Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3
Autors: Ints Megnis

Kazakevičs kļuvis par Latvijas futbola izlases galveno treneri

Kazakevičs kļuvis par Latvijas futbola izlases galveno treneri
Dainis Kazakevičs. Foto: Latvijas Futbola federācija

Par Latvijas futbola izlases galveno treneri pirmdien Latvijas Futbola federācijas (LFF) valdes sēdē iecelts organizācijas sporta direktors un U21 valstsvienības vadītājs Dainis Kazakevičs.

Pašlaik 38 gadus vecais speciālists U21 izlasi vadījis kopš 2013. gada, līdztekus tam kopš 2012. gada pildot arī sporta direktora pienākumus. LFF valde uzdevusi ar Kazakeviču noslēgt trīs gadu darba līgumu. Tāpat LFF vadība uzsāk jauna LFF sporta direktora pienākumu veicēja meklējumus, kā arī strādās pie jauna Latvijas U21 izlases galvenā trenera meklēšanas.

Pirms darba LFF Kazakevičs ilgstoši bija futbola kluba "Jelgava" galvenais treneris

LFF valde nolēmusi pārtraukt darba attiecības ar līdzšinējo Latvijas nacionālās izlases galveno treneri Slavišu Stojanoviču, kurš amatā bija kopš pagājušā gada 1. marta. Stojanoviča vadībā Latvijas izlase zaudēja pirmajās deviņās Eiropas čempionāta kvalifikācijas turnīra spēlēs, bet karjeru ar izlasi noslēdza uz pozitīvas nots, jo pērn 19. novembrī ar 1:0 negaidīti tika pieveikta Austrija.

Kā janvārī vēstīja izdevums "Sporta Avīze", Stojanovičs līdz šim ik mēnesi atalgojumā saņēma 11 000 eiro, bet, sākot ar 2020. gadu, tas pieauga vēl par trim tūkstošiem. Tāpat Stojanovičam Latvijā tiek apmaksāti uzturēšanās izdevumi, bet, priekšlaicīgi pārtraucot darba līgumu, viņš saņems 150 000 eiro.

Latvijas futbola izlases galvenie treneri

GadiTreneris
1992–1997Jānis Gilis
1998–1999Revazs Dzodzuašvili
1999–2001Gerijs Džonsons
2001–2004Aleksandrs Starkovs
2004–2007Jurijs Andrejevs
2007–2013Aleksandrs Starkovs
2013–2017Marians Pahars
2017–2018Aleksandrs Starkovs
2018Miksu Pātelainens
2019–2020Slaviša Stojanovičs
2020–Dainis Kazakevičs

Izmantotie resursi:
https://lff.lv/zinas/12413/dainis-k...


, 2020-01-20 12:28, pirms 6 gadiem
Malači futbols turpinās grimt vēl dziļāk👍
, 2020-01-20 12:29, pirms 6 gadiem
Tūlīt sāksies!
, 2020-01-20 12:30, pirms 6 gadiem
Zeme atveries, tālāk vairs nav kur.
, 2020-01-20 12:31, pirms 6 gadiem
Tas ir tikai loģiski no shēmotāju puses, kas atkal tikuši pie varas
, 2020-01-20 12:31, pirms 6 gadiem
Nezināju, ka Dainim ir 38 gadi, biju domājis vienmēr +50.. Johaidi...
, 2020-01-20 12:32, pirms 6 gadiem
Tad jau labāk Starkovs būtu atgriezies
, 2020-01-20 12:32, pirms 6 gadiem
Biju pārliecināts, ka tas ir neizdevies joks, kad Kazakeviču minēja starp potenciālajiem kandidātiem...
Slēpts komentārs: biskaps
, 2020-01-20 12:32, pirms 6 gadiem
Šitais mūdzis pa blatu visur ir ticis ! 😁
, 2020-01-20 12:32, pirms 6 gadiem
BET365 rakstīja: Nezināju, ka Dainim ir 38 gadi, biju domājis vienmēr +50.. Johaidi...
Es arī šokā esmu par viņa vecumu
, 2020-01-20 12:33, pirms 6 gadiem
Lielākais pārsteigums - Kazakēvičam ir tikai 38 gadi

Vienīgais pozitīvais, patiešām vienīgais - Tamazs nav treneris.
Citas pozitīvas lietas grūti redzēt. Ja skatās objektīvi un pragmatiski, tad tieši šobrīd ir pilnīgi vienalga, kas trenē izlasi, jo jānāk pārmaiņām saimniecībā un spēlētēju selekcijā. Kad sakārtos sistēmu, tad vajadzēs nopietni domāt par rezultātu. Tieši tagad izlases treneris atbilst futbola sistēmas līmenim.
, 2020-01-20 12:33, pirms 6 gadiem
Par Latvijas futbola federācijas galveno treneri pirmdien Latvijas Futbola federācijas (LFF) valdes sēdē iecelts  .Šitais jau trenes futbola federāciju 🤯. Bet ta jau malači ,varbut vispar met mieru tam futbolam?
, 2020-01-20 12:36, pirms 6 gadiem
Ārprāsts, Dainim pašam neliekas, ka viņš neatbilst nekādiem standartiem kā izlases galvenais treneris? Pilnīdi sapuvusi organizācija ir LFF.
, 2020-01-20 12:36, pirms 6 gadiem
galdniecins rakstīja: Par Latvijas futbola federācijas galveno treneri pirmdien Latvijas Futbola federācijas (LFF) valdes sēdē iecelts  .Šitais jau trenes futbola federāciju 🤯. Bet ta jau malači ,varbut vispar met mieru tam futbolam?
un tā nav vienīgā kļūda pirmajā rindkopā
, 2020-01-20 12:37, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Prieks par Daini, cerams izdosies aizvērt mutes daudziem.
ka tik pašam nebūs jāaizveras
, 2020-01-20 12:38, pirms 6 gadiem
Pats smieklīgākais ir, ka slēdz 3 (!) gadu līgumu. Tas pie tā, ka pēdējie 2 - Starkovs, Stojanovičs tiek atlaisti pirms beidzas termiņš - līdz ar ko tiek pie pamatīgām kompensācijām. Izskatās īpaši tālredzīgs lēmums.
, 2020-01-20 12:39, pirms 6 gadiem
Lūdzu iekopēt šo Valdes sastāvu, lai atceramies kam izteikt pateicību
, 2020-01-20 12:39, pirms 6 gadiem
galdniecins rakstīja: Par Latvijas futbola federācijas galveno treneri pirmdien Latvijas Futbola federācijas (LFF) valdes sēdē iecelts  .Šitais jau trenes futbola federāciju 🤯. Bet ta jau malači ,varbut vispar met mieru tam futbolam?
Megnis atkal šmigo!
, 2020-01-20 12:39, pirms 6 gadiem
Mēs jau sen to bijām pelnījuši
, 2020-01-20 12:41, pirms 6 gadiem
Vilšanās.. Bet laikam loģiskākais solis lff nabagmājā. Kāpēc nav jaunas sejas Latvijas futbola treneru ziņā?
, 2020-01-20 12:41, pirms 6 gadiem
ahhahahahahahhaah
, 2020-01-20 12:44, pirms 6 gadiem
Nopietni?? Maksimums ko vinam var dot trenēt ir FK VIOLA

Ar šo Latvijas fubols ir miris
, 2020-01-20 12:45, pirms 6 gadiem
Kauns
Slēpts komentārs: biskaps
, 2020-01-20 12:46, pirms 6 gadiem
Shoks! 38 gadi??? Kaa min 55!
, 2020-01-20 12:47, pirms 6 gadiem
Vai kāda Tamazam tagad škrobe..
, 2020-01-20 12:47, pirms 6 gadiem
Onka rakstīja: Pats smieklīgākais ir, ka slēdz 3 (!) gadu līgumu. Tas pie tā, ka pēdējie 2 - Starkovs, Stojanovičs tiek atlaisti pirms beidzas termiņš - līdz ar ko tiek pie pamatīgām kompensācijām. Izskatās īpaši tālredzīgs lēmums.
Mjā, tā izskatās... Interesanti, kāda summa ir iekļauta līgumā par kompensāciju atlaišanas gadījumā?
, 2020-01-20 12:48, pirms 6 gadiem
Mī un žē
, 2020-01-20 12:48, pirms 6 gadiem
Bet nopietni tauta, kāpēc tāds cepiens? Kāda beigu beigās starpība, kurš tos San Marino līmeņa izlases kadrus trenēs?
, 2020-01-20 12:49, pirms 6 gadiem
Kaza-kivičs!
, 2020-01-20 12:50, pirms 6 gadiem
piiizda
, 2020-01-20 12:51, pirms 6 gadiem
Stojanovičs labi uzvārījies. Knapi gadu pastrādāja ar katastrofāliem rezultātiem un 150+ stabi kabatā. Bet treneriem no augstāka plauktiņa, redz, naudas nav.
, 2020-01-20 12:52, pirms 6 gadiem
Slaviša labi iekas3ja, principà jebkuru klaunu no ielas ieliekot vietànpar puscenu, rezultàti būtu tādi paši
, 2020-01-20 12:55, pirms 6 gadiem
Kāpēc atkal jāslēdz uz 3 gadiem līgums? Labi, saprotams, ka te nebūs 150k par līguma laušanu, bet nu tomēr...
, 2020-01-20 12:56, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Stojanovičs labi uzvārījies. Knapi gadu pastrādāja ar katastrofāliem rezultātiem un 150+ stabi kabatā. Bet treneriem no augstāka plauktiņa, redz, naudas nav.
nekas, tagad uz daiņelu visu atpelnīs
, 2020-01-20 12:57, pirms 6 gadiem
ta beidzot. domāju , ka nomīzīs LFF
, 2020-01-20 12:57, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Vai kāda Tamazam tagad škrobe..
tad labāk būtu viņš
, 2020-01-20 13:00, pirms 6 gadiem
Vins tacu U izlases pat neparata trenet. Ko vins ar pieaugusajiem daris?

