Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvija izrauj kaujiniecisku neizšķirtu

Latvija izrauj kaujiniecisku neizšķirtu
Vladimirs Koļešņičenko īsi pēc
vārtu guvuma.
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Latvijas futbolisti trešdien cīnījās neizšķirti 1:1 savā laukumā Pasaules kausa (PK) izcīņas mačā pret Izraēlas valstsvienību. Vārtus viesiem cīņas 50. minūtē guva Josi Benajuns, savukārt latviešiem neilgi pirms pamatlaika beigām precīzs bija Vladimirs Koļesņičenko.

Maču nedaudz aktīvāk uzsāka Izraēlas futbolisti, taču pirmā reālā vārtu gūšanas iespēja cīņas septītajā minūtē pēc stūra sitiena izspēles radās mūsu futbolistiem. Soda laukuma burzmā acīgākais cīņā par bumbu izrādījās iepriekšējā mača vārtu autors Deniss Ivanovs, kuram pavisam nedaudz pietrūka precizitātes lai izvirzītu mājiniekus vadībā. Pirmajās 15 minūtēs izraēlieši ne ar ko īpašu nepārsteidza, un notikumi vairāk risinājās centra zonā. Viesi, tostarp arī viņu līderis Josi Benajuns vien epizodiski apliecināja savu augsto vietu FIFA reitingā, reizēm kļūdoties gaužām vienkāršās situācijās.

Puslaika otrajā pusē jau tā ne pārāk notikumiem bagātā spēle izvērtās vēl miegaināka. To nedaudz atdzīvināt izdevās tieši Latvijas futbolistiem pēc Genādija Soloņicina un Ģirta Karlsona bumbas pāradresēšanas Izraēlas izlasi no vārtu zaudējuma pēc Andreja Rubina sitiena glāba tikai viesu vārtsarga Dudu Aouates lieliskais sniegums. Drīz pēc tam Barda apspēlēja Denisu Kačanovu un izdarīja sitienu, kuru spēja atvairīt Andris Vaņins.

Cīņas nākamās 45 minūtes sākās ar viesiem ļoti tīkamu notikumu – vārtu guvumu. Cenšoties pārķert bīstamu zemo piespēli soda laukumā, Kačanovs „uzlika” bumbu pa sitienam Benajunam un „Liverpool” zvaigzne ar precīzu sitienu vārtu augšējā stūrī izvirzīja vadībā savu komandu.

61. minūtē Aleksandrs Starkovs veica dubultmaiņu, sūtot laukumā Aleksandru Cauņu un Kristapu Grebi. Laukuma saimnieki, cenšoties izbēgt no trešā zaudējuma pēc kārtas, pakāpeniski aktivizējās pārņemot iniciatīvu centra zonā. Spēlējot kā "pirmais numurs" mūsu komanda nemaz neizskatījās sliktāk par izraēliešiem, droši kontrolējot bumbu un nedodot pretiniekiem īpašas iespējas pretuzbrukumos. Pāris panikas mirkļi gan pāršalca pie izraēliešu vārtiem, bet izveidot reālu vārtu gūšanas iespēju latviešiem ilgstoši neizdevās.

Piecas minūtes pirms pamatlaika beigām viesiem radās otra reālā vārtu gūšanas iespēja, pēc kuras Bardas sitiens atrada ceļu Vaņina "cietokšņa" vārtu pārliktnī. Šoreiz apstiprinājās paruna - neiesit tu, iesit tev. Nākamajā uzbrukumā Aleksandrs Cauņa teicami apspēlēja sedzēju, iedeva bumbu Rubinam, kurš iespēlēja bumbu soda laukumā Vladimiram Koļesņičenko. Pēdējais ar pirmo pieskārienu raidīja bumbu Izraēlas vārtos.

Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas spēle

Latvija – Izraēla 1:1 (0:0)
Vārti: Benayoun (50’), Koļesņičenko (90')
Latvija: Vaņins, Ivanovs, Gorkšs, Kļava, Kačanovs, Soloņicins (Višņakovs 75’), Astafjevs, Koļesņičenko, Rubins, Karlsons (Grebis 61’), Perepļotkins (Cauņa 61’).
Izraēla: Aouate, Ben Haim, Alberman, Golan (Sahar 83'), Saban, Ben Dayan, Benayoun, Barda (Buzaglo 90'), Keinan, Toama, Kayal (Ohayon 67’)

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Hipotenūza

 +27 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
Nu vienkārši skaisti šodien tiešām parādīja skaistu spēli un cīņu par katru bumbu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
cik ilgi ta varēja neveikties...

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
Laizenu teica ka nevar aizvietot bet re ka var ar vartiem un vel to karlsonu nu redzat ka vins 1vs1 neko nevar un ir bisk pa tizlu tikai prieks sodlaukuma nu tur bija tas trukums ka nepanema vinu arzemes

 +15 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
Koļesničenko labi ielika!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
labs rezultāts!

  +7 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
Vismaz....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
cieniigi

 +14 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
Nu nopelnīja savu punktiņu izraēla.... Laba spēle. Jossi smuki iesita.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
Mjaa, kad Verpakovskis nespeelee, var tomeer redzeet, ka vinsh pietruukst uzbrukumaa... To pashu var teikt par Laizaanu centraa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:51, pirms 16 gadiem
Kas par cīņassparu!

 +10 [+] [-]

, 2008-10-15 20:52, pirms 16 gadiem
nu,ko!! ja muuseejiem iesit pa stangu,tad parasti taa pretiniekiem ir slikta ziime!! un te nu bija-Izraeela kaaroto triis punktu vietaa nopelna tikai vienu:

nu malaci!!

     [+] [-]

, 2008-10-15 20:52, pirms 16 gadiem
redz, ka var spēlēt labi un cīnīties par katru laukuma metru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 20:52, pirms 16 gadiem
Labi, ka tā. Laimīgs neizšķirts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:52, pirms 16 gadiem
nu vismaz zzidinni nebuus tik leciigi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2008-10-15 20:52, pirms 16 gadiem
ja komandas mērķis ir PČ, tad spēlētāju priecāšanās par Koļesņočenko golu un neiešana masu uzbrukumā pēdējās minūtēs bija pilnīgi nevietā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2008-10-15 20:52, pirms 16 gadiem
Paveicās abām komandām!

  +4 [+] [-]

, 2008-10-15 20:52, pirms 16 gadiem
Njā Nevajag mums laizānu lai iet Koļesņičenko. Vismaz goli pagājušoreiz pret Šveici piespēlē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 20:53, pirms 16 gadiem
Malaci letini, ka cinijas lidz galam un nepadevas, paldies viniem par to, bet veiksmi talakas cinas!!!
Slēpts komentārs: spraits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2008-10-15 20:54, pirms 16 gadiem
Piecas minūtes pirms pamatlaika beigām grieķiem radās otra reālā vārtu gūšanas iespēja, pēc kuras Bardas sitiens atrada ceļu Vaņina "cietokšņa" vārtu pārliktnī. Šoreiz apstiprinājās paruna - neiesit tu, iesit tev. Nākamajā uzbrukumā Aleksandrs Cauņa teicami apspēlēja sedzēju, iedeva bumbu Rubinam, kurš iespēlēja bumbu soda laukumā Vladimiram Koļesņičenko. Pēdējais ar pirmo pieskārienu raidīja bumbu Izraēlas vārtos.

GRIEĶIEM????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-15 20:54, pirms 16 gadiem
Piecas minūtes pirms pamatlaika beigām grieķiem radās otra reālā vārtu gūšanas iespēja, pēc kuras Bardas sitiens atrada ceļu Vaņina "cietokšņa" vārtu pārliktnī.

spēli neskatījos, bet iespējams, ka kļūda

  +4 [+] [-]

, 2008-10-15 20:54, pirms 16 gadiem
kā es KLIEDZU!!!! jūs nevarat iedomāties!

  +3 [+] [-]

, 2008-10-15 20:55, pirms 16 gadiem
Apsveicu!Bet uzbrukumam shodien varu ielikt 3- par censhanos,uzbrukuma mums gandriiz nava....
Ar Cauņas uznaakšanu laukumā,Latvijas speele kļuva sakarīgāka,un uzskatu ka Cauņa labākais šajā mačā,un viens no tehniskākajiem Latviešu spēlmaņiem!!!

  +7 [+] [-]

, 2008-10-15 20:55, pirms 16 gadiem
Caunja iznaaca un paraadiija kaa vajag mo4iit!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:55, pirms 16 gadiem
Jācer uz panakumiem nākamgad.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:55, pirms 16 gadiem
Nu vismaz neizšķirts. Dīvaini tikai sākumā bija dzirdēt Kreipānu, ka Latvija ir spēcīga standartsituāciju izspēlē - es kaut ko palaids garām esmu, mums kāds Bekhems parādījies ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:56, pirms 16 gadiem
malaci!!!!

