Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

"Lazio" prezidents nosoda "United"

"Lazio" prezidents nosoda "United"
Federiko Mačeda atzīmē gūtos vārtus
Foto: AFP

""Manchester United" tas nav nekas jauns. Viņi bieži iegūst spēlētājus izmantojot nepareizās metodes un neievērojot nekādus ētikas principus. Mančestrieši kārdina vecākus ar lielām summām un darba piedāvājumiem," tā Itālijas futbola A Sērijas kluba "Lazio" prezidents Klaudio Lotite par "United" jauno talantu iegūšanas politiku.

Šāds uzbrukums intervijā "Sky Sport Italia" no "Lazio" prezidenta puses nācis mazāk kā 24 stundas pēc tam, kad Federiko Mačeda, "Lazio" jauniešu akadēmijas audzēknis, iesita uzvaras vārtus "Manchester United" sastāvā Anglijas Premjerlīgas mačā pret "Aston Villa".

Mačeda uz Angliju pārcēlās 2007. gadā, 16 gadu vecumā. Tajā laikā "Lazio" nespēja jaunietim piedāvāt profesionālu līgumu, jo Itālijas likumi paredz, ka šāda veida līgumus sportistiem iespējams slēgt vien no 18 gadu vecuma. Savukārt Anglijā profesionālu līgumu var piedāvāt spēlētājiem, kuri sasnieguši 16 gadu slieksni, un šo atšķirību valstu likumdošanās ne pirmo reizi vēsturē izmantoja "Manchester United" pārstāvji.

Lai arī likums pārkāpts netika, Lotito joprojām ir nikns par veidu, kādā "United" spēlētāju pārvilināja: "Mēs jau toreiz zinājām, ka Mačeda ir lielisks spēlētājs un darījām visu, lai viņu paturētu. Mēģinājām sazināties ar "United" un paziņot par šādu vēlmi, bet mums nebija nekādu iespēju panākt savu. Viens no kluba direktoriem tajā laikā mēģināja pierunāt Mačedu palikt kluba sistēmā, bet likumu atšķirība valstīs atļāva šai apkaunojošajai pārejai notikt. "Manchester United" tas nav nekas jauns. Viņi bieži iegūst spēlētājus izmantojot nepareizās metodes un neievērojot nekādus ētikas principus. Mančestrieši kārdina vecākus ar lielām summām un darba piedāvājumiem."

  +1 [+] [-]

, 2009-04-06 23:03, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: un tāda Chelsea vai Liverpool kko audzina? tā tas ir bijs vienmēr,ka tādi vidusmēra klubi,kā Lazio uzaudzina spēlētājus un tādi lielie klubi,kā Man Utd,Chelsea,Real utt. viņus savāc. es nesaku,ka viņi vispār neko neaudzina un neizaudzina,bet tādi tiešām pārsteidzoši talanti pārsvarā nāk no tādiem klubiem.
Džerards, piemēram, visu savu karjeru ir nospēlējis Liverpūlē. No sākuma jauniešu komandā, bet pēc tam jau lielajā. Tā kā nav jau tā, ka vispar neaudzina, bet piekrītu, ka lielākā daļa tiešām nenāk no Anglijas.

     [+] [-]

, 2009-04-06 23:03, pirms 16 gadiem
OncleSam rakstīja: Jā bet diemžēl (ja Tu izlasīji rakstu) - Lazio direktors noliek nevis Itālijas likumdošanu, bet gan United - par neētisku utt rīcību.
Tātad - viņš galvenokārt vaino United.
No raksta par Utd rīcību:
Mančestrieši kārdina vecākus ar lielām summām un darba piedāvājumiem
Tas arī Lazio šefam nepatīk.
Tipa ja čalis pats tam piekristu, tad vēl būtu OK, bet ja spiediens tiek izdarīts caur vecākiem, tad tas nav OK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-04-06 23:22, pirms 16 gadiem
Ja jā Lazio atcerējas par šo tikai tad, kad čalis paspīdēja un iesita. A pirms tam ko?