Un, tikai 38 gadi???
, 2020-01-20 13:01, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tad labāk būtu viņš
Atlaidīs Daini pēc pirmā cikla un būs Kamazs
, 2020-01-20 13:01, pirms 6 gadiem
Mafiju vajag boikotēt
, 2020-01-20 13:02, pirms 6 gadiem
Nākotne būs rožanai..no paša zemāka punkta pat neizplaukušam slotas kātam būtu vērojams progress
, 2020-01-20 13:03, pirms 6 gadiem
LFF valde turpina ņirgāties par mūsu futbolu! Vājprāts iecelt šo dārzeni par izlases galveno treneri!
Gaidu Stojanoviča komentārus!
, 2020-01-20 13:03, pirms 6 gadiem
Nu nezinu, man liekas Pertija bija vispiemērotākais kandidāts vadīt mūsu izlasi
, 2020-01-20 13:04, pirms 6 gadiem
Bet vai futbols paliks progresīvāks? Tāds ir jautājums. Sliktāk droši vien nebūs. Varbūt būsim konkurētspējīgi pret Andoru un Fērām.
, 2020-01-20 13:05, pirms 6 gadiem
Paharu nevarēja pierunāt?
, 2020-01-20 13:07, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Bet nopietni tauta, kāpēc tāds cepiens? Kāda beigu beigās starpība, kurš tos San Marino līmeņa izlases kadrus trenēs?
Šoreiz gan Tev nepiekritīšu.
Laba menedžera īpašība (jebkurā jomā, ne tikai sportā) ir spēja pat visdrausmīgākās kvalitātes kolektīvu padarīt kaut par procentiņiem nez... 5iem labāku. Kaut vai tik nedaudz.
Vai Kazakēvičš ņemts ar tādu domu?
Diemžēl liekas, ka ne.
Ņemts ar domu par lieka eiro ietaupīšanu.
Un tas jau, diemžēl, izskatās pēc baltā karoga izmešanas. Sak, ja nav, tad nav un nevajag arī. Saprotu tādu attieksmi no muļķumā panīkušiem komentētājiem internetā, bet ne jau no sporta veida federācijas.

Kur tas dzirdēts, ka grūtībās nonākusi izlase/klubs nevis meklē pēc iespējas spēcīgāku menedžeri, kurš izvilktu no mēsliem, bet gan izkar balto karogu?!?
Piedodiet par (iespējami dumju salīdzinājumu), bet tas ir aptuveni sekojoši: teiksim, Skotijas, vai Izraēlas izlase saprot, ka nespēj iekļūt finālturnīros un atmet ar roku. Sak, ja nav, tad nav, ietaupam naudu un dodam izlasi trenēt kādam junioru trenerim.

Mēs šādi audzināsim pieredzējušus, savus trenerus? Nu labi.
Uz kurieni mēs viņus audzināsim? Mērķauditorija ir kas tieši?
Jāaudzina ir savus bērnu trenerus!!! Kvalifikācijas, pieredzes apmaiņas programmās.
Nevis nacionālā izlase jāizmanto kā treneru pieredzes gūšanas baltā izmēģinājumu pelīte!!!

Kkāda dimbā. Kurš šito visu valdē izdomāja???
, 2020-01-20 13:07, pirms 6 gadiem
Ja tā paskatās, mums nav bijis neviens nopietns izlases treneris ar svaru. Daži padomju veči šad tad izspieda sulu, bet tagad tas vairs nestrādā. Izlase arī palikusi vājāka. Ārzemju treneri ir diskreditēti, varbūt pat apzināti, lai vietējie varētu darboties.
, 2020-01-20 13:07, pirms 6 gadiem
Briesmīgi.....
, 2020-01-20 13:08, pirms 6 gadiem
mxs rakstīja: un tā nav vienīgā kļūda pirmajā rindkopā
Kāds Latvijā sports, tāda arī žurnālistika - viss amatieru līmenī.
, 2020-01-20 13:09, pirms 6 gadiem
Un kāds ir atlaišanas pamatojums? Par dārgu? Vai federācija mēģināja vienoties ar Stojanoviču par mazāku atalgojumu? Man nepatīk, ka tā izdarās ar treneriem. Ne Starkova, ne Stojanoviča gadījumā. Secinājums viens - LFF ir neuzticami partneri, kuri lauž noslēgtos līgumus. Kurš ar tādiem vēl gribēs sadarboties?
, 2020-01-20 13:10, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Un kāds ir atlaišanas pamatojums? Par dārgu? Vai federācija mēģināja vienoties ar Stojanoviču par mazāku atalgojumu? Man nepatīk, ka tā izdarās ar treneriem. Ne Starkova, ne Stojanoviča gadījumā. Secinājums viens - LFF ir neuzticami partneri, kuri lauž noslēgtos līgumus. Kurš ar tādiem vēl gribēs sadarboties?
Tas jau speciāli, lai labi treneri Latvijas virzienā pat neskatītos, un varētu savējiem siltas vietiņas izkārtot.
, 2020-01-20 13:12, pirms 6 gadiem
Cirks turpinās.No lauķeļa komandas treneri par izlases treneri.Tas ir iespējams tikai LV.
, 2020-01-20 13:14, pirms 6 gadiem
Šobrīd ir principā vienalga, kas šajā amatā sēž. Slaviša, Dainis, vai Serjoga no Maskavas forštates. Bet kāpēc šādā situācijā slēgt līgumu uz 3 gadiem?
, 2020-01-20 13:16, pirms 6 gadiem
jebak , jebak !!!
, 2020-01-20 13:18, pirms 6 gadiem
Ļoti skumjš brīdis Latvijas futbolam. Tiešām necerēju, ka baumas apstiprināsies. Ļoti žēl, ka ietaupīt naudu bija svarīgāk, kā saglabāt cieņu un cerību...
, 2020-01-20 13:19, pirms 6 gadiem
Patiesiba nopietms jautajums. Par kadiem nopelniem un spejam vinam sis amats ir iedots? Kadas bija alternativas?
, 2020-01-20 13:22, pirms 6 gadiem
Dir**!! Šitā latviešu mentalitāte un domāšana maksimums gadu ilgā nākotnē! Es šokā! Pilnīgi liekas, ka LFF nemaz nelasija un nesastādīja līgumu ar Stojanoviču, jo visiem baigais šoks, ka tik daudz maksā un vēl vairāk būtu bijis jāmaksā. Tajā mirklī, kad parakstīja līgumu, bija zināms, no kurienes maksās algu pēc gada?! Nu nē tak! Mainat, cik gribat tos trenerus un maļaties savā sulā, ja negribas neko uzlabot! Te vajadzēja ārzemju treneri, kurš iedziļinās visā sistēmā un dod labumu ne tikai izlasei,jo tas jau ir darbs ar sistēmai cauri izgajusiem spēlētājiem, pieaugušiem spēlētājiem, bet jāmaina treniņu process un viss pārējais jau no sistēmas apakšas. Cilvēks, kurš nācis no šīs degeneretas sistēmas, neko neizmainīs. Protams, ka tāds treneris maksās naudu. Labu naudu. Reāli, kauns par visu šito balagānu. Turpināšu neskatīties un nejust līdzi izlasei. Nožēlojami.
, 2020-01-20 13:23, pirms 6 gadiem
Jepal....šitais ļumīgais ielīdīs kur vien vajag....Lff konkrēta sūdbedre
, 2020-01-20 13:25, pirms 6 gadiem
Un vēl! Varētu uzreiz arī iemest līguma atrunāto kompensāciju par tā lauzšanu?! Lai nav tā kā ar Slavišu, ka pēdējā brīdī izrādās, ka tak 150k jāmaksā. Te arī tāds pats smirdeklis liekās, jo izlasei, kurai nav patstāvīga trenera, parakstīt līgumu uz 3 gadiem???? Ko?? Tur noteikti Dainitim laba summa būs, ja nāksies lauzt no LFF puses.
, 2020-01-20 13:30, pirms 6 gadiem
Āzi par dārznieku???
, 2020-01-20 13:31, pirms 6 gadiem
Spirta centrs aizmirsa pierakstīt, ka Stajanovičš atlaists ar SMS palīdzību, absurds
, 2020-01-20 13:32, pirms 6 gadiem
ST2 rakstīja: Shoks! 38 gadi??? Kaa min 55!
Opis konkrēts. Jeb..al. Kādi 38?? Penzis joptv
, 2020-01-20 13:33, pirms 6 gadiem
D-Mob rakstīja: Spirta centrs aizmirsa pierakstīt, ka Stajanovičš atlaists ar SMS palīdzību, absurds
Avots?
, 2020-01-20 13:34, pirms 6 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Avots?
Delfi
, 2020-01-20 13:35, pirms 6 gadiem
Absolūti neitrāls pret šo faktu, jo LV futbola izlases lielākā problēma nav jāmeklē tajā kurš to trenē kā galvenais treneris. Problēma ir jāmeklē daudz, daudz dziļāk.
, 2020-01-20 13:36, pirms 6 gadiem
Un vispār, kā var izdomāt, pat nepaaicināt, cilvēku, kas šito sūda bedrei pieteicās strādāt, kaut kāds bērnudārzs
, 2020-01-20 13:36, pirms 6 gadiem
pringles rakstīja: Un vēl! Varētu uzreiz arī iemest līguma atrunāto kompensāciju par tā lauzšanu?! Lai nav tā kā ar Slavišu, ka pēdējā brīdī izrādās, ka tak 150k jāmaksā. Te arī tāds pats smirdeklis liekās, jo izlasei, kurai nav patstāvīga trenera, parakstīt līgumu uz 3 gadiem???? Ko?? Tur noteikti Dainitim laba summa būs, ja nāksies lauzt no LFF puses.
Cik Daiņuks saņems no LFF par sportdirect pienākumu pārtraukšanu?
Līgumā div ar pusi sotaki vai kā?
, 2020-01-20 13:39, pirms 6 gadiem
Dainis, ne Dainis, bet kolhozs kaut kāds. Tipa - LAST MAN ON EARTH?
Cilvēks ir kaut kāds veļas pulveris 3in1.
, 2020-01-20 13:40, pirms 6 gadiem
Nez, man viņš asociējas ar Ankipānu trenera ziņā xD