     [+] [-]

, 2008-10-15 20:56, pirms 16 gadiem
pēdējās minūtes (pēc Lv gūtajiem vārtiem) tik tiešām cīņa bija par katru epizodi, par katru bumbu!! Skaisti, apsveicu ar 1punktiņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 20:57, pirms 16 gadiem
Piecas minūtes pirms pamatlaika beigām grieķiem radās otra reālā vārtu gūšanas iespēja... Interesanti.

  +5 [+] [-]

, 2008-10-15 20:57, pirms 16 gadiem
Vairāk jaunos spēlētājus likt laukumā, uzreiz var just tehniku un asumu spēlei...
paskatieties kaut wai uz to pashu izreelu..triis 20 gadiigi speeleetaaji,..
19 gadiigs..
kā tad lai spēlētāji guust pieredzi..?
Varbūt tiešām labi, kad JUris Laizāns nespēlēja..!
Uz priekšu Latvija.>!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:58, pirms 16 gadiem
JES! Kur tik pelnīta uzvara! Lai gan vienubrīd likās, ka bijām pelnījuši pat uzvaru, spēle ritēja vienlīdzīgi un tiesnesis bija ideāls. Visu maču nevarēja pamanīt īpaši sodus, tātad ideāls tiesnesis. Viens tas pats Benajūns plosījās pa ebrejiem pusargu līnijā. Tas viņa gols un tie divi momenti (1. kur apvadīja 3 latviešus un iedeva piespēli kurā pēc mirkļa Izraēļu spēlētājs trāpija par pārlikni) tīri uz Jossī Benajūna rēķina, ta ka var droši teikt Man of the match! Cauņa un Grebis netiami labi iejutās spēlē. Kristaps tā mazāk bet Alex bija fantastisks.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:58, pirms 16 gadiem
Ideaali! Tieshaam nesaliidzinaami labaaka speele par to kas bija pret Sveici! Muuseejie bija pelniijushi pat uzvareet jo speeleeja paarliecinoshaak par Izraeelu, it seviski otrajaa puslaikaa!!! Par lielu Latviju!! Taa turpinaat !

  +3 [+] [-]

, 2008-10-15 20:58, pirms 16 gadiem
da mūsējiem ir četri aizsargi un Cauņa pārējie ir vienkārši labi Starkova čomi - da manuprāt labāk,lai spēlē u17 - u19 spēlētāji nēkā tie niekalbji - sliktāk točna nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 20:58, pirms 16 gadiem
Piecas minūtes pirms pamatlaika beigām grieķiem radās otra reālā vārtu gūšanas iespēja, pēc kuras Bardas sitiens atrada ceļu Vaņina "cietokšņa" vārtu pārliktnī.

Nedaudz sajucis

Prieks, ka mūsējie tomēr izrāva neizšķirtu, un šodien tiešām bija laba spēlētāju atdeve!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:58, pirms 16 gadiem
Benayouna gols smuks par nelaimi mums, bet vārtu stabs gan noveicās.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-15 20:59, pirms 16 gadiem
Apsveicu vismaz ar nicu...
Bet ziniet kad es veel speleju basi, tad treneris pirms speelem teica ka nevajag respekteet pretinieku, vajag speelet un nedriikst baidiities no pretspeeletajiem, bet musu futbola izlasei atkal ir taa ka uzbruceji skrien pretuzbrukuma, peeksni tiek dotas kkadas mulkigas piespeeles pussargiem vai aizsargiem un viss moments ir zudis... A vot kad uznaaca jaunie Cauna un Grebis, muusejie saka speelet pavisam citu speeli, vinji nebaidijas apvest pretspeletaju vai izdariit super piespeeli uz vartiem, ka rezultaata bija momenti! Tas pats Karlsons, man vins liekas labs speletajs, bet reali izskatas ka vins pat baidaas apvest pretinieku, izskataas ka truukst parliecibas par sevi!
Da nu lab, apsveicu muusejios koc ar to punktu! un noveelu atguut parlieciibu par sevi

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 20:59, pirms 16 gadiem
malaci ,velu veiksmi nakam gad un kas zin varbut braucam uz afriku jasak kartot cemodanu:d:d:d:d

  -4 [+] [-]

, 2008-10-15 21:00, pirms 16 gadiem
Futbols - man personīgi nav emociju, Hokejs tas ir super!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:00, pirms 16 gadiem
MALACHI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:00, pirms 16 gadiem
the biedrins rakstīja: ja godigi tad.-nebutu tads tehnmeistars ka cauna un vina izcilosa piespele gola nemaz nebutu.
Pilnīgi tev piekrītu,Cauņa ir viens no Latvijas tehniskākajiem futbolistiem,uzskatu ka kopš Pahara ziedu laikiem mums tādu nav bijis,un Verpakovskis,piedodiet,bet vairaak par sit un skrien nemaak!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:01, pirms 16 gadiem
Malači,lai gan mums bij vēl iespejas

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:02, pirms 16 gadiem
wrigley rakstīja: Futbols - man personīgi nav emociju, Hokejs tas ir super!!!!
Ko tad tu šeit mekle??
Laikam jau savs Stulbums kaut kur jaaparaada!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:03, pirms 16 gadiem
Latvijā ir ļoti daudz stadionu un līdzīgas vietas, kur var bumbu dzenāt, bet vairāk nekā 10 gadu laikā līmenis nav praktiski uzlabojies (ar dažām haļavām un Verpakovska izpildījumā) Nožēlojams līmenis. Basketbols vismaz kaut bišķi bet progresē.

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:03, pirms 16 gadiem
Ja arī būtu zaudēts, vismaz šodien redzēja cīņu, pašatdevi un prātīgu spēli ar vairākām piespēlēm, nevis 2 piespēles un sitiens uz pretinieku pusi.

Nu tad beidot vismaz jaunas sejas var redzēt - Cauņa, Grebis, Višņakos. Un labi ka jau laicīgi uzmainīja ap 60 min. nevis kautkur 80. min kad uz maiņu uznākot izmainīt kautko jau ir baigi grūti.

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:03, pirms 16 gadiem
Lai arī kā iepriēkšējā spēlē varēja kritizēt Latvijas vlstsvienību, bet šodien viņi pierādija, ka arī Latvija cīnās līdz galam. Malači.

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:04, pirms 16 gadiem
paveicaas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:04, pirms 16 gadiem
cauna-SUPER!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:04, pirms 16 gadiem
jaanis_z rakstīja: kā es KLIEDZU!!!! jūs nevarat iedomāties!
varu.. sen nekas tik skaists no Latvijas izlases nebija redzēts.. skaista izspēle ar skaistu nobeigumu..

  +6 [+] [-]

, 2008-10-15 21:05, pirms 16 gadiem
CSK@_fAN1 rakstīja: viens normals uzbrukums vieni varti
Ei tu nost, latviski ar māki ?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:05, pirms 16 gadiem
benijshils rakstīja: Ko tad tu šeit mekle??
Laikam jau savs Stulbums kaut kur jaaparaada!!!
Es tevi par stūlbu nosaucu ka tu tā uzvilkies? vai tad es ko sliktu pateicu? un kādu stūlbumu es parādiju?
Ja tev nav kur izlādēties "Draudziņ" tad ej un izkaujies nevis piemēslo šo virtuālo telpu ar savām negācijām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:06, pirms 16 gadiem
ideāli.. nenožēloju, ka aizgāju, beidzot Latvija vismaz pieturēja vairāk bumbu, nevis 2-3 piespeles kā iepriekšējās spēlēs.. pusmomentu mums bija daudz...

paveicās ka izraēla neielika otros, kad pa štangu trāpīja.

APSVEICU!!! vismaz. 1 p.

p.s Cerams Grieķija uzvarēs Šveici!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:08, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: LATVIJAA NAV UN TIK DRIIZ NEBUUS FUTBOLS!!! DIEMZHEEL, par ciinjas sparu nevar paarmest, paldies puishiem , bet nu individuaala meistariibaun taktika ir zem katras kritikas
beidz, šajā spēlē varēja dažus taktiskos zīmējumus saskatīt.. par individulālo meistereību piekrītu.. nu nav mums komandā Zi Zu, Ronaldu utt.. bet kā teikt ja nemāki apvadīt padod piespēli..

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:09, pirms 16 gadiem
Diemžēl, šis neizšķirts līdzvērtīgs zaudei.
Tas, protams, ja Latvija cerēja savā grupā tikt vismaz otrajā vietā.
Ja nē, tad URĀ - NEIZŠĶIRTS!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:09, pirms 16 gadiem
Benajunam vajadzēja sarkano kartīti par starkova nogāžšanu dot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:10, pirms 16 gadiem
Arii atziistami!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-10-15 21:11, pirms 16 gadiem
Tas ko rakstīšu vairumam lisksies smieklīgi un nepieņemami, bet tādi ir mani uzskati...