  +4 [+] [-]

, 2009-04-06 23:27, pirms 16 gadiem
Kapeec man bija nojauta, ka itaalji shito jautaajumu atkal pacels augshaa peec Machedas zvaigznju stundas.
Un vai tieshaam ir taa ka tikai ar vecaaku piespieshanu Macheda paarceelaas uz United, bet pats speeleetaajs to nemaz neveeleejaas?

Takaa shii nav pirmaa reize kad Itaalji pret sho sisteemu iebilst, tad varbuut Itaalijas futbola federaacijai vajadzeetu mainiit shos likumus, tad nebuutu kur mekleet probleemas un visi buutu daudz maz apmierinaati.

  +2 [+] [-]

, 2009-04-06 23:28, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: jebkurš jaunietis pārietu uz Man Utd,ja viņam to piedāvātu. ja arī Itālijā ar viņu varētu parakstīt līgumu no 16 gadiem,es domāju,ka viņam nebūtu grūti izvēlēties starp Lazio un MU. šeit vairs nav runa par likumiem,bet gan par spēlētāja vēlmēm.
Nē čalīt, te tieši iet runa par likumiem, ka Itālijā viņi iesukā, Lazio nečīkstētu ja MU būtu samaksājuši par šo spēlētāju, bet redz dēļ tizliem likumiem MU ir priekšrocības, bez nekādas transfēra naudas iegūst jaunu talantu!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-06 23:39, pirms 16 gadiem
Zidane The Best rakstīja: futbols NAV bizness
nemaz

  +1 [+] [-]

, 2009-04-06 23:40, pirms 16 gadiem
Piekrītu, ka tā ir problēma, ka EPL top 4 + citas no EPL un daudzi Eiropas grandi. savāc šos talantus. Bet nu var šaja lieta saskatīt pozitivo.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-06 23:40, pirms 16 gadiem
Hills rakstīja: Džerards, piemēram, visu savu karjeru ir nospēlējis Liverpūlē. No sākuma jauniešu komandā, bet pēc tam jau lielajā. Tā kā nav jau tā, ka vispar neaudzina, bet piekrītu, ka lielākā daļa tiešām nenāk no Anglijas.
un Karagers,es tā padomāju kad Benitezs nāca pie Liverpool stūres,tad Liverpool nebija nekādu talantu izaudzētu,Huljērs komandā tā arī neizaudzināja kādu talantu,bet Benitezam tagad ir piektā sezona,neavar prasīt no viņa lai komandā būtu pašas akadēmijas spēlētāji jo laiks ir par īsu,piemēram,Fergusons jau kurus desmitus gadus vada komandu,tāpēc arī ir izaudzinātie Gigss,Skoulzs utt.Bet Benitezam viss bija jāsāk par jaunu,piecos gados jau sāk parādīties spēlētāji kas,iespējams,drīz tiks pirmajā komandā,Spīrings,Pačečo(kurš tika nozagts no Barselonas),Darbijs,Nemets un citi kas vēl tikai progresē.Ari Chelsea ir traucējušas daudzās treneru maiņas,jo piemēram Skolari,cik es zinu,nepārāk laida laukumā jaunos talantus,piemēram 4-0 pret Portsmouth 60.minūte,taču Skolari uzlaiž Maludā vai Fereiru laukumā nevis jauniešus.

  -2 [+] [-]

, 2009-04-06 23:41, pirms 16 gadiem
rezervists rakstīja: academy league table
Team P GD PTS
1 Manchester City 23 44 59
2 Manchester United 23 26 42
3 Wolverhampton Wanderers 24 0 36
4 West Bromwich Albion 25 8 35
5 Everton 24 7 35
6 Liverpool 23 4 35
7 Stoke City 24 -11 35
8 Crewe Alexandra 26 -3 34
9 Blackburn Rovers 23 -14 24
10 Bolton Wanderers 21 -23 14
Bet Liverpool tikuši U-18 Fa Youth Cup pusfinālā ,un pirms diviem gadiem uzvarēja kausā!

