Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Pārceltas divas ''Jelgavas'' spēles Virslīgas turnīrā

Krišs Upenieks

Pārceltas divas ''Jelgavas'' spēles Virslīgas turnīrā
FK ''Jelgava''
Foto: Austris Auziņš, www.jelgavasvestnesis.lv

Saistībā ar SynotTip Virslīgas kluba ''Jelgava'' iekļūšanu Eiropas līgas kvalifikācijas 3.kārtā, Virslīgas orgkomiteja šodien, 27.jūlijā apstiprinājusi izmaiņas, kas skar gaidāmās 16. un arīdzan 17.kārtas spēles ar FK ''Jelgava'' līdzdalību.

31.jūlijā paredzētā 16.kārtas spēle Skonto stadionā starp ''Riga'' FC un FK ''Jelgava'' pārcelta uz 19.oktobri (19:00, Skonto stadions), savukārt 17.kārtas mačs starp FK ''Jelgava'' un FK ''Liepāja'' plānotā 7.augusta vietā notiks dienu vēlāk - 8.augustā ar sākuma laiku pl.18:00.

Jau rīt Rīgā, Skonto stadionā ''Jelgava'' UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas turnīra 3. kārtas pirmajā spēlē tiksies ar Izraēlas komandu ''Beitar''. Atbildes spēle pēc nedēļas risināsies Jeruzalemes komandas mājvietā. Rīt mača sākums Rīgā pulksten 20:00.

1. kvalifikācijas kārtā ''Jelgava'' divās spēlēs ar 3:2 un 2:2 pieveica Islandes komandu ''Breidablik'', bet 2. kārtā pēc 0:0 Bratislavā jelgavnieki aizvadīja vienu no labākajām spēlēm kluba pastāvēšanas vēsturē un savā laukumā slovākus sagrāva ar 3:0.

Uz rītvakara spēli biļetes joprojām ir iespēja iegādāties ''Biļešu servisa'' kasēs.

Izmantotie resursi:
SynotTip virslīga

  +5 [+] [-]

, 2016-07-27 18:48, pirms 8 gadiem
no svētdienas..kad varētu nolasīt pilnu stadionu pārceļ uz 1dienu intresanti... to tik var LV nēsmu dzirdējis ka eiropā pārceļ spēles tik tpc ka kāds spēlē UEFA līgā...

  +2 [+] [-]

, 2016-07-27 19:06, pirms 8 gadiem
Bļin, Dobrecovs taču teica,ka FKL nepiekritīs šīs spēles pārcelšanai, jo nevajag taisīt farsu no FKJ spēlēšanas Eiropas līgā, jo nekur citur tāpēc spēles nepārceļ.
Slēpts komentārs: biskaps

  +4 [+] [-]

, 2016-07-27 19:23, pirms 8 gadiem
Spēles pārceļ bez konsultācijām ar pretinieku. Pārceļ un viss! Lai dzīvo gaideļis!

  +4 [+] [-]

, 2016-07-27 19:29, pirms 8 gadiem
Sasmējos

  +1 [+] [-]

, 2016-07-27 20:23, pirms 8 gadiem
svētdien braucot no weekend festiņa domāju apmeklēt to spēli..bet nu pa cik pārcēla jāskatās pa TV

  +7 [+] [-]

, 2016-07-27 20:58, pirms 8 gadiem
Uzdodu jautājumu.Kā jūs domājat,ja visas četras Latvijas virslīgas komandas iekļūtu grupu turnīrā,vai tad šogad beigtos virslīgas turnīrs?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-27 21:36, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Ļepājas pinkšķuļi, ar lielāko klaunu priekšgalā, jau klāt kā likti...
Pinkšķuļi jau esat Jūs, jo nevienā Eiropas līgā kluba startu dēļ ČL vai EL netiek pārcelti mači. Īsāk sakot-vārguļi ne futbolisti.
Ceru, ka jelgavnieki kārtīgi atrausies šai pārceltā mačā no liepājniekiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-27 21:46, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pinkšķuļi jau esat Jūs, jo nevienā Eiropas līgā kluba startu dēļ ČL vai EL netiek pārcelti mači. Īsāk sakot-vārguļi ne futbolisti.
Ceru, ka jelgavnieki kārtīgi atrausies šai pārceltā mačā no liepājniekiem.
Nevienā līgā? Kur tādas muļķības tu rauj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-07-27 22:04, pirms 8 gadiem
Quo vadis? rakstīja: Nevienā līgā? Kur tādas muļķības tu rauj?
Precizēšu-es rakstot domāju par nopietnām līgām. Kuru klubi spēlē ČL un EL grupu turnīros. Nedēļas vidū kapā Eiropas līgās, bet nedēļas nogalēs pašmāju čempionātos. Un daudz vairāk spēlēs, un nevis tikai pāriskārtas.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-27 22:09, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Precizēšu-es rakstot domāju par nopietnām līgām. Kuru klubi spēlē ČL un EL grupu turnīros. Nedēļas vidū kapā Eiropas līgās, bet nedēļas nogalēs pašmāju čempionātos. Un daudz vairāk spēlēs, un nevis tikai pāriskārtas.
tām komandām ir kvalitatīvāki laukumi un krietni vairāk resursi, lai spēlētāji atjaunotos