Jāatstāj 4-6 spēlētāji no šī sastāva un pārējās vietas jāatdod jaunajiem.
Jā - būs mums sagrāves. Jā - izkritīsim no FIFAs TOP100.
Bet ja turpināsim marinēt ar šiem spēlētājiem, tad iespējams vēl gadus 2-3 noturēsimies ap 60to, 70to vietu, iespējams izcīnīsim kādu skaistu un negaidītu uzvaru, bet pēc tam būs pamatīgā pakaļā.

Tam ir vajadzīgs LFF prezidents, kurš domā nākotnē. Tam ir vajadzīgs treneris ar tādu pašu domāšanu.
Šobrīd mums ir treneris, kurš domā tikai par šodienu un prezidents, kurš atbalsta ikvienu viņa lēmumu...

p.s. apsveicu ar saturīgo spēli un vienu punktu!!!

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:11, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: Nu labi, labi....shodien mees spelejaam maajas un taapat taas piespeles ir pa vaaju, skjiibu un nepreciizu, kaut kur kaut kas shodien sanaca, bet es saku kopumaa LV futbols ir skumjaa liimenii...
piekrītu, dažreiz liekas ka pietrūkst gribasspēka un ticības, un to visu var dot tikai treneri, un jaunie uzsveru jaunie spēlētāji, protams tur ir vēl vajadzīgi paris gadiņi, kādi 10

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:12, pirms 16 gadiem
wrigley rakstīja: Es tevi par stūlbu nosaucu ka tu tā uzvilkies? vai tad es ko sliktu pateicu? un kādu stūlbumu es parādiju?
Ja tev nav kur izlādēties "Draudziņ" tad ej un izkaujies nevis piemēslo šo virtuālo telpu ar savām negācijām
stŪlbs un vēl stŪlbāks...

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:12, pirms 16 gadiem
redzēju tikai beigas, cauņa labi izskatījās. Koļisņičenko 30 milj vērts gols.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:13, pirms 16 gadiem
Collina rakstīja: stŪlbs un vēl stŪlbāks...
bērnu dārzs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:14, pirms 16 gadiem
Nepiekritīšu pēcspēles studijā izteiktajiem Andreja Rubina slavējumiem. Tā piespēle bija vienīgā labā epizode viņam visā spēlē - visādi citādi viņš zaudēja visās divcīņās. Starkovam jāpateicas Cauņam - viņš praktiski viens pats ar savu agresiju uzbrukumā panāca to, ko visu spēli pilnīgi bezspējīgi darīja pārējā pussargu līniju (labākais no pamata pussargiem pat bez iesistā gola bija Koļesņičenko). Ja jau iepriekšējā spēlē bija redzams, ka Astafjevs un Rubins nekādu pienesumu uzbrukumā nedos, tad mani pārsteidza Soloņicina pieticīgā spēle. Visādi citādi uzreiz nespēju atcerēties nevienu epizodi, kad mūsu pussargi būtu iedevuši labu piespēli Karlsonam... Vēlu veiksmi Andrejam Rubinam iegūt labāku fizisko kondīciju, lai veseļojas Verpakovskis (viņa trūkums pēdējās 2 spēlēs bija jūtams ļoti stipri) un tad jau redzēs kā būs.

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:15, pirms 16 gadiem
Ja būtu uzvarējuši, tad būtu ideāli, jo domāju, ka šamējie būs niknākie konkurenti. Redzēs, kurš pirmais atlūzīs - Šveice vai Izraēla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:16, pirms 16 gadiem
prieks ka vismaz neizšķirtu izrāva, viens punkts arī Āfrikā ir viens punkts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:18, pirms 16 gadiem
Nenospeleja nemaz tik slikti, bet uz kadu 85 min jau bija pesimisms.
Shis punkts bija loti svarigs.
Izraelai 3p vieta 1 un kopa 8, un spelets pret Moldovu,Luksemburgu,Shveici,Latviju.

Shveicei pagaidam 4p un spelets pret Latviju, Luksemburgu, Izraelu, ja zaudes Griekijai, tad tas bus loti labi.

Latvijai 4p- spelets pret Moldovu,Griekiju,Shveici,Izraelu.

Domaju, ka pirma no grupas varetu iziet Griekija par otro cinisies Latvija,Izraela,Shveice.

Pec pirma rinka prognozeju Izraelai 8p Latvijai un Shveicei pa 7p viss bus atkarigs kaa Latvija nospeles izbraukuma pret Izraelu un majas pret Shveici.

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:19, pirms 16 gadiem
Kā saka, "Viss ir labs kas labi beidzas!"

  -3 [+] [-]

, 2008-10-15 21:21, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Pasaules čempionātā Latvijai nav ko darīt.
Tev ēsportā nav ko darīt!
Cauņa-player of the game!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:21, pirms 16 gadiem
Galvenais ir tas, ka mums tagad ir 4 un zhiidiem 8, nevis mums 3 un vinjiem 10!!!
Lai jau arii tad griekji visus vinnee, mees buusim otrie!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:23, pirms 16 gadiem
sitaa ir PASAULES KAUSA IZCINA, mees jau kvalificejaamies!!??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:24, pirms 16 gadiem
Cik latviski uzvārdi, butiski prieks par Latvijas Nacionālo izlasi
Katrā ziņā parsteigums par rezultātu.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:24, pirms 16 gadiem
eziitis rakstīja: Tas ko rakstīšu vairumam lisksies smieklīgi un nepieņemami, bet tādi ir mani uzskati...

Jāatstāj 4-6 spēlētāji no šī sastāva un pārējās vietas jāatdod jaunajiem.
Jā - būs mums sagrāves. Jā - izkritīsim no FIFAs TOP100.
Bet ja turpināsim marinēt ar šiem spēlētājiem, tad iespējams vēl gadus 2-3 noturēsimies ap 60to, 70to vietu, iespējams izcīnīsim kādu skaistu un negaidītu uzvaru, bet pēc tam būs pamatīgā pakaļā.

Tam ir vajadzīgs LFF prezidents, kurš domā nākotnē. Tam ir vajadzīgs treneris ar tādu pašu domāšanu.
Šobrīd mums ir treneris, kurš domā tikai par šodienu un prezidents, kurš atbalsta ikvienu viņa lēmumu...


p.s. apsveicu ar saturīgo spēli un vienu punktu!!!
nav pareizi... izlase nav vieta, kur kāds būtu jāsagatavo utml. Tur spēlē labākie. Tas, ka labāko nav, ir klubu/valsts/federācijas "nopelns", viņiem ir jāstrādā un jāaudzina! Kas, mēs izlasē audzināsim jaunos futbolistus?! ar 5 spēlēm gadā?!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:24, pirms 16 gadiem
gogelis rakstīja: un ko mees dariitu ja tiktu uz PČ???
Visu ko vien spētu, cik daudz mēs spētu, tas ir cits jautājums.

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:26, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: visi paaries paari un nepajautas kaa sauc
Tu tāds negatīvi,jeb pesimistiski noskaņots pret Latvijas izlasi esi.. ar tādu attieksmi no līdzutēju puses, man ar negribētos cīnīties laukumā.. publisks fu Tev.. nevajag nopelt to ko mūsu puiši laukumā dara.. viņi tomēr cenšas..

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:27, pirms 16 gadiem
par pasaules cempi varam aizmirst, karoci tira sopla, tas pats kas pret sveici ivanovs ar sopli iesita tapatas ari kolisnicenko, bet kopsumma malaci, zel ka neredzeju cinu ka nakas bet, izskatijas jau labi, del tadiem resursiem kadi mums ir visu cienu.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:27, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Tieši tā! ... Pilnīgi kaitinoši bija skatīties spēli pēc tam, kad zaudējām vārtus...nervi neturēja,. jā tagad beigās iesita golu tad tas viss itkā aizmirstās..aizmirstās tas, ka praktiski neviens 100% moments spēles laikā nav, pat bīstamu uzbrukumu, satraucošu momentu pie pretinieku vārtiem nav... bet nu...
a moška neskaties sportu
P.s. ticiet vai nē...bet nokavēju otrā puslaika pirmās minūtes ieslēdzu, un tieši tai brīdī izraēlieši iesit vārtus, man jau sēžot pei kompja bija tāda nojauta , ka 100 pts iesitiis tajaa brīdī ,kad neskatīšos un kas notiek pēc tam, nāk spēles beigas, domāju moš savā stulbā doma, jāatkārto, moš piepildās..speciali uzsleedzu uz tv3 ...slēdzu atpakaļ ar cerībām acīs...un kas tur ? Latvija izlīdzinājusi rezultātu pašam tā jocīgi sametās

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:28, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: --->Ulmen nonjem brilles kaut uz sekundi...un beidz tikai bljaut GO GO LATVIA...un paskaties uz lietaam reaali ja tev ir kaut mazaaka izpratne par futbolu....
Un ko gan viņam citu teikt?
Labi, tagad mums nav ko tur darīt, bet uzspēlēšana ar tādiem grandiem kā Spānija, tas jau ir milzīgs notikums..