  +1 [+] [-]

, 2009-04-06 23:45, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Kapeec man bija nojauta, ka itaalji shito jautaajumu atkal pacels augshaa peec Machedas zvaigznju stundas.
Un vai tieshaam ir taa ka tikai ar vecaaku piespieshanu Macheda paarceelaas uz United, bet pats speeleetaajs to nemaz neveeleejaas?

Takaa shii nav pirmaa reize kad Itaalji pret sho sisteemu iebilst, tad varbuut Itaalijas futbola federaacijai vajadzeetu mainiit shos likumus, tad nebuutu kur mekleet probleemas un visi buutu daudz maz apmierinaati.
Droši vien tāpēc, ka žurnālistus un līdzjutējus ne pārāk interesētu rezervista gaitas, kurš pat nespētu izcīnīt vietu sastāvā. Tagad, kad Mačeda sevi ir tā pieteicis, loģiski, ka visi uzdod jautājumus - kas viņš tāds? no kurienes? ko darīja pirms tam?
Par to vecāku iespaidošanu un Mačedas paša vēlmēm - jāzina viņu pašu viedoklis. Diez vai kāds te ir runājis ar viņu. Pagaidām mums ir tikai Lazio prezidenta viedoklis, es gan tam neticētu uz vārda, bet nav arī dūmu bez uguns.

Jautājums - kādi likumi to nosaka, vai tādi, ko pieņem federācija vai parlaments (tāds kā mūsu darba likums, manuprāt, tieši tā arī ir šajā gadījumā). Ja tā lieta iet caur parlamentu, tad nebrīnītos, ka tur daudz pūļu un laika prasītu jau šādu izmaiņu ierosināšana vien, kur nu vēl to lobēšana un realizēšana.

     [+] [-]

, 2009-04-06 23:46, pirms 16 gadiem
PolkaDot rakstīja: un Karagers,es tā padomāju kad Benitezs nāca pie Liverpool stūres,tad Liverpool nebija nekādu talantu izaudzētu,Huljērs komandā tā arī neizaudzināja kādu talantu,bet Benitezam tagad ir piektā sezona,neavar prasīt no viņa lai komandā būtu pašas akadēmijas spēlētāji jo laiks ir par īsu,piemēram,Fergusons jau kurus desmitus gadus vada komandu,tāpēc arī ir izaudzinātie Gigss,Skoulzs utt.Bet Benitezam viss bija jāsāk par jaunu,piecos gados jau sāk parādīties spēlētāji kas,iespējams,drīz tiks pirmajā komandā,Spīrings,Pačečo(kurš tika nozagts no Barselonas),Darbijs,Nemets un citi kas vēl tikai progresē.Ari Chelsea ir traucējušas daudzās treneru maiņas,jo piemēram Skolari,cik es zinu,nepārāk laida laukumā jaunos talantus,piemēram 4-0 pret Portsmouth 60.minūte,taču Skolari uzlaiž Maludā vai Fereiru laukumā nevis jauniešus.
Nū cik nu Scolari nostradaja, vinjs izlaida vairakas reizes Di Santo, Stochu un spelem bija pieteikti gan Mancienne, ari Woods ja nemaldos. un Taylors.
Bet kopumā sapratu doma, kuru gribi teikt.Un tam piekritu.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-06 23:59, pirms 16 gadiem
bet kaa tad itaalji ir notureejusi pareejaas savas zvaigznes ....totti,delpjeero un paareejos staarus...chalis ielicis banku un saaka raudaat....divi gadi pagaajusi...ko ad tad nebljaustiijaas????
un ja veel tagad nevar...tad itaalji nemaacaas no savaam kluudaam un nemaina likumdosanu....
un ja tik loti gribeetu...ja taadaa liigaa kaa A serija var pirkt speeles...un 16 gadiiga cala vecaakiem nevar piedaavaat pikji...tad sorry....visaadi vareetu....panjem teevu kaa skautu komandaa un maksaa algu...liidz 18 gadu vecumam....

