Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

Amauri kļuvis par Itālijas pilsoni

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Amauri kļuvis par Itālijas pilsoni
Foto: digitale/Scanpix

Itālijas A Sērijas kluba Turīnas ''Juventus'' brazīliešu uzbrucējs Amauri pirmdien oficiāli kļuvis par Itālijas pilsoni un drīkstēs Marčello Lipi vadīto komandu pārstāvēt šī gada Pasaules kausa finālturnīrā.

''Esmu laimīgs un emocionāls. Šo brīdi gaidīju ļoti ilgi un tagad esmu lepns būt par Itālijas pilsoni. Ja man būs iespēja spēlēt izlasē, būšu pasaulē laimīgākais cilvēks,'' pēc pilsonības iegūšanas teica 29 gadus vecais Amauri.

Amauri gandrīz visu profesionāļa karjeru pavadījis Itālijā, atskaitot neilgu posmu Šveicē, pārstāvot citu starpā tādas komandas kā ''Parma'', ''Chievo'', ''Palermo'' un ''Juventus''. Itālijas izlases šefs Lipi izteicies, ka Amauri būs kandidātu vidū braukšanai uz Dienvidāfrikas Republiku, tiklīdz viņš tikšot pie Itālijas pases.

Tiesa, Amauri šosezon nav gājis diez ko spīdoši, gluži tāpat kā viņa pārstāvētajai ''Juventus'' komandai, tāpēc par viņa izredzēm aizbraukt uz Pasaules kausa finālturnīru pāragri spriest. Dzimtās Brazīlijas izlases sastāvā viņš nav spēlējis, lai gan ir bijis vienreiz izsaukts, taču ''Juventus'' viņu nepalaida uz izlasi, jo pieteikums esot atnācis par vēlu.

Izmantotie resursi:
FOX Sports

  -3 [+] [-]

, 2010-04-12 19:26, pirms 14 gadiem
Tagad var mēģināt Toni izbīdīt no Squadra Azzurri pamatsastāva. Ja ņem vērā Lippi favorītismu, tad domāju, ka tas nav neiespējami. Žēl, ka tagad spēlēs izlasē spēlētājs, kuram Itālija nenozīmē neko vairāk kā ES pase kabatā.
Slēpts komentārs: indza09

 +12 [+] [-]

, 2010-04-12 19:34, pirms 14 gadiem
Man šī procedūra kkā nepatīk...tās taču ir VALSTU izlases nevis starpvalstu sadradzības komandas...saprotu ja cilvēks ir kopš pašas bernības dzīvojis tajā konkrētajā valstī ( kā piem. braziliesu horvaats silva)....bet piemeram ir pretigi skatities uz krievijas basketbola izlasi...

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 19:45, pirms 14 gadiem
Jetrus rakstīja: Man šī procedūra kkā nepatīk...tās taču ir VALSTU izlases nevis starpvalstu sadradzības komandas...saprotu ja cilvēks ir kopš pašas bernības dzīvojis tajā konkrētajā valstī ( kā piem. braziliesu horvaats silva)....bet piemeram ir pretigi skatities uz krievijas basketbola izlasi...
Par krievu basketbola izlasi ir cits stāsts. Krieviem nav kur naftu likt, tāpēc pērk visu ko pagadās. Redz, ka krievi basketbolā riktīgi sūkā, iepērk. Tā jau viņi tikai stabilizē savu sportu - ar naudu.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 20:33, pirms 14 gadiem
tas jau sen bija gaidāms.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-12 20:34, pirms 14 gadiem
Ja paskatāmies uz Itālijas variantiem uzbrukumā, Amauri vajadzētu tikt uz čempi. Toni, Džilardino, Di Natale, Kasano, Mikoli, Borjello, Inzagi, Del Pjero, Ballotelli, Lukarelli, Toti (ja vsp atgriežas)... Īpašas konkurences viņam nav.

     [+] [-]

, 2010-04-12 20:34, pirms 14 gadiem
Jetrus, 19:34, pirms stundas, citēt
Atcelt Ziņot
Man šī procedūra kkā nepatīk...tās taču ir VALSTU izlases nevis starpvalstu sadradzības komandas...saprotu ja cilvēks ir kopš pašas bernības dzīvojis tajā konkrētajā valstī ( kā piem. braziliesu horvaats silva)....bet piemeram ir pretigi skatities uz krievijas basketbola izlasi...

Da labi Krieviem nav tik traki, cik ar Vacijas izlasi

     [+] [-]

, 2010-04-12 20:53, pirms 14 gadiem
Robis87 rakstīja: Jetrus, 19:34, pirms stundas, citēt
Atcelt Ziņot
Man šī procedūra kkā nepatīk...tās taču ir VALSTU izlases nevis starpvalstu sadradzības komandas...saprotu ja cilvēks ir kopš pašas bernības dzīvojis tajā konkrētajā valstī ( kā piem. braziliesu horvaats silva)....bet piemeram ir pretigi skatities uz krievijas basketbola izlasi...


