Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Latvijas valstsvienības rindās četri jaunpienācēji, bez Šteinbora un Zjuzina

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Latvijas valstsvienības rindās četri jaunpienācēji, bez Šteinbora un Zjuzina
Marko Regža. Foto: Zigismunds Zālmanis/Riga FC

Latvijas nacionālās izlases galvenais treneris Dainis Kazakevičs izvēlējies 25 futbolistus jūnija nometnei. Kā zināms, šomēnes mūsu valstsvienība aizvadīs divas 2024. gada Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēles. Vispirms 16. jūnijā Latvija "Skonto" stadionā Rīgā samēros spēkus ar Turciju, bet 19. jūnijā mūsu izlasei būs izbraukuma mačs pret Armēniju.

Pirmo reizi uz Latvijas izlases nometni uzaicināti četri futbolisti: vārtsargs Jānis Beks, pussargi Deniss Meļņiks un Dmitrijs Zelenkovs, kā arī uzbrucējs Marko Regža. Tāpat starp 25 uzaicinātajiem spēlētājiem ir vēl trīs, kuri nav piedzīvojuši debiju valstsvienībā. Kopumā septiņi futbolisti izlašu rūdījumu vēl nav baudījuši.

Salīdzinājumā ar marta nometni šoreiz uz izlasi nav uzaicināti vārtsargs Pāvels Šteinbors, aizsargi Kaspars Dubra un Emīls Birka, pussargi Artūrs Zjuzins un Renārs Varslavāns.

Kā zināms, Šteinbors un Zjuzins iepriekšējā izlases sasaukuma laikā izdarīja rupjus disciplīnas pārkāpumus.

Marko Regža šosezon ir viens no labākajiem snaiperiem "Optibet" Virslīgā. Nonākot ambiciozā "Riga FC" rīcībā, uzbrucējam izdevās reanimēt savu karjeru un izmantot vēl vienu radušos iespēju. Šobrīd viņš ar deviņiem vārtiem ir otrs labākais "bombardieris" Latvijas čempionātā. Līdzās viņam "Riga FC" rindās šosezon pietiekami spilgti spēlē arī Eduards Dašķevičs, kurš vairākus gadus slīpējis meistarību Beļģijas kluba "Anderlecht" akadēmijā, kā arī pārbaudījis savus spēkus Norvēģijas augstākajā līgā. Šis viņam ir pirmais gads pieaugušo futbolā Latvijā.

Vārtsargs Jānis Beks labi sevi apliecina turnīra tabulas vidusdaļā esošā FK "Metta" sastāvā. RFS kreklā šosezon piecus vārtus Virslīgā guvis pussargs Dmitrijs Zelenkovs. Regža un Zelenkovs ir jau labi pazīstams ar Daini Kazakeviču un viņa prasībām. Visi trīs sadarbojās laikā, kad Kazakevičs vadīja Latvijas U21 valstsvienību.

Latvijas izlase nometni sāks svētdien gandrīz pilnā sastāvā. Nometnes pirmajā dienā trūks vēl tikai Raimonda Kroļļa, kura pārstāvētā komanda "Spezia" 11. jūnijā aizvadīs pārspēli par vietas saglabāšanu Itālijas augstākajā līgā. Visi pārējie futbolisti būs ierindā jau nometnes pirmajā dienā. Ārzemēs spēlējošie futbolisti pēc sezonas beigām trenējās individuāli.

Gaidāmajā nometnē Roberts Savaļnieks var kļūt par 34. futbolistu, kurš Latvijas valstsvienībā aizvadījis vismaz 50 spēļu. Pirmos no diviem izlases labā veiktajiem rezultatīvajiem sitieniem valmierietis veica tieši spēlē pret Turcijas izlasi. Tas notika 2021. gada martā Stambulā, kad pēc lieliska Raiva Andra Jurkovska reida Roberts Savaļnieks ievadīja Latvijas izlases atspēlēšanos. Spēle beidzās neizšķirti 3:3. Tā paša gada izskaņā Savaļnieks izcēlās pret turkiem arī Rīgā. Pēc viņa centrējuma Merihs Demirals raidīja bumbu savos vārtos, pretējā gadījumā to izdarītu Vladislavs Gutkovskis. Šo epizodi iespējams noskatīties šeit.