     [+] [-]

, 2009-04-07 00:37, pirms 16 gadiem
Atceros,kādu laiku atpakaļ Real Madrid bija noskaitušies,ka viņu labāko jauno talantu pārvilinājusi Liverpool,piedāvājot līgumu. un tieši par to pašu bija runa - spānijā drīkst līgumu slēgt tikai no 18 gadiem un no tā cieš futbols,bet angļi uzvārās uz tā rēķina. stulbi īstenībā. citi audzina,viņi nosmeļ krējumu

     [+] [-]

, 2009-04-07 00:39, pirms 16 gadiem
iversons rakstīja: bet kaa tad itaalji ir notureejusi pareejaas savas zvaigznes ....totti,delpjeero un paareejos staarus...chalis ielicis banku un saaka raudaat....divi gadi pagaajusi...ko ad tad nebljaustiijaas????
un ja veel tagad nevar...tad itaalji nemaacaas no savaam kluudaam un nemaina likumdosanu....
un ja tik loti gribeetu...ja taadaa liigaa kaa A serija var pirkt speeles...un 16 gadiiga cala vecaakiem nevar piedaavaat pikji...tad sorry....visaadi vareetu....panjem teevu kaa skautu komandaa un maksaa algu...liidz 18 gadu vecumam....
futbolam jau nav savādāka likumdošana kā jebkuram citam darbam. nemainīs taču visas valsts darba politiku tikai futbola dēļ

  +1 [+] [-]

, 2009-04-07 00:39, pirms 16 gadiem
kad Real gribēja Ronaldo dabūt, tad MU bij pasaules gals, a, kad paši apšmauc kādu, tad viss ir baigi labi

     [+] [-]

, 2009-04-07 00:45, pirms 16 gadiem
march_2k rakstīja: Jautājums - kādi likumi to nosaka, vai tādi, ko pieņem federācija vai parlaments (tāds kā mūsu darba likums, manuprāt, tieši tā arī ir šajā gadījumā). Ja tā lieta iet caur parlamentu, tad nebrīnītos, ka tur daudz pūļu un laika prasītu jau šādu izmaiņu ierosināšana vien, kur nu vēl to lobēšana un realizēšana.
Kaa ir ar Spaniju, Franciju vai piemeeram Vaaciju? Ari tur visur var parakstiit profesionaalu liigumu jau no 16 gadiem? Jautaju intereses peec.

Ja Itaalija grib saglabaat savus jaunos talantus sev, tad ieteicams buutu riikoties tiem, kas shos likumus var mainiit un iespeejams arii realizeet. Protams, itkaa jau godiigi nav, bet United likumu nav paarkaapushi, bet shis Italijas futbola likums smagi kaitee vieteejam futbolam, tiek zaudeeti vieteejie talanti, klubu prezidenti iisti ar to visu nav apmierinaati un valsts zaudee veertiigus jaunos speeleetaajus. Visvairaak jau man tieshaam interesee vai Macheda ir paargaajis tikai deelj vecaaku veeleeshanaas, vai arii pasham bija veelme speeleet taadaa klubaa kaa United. Visu izskjiira tikai un vieniigi nauda, vai arii pasha speeleetaaja griba izsisties kautkur augstaak? Bet kaa jau Tu teici, nav duumu bez uguns.

     [+] [-]

, 2009-04-07 00:49, pirms 16 gadiem
linhosa rakstīja: kad Real gribēja Ronaldo dabūt, tad MU bij pasaules gals, a, kad paši apšmauc kādu, tad viss ir baigi labi
Nu nu...nevar jau gluzi arii bljaut ka United tagad visu uzpirkushi. Kaa iisti ir ar Machedas paarieshanu, to zin tikai retais. United izmanto savu priekshrociibu un nekas nelikumiigs nav ticis izdariits. Bet kaa tas ir ticis izdariits?