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:29, pirms 16 gadiem
nu ko,tagad būs veiksmigi janospēle pret kīnu un tikai tad mums ir cerības.Loti ceru ka grupas otra spele sveica pieveiks slovakus,jo tad grupa tomer bet busim biskit augstak..es tik nesaprotu,kapec butrika vieta sodien speleja kalnins??????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:29, pirms 16 gadiem
Nezinu par ko jūs te visi tā priecājaties. Nožēlojama spēle un blāva atblāzma no tās komandas, kura spēlēja EČ finālturnīrā. Toreiz mums bija augsta līmeņa uzbrucēji - Verpakovskis un Prohorenkovs, bet kas ir tagad? Džeki, kuri nezina ko darīt ar bumbu, kad tā pie viņiem nejauši nonāk. Rezultāts - nekādas likumsakarības - vienkārša cūcene un, ja ebreju spotisti būtu nopietnāk novērtējuši mūsu komandu, tad nekas tāds nenotiktu. Varat braukt man virsū un saukt par idiņu. Es arī skatījos to maču un pagaidām redze man vēl ir pietiekami normāla, lai spētu atšķirt labu spēli no draņķīgas.
P.S. Nesen biju Turcijā un turienes cilvēki vēl tagad ar godbijību atceras Māra Verpakovska vārdu.

  -2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:30, pirms 16 gadiem
Toreiz mums bija augsta līmeņa uzbrucēji - Verpakovskis un Prohorenkovs

uj, kā sasmidinaji, draugs

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:31, pirms 16 gadiem
pareizi vakar sporta studija indriksons teica, ka mums vajagot vairak sporta skolu futbola.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:31, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: nav pareizi... izlase nav vieta, kur kāds būtu jāsagatavo utml. Tur spēlē labākie. Tas, ka labāko nav, ir klubu/valsts/federācijas "nopelns", viņiem ir jāstrādā un jāaudzina! Kas, mēs izlasē audzināsim jaunos futbolistus?! ar 5 spēlēm gadā?!
Principā jau izlasē mūsu spēlētājiem ir vienīgā iespēja uzspēlēt pret augstas klases pretiniekiem. Neviens uz doto momentu savos klubos nespēlē pret Benajuniem un Benhaimiem...

  -2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:32, pirms 16 gadiem
Sudiga spele,tresshas skiras kmandas,garlaicigi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:32, pirms 16 gadiem
Manupraat Laizaana nepietruka mums it ne maz, mum pietruka verpakovskis..... karlasons kaut ka vairs nespelee tikj labi kaa agraak... bet muusejie tapa6t malachi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:35, pirms 16 gadiem
Deportivo rakstīja: Principā jau izlasē mūsu spēlētājiem ir vienīgā iespēja uzspēlēt pret augstas klases pretiniekiem. Neviens uz doto momentu savos klubos nespēlē pret Benajuniem un Benhaimiem...
teorētiski- jā, bet 10 spēles gadā būs kāda prakse? nedomāju.. tur jau tik atbrauc, ielec vagonā un laid spēlēt. nosauc (iet) vienu piemēru, kad izlasē kāds ir reāli progresējis! Māris? Cik sapratu, džeks jau toreiz LM/Skonto kaut ko rādīja. Pie tam uzreiz atvērās, nevis kaut kādas gadu ilgas iespēlēšanās..
Slēpts komentārs: Paus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:37, pirms 16 gadiem
nedaudz noweicaas, jo izskatiijaas, ka waartsargam patrauceeja Ben-Haims, bet wisaa wisumaa atziistami

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:37, pirms 16 gadiem
Tā, tikko no stadiona!
Nu labi ka tā, skaisti iesitām! Bet gribās teikt, ka spēle daudz saturīgāka šodien un bijām pelnījuši uzvaru, diemžēl nesanāca!
Skatītāji ar gana daudz! Atbalstu vajaga izlasei!
Grūti būs tālāk, bet jākapā!
SARAUJ!!!

  -2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:37, pirms 16 gadiem
sakat ko gribat tachu liimenis futbolaa latvijaaa ir kluvis loti zems !!!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:38, pirms 16 gadiem
Teacher's rakstīja: Nezinu par ko jūs te visi tā priecājaties. Nožēlojama spēle un blāva atblāzma no tās komandas, kura spēlēja EČ finālturnīrā. Toreiz mums bija augsta līmeņa uzbrucēji - Verpakovskis un Prohorenkovs, bet kas ir tagad? Džeki, kuri nezina ko darīt ar bumbu, kad tā pie viņiem nejauši nonāk. Rezultāts - nekādas likumsakarības - vienkārša cūcene un, ja ebreju spotisti būtu nopietnāk novērtējuši mūsu komandu, tad nekas tāds nenotiktu. Varat braukt man virsū un saukt par idiņu. Es arī skatījos to maču un pagaidām redze man vēl ir pietiekami normāla, lai spētu atšķirt labu spēli no draņķīgas.
P.S. Nesen biju Turcijā un turienes cilvēki vēl tagad ar godbijību atceras Māra Verpakovska vārdu.
Ne jau uzbrucēji veido spēli. Šodien, tāpat kā sestdien Šveicē, vidējā linija izskatījās bezspējīga. Karlsons nav tāds uzbrucējs, kurš regulāri varētu apspēlēt aizsargus un tad iesist golu. Savukārt, ja pussargi spētu viņam piegādāt bumbu, tad jau būtu cita runa. Neižšķirts ar tik švaku vidējās līnijas spēli (uzbrukumā) ir pielīdzinams uzvarai.

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:39, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: ---> Skoufilds

Nu ja, atziit ka tur nav ko dariit...jo mums tur neiekljuut ne shajaa ne nakamaja ciklaa, tad zemei ir jasagriezhas kaajam gaisa!
Saproti, ir cilveki kas tic ka Latvijai tas ir pa spēkam, neatkarīgi no tā ko tu vai kāds cits cilveks te raksta, vai runā.

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:39, pirms 16 gadiem
Kamazist!
Visi domāja, ka Latvijai nav ko darīt arī Eiropas čempionātā, bet pat nāves grupā spējām pakutināt nervus gan Vācijai, gan Čehijai! Kāpēc lai mums Pasaules čempionātā nebūtu ko darīt? Tas ka mēs tur nenokļūsim- protams, tas visiem par 99,9% ir skaidrs, bet lai mums tur nebūtu ko darīt? Nu nē!

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:41, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: teorētiski- jā, bet 10 spēles gadā būs kāda prakse? nedomāju.. tur jau tik atbrauc, ielec vagonā un laid spēlēt. nosauc (iet) vienu piemēru, kad izlasē kāds ir reāli progresējis! Māris? Cik sapratu, džeks jau toreiz LM/Skonto kaut ko rādīja. Pie tam uzreiz atvērās, nevis kaut kādas gadu ilgas iespēlēšanās..
Jā, protams. Es tikai norādīju uz pašreizējo problēmu mūsu futbolā.
Jā, Māris, ja nemaldos 2003. gadā tikai kronēts kā labākais virslīgas uzbrucējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:44, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: -->Skoufilds

Jei bogu nesaprotu...tiem kas tic, nav nekaada priekshtata par futbolu un kaa jaaiskatas izlases modelim un speelei...
teikt, ka pirms 2004 gada EČ kāds ticēja, ka tur būsim? Varbūt paveiksies, tāpēc, vienmēr vajag ticēt!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:45, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: tapeec ka tiem kas saprot, ir skaidrs ka tas ir 100% nereaali....

FANELJI....kursh grib dereet par LV sekmeem?
Latvija būs augstāk par Luksemburgu!