Īpaši savstarpējie rēķini ar Turcijas izlasi ir arī Jānim Ikauniekam. Pieredzes bagātākajam Latvijas izlases futbolistam šajā sasaukumā pirmā spēle izlases kreklā bija tieši pret Turciju - 2014. gada oktobrī kuldīdznieks "Skonto" stadionā palīdzēja Latvijai izcīnīt neizšķirtu 1:1.

Latvijas futbola valstsvienības sastāvs 2023. gada jūnijā

PozīcijaSpēlētājsDz. datiKlubsSpēlesVārti
VārtsargiRoberts Ozols10.09.1995.FK Auda150
Nils Toms Puriņš01.08.1998.Riga FC-
Jānis Beks01.11.2002.FK Metta-
AizsargiRoberts Savaļnieks04.02.1993.RFS492
Raivis Andris Jurkovskis09.12.1996.Riga FC350
Antonijs Černomordijs26.09.1996.Riga FC301
Mārcis Ošs25.07.1991.RFS221
Elvis Stuglis04.07.1993.RFS90
Vladislavs Sorokins10.05.1997.RFS70
Daniels Balodis10.06.1998.Valmiera FC30
Maksims Toņiševs12.05.2000.Valmiera FC-
PussargiJānis Ikaunieks16.02.1995.RFS5011
Dāvis Ikaunieks07.01.1994.Jablonec (Čehija)426
Andrejs Cigaņiks12.04.1997.Widzew Łódź (Polija)412
Alvis Jaunzems16.06.1999.Valmiera FC270
Eduards Emsis23.02.1996.Egnatia Rrogozhinë (Albānija)251
Kristers Tobers13.12.2000.Lechia Gdańsk (Polija)220
Aleksejs Saveļjevs30.01.1999.FK Auda101
Eduards Dašķevičs12.07.2002.Riga FC-
Deniss Meļņiks07.09.2002.FK Auda-
Dmitrijs Zelenkovs15.05.2000.RFS-
UzbrucējiVladislavs Gutkovskis02.04.1995.Raków Częstochowa (Polija)4111
Roberts Uldriķis03.04.1998.Cambuur Leeuwarden (Nīderlande)397
Raimonds Krollis28.10.2001.Spezia (Itālija)293
Marko Regža20.01.1999.Riga FC-

Izmantotie avoti:
https://lff.lv/zinas/15863/latvijas...

  +6 [+] [-]

, 2023-06-08 12:20, pirms 11 mēnešiem
Man bija pārsteigums, skatoties vienu RFS eurotūes sēriju TV, ka Šteinbors intervijas sniedz krievu valodā. Nezināju, ka mums Koļinko sērga tik ilgi saglabājās izlasē. Šie uzaicinātie vārtsargi ceru, ir latviskuma nesēji izlasē.
Slēpts komentārs: ED70

     [+] [-]

, 2023-06-08 12:36, pirms 11 mēnešiem
Vārtos Ozols kas Audā maz spēlē jo tur Ondoa

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 12:43, pirms 11 mēnešiem
Aaaa nu protams aizmirsu par Krolli....40 min šaja sezona.......izlase 4 uzbruceji....pilnigi nesaprotu izlases štaba izveli....
Tu vari but pieteikuma kaut Madrides Reala,bet ja tu nespele,tev nav ko darit izlases sastava

  +6 [+] [-]

, 2023-06-08 12:49, pirms 11 mēnešiem
ED70 rakstīja: Daškevičs,Melniks,Zelenkovs....
Kas par izvele???? Daškevicam 150 min.
Melnikam pedejas 5 speles,Zelemkovam arī....
Melniku velka 100%,tadu speletaju,vina amplua,pilna virslīga.....
Neiešu uz spēli👎👎👎
Neej, būs mazāk čīkstuļu tribīnēs

  +4 [+] [-]

, 2023-06-08 13:57, pirms 11 mēnešiem
Tie divi veljoprojām uz korķa?

