 2019-08-20 18:54, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: es nekad neesmu sapratis, kāpēc tik liela idiotu koncentrācija tieši tajā teritorijā, mūsdienās kad vārti vaļā, info pieejama.
nē plātās ar uzvaru karā, kur amerikosi šos pabaroja, apģērba, iedeva dzelžus un ari tad 10 sovjeti krita, lai nomočītu vienu frici.
Kāpēc idioti? Slinki, negrib mācīties, negrib pakalpot!
Tāpēc jau galvenais tur naudu savās rokās!

  -1 [+] [-]

, 2019-08-20 18:57, pirms 6 gadiem
Es jau domāju, ka tuvākajos 20 gados ķīnietis izdzīs to slinkumu, negribēšanu mācīties un pakalpot! Ne man to lemt, kā būs!

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 19:00, pirms 6 gadiem
datmons rakstīja: Es jau domāju, ka tuvākajos 20 gados ķīnietis izdzīs to slinkumu, negribēšanu mācīties un pakalpot! Ne man to lemt, kā būs!
ķīnietis tāds pats iekarotājs , kā citi iekarotāji....nekas nav manījies!
tas , ka otrā pasaules karā japoškas šiem sadeva pa tirsu, šiem kremt joprojām....

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 19:18, pirms 6 gadiem
Mafija ir nemīrstīga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 20:42, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nuu vecīt,te nu Tu kļūdies vai izliecies neredzam baļķi tā jau visumā labi šodien raksti,bet visa šodienas LR balstās uz gaudošanu par vēsturijo nekā cita jau šai zagļu kliķei nav ko piedāvāt!!!ja jāatmet vēsturiskie pāridarijumi,tad šis zagļu patijas ir tukšas kā uzpūsts burbulis!nu bet cilvēkiem jau patīk,ja iet un balsoun pēc tam atkal nīd-tipa atkal zaglus savēlējām
tādi kā tu gaudo...laiks no tādiem gaudotājiem un padomju slavinātājiem atbrīvoties! kas dzer lētu alu, skatās krievu tv un tirš!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-08-20 21:45, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: par okupāciju gaudo tādi kā Tu,velti uz mani vel atkal virsū!Gaudošana par 100 gadus seniem notikumiem nav nekāda skatīšanās nākotnē!!
un es neatbilstu nevienai no tavām 3 uzskaitītajām pazīmēm!Tirs šeit pārsvarā tu ar saviem domubiedriem,no manis rupjību varat tik kā atbildi sagaidīt!
gaudotāji un nīdekļi esat,tādi ari paliksiet
nekā cita jau jums nav,ko par argumentiem izmantot-tas sen jau ir pamanītsželošanās par seniem pāridarījumiem,tupjības un preteklības
tas, ka cirvis esi nav visu laiku jāatgādina!
ne jau es gaudoju, bet tādi kā Tu putinasosi cik viss zajabis bija padomijā....

     [+] [-]

, 2019-08-20 21:46, pirms 6 gadiem
artems_bruvers_1007752319333492 rakstīja: Visam tam ir loģisks izskaidrojums, Vāciem, Frančiem, Itāļiem un t.t. vislielākie draudi ir Eiropas afroislamizācija un musļiku terorisms, tāpēc viņi ir gatavi atbalstīt un konsolidēties vai vismaz netraucēt JEBKURAM, kurš kaut kādā veidā, tiešā vai netiešā, cenšas tam pretdarboties Afroislamizāciju veicina liberasti, Putins ir pret liberastiem, značit savējais! Līdz ar to, viss pārējais, PSRS hipotētiska atjaunošana, Ukraina, Krievu smilkstošā demokrātiskā opozīcija, Rietumeiropietim parastajam ir PO BARABANU!
protams, šoreiz piekrītu, tie izlepušie demokrāti, nekad nav dzīvojuši zem krievu zābaka...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-08-20 23:26, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: Zaipim toties labāk patiktu,ja amatā ieliktu kādu,kas ar puisīšiem spēlējaska tik nav čekists
nu gan galējības, itkā pasaulē nav normālu cilvēku

     [+] [-]

, 2019-08-20 23:27, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: reāli žēl tevis un Tev līddzīgotas zābaks gan jūs ir smagi spaidījis,vēl tagad raudat par tomēs ar Burtu gan tādi kā izredzētie-zābaks mūs nespaidija,okupāciju ar nejutām
un tu vēl saki,ka latvieši skatās uz priekšu,nevis atpakaļ
tev būs sarežģīti saprast, bet arī zinot vēsturi, interesējoties par to, var skatīties uz priekšu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-08-21 00:25, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu jau atkal lavierēšanavieni piesaucot vēsturi,tātad skatās atpakaļ.otri piesaucot vēsturi,tikai interesējas par to,bet sdkatās redz uz priekšu
un vispār es nerunāju par tavu vai manu interesi par vēsturi,bet par valsts politikuun man liekas,ka zaipis ari par valsts politiku runāja
klau, tev viss ir lavierēšana, pats beigās pārlavierēsies, ja reiz interesēšanās par vēsturi ir lavierēšana

     [+] [-]

, 2019-08-21 00:29, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: nu jau atkal lavierēšanavieni piesaucot vēsturi,tātad skatās atpakaļ.otri piesaucot vēsturi,tikai interesējas par to,bet sdkatās redz uz priekšu
un vispār es nerunāju par tavu vai manu interesi par vēsturi,bet par valsts politikuun man liekas,ka zaipis ari par valsts politiku runāja
mūsu valsts politika ir ES un NATO, nevis vatastāna...
kā tas notiek, jau cits jautājums!
man nav ne mazākās vēlmes atgriezties vatņiku jūgā ....
par burta piesaukšanu tavā vateņu retorikā tik var ieņirgt, kurš sēž Francijā uz pabalstiem!