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:45, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: stulbie nereālisti, nu ko tu gribi tur saskatīt tai izlasē, ko? ja mājās nespēj gūt vārtus 180 minūtes pēc kārtas, tad tas ir normāli? pat bīstamu momentu spēlēs nav..nekā nav..šausmīgi spēlē mūsu izlase...nav Izraēla kautkāda futbola lielvalsts, lai priecātos par neizšķirtu....TAK DOMĀ REĀLI, LATVIJAS FUTBOLA IZLASEI NAV KO DARĪT PASAULEs ČEMPIONĀTĀ.... domā, ka es pats negribētu , lai viņi tur spēlē? protams ka gribētu, katru spēli gaidu un ceru, ka nu varbūt kautkas būs mainīts spēlē...ka nu būs tā īstā diena , ka nu uzvarēs..jā šodien izgāja labi sākumā...kādas 20 min..bija pat interesnati skatīties,, bet tālāk...drausmas... cerēt jau ir viens , bet akli cerēt, tikai cerības pēc..nu nezinu vai ir tā vērts... esmu pesimistiski noskaņotspēc šīm pēdējām 3 spēlēm.... lai kā to negribētos, tomēr uz lietām skatos reāli...
bl*a ko tu gribi ja pa visu s*uda latviju ir viens sagrabejis skonto stadions?bl* kurs te trenejas?Kada ir situacija latvijas futbola?No ka te var rasties normali speletaji,izlase,treneri vai motivacija spelet??aizbrauc uz spaniju un pasties kaa tu ir..tur katraa miestaa ir arena ar 10k ietilpibu,mazi chuvaki ka reklamas plakati-viss nike,,adidas spele futbola asfaltetos futbola laukumos kurus ierobezo augsti zogi un virs kuriem ir prozektori,vini tajos laukumos pavada visu vasaru ja,tur nav pusmetru gara zaale piedir*ta ar vieteejo puudelju s**diem.tur ir futbols un tur ir ari attieksme.Nejau talantu trukst latvieshiem,paskaties hokeja kadi mums te speletaji aug,tas ir vnk jo pret hokeju ir attieksme ka spele uz maksimalo un tad skatas kas sanaks nevis skatas vai ir tolks utt,karoch gribu teikt ka nevajag vainot izlasi,bet visu futbola sisteemu un varas organus(LFF)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:47, pirms 16 gadiem
vispar tada sajuta ka futbola mums neviens nesaprot ko grib.Taa izskatas ari uz laukuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:47, pirms 16 gadiem
scenarijs- neizskirts, bet vai tiesam vai ir japriecajas par punktu majas spele un pret izraelas izlasi. jaa, futbols ir varen neprognazejams sporta veids tapat kaa citi, bet skatoties uz pasreizejo LV izlases modeli, nepamet sajuuta ka var but labak. nezinu vai treneris cits, vai jadod spelet jaunajiem pamatsastava- cauna, visnakovs...musu izlases speli es nosauktu par izcili viduveju, protams var runat par resursiem utt. bet taa butu tikai demagogija.
cerot uz labiem laikiem, jauniem talantiem, gudriem vaditajiem. hi ho, par Latviju!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:48, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: --->skoufild

Tu tachu tici? kur probleema?
Es skatos uz lietām reāli, nevis ticu ka mūsējie izies no grupas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:48, pirms 16 gadiem
autor, vai ta mees tieshaam ciniijaames neizskjirti Pasaules kausa izciinas machaa?kursh tad to kausu dabuuja beigaas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:49, pirms 16 gadiem
Hose rakstīja: Šī spēlē mani ļoti iepriecināja, jo mūsējie parādīja savu patieso līmeni. Protams, Izraēla nav tā uzbrūkošākā komanda, tomēr viņiem bija Benajuns, kurš vien ir bīstamāks par viesuļvētru (ja neskaita "El Ninho").
Neizšķirts šādā spēlē ir godīgs rezultāts.
piekritu musejie paradiju savu zemo limeni.Klubus paskatijies? Bolton,Portsmuth,Liverpool

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:50, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: --->Ulmens

Tad mums speletaji speleja labakos klubos un speeleja ne tikai banku sildiija, tie bija Maara ziedu laiki...labs vaartu sargs....jaa, tad es ticeeju, jo tad bija kaut kas liidziigs futbolam Tagad, nav nekaa...neviena normaala limenja speletaja ar stabilu speelju praksi plus vee starkova taktika man nekad nav bijusi iisti skaidra!
Vaņins ir ļoti labs bumbu ņērējs un mums vēl ir Koļinko.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 21:50, pirms 16 gadiem
Dāvi, gribi teik, ka Vaņins nav labs vārusargs?
tie bija Maara ziedu laiki...labs vaartu sargs....jaa, tad es ticeeju, jo tad bija

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:51, pirms 16 gadiem
smilchs rakstīja: lieta tāda, ja tu negribi ticēt, tad nav jēga skatītes! Kāds ponts tev čakarēt nervus, ja tu tāpat zini, ka netiksim uz čempi! Man, piemēram, vienmēr ir cerība, ka varbūt atkal... Tās emocijas bija neaizmirstamas un es ĻOTI ceru, ka izdosies vēlreiz izjust līdzīgas sajūtas!

uz priekšu!
ka musejie ieblieza taja smagaja un noguruma pilnaja bridi es taa reecu

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:51, pirms 16 gadiem
kas Koļinko? Trauma?

Ja nav trauma, tad, acīmredzot, viņa ziedu laiki ir aiz muguras..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 21:53, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: kas Koļinko? Trauma?

Ja nav trauma, tad, acīmredzot, viņa ziedu laiki ir aiz muguras..
da labi vinsh jau chist padzivojis,1974 izlaidums noskrejiens ari pieklajigs

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:54, pirms 16 gadiem
Paus rakstīja: bl*a ko tu gribi ja pa visu s*uda latviju ir viens sagrabejis skonto stadions?bl* kurs te trenejas?Kada ir situacija latvijas futbola?No ka te var rasties normali speletaji,izlase,treneri vai motivacija spelet??aizbrauc uz spaniju un pasties kaa tu ir..tur katraa miestaa ir arena ar 10k ietilpibu,mazi chuvaki ka reklamas plakati-viss nike,,adidas spele futbola asfaltetos futbola laukumos kurus ierobezo augsti zogi un virs kuriem ir prozektori,vini tajos laukumos pavada visu vasaru ja,tur nav pusmetru gara zaale piedir*ta ar vieteejo puudelju s**diem.tur ir futbols un tur ir ari attieksme.Nejau talantu trukst latvieshiem,paskaties hokeja kadi mums te speletaji aug,tas ir vnk jo pret hokeju ir attieksme ka spele uz maksimalo un tad skatas kas sanaks nevis skatas vai ir tolks utt,karoch gribu teikt ka nevajag vainot izlasi,bet visu futbola sisteemu un varas organus(LFF)
Nu hokeja mums ari ta situacija nav tik spozha vairs nevaram salasit 4 labus uzbrucejus trijniekus.

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:55, pirms 16 gadiem
-Skoufilds- rakstīja: Vaņins ir ļoti labs bumbu ņērējs un mums vēl ir Koļinko.
es domaju ,ka tagad ir vanina ziedu laiki,bet nevajag ceret uz baigo klubu ,vins vnk ir brieduma augstakaja pakapee.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:57, pirms 16 gadiem
flipsider rakstīja: Nu hokeja mums ari ta situacija nav tik spozha vairs nevaram vairs salasit 4 labus uzbrucejus trijniekus.
da labi nespamo =]

     [+] [-]

, 2008-10-15 21:58, pirms 16 gadiem
davisr1g rakstīja: nu ir Vanjins labs...teiktu ka labakais speletajs muusu komandaa, tieshaam stabils...tur neko nevar paarmest! prieksh LV LJOTI labs
Pēc tava teikuma var noprast ka tad mums bija labs vartusargs, bet tagad....

     [+] [-]

, 2008-10-15 22:02, pirms 16 gadiem
>paus

Principaa piekriitu, iznjemot liidz
Paus rakstīja: Nejau talantu trukst latvieshiem,paskaties hokeja kadi mums te speletaji aug
Nu nu, kaadi tad aug? Kuras tad, peec tavaam domaam, buutu taas lielaas zvaigznes?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 22:06, pirms 16 gadiem
solonjicins bija ljooti vaajsh... bomzis kkaads!

     [+] [-]

, 2008-10-15 22:07, pirms 16 gadiem
vispar karsums,sprukts,daugavinjsh u.c,par lielam zvaigzem neko neteicu,bet hokeja mes esam top10 komanda futbola esam labakaja gadijuma piecdesmitnieka beigas(peec reala speeku samera)

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 22:07, pirms 16 gadiem
vienkarshi LV izlase ir meesls,kameer nebuus speeleetaja,kurs var apvest 3 viesu aizsargus----mees buusim punktu donori --sorryy

     [+] [-]

, 2008-10-15 22:08, pirms 16 gadiem
dendenny rakstīja: solonjicins bija ljooti vaajsh... bomzis kkaads!
+1

     [+] [-]

, 2008-10-15 22:09, pirms 16 gadiem
puiši baigie malači, nocīnijās līdz beigām besī Uldriķis, ka var visu laiku nolikt komandu, treneri. Es Starkova vietā vispār Sporta avīzei intervijas nedotu. Jābūt reālam kāds ir komandas potenciāls, arī niča ir panākums.Kad atkal parādīsies nākamā Paharu, Astafjevu, Zemļinsku paaudze, tad arī būs nākamais EČ.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 22:12, pirms 16 gadiem
Vēl atceros, ka gāju uz šo spēli:

Latvija – Izraēla 1-5 (17.05.1998.)

Lai ko teiktu par Latvijas izlasi, tomēr 10 gados progress ir jūtams.