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 13:59, pirms 11 mēnešiem
Un neviens no Liepājas..Pertija,pashol!

  -2 [+] [-]

, 2023-06-08 14:09, pirms 11 mēnešiem
Pec ieraduma aizmirsa izņemt Marcis Timma Oss
Klubā pret autsaideriem uzlaida spēles beigas, citādāk nelikvīdas un spēle maz pēc fakta, slikta izvēle

  -2 [+] [-]

, 2023-06-08 14:25, pirms 11 mēnešiem
daži jaunie un patreizējais Ozols vairāk atbilst 2pusējas treniņu spēles sparingpartnera statusam un plašākām rotācijas iespējām ar25 kadriem. Varētu sākt veidot 2. komandu Šteinbors, Zjuzins, Rakels, Jagodinskis, Šabala, Karašausks, Kļušukins, Žiga, Laizāns, E.Višņakovs, Ulimbaševs- kopā jautrāk...

     [+] [-]

, 2023-06-08 14:35, pirms 11 mēnešiem
speletajs182 rakstīja: Pec ieraduma aizmirsa izņemt Marcis Timma Oss
Klubā pret autsaideriem uzlaida spēles beigas, citādāk nelikvīdas un spēle maz pēc fakta, slikta izvēle
Viens debils anonims komentetajs! nekas vairak! velti savu laiku sevis attistisanai! Klaun😂😂😂

  +3 [+] [-]

, 2023-06-08 14:50, pirms 11 mēnešiem
specha rakstīja: daži jaunie un patreizējais Ozols vairāk atbilst 2pusējas treniņu spēles sparingpartnera statusam un plašākām rotācijas iespējām ar25 kadriem. Varētu sākt veidot 2. komandu Šteinbors, Zjuzins, Rakels, Jagodinskis, Šabala, Karašausks, Kļušukins, Žiga, Laizāns, E.Višņakovs, Ulimbaševs- kopā jautrāk...
Neizprotu kāpēc cilvēki iestājas pret jauno iekļaušanu izlasē?!?! Nu nav tās līmeņu starpības tik lielas ar mūsu vecajiem "stāriem", kuri vien tajā pašā Virslīgā arī spēlē...

No nosauktajiem vienīgi Jagodinskis un Zjuzins varētu pretendēt uz izlasi pēc futbola prasmēm/spēles laiku utt. Pārējie ir jau aizgājušais gadsimts...

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 14:52, pirms 11 mēnešiem
Izskatās diezgan labi. Paņemti vairāki jauni kadri. Nav īsti pat pie kā piesieties. Varbūt vienīgi Stugļa vietā varēja paņemt kādu galīgi jauno centra aizsargu(18-19 gadīgu), tīri pieredzei patrenēties ar izlasi.

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 14:53, pirms 11 mēnešiem
Šis marcitim droši vien bija adresēts
Piekritu, lai trenējas labāk un vēl labāk lai gatavojas jau nākamajai profesijai
rigodo rakstīja: Viens debils anonims komentetajs! nekas vairak! velti savu laiku sevis attistisanai! Klaun😂😂😂

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 15:26, pirms 11 mēnešiem
Mēģinu nopirkt biļetes, bet kaut kā, droši vien, dēļ mana iedzimtā stulbuma, vietu plāns neveras vaļā. Pārējiem izdodas?

     [+] [-]

, 2023-06-08 15:35, pirms 11 mēnešiem
chau! ataa rakstīja: Mēģinu nopirkt biļetes, bet kaut kā, droši vien, dēļ mana iedzimtā stulbuma, vietu plāns neveras vaļā. Pārējiem izdodas?
Ir problēmas no telefona. Acīmredzot, nepieciešams jaudīgs procesors, lai ielādētu. Tā saucamie "ultru sektori" aiz vārtiem ir praktiski izpirkti. Pamazām sākuši tirgot biļetes pārējos sektoros, bet dīvaini, ka ne visos uzreiz.