     [+] [-]

, 2009-04-07 00:50, pirms 16 gadiem
rezervists rakstīja: eu nu c'mon Fergija puisi visu nokarto ka jau pienakas- visu klusi un mierigi izdara bez kkadas akstisanas, bet Real 45 reizes nesaprot ja Fergusons pasaka ka Ronaldo netiks pardots+ vel pateikt ka ligums ar vinu ir panakts tas vispar...
ir taču starpība,vai pieaugušo censties pārvilināt,kuram pašam galva uz pleciem,bez tam,kontrakts nodrošināts jebkur, vai bērnu,ar kuru viņa klubs nedrīkst šajā brīdī slēgt līgumu. tas ir sitiens zem jostasvietas. bez tam,pārvilinot pieaugušos spēlētājus,otram klubam pienākas kompensācija. pilnīgi nesalīdzināmas lietas. ir taču jābūt kaut kādām morāles normām un jāciena klubs,kas viņu atradis un līdz tādam vecumam jau izaudzinājis. a šeit pat atlīdzība viņiem nekāda. skumji un nožēlojami

  -1 [+] [-]

, 2009-04-07 01:04, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: un tāda Chelsea vai Liverpool kko audzina? tā tas ir bijs vienmēr,ka tādi vidusmēra klubi,kā Lazio uzaudzina spēlētājus un tādi lielie klubi,kā Man Utd,Chelsea,Real utt. viņus savāc. es nesaku,ka viņi vispār neko neaudzina un neizaudzina,bet tādi tiešām pārsteidzoši talanti pārsvarā nāk no tādiem klubiem.
un arī šeit jau jānodala 2 lietas. jā,tas ir kaitinoši,ka tāds ajax puseiropai izaudzina talantus un biezie nopērk. bet tas vismaz kaut kā piedodams(kaut arī jau tas man besī),ka nopērk. bet šeit ir runa par vēl daudz tizlāku padarīšanu - jau diezgan gatavu spēlētāju pārvilināšana bez samaksas sākotnējam klubam. un šeit no stiprajiem čempionātiem var minēt tikai angļu klubus, anglijas likumdošanas dēļ. ko tādu arī real, barcelona, juventus, inter nevar atļauties un nereti paši ir cietēji

  -1 [+] [-]

, 2009-04-07 01:10, pirms 16 gadiem
un to vajadzētu saprast visiem tiem runātājiem,kas saka - viņš taču pats gribēja spēlēt MU utt. par to jau runa,ka šeit var pārvilināt VISPĀR BEZ TRANSFERA MAKSAS!!! kā var salīdzināt kaut vai ar to pašu real krišanu uz nerviem CR sakarā - MU taču bešamo piķi par CR saņemtu!!! jūtat starpību? tieši tāpēc šādu angļu klubu rīcība ir tik zemiska - atļauta,bet zemiska. tā teikt,pliks paldies,ka audzinājāt,bet tagad mēs paņemsim

     [+] [-]

, 2009-04-07 01:13, pirms 16 gadiem
AllBlacks rakstīja: ir taču starpība,vai pieaugušo censties pārvilināt,kuram pašam galva uz pleciem,bez tam,kontrakts nodrošināts jebkur, vai bērnu,ar kuru viņa klubs nedrīkst šajā brīdī slēgt līgumu. tas ir sitiens zem jostasvietas. bez tam,pārvilinot pieaugušos spēlētājus,otram klubam pienākas kompensācija. pilnīgi nesalīdzināmas lietas. ir taču jābūt kaut kādām morāles normām un jāciena klubs,kas viņu atradis un līdz tādam vecumam jau izaudzinājis. a šeit pat atlīdzība viņiem nekāda. skumji un nožēlojami
Bet kas pie taa vainiigs? Anglija vai Italija?
Protams, tas viss iznaak diezgan dumji un zaudeetaaji ir tikai un vieniigi Lazio, jo nesanjem pilniibaa neko. Bet United izmanto savas priekshrociibaas, kas ir pilniigaa likumiigas. Shaubos vai United (vai kaada cita Anglijas komanda) atteiksies no noskatiita jaunaa talanta otras komandas cienjas peec. Pavisam dumji buutu ja United speeleetaaju ieguva uzpeerkot vinja vecaakus.