Tur jau doma skaidra - nauda kabatās un skatāmies kā būs. Ja kaut vinnēs, federācija ar skaļiem virsrakstiem teiks, ka redz kādi mēs gudri, izaudzinājām augstas klases treneri kurš pacels lv izlasi no bedres. Ja turpināsies zāģi varēs norakstīt uz to ,ka nav pieredzes šādā līmenī utt. 2-3 gadus naudiņa pa kabatām, jaunas mājas jurmalā. Nu un tad jau skatīsies, būs jau pagājis laiciņš, mybe Starkovam iespēja jāiedod

Nu tiekas pēc gadiem 5 , tad palūrēs vai būsim vēl priekšā San Marino
, 2020-01-20 13:43, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: tad labāk būtu viņš
Jo?
, 2020-01-20 13:44, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šoreiz gan Tev nepiekritīšu.
Laba menedžera īpašība (jebkurā jomā, ne tikai sportā) ir spēja pat visdrausmīgākās kvalitātes kolektīvu padarīt kaut par procentiņiem nez... 5iem labāku. Kaut vai tik nedaudz.
Vai Kazakēvičš ņemts ar tādu domu?
Diemžēl liekas, ka ne.
Ņemts ar domu par lieka eiro ietaupīšanu.
Un tas jau, diemžēl, izskatās pēc baltā karoga izmešanas. Sak, ja nav, tad nav un nevajag arī. Saprotu tādu attieksmi no muļķumā panīkušiem komentētājiem internetā, bet ne jau no sporta veida federācijas.

Kur tas dzirdēts, ka grūtībās nonākusi izlase/klubs nevis meklē pēc iespējas spēcīgāku menedžeri, kurš izvilktu no mēsliem, bet gan izkar balto karogu?!?
Piedodiet par (iespējami dumju salīdzinājumu), bet tas ir aptuveni sekojoši: teiksim, Skotijas, vai Izraēlas izlase saprot, ka nespēj iekļūt finālturnīros un atmet ar roku. Sak, ja nav, tad nav, ietaupam naudu un dodam izlasi trenēt kādam junioru trenerim.

Mēs šādi audzināsim pieredzējušus, savus trenerus? Nu labi.
Uz kurieni mēs viņus audzināsim? Mērķauditorija ir kas tieši?
Jāaudzina ir savus bērnu trenerus!!! Kvalifikācijas, pieredzes apmaiņas programmās.
Nevis nacionālā izlase jāizmanto kā treneru pieredzes gūšanas baltā izmēģinājumu pelīte!!!

Kkāda dimbā. Kurš šito visu valdē izdomāja???
LFF balto karogu izkāra jau tad, kad atļāva palielināt leģionāru kvotu klubos.
Šis viss jau ir turpinājums ar mazāk sāpīgām sekām turpinājumā, jo sāpīgākais jau tika izdarīts iepriekš.
, 2020-01-20 13:44, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Jo?
jo viņs vismaz ir treneris
, 2020-01-20 13:46, pirms 6 gadiem
Kipa Beresņeva variants bet futbolā
, 2020-01-20 13:46, pirms 6 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šoreiz gan Tev nepiekritīšu.
Laba menedžera īpašība (jebkurā jomā, ne tikai sportā) ir spēja pat visdrausmīgākās kvalitātes kolektīvu padarīt kaut par procentiņiem nez... 5iem labāku. Kaut vai tik nedaudz.
Vai Kazakēvičš ņemts ar tādu domu?
Diemžēl liekas, ka ne.
Ņemts ar domu par lieka eiro ietaupīšanu.
Un tas jau, diemžēl, izskatās pēc baltā karoga izmešanas. Sak, ja nav, tad nav un nevajag arī. Saprotu tādu attieksmi no muļķumā panīkušiem komentētājiem internetā, bet ne jau no sporta veida federācijas.

Kur tas dzirdēts, ka grūtībās nonākusi izlase/klubs nevis meklē pēc iespējas spēcīgāku menedžeri, kurš izvilktu no mēsliem, bet gan izkar balto karogu?!?
Piedodiet par (iespējami dumju salīdzinājumu), bet tas ir aptuveni sekojoši: teiksim, Skotijas, vai Izraēlas izlase saprot, ka nespēj iekļūt finālturnīros un atmet ar roku. Sak, ja nav, tad nav, ietaupam naudu un dodam izlasi trenēt kādam junioru trenerim.

Mēs šādi audzināsim pieredzējušus, savus trenerus? Nu labi.
Uz kurieni mēs viņus audzināsim? Mērķauditorija ir kas tieši?
Jāaudzina ir savus bērnu trenerus!!! Kvalifikācijas, pieredzes apmaiņas programmās.
Nevis nacionālā izlase jāizmanto kā treneru pieredzes gūšanas baltā izmēģinājumu pelīte!!!