     [+] [-]

, 2019-08-21 00:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: mūsu valsts politika ir ES un NATO, nevis vatastāna...
kā tas notiek, jau cits jautājums!
man nav ne mazākās vēlmes atgriezties vatņiku jūgā ....
par burta piesaukšanu tavā vateņu retorikā tik var ieņirgt, kurš sēž Francijā uz pabalstiem!
ļoņa jau vispār ir interesants, te kādu laiku atpakaļ rēja ka mēs netēmā runājot, politika u.t.t., cik viņam žēl mūsu, bet Tjoma, kurš regulāri tirš par politiku un visu citu ir pareizais, tam ne vārda nav spējīgs pateikt, tiek pieziepēties

  -1 [+] [-]

, 2019-08-21 00:56, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ļoņa jau vispār ir interesants, te kādu laiku atpakaļ rēja ka mēs netēmā runājot, politika u.t.t., cik viņam žēl mūsu, bet Tjoma, kurš regulāri tirš par politiku un visu citu ir pareizais, tam ne vārda nav spējīgs pateikt, tiek pieziepēties
es par daudz ko netēmā runāju...
bet tādu tiršanu no vatņikiem neciešu!
viens Francijā sēž, otrs Rīgā tirš un Ždanoka pirž eiroparlamentā! vispirms šos vajag uz vatastānu izsūtīt! lai izbauda huilo režīmu, nevis barojas no ES un NATO. priduri!

  -1 [+] [-]

, 2019-08-21 00:58, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es par daudz ko netēmā runāju...
bet tādu tiršanu no vatņikiem neciešu!
viens Francijā sēž, otrs Rīgā tirš un Ždanoka pirš eiroparlamentā! vispirms šos vajag uz vatastānu izsūtīt!
padumjās laiki šiem ir bijuši lieliski, tā ar nesaprotu ko mokās sliktajā Latvijā un vēl sliktākajā Francijā, ja cars rusņu ved tieši uz pēeseres, tak palēkdamies varēja tur tagad aizskriet un baudīt laimi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-08-21 09:38, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: paskaties uz Tjomas toni komentāros un uz savu...varbūt sapratīsi atšķirību,varbūt ne...zini kā-vienam galva lai domātu,citam lai cepuri nēsātu
tad tonis pie vainas, kāpēc tu viņam pielaizies un šis drīkst maukt offtopiku

     [+] [-]

, 2019-08-21 09:40, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: ko piepis man to,ko neesmu teicis??nafig man Tevi būtu jāželo???nu patīk Tev gaudot par vateņiem,gaudotā tak tava dzīve
tavā dzīvē tu gaudo līdzi man

     [+] [-]

, 2019-08-21 10:06, pirms 6 gadiem
lonja rakstīja: [quote zaipis]
mūsu valsts politika ir ES un NATO, nevis vatastāna...
kā tas notiek, jau cits jautājums!
man nav ne mazākās vēlmes atgriezties vatņiku jūgā ....
par burta piesaukšanu tavā vateņu retorikā tik var ieņirgt, kurš sēž Francijā uz pabalstiem!
NATO ir briesmīgājks okupantu un slepkavu kantoris par šodienas RUS,tātad slepkavot ir ari Tavas valsts politika,tā sanāk???ja pats atbalsti slepkavas un okupantus,ko tad nīdi,ja citi pret Tevi izturas tāpat?
kas ir vateņu retorika?tavas slimīgās fantāzijas auglis???
Tu vēl par apspiestajiem tibetiešiem no Ķīnas vari demonstrācijās iet...
un par Kašmiras neatkarību iestāties!
bet nu skaidri pateici, Latvija nav Tava valsts! krievu gnīda esi....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-08-21 15:53, pirms 6 gadiem
Dainis1998 rakstīja: Mežeckis bija labākais, kas ar LV futbolu jebkad bija noticis!
A man jau likās, ka labākais bija dalība EURO 2004! Izrādās nekā - Mežeckis

     [+] [-]

, 2019-08-21 16:04, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Gorkšs tāpat kā jebkurš vadītājs ir jāvērtē pēc darbiem. Tādi ir? Ja vadītājs nespēj sasniegt izvirzītos mērķus un viņam vienmēr citi vainīgi, tad tas nav labs vadītājs.
Zelta vārdi. Pavērtējam pēc šiem vārdiem vispirms iepriekšējo LFF vadību par atskaites punktu ņemot, piemēram, 2017. gadu