Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Grieķi vēlreiz pierāda savu pārākumu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Grieķi vēlreiz pierāda savu pārākumu
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Pirejā trešo spēli "Euro2012" kvalifikācijas turnīrā aizvadīja Latvijas futbola izlase, kas izbraukumā tikās ar Grieķijas valstsvienību. Diemžēl mūsu komandai nācās piedzīvot zaudējumu ar 0:1, vienīgie vārti - Vasilim Torosidim.

Lai arī Latvijas izlase savus vienīgos trīs punktus bija guvusi pret vājo Maltu (2:0), fakts paliek fakts - pirms šī mača pēc divām spēļu dienām mūsu komandai bija par vienu punktu vairāk nekā 2004. gada Eiropas čempionei Grieķijai, kura nospēlēja neizšķirti gan ar Gruziju, gan ar Horvātiju. Šodien Pirejā favorīti, protams, bija grieķi, kuri alka beidzot izcīnīt pirmo uzvaru. Pret Latviju, kuru pirms gada mums sāpīgā veidā sakāva ar 5:2.

Pašā spēles sākumā nepatīkamu momentu pie mūsu vārtiem ar izklupienu novērsa Kaspars Gorkšs, un turpinājumā mūsējie spēlēja visai droši. Tāds lielāks spiediens atsākās ap 10. minūti, taču Andim Vaņinam spēlē nebija jāiesaistās. Pirmo reizi mūsu vārtsargs glāba 16. minūtē, kad vārtus ar galvu mēģināja iekarot Kostas Mitroglu. Nākamais satraucošais brīdis pienāca 26. minūtē - Vasilis Torosidis mūsu soda laukumā ar māņkustību apmānīja izklupienu veicošo Gorkšu un krita, taču tiesnesis Torosidim piešķīra dzelteno kartīti par simulāciju. Vēl brīdi vēlāk Latvijas izlasi glāba Vaņins, kad bīstams tālsitiens padevās Sotirim Ninim. 1. puslaika otrajā daļā mūsu komandai izdevās noslāpēt pretinieku lielo spiedienu un sagaidījām arī savu iespēju - Artjoms Rudņevs uzvarēja gaisa divcīņu\ā, uz vārtiem rāvās Māris Verpakovskis, kuru ar izmisīgu izklupienu pēdējā brīdī tomēr spēja apstādināt grieķu futbolists. Diemžēl pēc mirkļa citā epizodē Verpakovskis nopelnīja dzelteno kartīti un viņam būs jāizlaiž spēle pret Gruziju. Toties pārtraukumā vienības devās pie 0:0.

Arī 2. puslaikā grieķi turpināja kontrolēt bumbu, taču iespēju uzsist pa vārtiem praktiski nebija. Diemžēl pēc nosacīta klusuma 58. minūtē Grieķijas izlase atklāja rezultātu - pēc izspēlētas sieniņas ar spēcīgu sitienu Vaņinu pārspēja Torosidis un 1:0 mājinieku labā. Latvijas izlases futbolisti nespēja atbildēt ar prettriecienu un mača gaitu turpināja kontrolēt grieķi. Aleksandrs Starkovs Andreja Rubina un Rudņeva vietā laida Juriju Žigajevu un Ģirtu Karlsonu, taču arī tas ainu neuzlaboja. Vēl pāris iespējas radīja Grieķijas valstsvienība, mūsējie lielākoties aizsargājās. Laiks kusa, diemžēl īpašus pūliņus viesu izpildījumā nevarēja manīt... 87. minūtē cerīgu standartsituāciju nopelnīja Aleksandrs Cauņa, taču Denisam Ivanovam raidījums ar galvu nepadevās. Tas arī bija viss, Grieķija, neskatoties uz minimālo pārsvaru uz tablo, uzvarēja diezgan pārliecinoši - 1:0.

Pēc šīs spēles Latvijas izlase atkāpusies uz 5. vietu sešu komandu konkurencē un nākamo maču aizvadīs otrdien Rīgā, uzņemot Gruzijas izlasi.

"Euro2012" kvalifikācijas turnīrs

Grieķija - Latvija 1:0 (0:0)

Vārti: Torosidis 58'
Brīdinājumi: Torosidis, Ciolis - Verpakovskis, Žigajevs, Zirnis
Grieķija: Sifakis, Torosidis, Papastatopuloss, Papadopuloss, Cavellass, Ciolis, Kacuranis, Karagunis (Kafess 89'), Samarass, Ninis (Fetfacidis 83'), Mitroglu (Salpigidis 78')
Latvija: Vaņins, Kļava, Gorkšs, Ivanovs, Zirnis, Cauņa, Laizāns (Perepļotkins 82'), Astafjevs, Rubins (Žigajevs 66'), Verpakovskis, Rudņevs (Karlsons 74')
Tiesnesis: Antonio Damato (Itālija)

”Euro2012” F grupas tabula

VIzlaseSP
1.Gruzija35
Grieķija35
3.Horvātija24
4.Izraēla24
5.Latvija33
6.Malta30

 +54 [+] [-]

, 2010-10-08 23:41, pirms 14 gadiem
Aizsardzība lieliska Vaņins+Gorkšs+Ivanovs+Zirnis+Kļava,patiesi labi visi kapā.
Uzbrukums nu ja mums būtu pusargi tad gan Rudņevs,gan Verpis iesistu to kas jāiesit.
Bet nu pusargi brrrrrrrrr man nav ko teikt.

Žēl žēl tajā situācija kur ielaidām vainīgie bija Atsafjevs un Laizāns,jo viņiem tur bija jābūt.
Un man jau ir apnicis,dažus spēlētājus vnk laiž laukumā,jo redz pirms gadiem kā viņi kapajā,bet tagat,murgsssssssssss.Ja drīz mums neizaugs kādi 2-4 pusargi būsim Andoros līmenī

 +34 [+] [-]

, 2010-10-08 23:41, pirms 14 gadiem
Te tieshaam viss ir skaidrs. Vot , ko dara Starkovs? Kapec laukuma ir jalaizh Astafijevs? Vinjs visparb neko neizdarija. Visas bumbas , ko dabuu , vinjs atdo. Piespeles visas nepreciizas. Ciinities negrib , lec ar galvu vnk lekshanas peec , lai izskatas ka cinaas. Neskrien. Tad kad musejie uzbruuk vinjs , staav ka centra aizsargs. Preskam vinjs ir vajadziigs? Ar ko tu Starkov domaa? Liek vinju savam kautkaadam rekordam nospeleto speelju zinjaa? Apnicis ir shis cirks. Laizaans tads pats celms. Stuuri nevar padot. Inogda kautkur paskrien , bet tapat visu ko dabu atdo. Aizsardziiba necinaas.Nav briinuma kapec Rudnevs var iesist pie Lech. Jo tur ir normali pussargi , a te visparb nevienu piespeli nevar iedot. Bumbu visparb nekontrelee. Sava laukumaa pat nevar paris piespeles preciizas izdarit , tad tur viss skaidrs , kas notiek ar centra pussargiem. Tieshaam ceru , kads Starkovs naks pie praata. Apnicis , ka vinjs taisa vienas un taas pashas kluudas vislaik.

  +7 [+] [-]

, 2010-10-08 23:41, pirms 14 gadiem

 +34 [+] [-]

, 2010-10-08 23:41, pirms 14 gadiem
Mes varam uzrakstit visi futbola federacijai vestuli lai Sarkovs paraksta atluugumu? Cik gadus shitas antifutbols buus japaciesh? es ticu ka musu speletaji ir daudz labaaki nekaa, ja vinjiem liek speeleet shadu futbolu! Un nesakiet ka mums nav ko njemt vietaa. pasaulee ir daudz labu treneru un ne visi prasa miljonu! kartejo reizi nervi sabojati skatoties sho antifutbolu! labi ka ir piekdiena, vares piedzerties un aizmirst shito murgu!

 +25 [+] [-]

, 2010-10-08 23:41, pirms 14 gadiem
Galīgi nebaudāms futbols!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-08 23:41, pirms 14 gadiem
STARKOV ATKĀPIES
]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:41, pirms 14 gadiem
Žēl, sniegumam bija jābūt labākam!

 +14 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
Ne tik daudz man rezūltāts satrauc cik spēles izpildījums!
Starkova laiks ir pagajies ,cik jau gadus nav nekāda progresa...!
Spēles izpildījums nožēlojams!!
Taktika nekādas... jau 10 gadus ar 4-4-2..!Vidējā līnija nav..!
Mūsu uzbrucēji pie bumbas netiek jo nav kas viņiem piespēli iedod!!
Astafjevs - apsalūti nožēlojami uz laukuma izskatījās!
Laizāns-Nožēlojami..Neizprotu ,ko vini dara Latvījas izlasē!
Mainas neizprotamas!
Rubins kurs kaut ko centās ,tiek nomainīts!
Rudnevs kurs bija aktīvs ar tiek nomainīts,bet Verpakovskis kurs uz laukuma izskatījās bāli... tiek atstāts!!
Bet Laizans ar Astafjevu turpina pastaigāties pa laukumu vai skriet griekim nopakal...!!!
|Sliktāt vairs nevar būt..!
Ceru ,ka Starkova laiks pie izlases iet uz beigām..!

 +39 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
Tik impotentu izlases sniegumu ātrumā nespēju atcerēties. Laizānu & Astafjevu vsp uz Īriju sēnes lasīt.
Bet aizsardzību salīdzinājumā pret spēli ar Horvātiju uzlabojām par 300% !!

 +22 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
STARKOVA MURGS NEVIENA SITIENA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +35 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
Ja Grieķi spēlē anti-futbolu, ko spēlējam mēs?

 +23 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
Neviens sitiens pa vārtiem !

 +16 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
90.MINŪTES MURGA

  +5 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
Latvieši vēl reiz pierāda savu nevarīgumu,īstais virsraksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
pilniigi esmu viilies. aizsargi ljoti labi, par uzbruceejiem nav ko spriest, jo nebija neviens kas bumbu viniem piegaadaa.... pussargi NULLES!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
Nozhelojams sniegums. Veltiju sho vakaru ceriba, ka kkas mainiesies, bet kur ta nu..

 +14 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
Vidējo līniju vienkārši nahranizēt!!!!(Caunu varetu atstat, jo vel ir potences) Knapi velkas.. Gan Laizans gan Afstafjevs!! Tak jaunajiem varbuut nebuutu meistariba bet vismaz ciņasspars būtu!!!
Nez kautkas ir jāmaina!

  -2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
rezultaats vareeja buut vismaz 5:0! paldies, ak mums ir taads vaartsargs!

Maarim nevajadziiga kartina cerams, tas neatstaas paaraak lielu iespaidu uz izlases speeli naakamajaa speelee savaas maajaas!