  +1 [+] [-]

, 2009-04-07 01:28, pirms 16 gadiem
Skatos viens chaliits ir nobanots

     [+] [-]

, 2009-04-07 01:38, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Bet kas pie taa vainiigs? Anglija vai Italija?
Protams, tas viss iznaak diezgan dumji un zaudeetaaji ir tikai un vieniigi Lazio, jo nesanjem pilniibaa neko. Bet United izmanto savas priekshrociibaas, kas ir pilniigaa likumiigas. Shaubos vai United (vai kaada cita Anglijas komanda) atteiksies no noskatiita jaunaa talanta otras komandas cienjas peec. Pavisam dumji buutu ja United speeleetaaju ieguva uzpeerkot vinja vecaakus.
nu šajā konkrētajā gadījumā - abu valstu dažādās likumdošanas pie vainas. ne tik daudz riebjas angļu rīcība,kā situācija kā tāda. protams,ja, piemēram konkurenti liverpool šādi rīkojas, tad jau MU nestāvēs malā. un otrādi. laikam esmu naivs ideālists,bet es angļu vietā tā nedarītu. un ko nozīmē - noskatīts. viņš jau ir pie cita kluba,tas taču būtu jāciena. nevar visus pasaules labākos tā "noskatīt". viens ir censties pārvilināt,kaut otrs klubs to negrib,bet vismaz par naudu. bet šitas jau ir PĀRĀK lopiski. nezinu,cik bieži ir šādi gadījumi. es tikai atceros,ka bija tāds,ka liverpool šādi pārvilināja rm jauno talantu (bija pat rakstīts,ka rm ar viņu ļoti lielas cerības nākotnē saista). varbūt kāds Real vai Liverpool fans var atgādināt,kā sauc to spēlētāju.

     [+] [-]

, 2009-04-07 01:44, pirms 16 gadiem
AllBlacks rakstīja: nu šajā konkrētajā gadījumā - abu valstu dažādās likumdošanas pie vainas. ne tik daudz riebjas angļu rīcība,kā situācija kā tāda. protams,ja, piemēram konkurenti liverpool šādi rīkojas, tad jau MU nestāvēs malā. un otrādi. laikam esmu naivs ideālists,bet es angļu vietā tā nedarītu. un ko nozīmē - noskatīts. viņš jau ir pie cita kluba,tas taču būtu jāciena. nevar visus pasaules labākos tā "noskatīt". viens ir censties pārvilināt,kaut otrs klubs to negrib,bet vismaz par naudu. bet šitas jau ir PĀRĀK lopiski. nezinu,cik bieži ir šādi gadījumi. es tikai atceros,ka bija tāds,ka liverpool šādi pārvilināja rm jauno talantu (bija pat rakstīts,ka rm ar viņu ļoti lielas cerības nākotnē saista). varbūt kāds Real vai Liverpool fans var atgādināt,kā sauc to spēlētāju.
Gerardo Bruna?

     [+] [-]

, 2009-04-07 01:47, pirms 16 gadiem
Protams var jau saprast arii Lazio vadiibu- škrobe romiešiem ka taads spilgts talants( pie tam pašu uzaudzinaats ) speelee citaa klubaa. Bet tur jau taa lieta ka MU vadiiba nav paarkaapusi likumus. Lazio un citu itaaļu klubu prezidentiem ir jaagriežas ar savaam žēlabaam nevis presee u.c. medijos , bet ganpie Itaalijas likumdošanas oficiaalaam personaam. Vai tad tiešām tik gruuti 18-it gadus izmainiit uz 16-it gadiem ? Itaalijaa taču futbols ir reliģijas statusaa !!!
OncleSam iepriekš rakstiija ka Itaalijaa haoss valda gan politikaa , gan futbolaa. Pilniigi piekriitu ka politikaa un likumdošanaa nav iistas kaartiibas. Turpretiim, uz futbola laukuma ir tieši otraadi- savaadaak Itaalijas izlase nebuutu patreizeejaa pasaules čempione!!!