Kkāda dimbā. Kurš šito visu valdē izdomāja???
Kāpēc lai kāds kompetents ārzemnieks ''uz viļņa'' brauktu trenēt Eiropas, iespējams, vājāko izlasi?
Ja te brauks kāds ārzemnieks, tas būs cilvēks, kurš nevienam nav īsti vajadzīgs.
Un pričom te jaunatne? Izlases treneris ir izlases treneris, ja jaunatni attīstam, tad ņemam kādu jauniešu speciālistu, un par to atsevišķi arī diskutējam.
, 2020-01-20 13:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nekas, tagad uz daiņelu visu atpelnīs
Pēc tāda domu gājiena izskatās. Ar Slavišu iebrauca lielos mīnusos, tāpēc vajadzēja pārejas periodam ielikt kādu, kas trenē par vēdertiesu. Nākamo ciklu var norakstīt vēl nesākušos.
, 2020-01-20 13:47, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: jo viņs vismaz ir treneris
Patīk tas kādam vai nepatīk, bet Kazakēvičam, kā trenerim, panākumi nav sliktāki kā Kamazam, un arī tagad viņa trenētā U-21 savā atlases ciklā nostartēja neslikti u.t.i. savu reālo spēju robežās.
, 2020-01-20 13:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: LFF balto karogu izkāra jau tad, kad atļāva palielināt leģionāru kvotu klubos.
Šis viss jau ir turpinājums ar mazāk sāpīgām sekām turpinājumā, jo sāpīgākais jau tika izdarīts iepriekš.
Nerunā muļķības. Visus šos gadus bija leģu limits, un cik tālu esam tikuši, ko?
, 2020-01-20 13:49, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patīk tas kādam vai nepatīk, bet Kazakēvičam, kā trenerim, panākumi nav sliktāki kā Kamazam, un arī tagad viņa trenētā U-21 savā atlases ciklā nostartēja neslikti u.t.i. savu reālo spēju robežās.
Pēdējā groza komandas viņa vadībā Latvija tā ar nespēja iemācīties uzvarēt.
, 2020-01-20 13:50, pirms 6 gadiem
pringles rakstīja: Un vēl! Varētu uzreiz arī iemest līguma atrunāto kompensāciju par tā lauzšanu?! Lai nav tā kā ar Slavišu, ka pēdējā brīdī izrādās, ka tak 150k jāmaksā. Te arī tāds pats smirdeklis liekās, jo izlasei, kurai nav patstāvīga trenera, parakstīt līgumu uz 3 gadiem???? Ko?? Tur noteikti Dainitim laba summa būs, ja nāksies lauzt no LFF puses.
Bet atšķirībā no Slavišas, izmaksātā kompensācijas summa paliks "ģimenē". Tagad līgumā ierakstīs vairāk, un pie atlaišanas Dainis attiecīgajiem personāžiem vēl kaut ko atskaitīs. Win-win situācija, lol
, 2020-01-20 13:54, pirms 6 gadiem
Runājot par finansēm - kā futenes pederācija var nepavilkt Slavišu, bet hoķa federācija, kurai +7 ļimaki eiro gadā no IIHF varētu tikai sapņos rādīties, jau 3 gadus ir darba devējs Hārtlijam??
, 2020-01-20 13:55, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pēdējā groza komandas viņa vadībā Latvija tā ar nespēja iemācīties uzvarēt.
Tas ka kāds ir iedomājies, ka mēs esam baigā futbola lielvalsts, nebūt nenozīmē ka tā arī ir.
Cik redzēju Kazakēviča vadītās izlases spēles, tad atziņa bija viena-normāli spēlēja atbilstoši mūsu futbola vispārējam līmenim.
, 2020-01-20 13:56, pirms 6 gadiem
Tieši par kādiem nopelniem viņš no visiem kandidātiem tika izvēlēts?
, 2020-01-20 13:56, pirms 6 gadiem
Vienīgā loģika, paņemot Kazakeviču, ir tā, ka LFF uzskata, ka šai izlasei nav nākotnes, tāpēc nav svarīgi, kurš to trenē. Ja es būtu futbolists, iespējams, šajā brīdi arī uzlikto mīksto dalībai izlasei, jo tas jau robežojas ar ņirgāšanos par to.
, 2020-01-20 13:58, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ka kāds ir iedomājies, ka mēs esam baigā futbola lielvalsts, nebūt nenozīmē ka tā arī ir.
Cik redzēju Kazakēviča vadītās izlases spēles, tad atziņa bija viena-normāli spēlēja atbilstoši mūsu futbola vispārējam līmenim.
Protams, uzvarēt igauņus, moldāvus vai andoriešus ir iedomāties sevi par top valsti. Ko vēl neteiksi?
, 2020-01-20 13:59, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Runājot par finansēm - kā futenes pederācija var nepavilkt Slavišu, bet hoķa federācija, kurai +7 ļimaki eiro gadā no IIHF varētu tikai sapņos rādīties, jau 3 gadus ir darba devējs Hārtlijam??
Arī LHF nīdēja, ka Hartlijs saņem pārāk lielu atalgojumu. Ja nekļūdos, tad pat ar viņu tika pārslēgts līgums, un LHF neiebilda, ka viņš trenē arī klubu, jo tad federācijas izmaksas strauji var samazināt.
, 2020-01-20 13:59, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, uzvarēt igauņus, moldāvus vai andoriešus ir iedomāties sevi par top valsti. Ko vēl neteiksi?
Austrija
, 2020-01-20 14:00, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Austrija
Es par U-21 cikliem biju domājis!
, 2020-01-20 14:00, pirms 6 gadiem
KristsT rakstīja: Vienīgā loģika, paņemot Kazakeviču, ir tā, ka LFF uzskata, ka šai izlasei nav nākotnes, tāpēc nav svarīgi, kurš to trenē. Ja es būtu futbolists, iespējams, šajā brīdi arī uzlikto mīksto dalībai izlasei, jo tas jau robežojas ar ņirgāšanos par to.
Jā, izskatās, ka lielā izlase vairs nav interesanta LFF vadībai. Tad varbūt vispār pateikt, ka iztiksim tuvākos 2-4 gadus bez lielās izlases, ja nu vienīgi šad tad uzrausim ar estiņiem vai leišukiem?
, 2020-01-20 14:01, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Arī LHF nīdēja, ka Hartlijs saņem pārāk lielu atalgojumu. Ja nekļūdos, tad pat ar viņu tika pārslēgts līgums, un LHF neiebilda, ka viņš trenē arī klubu, jo tad federācijas izmaksas strauji var samazināt.
Nīdēt nīdēja, bet 460 štukas gadā maksāja.
, 2020-01-20 14:02, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es par U-21 cikliem biju domājis!
Niča pret Serbiem!
, 2020-01-20 14:03, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Niča pret Serbiem!
Uzvara pret beļģiem ar sitienu attiecību 1:31.
, 2020-01-20 14:06, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Uzvara pret beļģiem ar sitienu attiecību 1:31.
Ai jomajo
Kad?
, 2020-01-20 14:07, pirms 6 gadiem
dzeko rakstīja: Nopietni?? Maksimums ko vinam var dot trenēt ir FK VIOLA