Mazliet vairaak gaidiiju no muuseejiem, bet aciimredzot, pretinieks mums nelaava speeleet savaadaak

Nu tad par uzvaru maajaas

  +5 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
Smieklīgi- ar šo spēli Astafjevs pierādīja, ka joprojām ir labākais balsta pussargs Latvijā. Un tas daudz ko izsaka par Latvijas futbola līmeni...

  -3 [+] [-]

, 2010-10-08 23:42, pirms 14 gadiem
vnk nozeelojami!!!!
nafik mums ta izlase vispar vajadziga,lai spele klubos un ar to pietiks

  +7 [+] [-]

, 2010-10-08 23:43, pirms 14 gadiem
kā var spēlēt izlasē futbolisti,kuri par 1 precīzu piespēli vairāk atdod nevar,un to pašu atpakaļ

 +18 [+] [-]

, 2010-10-08 23:43, pirms 14 gadiem
ak dievs, katastrofa ne futbols ! ko laizaans ar astafjevu dara saakumsastavaa?

 +11 [+] [-]

, 2010-10-08 23:43, pirms 14 gadiem
Kuslums izlasē turpinās -- jau otro atlases ciklu...

Starkovu ar Ševļakovu un Karavajevu -- na..uj!

Visprecīzākās piespēles Zirnim, nevis "līderiem"...

  +5 [+] [-]

, 2010-10-08 23:43, pirms 14 gadiem
Pasakat man lūdzu, kad kāds no mūsu izlases mācēs apstrādāt vai uzsist pa bumbu!

 +34 [+] [-]

, 2010-10-08 23:43, pirms 14 gadiem
Parasti ir kritika, sak, aizej pats uzspēlē...... Šoreiz GRE vārtos toč uz nulli nostāvētu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:44, pirms 14 gadiem
STARKOV ATKĀPIES PAT JA MĒS BŪSIM PIRMIE ES NEGRIBU KARU REIZI, KAD MŪSĒJIE SPĒLĒ PAKĀST 90.MIN NO SAVAS DZĪVES ATKĀPIES, BIKSĒS ČURĀTĀJ UN ŠLIPSES TURĒTĀJ
Slēpts komentārs: C.Ronaldo#7
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-08 23:44, pirms 14 gadiem
kauns par mūsējo sniegumu, pilnīgi nekādi

  +3 [+] [-]

, 2010-10-08 23:44, pirms 14 gadiem
Starkov,lūdzu,atkāpies,vairs nu galīgi nav smieklīgi!!!

Starkov,nesadirs divas paaudzes,jātaisa tak paaudžu maiņa,līdz cik gadiem taisās spēlēt astafjevs!?? 50?? tas nekas,ka mums ir Kosmačovs un citi !

  +4 [+] [-]

, 2010-10-08 23:44, pirms 14 gadiem
GetLost rakstīja: Ja Grieķi spēlē anti-futbolu, ko spēlējam mēs?
Antifutbolā augstākajā pakāpē..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-08 23:45, pirms 14 gadiem
nu galiigi svaki muusejie speele vnk

pussargi vsp kautkaadas nulles, kaa var atlaut griekiem visu laiku briivi saspeeleeties? kaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-10-08 23:45, pirms 14 gadiem
jjaanka rakstīja: Aizsardzība lieliska Vaņins+Gorkšs+Ivanovs+Zirnis+Kļava,patiesi labi visi kapā.
Uzbrukums nu ja mums būtu pusargi tad gan Rudņevs,gan Verpis iesistu to kas jāiesit.
Bet nu pusargi brrrrrrrrr man nav ko teikt.

Žēl žēl tajā situācija kur ielaidām vainīgie bija Atsafjevs un Laizāns,jo viņiem tur bija jābūt.
Tieši tā! Laizānam vai nu nav motivācijas, vai arī novecojis jau , baidās no divcīņām! Centra pussargiem ir jābūt ar vislielāko cīņassparu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-08 23:45, pirms 14 gadiem
parodija par futbolu no LV puses. jadoma vai nakamreiz teret savas dzives 90min shadam futbolam

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:46, pirms 14 gadiem
Pofig uz rezultātu,bet pati spēle bija tāda,ka nekādu izredžu mums nebija,ko var izdarīt mūsu uzbrucēji,ja pussargi šajā spēlē bija pilnīgas nulles
Slēpts komentārs: Peleeciits
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-10-08 23:47, pirms 14 gadiem
bļin, kas notiek ar LV izlasi?.......... pirmais sitiens grieķu rāmī 92 minūtē..... kauns. Esam turpat, kur 'Euro'92 .......................

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:47, pirms 14 gadiem
sūdīgi, lai neteiktu vairāk. Manuprāt, no Māra vsp nekādas jēgas, jo reāli 2. stāvā nav izredžu, pārējās epizodēs viņš vnk tiek atsumts malā kā sīks puika. Mūsu izlasē nav tāds jēdziens kā "presings", "aktīva spēle pretinieku zona". Skumīgi, bet viss iet dibenā, kā valsts, tā sports.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:47, pirms 14 gadiem
Man tas centra pensionaru klubins jau ir izbesijis, starkov panem acis no dibene ieliec piere un paskaties uz citiem Sac jau taka amurs uzvesties !! un nomaini vienreiz verpakovski nevis uzbruceju kurs skrien un censas, verpakovskis no 25m skerites grib iesist, vnk DEBIIIIIIIIILI
Slēpts komentārs: Peleeciits

  -1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:47, pirms 14 gadiem
pizdets, cik vaaji var speeleet- centrs pilniigs MEESLS, vanins un aizsargi loti labi, un ja buutu kkada normaala liimenja centri nevis pensionaars astafjevs, misters sodi laizaans tad vareetu arii uzbruceeji kko izdariit, bet taa kaa nebija kas bumbu liidz vinjiem aizved, tad notiek tas, kas notika tikko. starkovs ir PILNIGS mulkis- laidiet zigajevu pamataa, nevis tos vecos izbijushos- labi rubins veel taa, bet kaa jau teicu asatfjevs un laizaans- vinjiem nav vietas izlasee, vismaz liidz tam kad atrod vinjiem aizstaajeejus. nesaprotu laizaana vietaa liekat zigajevu un astafjeva vietaa a.visnakovu- vinji ir jauni, aatri, bet nu aciimredzot starkovs ir gudraaks par mums visiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:48, pirms 14 gadiem
Esmu patīkami pārsteigts! Biju domājis, ka mūsējie smagi kāsīs. Skatījos tikai pirmo puslaiku, kura laikā mūsējie izdarīja laikam vienu (pus)sitienu pa vārtiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-08 23:48, pirms 14 gadiem
YAKOJ FUTBOL NAM ŅE NUŽEN

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:48, pirms 14 gadiem
Merters rakstīja: bļin, kas notiek ar LV izlasi?.......... pirmais sitiens grieķu rāmī 92 minūtē..... kauns. Esam turpat, kur 'Euro'92 .......................
OK! Ir jaamainas...komandaa pluudinam jaunas asinis (Caunja, Rudnjevs)...un Pterovichs veel paraadiiis !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: geerra

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:48, pirms 14 gadiem
kaa te vispar var runaat par kautkaadu vinni ja "labu formu ieguvushais" Laizaans vnk pastaigaajas pa laukumu, kaameer aizsargiem viss jaavelk?
5as reizes pirmajaa puslaikaa saskaitiiiju la Jurcigs seko griekim ar bumbu (kurs jau lauzas muuusu soda laukumaa) un tad peeksni izdomaa ka vairs neskries, taadu lunismu sen nebiju redzeejis un sitas viss notiek Euro atlasee! Tad jau labaak kaadu cuvaku no Daugavpils panem, vismazs presings buuus, kaapeec man jaaskataaas uz Jura pastaigaam! Un nomainiiija tikai 86.min, respect vispaar!
neesmu jaunais Rudneva pieluuudzeejs, bet Artjominu nomainiiit pret Karlsonu vispaar bija mulkiiigi!
Praktiski nekaadu shancu!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:49, pirms 14 gadiem
mainas parasti veic lai pastiprinaatu speeli, nesaprotu ko shodien laukumaa dariija zigajevs ar perplotku, bet starkovam ir jaazina, ka speele apstaasies izlaizhot vinus abus laukumaa. Verpis ar nekaads, vismaz Rudnevu vareeja atstaat, pameginaat Rudnevs-Karlsons, vismaz buutu kaads kas ar galvu speelee, savaadaak zheel verpja paliek, tas tik dzenaajas pakal bumbaam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-08 23:49, pirms 14 gadiem
Eu Veči redzējāt kā mūsu vecmeistars - epizodē pie ielaistā gola pagrieza tipisko dirsiņu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehehe

  +4 [+] [-]

, 2010-10-08 23:49, pirms 14 gadiem
RĪMENIS IR KOMENTĒTĀJU JAMPAMPIŅŠ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-08 23:49, pirms 14 gadiem
футбол говно! с такой игрой во вторую лигу всех...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-10-08 23:49, pirms 14 gadiem
Breds Pits rakstīja: Es jums zvēru..latvijas futbola izlase ir tādas miskastes.....es vnk skatos un rēcu un raudu....kā var būt tādi miskastnieki?!?!?!

Vnk Astafjevs...es zvēru...viņš ir vispretīgākais futbolists kāds jebkad ir bijis visā visumā...cilvēces vēsturē.....viņš neko nejēdz...kā var būt tāds ubags???
Dēļ viņa ielaida vārtus.....viņš neko citu nedara kā tikai jibī bumbu uz priekšu.....es vnk nevaru!
Laizāns ir tāds pats suns!

Es esmu 100% pārliecināts, ka tie futbolisti, kuri samainās ar krekliņiem ar Astafjevu, Rubīnu, Laizānu, Zirni, Perepļotkinu....izmet tos kreklus tuvākajās miskastēs....es jums zvēru...es to vnk zinu....visticamāk, ka pretinieki noslauka pakaļas vai savas novemtās mutes viņu kreklos!
Nja sportojis neesi nekad,ko sliktu izdarija Zirnis?

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:50, pirms 14 gadiem
Vajag sāk beidzot nacionalizēt cittautiešus. Vismaz trenneru korpusā. Prieks par igauņiem!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:50, pirms 14 gadiem
Bildē izskatās, ka Verpakovskis tam Grieķim grib taisīt anālās prostatas masāžu. Nezinu vai tā varētu būt viņa īstā nodarbošanās, bet nu futbolista karjeru točna viņam jābeidz. Tik labas iespējas vnk iznieko.... dezorganizē spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:50, pirms 14 gadiem
Žēl, grieķi ir vienīgā izlase, kurai zaudēt ir tik ļoti, ļoti nepatīkami. Cerams grieķus drāzīs visi, kas varēs.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:50, pirms 14 gadiem
Breds Pits rakstīja: Es jums zvēru..latvijas futbola izlase ir tādas miskastes.....es vnk skatos un rēcu un raudu....kā var būt tādi miskastnieki?!?!?!