     [+] [-]

, 2023-06-08 15:38, pirms 11 mēnešiem
PatiesiObjektivais rakstīja: Izskatās diezgan labi. Paņemti vairāki jauni kadri. Nav īsti pat pie kā piesieties. Varbūt vienīgi Stugļa vietā varēja paņemt kādu galīgi jauno centra aizsargu(18-19 gadīgu), tīri pieredzei patrenēties ar izlasi.
Šeit nav laiks trenēties un ko ekspermentēt !
Mēs ejam pēc 2. vietas grupā, pie veiksmes pat 1
Ekspermentēt varēs pārbaudes spēles, nevis spēlēs kur obligāti jāņem 3 punkti!

  +1 [+] [-]

, 2023-06-08 15:38, pirms 11 mēnešiem
ED70 rakstīja: Aaaa nu protams aizmirsu par Krolli....40 min šaja sezona.......izlase 4 uzbruceji....pilnigi nesaprotu izlases štaba izveli....
Tu vari but pieteikuma kaut Madrides Reala,bet ja tu nespele,tev nav ko darit izlases sastava
Saproti, ka šī bāze strādā tikai lielvalstīm, kurām ir milzīga spēlētāju izvēle un sastāvu var bez problēmām rotēt.
Mums nav citu variantu, kā iekļaut visus, kas ir pie dzīvības.
Iedomājies, Tu spēlē Football Manager, vai Tu šajā situācijā neņemtu sastāvā Krolli? Ko liktu vietā? Kādu zaļo gurķi no Virslīgas un bez pieredzes izlasē?

  +2 [+] [-]

, 2023-06-08 15:45, pirms 11 mēnešiem
labdien rakstīja: Saproti, ka šī bāze strādā tikai lielvalstīm, kurām ir milzīga spēlētāju izvēle un sastāvu var bez problēmām rotēt.
Mums nav citu variantu, kā iekļaut visus, kas ir pie dzīvības.
Iedomājies, Tu spēlē Football Manager, vai Tu šajā situācijā neņemtu sastāvā Krolli? Ko liktu vietā? Kādu zaļo gurķi no Virslīgas un bez pieredzes izlasē?
No rīta, kad vēl skatījos, tad jau principā visas biļetes bija izķertas. Kaut kas bija vēl palicis A sektorā

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 15:50, pirms 11 mēnešiem
detlefs93 rakstīja: No rīta, kad vēl skatījos, tad jau principā visas biļetes bija izķertas. Kaut kas bija vēl palicis A sektorā
Laikam tiešām vecais Skonķiks būs praktiski izpirkts. Labi, ka paspēju iegādāties. Tiekamies stadionā!

VIEN-PADS-MIT! VIEN-PADS-MIT!

     [+] [-]

, 2023-06-08 16:01, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Neizprotu kāpēc cilvēki iestājas pret jauno iekļaušanu izlasē?!?! Nu nav tās līmeņu starpības tik lielas ar mūsu vecajiem "stāriem", kuri vien tajā pašā Virslīgā arī spēlē...

No nosauktajiem vienīgi Jagodinskis un Zjuzins varētu pretendēt uz izlasi pēc futbola prasmēm/spēles laiku utt. Pārējie ir jau aizgājušais gadsimts...
jaunos vajag, tālāk uzrakstīju tikai satīru

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 16:15, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Neizprotu kāpēc cilvēki iestājas pret jauno iekļaušanu izlasē?!?! Nu nav tās līmeņu starpības tik lielas ar mūsu vecajiem "stāriem", kuri vien tajā pašā Virslīgā arī spēlē...

No nosauktajiem vienīgi Jagodinskis un Zjuzins varētu pretendēt uz izlasi pēc futbola prasmēm/spēles laiku utt. Pārējie ir jau aizgājušais gadsimts...
ko saki par tādiem kas daudzmaz regulāri pat nespēlē pat virslīga? Uzvārdus neanalizēsim, bet idejiski.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-08 16:30, pirms 11 mēnešiem
speletajs182 rakstīja: ko saki par tādiem kas daudzmaz regulāri pat nespēlē pat virslīga? Uzvārdus neanalizēsim, bet idejiski.
Jāskatās individuāli, tāpēc saucam uzvārdus un diskutējam Ideālajā gadījumā protams jāsauc tie, kas tiek spēlēt un ir formā, bet Latvijas futbolā tik maz spēlētāju, ka ir jāiztiek ar to kas ir...