     [+] [-]

, 2009-04-07 03:27, pirms 16 gadiem
Vispaar Macheda izrunaajas MaKeda. Jo vinja uzvaards netiek rakstiits kaa Macceda...

  -2 [+] [-]

, 2009-04-07 08:09, pirms 16 gadiem
scorpio rakstīja: piemetīšu vēl Bekhemu klāt.
es veel arii Rooniju piemetinaatu!

  -1 [+] [-]

, 2009-04-07 09:01, pirms 16 gadiem
viss bija godigi .......neredzu par ko tur celt kaukadu breku..........

  -1 [+] [-]

, 2009-04-07 09:39, pirms 16 gadiem
startsome rakstīja: es veel arii Rooniju piemetinaatu!
Rūnijs ir Everton audzēknis

     [+] [-]

, 2009-04-07 10:37, pirms 16 gadiem
grosis7 rakstīja: Protams, tad kad spēlētājs ir kko izdarījis tad sāk čīkstēt. Pirms tam gan nebiju dzirdējis no Lazio nekādus pārmetumus par to ka 2007. gadā MU parakstīja līgumu ar Marčedu!!! Takā sēžat biksēs!!!
slikti esi lasiijis zinjas. Ne tikai par Machedu suudzeejaas jau pagaashgad, bet bija veel vairaaki jaunie futbolisti, kurus shaadi noceela.

100% neatceros, bet ir liela iespeeja, ka tieshi par sho pashu Machedu bija teksts:
"a ko mees varam izdariit, ja pie jauniesha uz maajaam atlido ar helikopteru kluba paarstaavji un vecaakiem noliek priekshaa bez maz koferi ar naudu"

Reaali Itaaljiem jau atliek vien 2 iespeejas - mainiit noteikumus lai var kontraktus parakstiit jau agraak, vai domaat par cita veida ekstru piedaavaashanu

     [+] [-]

, 2009-04-07 10:40, pirms 16 gadiem
Carloz rakstīja: slikti esi lasiijis zinjas. Ne tikai par Machedu suudzeejaas jau pagaashgad, bet bija veel vairaaki jaunie futbolisti, kurus shaadi noceela.

100% neatceros, bet ir liela iespeeja, ka tieshi par sho pashu Machedu bija teksts:
"a ko mees varam izdariit, ja pie jauniesha uz maajaam atlido ar helikopteru kluba paarstaavji un vecaakiem noliek priekshaa bez maz koferi ar naudu"

Reaali Itaaljiem jau atliek vien 2 iespeejas - mainiit noteikumus lai var kontraktus parakstiit jau agraak, vai domaat par cita veida ekstru piedaavaashanu
tadel jau FIFA grib izdot to likumu ka bus ierobezots skaits no citiem klubiem iegutie speletaji...un ka pasiem bus jaudze savi talanti

  +1 [+] [-]

, 2009-04-07 14:43, pirms 16 gadiem
Beckhem32 rakstīja: viss bija godigi .......neredzu par ko tur celt kaukadu breku..........
gudrinieks iedomājies,no tavas akadēmijas aizvilina labāko spēlētāju un tu par to nesaņem ne santīma.. un tas tikai tāpēc,ka angļi izdomājuši,ka drīkst no 16 gadiem līgumu slēgt. tiešām,par ko celt brēku un jebkurā gadījumā,tas ir ļoti neētiski,pat ja likumīgi. 16 gadīgs jau ir gandrīz gatavs spēlētājs