Vnk Astafjevs...es zvēru...viņš ir vispretīgākais futbolists kāds jebkad ir bijis visā visumā...cilvēces vēsturē.....viņš neko nejēdz...kā var būt tāds ubags???
Dēļ viņa ielaida vārtus.....viņš neko citu nedara kā tikai jibī bumbu uz priekšu.....es vnk nevaru!
Laizāns ir tāds pats suns!

Es esmu 100% pārliecināts, ka tie futbolisti, kuri samainās ar krekliņiem ar Astafjevu, Rubīnu, Laizānu, Zirni, Perepļotkinu....izmet tos kreklus tuvākajās miskastēs....es jums zvēru...es to vnk zinu....visticamāk, ka pretinieki noslauka pakaļas vai savas novemtās mutes viņu kreklos!
Vieniigaa miskatste ko redzu, esi, pokemon, tu! Smirdi jau pa gabalu!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:50, pirms 14 gadiem
Kartejais pozorniks,nevis par rezultatu,bet par negribesanu un necensanos

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:50, pirms 14 gadiem
SBR-EESTI 1-3 SUPER

  +4 [+] [-]

, 2010-10-08 23:50, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Labi, vaacam nost Caunju, Rubinu, Astafjevu , Laizanu, Verpakovski un Rudnjevu. Ko liekam vietaa????
Astafjevu nevajag mainīt,viņam jāsaniedz ir 200 spēles

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:50, pirms 14 gadiem
Унылое г...но (с).
Laikam, puse no sastāva no izlases ies uzreiz pensijā. Петрович, ты не прав.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-08 23:51, pirms 14 gadiem
Astafjevs gribēja uzstādīt rekordu un dabūt Samarasa kreklu.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:51, pirms 14 gadiem
centra pussargi vienkarshi iespārda!
Ne vinji kko aizsardziibaa var izdariit, ne uzbrukumaa, un kur nu veel daliit piespeeles! Jebal šito drausmiigo futbolu...

  +5 [+] [-]

, 2010-10-08 23:51, pirms 14 gadiem
Latvijas izlasei tuvaakaja laikaa nav try outs?

Seedejam ar Vanjku baarinjaa skatijamies speeli un gribam ar pameegjinaat tikt laukumaa

Cerams ka mums dos iespeeju

  +4 [+] [-]

, 2010-10-08 23:51, pirms 14 gadiem
kkk rakstīja: Bildē izskatās, ka Verpakovskis tam Grieķim grib taisīt anālās prostatas masāžu. Nezinu vai tā varētu būt viņa īstā nodarbošanās, bet nu futbolista karjeru točna viņam jābeidz. Tik labas iespējas vnk iznieko.... dezorganizē spēli...
Paldies, anaalaas masaazhas specialist, gan jau tev ar dziivee veiksies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:51, pirms 14 gadiem
Lieliski nospelejam, nekas varbuut nakamreiz izdarisim 2 sitienus pa vaartiem, bijaam jau tik tuvu.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:51, pirms 14 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Astafjevu nevajag mainīt,viņam jāsaniedz ir 200 spēles
Nu tad ieliec labaaku speeles jauceeju...gaidu personaalijas???

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:52, pirms 14 gadiem
Breds Pits rakstīja: Es jums zvēru..latvijas futbola izlase ir tādas miskastes.....es vnk skatos un rēcu un raudu....kā var būt tādi miskastnieki?!?!?!

Vnk Astafjevs...es zvēru...viņš ir vispretīgākais futbolists kāds jebkad ir bijis visā visumā...cilvēces vēsturē.....viņš neko nejēdz...kā var būt tāds ubags???
Dēļ viņa ielaida vārtus.....viņš neko citu nedara kā tikai jibī bumbu uz priekšu.....es vnk nevaru!
Laizāns ir tāds pats suns!

Es esmu 100% pārliecināts, ka tie futbolisti, kuri samainās ar krekliņiem ar Astafjevu, Rubīnu, Laizānu, Zirni, Perepļotkinu....izmet tos kreklus tuvākajās miskastēs....es jums zvēru...es to vnk zinu....visticamāk, ka pretinieki noslauka pakaļas vai savas novemtās mutes viņu kreklos!
es zveru... tu esi lox pa dzivi

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:52, pirms 14 gadiem
un kameer Starkovs buus pie stūres, tā tas arii buus!
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Astafjevu nevajag mainīt,viņam jāsaniedz ir 200 spēles

  +3 [+] [-]

, 2010-10-08 23:52, pirms 14 gadiem
Starkovs intervijaa pateiks : Visi ciinijaas par ko pieraada rezultaats, 0-1 griekijaaa nav katastrofa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:53, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Starkovs intervijaa pateiks : Visi ciinijaas par ko pieraada rezultaats, 0-1 griekijaaa nav katastrofa
Un tu gribi teikt, ka taa nav??? Tu cereeji, ka LAT uz veiks GRE ar 3 vaartu paarsvaru??? Kadreiz der domaat ar lielo galvu....

  +2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:54, pirms 14 gadiem
Es neticu, ka Latvijā nav labāku futbolistu par šiem. Man vnk vemt gribas, paskatoties kāds cīņas spars, centība ir Laizānam, Astafjevam. Viņi dara ļoti stulbu kļūdu, gaida, ko pretinieks darīs, paši uz vietas stāv. Nu jābeidz Starkovam Latvijas izlases vadīšana, lai vismaz svaigi latvieši ienāk izlasē.

  +9 [+] [-]

, 2010-10-08 23:54, pirms 14 gadiem
Izcila spēle pundurvalstiņas Latvijas futbola izlasei pret 2004. gada Eiropas čempioniem. Latvijas izlase ne tikai negaidīti labi nospēlēja savā laukuma pusē dažreiz spējot atņemt grieķiem bumbu, bet, arī negaidīti labi nospēlēja pretinieku laukuma pusē izdarot par veselu vienu sitienu pretinieku vārtu virzienā! Labākais spēlētājs Latvijas izlsē nenoliedzami bija pussargs Juris Laizāns, kuram izdevās pat viena precīza piespēle. Jāuzteic, arī uzbrucējs Karlsons, kurš spēja uzvarēt vienā gaisa divcīņā! Bravo ! Ja šādi turpināsim, tad spēlē pret Gruziju, iespējams spēlē būs jāiesaistās pat pretinieku vārtusargam. Pasaules lielākie ziņu portāli steidz ziņot par šo necerēti labo Latvijas izlases sniegumu. Daži mediji ir paziņojuši par to, ka par Latvijas izlases spēlētājiem interesējas daudzi Čempionu Līgas klubi.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:54, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Un tu gribi teikt, ka taa nav??? Tu cereeji, ka LAT uz veiks GRE ar 3 vaartu paarsvaru??? Kadreiz der domaat ar lielo galvu....
Stulbais stulbeni, runa tak neiet par rezultaatu...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:54, pirms 14 gadiem
Viņš vienīgajos vārtos arī ļoti labi jauca momentu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-10-08 23:55, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Vieniigais churaataajs biksees esi tu, jo noteikti pat nezini kaadaas ciinjaas Latvijas izlase iekljuva 2004. chempii!
Lūdzu, saki, ka Tu ironizē. Cik ilgi vēl dižosimies ar 2004. g.?

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:55, pirms 14 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Es neticu, ka Latvijā nav labāku futbolistu par šiem. Man vnk vemt gribas, paskatoties kāds cīņas spars, centība ir Laizānam, Astafjevam. Viņi dara ļoti stulbu kļūdu, gaida, ko pretinieks darīs, paši uz vietas stāv. Nu jābeidz Starkovam Latvijas izlases vadīšana, lai vismaz svaigi latvieši ienāk izlasē.
Tad vem....Man zheel tevis....

  -1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:55, pirms 14 gadiem
JevGen69 rakstīja: футбол говно! с такой игрой во вторую лигу всех...
eto točno-tam aņi zvezdi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehehe

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:55, pirms 14 gadiem
C.Ronaldo#7 rakstīja: Pasakat man lūdzu, kad kāds no mūsu izlases mācēs apstrādāt vai uzsist pa bumbu!
Gauračs, kad FKV spēlēja EL grup turnīrā. Ak jā, Gauračs ir latvietis, Petrovič..

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:55, pirms 14 gadiem
Trūkst degsmes... lai spētu cīnīties par katru bumbu, katrā situācija.
Laizānam, Astafjevam trūkst pilnīgi jebkādas motivācijas parādīt vismaz cienīgu spēli

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:56, pirms 14 gadiem
HitMix* rakstīja: ak dievs, katastrofa ne futbols ! ko laizaans ar astafjevu dara saakumsastavaa?
starkovs vnk ir labs draugs palīdz astafjevam kļūt par visvairāk maču izlasē aizvadījušo spēlētāju pasaulē. vēl tik kādas 20 spēles

  -2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:56, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Stulbais stulbeni, runa tak neiet par rezultaatu...
Tad par ko???? Poke???

  +6 [+] [-]

, 2010-10-08 23:56, pirms 14 gadiem
Vajag kaut ko mainīt un jāsāk būtu ar Starkovu.
Šodienas spēlē paslavēt var vienīgi aizsargus. Vienu no labākajām spēlēm izlasē manuprāt šodien aizvadīja Zirnis.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-08 23:56, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Un tu gribi teikt, ka taa nav??? Tu cereeji, ka LAT uz veiks GRE ar 3 vaartu paarsvaru??? Kadreiz der domaat ar lielo galvu....
Paklau, mēs vienu spēli skatījāmies ? Zaudēt grieķijai nav traģēdija, zaudēt ar 0:1 ir pat labs sasniegums, BET ne jau šādā spēlē. Latvijas izlase šodien nospēlēja apmēram tā, kā parasti spēlē pundurvalstiņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:57, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tad vem....Man zheel tevis....
man žēl, ka cita viedoklis tevi neinteresē, uzreiz ar kko asiPrātīgu jāatbild.

Starpcitu vēmu ar (uz tavas bildes)

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:57, pirms 14 gadiem
Visa spele stulbs krievu futbols.Ir sporta veidi kuros krievi nekad neko nesasnieks.viens no tiem ir futbols.Uz latviju tas atiecas tapec ka treneris uzspiez komandai stulbu krievu speles sistemu.Vins savadak nemaz nemak.Kada velna pec komanda tur Laizanu?Tiesi vina bezdarbiba bija iemesls vartu zaudejumam.stavot uz vietas noskatijas ka atdeva piespeli pec kuras tika zaudeti varti.Kamer mums nebus savs Sveinsteigers kurs atdos precizas piespeles,un neizmetis vecos akstus ar Laizanu prieksgala,un nebus tiri latviesu komanda,kas tiesam sitisies par Latvijas godu,tikmer no futbola neka nebus.Ta jau lielako tiesu uz futeni tikai krievi vien iet.