Ar šo Latvijas fubols ir miris
Miris jau sen cereju ka atdzivinas a neka nebus tik dzilak bedre
, 2020-01-20 14:08, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, uzvarēt igauņus, moldāvus vai andoriešus ir iedomāties sevi par top valsti. Ko vēl neteiksi?
Bet nevajag arī iedomāties, ka mums viņi noteikti ir arī jāuzvar.
Piemēram, mūsējie šai ciklā normāli nospēlēja pret bulgāriem (0:0), pret serbiem (1:1), un pret to pašu Poliju un Krieviju piedzīvoja minimālus zaudējumus.
, 2020-01-20 14:08, pirms 6 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Ai jomajo
Kad?
2016.
, 2020-01-20 14:08, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet nevajag arī iedomāties, ka mums viņi noteikti ir arī jāuzvar.
Piemēram, mūsējie šai ciklā normāli nospēlēja pret bulgāriem (0:0), pret serbiem (1:1), un pret to pašu Poliju un Krieviju piedzīvoja minimālus zaudējumus.
Kāpēc noklusē to, ka mūsējie ir pēdējā vietā?
, 2020-01-20 14:10, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc noklusē to, ka mūsējie ir pēdējā vietā?
Ne jau viņš atzīs, ka muļķības sadrukājis
, 2020-01-20 14:10, pirms 6 gadiem
Latvija Kazakeviča vadībā vienā ciklā ir zaudējusi abas spēles Maltai.
, 2020-01-20 14:14, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Latvija Kazakeviča vadībā vienā ciklā ir zaudējusi abas spēles Maltai.
Nu tagad atnāca Dainis un viss būs tirsā? Vai tomēr Tu pats noklusē, ka tirsā jau ir un zemāk nav kur krist, tāpēc ir absolūti vienalga, kurš ir galvenais...Hidinks vai Kazakevičs.
, 2020-01-20 14:15, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc noklusē to, ka mūsējie ir pēdējā vietā?
Jā, viņi tur ir, bet reāli ņemot tajā grupā mūsējie varētu būt priekšā tikai igauņiem, kuri ar vienu punktu priekšā mums, jo igauņu uzvarēja savstarpējo spēli, un nekas vairāk.
, 2020-01-20 14:15, pirms 6 gadiem
Gribās dzirdēt demagoga pirmos vārdus kā izlases galvenajam
, 2020-01-20 14:16, pirms 6 gadiem
Kazakeviča bilance pie U-21 izlases stūres EČ kv.ciklos - 3 uzvaras, 9 neizšķirti, 20 zaudējumi.
, 2020-01-20 14:17, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Nu tagad atnāca Dainis un viss būs tirsā? Vai tomēr Tu pats noklusē, ka tirsā jau ir un zemāk nav kur krist, tāpēc ir absolūti vienalga, kurš ir galvenais...Hidinks vai Kazakevičs.
Es neteicu, ka viss būs slikti, bet ar Tevi nav jēgas diskutēt, jo skaidrs, ka ar putām uz lūpām savējo daiļrunāšanas ekspertu aizstāvēsi.
, 2020-01-20 14:17, pirms 6 gadiem
Vispār jau DELFI rakstīts ka 170 štukas! Un iedomājos kāds stojaka iestājās Stojanovičam kad viņš saņēma šo īsziņu un saprata par kompensāciju !
, 2020-01-20 14:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, viņi tur ir, bet reāli ņemot tajā grupā mūsējie varētu būt priekšā tikai igauņiem, kuri ar vienu punktu priekšā mums, jo igauņu uzvarēja savstarpējo spēli, un nekas vairāk.
Es daudz arī neprasu, bet tomēr igauņus gribētos apsteigt...
, 2020-01-20 14:18, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es neteicu, ka viss būs slikti, bet ar Tevi nav jēgas diskutēt, jo skaidrs, ka ar putām uz lūpām savējo daiļrunāšanas ekspertu aizstāvēsi.
Labi, nediskutē. Diskutē ar Nameju
, 2020-01-20 14:20, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Labi, nediskutē. Diskutē ar Nameju
Damarcus labi uzrakstīja. Pilnībā viņam pievienojos.
, 2020-01-20 14:22, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Latvija Kazakeviča vadībā vienā ciklā ir zaudējusi abas spēles Maltai.
Un? Pamato, lūdzu, kāpēc tas ir kaut kāds baigais notikums?
Piemēram, Turcija šobrīd savā grupā EČ U-21 kvalifikācijā ir pēdējā vietā zem tādām izlasēm, kā Andora, Kosova un Albānija. Ko mēs no tā varam secināt?
, 2020-01-20 14:23, pirms 6 gadiem
Interesanti, ko Kaza-kivičš ņems sev pie sāna? Rihertu?
, 2020-01-20 14:24, pirms 6 gadiem
Uhhh, man liekas, ka šī "trenera" nolīgšana vēlreiz pierāda cik ļoti savās interesēs darbojas LFF valde un Gorkšs tika atbrīvots tikai tādēļ, ka šo miskasti mēģināja sakārtot...
Taču, sasodīts es melotu, ja teiktu, ka negribu redzēt šī haosa turpinājumu, nevaru sagaidīt brīdi, kad šī cirka durvis tiks aizvērtas
Pārliecinoši sliktākā federācija valstī
, 2020-01-20 14:24, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Damarcus labi uzrakstīja. Pilnībā viņam pievienojos.
Tu tak ar mani nediskutē. Man te putas uz lūpām un es aizstāvu Daini. Vai tomēr Tu saskati to, ko gribi saskatīt un neredzi, ka es tikai un vienīgi nepievienojos viņa notirsēju pulciņam un uzskatu, ka ja ir ielikts, tad lai mēģina. Neizdosies, būs Tev taisnība un varēsi uzsist sev pa pleciņu, es arī atzīšu, ka Tev bija taisnība.
, 2020-01-20 14:24, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un? Pamato, lūdzu, kāpēc tas ir kaut kāds baigais notikums?
Piemēram, Turcija šobrīd savā grupā EČ U-21 kvalifikācijā ir pēdējā vietā zem tādām izlasēm, kā Andora, Kosova un Albānija. Ko mēs no tā varam secināt?
Labāk pasaki, kad Turcija kaut ko lielu ir sasniegusi U-21?
, 2020-01-20 14:24, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un? Pamato, lūdzu, kāpēc tas ir kaut kāds baigais notikums?
Piemēram, Turcija šobrīd savā grupā EČ U-21 kvalifikācijā ir pēdējā vietā zem tādām izlasēm, kā Andora, Kosova un Albānija. Ko mēs no tā varam secināt?
Turcijā būs kāda aklā zarna ievazāta pa mongoļu gāzes trubu
, 2020-01-20 14:25, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kazakeviča bilance pie U-21 izlases stūres EČ kv.ciklos - 3 uzvaras, 9 neizšķirti, 20 zaudējumi.
Zinot mūsu vietu uz Eiropas U-izlašu kopējā fona, teiktu-nekas ārkārtējs.
, 2020-01-20 14:25, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Tu tak ar mani nediskutē. Man te putas uz lūpām un es aizstāvu Daini. Vai tomēr Tu saskati to, ko gribi saskatīt un neredzi, ka es tikai un vienīgi nepievienojos viņa notirsēju pulciņam un uzskatu, ka ja ir ielikts, tad lai mēģina. Neizdosies, būs Tev taisnība un varēsi uzsist sev pa pleciņu, es arī atzīšu, ka Tev bija taisnība.
Es neesmu teicis, ka neizdosies, bet pagaidām man nav pamata domāt, ka varētu izdoties. Pietika jau ar Vecvagaru basīša izlasē.
, 2020-01-20 14:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Turcijā būs kāda aklā zarna ievazāta pa mongoļu gāzes trubu
Droši vien.
, 2020-01-20 14:26, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinot mūsu vietu uz Eiropas U-izlašu kopējā fona, teiktu-nekas ārkārtējs.
Protams, Dainis pelnījis uzslavas.
, 2020-01-20 14:27, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es daudz arī neprasu, bet tomēr igauņus gribētos apsteigt...
Neko darīt, ka mūsu vēlmes nesakrīt ar mūsu iespējām.
Redzēsim vai nākošais U-21 treneris spēs apspēlēt igauņus, jo EČ kvalifikācijas cikls vel turpinās.
, 2020-01-20 14:27, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, Dainis pelnījis uzslavas.
ne tikai uzslavas, bet arī izlases galvenā trenera pagonus
, 2020-01-20 14:29, pirms 6 gadiem
Dainis varētu būt labs konkurents Ankijam attaisnojumu meklēšanā.
, 2020-01-20 14:29, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Nu tagad atnāca Dainis un viss būs tirsā? Vai tomēr Tu pats noklusē, ka tirsā jau ir un zemāk nav kur krist, tāpēc ir absolūti vienalga, kurš ir galvenais...Hidinks vai Kazakevičs.
ir kur zemāk krist - izlasi trenē Dainis
, 2020-01-20 14:29, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es neesmu teicis, ka neizdosies, bet pagaidām man nav pamata domāt, ka varētu izdoties. Pietika jau ar Vecvagaru basīša izlasē.
a kas bija ar Vecvagaru? viņš tak Tjomas korišs, visu izdarīja , kā vajag
, 2020-01-20 14:30, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ir kur zemāk krist - izlasi trenē Dainis
Da kaut brazīļu Alekss, tāpat tas neko nemainīs.
, 2020-01-20 14:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: a kas bija ar Vecvagaru? viņš tak Tjomas korišs, visu izdarīja , kā vajag
Bagatskis ieteica savu čomu Veco, to arī apstiprināja amatā - cilvēku, kurš LBL pat neko nevarēja sasniegt.
, 2020-01-20 14:34, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kazakeviča bilance pie U-21 izlases stūres EČ kv.ciklos - 3 uzvaras, 9 neizšķirti, 20 zaudējumi.
Nebrīnītos, ka tā ir labāka nekā pusei nacionālās izlases treneru
, 2020-01-20 14:35, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, Dainis pelnījis uzslavas.
Nē, viņš nav pelnījis uzslavas, bet arī ne nopēlumu.
Mums vienkārši jābeidz sapņot ar atvērtām acīm, un jāsaprot, ka mums ir tieši tāds cilvēku resurs kāds viņš ir. Ne katrā futbolistu paaudzē mums dzims vairāki pahari, verpkovski utt.
, 2020-01-20 14:36, pirms 6 gadiem
biskaps rakstīja: Da kaut brazīļu Alekss, tāpat tas neko nemainīs.
principā tad kāpēc visār treneri vajag, ja reiz tas neko nemaina?