  +6 [+] [-]

, 2016-07-27 22:09, pirms 8 gadiem
Šoreiz Namejam piekrītu.

Premjerlīgā jau gadu vispār tāda pārcelšanas iespēja par godu eirokausiem ir izslēgta kā neiespējama. Tad nu klubi raujās vaigi sviedros. Ja 3dienas vakarā jāspēlē, tad ir pavisam iespējams, ka iznāk 3 spēles rindā ar 3 dienu pārtraukumu (plus, varbūt ka pat visas 4, ja klubs vēl Līgas kausā, piemēram, pratis noturēties).

Jā, protams, jo bagātāks klubs, jo lielāks sastāva dziļums.
Bet... nu... jo bagātāks klubs, jo spēcigāki ir pretinieki, pret kuru dien dienā spēlē!?!

Latvijas klubi? Njā... iznāk, praktiski, ka pāris reižu gadā ir pietiekami augstas klases mači... un tad tiem par godu pakārto pilnīgi visus pārējos turnīrus.
Amizanti

  +5 [+] [-]

, 2016-07-27 22:10, pirms 8 gadiem
Klavlapa rakstīja: Ari FKL ir nenozimigu iemeslu del parcelusi speles. Piem. pag. sez. ar Skonto.
Par ko cepiens? FKL drosivien piekritusi parcelsanai - kur problema?
Vai lasīji pēdējo interviju ar Dobrecovu? Iesaku izlasīt, jo viņš tajā tieši runā par spēļu pārcelšanu.
Fragments no tās- ''Lai "Jelgava" neapvainojas – apsveicam to ar trešo kārtu, taču viņi gribēja pārcelt [7. augusta] spēli. Mēs taču ar viņiem nespēlēsim pirms Eirokausiem vai starp abām spēlēm, bet gan pēc. Kāpēc gan mums būtu jādod pretiniekiem atpūsties?! Futbolists grib spēlēt, taču tagad sapratām, ka, dodot kādu īrē, labāk lai viņš pret mums nespēlē. Visu laiku centāmies būt labi, bet kaut kur vajag būt arī…Kāds var pateikt man vārdu? Varbūt jā – sportiski nekaunīgam, tuvu tam. Domāju, ka diez vai kāds mūs žēlotu. Ja mēs pret "Jelgavu" spēlētu starp spēlēm – Eirokausi ceturtdien un ceturtdien un ar mums pa vidu svētdien -, tad laikam pārceltu. Bet mēs ar viņiem spēlēsim tad, kad divas spēles jau būs nospēlētas.''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-07-27 22:14, pirms 8 gadiem
pleesonja rakstīja: tām komandām ir kvalitatīvāki laukumi un krietni vairāk resursi, lai spēlētāji atjaunotos
Kāda atšķirība ir ar 25 superfutbolistu sastāvu spēlēt 50 spēles sezonā pret visaugstākā līmeņa pretiniekiem (Anglijas premjerlīga + eirokausi + nacionālie kausi), vai ar padsmit kaut cik sakarīgiem spēlētājiem novicot kādas 20+ spēles ar kaut nedaudz cienīgiem pretiniekiem (nu lai man piedod Metta, Daugavpils un 1.līgas klubi, kas nāk pretī Latvijas kausā)

  -1 [+] [-]