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:57, pirms 14 gadiem
Dzinch rakstīja: Gauračs, kad FKV spēlēja EL grup turnīrā. Ak jā, Gauračs ir latvietis, Petrovič..
Zini, no vecaa Skonto pat Astafjevs speleeja pret Barselonu un ko tad???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:57, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: STARKOVS te nav vainigs!


kapec starkovs vainigs, speletajiem nav labu ligumu ar klubiem ,truskt spelju prakses

STARKOVS ir ok treneris, labu LV nevar atlauties
Es piesakos,pa velti strādāšu!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-10-08 23:58, pirms 14 gadiem
Nesaprotu kas tik traks ir noticis.
Protams varēja vairāk sitienu, bet tomēr mēs spēlējām pret stipru komandu, kur aizsardzība ir raženāka par mūsu viduslīnuju un Māri.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:58, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: tu savu dzīvi esi ziedojis tam, lai uz visiem "laizāns nerullē" komentāriem atbildētu "pats tu nerullē", ja?
Zheel man tevis, jo vairaak kaa citus apvainot neesi iemaaciijies! Nu taa tava dariishana...redzams...riktiigs Latvijas izlases fans!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2010-10-08 23:59, pirms 14 gadiem
Latvijas izlases ''uzbrukums''

14/11/2009 pret Hondurasu 1:2
22/01/2010 pret Dienvidkoreju 0:1
05/05/2010 pret Ganu 0:1
18/06/2010 pret Lietuvu 0:0
19/06/2010 pret Igauniju 0:0
11/08/2010 pret Čehiju 1:4
03/09/2010 pret Horvātiju 0:3
07/09/2010 pret Maltu 2:0
08/10/2010 pret Grieķiju 0:1

Pēdējo 11 mēnešu laikā esam spējuši gūt 4 vārtus.

 +15 [+] [-]

, 2010-10-08 23:59, pirms 14 gadiem
man liekas, ka griekju vaartsargs nosala vairaak nekaa mees pie televizora ekraana neapsildiitajos dziivokljos...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-08 23:59, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Tad par ko???? Poke???
Tu taapat nesapratiisi...

  +7 [+] [-]

, 2010-10-08 23:59, pirms 14 gadiem
Starkov, atkāpies, esi goda vīrs , tava futbola taktika ir sētas puišēļu līmenī, spēlēt pret komandu , kurai puse ir virs 1,90 ar augstajām piespēlēm dodot Verpakovskim ir smieklīgi , komanda vairāk par divām piespēlēm neprot izdarīt, bumbu neprot pieturēt , kauns par tādu izlasi un treneri, kurš vispār nesajēdz, ko mainīt uz laukuma, cepuri nost Vaņinam!

     [+] [-]

, 2010-10-08 23:59, pirms 14 gadiem
spēle šausmīga! ok, es saprotu, Latvija ir Latvija un līmenis ir tāds.. bet nu, psc izlases čaļi nevar padot precīzu piespēli! Šausmas. Kaut kur tik grūž to bumbu..
Nav jēga tērēt savu laiku un skatīties tadu futbolu, tāda ir tā patiesība..

  -3 [+] [-]

, 2010-10-09 00:00, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Latvijas izlases ''uzbrukums''

14/11/2009 pret Hondurasu 1:2
22/01/2010 pret Dienvidkoreju 0:1
05/05/2010 pret Ganu 0:1
18/06/2010 pret Lietuvu 0:0
19/06/2010 pret Igauniju 0:0
11/08/2010 pret Čehiju 1:4
03/09/2010 pret Horvātiju 0:3
07/09/2010 pret Maltu 2:0
08/10/2010 pret Grieķiju 0:1
Nu taksh pievienoja izlase Gaurachu (bija paris speles), piesleedza Rudnjevu(otraa spele)...un kas notiek????

  +4 [+] [-]

, 2010-10-09 00:00, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Nesaprotu kas tik traks ir noticis.
Protams varēja vairāk sitienu, bet tomēr mēs spēlējām pret stipru komandu, kur aizsardzība ir raženāka par mūsu viduslīnuju un Māri.
Sniegums laukumā! Tāpat kā pret Horvātiju un Čehiju, pilnīgs bezceris, jo nebija pat viena reāla iespēja gūt vārtus. Visi spēlē bailīgi, kad saņem bumbu uzreiz sper to tālu prom, lai, nedod dievs, nebūtu jāmēģina pretinieks apspēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-09 00:01, pirms 14 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Latvijas izlase šodien nospēlēja apmēram tā, kā parasti spēlē pundurvalstiņas.
Vai tad mēs šobrīd ar šo sastāvu varam nospēlēt labāk? Grieķijas vidējā līnija ir galvastiesu (ja ne divas) pārāka par mūsējo. Cerēji, ka mēs kontrolēsim bumbu? Naivi.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:01, pirms 14 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Tu taapat nesapratiisi...
Redz, man nav to speeju ko tie pokes attiista, lai komuniceetos, ja tu neesi no tiem, tad neapvaino mani un paareejos, kas nepiekriit tavam viedoklim!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:02, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Latvijas izlases ''uzbrukums''

14/11/2009 pret Hondurasu 1:2
22/01/2010 pret Dienvidkoreju 0:1
05/05/2010 pret Ganu 0:1
18/06/2010 pret Lietuvu 0:0
19/06/2010 pret Igauniju 0:0
11/08/2010 pret Čehiju 1:4
03/09/2010 pret Horvātiju 0:3
07/09/2010 pret Maltu 2:0
08/10/2010 pret Grieķiju 0:1
Izsvītrojot Lietuvu un Igauniju kur spēlēja nepamatsastāva spēlētāji, pārējās spēlēs kurās neguvām vārtus bija pret PK finālistēm.

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:02, pirms 14 gadiem
Rudņevu, aktīvāko spēlētāju nomaina, pensionāru Astafjevu tur uz laukuma līdz beigām... Ļajiet Lazdiņam iespēlēties, gūt pieredzi, paldies Astafjevam, bet viņa laiks jau pagājis jau, nevajag sevi pataisīt par apsmieklu... Latvijas futbols piedzīvo acīmredzamu stagnāciju, vajadzīgas jaunas asinis sākot jau ar Starkovu+visu federācijas vadību!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:02, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: STARKOVS te nav vainigs!


kapec starkovs vainigs, speletajiem nav labu ligumu ar klubiem ,truskt spelju prakses

STARKOVS ir ok treneris, labu LV nevar atlauties
Nav vainiigs? Es nesaprotu KAADEEl neiespelee NEVIENU jauno...Kaadeel? Shii speele jau bija norakstiija peec zaudeetajiem vaartiem... Vnk nebija variantu. Lieliska iespeeja ,lai dotu iespeeju jaunajiem(griekji taa arii dariija) ,bet ko nu...
Es tieshaam nesaprotu ,vai Starkovs ar shiem chaljiem domaa speleet turpmaakos 5-10gadus? Vai patieshaam vinsh nesaprot ,ka jaunajiem ir jaadod iespeeja. Kas vinsh iedomaajas ,ka bezjebkaadas pieredzes,vinji peeksnji saaks gaazt kalnus?
p.s. ar shaadu speeli pret Gruziju arii buus zaagjis. I vai pat vinji necer ,ka es ieshu uz Skonto stadionu. Man jau pietika ar speeli pret Horvaatiju. Ar taadu neciiniishanos(it iipashi Laizaans) vinji nav pelniijushi skatiitaajus

  -2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:02, pirms 14 gadiem
Breds Pits rakstīja: tik ilgi, kamēr Starkovs un Astafjevs valdīs izlasē....respektīvi vēl vismaz 15 gadus!
manuprat, tev vispar nav nekādas zināšanas par futbolu!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-09 00:04, pirms 14 gadiem
Stulbi teikt ka Laizāns neko nevar, Astafjevs neko nevar, bet vajag atrast dažus kas var un tas nebūt nav viegli ar LV resursiem, lieki piebilst ka pēc šodienas spēles mani neapmierināja centra pussargi, tāpēc ja pret gruziju sastāvā nebūs vismaz Lukjanova centra pozīcijā, tad dodu 99% ka padirsīsim arī šiem. Astafjevs starpcitu nospēlēja labi, jo daudzās epizodēs viņš izsita bumbu ārā no soda laukuma, taču ar piespēlēm uzbrucējiem arī viņam nesekmējās, Laizānam slikta spēle.

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:04, pirms 14 gadiem
Nahrenizēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:04, pirms 14 gadiem
krapaalis rakstīja: Izsvītrojot Lietuvu un Igauniju kur spēlēja nepamatsastāva spēlētāji, pārējās spēlēs kurās neguvām vārtus bija pret PK finālistēm.
Āaaa, nu tad ar uzbrukumu mums viss ir ok!

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:05, pirms 14 gadiem
STARKOV !
Paņem lūdzu Lukjanovu lai iedot Verpim vai Rudņevam piespēles !!!

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:05, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Nav vainiigs? Es nesaprotu KAADEEl neiespelee NEVIENU jauno...Kaadeel? Shii speele jau bija norakstiija peec zaudeetajiem vaartiem... Vnk nebija variantu. Lieliska iespeeja ,lai dotu iespeeju jaunajiem(griekji taa arii dariija) ,bet ko nu...
Es tieshaam nesaprotu ,vai Starkovs ar shiem chaljiem domaa speleet turpmaakos 5-10gadus? Vai patieshaam vinsh nesaprot ,ka jaunajiem ir jaadod iespeeja. Kas vinsh iedomaajas ,ka bezjebkaadas pieredzes,vinji peeksnji saaks gaazt kalnus?
p.s. ar shaadu speeli pret Gruziju arii buus zaagjis. I vai pat vinji necer ,ka es ieshu uz Skonto stadionu. Man jau pietika ar speeli pret Horvaatiju. Ar taadu neciiniishanos(it iipashi Laizaans) vinji nav pelniijushi skatiitaajus
Rudnjevs nav juanais??? KAd Rudnjevs paraadiijas izlsee???

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:05, pirms 14 gadiem
Fani! kamer mees neko nedarisim nekas nemainiisies! uzrakstam visi ka velamies Satrkova atluugumu un jaunu treneri! Futbola federacijas oficialais epasts - futbols@lff.lv es jau aizarsktiju

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:06, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Astafijevs nav labāks, bet viņš vismaz nekļūdās tik daudz - viņš vispār neko nedara.
Vienīgais, kur nepiekrītu. Procentuāli no sekmīgiem mēģinājumiem pret kļūdām neatpalika vai pat pārsita (kļūdu ziņā) Laizānu.
Laizāna stūris - kronis visam!