, 2020-01-20 14:36, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es domāju, ka Tu un es arī visādas muļķības runātu obligātajās preses konferencēs, ja mūsu vadītās komandas regulāri zaudētu. Vai tomēr Tu būtu gatavs sev regulāri bērt pelnus uz galvas sevi noliekot, kā sliktu speciālistu?
Kāds sakars? Ir sevi cienoši speciālisti, kuri atzīst savu vainu un pat atkāpjas. Protams, te neiet runa par Ankipāna tipa treneriem, jauno iespēlētājiem.
, 2020-01-20 14:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Dainis varētu būt labs konkurents Ankijam attaisnojumu meklēšanā.
Es domāju, ka Tu un es arī visādas muļķības runātu obligātajās preses konferencēs, ja mūsu vadītās komandas regulāri zaudētu. Vai tomēr Tu būtu gatavs sev regulāri bērt pelnus uz galvas sevi noliekot, kā sliktu speciālistu?
, 2020-01-20 14:41, pirms 6 gadiem
CR3TĪNU BARS, STOJANOVIČS APGROZĪJA JAUNOS, SKATĪJĀS, NĀKAMAIS CIKLS BŪTU RĀDĪTĀJS, JA NE TAD TAMAZU. FEDERĀCIJAS CR3TĪNI ATRADA IESPĒJU KĀ IETAUPĪT NAUDIŅU KURU PĒC TAM CAUR "FUTBOLA PROJEKTIEM" ATMAZGĀT.
, 2020-01-20 14:43, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāds sakars? Ir sevi cienoši speciālisti, kuri atzīst savu vainu un pat atkāpjas. Protams, te neiet runa par Ankipāna tipa treneriem, jauno iespēlētājiem.
Cerēt jau var uz daudz ko, bet arī katrām cerībām apakšā ir jābūt kādam pamatam. Ja šī pamata nav, tad ir gana dīvaini domāt, ka šīs cerības attaisnosies ilgtermiņā. Futbolā pamatā viss negrozās ar vienas spēles rezultātu.
, 2020-01-20 14:43, pirms 6 gadiem
iedomājos, kad Hārtlijs pametīs hokeja izlasi, kas notiks šovs garantēts
, 2020-01-20 14:43, pirms 6 gadiem
Starkovs esot ieteicis Daini.
, 2020-01-20 14:43, pirms 6 gadiem
sīkāpempi.lv?
, 2020-01-20 14:43, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Starkovs esot ieteicis Daini.
tad jau Nameja čomāks, viss skaidrs
, 2020-01-20 14:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau Nameja čomāks, viss skaidrs
Šito es pats neizdomāju, Suveizda laikam tvītoja - treneru komisija ar Starkovu priekšgalā.
, 2020-01-20 14:45, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: principā tad kāpēc visār treneri vajag, ja reiz tas neko nemaina?
Šajā gadījumā tas tiešām neko daudz nevar mainīt...pats taču redzi, ka treneri nāk un iet, bet rezultāti nemainas. Tā, ka problēma jāmeklē citur.
, 2020-01-20 14:46, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Starkovs esot ieteicis Daini.
Un? Varētu padomāt, ka LFF neviens nezinātu Kazakēviču.
Tas te nav Stojanovičs, kuru ieteica Gorkšs, jo bija viņa čoms par cik spēlēja Slaviša trenētajā komandā.
, 2020-01-20 14:46, pirms 6 gadiem
Jā , bet ar Jelgava RDA viņam gāja tīri OK !!!
, 2020-01-20 14:46, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Šito es pats neizdomāju, Suveizda laikam tvītoja - treneru komisija ar Starkovu priekšgalā.
Kad Daini atlaidīs, viņš varēs 4x ieteikt Starkovu jaunā trenera amatā
, 2020-01-20 14:46, pirms 6 gadiem
Lai Dainim izdodas! Veiksmi!
, 2020-01-20 14:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tad jau Nameja čomāks, viss skaidrs
Viss notika pa ķēdīti.
Es ieteicu Starkovam, bet Stariks jau padeva manu vēlmi tur kur vajadzēja.
, 2020-01-20 14:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un? Varētu padomāt, ka LFF neviens nezinātu Kazakēviču.
Tas te nav Stojanovičs, kuru ieteica Gorkšs, jo bija viņa čoms par cik spēlēja Slaviša trenētajā komandā.
Tu tagad zini, kas ir Dainis Krištopāns?
, 2020-01-20 14:47, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un? Varētu padomāt, ka LFF neviens nezinātu Kazakēviču.
Tas te nav Stojanovičs, kuru ieteica Gorkšs, jo bija viņa čoms par cik spēlēja Slaviša trenētajā komandā.
Nu jā, Stojanovičš ir Gorkša čoms nevis teneris, bet daiņelis ir izteikts treneris un nevienam nav čoms
, 2020-01-20 14:48, pirms 6 gadiem
No neoficiāliem avotiem - Starkovs būs asistents Kazakevičam.
, 2020-01-20 14:48, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: No neoficiāliem avotiem - Starkovs būs asistents Kazakevičam.
nu atliek tikai galopā lekt uz 2004. gadu
, 2020-01-20 14:49, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tu tagad zini, kas ir Dainis Krištopāns?
Tikai tik cik, ka ir tāds handbola spēlētājs.
, 2020-01-20 14:50, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: nu atliek tikai galopā lekt uz 2004. gadu
ideāli 2003.gads bija super futenē
, 2020-01-20 14:51, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Nu jā, Stojanovičš ir Gorkša čoms nevis teneris, bet daiņelis ir izteikts treneris un nevienam nav čoms
Es gan teiktu, ka šai gadījumā kokam abi gali vienādi.
, 2020-01-20 14:51, pirms 6 gadiem
Ne pa tēmu, varbūt kādam noderēs, tikko paskatījos TV6 programmu - 7dien 17:20 tur rādīs EČ handbolā finālu.
, 2020-01-20 14:51, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne pa tēmu, varbūt kādam noderēš, tikko paskatījos TV6 programmu - 7dien 17:20 tur rādīs EČ handbolā finālu.
noderēja
, 2020-01-20 14:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: No neoficiāliem avotiem - Starkovs būs asistents Kazakevičam.
Nu, labāks par Zuntneru, kurš bija asistents somam, viņš noteikti būs.
, 2020-01-20 14:52, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne pa tēmu, varbūt kādam noderēs, tikko paskatījos TV6 programmu - 7dien 17:20 tur rādīs EČ handbolā finālu.
ar tramplīnu nepārklājas? cik novērots tajos laikos šie lēkāt pa eirosportu
, 2020-01-20 14:53, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es gan teiktu, ka šai gadījumā kokam abi gali vienādi.
protams, vakarā ķeršos klāt pie garās lasāmvielas - daiņa trenēto klubu uzskaites labās Eiropas līgās
, 2020-01-20 14:53, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ne pa tēmu, varbūt kādam noderēs, tikko paskatījos TV6 programmu - 7dien 17:20 tur rādīs EČ handbolā finālu.
Kas spēlēs finālā?
Cik lasīju, tad vāciešiem un frančiem šis čempionāts baigais aplauziens bijis?
, 2020-01-20 14:53, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ar tramplīnu nepārklājas? cik novērots tajos laikos šie lēkāt pa eirosportu
Es mierīgi varu noskatīties tramplīnlēkšanu ierakstā.
, 2020-01-20 14:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas spēlēs finālā?
Cik lasīju, tad vāciešiem un frančiem šis čempionāts baigais aplauziens bijis?
Vēl tālu līdz finālam. Zināma tikai 1 pusfināliste - Horvātija. Jā, Francijai un Dānijai pilnīgas izgāšanās, Vācijai tikai minimālas šances uz pusfinālu, šodien tur jātiek Spānijai, kurai derēs ničs ar Belariem.
, 2020-01-20 14:55, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas spēlēs finālā?
Cik lasīju, tad vāciešiem un frančiem šis čempionāts baigais aplauziens bijis?
mājsaimnieces un bērnudārznieki nezin neko par handbolu kam Tev par to ko zināt!
, 2020-01-20 14:55, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es mierīgi varu noskatīties tramplīnlēkšanu ierakstā.
Kā vispār patīk šī sezona tramplīnos?
Man jau ļoti, jo sen nav bijusi tik aktīva cīņa par dzelteno krekliņu. Un, ja vel poļi tajā iesaistīti, tad vispār pa biezo.
, 2020-01-20 14:57, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vēl tālu līdz finālam. Zināma tikai 1 pusfināliste - Horvātija. Jā, Francijai un Dānijai pilnīgas izgāšanās, Vācijai tikai minimālas šances uz pusfinālu, šodien tur jātiek Spānijai, kurai derēs ničs ar Belariem.
O, Belari arī tik tālu tikuši. Nebiju informēts, ka viņi arī būtu nopietna handbola valsts. Tad jau vairāk bija dzirdēts par Krieviju.
, 2020-01-20 14:57, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā vispār patīk šī sezona tramplīnos?
Man jau ļoti, jo sen nav bijusi tik aktīva cīņa par dzelteno krekliņu. Un, ja vel poļi tajā iesaistīti, tad vispār pa biezo.
Kubackis mani točna nepriecē, bet visu cieņu par 8 podestiem pēc kārtas. Rjoju mani atkal iepriecināja pēc izgāšanās Itālijā. Zajcs vakar, protams, arī. Aizraujoša sezona, tas gan.
, 2020-01-20 14:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: mājsaimnieces un bērnudārznieki nezin neko par handbolu kam Tev par to ko zināt!
Nekad nav par vēlu sākt par kaut ko jaunu interesēties.
, 2020-01-20 14:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: O, Belari arī tik tālu tikuši. Nebiju informēts, ka viņi arī būtu nopietna handbola valsts. Tad jau vairāk bija dzirdēts par Krieviju.
Belari pēdējā PČ 2019.gadā ieņēma 11.vietu. Krieviem jau vairākus gadus nekas ievērības cienīgs nav sasniegts.
, 2020-01-20 14:59, pirms 6 gadiem
"LFF šogad krietni samazinās savu budžetu, bet Stojanoviča atlaišana lielu ekonomiju izdevumos nedos. Kā portālam "Delfi" apliecināja notiekošajam tuvu stāvoši cilvēki, ar Stojanoviča atlaišanu un Kazakeviča apstiprināšanu LFF mēnesī ietaupīs apmēram 700-1000 eiro."