     [+] [-]

, 2008-10-15 22:12, pirms 16 gadiem
Paus rakstīja: hokeja mes esam top10 komanda futbola esam labakaja gadijuma piecdesmitnieka beigas(peec reala speeku samera)
Viss shtokos - hokeju speelee kaadaas 40 valstiis (un nopietni labi ja pusee), futbolu 5x vairaak...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 22:16, pirms 16 gadiem
labs padkats tika izpildiits pret starkovu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 22:19, pirms 16 gadiem
Ja reiz par hokeju ierunaajaamies - Karsums un Daugavinjsh peedeejo soli liidz visaugstaakajam liimenim veel nav speerushi. Dod Dievs to spert un nepalikt muuzhiigi perspektiivajiem - taadu gan mums nav truucis nevienaa sporta veidaa. Nu labi, vinji tad buutu laba liimenja speeleetaaji. Kas bez vinjiem? Sloveenjiem Kopitars, austrieshiem Vaneks - viens divi speeleetaaji kalnus nevar gaazt. Nu neiestaastiisi man, ka kaut kaadaas Ungaarijas, Itaalijas vai ASV/Krievijas zemaakajaas liigaas speeleejoshi izlases dzheki liecinaatu par labu sporta veida sisteemu.

  -1 [+] [-]

, 2008-10-15 22:20, pirms 16 gadiem
Sūdīgi,labāk jau būtu,ja GRE vinnētu! Kā itāļiem iet? Caur wap neredzu:/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-10-15 22:29, pirms 16 gadiem
1.kaart. izlasei nav pilniigi nekaadas saspeeles vai vispaar domaashanas par to kur to bumbu likt....prot tikai atspeeleet uz aizspert cik tik taalu var....tas nav normaali!!!!
2.kaart. Nesaprotu ar ko Starkovs domaa..... kaapeec vinjsh nelaida cauņu jau no saakuma, kaapeec nenomainiija rubiinu ( nu to pensionaaru), kaapees karlsons speelee ja izskataas ka futbols jau vinjam ir apriebies un vinjsh pat skriet negrib???? labaak izlaist Grebi, tam vismaz ir veeleeshanaas kko dariit un skriet un censties!
3.kaart. domaaju ka LFF dareetu noliigt kaadu aarvalstu treneri kursh neskatiitos peec draudziibas (kaa to dara starkovs) bet peec speeleetaaju potenciaala un speeles liimenja ko laist laukumaa un ko izsaukt uz izlasi....!!!
4.kaart. KAAPEEC STARKOVS NEIZSAUC GARAUČU??? vinjsh tak plosaas pa Ascoli dublieriem un visu laiku sit golus iekshaa un ir veel jauns....!!! ideaals buutu prieksh izlases....!!!

P.S. lai tak rubiins iet pensijaa- maleejais p-sargs kursh nemaak nevienu maanjkustiibu un nekad muuzhaa nav nevienu apvedis 1 vs 1!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 22:31, pirms 16 gadiem
Es biju ļoti priecīgs redzēt kā mūsējie gūst vārtus. Malači.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 22:34, pirms 16 gadiem
grosis7 rakstīja: domaaju ka LFF dareetu noliigt kaadu aarvalstu treneri kursh neskatiitos peec draudziibas (kaa to dara starkovs) bet peec speeleetaaju potenciaala un speeles liimenja ko laist laukumaa un ko izsaukt uz izlasi....!!!
Lika nu pagaidiit - shaadaa gadiijumaa noliigs kaadu otraas shkjiras veci, visdriizaak krievu vai labaakajaa gadiijumaa kaadu citu no bijushaas USSR, bet normaalus kadrus atsijaas ar argumentu "nepaziist vieteejo saimnieciibu". Vieteejaas saimnieciibas paziishana laikam noziimee sakaru un blatu paziishanu un respekteeshanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-15 22:50, pirms 16 gadiem
off topic!
kur vēl bez tvuplayer var skatīties Portugāles maču? slikta kvalitaate sheit...

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 22:51, pirms 16 gadiem
Cauņa vispaar labi nospeleja vienkarwi ideali malacis taa turpinat!!!
pereplotkins wvaki izskatijas meistaribas pietruka laikam!!!
bet ta normali apsveicu ar neizskirtu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-10-15 23:01, pirms 16 gadiem
Hempo rakstīja: http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=20972&part=sports
thankyou! pa sopcast rāda bik labāk un smukāka Angļu val. piedevām :*

     [+] [-]

, 2008-10-15 23:13, pirms 16 gadiem
O jopcik. Šveice uzvar Grieķiju pagaidām. Nkufo un Frejs atkal gūst vārtus.

Anglija - Baltkrievija 3:1; Spānija - Beļģija 1:1 pagaidām; Horvātija - Andora 4;0 ; Turcija - Igaunija joprojām 0:0 ;

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 23:16, pirms 16 gadiem
grosis7 rakstīja: 1.kaart. izlasei nav pilniigi nekaadas saspeeles vai vispaar domaashanas par to kur to bumbu likt....prot tikai atspeeleet uz aizspert cik tik taalu var....tas nav normaali!!!!
2.kaart. Nesaprotu ar ko Starkovs domaa..... kaapeec vinjsh nelaida cauņu jau no saakuma, kaapeec nenomainiija rubiinu ( nu to pensionaaru), kaapees karlsons speelee ja izskataas ka futbols jau vinjam ir apriebies un vinjsh pat skriet negrib???? labaak izlaist Grebi, tam vismaz ir veeleeshanaas kko dariit un skriet un censties!
3.kaart. domaaju ka LFF dareetu noliigt kaadu aarvalstu treneri kursh neskatiitos peec draudziibas (kaa to dara starkovs) bet peec speeleetaaju potenciaala un speeles liimenja ko laist laukumaa un ko izsaukt uz izlasi....!!!
4.kaart. KAAPEEC STARKOVS NEIZSAUC GARAUČU??? vinjsh tak plosaas pa Ascoli dublieriem un visu laiku sit golus iekshaa un ir veel jauns....!!! ideaals buutu prieksh izlases....!!!

P.S. lai tak rubiins iet pensijaa- maleejais p-sargs kursh nemaak nevienu maanjkustiibu un nekad muuzhaa nav nevienu apvedis 1 vs 1!!!!!
ascoli- XDD dublieriem?! XDDD x2 :OOO XDDDD ascoli dublieri spele apmeram Jekabpils Sporta centra futbola komanda,nepiekritu par rubinu jo vins daudz gaja pa savu malu,daudz pelnija sodus un padeva rezultativu un loti labi pasu.

     [+] [-]

, 2008-10-15 23:19, pirms 16 gadiem
apsveicu mūsējos ar neizšķirtu, tomēr jāsaka, ka mūsējiem paveicās...
Cauņa bija jāliek sākumsastāvā, uznākot uz laukuma, viņš parādīja kā jāspēlē malējam pussargam.. Vanins un aizsardzība ok, malās Rubīns(pat neskatoties uz rez. piespēli) un Solonicins, nepamanāmi, Karlsons vispār nekāds, Perepļotkins aktīvs, bet laikam meistarības pa maz. Patika Kolesničenko, kopumā nekādas īpašas kļūdas nepieļāva...Astafjevs..kā vienēr stabili, tomēr gribētos kādu pussargu, kurš būtu vairāk agresīvs uzbrukuma veidošanā(tomēr Astafjevs ir par lēnu) Tāpat labi arī Grebis iegāja spēlē

     [+] [-]

, 2008-10-15 23:21, pirms 16 gadiem
myp2p labs title watch UEFA(Union of European football associations) world cup 2010

     [+] [-]

, 2008-10-15 23:22, pirms 16 gadiem
knulan rakstīja: apsveicu mūsējos ar neizšķirtu, tomēr jāsaka, ka mūsējiem paveicās...
Cauņa bija jāliek sākumsastāvā, uznākot uz laukuma, viņš parādīja kā jāspēlē malējam pussargam.. Vanins un aizsardzība ok, malās Rubīns(pat neskatoties uz rez. piespēli) un Solonicins, nepamanāmi, Karlsons vispār nekāds, Perepļotkins aktīvs, bet laikam meistarības pa maz. Patika Kolesničenko, kopumā nekādas īpašas kļūdas nepieļāva...Astafjevs..kā vienēr stabili, tomēr gribētos kādu pussargu, kurš būtu vairāk agresīvs uzbrukuma veidošanā(tomēr Astafjevs ir par lēnu) Tāpat labi arī Grebis iegāja spēlē
Cauna tik labi izskatijas varbut tapec,ka uznaca uz mainju un bija svaigs.Pareje tachu bija skrejushi jau 70 minutes.

     [+] [-]

, 2008-10-15 23:25, pirms 16 gadiem
Hipotenūza rakstīja: Toreiz mums bija augsta līmeņa uzbrucēji - Verpakovskis un Prohorenkovs

uj, kā sasmidinaji, draugs

     [+] [-]

, 2008-10-15 23:30, pirms 16 gadiem
Paus rakstīja: Cauna tik labi izskatijas varbut tapec,ka uznaca uz mainju un bija svaigs.Pareje tachu bija skrejushi jau 70 minutes.
viņš vismaz varēja arī apspēlēt pretspēlētājus, nevis vienkārši mēģināt apskriet..