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:07, pirms 14 gadiem
0-5 būtu objektīvs rezultāts. Gandriz aizmigu 2. psulaika vidū. Kā var visu laiku sēdēt aizsardzībā pat pie 0-1 pēdējās minūtēs? Likās, ka pat vispār negrib uzbrukt... Manuprāt, viena no sliktākajām spēlēm vispār... Bet nu Grieķija ir tomēr citas klases komanda, ko darīt...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:07, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Nu taksh pievienoja izlase Gaurachu (bija paris speles), piesleedza Rudnjevu(otraa spele)...un kas notiek????
Kreipaans pareizi pateica. Pa priekshu var skriet arii Kloze ,bet jeegas no taa nekaadas... Vieniigais veids kaa Rudnevs tika pie bumbas ir to atnjemot pretinieka aizsargiem un pussargiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-09 00:07, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Vai tad mēs šobrīd ar šo sastāvu varam nospēlēt labāk? Grieķijas vidējā līnija ir galvastiesu (ja ne divas) pārāka par mūsējo. Cerēji, ka mēs kontrolēsim bumbu? Naivi.
No mūsu izlases nevar un nevarēs sagaidīt spāņu tiki-taka futbolu, bet trenerim, ja viņš grib par tādu saukties, jāvar komandai iedzīt spēju kaut elementāri 3 piespēles kopā savirknēt.
Pat leiši izbraukumā pret spāņiem parko busu, bet vismaz izspēles, nevis bezmērķīgi dauza bumbu uz priekšu.
Ko tad gulēja Starkovs līdz šim brīdim, ka neiespēlēja citus centra pussargus. Morozu piemēram, kad viņš vēl Bulgārijā spēlēja. Cerēja, ka Astafjevs spēlēs līdz 50? Ka Laizāns nevis kļūs par mēbeli, bet viņam sāksies otrā jaunība?
Tagad ir tā, ka Laizāns ir mēbele, bet Astafjeva vietā nav ko likt pat 40 gadu vecumā. Kad nomaina Vitāliju pret Rafaļski, kuram 26 gadu vecumā kaut ko tomēr vajadzētu mācēt, redzams, ka viņš vislabāk māk atdot bumbu hprvātiem.

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:08, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Fani! kamer mees neko nedarisim nekas nemainiisies! uzrakstam visi ka velamies Satrkova atluugumu un jaunu treneri! Futbola federacijas oficialais epasts - futbols@lff.lv es jau aizarsktiju
Un pasaki ko likt Starkova vietā ?

  +4 [+] [-]

, 2010-10-09 00:08, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: Mes varam uzrakstit visi futbola federacijai vestuli lai Sarkovs paraksta atluugumu? Cik gadus shitas antifutbols buus japaciesh? es ticu ka musu speletaji ir daudz labaaki nekaa, ja vinjiem liek speeleet shadu futbolu! Un nesakiet ka mums nav ko njemt vietaa. pasaulee ir daudz labu treneru un ne visi prasa miljonu! kartejo reizi nervi sabojati skatoties sho antifutbolu! labi ka ir piekdiena, vares piedzerties un aizmirst shito murgu!
Tas ka nevar gūt vārtus nav izlases trenera vaina. Tu paskaties cik neprecīzi piespēlē,fiziskais ir zems pusei komandas. Ir vajadzīgi talantīgi spēlētāji,bet diemžēl bērnu un jauniešu treneri ar savām zināšanām tādus nespēj izaudzināt un arī nespēs vēl gadus 10 vismaz ja LFF nepievērsīs tam īpašu uzmanību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:10, pirms 14 gadiem
Leiši spāniem iesita 1:1

  +7 [+] [-]

, 2010-10-09 00:10, pirms 14 gadiem
paskataties, kā LIT pret SPA spēlē. Jā, spāņi uzbrūk vienā laidā, vārtsargs kā atspole pa savu laukumu lēkā un vēlk visu, ko var un nevar (tāpat kā Vaņins), bumbas kontrole pirmajā puslaikā 76% pret 24%, bet ar visu to braļukas ir radījuši tik daudz momentu, cik mums ir 10 spēlēs!
Un tikko vēl golu iesit!!!!!!
MALAČI!!!!! 1:1

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:10, pirms 14 gadiem
Negribās nevienu kritīzēt kas skatījās spēli tie paši visu saprata!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:11, pirms 14 gadiem
DŽEKIŅŠ-20 rakstīja: man liekas, ka griekju vaartsargs nosala vairaak nekaa mees pie televizora ekraana neapsildiitajos dziivokljos...
man šodien sāka kurināt

  +3 [+] [-]

, 2010-10-09 00:11, pirms 14 gadiem
file rakstīja: man šodien sāka kurināt
nekaitini vēl vairāk

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:12, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Da jebko lai maina sastavu
Nē, nu nosauciet kaut vienu treneri, kas ir labāks par Starkovu un gribētu trenēt Latvijas izlasi.
Var padomāt, ka mums viss LMT čempis ir ar talantiem kas der izlasei, lai varētu taisīt variācijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:12, pirms 14 gadiem
Nu jau 2:1 spāņiem par labu...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:12, pirms 14 gadiem
Peleeciits rakstīja: Rudnjevs nav juanais??? KAd Rudnjevs paraadiijas izlsee???
Viens speleetaajs.. Un ,ja vinsh nenjemtu Rudnevu ,tad es tieshaam nesaprastu ar kuru galu vinsh domaa! Chali ,kursh pret Juvi iesit 3 golus vnk nevar nepanjemt.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-09 00:13, pirms 14 gadiem
Stapcitu liekas ir smieklīgi ka LV spēlē aizsardzības futbolu ar izvietojumu 4:4:2 tā var spēlēt argentīna vai spānija, pieļauju ideju ka vajadzētu domāt par izvietojumu 4:5:1, piedevām var atrast futbolistus vidējai līnijai, piemēram koļiņičenko - vispār tās spēles kuras spēlēja atstāja ļoti labu iespaidu, kosmačovs jauns lielisks centrs, protams lukjanovs, un vēl morozs arī tomēr ir, tā kā laiks pārdomām starkov

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:13, pirms 14 gadiem
ar šādiem pussargiem pat mesi negūs vārtus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:14, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Ko tad gulēja Starkovs līdz šim brīdim, ka neiespēlēja citus centra pussargus. Morozu piemēram, kad viņš vēl Bulgārijā spēlēja. Cerēja, ka Astafjevs spēlēs līdz 50? Ka Laizāns nevis kļūs par mēbeli, bet viņam sāksies otrā jaunība?
Tieš tā. Summējot šo visu pazoru - kur ir tā galvenā atšķirība?
Mēs šeit kritizējam jo skaidri redzam ka ir slikta spēle (maigi izsakoties) bet tur augšā - Starkovs, LFF - viss ir labi, viņiem neko nevajag, apmierināti ar savu dzīvi, tapēc jau arī nekas nemainās!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:14, pirms 14 gadiem
Hellrevenger rakstīja: Viens speleetaajs.. Un ,ja vinsh nenjemtu Rudnevu ,tad es tieshaam nesaprastu ar kuru galu vinsh domaa! Chali ,kursh pret Juvi iesit 3 golus vnk nevar nepanjemt.
ko rudņevs var bez bumbas izdarīt - neko
Slēpts komentārs: fire

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:19, pirms 14 gadiem
sāksim ar Starkovu, pēc tam Mežecki un pēc tam Indriksonu un tad jau būs rezultātau un oar treneri vai nu Džonsonu vai pat to gruzīnu i to patīkāmāk skatīties 0:5 vai 1:1 pret Sanmarīno nekā šādu murgu nu 270 min garumā nemaz neminot spēles, kuras bija pirms kvalifikācijas

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:19, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Es nerunāju pa talantiem ,bet pa Laizānu un Astafjevu,nekko jau nerada vairakus gadus ,lai dot iespeju jaunajiem sliktak jau nebus
Salīdzinoši jaunie vispār ir nulles. Domā,ka Starkovs neredz vai nesaprot ko dara? Viņam vienkārši NAV spēlētāju vajadzīgajā kondīcijā un meistarības līmenī kurus varētu pieaicināt sastāvā lai varētu aizvietot esošos izlases spēlētājus.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:20, pirms 14 gadiem
Speele laba..,bet muusu centra pussargi laizans ar astafjevu nekam neder...,gan shaja spelee,gan ieprieksheejas....!Tiesnesis arii nebija augstakaja liimenii...

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:20, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Es nerunāju pa talantiem ,bet pa Laizānu un Astafjevu,nekko jau nerada vairakus gadus ,lai dot iespeju jaunajiem sliktak jau nebus
Visi arī Astafjevu kritizēja iepriekšējā ciklā, bet viņš guva 2 vārtus, kas bija otrs labākais rezultāts komandā. viņa 2 vārti atnesa 4 punktus, kuri mums palīdzēja saglabāt cerības uz otro vietu grupā līdz pirmspēdējai kārtai.
Slēpts komentārs: MikelisMazis

  -3 [+] [-]

, 2010-10-09 00:21, pirms 14 gadiem
Otrdien paskatisim, ka 4udo Rudnevs ar superkarsonom uz uzbrukuma var spelet

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:22, pirms 14 gadiem
HAOSS rakstīja: Salīdzinoši jaunie vispār ir nulles. Domā,ka Starkovs neredz vai nesaprot ko dara? Viņam vienkārši NAV spēlētāju vajadzīgajā kondīcijā un meistarības līmenī kurus varētu pieaicināt sastāvā lai varētu aizvietot esošos izlases spēlētājus.
Tur tā lieta, ka to nesaprot. Nejau nu Starkovam tagad pieauguši veči jāmāca kā piespēles dot...

  +3 [+] [-]

, 2010-10-09 00:23, pirms 14 gadiem
Nr.71 rakstīja: STARKOVS te nav vainigs!


kapec starkovs vainigs, speletajiem nav labu ligumu ar klubiem ,truskt spelju prakses

STARKOVS ir ok treneris, labu LV nevar atlauties
Spartakā arī viņam nebija futbolistu? Patrieca - un še šamējie sāka spēlēt

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:24, pirms 14 gadiem
puops rakstīja: Riga bus tandems - Rudnevs ar Gauracu!
Diezvai, Karlsonu liks visdrīzāk, ja ne viņu, tad Perepļotkinu

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:24, pirms 14 gadiem
egils34 rakstīja: sāksim ar Starkovu, pēc tam Mežecki un pēc tam Indriksonu un tad jau būs rezultātau un oar treneri vai nu Džonsonu vai pat to gruzīnu i to patīkāmāk skatīties 0:5 vai 1:1 pret Sanmarīno nekā šādu murgu nu 270 min garumā nemaz neminot spēles, kuras bija pirms kvalifikācijas
oo ja gruzina vadiba bija kaifs...skatities ka musejos viilee arā ...un grauj, tāpat kā dzonsona "uzbrukuma futbols" kas no tā visa iznača zinām...parodija...