Skaidrs, ka tādu Ošu, Ikaunieku Dainis sauc jo zin ko no viņiem sagaidīt un kādu līmeni viņš var noturēt arī neesot super formā. Iepriekšējā sasaukumā nemaz tik slikti Ošs neizskatījās pie spēļu prakses trūkuma.

Otrā galā piemēram Dašķevičs, kuram jādod iespējam apostīt gaisu izlasē. Tomēr čalis savas minūtes spēcīgajā Rigā bija izcīnījis un pāris golus iebakstījis, tas pats ar Zelenkovu.

Īsti man nav prātā uz sitiena spēlētāji kas būtu te 100% pelnījuši būt kāda vietā.

     [+] [-]

, 2023-06-08 18:03, pirms 11 mēnešiem
Ko treneru korpusā analītiķa statusā dara dinozaurs Serbins? Neticu, ka ar viņu iespējams komunicēt valsts valodā...

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 18:06, pirms 11 mēnešiem
Paņemsim to pašu marciti kā slikto piemēru, kam izlase nav vietas.
Spēlē vietējā čempionātā nevis kā labs mājās atbraucis spēlētājs, bet tāpēc ka no iepriekšējā kluba izmests, kur arī bija drīzāk rezervists.
Hokeja izlasei kas dabūja bronzu tādi vecie ir tikai tad ja ir vai nu kvalitāte vai labos ārzemju klubos. Oss neatbilst nevienam kritērijam un kamēr tādi paliek izlase, tikmēr arī būs zemi sasniegumi pret vājam komandām. Hokeja paņemti spēlētāji kas sevi parāda ārzemēs nevis bēg uz vietējo čempionātu jo nekur citur tādus neizskata.
Pat ja nav izteikti labāku spēlētāju ko treneris identificētu, politika ir ļoti tuvredzīga un mērķēta tikai uz “šodienas” izdzīvošanu. Ka tik neielaistu vairāk par trīs vārtiem …

varenais_eksperts rakstīja: Jāskatās individuāli, tāpēc saucam uzvārdus un diskutējam Ideālajā gadījumā protams jāsauc tie, kas tiek spēlēt un ir formā, bet Latvijas futbolā tik maz spēlētāju, ka ir jāiztiek ar to kas ir...

Skaidrs, ka tādu Ošu, Ikaunieku Dainis sauc jo zin ko no viņiem sagaidīt un kādu līmeni viņš var noturēt arī neesot super formā. Iepriekšējā sasaukumā nemaz tik slikti Ošs neizskatījās pie spēļu prakses trūkuma.

Otrā galā piemēram Dašķevičs, kuram jādod iespējam apostīt gaisu izlasē. Tomēr čalis savas minūtes spēcīgajā Rigā bija izcīnījis un pāris golus iebakstījis, tas pats ar Zelenkovu.

Īsti man nav prātā uz sitiena spēlētāji kas būtu te 100% pelnījuši būt kāda vietā.

  +2 [+] [-]

, 2023-06-08 18:28, pirms 11 mēnešiem
speletajs182 rakstīja: Paņemsim to pašu marciti kā slikto piemēru, kam izlase nav vietas.
Spēlē vietējā čempionātā nevis kā labs mājās atbraucis spēlētājs, bet tāpēc ka no iepriekšējā kluba izmests, kur arī bija drīzāk rezervists.
Hokeja izlasei kas dabūja bronzu tādi vecie ir tikai tad ja ir vai nu kvalitāte vai labos ārzemju klubos. Oss neatbilst nevienam kritērijam un kamēr tādi paliek izlase, tikmēr arī būs zemi sasniegumi pret vājam komandām. Hokeja paņemti spēlētāji kas sevi parāda ārzemēs nevis bēg uz vietējo čempionātu jo nekur citur tādus neizskata.
Pat ja nav izteikti labāku spēlētāju ko treneris identificētu, politika ir ļoti tuvredzīga un mērķēta tikai uz “šodienas” izdzīvošanu. Ka tik neielaistu vairāk par trīs vārtiem …
Galīgi nepiekrītu. Par Ošu jau es uzrakstīju, Dainim zināms viņš un viņam Daiņa prasības. Iepriekš slikti neizskatījās. Saprastu, ja 90% būtu tādi sastāvā, bet izcelt 2-3 spēlētājus kā briesmīgu komplektēšanu nav nekāda pamata. Ar ko tu viņu vispār aizstātu? Jaga un Isajevs pie Daiņeļa nespēlēs. Minkevičš netiek regulāri laukumā, vējkrīgers par jaunu.