Normāls ietaupījums uz 9miljoni budžetu Vai šogad būs daudz mazāks? 'Tikai' 8?
, 2020-01-20 15:01, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kubackis mani točna nepriecē, bet visu cieņu par 8 podestiem pēc kārtas. Rjoju mani atkal iepriecināja pēc izgāšanās Itālijā. Zajcs vakar, protams, arī. Aizraujoša sezona, tas gan.
Kubacki pat ļoti labu formu uzņēmis, un jāsaka, ka gana negaidīti, jo pirms 4TT par ko tādu nekas neliecināja.
Poļiem baigā problēma, jo nav ko likt par ceturto komandā. Visi cer, ka Voļnijs pēc pauzes atkal būs zirgā.
, 2020-01-20 15:03, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Belari pēdējā PČ 2019.gadā ieņēma 11.vietu. Krieviem jau vairākus gadus nekas ievērības cienīgs nav sasniegts.
Nu, skaidrs!
Laikam jau norvēģiem un islandiešiem šīs čempis arī tāds nekāds?
, 2020-01-20 15:03, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kubacki pat ļoti labu formu uzņēmis, un jāsaka, ka gana negaidīti, jo pirms 4TT par ko tādu nekas neliecināja.
Poļiem baigā problēma, jo nav ko likt par ceturto komandā. Visi cer, ka Voļnijs pēc pauzes atkal būs zirgā.
Jā, Kubackis nebija starp galvenajiem favorītiem ne uz 4TT, ne uz PK, bet arī nevar teikt, ka nez no kurienes būtu iznācis. Jau 3.sezonu pēc kārtas ir top 10 kopvērtējumā ar līkni uz augšu pēdējās sezonās.
, 2020-01-20 15:04, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, skaidrs!
Laikam jau norvēģiem un islandiešiem šīs čempis arī tāds nekāds?
Kāpēc? Norges pirmie savā grupā, labas izredzes uz pusfinālu. Islandei tik spoži nav, bet tur ir tā, ka ļoti svarīgi ir šiem dabūt vismaz 3.vietu grupā, lai spēlētu OS kvalifikācijas turnīrā.
, 2020-01-20 15:06, pirms 6 gadiem
Heheh, Ivar, vajadzēja mums beztēmu pietaupīt rītdienas DR spēles tiešraides rakstam.
, 2020-01-20 15:07, pirms 6 gadiem
Didziz rakstīja: "LFF šogad krietni samazinās savu budžetu, bet Stojanoviča atlaišana lielu ekonomiju izdevumos nedos. Kā portālam "Delfi" apliecināja notiekošajam tuvu stāvoši cilvēki, ar Stojanoviča atlaišanu un Kazakeviča apstiprināšanu LFF mēnesī ietaupīs apmēram 700-1000 eiro."