Tādai izlasei, ja nu mainīt starkovu tad vietā jāliek hidings...bet arī vins nespēs iemācīt piespēles dot!!!

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:24, pirms 14 gadiem
Tie fani,kuri ies uz stadionu,kuriem vēl ir pacietība,nervi,lūdzu,uztaisiet plakātus,par godu labajam izlases sniegumam,jo es vairs stadionā savu kāju nesperšu,kamēr Starkovs neatkāpsies!

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:26, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Latvijas izlases ''uzbrukums''

14/11/2009 pret Hondurasu 1:2
22/01/2010 pret Dienvidkoreju 0:1
05/05/2010 pret Ganu 0:1
18/06/2010 pret Lietuvu 0:0
19/06/2010 pret Igauniju 0:0
11/08/2010 pret Čehiju 1:4
03/09/2010 pret Horvātiju 0:3
07/09/2010 pret Maltu 2:0
08/10/2010 pret Grieķiju 0:1

Pēdējo 11 mēnešu laikā esam spējuši gūt 4 vārtus.
Uzbrucēju mums tagad patiešām daudz un labi...
NAV centra pussargu, playmeker'i trūkst !

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:26, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Tur tā lieta, ka to nesaprot. Nejau nu Starkovam tagad pieauguši veči jāmāca kā piespēles dot...
Tieši tā! Visa problēma ir tā ka nav konkurences uz sastāvu līdzīgi kā citos komandu sporta veidos kā piemēram hokejs vai basketbols un pie tā nav vainīgs izlases treneris bet gan LFF.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:26, pirms 14 gadiem
Spēle pussargiem negāja, bet aizsardzība bija super! Vai neviens neredzēja, kā otra puslaika izskaņa Cauņam izpildot brīvsitienu kāds nelietis ar lazeru sejā spīdina?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-09 00:28, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja:
Īsti neiebraucu, kāpēc tu man to visu saki, jo tu pārleci uz pavisam citu tēmu. Es runāju par to, ka ar šiem centra pussargiem vienkārši nav iespējams spēlēt labāk. Kur es runāju par to, ko Starkovam vajadzēja vai nevajadzēja darīt? Tas jau ir pavisam cits stāts, par kuru var runāt ilgi un dikti.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:28, pirms 14 gadiem
fire rakstīja: Klau cik var piesieties starkovam, tu sikais smurguli. Paskaties cik ilgi pie stures ir vins pec Andrejeva avdibas un ka andrejeva vadiba speleja izlase...kurs aizveda uz EČ izlasi? Ieskrienies piepe sika!!!
Tu seklais lietotāj..!
Un tagad vel 50 gadus runasim par to ,ka ar veiksmes palīdzību mēs tikam uz Euro?!!!
Laiks iet uz priekšu ,bet Latvījas izlase ar Starkovu stāv uz vietas!

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:28, pirms 14 gadiem
Starkov lūdzu atkāpies no Latvijas izlases trenera amata un līdzi paņem Astafjevu un Laizānu!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-09 00:29, pirms 14 gadiem
bez neviena sitiena (sitiena nevis piespēles no savas laukuma puses) vārtu rāmi vārtus gūt nevar. Jā, Rudņevs labs, Verpis arī meistarīgs, bet ko lai dara, viņi pretinieku laukuma pusē bumbai kopā pieskaras 10 reizes. Runa gan nav par viņiem....
Bez pussargu līnijas (it sevišķi centra) nav ko darīt. Ja ir tāds Jura Laizāns, kas bez stresa pastaigājas pa laukumu, ja Astafjevs (okey, viņš nebija tik nožēlojams, ja skatāmies uz gadiem, bet tomēr) nevar iedot precīzas piespēles. Ja šie, vismaz 10 gadus pārī spēlējušie pussargi, nevar rast sapratni pat viens ar otru, tad sorī.
Aizsardzībai, Vaņinam cepuri nost. Pat Zirnis patīkami pārsteidza.

Neko darīt - otrdien uz Skonto stadionu - mazāks laukums, pussargu nozīme zūd. Domāju jāatgriežas pie vecā saukļa - NAV ATDEVES,NAV ATBALSTA.

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:29, pirms 14 gadiem
bosslv rakstīja: Uzbrucēju mums tagad patiešām daudz un labi...
NAV centra pussargu, playmeker'i trūkst !
Taisnība, bet kas liedza jau pirms laika pārbaudīt, vai būs kāds, kas tomēr spēs stāties vietā, nevis pārbaudes spēlēs sākumsastāvā laist tos pašus Laizānu un Astafjevu?

  +7 [+] [-]

, 2010-10-09 00:29, pirms 14 gadiem
bosslv rakstīja: Uzbrucēju mums tagad patiešām daudz un labi...
NAV centra pussargu, playmeker'i trūkst !
Jā, uzbrucējs bez bumbas ir tas pats kas vijolnieks bez vijoles.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:30, pirms 14 gadiem
Musu izlase speles antifutbolu,par ko seit daudzie izteicas,tik ilgi kamer izlase neparadisies treneris ar musdienas futbola izpratni un domasanu,un ne tikai galvenaja izlase,bet ari jauniesu izlases.Vislabak butu,ja tas treneris butu no futbola lielvasts,tikai ne no bijusas PSRS.Tas ir mans personiskais viedoklis.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:30, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Ta kadas nulles viniem vismaz ir degsme cinas spars sevi pieradit ,nevis ka sitiem diviem pensionariem ja bumbu zaudes tak vienalga nemeginas pat atgut
Ar degsmi vien ir stipri par maz vajag vēl arī fizisko labu lai varētu turēt līdzi pretiniekiem un tas ir tas kas jaunajiem trūkst kā arī protams meistarība nav šūpulī ielikta kā tam 18 gadīgajam grieķu uzbrucējam.

  +7 [+] [-]

, 2010-10-09 00:30, pirms 14 gadiem
Figa89 rakstīja: ! Vai neviens neredzēja, kā otra puslaika izskaņa Cauņam izpildot brīvsitienu kāds nelietis ar lazeru sejā spīdina?
Man likās, ka pirmajā puslaikā Vaņinam virsū ar zaļu lāzeru spīdināja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-09 00:33, pirms 14 gadiem
kaamis007 rakstīja: Man likās, ka pirmajā puslaikā Vaņinam virsū ar zaļu lāzeru spīdināja
Tā bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:34, pirms 14 gadiem
... un pareizi Kreipāns teica -
Rudņevs izlasē nespēlē, tā kā Lech, jo tur ir augstākas klases spēlētāji, kuri varētu iedot viņam to piespēli...
Mūsu izlasē, jau vairāku spēļu garumā neredzu labu spēli centra pozīcijā... (ieskaitot Maltu, kur Verpītis un malējie pussargi veidoja spēli)

Bet ja nopietni - kuri ir tie jaunie centri, kuri varētu nomainīt J.L. un V.A. ?

  +4 [+] [-]

, 2010-10-09 00:34, pirms 14 gadiem
lukaz23 rakstīja: Bet Laizana kungam vairs nav ne meisteribas ne degsmes ne fiziska
Toties viņam ir tādi mati

     [+] [-]

, 2010-10-09 00:35, pirms 14 gadiem
Palasīju dažus komentārus: tipa Starkovs nav vainīgs, ka spēlētāji nevar atdot precīzu piespēli!! No kā ta tas veidojas - no tā, ka zema fiziskā sagatavotība! Ar labu fizisko sagatavotību var kompensēt meisatrības trūkumus!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:35, pirms 14 gadiem
Zheel... mums ir taada komanda, kaada vina ir.. Un es saprotu Starkovu.. viegli ir nogremdeet speeleetaaju, bet augstaakaa pilotaazha ir izspiest no vina maximumu..
Es nebiju vieniigais, kas lamaaja Laizaanu.. probleema ir tajaa - kaa likt vinam speeleet produktiivaak, jo galiigi slikts vinsh tak arii nav!!!
kaut kaada moraalaaa depresija izlasee ir iestaajusies..
visas taas atbildes intervijaa - klishejiskas..
Apmeeram taa - ka shii mums ir speele nr.42, ciiniisimies / varam uzvareet/ dariisim ko vareesim / maaciisimies no kluudaam un taadaa garaa..
ja vareetu, kaa HOKEJAA - izkauties un pamodinaat visu komandu ar Starkovu priekshgalaa...
Jo NAV mums SLIKTA izlase!!! NAV!!!
Slēpts komentārs: deha

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:40, pirms 14 gadiem
deha rakstīja: Jusu Rudnevs ir nulle spele, ka Buratino skrien. vins labs tikai saviem faniem.
Nu viens ir spēlēt klubā, pavisam kas cits - izlasē! Uzbrucējs tomēr ir ļoti atkarīgs personāžs no komandas biedriem...

  +9 [+] [-]

, 2010-10-09 00:40, pirms 14 gadiem
deha rakstīja: Jusu Rudnevs ir nulle spele, ka Buratino skrien. vins labs tikai saviem faniem.
Tu esi vnk duraks...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 00:43, pirms 14 gadiem
Man liekas ka komandā nepieciešamas jaunas asinis (jeb treneris) labs speciālists. Starkova laiks pagājis viņa modelis nestrādā vairs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-10-09 00:48, pirms 14 gadiem
Laizans ir totala mebele uz laikuma, nesaprotu pat ka Krievi vinu panema sava kluba!!!

     [+] [-]

, 2010-10-09 01:04, pirms 14 gadiem
Vāks, vāks, vāks. Aizsargājāmies labi, bet nu cik ilgi tā noturēsies... ielaidām vienus un pelnīti zaudējām.
Vidējā līnija katastrofa, Artjomam un Mārim netiek dotas pilnībā nekādas cerības uz vārtu guvumiem.
Ātrāk to paaudžu maiņu.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 01:10, pirms 14 gadiem
Daudz nemaz nav ko teikt pēc šādas spēles, visi tāpat visu redzēja. Spēli var novērtēt uz 2 ballēm (10 baļļu skalā)!

     [+] [-]

, 2010-10-09 01:10, pirms 14 gadiem
Ja salīdzina objektīvi Grieķijas futbolu un Latvijas futbolu, tad starpība ir daudz lielāka, nekā šis 0:1. Ja gribam godam turēties pretī spēcīgākam pretiniekam, nekas jau cits neatliek, kā spēlēt no dziļas aizsardzības. Daudzi te ir neapmierināti, bet vai uzbrūkošāka spēle un zaudējums, teiksim, ar 1:4 būtu labāk?! Es nesaku, ka nav par ko kritizēt, tomēr šo komentāru negatīvisms, manuprāt, ir krietni pārspīlēts.