Hokeja izlase ar ne pa ķeksi piesaukta, tur tādas pašus teikumus varēja teikt pirms čempja par Džeriņu, kurš Dānijā spēlē vai Andersonu no Šveices 2.līgas utt.

     [+] [-]

, 2023-06-08 20:45, pirms 11 mēnešiem
varenais_eksperts rakstīja: Galīgi nepiekrītu. Par Ošu jau es uzrakstīju, Dainim zināms viņš un viņam Daiņa prasības. Iepriekš slikti neizskatījās. Saprastu, ja 90% būtu tādi sastāvā, bet izcelt 2-3 spēlētājus kā briesmīgu komplektēšanu nav nekāda pamata. Ar ko tu viņu vispār aizstātu? Jaga un Isajevs pie Daiņeļa nespēlēs. Minkevičš netiek regulāri laukumā, vējkrīgers par jaunu.

Hokeja izlase ar ne pa ķeksi piesaukta, tur tādas pašus teikumus varēja teikt pirms čempja par Džeriņu, kurš Dānijā spēlē vai Andersonu no Šveices 2.līgas utt.
Kazakevičs pirms cikla pateica, ka šī cikla mērķis ir gatavoties C līgai. Ja tiešām pirmo reizi, kopš ir Nāciju līga, tā ir kā prioritāte nevis kvalifikācijas turnīrs, tad loģiski būtu izmantot iespēju un tieši atkratīties no veterāniem-rezervistiem. Pie šādas situācijas loģiskāk būtu bijis mācīties no basketa - atkratīties no vecajiem, kas vairs negrib-nevar, izlase ir vieta, kur tusēt, nievērot sportisko režīmu un dot iespējas pēc iespējas vairāk debitantiem. Ja no tusētājiem atkratās, tad vai tiešām ciklā ar mērķi gatavoties turnīram pēc 1-2 gadiem ir jēga dot iespējas veterānam, kas pat Virslīgā ir dziļā rezervē? Vai prātīgāk nav izmantot to laiku, lai iespēlētu gados jaunāku šīs pozīcijas spēlētāju - nākotnes modeli?

  +2 [+] [-]

, 2023-06-08 21:14, pirms 11 mēnešiem
Sorry, dažam labam komentētājam izskatās, ka nekad nav labi, ka tikai kaut ko uzbraukt izlasei un Kazakevičam. Kad izsauc labākos un regulāri spēlējošos no Virslīgas vai kādas citas zemāka līmeņa valsts, tad slikti, ka ņem no zema līmeņa turnīriem, kāpēc neizsauc Ontužānu no Bayern 2. komandas rezerves vai Šitu no Serie B komandas rezerves. Kad izsauc Krolli no Serie A vai Ikaunieku, Cigaņiku, Toberu no Čehijas/Polijas augstāko līgu rezerves, tad kāpēc neņem labākos no Virslīgas, kuri spēlē. Ko tad Kazakevičam saukt?

  +2 [+] [-]

, 2023-06-08 21:40, pirms 11 mēnešiem
Varētu piekrist par Ošu, ja būtu kāds jaunāks, kas spēlētu kaut ar 70% stabilitāti, kas ir Ošam. Kazakevičs iepriekš iedeva iespēju Balodim, kas Virslīgā izskatās tīri OK. Un pēc tā puslaika es vairs neko sliktu par Ošu neteikšu. Vecs un lēns, bet vismaz saprot, ko dara.