Normāls ietaupījums uz 9miljoni budžetu Vai šogad būs daudz mazāks? 'Tikai' 8?
Ja 150k izdala uz 2 gadiem, sanāk ap 6.2k mēnesī. Ja alga būtu bijusi plānota 11k+3k=14k, tad tas nozīmē, ka lai ietaupītu 1k mēnesī, Dainis strādā par aptuveni 6.5k mēnesī. Neslikta alga priekš trenera kura CV var ierakstīt 1.līgas uzvaru un Latvijas kausu (2x?). Pozitīvais, ka ir u21 pieredze, cerams jaunos vēl vairāk iesaistīs.

Edit: Vai pat vēl vairāk, jo nebūs jāapmaksā uzturēšanās izmaksas.

Ja tā nopietni, tad izlases līmeņa trenerim laikam tā ir smieklu nauda.
, 2020-01-20 15:13, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Heheh, Ivar, vajadzēja mums beztēmu pietaupīt rītdienas DR spēles tiešraides rakstam.

Gan jau rīt arī būs kāda beztēma.
Man, kā pensionāram, daudz laika ko izdomāt.
, 2020-01-20 15:24, pirms 6 gadiem
pa kuru laiku atlaida Stojanoviču?
, 2020-01-20 15:25, pirms 6 gadiem
.............. rakstīja: pa kuru laiku atlaida Stojanoviču?
pensionārs Namejs atlaida pa kluso
, 2020-01-20 15:32, pirms 6 gadiem
Delfi raksta, ka 170 pakas Stojanovičs paņems līdzi un par atlaišanu uzzinājis, jo viņam tikusi atsūtīta īsziņa telefonā.
, 2020-01-20 15:38, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pensionārs Namejs atlaida pa kluso
Eh, būtu man tāda vara, tad pusei LFF funkcionāriem ar kāju pa d........
, 2020-01-20 15:43, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, būtu man tāda vara, tad pusei LFF funkcionāriem ar kāju pa d........
nekautrējies, tas , ka Stojanovīču atlaida, labi pastrādāji! teicams sasniegums!
, 2020-01-20 16:00, pirms 6 gadiem
Sistēmai/mafijai nevajadzīgais Stojanovičs tiek nomainīts pret savu cilvēku! Paskatīsimies vai jaunais treneris spēs dot rezultātu saviem cilvēkiem.
Ja Stojanoviča algas apmērs ir izsludināts visur kur, tad būtu normāli arī pateikt jaunā trenera algu, kompensācijas lielumu un visas pārējās piemaksas,kas saistītas ar šo amatu.
Kāpēc tiek slēgts uz 3 gadiem?!
Izskatās,ka Stojanoviču vajadzēja vienkārši nomainīt!!! LFF prot ļoti labi tērēt naudu.
, 2020-01-20 16:34, pirms 6 gadiem
Ja tev ir blati..tad darbs tev vnm būs...
, 2020-01-20 17:07, pirms 6 gadiem
Tā ir ņirgāšanās par LV futbola sabiedrību. Jau U21 viņš nebija pelnījis trenēt - to pierāda arī rezultāti, tad ko teikt par lielo izlasi.... Te ir spilgts piemērs tam kā pa "blatu" var uzkāpt pa karjeras kāpnēm.
, 2020-01-20 17:09, pirms 6 gadiem
Šim vismaz nebūs jāmaksā 170 štukas kad atbrīvos no amata 😁😁😁
, 2020-01-20 17:19, pirms 6 gadiem
emilino rakstīja: Šim vismaz nebūs jāmaksā 170 štukas kad atbrīvos no amata 😁😁😁
Tu esi pārliecināts? Gan jau Narciss sakārtos līgumu.
, 2020-01-20 17:20, pirms 6 gadiem
Latvijas futbola grimšana turpinās. Ar šādu treneri un shēmotājiem pie varas nekāda izaugsme nav iespējama.
, 2020-01-20 17:22, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Absolūti neitrāls pret šo faktu, jo LV futbola izlases lielākā problēma nav jāmeklē tajā kurš to trenē kā galvenais treneris. Problēma ir jāmeklē daudz, daudz dziļāk.
Kādam problēma ir patriotisma trūkumā
, 2020-01-20 17:48, pirms 6 gadiem
Ko te daudz teikt:"Bēdu stāsts ar Latvijas futbolu turpināsies"... Cik var noprast, šis ir pagaidu treneris, tā kā Stojanoviču beidzot atlaida. 3 gadu līgums- tas jau tāds skaidrs mājiens, ka ar kādiem būs jādalās atlaišanas kompensācijā no futbola federācijas. Nezinu, kādiem brīnumiem ir jānotiek, lai jaunais treneris nostrādātu pilnu termiņu.
, 2020-01-20 17:53, pirms 6 gadiem
refuze rakstīja: Kaza-kivičs!
Būtībā pat nav nozīmes- kaza, kazaks vai kivičš, bet ar šo izvēli var patiešām sanākt "lv futbola kiviča versija" jeb izgāšanās. Kaut man nebūtu taisnība!
, 2020-01-20 18:08, pirms 6 gadiem
Mamma mia
, 2020-01-20 18:11, pirms 6 gadiem
Tas ir vāks!
, 2020-01-20 18:11, pirms 6 gadiem
WTF, viņam 38 gadi? Izskatās kā 58! Čalis normāli novecjis vizuāli.
, 2020-01-20 18:12, pirms 6 gadiem
Kazakevičs,atkāpies!
, 2020-01-20 18:17, pirms 6 gadiem
Tikko tik izlasīju, izvēmos.
, 2020-01-20 18:24, pirms 6 gadiem
Kāda''X''pēc Latvijai vajadzīgs futbols?!!! Lai sadalītu naudiņu par klubu startiem? Esat mierrrīīīgi,EČ pēc 20 gadiem,,,varbūt.
, 2020-01-20 18:28, pirms 6 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tikko tik izlasīju, izvēmos.
Žigli saslauki ko izvēmi!
, 2020-01-20 18:32, pirms 6 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Malači futbols turpinās grimt vēl dziļāk👍
njā, grūti kaut ko iebilst, ja nu vienīgi - nav vairs lielas grimšanas iespējas.
, 2020-01-20 18:44, pirms 6 gadiem
Si gada rudeni bus tapat jauns treneris, domaju ka tiek jau meklets. Vai ari U-21 parstaves lielo izlasi, jo tapat daudz slikta nebus, tik pieredzi iegus.
, 2020-01-20 18:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Žigli saslauki ko izvēmi!
Garīgi ...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
, 2020-01-20 18:58, pirms 6 gadiem
Ar prātu LFF neizprast.Man šķiet,ka tur šobrīd valda viena liela anarhija.
, 2020-01-20 18:59, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Palasot komentārus tāda sajūta, ka no LV futbola izlases galvenā trenera amata, kā minimums, atlaists Pepe Gvardiola, un nevis treneris, kurš pie izlases stūres bija absolūts nespējnieks.
Cik labs, vai slikts, pie izlases stūres būs Kazakēvičs mums vel stāv priekšā uzzināt, bet to ka Stojanovičs galīgi nevilka šai amatā jau tagad ir skaidrs.
Ne jau Stojanovičš nevilka- tā bija "Latvijas izlase", kura nezināja robežas kā par sevi likt smieties. Stojanovičš kā reizi bija cilvēks ar plāniem, pieredzi un reālu situācijas izpratni, cilvēks, kurš nekautrējās teikt, ko redz... un te varēja redzēt tikai sūdus.
, 2020-01-20 19:05, pirms 6 gadiem
Par ko tieši ir cepiens? LFF ir visu laiku spļāvusi sejā visiem, kas nav pie siles. Komentāros pabļaustīsies un pēc tam nobalsos par tiem pašiem āžiem, tas ir vidējā statistiskā Latvieša garā. Ko sēsi to pļausi, Āmen
, 2020-01-20 19:13, pirms 6 gadiem
Jessy rakstīja: Ne jau Stojanovičš nevilka- tā bija "Latvijas izlase", kura nezināja robežas kā par sevi likt smieties. Stojanovičš kā reizi bija cilvēks ar plāniem, pieredzi un reālu situācijas izpratni, cilvēks, kurš nekautrējās teikt, ko redz... un te varēja redzēt tikai sūdus.
Varbūt viņam vienkārši vajadzēja censties mazāk nolikt izlases spēlētājus, un vairāk pievērsties savu mērķu un plānu realizācijai? Viņš man mazliet atgādināja Kamazu, kurš arī visapkārt redz ienaidniekus un visādus citus sliktos, bet nekad neatzīst, ka pats ne visu ir izdarījis līdz galam.
, 2020-01-20 19:48, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Varbūt viņam vienkārši vajadzēja censties mazāk nolikt izlases spēlētājus, un vairāk pievērsties savu mērķu un plānu realizācijai? Viņš man mazliet atgādināja Kamazu, kurš arī visapkārt redz ienaidniekus un visādus citus sliktos, bet nekad neatzīst, ka pats ne visu ir izdarījis līdz galam.
Pertija jau sen Latvijas futbolā sevi ir pierādījis un guvis panākumus.
Ienaidniekus visapkārt redz viens cits liepājnieks. Viņam visur rēgojās sazvērestības , meli, intrigas, negodīga spēle utt.
, 2020-01-20 19:52, pirms 6 gadiem
yankeezulu rakstīja: Stojanovičs labi uzvārījies. Knapi gadu pastrādāja ar katastrofāliem rezultātiem un 150+ stabi kabatā. Bet treneriem no augstāka plauktiņa, redz, naudas nav.
Naudu sadalīs?
, 2020-01-20 20:20, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: pensionārs Namejs atlaida pa kluso
Pensionārs Namejs var tikai savu peržamo pa kluso zem segas atlaist..
, 2020-01-20 20:25, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Bagatskis ieteica savu čomu Veco, to arī apstiprināja amatā - cilvēku, kurš LBL pat neko nevarēja sasniegt.
Bet ar izlasi sasniedza pēdējo gadu lielāko panākumu, paliekot tikai soļa attālumā no dalības PK finālturnīrā. Vecvagars ir labs treneris, un to saprot visi, kas kaut ko saprot no basketbola.
, 2020-01-20 20:30, pirms 6 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Ja 150k izdala uz 2 gadiem, sanāk ap 6.2k mēnesī. Ja alga būtu bijusi plānota 11k+3k=14k, tad tas nozīmē, ka lai ietaupītu 1k mēnesī, Dainis strādā par aptuveni 6.5k mēnesī. Neslikta alga priekš trenera kura CV var ierakstīt 1.līgas uzvaru un Latvijas kausu (2x?). Pozitīvais, ka ir u21 pieredze, cerams jaunos vēl vairāk iesaistīs.

Edit: Vai pat vēl vairāk, jo nebūs jāapmaksā uzturēšanās izmaksas.

Ja tā nopietni, tad izlases līmeņa trenerim laikam tā ir smieklu nauda.
Viss ir relatīvs. Cik liela ir Latvijas prezidenta alga? Vai izlases trenerim būtu jāsaņem vairāk nekā valsts prezidentam?
, 2020-01-20 20:37, pirms 6 gadiem
Eksperts_01 rakstīja: Šitais mūdzis pa blatu visur ir ticis ! 😁
Daudzus gadus atpakaļ izdevās pavērot Jelgavas treniņus iekš OSC.
Kazakēvičs toreiz izskatījās ļoti iespaidīgi ar lieliskām līdera dotībām..
Nesaprotu, kur viņs to visu ir atstājis..
, 2020-01-20 20:38, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Viss ir relatīvs. Cik liela ir Latvijas prezidenta alga? Vai izlases trenerim būtu jāsaņem vairāk nekā valsts prezidentam?
katrs piektais direktors Latvijā pelna, cik prezidents, lol
Prezidenta alga ne tuvu nav lielākā valsts sektorā, lol?
lol
, 2020-01-20 22:11, pirms 6 gadiem
Loģiska izvēle. Lētākais variants, savējais ar ko varēs shēmošanu veikt pilnā apjomā. Ja izlase spēlēs slikti , vainu uz futbolistiem var novelt, jo "mums jau nekā nav".
, 2020-01-20 22:40, pirms 6 gadiem
Kommaer/// rakstīja: katrs piektais direktors Latvijā pelna, cik prezidents, lol
Prezidenta alga ne tuvu nav lielākā valsts sektorā, lol?
lol
lol
, 2020-01-20 23:22, pirms 6 gadiem
FUNS , 22:11, pirms stundas , ignorēt , atbildēt
Loģiska izvēle. Lētākais variants, savējais ar ko varēs shēmošanu veikt pilnā apjomā. Ja izlase spēlēs slikti , vainu uz futbolistiem var novelt, jo "mums jau nekā nav".

Kazakevičam būs grūti novelt vainu uz spēlētājiem,jo viņam taču ir no kā izvēlēties!Kā lieliskam U-21 galvenajam trenerim,kurš,pēc Nameja teiktā,ar lieliem panākumiem trenēja U-21 izlasi,tā kā būs vien smagi jāstrādā un jāpierāda darbos savu varēšanu!
, 2020-01-21 01:41, pirms 6 gadiem
Life rakstīja: FUNS , 22:11, pirms stundas , ignorēt , atbildēt
Loģiska izvēle. Lētākais variants, savējais ar ko varēs shēmošanu veikt pilnā apjomā. Ja izlase spēlēs slikti , vainu uz futbolistiem var novelt, jo "mums jau nekā nav".

Kazakevičam būs grūti novelt vainu uz spēlētājiem,jo viņam taču ir no kā izvēlēties!Kā lieliskam U-21 galvenajam trenerim,kurš,pēc Nameja teiktā,ar lieliem panākumiem trenēja U-21 izlasi,tā kā būs vien smagi jāstrādā un jāpierāda darbos savu varēšanu!
Pag! Es nerakstīju, ka viņam ar U-21 ir LIELI panākumi. Es rakstīju, ka viņš ar šo izlasi salīdzinoši neslikti aizvadīja EČ kvalifikācijas spēles.
Tā ir būtiska atšķirība.