, 2016-07-27 22:19, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Precizēšu-es rakstot domāju par nopietnām līgām. Kuru klubi spēlē ČL un EL grupu turnīros. Nedēļas vidū kapā Eiropas līgās, bet nedēļas nogalēs pašmāju čempionātos. Un daudz vairāk spēlēs, un nevis tikai pāriskārtas.
Un arī tās ir muļķības. Spēļu pārcelšana un kalendāra pielāgošana Eirokausu komandām, jo īpaši play-off stadijā, ir pašsaprotama lieta arī daudzās top līgās (pašsaprotama tādā ziņā, ka tas notiek regulāri. Pārējie klubi, kuru spēles tiek pārceltas, protams, par to pačīkst). DaMarcus taisnība, ka Anglijā tā nenotiek - pat, ja gribētu, nāktos pierunāt TV raidtiesību turētājus, kas nav viegla padarīšana. Taču kalendāra stādīšana un slodžu sadalīšana galīgi nav tā lieta, kurā angļiem līdzināties - viņi jau gadiem paši rok sev grāvi Eiropā, nenākot klubiem pretī. Premjerlīgas klubi jau tā nav stiprākie Eiropā (vismaz pagaidām, nesaku to par nākotni vai neseno pagātni, kurā EPL nosacīti dominēja), bet ja vēl viņiem ir sliktāks grafiks nekā pretiniekiem...

  -1 [+] [-]

, 2016-07-27 22:23, pirms 8 gadiem
Tātad Izraēlā spēle notiek ceturtdienā, bet svētdienas spēli pret Liepāju pārceļ uz pirmdienu. Mazums, kā jelgavnieki gatavojas kulties atpakaļ no Jeruzalemes, kā tur lētāk sanāk. Dobrecovs uzmetis lūpu par Gaurača gadījumu, tāpēc tiepjas kā bērns. Ne pirmo reizi, ja kāds atceras klaunādi pēcspēles preses konferencē pret Ešvortu.

     [+] [-]

, 2016-07-27 22:28, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tātad Izraēlā spēle notiek ceturtdienā, bet svētdienas spēli pret Liepāju pārceļ uz pirmdienu. Mazums, kā jelgavnieki gatavojas kulties atpakaļ no Jeruzalemes, kā tur lētāk sanāk. Dobrecovs uzmetis lūpu par Gaurača gadījumu, tāpēc tiepjas kā bērns. Ne pirmo reizi, ja kāds atceras klaunādi pēcspēles preses konferencē pret Ešvortu.
Jums par katru kārtu maksā, pieklājīgi! Svētdien jāspēlē pret Liepāju. Par kādu lētumu tu te runā? Braucat kā varat ātrāk paspēt nevis uzvedaties kā princeses

  -1 [+] [-]

, 2016-07-27 22:31, pirms 8 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Jums par katru kārtu maksā, pieklājīgi! Svētdien jāspēlē pret Liepāju. Par kādu lētumu tu te runā? Braucat kā varat ātrāk paspēt nevis uzvedaties kā princeses
zini, cik maksā čārteris, princese?

     [+] [-]

, 2016-07-27 22:31, pirms 8 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Jums par katru kārtu maksā, pieklājīgi! Svētdien jāspēlē pret Liepāju. Par kādu lētumu tu te runā? Braucat kā varat ātrāk paspēt nevis uzvedaties kā princeses
Oho, kā tev patīk svešos makos degunu iestumt! Varbūt vēl iesaki jahtu ar maukām atpakaļceļam nolīgt. Normāls saimnieks naudu tērē prātīgi.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-27 22:35, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šoreiz Namejam piekrītu.

Premjerlīgā jau gadu vispār tāda pārcelšanas iespēja par godu eirokausiem ir izslēgta kā neiespējama. Tad nu klubi raujās vaigi sviedros. Ja 3dienas vakarā jāspēlē, tad ir pavisam iespējams, ka iznāk 3 spēles rindā ar 3 dienu pārtraukumu (plus, varbūt ka pat visas 4, ja klubs vēl Līgas kausā, piemēram, pratis noturēties).

Jā, protams, jo bagātāks klubs, jo lielāks sastāva dziļums.
Bet... nu... jo bagātāks klubs, jo spēcigāki ir pretinieki, pret kuru dien dienā spēlē!?!