     [+] [-]

, 2010-10-09 01:38, pirms 14 gadiem
Ei tu zini smieties tgd par sito antifutbilu vai raudat!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 02:12, pirms 14 gadiem
vislabāk būtu, ja Starkova vietā tiktu nolīgts treneris, kam nav nekāda sakara ar Latvijas futbolu, jo tad viņš tiešām sastāvā ņemtu labākos! :/

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 02:12, pirms 14 gadiem
Starkov vnk pats ej prom, cik var, nu samaksajam smuku naudinu arzemju labam trenerim un beidzot ieviesam kartibu, kam stio cirku vajag, nav brinums ka neviens uz futbolu nenak.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 02:32, pirms 14 gadiem
iknowyou, +10!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 03:00, pirms 14 gadiem
Leishi un Igaunji var paraadit zobus, mees protam teelot koka mietinjus

     [+] [-]

, 2010-10-09 04:02, pirms 14 gadiem
ko seit dara pensionari!? musu blicee?

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 04:22, pirms 14 gadiem
anjo rakstīja: Tik impotentu izlases sniegumu ātrumā nespēju atcerēties. Laizānu & Astafjevu vsp uz Īriju sēnes lasīt.
Bet aizsardzību salīdzinājumā pret spēli ar Horvātiju uzlabojām par 300% !!
Varētu nerunāt par sēnēm, lūdzu? Par pārējo piekrītu bez ierunām.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-09 04:57, pirms 14 gadiem
TAA IR LATVIJAS IZLASE!? PAT MANAA SETAA IR SKATAMAAKS FUTBOLS!

ATVAINOJIET MANI, BET TIESHAM NAV KO TEIKT!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 07:48, pirms 14 gadiem
Astafjevs...Laizāns...Starkovs...ŠAUSMAS...Tos divus pirmos vajag laist laukumā 89.minūtē. Ja paši nesaprot,tad vajag triekt no izlases un to trešo līdzi.

     [+] [-]

, 2010-10-09 08:14, pirms 14 gadiem
2puslaika baigi pasuvi nospelejam! vajg toz kaut ko pamainit centra

  -2 [+] [-]

, 2010-10-09 08:18, pirms 14 gadiem
Biechuu rakstīja: TAA IR LATVIJAS IZLASE!? PAT MANAA SETAA IR SKATAMAAKS FUTBOLS!

ATVAINOJIET MANI, BET TIESHAM NAV KO TEIKT!
Tava seeta ar laikam bezpajumtnieku chempii piedaliijaas shogad...
Uziacini, paskatiismies...jaagatvo naakamajam bezpajumtnieku chempim sastaavs ([pat bez ironijas)!

     [+] [-]

, 2010-10-09 08:20, pirms 14 gadiem
Es nesaprotu uz ko tie negatiivisma rakstiitaaji cereeja??? Uz uzvaru (Jo izskataas, ka pat neizshkjirts neapmierinaaja)??? Saliidzinat Griekjiju un Latviju... (ok ir kaut kas vienaads- kriize) Saakat domaat ar galvu....izbraukumaa zaudeejaam ar 0:1, varam to nosaukt par neveiksmi rezultaata zinjaa. Bet ekspertiem, kas mauj par vidusliiniju- luugums nosaukt tos speeleetaajsus, kas var aizstaat shajaa liimeni tos pashus nievaatos Laizanu un Astafjevu...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 08:21, pirms 14 gadiem
Starkovam jāatkāpjas. Izlasē virs 30 gadiem cilvēkus laukuma spēlētājus izsvītrot un sākt no jauna. Igaunija mums ir platu jūdzi priekšā arī futbolā. Nebaudāma spēle jau vairāk kā gadu.

     [+] [-]

, 2010-10-09 08:23, pirms 14 gadiem
to pelēcīts: vajag cilvēkus kas skrien un cīnās; Latvijā tādu ir papilnam, pat komandās Gulbene, Jelgava. Lai tām uzvaras!

     [+] [-]

, 2010-10-09 08:29, pirms 14 gadiem
Vai tiešām FUTBOLS ir spēle, kur tikai jādomā par savu vārtu drošību? Uzbrukuma vispār nav!!!Neskatāma spēle un ļoti zema līmeņa futene Latvijas izlases izpildījumā!!! Vienīgi mūsu vārtu vīrs bija labs atsevišķās epizodēs, citādi rezultāts varēja būt arī 0:5 ,kā tai krievu dziesmā dzied!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 08:55, pirms 14 gadiem
Jāsaka priekš tādas spēles minimālais zaudējums pat ir sasniegums, jo mums momentu praktiski nebija, bet Grieķiem ja viss kristu vārtos zaudējums būtu graujošs,labi ka Vaņins ar aizsargiem bija uzdevumu augstumos ,bet par pussargiem jāpiekrīt te daudzu domām ,nav variantu ar tik lēniem un neaktīviem pussargiem un pie tam kuru nespēj pat precīzus pasus padod.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 08:55, pirms 14 gadiem
Nevajag kritizeet treneri, ja mees zaudējam horvatiem un griekiem nav ko raudāt!
Ja nepanemsim tur Gruziju vai citas muusu limena komandas, tad varees saprast !

     [+] [-]

, 2010-10-09 08:59, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Varētu nerunāt par sēnēm, lūdzu? Par pārējo piekrītu bez ierunām.
Kas tev ir pret sēnēm?

  -3 [+] [-]

, 2010-10-09 09:31, pirms 14 gadiem
Bez Mara nakosaja spele bus pilniga .............. ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 09:41, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Ne tik daudz man rezūltāts satrauc cik spēles izpildījums!
Starkova laiks ir pagajies ,cik jau gadus nav nekāda progresa...!
Spēles izpildījums nožēlojams!!
Taktika nekādas... jau 10 gadus ar 4-4-2..!Vidējā līnija nav..!
Mūsu uzbrucēji pie bumbas netiek jo nav kas viņiem piespēli iedod!!
Astafjevs - apsalūti nožēlojami uz laukuma izskatījās!
Laizāns-Nožēlojami..Neizprotu ,ko vini dara Latvījas izlasē!
Mainas neizprotamas!
Rubins kurs kaut ko centās ,tiek nomainīts!
Rudnevs kurs bija aktīvs ar tiek nomainīts,bet Verpakovskis kurs uz laukuma izskatījās bāli... tiek atstāts!!
Bet Laizans ar Astafjevu turpina pastaigāties pa laukumu vai skriet griekim nopakal...!!!
|Sliktāt vairs nevar būt..!
Ceru ,ka Starkova laiks pie izlases iet uz beigām..!
Jā starkovs vainīgs, tad kad bija Andrejevs, tad gan bija ACĪMREDZAMS PROGRESS!!!!!!

     [+] [-]

, 2010-10-09 09:55, pirms 14 gadiem
Starkovam laiks pensijā, viņa laiks beidzies

     [+] [-]

, 2010-10-09 10:04, pirms 14 gadiem
Pret gruzīniem redzēsim, ko Rudņevs ar karlsonu/Grebi varēs izdarīt.

     [+] [-]

, 2010-10-09 10:09, pirms 14 gadiem
Sitieni pa vārtiem (vārtos): 17 (7) – 1 (0)
Stūra sitieni: 11 – 1
Pārkāpumi: 7 –22

Tas pirmais parametrs skumdina...

     [+] [-]

, 2010-10-09 10:31, pirms 14 gadiem
Piedodiet, Atvainojiet, aizmigu pec 60. minutes.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-09 10:39, pirms 14 gadiem
Astāfjevs-labākais kategorijā 40+...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 10:44, pirms 14 gadiem
TooGood rakstīja: Te tieshaam viss ir skaidrs. Vot , ko dara Starkovs? Kapec laukuma ir jalaizh Astafijevs? Vinjs visparb neko neizdarija. Visas bumbas , ko dabuu , vinjs atdo. Piespeles visas nepreciizas. Ciinities negrib , lec ar galvu vnk lekshanas peec , lai izskatas ka cinaas. Neskrien. Tad kad musejie uzbruuk vinjs , staav ka centra aizsargs. Preskam vinjs ir vajadziigs? Ar ko tu Starkov domaa? Liek vinju savam kautkaadam rekordam nospeleto speelju zinjaa? Apnicis ir shis cirks. Laizaans tads pats celms. Stuuri nevar padot. Inogda kautkur paskrien , bet tapat visu ko dabu atdo. Aizsardziiba necinaas.Nav briinuma kapec Rudnevs var iesist pie Lech. Jo tur ir normali pussargi , a te visparb nevienu piespeli nevar iedot. Bumbu visparb nekontrelee. Sava laukumaa pat nevar paris piespeles preciizas izdarit , tad tur viss skaidrs , kas notiek ar centra pussargiem. Tieshaam ceru , kads Starkovs naks pie praata. Apnicis , ka vinjs taisa vienas un taas pashas kluudas vislaik.
nice try heroin

  -2 [+] [-]

, 2010-10-09 10:50, pirms 14 gadiem
Ta stagnacija Latvijas izlase ne pie ka laba nenovedis , 3 sliktakas speles , ko esmu redzejis vispar , satura nav , videjas linijas speletaji maizi pelna "saulainajas" zemes ,javeic izlase keizergrieziens

     [+] [-]

, 2010-10-09 10:51, pirms 14 gadiem
Ja pirms spēles būtu zinājis, ka mūsējie neizdarīs nevienu sitienu uz vārtiem nebūtu skatījies spēli. Pa visu spēli bija kādi 2-3 pusmomenti. Grieķi jau nespēlēja tā, lai mums vispār nebūtu uzbrukumu. Gribēju redzēt Rudņevu darbībā, bet reāli viņš netika pie bumbas, tāpat arī Verpakovskis. Pats esmu 7. gadus spēlējis futbolu un saprotu, ka tas nav viegli. Novēlu labu spēli pret Gruziju. Starkovam domāju, ka būs ko teikt mūsu futbolistiem, jo vakar pārtraukumā viņš laikam neko nav pateicis.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-09 10:55, pirms 14 gadiem
dinamo#24 rakstīja: Ja pirms spēles būtu zinājis, ka mūsējie neizdarīs nevienu sitienu uz vārtiem nebūtu skatījies spēli. Pa visu spēli bija kādi 2-3 pusmomenti. Grieķi jau nespēlēja tā, lai mums vispār nebūtu uzbrukumu. Gribēju redzēt Rudņevu darbībā, bet reāli viņš netika pie bumbas, tāpat arī Verpakovskis. Pats esmu 7. gadus spēlējis futbolu un saprotu, ka tas nav viegli. Novēlu labu spēli pret Gruziju. Starkovam domāju, ka būs ko teikt mūsu futbolistiem, jo vakar pārtraukumā viņš laikam neko nav pateicis.
Nu super speciaalists- 7 gadi futbolaa....
Reeciens naak....un cik taali tiki??? Ziemeljvidzemes 3.shaa liiga???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-09 11:15, pirms 14 gadiem
starkovs buus cirvis ja izlasee netiks iespeeleets Lukjanovs, kursh ir polijas 4. speeciigaakaa kluba liideris, pussargs.. Jaamostas

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 11:33, pirms 14 gadiem
rronijs rakstīja: super pateikts
Mes varam uzrakstit visi futbola federacijai vestuli lai Sarkovs paraksta atluugumu? Cik gadus shitas antifutbols buus japaciesh? es ticu ka musu speletaji ir daudz labaaki nekaa, ja vinjiem liek speeleet shadu futbolu! Un nesakiet ka mums nav ko njemt vietaa. pasaulee ir daudz labu treneru un ne visi prasa miljonu! kartejo reizi nervi sabojati skatoties sho antifutbolu! labi ka ir piekdiena, vares piedzerties un aizmirst shito murgu!