Da labi Krieviem nav tik traki, cik ar Vacijas izlasi
Kādu Vaaciju? Vacieshiem + - OK (Podolskis, Klose, Gomezs nav tāadi ļoti vaciski), bet taa OK
Frantita ... tas jau ir cits stāsts.
Ja nebuus Amuri izlasee, tad Italija saglabaasies viena no retajaam lielvalsiim bez naturalizeetajiem (Spanija ari, Ok, Senna taads brazilietis)
Tad jau Italji var njemt ari Balotelli

     [+] [-]

, 2010-04-12 21:27, pirms 14 gadiem
kaspijs rakstīja: Kādu Vaaciju? Vacieshiem + - OK (Podolskis, Klose, Gomezs nav tāadi ļoti vaciski), bet taa OK
Frantita ... tas jau ir cits stāsts.
Ja nebuus Amuri izlasee, tad Italija saglabaasies viena no retajaam lielvalsiim bez naturalizeetajiem (Spanija ari, Ok, Senna taads brazilietis)
Tad jau Italji var njemt ari Balotelli
Kamoranēzi ir naturalizēts argentīnietis, Džuzepe Rosi ir dzimis un audzis ASV.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-12 21:43, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Ja paskatāmies uz Itālijas variantiem uzbrukumā, Amauri vajadzētu tikt uz čempi. Toni, Džilardino, Di Natale, Kasano, Mikoli, Borjello, Inzagi, Del Pjero, Ballotelli, Lukarelli, Toti (ja vsp atgriežas)... Īpašas konkurences viņam nav.
Nereāli tas nav, bet konkurence viņam būs un šosezon viņš ne īpaši arī spīd Juves sastāvā.
Vai tad Toni Tavā atbalstītajā klubā - Rpmā nav atguvies? Sācis it kā atkal vārtus sist. Ka tikai ar to vēl neizpelnās vietu.
Džila - domāju, ka sastāvā būs.
Di Natales formu A Sērijā arī nevar ignorēt, kaut gan izlasē viņam nesanāk parādīt to sniegumu, ko rāda klubā.
Kasāno un Mikoli man šķiet Lipi neņemtu pat tad, ja nebūtu citu jēdzīgu opciju personisku konfliktu dēļ.
Indzagi un Del Pjero - neticu, gadi dara savu, sevišķi Del Pjero ir jūtams regress.
Balotelli avansā varētu arī paņemt, ja viņš nogludinās konfliktu ar Mauru un sakārtos galvu.
Lukarelli - nu nez, nevaru novērtēt.
Borjello manuprāt nav īsti pārbaudīts izlasē, vismaz šajā atlases ciklā un pārbaudes spēlēs.
Toti vai tad nepaziņoja, ka ir gatavs atgriezties, ja Lipi viņš būs vajadzīgs?
Vēl Tu manuprāt piemirsi Džuzepi Rosi, kurš sastāvā manuprāt būs, bet nezinu, vai pamatā. Pacini arī būtu pelnījis vietu vismaz sastāvā.
Jakvinta droši vien būtu izlasē, ja ne tās traumas.
Vēl jau tādi izlasē teorētiski nepārbaudīti kadri kā Matri vai Floress, kuri aizvada samērā labu sezonu..
Galvenais jau droši vien, lai nerēgotos izlasē tādi ilgstoši Lipi favorīti kā Pepe, kurš n-tajās iespējās, ko Lipi viņam ir devis, tā arī neko nav parādījis.

     [+] [-]