     [+] [-]

, 2008-10-15 23:37, pirms 16 gadiem
Ja godīgi, tad Latvijas izlase nebija pelnījusi pat neizšķirtu. Tik bālu spēli uzbrukumā no mūsējiem sen nebiju redzējis. Kas notika? Mēs ielaidām vārtus un TURPINāJāM SPēLēT TāPAT Kā PIRMS TAM. Labi, protams, Starkovs (man ir liela cieņa pret šo treneri, jo tādu panākumu, kādu viņš mums izkārtoja (EURO 2004) mēs (diemžēl) vairs nesasniegsim) var teikt, ka mēs izpildījām spēles plānu utt. Uzbrukuma mums nav. Man nav pārliecības, vai pat ar Verpakovski kaut kas mums šodien būtu sanācis. Izraēla spēlēja slikti, bet mēs to nemācējām izmantot. Mūsu vārti, lai gan skaisti izspēlēti, bija vairāk kā pārpratums nevis likumsakarība. Izraēla bija komanda ko varēja paņemt, bet mēs to nemācējām. PRET TāDāM KOMANDāM IR JāSPēLē AKTīVāK UZBRUKUMā! Ceru, ka Starkovs un spēlētāji izdarīs tālejošus secinājumus

  +1 [+] [-]

, 2008-10-15 23:43, pirms 16 gadiem
Cauņa - 10!
Rubins labi nospēlēja visu spēli, tā pat Koļesničenko.
Karlsons joprojām pierāda, ka ir apaļa nulle un aizsardzībā derētu labāk, kā uzbrukumā. Pietrūkla gan Laizāns, gan Māris, kas ļautu apdraudēt viesu vārtus ne tikai pēdējajās minūtēs, bet visu spēli. Kopumā malači, turnīrs vēl nav beidzies!

     [+] [-]

, 2008-10-15 23:44, pirms 16 gadiem
Army rakstīja: kad ta tas ir bijis augsts? visu laiku shaads liimenis un pietiek tachu vienreiz iideet. To saku ne tikai Tev... Labaak buutu priecaajushies ka nepapisaam
nu vienu briidi bija tiiri pieklaajiigs maara zieda laikos

     [+] [-]

, 2008-10-15 23:59, pirms 16 gadiem
Bez Verpakovska un Laizāna panākts neizšķirts ar Izraēlu, tas iŗ atzīstams rādītājs. Prieks, ka Starkova vadībā komanda turpina progresēt un parāda cīņas sparu!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-16 00:45, pirms 16 gadiem
Nepiesienieties pie gramatikas ja taada ir un viss!!
Un man vienalga juussu + vai -!!!
mans uzskats par speeleei un es biju klaatienaa un redzeeju!!
Taa saaksim ar Karlasonu!!!
tagad ssodien es sapratu kaapeec vinss netika holandeee ar taadu speeli kaa sodien Karlasons nodemonstreeeja es domaaju kaads uz bruceejs no latvijas 2 liigas laabaak nospeeleetu!!
Piem es patss speleeju futbolu jau ilgi un piem ja man bumbu dod gar malu es skrienu vienmeer ar visu kas man ir ieksssaa, bet ko dariija Karlasons
no malas izskatiijaas ka vinss pa to laukumu tipinaajaa nu nez kur ar taadu atrumu var speeleet kaa to darija vinss!!! un es uzskatu ka pilniigi un vienoziimiigi Karlasons bija vainiigs pie ielaistajiem vaartiem.
taa atgaadinaassu kad vinss dabuuju piespelee laukuma centraa vinss bija pilniigi vienss vinss izdariija manupraat nu piedodiet vienkaarssi kaa to teica blakusseedeetaajs man nu ( Ronaldo ) un kad atneema bija lloti aatrs pretuzbrukumss un sseku rekku deell taa bija golss!!!
es buju pa visam citaas domaas pa karlasonu ssodien manas domas pa viinnu mainiijaas pa visiem 360graadiem!!!
taa naakamais upuriss nepavainojieties bet taa bija!!!
Astafijefs nu es saprotu cilveeks gandriiz visu karjeru speeelee futbolu latvijas izlasee betja nu viina speele apmierina starkovu nu tad es esmu bl## dzzordzzss buss!! nu kaa var laist laukumaa piem iet epizode astafijevu nevis apspeelee bet vienkaarssi noskrien un kad viinnskrien llidzi
nevis meegina atnnemt bet es to ieveeroja vienmeer meegina aptureet to ar soodu nu paneem U-20 pusargu lieku galdda visu kas man sveetss tocc zinu ka vinss labaak nociiniisies nu starkovs ko viinss dara lai tak uzlaizz arii jaunos!!
pilniigi un vienoziimiigi ssodien laukumaa bija labaakais un jaunaakais Caunna vienakaarssi es nesaprotu ar kuru galu vinnss domaa (Starkovss) ja uzlaizz jauno es domaaju vinss speleee izliekas ar visiem 100% neviss kaa dazzss labss komandaa!!!
es uzskaatu kaa jau daudzi te raksta jamainaa komanda vismaz uz pusi vieniigais ko varu uzslaveet taa ir aizsardziibas liiniju un veel dazzas personas laukaumaa un protams GK !
es te veel vareetu sarakstii pa komandu man liekas veel kaadas desmit A4 lapas par sso speeli!!
es ceru mani nenossaus par sso komeentaaru bet piedodiet nu es nezinu kas kko saprot no futbola man nepiekritiiss!!
paldies un es uzskatu ka speeli var izbaudiit tikai un vieniigi skatoties to dziivajaa!! un taas emociijas
Paldies!!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-10-16 01:08, pirms 16 gadiem
Protams ka rezultāts atbilst spēles raksturam bet kā gan neatcerēties D.Ivanova sākumā garām aizsisto??

     [+] [-]

, 2008-10-16 01:38, pirms 16 gadiem
jop*cik, apnicis šo visu gudreļu komentārus lasīt domāju, cilvēki novērtēs patiešām šoreiz pelnītu punktu LĪDZĪGĀ spēlē, bet nē, tā vietā ir neatbilstoši šim gadījumam komentāri par kaut kādu līmeni, par kaut kādām citu jau defoltā cerībām par braukšanu uz PČ (tādas principā izskanējušas vēlamības, nevis prasības / gaidu veidā). bet ne par to.
Paldies, biju stadionā, lieliskas emocijas, izlase cīnījās un nopelnīja punktu
Astafjevs tomēr ir balsta pussargs, tātad uz aizsardzību tendēts pussargs, ar saviem pienākumiem tika galā labi, jo ebreju bīstamākie uzbrukumi bija principā drīzāk pa malām..
Protams, lielisks Cauņa, aktīvs bija arī Rubīns, Koļesņičenko daudz sodus pret sevi nopelnīja.
Žēl, ka uzbrukumā mums ir tāds kā vakuums. Varbūt pārbaudes spēlēs derētu pamazām iespēlēt bez Butrika (bet necerēt uzreiz kā uz pamatsastāva spēlētājiem) arī Rudņovu, Kamešu, Gauraču, Blanku, Lukjanovu, Malašonoku. Nu piemēram. Varētu taču.

     [+] [-]

, 2008-10-16 02:42, pirms 16 gadiem
ja pat mājas nevar izzīst punktu ta nav ko cerēt.visur spēlē futbolu,pie MUMS tikai nodarbojās ar to.

     [+] [-]

, 2008-10-16 07:38, pirms 16 gadiem
Nebūšu orģināls - varēja būt labāk.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-16 09:04, pirms 16 gadiem
adidzis rakstīja: Bez Verpakovska un Laizāna panākts neizšķirts ar Izraēlu, tas iŗ atzīstams rādītājs. Prieks, ka Starkova vadībā komanda turpina progresēt un parāda cīņas sparu!
Ar šiem abiem diezin vai būtu pat neizšķirts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-10-16 10:57, pirms 16 gadiem
Latvijā spēlētais futens nav skatāms un ir garlaicīgs. Tie, kas skatās tikai tabulā un statistikā, var priecāties par veiksmīgu izglābšanos. Viena sakarīga saspēle un gols, to laikam jāsauc par meistarību un augstu realizācijas procentu!?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-16 11:21, pirms 16 gadiem
es nesaprotu par ko jūs visi te čīkstat. Latvija nav tā supervalsts kur var būt top komandas basītī, hokejā, futbolā vai vel kaut kur. Es uzskatu ka vakardienas spēle bija viena no labākajām, kāda ir bijusi peēdējā laikā. Bumbas kontrole mums bija krietni lielāka par Izraēlu vienīgi ar uzbrukuma veidošanu tā pašvakāk. Šī bij tā spēle kur mēs varējām zaudēt vienos vārtos (ja Izraelieši nebūtu uzmočijušī pa štangu) kā arī varējām vinēt ja nebūtu tik muļķīga kļūda aizsardzībā pirms vārtu zaudēšanas. Mūsu komanda var nospēlēt cienīgu un skaistu futbolu tikai tad, ja lielā superveiksme stāv mums līdzās (kā euro2004 spēlē pret Turciju). Pārējos gadijumos jābūt reāliem un jāapzinās sava vieta lielajā futbola saimē.