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 11:40, pirms 14 gadiem
malacis es tev piekritu vajag boikotet izlases speles
tad sapratis kad lidzjuteji ari nav miera ar vinu speli.
Kādas ir iespējas iegūt kaut vienu punktu, ja abi centra pussargi 90minūšu laikā kopā izpilda mazāk par 10 precīzām piespēlēm?

Kādas ir cerības neielaist vārtus, ja katru reizi, kad bumba tiek iegūta pēc grieķu kļūdām (un tādu viņiem bija ļoti ļoti daudz - viņi ļoti nožēlojami spēlēja) bumba tiek no visas sirds sista vai nu autā vai 50metrus uz priekšu, kur tad Verpakovskis dzenās viņai pakaļ viens pret 4.

Kāda ir iespēja, ka viens no diviem uzbrucējiem gūs vārtus, ja spēles laikā viņi kopā pie bumbas tiek mazāk par 10 reizēm, no kurām 5-6 reizes ir kad viņi paši to atņem, 1-2 reizes spēlē pretinieks kļūdās un atlikušās reizes centra pussargi precīzi piespēlē.


Mums ir laba komanda, ļoti laba aizsardzības līnija - labākie uzbrucēji pa ilgiem laikiem. Arī malējie pussargi ir pietiekami ātri, tehniski un pašaizliedzīgi - bet ko tas viss dod, ja centra pussargi ir divi klauni, kas nejēdz neko.
Labi, ja ir aizsardzības tipa centra pussargi - tad lai tā arī spēlē - kāda velna pēc tad lai Laizāns nemetās zem bumbas, bloķējot sitienus, kāpēc viņš pilnā ātrumā neskrien aizsardzībā, kāpēc viņš kā Rūnijs pēc zaudētas bumbas neskrien 50metrus pakaļ bumbai un to neatgūst? Tātad viņš nav aizsardzības tipa pussargs.
Kas tad viņš ir - uzbrūkoša tipa?

Tad kāda velna pēc viņš katru reizi, kad saņem bumbu sit to panikā kā maza meitene? Kāda velna pēc viņš dabūjis bumbu padeso 30metrus un tad paņem uz attopas bez bumbas?
Laikam sanāk, ka uzbrūkošais pussargs arī viņš nav.
Kas tad viņš ir? Parasts centra pussargs? Bet parastam centra pussargam (piemēram Gatusso, Džerrads, Xavi, Fabregass, Lampards utt) vidēji spēlē ir ap 50-100 precīzas piespēles (kaut vai 1-2 piespēles (saņem bumbu - atdod to, piespēlē nākamajam)).
Laizānam šinī spēlē bija kādas 10 precīzas piespēles.
Sanāk, ka viņš arī pilnīgi parasts centra pussargs nav.
Viņš ir nekas, un kāda jēga no tāda - nekāda.

Ir maiņas, tad lai maina, ja vienam cirvim neiet spēle, nafig kkādam Gorkšam ir 90minūtes jāsit ar galvu visi 100+ centrējumi ārā, nafig Verpakovsim ir 90 minūtes jāskraida, cerot bumbu dabūt, ja mums centra pussarga pozīcījā ir viens šitāds klauns.

Astafijevs nav labāks, bet viņš vismaz nekļūdās tik daudz - viņš vispār neko nedara.
[/quote]

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 11:42, pirms 14 gadiem
tiesam es domaju vins to pateiks
Un ja pēcspēles konferencē Starkovs pateiks ka cerējam uz 0:0 būs viss skaidrs pa šo fruktiņu
[/quote]

  -1 [+] [-]

, 2010-10-09 11:44, pirms 14 gadiem
protestu pie lff ekas
bļin, kas notiek ar LV izlasi?.......... pirmais sitiens grieķu rāmī 92 minūtē..... kauns. Esam turpat, kur 'Euro'92 .......................
[/quote]

     [+] [-]

, 2010-10-09 11:47, pirms 14 gadiem
aleksandro rakstīja: malacis es tev piekritu vajag boikotet izlases speles
tad sapratis kad lidzjuteji ari nav miera ar vinu speli.
Kādas ir iespējas iegūt kaut vienu punktu, ja abi centra pussargi 90minūšu laikā kopā izpilda mazāk par 10 precīzām piespēlēm?

Kādas ir cerības neielaist vārtus, ja katru reizi, kad bumba tiek iegūta pēc grieķu kļūdām (un tādu viņiem bija ļoti ļoti daudz - viņi ļoti nožēlojami spēlēja) bumba tiek no visas sirds sista vai nu autā vai 50metrus uz priekšu, kur tad Verpakovskis dzenās viņai pakaļ viens pret 4.

Kāda ir iespēja, ka viens no diviem uzbrucējiem gūs vārtus, ja spēles laikā viņi kopā pie bumbas tiek mazāk par 10 reizēm, no kurām 5-6 reizes ir kad viņi paši to atņem, 1-2 reizes spēlē pretinieks kļūdās un atlikušās reizes centra pussargi precīzi piespēlē.


Mums ir laba komanda, ļoti laba aizsardzības līnija - labākie uzbrucēji pa ilgiem laikiem. Arī malējie pussargi ir pietiekami ātri, tehniski un pašaizliedzīgi - bet ko tas viss dod, ja centra pussargi ir divi klauni, kas nejēdz neko.
Labi, ja ir aizsardzības tipa centra pussargi - tad lai tā arī spēlē - kāda velna pēc tad lai Laizāns nemetās zem bumbas, bloķējot sitienus, kāpēc viņš pilnā ātrumā neskrien aizsardzībā, kāpēc viņš kā Rūnijs pēc zaudētas bumbas neskrien 50metrus pakaļ bumbai un to neatgūst? Tātad viņš nav aizsardzības tipa pussargs.
Kas tad viņš ir - uzbrūkoša tipa?

Tad kāda velna pēc viņš katru reizi, kad saņem bumbu sit to panikā kā maza meitene? Kāda velna pēc viņš dabūjis bumbu padeso 30metrus un tad paņem uz attopas bez bumbas?
Laikam sanāk, ka uzbrūkošais pussargs arī viņš nav.
Kas tad viņš ir? Parasts centra pussargs? Bet parastam centra pussargam (piemēram Gatusso, Džerrads, Xavi, Fabregass, Lampards utt) vidēji spēlē ir ap 50-100 precīzas piespēles (kaut vai 1-2 piespēles (saņem bumbu - atdod to, piespēlē nākamajam)).
Laizānam šinī spēlē bija kādas 10 precīzas piespēles.
Sanāk, ka viņš arī pilnīgi parasts centra pussargs nav.
Viņš ir nekas, un kāda jēga no tāda - nekāda.

Ir maiņas, tad lai maina, ja vienam cirvim neiet spēle, nafig kkādam Gorkšam ir 90minūtes jāsit ar galvu visi 100+ centrējumi ārā, nafig Verpakovsim ir 90 minūtes jāskraida, cerot bumbu dabūt, ja mums centra pussarga pozīcījā ir viens šitāds klauns.

Astafijevs nav labāks, bet viņš vismaz nekļūdās tik daudz - viņš vispār neko nedara.
[/quote]
Veel sajauc videejos...akksts... Gatuzo ir "izniicinaataajs"jeb saspeeles jauceejs un nekaads playmeikers.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-09 12:04, pirms 14 gadiem
bet ko tas dos pasmiesies un izdzesis pa mums
mums jau tas teiksanas ir nekadas
Fani! kamer mees neko nedarisim nekas nemainiisies! uzrakstam visi ka velamies Satrkova atluugumu un jaunu treneri! Futbola federacijas oficialais epasts - futbols@lff.lv es jau aizarsktiju
[/quote]

     [+] [-]

, 2010-10-09 12:31, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Vai tad mēs šobrīd ar šo sastāvu varam nospēlēt labāk? Grieķijas vidējā līnija ir galvastiesu (ja ne divas) pārāka par mūsējo. Cerēji, ka mēs kontrolēsim bumbu? Naivi.
Varam nospēlēt labāk, ko pierādīja pagājušais cikls un Euro 2004 kampaņa. Spēlētāji ir kļuvuši labāki, bet pati spēlē sūdīgāka.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-09 13:20, pirms 14 gadiem
Nu Starkov, laid beidzot laukumā Lazdiņu un Žigajevu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-09 14:32, pirms 14 gadiem
izksatījās pēc spēles Lihtenšteina-Spānija

     [+] [-]

, 2010-10-09 14:48, pirms 14 gadiem
Pussargu mums tāpat kā nav! Nu nevar vilkt vairs tikai vecie buki - to mēs redzējām. Jaunus spēlētājus vajag. Uzbrukuma nebija, lūk, arī rezultāts. Grieķi mūs samasēja visur, kur varēja un neatstāja ne kripatiņu cerības. Mums neviena normāla mimenta pat nebija. Plusiņš Vaņinam un aizsardzībai, bet pārējiem - trekns mīnuss. Ja nekas nemainīsies izlases sastāva modelī un spēlē, tad arī mūsu pozīcija tabulā diemžēl visticamāk vairs nemainīsies (ja nekritīsim uz leju)!

     [+] [-]

, 2010-10-09 19:32, pirms 14 gadiem
Nu ši spēlē salīdzinot ar horvātiem ir par 100% labāka pussargi daudz kļūdu pieļāva tā varbūt pat varētu atspēlēties...

     [+] [-]

, 2010-10-09 19:40, pirms 14 gadiem
Merters rakstīja: bļin, kas notiek ar LV izlasi?.......... pirmais sitiens grieķu rāmī 92 minūtē..... kauns. Esam turpat, kur 'Euro'92 .......................
Tu pat futbolu skatīties nemāki pirmais sitiens jau bija kādā 5tajā minūtee....

     [+] [-]

, 2010-10-09 20:00, pirms 14 gadiem
LV izlases sastavs 2018. gada PC atlases cikla-Kruminsh,Broders,Erglis,Martins,Pavlucenko,Astafjevs,Laizans,Petruks,Hmizs,Rakels,Karasausks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja