Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

"Euro2012" triumfēs Vācija

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Euro2012" triumfēs Vācija
Miroslavs Kloze
Foto: AFP/Scanpix

Piektdien startēs 2012. gada Eiropas čempionāta finālturnīrs futbolā. Trešo reizi lūkošu prognozēt lielā futbola turnīra uzvarētāju – šoreiz paredzu, ka „Euro2012” triumfēs Vācijas valstsvienība.

Pirmās divas minēšanas reizes man noslēdzās apbrīnojami veiksmīgi – pirms „Euro2008” izdevās pareizi noteikt, ka tieši Spānija kļūs par Eiropas čempioni, lai gan pirms tam pēdējais triumfs spāņu izpildījumā bija ļoti tālajā 1964. gada EČ, kad viņi uzvarēja četru komandu turnīrā savās mājās (tātad būtībā tika uzvarētas divas spēles). Arī pirms 2010. gada Pasaules kausa izcīņas finālturnīra liku uz Spāniju kā pasaules čempioni. Toreiz stāsts jau bija cits – spāņi patiešām bija galvenie favorīti, tā brīža Eiropas čempioni un uzvaru viņiem prognozēja daudzi.

Tai pat laikā nevar teikt, ka Spānijas triumfs bija drošs kā bankā – netrūka arī citu labu kandidātu uz zeltu. Pie tam turnīrs notika DĀR un līdz tam 17 no 18 (94.4%) PK izcīņām bija piepildījusies likumsakarība – ārpus Eiropas notiekošos finālturnīros uzvar kāda no Dienvidamerikas komandām, bet Eiropā paši eiropieši. Spāņiem šo tradīciju, kaut ne bez pūlēm, tomēr izdevās lauzt. Starp citu, toreiz aicināju Sportacentrs.com lasītājus aptaujā izteikt savu viedokli (to daru arī šoreiz), un par Spāniju nobalsoja 184 no 712 respondentiem jeb ~25.8%. Daudz balsu sakrāja arī Anglija, Nīderlande, Argentīna un Brazīlija.

Neskatoties, ka Spānija joprojām ir formā, nolēmu nolekt no spāņu zirga un iesēsties vācu golfiņā. Neko jaunu par Spānijas, Vācijas un citām izlasēm nepateikšu, jo mūsdienu tehnoloģiju laikmetā viss jau tāpat ir izpētīts un pateikts (lielākajiem futbola medijiem veicot fantastiski dziļas komandu analīzes, vērtējot niecīgākās taktiskās nianses utt.), un šeit vairāk runa ir par intuīciju.

Vācija gan ir Nāves grupā un būs jāpatērē lieli spēki, lai vispār izkļūtu no grupas, taču ticu, ka viņu masa ir pietiekama, lai to izdarītu. Toties, ja tas izdosies, 1/4 fināls jau varētu būt salīdzinoši vieglāks – A grupā nav nevienas spilgtas izlases… Un tad līdz titulam vairs paliktu tikai divas spēles. Mazliet biedē vācu uzbrukums, jo poļi Miroslavs Kloze un Lukašs Podoļskis jaunāki nepaliek un izmanto vecos, visiem lieliski zināmos ieročus – es labprātāk Klozes vietā redzētu Mario Gomesu, tomēr labs vācu futbola pazinējs Miķelis Osis aizrāda, ka tieši Kloze ir vērtīgāks par Gomesu, jo ir daudzpusīgāks, nāk pretī bumbai, nevis tikai ganās soda laukumā. Jebkurā gadījumā turnīra sākumā Joahims Lēvs var spēlēt ar vienu pamatsastāvu, bet izšķirošajās spēlēs (ja izdosies tikt) ar citu, ja redzēs, ka izmaiņas var dot labumu. Otrs baiļu faktors Vācijas sakarā ir tāds, ka šī izlase ar vidēji 24.5 gadiem ir visjaunākā visā turnīrā. Tomēr ņemsim vērā, ka daudzi no it kā jaunajiem jau ir ar lielu starptautisko spēļu pieredzi, pie tam paredzētā sākumsastāva vidējais vecums ir 25.7 gadi – tātad pats pilnbrieds.

Spānijas izlases sakarā arīdzan biedē uzbrukums – Davida Viljas nav, Fernando Toress šobrīd pazaudējis savu pavedienu, bet citiem uzbrucējiem nav līdzvērtīgas pieredzes augstākā līmeņa izlašu turnīros. Pieļauju, ka grupa spāņiem nesagādās problēmas, bet „play-off” ceļā uz finālu uzbrukuma potenciāls var izrādīties nepietiekams un var nākties sist pendeles – vismaz tad nedodiet sist Serhio Ramosam (Nīderlandes gadījumā tas pats attiecas uz Arjenu Robenu)! Vāciju un Spāniju, atskaitot perfektu uzbrucēju trūkumu, vieno vēl kas – „Barcelona”, „Real” un „Bayern” bija tuvu uzvarai Čempionu līgā, taču visas piedzīvoja lielas, brīžiem pat fatālas neveiksmes. Tas nozīmē, ka pareizais izsalkums un vēlme reabilitēties būs. Spānija uzvarēja Vāciju gan „Euro2008” (finālā ar 1:0), gan PK2010 (pusfinālā ar 1:0) – ja abas tiksies atkal, šoreiz tomēr likšu uz Die Mannschaft jeb Vāciju, kurai pēdējos trīs lielajos turnīros allaž izdevies tikt TOP3, bet ne triumfēt. Pēdējo reizi uzvarēts „Euro1996”, kad šī brīža izlases vecākajam spēlētājam Klozem (33 gadi) bija 18 gadi – tātad šai paaudzei nav titula izlases rindās, bet vēlēšanās un, galvenais, spējas to paveikt noteikti ir. Protams, nav tikai Vācija un Spānija – vēl ir Nīderlande, Francija, Itālija, Portugāle, Anglija un citas.

Bastians vēlas beidzot kaut ko mainīt!

Izteikšu prognozes arī par grupām. A grupa nenoliedzami spēka ziņā ir vājākā. Grieķi, kaut ir ļoti augstu FIFA rangā un viņu pēdējo gadu spēļu bilance ir lieliska, nerāda kvalitatīvu sniegumu, un es viņus liktu viszemāk. Arī par Čehiju diez vai var teikt cildinošus vārdus, ja medijos lasāms, ka čehi cer uz Petru Čehu (vārtsarga nozīme futbolā nav milzīga), veterānu Tomāšu Rosicki un… citu grupas komandu vājumu. Nav diez ko spēcīgi argumenti. Paliek Krievija un mājiniece Polija, kurām tad arī paredzēšu izkļūšanu – krievi un poļi, kopumā ņemot, ir mazliet kvalitatīvāki.

Nebūšu oriģināls un teikšu, ka no B grupas netiks Dānija, bet vēl viena liekā meklējama starp Nīderlandi un Portugāli. Bukmeikeri liek uz oranžajiem, es uzlikšu uz portugāļiem – galvenais, lai Pepe un Fabiu Koentrau nedara muļķības aizsardzībā, bet Krištianu Ronaldu izšauj. C grupā ceru uz Horvātiju (simpatizē šī komanda), taču objektīvi paredzu Spānijas un Itālijas tikšanu tālāk, kamēr īriem harizmātiskā Džovanni Trapatoni vadībā jebkuri gūti vārti būs kā maza uzvara. D grupā kā divas 1/4 finālistes nosaukšu Franciju un Ukrainu. Franči, domāju, varētu nospēlēt līdzīgi kā PK2006 – arī toreiz bija daudz problēmu un ne tie labākie laiki, toties finālturnīrā izdevās saņemties un tikt līdz finālam, sagādājot Marko Materaci un Zinedina Zidāna šovu. Katrā ziņā no D grupas komandām Francija viennozīmīgi ir talantīgākā. Pārējo trīs komandu izredzes vērtēju līdzīgi (nebrīnīšos, ja, piemēram, četras no sešām grupas spēlēm noslēgsies neizšķirti), kaut arī bukmeikeri izceļ Angliju. Angļi, protams, būs sīksti un ļoti grūti uzveicami, taču ar to varētu būt par maz. Nemaz nenorakstot zviedrus, domāju, ka izšķirošā būs D grupas noslēdzošā spēle starp Ukrainu un Angliju – Roja Hodžsona komandai liels pluss būs Veina Rūnija atgriešanās pēc diskvalifikācijas, bet tāpat lieku uz Ukrainu – Andrijs Jarmolenko, Serhijs Nazarenko, Marko Devičs un citi sagādās Anglijai milzu grūtības.

Gaidu arī jūsu spriedumus un prognozes!

Manas prognozes

A grupa: 1. Polija. 2. Krievija. 3. Čehija. 4. Grieķija.
B grupa: 1. Vācija. 2. Portugāle. 3. Nīderlande. 4. Dānija.
C grupa: 1. Spānija. 2. Itālija. 3. Horvātija. 4. Īrija.
D grupa: 1. Francija. 2. Ukraina. 3.Anglija. 4. Zviedrija.
Čempione: Vācija.

Kurš triumfēs Euro2012?

  • 98

  • 156

  • 147

  • 29

  • 27

  • 42

  • 28

  • 18


     [+] [-]

, 2012-06-04 23:07, pirms 13 gadiem
Mēs par tiesnešiem vairs nerunāsim skaļi!

  +2 [+] [-]

, 2012-06-04 23:10, pirms 13 gadiem
Par oranžajiem

     [+] [-]

, 2012-06-04 23:26, pirms 13 gadiem
[quote mik-mik]
Es savādak prognozēšu 16.vieta Dānija, 15.vieta Īrija, 14.vieta Grieķija, 13.vieta Zviedrija, 12.vieta Horvātija, 11.vieta Čehija, 10.vieta Vācija, 9.vieta Ukraina, 8.vieta Portugāle, 7.vieta Anglija, 6.vieta Francija, 5.vieta Polija, 3.vieta Krievija, 3.vieta Spānija, 2.vieta Itālija, 1.vieta Nīderlande!!!
[/quote Pilnīgi piekrītu tam ka būs 2 trešās vietas

  -1 [+] [-]

, 2012-06-05 00:15, pirms 13 gadiem
izskatās,ka Spānija apnikusi,tāpēc "kaut kas jāmaina" un jāprognozē Vācijas uzvara da nu, lai vinnētu Spāniju,vismaz pie bumbas ir jātiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-05 00:33, pirms 13 gadiem
erred rakstīja: Piedod, ka Tavu komentu palaboju....
Portugāle un tikai Portugāle!
Portugāli reti kurš pieskaita pie favorītiem. Pirms 4 gadiem Vācija pelnīti uzvarēja portugāļus, bet šobrīd vācieši ir vēl labākā formā. Es nesaku, ka portugāļiem nav iespēju, bet viņiem nav tādas kvalitātes kā spāņiem vai vāciešiem.

     [+] [-]

, 2012-06-05 00:36, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: izskatās,ka Spānija apnikusi,tāpēc "kaut kas jāmaina" un jāprognozē Vācijas uzvara da nu, lai vinnētu Spāniju,vismaz pie bumbas ir jātiek.
Tu taču saproti, kāpēc Spānija šogad vairs nav tik izteikta favorīte kā iepriekš. Ja pirms 2 gadiem spāņiem nebūtu Viljas, tad sazin kā būtu veicies, bet šogad spāņu konkurenti ir krietni pielikuši, tāpēc līdzīgas iespējas ir vairākām izlasēm. Vajag domāt loģiskāk.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-05 00:50, pirms 13 gadiem
Es tik stipri šaubos, ka Mario Gomess ir sliktāks uzbrucējs par Klozi, bet ja vācu futbola speciālisti tā saka?! man personīgi simpatizē Gomess. bet tas būtu tāpat kā sapņot par Aguero vai Neimaru še, jo stiuācija ir tāda, kāda ir.
Ar labākiem partneriem, kādi ir izlasē, Mario var rādīt brīnumus. šis varētu būt viņa čempionāts, ko? Problēma ir tā, ka pārāk daudz labu uzbrucēju Vācijai un grūti izkarot vietu, bet tā kā stipri vāji uzbrucēji kā Kuranji savos ziedu laikos sit golus ,viss var notikt...
Neaizmirsīsim itāļus- tituls skandālu gaismā tai nekas jauns nav. Vacieši ar jaunību varētu netikt pāri ažiotāžai, kas a to radīta...

     [+] [-]

, 2012-06-05 00:53, pirms 13 gadiem
Futbola popularitātei gan nāktu par labu, ka uzvarētu Anglija vai portugēle. angļi ir pietiekami tumši zirgi, lai tos pa burzmu varetu nemanīt.Ar visiem Oksleidiem un stabilajiem aizsargiem, uzskatu, var sagādāt pārsteigumus. Bet tās sakarības ar Švainšt. un Torresu ir ko vērtas, paldies. Atcerieties to astoņkāji...

  +3 [+] [-]

, 2012-06-05 01:00, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu taču saproti, kāpēc Spānija šogad vairs nav tik izteikta favorīte kā iepriekš. Ja pirms 2 gadiem spāņiem nebūtu Viljas, tad sazin kā būtu veicies, bet šogad spāņu konkurenti ir krietni pielikuši, tāpēc līdzīgas iespējas ir vairākām izlasēm. Vajag domāt loģiskāk.
jā,Taisons Gejs un Asafa Pauels arī regulāri progresē, tad jau gaidam Londonā jaunu čempionu.
nu jā,Spānija nedaudz vājāka kļuvusi, bet Spānijas pārsvars bija milzīgs, arī pret Vāciju. Bet futbolā jau visādi brīnumi gadās, varbūt gadīsies kāds Chelsea variants.

     [+] [-]

, 2012-06-05 01:02, pirms 13 gadiem
kristiansk rakstīja: Futbola popularitātei gan nāktu par labu, ka uzvarētu Anglija vai portugēle.
Futbola popularitātei nekas nenāktu par labu,tāpat pasaulē nevienam tas neinteresē

  +1 [+] [-]

, 2012-06-05 01:02, pirms 13 gadiem
kaut kāds debileņu saiets te notiek! vienīgi piekrītu Kūts pavēlniekam ar ātrgaitas internetu! Ko visi teiks,ja angļi paņems čempi? a ?? ko?? Būšu ar visām 4 ķepām par Angliju! stulbi nosaukt tagad Vāciju par čempioniem! Laikam autoram tik tiešām ir vecuma marasms iestājies,ka finālā paredz Spānijas Vācijas dueli! Kur pazūd Nīderlande? Uzskatu Nīderlandi par galvenajiem favorītiem! Visspēcīgākais sastāvs!

Par Angliju māc lielas bažas,bet ticu tai! Three Lions paņems,es tam ticu!

  +3 [+] [-]

, 2012-06-05 01:15, pirms 13 gadiem
piedāvāju rabarberus pa 2 ls kg rakstīja: kaut kāds debileņu saiets te notiek! vienīgi piekrītu Kūts pavēlniekam ar ātrgaitas internetu! Ko visi teiks,ja angļi paņems čempi? a ?? ko?? Būšu ar visām 4 ķepām par Angliju! stulbi nosaukt tagad Vāciju par čempioniem! Laikam autoram tik tiešām ir vecuma marasms iestājies,ka finālā paredz Spānijas Vācijas dueli! Kur pazūd Nīderlande? Uzskatu Nīderlandi par galvenajiem favorītiem! Visspēcīgākais sastāvs!

Par Angliju māc lielas bažas,bet ticu tai! Three Lions paņems,es tam ticu!
nekad nesapratīšu, kādā sakarā pirms katra čempja uzrodas visādi jokupēteri ar "anglija paņems". nu pirmās 20 reizes varbūt bija smieklīgi, bet sen taču jau apnicis. tagad varbūt jūs visi varētu ko jaunu izdomāt - piemēram,Bulgārija būs pasaules čempioni

     [+] [-]

, 2012-06-05 01:16, pirms 13 gadiem
Vienmēr var gadīties "Grieķijas variants". Bilde laba

  +1 [+] [-]

, 2012-06-05 01:30, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: nekad nesapratīšu, kādā sakarā pirms katra čempja uzrodas visādi jokupēteri ar "anglija paņems". nu pirmās 20 reizes varbūt bija smieklīgi, bet sen taču jau apnicis. tagad varbūt jūs visi varētu ko jaunu izdomāt - piemēram,Bulgārija būs pasaules čempioni
Kāpēc ticēt savas komandas uzvarai ir smieklīgi? Ja fano par kādu komandu, tad vienmēr gribi, lai tā uzvarētu, lai tur vai kas. Jā, angļu izredzes uzvarēt ir niecīgas, bet nekas nav neiespējams.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-05 01:39, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: jā,Taisons Gejs un Asafa Pauels arī regulāri progresē, tad jau gaidam Londonā jaunu čempionu.
nu jā,Spānija nedaudz vājāka kļuvusi, bet Spānijas pārsvars bija milzīgs, arī pret Vāciju. Bet futbolā jau visādi brīnumi gadās, varbūt gadīsies kāds Chelsea variants.
Tad nu arī salīdzināji! Es teicu "objektīvi" nevis "utopiski". Kāds bija Spānijas pārsvars pār holandiešiem? Tik pat labi Robens varēja atnest titulu Nīderlandei, tā ka nevajag pārspīlēt, jo futbols ir komandas spēlē, nevis individuālā sprinta distance. Arī amerikāņi allaž bijuši galvenie favorīti 4x100 m, bet cik gan daudz reižu nācies palikt bešā dēļ kļūdām stafetes nodošanā? Tā bija mana atbilde par to pārsvaru un progresu tieši komandas ziņā Un ja Spānija ir/bija savā zenītā, tad Vācija tam vēl tikai tuvojas. Jaunie vācieši vēl tikai aug par zvaigznēm. Tev jau to vislabāk derētu zināt (kā "Real" līdzjutējam)

Ok, prognozes pie malas, par skaistu un rezultatīvu futbolu!

     [+] [-]

, 2012-06-05 01:42, pirms 13 gadiem
kristiansk rakstīja: Es tik stipri šaubos, ka Mario Gomess ir sliktāks uzbrucējs par Klozi..
Sliktāks viņš nav, bet labāks arī nē. Gomesa realizācija izšķirošajās spēlēs runā pati par sevi. Bet prieks, ka Mario progresē. Daudzi jau viņu bija norakstījuši jau pēc pirmās sezonas "Bayern".

  +1 [+] [-]

, 2012-06-05 01:45, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad nu arī salīdzināji! Es teicu "objektīvi" nevis "utopiski". Kāds bija Spānijas pārsvars pār holandiešiem? Tik pat labi Robens varēja atnest titulu Nīderlandei, tā ka nevajag pārspīlēt, jo futbols ir komandas spēlē, nevis individuālā sprinta distance. Arī amerikāņi allaž bijuši galvenie favorīti 4x100 m, bet cik gan daudz reižu nācies palikt bešā dēļ kļūdām stafetes nodošanā? Tā bija mana atbilde par to pārsvaru un progresu tieši komandas ziņā Un ja Spānija ir/bija savā zenītā, tad Vācija tam vēl tikai tuvojas. Jaunie vācieši vēl tikai aug par zvaigznēm. Tev jau to vislabāk derētu zināt (kā "Real" līdzjutējam)

Ok, prognozes pie malas, par skaistu un rezultatīvu futbolu!
pret holandiešiem tiešām bija vienīgā spēle,kur pārsvara nebija tik liels. Es te vairāk par Vāciju runāju.
ok,taisnība, šādi teikt kas būs ir stulbi.
Futbols būs skaists,nekur neliksies. Galvenais,lai tiesneši neiejaucas.

     [+] [-]

, 2012-06-05 02:09, pirms 13 gadiem
Talak tiek; A gr. Krievija,Polija B gr. Vacija,Niderlande C gr.Spanija,Horvatija D gr. Anglija,Francija 1/4 finala Krievija- Nidelande; Spanija-Francija;Vacija-Polija;Anglija-Horvatija; 1/2 finala Niderlande-Spanija; Vacija-Anglija; Finals Spanija-Vacija; Uzvares; Spanija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-05 09:04, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: Galvenais,lai tiesneši neiejaucas.
Šīm cerībām es pievienojos par visiem 100%. Tas tiešām ir galvenais skatāmas spēles priekšnosacījums.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-05 09:05, pirms 13 gadiem
messibesii77 rakstīja: ar D grupas prognozi autors galīgi ierāvis auzās.
Jā, zviedri arī ir kandidāti uz izkļūšanu

     [+] [-]

, 2012-06-05 09:21, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: izskatās,ka Spānija apnikusi,tāpēc "kaut kas jāmaina" un jāprognozē Vācijas uzvara da nu, lai vinnētu Spāniju,vismaz pie bumbas ir jātiek.
ESP protams nekur nav aizkulisēs nosvīduši, un arī es joprojām uzskatu, ka tā ir turnīra stiprākā komanda, bet tajā pašā laikā situācija potenciālajiem ESP pretiniekiem ir krietni labvēlīgāka nekā 2010. g.
Pujols tomēr ir tas, kurš turēja visu aizsardzību kopā. Kaut kad jau viņiem to bumbu atņems un bez Pujola uz pretuzbrukumu iekrist ir reālāk.
Kā arī uz Vilju formas virsotnē varēja garantēti paļauties, ka būs vārti. Par Negredo un Jorenti es to neteiktu. Cerēt, ka Toress atvērsies vai visus vārtus pussargi sasitīs?
Visas iespējas, ka ESP uztaisīs vēsturi un būs pirmie, kas uzvarējuši 3 lielos turnīrus pēc kārtas, bet šoreiz teorētiski arī pretiniekiem izredzes ir lielākas un pretinieks, kas to visreālāk varētu izdarīt, ir Vācija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-05 09:35, pirms 13 gadiem
spānija tiks pie otra kausa..
jo vnk ikers in nezvērs

     [+] [-]

, 2012-06-05 09:51, pirms 13 gadiem
kā var prognozēt Polijai 1. vietu grupā un to ka Nīderl;ande neizkļūs no grupas? Nevajag spriest pēc simpātijām un antipātijām! Pilnīgs absurds!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-05 11:13, pirms 13 gadiem
Samaisiisies shis cempionaats ar kaajaam gaisaa! Ukraina, horvaati un krievi izshaus negaidot

  +2 [+] [-]

, 2012-06-05 12:47, pirms 13 gadiem
kristiansk rakstīja: Es tik stipri šaubos, ka Mario Gomess ir sliktāks uzbrucējs par Klozi, bet ja vācu futbola speciālisti tā saka?! man personīgi simpatizē Gomess. bet tas būtu tāpat kā sapņot par Aguero vai Neimaru še, jo stiuācija ir tāda, kāda ir.
Ar labākiem partneriem, kādi ir izlasē, Mario var rādīt brīnumus. šis varētu būt viņa čempionāts, ko? Problēma ir tā, ka pārāk daudz labu uzbrucēju Vācijai un grūti izkarot vietu, bet tā kā stipri vāji uzbrucēji kā Kuranji savos ziedu laikos sit golus ,viss var notikt...
Neaizmirsīsim itāļus- tituls skandālu gaismā tai nekas jauns nav. Vacieši ar jaunību varētu netikt pāri ažiotāžai, kas a to radīta...
Es piekrītu katram autora vārdam par Gomesu vs Klozi.
Kloze ja neiesitīs pats, palīdzēs partneriem, izkārtos momentus. Gomess to nevar. Viņam ir daudz vājāka bumbas apstrādes tehnika un piespēļu kultūra. Viņš ir labs vārtu guvējs, kas spilgti izpaužas pret vājākajiem pretiniekiem, hettrikos no vārtsarga laukuma pret Bāzeli un tamlīdzīgi, bet jau ČL izšķirošajā posmā bija uzskatāmi redzami viņa tehnikas trūkuma mīnusi visaugstākajā līmenī, kur uzbrucējiem neviens neļauj izvērsties.
Izlašu futbolā ir līdzīgi (neļaus izvērsties, nedos laiku un vietu apstrādāt bumbu), un Vācija manuprāt nevar atļauties spēlēt ar Gomesu smailē izšķirošajās spēlēs, jo tas bremzē visu komandu. Ar Klozi, kurš daudz labāk var spēlē iesaistīt partnerus, var spēlēt daudzveidīgāk, kas ir liels pluss.

     [+] [-]

, 2012-06-05 12:59, pirms 13 gadiem
Manuprāt, vēl šogad turpināsies Spanijas futbola ēra, bet nu pēc gadiem 2-3, kas zin. Visi uztraucas kā tur ar Torresu ies, bet vai jāātgādina kas spāņiem stāv vārtos..
Pussargu līnija ir gruajoša, un, kā jau tajā teicienā, 'parādi man savus pussargus, pateikšu cik stirpra ir tava komanda' (nu kkā tā bija )
Xavi un Injesta "saldais pārītis' ir katras pretinieku komandas murgs.
Ja spāņi veiksmīgi tiks līdz pusfinālam, tad par 95% saku ka viņi būs čempioni un pārrakstīs futbola vēsturi..

     [+] [-]

, 2012-06-05 13:02, pirms 13 gadiem
messibesii77 rakstīja: par svensoniem man pajāt.biju domājis par Anglijas netikšanu ārā grupas
Tu tiešām domā, ka Anglija izkļūs no grupas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-05 13:52, pirms 13 gadiem
piedāvāju rabarberus pa 2 ls kg rakstīja: kā var prognozēt Polijai 1. vietu grupā un to ka Nīderl;ande neizkļūs no grupas? Nevajag spriest pēc simpātijām un antipātijām! Pilnīgs absurds!
Piekrītu

     [+] [-]

, 2012-06-05 14:05, pirms 13 gadiem
Tad nu izvērtējot sniegšu savu alternatīvu. domāju, sākoties čempim, šādas prognozes veidot vairs nebūs interesanti.
16. Irija, 15. Zviedri, 14. Dānija 13. Krievija, 12. Portugāle, 11.Itāļi(ar leilām mokām), 10.v. Horvātija 9. Grieķija(iespējams, var aizkuģot tālāk) 8. Polija 7. Francija 6. Čehi 5. Ukraina(nezinu, kaut kā jūtu, ka varētu darīt brīnumus) 4. Nīderlande, 3. Spānija.. 2./1. Sadalīs vācieši ar angļiem. subjektīvi neesmu spāņu fans, tādēļ viņus nobīdīju zemāk. Vāciešu objektīvā pieredze liek domāt, ka viņi izšaus jeb paņems, kas pienākas Ja jautājumi par čehiem, tad domāju,ka si būs izlase, kas var pārsteigt. Pieļauju, ka realitātē ar kādu no izlasēm varētu būt joki- no pārsteigumiem pozitīvā nozīmē varētu minēt grieķus, itāļus vai čehus.