  -1 [+] [-]

, 2023-06-08 22:59, pirms 11 mēnešiem
Par dainisa preferencem skaidrs. Cits jautājums ka vērtīgo vietu iznieko kur varētu ko perspektīvu arī pameklēt. Ne jau man ka ekspertam komentatoram dainisa vietā tas jādara
varenais_eksperts rakstīja: Galīgi nepiekrītu. Par Ošu jau es uzrakstīju, Dainim zināms viņš un viņam Daiņa prasības. Iepriekš slikti neizskatījās. Saprastu, ja 90% būtu tādi sastāvā, bet izcelt 2-3 spēlētājus kā briesmīgu komplektēšanu nav nekāda pamata. Ar ko tu viņu vispār aizstātu? Jaga un Isajevs pie Daiņeļa nespēlēs. Minkevičš netiek regulāri laukumā, vējkrīgers par jaunu.

Hokeja izlase ar ne pa ķeksi piesaukta, tur tādas pašus teikumus varēja teikt pirms čempja par Džeriņu, kurš Dānijā spēlē vai Andersonu no Šveices 2.līgas utt.

  -2 [+] [-]

, 2023-06-09 09:57, pirms 11 mēnešiem
Dainis uzvedās it kā viņam spēlētāji strīpā no top5 līgām gaidītu rindā.
nu pasvinēja pieredzējušie spēlētāji, bet tās zaudējumu sērijas jau savādāk nevar izturēt.
Dainis aizmirsis, kas viņam izcīnīja to 4 uzvaru sēriju Nāciju līgā, ja nē, nez vēl amatā sēdētu un savas pārgudrības klāstītu intervijās 😡

  +2 [+] [-]

, 2023-06-09 11:44, pirms 11 mēnešiem
IIHF WC 2023 rakstīja: Dainis uzvedās it kā viņam spēlētāji strīpā no top5 līgām gaidītu rindā.
nu pasvinēja pieredzējušie spēlētāji, bet tās zaudējumu sērijas jau savādāk nevar izturēt.
Dainis aizmirsis, kas viņam izcīnīja to 4 uzvaru sēriju Nāciju līgā, ja nē, nez vēl amatā sēdētu un savas pārgudrības klāstītu intervijās 😡
Disciplīnas pārkāpumi, tas ir nopietni. Tur Dainis zinās labāk par mums. Katra šāda epizode bojā mikroklimatu komandas iekšienē!
Atcerēsimies taču, ka arī Latvijas basketbolā reiz bija "jūnija konflikts", kas noveda pie izvirtībām un izgāzta Eurobasket 2009 finālturnīra!

  +2 [+] [-]

, 2023-06-09 12:30, pirms 11 mēnešiem
speletajs182 rakstīja: Par dainisa preferencem skaidrs. Cits jautājums ka vērtīgo vietu iznieko kur varētu ko perspektīvu arī pameklēt. Ne jau man ka ekspertam komentatoram dainisa vietā tas jādara
Es piekristu, ja būtu izsaukts vēl tur Dubra, Redjko, Maksimenko vai vēl nezin kas un jaunajiem vispār vieta nebūtu sastāvā. Bet tagad pamatā spēlēs Černomordijs+Ošs, uz maiņu Balodis ("jaunais", kurš diezgan čābīgi izskatījās savā spēlē) un džokeris Stuglis, kurš nečīkstēs par savu rezervista lomu var iziet arī uzbrukumā pēdējās minūtēs. Šoreiz mums ir 7!!! debitanti, nebūtu loģiski iekļaut vēl vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2023-06-09 12:33, pirms 11 mēnešiem
IIHF WC 2023 rakstīja: nu pasvinēja pieredzējušie spēlētāji
Sāksim ar to, ka tā nebija "normāla" pasvinēšanās, bet gan mūļa aizliešana tik tālu, ka tu nespēj vairs normāli funkcionēt un ierasties tur kur jāierodas. Nevajag mēģināt normalizēt alkoholismu.

     [+] [-]

, 2023-06-09 18:15, pirms 11 mēnešiem
speletajs182 rakstīja: Pec ieraduma aizmirsa izņemt Marcis Timma Oss
Klubā pret autsaideriem uzlaida spēles beigas, citādāk nelikvīdas un spēle maz pēc fakta, slikta izvēle
Tu afigel zabak?