Latvijas klubi? Njā... iznāk, praktiski, ka pāris reižu gadā ir pietiekami augstas klases mači... un tad tiem par godu pakārto pilnīgi visus pārējos turnīrus.
Amizanti
Bij variants iepriekšējā sezonā(ja nekļūdos). Londonas klubi ČL spēlēja otrdienā un MU un MC trešdienā. Kā domā, kurā dienā viņiem bija līgas spēles? Chelsea un Arsenal svētdienā, MU un MC sestdienā Neviens pat neiepīkstējās

  +2 [+] [-]

, 2016-07-27 22:37, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Oho, kā tev patīk svešos makos degunu iestumt! Varbūt vēl iesaki jahtu ar maukām atpakaļceļam nolīgt. Normāls saimnieks naudu tērē prātīgi.
Velosipēdus kaut vai izmantojiet! Tik neraudiet

  -2 [+] [-]

, 2016-07-27 22:40, pirms 8 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Velosipēdus kaut vai izmantojiet! Tik neraudiet
Kas raud? Pagaidām redzu tikai Dobrika kaprīzes. Gaurača padstava+ iespējams, zināma skaudība pret citu klubu sekmēm kā celoņi.

     [+] [-]

, 2016-07-27 22:45, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kas raud? Pagaidām redzu tikai Dobrika kaprīzes. Gaurača padstava+ iespējams, zināma skaudība pret citu klubu sekmēm kā celoņi.
Tu tak katru kapeiku gribi nāsī ieraut! Un vēl man brauc virsū, ka man patīk svešā makā degunu bāzt. Tik diez, kas te to Eirokausu naudu skaita? Labi, ka te vēl cilvēki viņu nedala

  -3 [+] [-]

, 2016-07-27 22:51, pirms 8 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tu tak katru kapeiku gribi nāsī ieraut! Un vēl man brauc virsū, ka man patīk svešā makā degunu bāzt. Tik diez, kas te to Eirokausu naudu skaita? Labi, ka te vēl cilvēki viņu nedala
Kāds man ir sakars ar kapeikām? Prēmijas arī neskaitu. Saku, ka jāsaimnieko atbildīgi.

  +3 [+] [-]

, 2016-07-27 23:25, pirms 8 gadiem
Klavlapa rakstīja: Kur si intervija ir pieejama?
No VV abonesanas dazadu iemeslu del esmu atteicies, ceru ka no citurienes?
Šeit tā ir:
Dobrecovs: "Izrādās, futbols mūsu valstī nemaz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-07-28 01:35, pirms 8 gadiem
Šogad jau tā nevienas pārceltas spēles līdz šim brīdim nebija, atšķirībā no citiem gadiem, kad pārcēla regulāri. Bet, Jelgavai iekļūstot trešajā kārtā, viņiem ir nepieciešama pretīmnākšana, jo eirokausu trešā kārta Virslīgas kalendārā nebija un nevarēja būt paredzēta. Mēs taču visi gribam, lai jelgavnieki Eiropā -- arī trešo kārtu -- nospēlē cienīgi, bet viņi jau šobrīd vairs nepagūst "atjaunoties". Un slikti, ka nepārcēla arī spēli pret RFS, rezultātā spēlei pret "Beitar"" spēku palicis mazāk. Uz spēli pret Liepāju šie apsvērumi it kā vairs neattiecas, bet nav taču jelgavnieki jāsoda par panākumiem Eiropā, neļaujot nemaz atvilkt elpu.
P.S. Kā jau te rakstīja, nav jēgas salīdzināt ar top līgu komandām, kurām pavisam cits sastāva dziļums un citas iespējas.
P.P.S. Neesmu jelgavniece, un Virslīgā FK Jelgava NAV mana favorītkomanda.

     [+] [-]

, 2016-07-28 02:44, pirms 8 gadiem
Olga,par kādiem jelgavniekiem iet runa,tur jau puspasaules leģionāru,nevis jelgavnieki! Vai komandā vispār ir kāds jelgavnieks? Īsts jelgavnieks !

  -2 [+] [-]

, 2016-07-28 11:12, pirms 8 gadiem
Freimanis, Lazdins, Redjko, Malashenoks. Bet ja paskatas pagatnee Jelgavaa futbols augstaa limenii nav tik vecs. ta kaa nevajag cikstet ka nav vietejo. BUS. bet sie speletaji vienmer bus musejie, kas klubu pacela kaunaa limenii