, 2010-04-12 22:13, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Nereāli tas nav, bet konkurence viņam būs un šosezon viņš ne īpaši arī spīd Juves sastāvā.
Vai tad Toni Tavā atbalstītajā klubā - Rpmā nav atguvies? Sācis it kā atkal vārtus sist. Ka tikai ar to vēl neizpelnās vietu.
Džila - domāju, ka sastāvā būs.
Di Natales formu A Sērijā arī nevar ignorēt, kaut gan izlasē viņam nesanāk parādīt to sniegumu, ko rāda klubā.
Kasāno un Mikoli man šķiet Lipi neņemtu pat tad, ja nebūtu citu jēdzīgu opciju personisku konfliktu dēļ.
Indzagi un Del Pjero - neticu, gadi dara savu, sevišķi Del Pjero ir jūtams regress.
Balotelli avansā varētu arī paņemt, ja viņš nogludinās konfliktu ar Mauru un sakārtos galvu.
Lukarelli - nu nez, nevaru novērtēt.
Borjello manuprāt nav īsti pārbaudīts izlasē, vismaz šajā atlases ciklā un pārbaudes spēlēs.
Toti vai tad nepaziņoja, ka ir gatavs atgriezties, ja Lipi viņš būs vajadzīgs?
Vēl Tu manuprāt piemirsi Džuzepi Rosi, kurš sastāvā manuprāt būs, bet nezinu, vai pamatā. Pacini arī būtu pelnījis vietu vismaz sastāvā.
Jakvinta droši vien būtu izlasē, ja ne tās traumas.
Vēl jau tādi izlasē teorētiski nepārbaudīti kadri kā Matri vai Floress, kuri aizvada samērā labu sezonu..
Galvenais jau droši vien, lai nerēgotos izlasē tādi ilgstoši Lipi favorīti kā Pepe, kurš n-tajās iespējās, ko Lipi viņam ir devis, tā arī neko nav parādījis.
+vēl Kvaljarella. Nedomāju, ka Amauri ir īpaši lielas izredzes tikt uz Āfriku. Varbūt kā rezervists.

     [+] [-]

, 2010-04-12 22:19, pirms 14 gadiem
Domaaju, ka buus Gilardino,Iaquinta,Toti(ja gribees un veseliiba atljaus),Boriello,Di Natale un tad veel kaads,varbuut Quagliarella.Gribeetu jau redzeet Baloteelli, bet ja nee, tad vismaz Miccoli.Ar Kasano staasts skaidrs, bet Miccoli jau nu ir pelniijis iespeeju ar savu speeli shosezon.Un Amauri,domaaju, nespiid.Bet nu Lippi celji shogad ir neizdibinaami....

  -1 [+] [-]

, 2010-04-12 23:24, pirms 14 gadiem
Lipi saprast un prognozēt ir ļoti problemātiski un grūti, tāpēc viss vēl var notikt. viņš rēķinās ar Amauri, tas nu ir skaidrs, jo pats ir teicis to. bet vai rēķinās tik tuvā nākotnē kā PK, tas gan nav zināms. savukārt jau tagad vairākkārt viņš ir atzinis, ka Džilardino ir viņa favorīts uz sākumsastāvu. ļoti rezultatīvs un stabils, ja salīdzina kaut vai ar to pašu Di Natali vai Kvariaellu. būtu jau forši, ja Amauri tiktu, bet ko viņš tur darīs, ja būs jau Di Natale, pluss Kvariaellas, Pacini un Toti izredzes ir lielākas.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-13 01:00, pirms 14 gadiem
Toni un Totti ir smukāki par Amauri, tamdēļ uzskatu, ka Lipi viņu neņems komandā, jo vēlas izveidot komandu no skaistiem puišiem.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-13 01:12, pirms 14 gadiem
RalfsVitols rakstīja: Toni un Totti ir smukāki par Amauri, tamdēļ uzskatu, ka Lipi viņu neņems komandā, jo vēlas izveidot komandu no skaistiem puišiem.
Izjātais gejulēns!!!...Tev sūds krīt bez spiešanas ārā?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-13 09:34, pirms 14 gadiem
Robis87 rakstīja: Jetrus, 19:34, pirms stundas, citēt
Atcelt Ziņot
Man šī procedūra kkā nepatīk...tās taču ir VALSTU izlases nevis starpvalstu sadradzības komandas...saprotu ja cilvēks ir kopš pašas bernības dzīvojis tajā konkrētajā valstī ( kā piem. braziliesu horvaats silva)....bet piemeram ir pretigi skatities uz krievijas basketbola izlasi...


Da labi Krieviem nav tik traki, cik ar Vacijas izlasi
bet lielaka dalja vinji ir dzimusi vacija,un kas liedz parstavet etnisko dzimteni!!!!piemers ir altintopi,dzimusi vacija turku gimene,bet parstav Turciju!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-13 17:16, pirms 14 gadiem
indza09 rakstīja: Nodevējs.
piekrītu! tas ir tāpat kā Ronaldinho dabūja Spānijas pilsonību un tagad spēlētu Spānijas izlasē..

  +1 [+] [-]

, 2010-04-13 17:35, pirms 14 gadiem
Gušļiks rakstīja: piekrītu! tas ir tāpat kā Ronaldinho dabūja Spānijas pilsonību un tagad spēlētu Spānijas izlasē..
Šķiet, ka prasās paskaidrot
Ronijs to vispār nemaz nevar darīt, jo ir spēlējis Brazīlijas pieaugušo izlasē.
Amauri nav spēlējis Brazīlijas pieaugušo izlasē, tāpēc var spēlēt Itālijas izlasē pēc Itālijas pilsonības iegūšanas.