Par Lielu Latviju !

  +1 [+] [-]

, 2008-10-16 12:42, pirms 16 gadiem
zomers rakstīja: ssodien manas domas pa viinnu mainiijaas pa visiem 360graadiem!!!
Pateicos par dienas citaatu! Vajadzees iegaumeet!

     [+] [-]

, 2008-10-16 12:47, pirms 16 gadiem
piekrītu,tikai nav izsprotama trenera nežēlīga apsēstība ar dažiem spēlētājiem.Tipa-pieredze,daudz darījis latvijas izlases labā,labāka mums nav.Za..bala jau visi Astafjevi,Stjopas.
Laikam no izlases spēj aiziet spēlētāji tikai tad kad 10spēles pēc kārtas sataisa sūdus un min kā divus gadus netiek nevienā komadā.Bet vienalga- TREņER paziņo par to ka-"spēlētājs očiņ opitnij,i ravnih u nas ņetu"....

P.s.Šodien paskatījos beļģu spēli pret Spāniju.Beļģi visam uzlikuši mīksto..visa komanda no 20-22 gadīgajiem.Džeki domā par 4-6 gadus uz priekšu.bet mēs....'jādod tak Mārītim un citiem nespēlošiem (agrākie piemēri-rubīns,Stjopa'bleidelis,Prohorenko+noteikti kādus 10 aizmirsu)iesildīties pirms sēdēšanas uz sava kluba beņķa.

     [+] [-]

, 2008-10-16 12:52, pirms 16 gadiem
vai kaut kur ir spēles goli video pieejami?

  +1 [+] [-]

, 2008-10-16 13:12, pirms 16 gadiem
negribu te kadu apvainot, bet vienkarsi jasaka ka ir, puse no musejiem futbolistiem spele vienkarsi nozelojamu futbolu
karlsons taka tads gars lunis kautkur skrien, kautko dara, bet nekas nesanak, pereplotkins ar taka tads mazs berns, tik skrien un skrien bet liekas, ka smadzenes vispar neizmanto. ko dod, ka tiek pie bumbas, ka pec paris sekundem jau ir iemucis laukuma sturi vai pie pirmas saskares novelies gar zemi? ja vins muzigi pie pirmas saskares kritis tad vins nekad menaz netiks lidz vartiem
vot ja mums ir ar ko lepoties tad tie ir musu aizsargi un cauna. ok, vartus mes ielaidam mulkigi, bet mums vairak ir tie labie momenti neka tie nevieksmigie. ivanovs, gorks, kacanovs, klava, zirnis u.c. ir laba limena speletaji kas atbilst vai varbut ir pat labqaki par musu izlases limeni. protams ari vanins ir lielisks vartos. videja linija.... japiekrit ka labak ir spelet bez ta laizana.ok, laizans ir labs speletajs un vins spele krievija, bet vaitad tiesam starkovs nejut ka ir ari labaki par vinu? agrak lv izlase nebija iedomajama bez vina, bet sobrid labak skeit ir ja vins nemaz nav laukuma
vot ko girbas uzslavet ir cauna, vins atskiriba no ta pasa laizana, pereplotkina, karlsona nekad nekrit bet ka lauva cinas lidz pedejam un vina ta lieta tiesam sanak. esmu pilngi dross, ka ja cauna nebutu uzlaists laukuma tad ta spele ta ari 1:0 butu beigusies. vinam ir meistariba un velme spelet, tas ir daudz svarigak neka ta pieredze kas ir laizanam.
baigi gribetos lai cauna, ivanovs un vanins pec iespejas atrak aizbrauktu no latvijas uz kadu citu cempionatu, vini manuprat ir paraugusi lv cempionatu.
varbut starkovam ir japadoma, ka laukuma vaig laist citus speletajus kas tik biezi neitke laukuma, jo cauna, kolesnicenko, kacanovs, grebis, visnakovs pieradija, ka tiem kas sez uz solina ir desmitreiz lielaka motivacija spelet un ari sanak labak neka tiem kas to spelesanu izlase jau ir atedusies-ka piemeram karlsons, laizans rubins

  +1 [+] [-]

, 2008-10-16 13:48, pirms 16 gadiem
Domas, palasot te komentārus. Gan tiem, kas slavē, gan tiem, kas kritizē.
Taisnība ir gan vieniem, gan otriem - viss atkarīgs no tā, ar ko kādu futbolistu vai visu komandu kopumā salīdzina. Ja mēs skatāmies uz futbola etaloniem, tad skaidrs, ka mūsu izlase pēc ranga ir tur, kur tai pēc spēkiem arī ir vieta. Bet tik pat labi var priecāties par to, ka aiz muguras ir vairāk valstu nekā priekšā.
Mana pārliecība ir tāda, ka jāsāk ar jaunatnes sistēmas sakārtošanu un tad var prasīt rezultātu no 20+ gadīgiem spēlētājiem. Pamati jāliek jaunībā. Šamie vairs būtiski nemainīsies. Manuprāt, Portugāles sistēma ir vērā ņemams piemērs, kā par futbolu domāt ilgtermiņā. Samainīja jaunatnes futbola sistēmu un rezultāts ir spožs.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-16 14:25, pirms 16 gadiem
pāris lietas:
1) par Karlsonu- nav viņš tik tizls kā te dažs izsakās. viņš nav īsti piemērots tādam spēles stilam kādu latvija piekopj (vai kādu tai ļauj piekopt pretinieks) pret spēcīgām komandām- Karlsons nav īpaši ātrs, uz apvešanu arī nav īpaši spēcīgs, viņa pluss ir cīņa soda laukumā ar galvu atmetot bumbu citam spēlētājam vai izdarot pašam sitienu, standartsituācijas, viņam vajag komandas biedrus, kas var izveidot labus momentus un iedot piespēli tuvu vārtiem sitiena pozīcijā; pret vājākām komandām, kad latvija uz pretinieku vārtiem izdara lielāku spiedienu nekā pretinieks, viņš arī nospēlē produktīvāk (viņš nav kā Verpaks labākajos gados, kad varēja pus laukumu pārskriet, kaut ko apvadīt, pats vārtu momentu uztaisīt);
2) Astafjevs- stabila vērtība un nekādā ziņā nepiekrītu, ka šim nav vietas sastāvā. Astafjeva spēle nav tāda baigi skatāma (protams acīs vairāk iekritīs spēlētājs, kurš baigos izrāvienu spa malu taisīs, kaut kādus efektīgus fintus parādīs, kaut ko apspēlēs, bet Astafjevs ļoti gudri spēlē, netaisa muļķīgas kļūdas un pamatotus pārkāpumus taisa apraujot pretinieku uzbrukumus ne stulbas kartiņas sapelnot, un ir viens no retajiem spēlētājiem izlasē, kurš var iedot precīzas piespēles, ne tikai bezjēgā skriet.
3) par jaunajiem- dažkārt jau liekas ka Starkovs ir pārāk konservatīvs, vajadzētu izlasē mazliet svaigas asinis iepludināt, bet nu pozitīvi rezultāti tomēr arī ir (lai vai kā bet viņu es tomēr uzskatu par labāko treneri, kas ir vadījis latvijas izlasi). par pareizu tomēr uzskatu arī to, ka lai spēlētu izlasē, spēlētājam vispirms sevi ir jāpierāda klubā. cik daudz mums ir tādu jauno spēlētāju, kas to būtu izdarījuši? gaurač, kurš spēlē B sērijas dublieros?! var jau būt.. Grebis?! hmm.. /atsaucat varbūt tagad atmiņā pāris gadus vecus notikumus, kad Karlsonu neņēma izlasē, bet klubā šis spēlēja labi; daudzi līdzjutēji toreiz uzskaīja, ka šis būtu jālaiž izlasē spēlēt. vēlāk viņš arī tika uzspēlēt, nospēlēja arī pietiekoši labi; sākās runas sen jau vajadzēja viņu laist, bet tagad- tāda kritika, ko šis izlasē dara, vajag citus jaunos laist vietā.
5) par rezultātu- biju uz spēli un gan ar spēles kvalitāti gan rezultātu esmu apmierināts (ne baigajā starā, bet vismaz neesmu vīlies)

  -1 [+] [-]

, 2008-10-16 15:21, pirms 16 gadiem
vairs nevaram cinities pa pasaules kausā iekļut cerams nākošjās spēlēs izmēģinās jaunos pseletājus

  +2 [+] [-]

, 2008-10-16 17:02, pirms 16 gadiem
Malači latvieši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-10-19 17:23, pirms 16 gadiem
lieliski es pats biju stadiona un redzeju tos vartus un es biju uz to speli