Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Bundeslīga nodrošina ceturto komandu Čempionu līgā

Bundeslīga nodrošina ceturto komandu Čempionu līgā
Minhenes "Bayern" futbolisti priecājas par uzvaru pār Milānas "Inter"
Foto: AFP/Scanpix Sweden

UEFA valstu reitingā Vācijas Bundeslīga beidzot nodrošinājusi iespēju startēt ar četrām komandām Čempionu līgā. Tikmēr Itālijas A Sērija zaudējusi pat teorētiskas cerības nosargāt ranga trešo pozīciju, tādēļ aiznākamajā, 2012./2013.gada sezonā vienu grupu turnīra vietu nāksies atdot vāciešiem. Pēdējā reize, kad Vācija Čempionu līgā startēja ar četriem klubiem, bija 2001./2002.gada sezonā.

Jau vairākkārt esam ziņojuši par Itālijas A Sērijas un Vācijas Bundeslīgas cīņu par papildus vietu ČL. Jaunākie Eirokausu rezultāti Vācijai vainagojušies ar panākumiem.

ČL astotdaļfināla pirmajās spēlēs zaudējumus piedzīvoja visi trīs itāliešu klubi - Milānas "Inter", "Roma" un "AC Milan", bet Eiropas līgā no tālākas cīņas izstājusies "Napoli". Tikmēr Vācijai svarīgas uzvaras izcīnīja Minhenes "Bayern", kas ar 1:0 pagājušās sezonas ČL fināla atkārtojumā pieveica "Inter", un Leverkūzenes "Bayer" komanda Eiropas līgā. Vēl Čempionu līgā Gelzenkirhenes "Schalke" cīnījās neizšķirti, bet "Stuttgart" atvadījās no Eiropas līgas.

"Pēc 11 gadu pārtraukuma Bundeslīga atkal startēs ar četrām komandām Čempionu līgā. Apkopojot jaunākos rezultātus Eirokausos, redzams, ka Vācija palielinājusi pārsvaru pār Itāliju, tādējādi nodrošinādama trešo vietu UEFA piecu gadu reitingā tieši aiz Anglijas un Spānijas. Vācijas klubi kopā savākuši 68,103 punktus, iegūstot 8,122 punktu handikapu pār A Sēriju. Šosezon Itālija pat teorētiski vairs nevar atgūt trešo pozīciju reitingā,” teikts Vācijas Futbola līgas (DFL) paziņojumā.

"Tas nozīmē, ka 2012./2013.gada sezonas UEFA Čempionu līgas grupu turnīrā Vācijai būs trīs klubi, bet vēl viens piedalīsies playoff. Tikmēr Itālija paliks ar divām komandām pamatturnīrā un vienu kvalifikācijas kārtā."

DFL presidents Rainhards Raubals uzskata, ka Bundeslīgai ir pa spēkam tikt garām arī La Liga. "Esmu pārliecināts, ka ar nelielu pacietību vidējā termiņā mēs varam apsteigt Spāniju." Tam ir savs pamatojums – ja šobrīd starp La Liga un Bundeslīgu ir 9,226 punkti, tad nākamās sezonas sākumā dzēsīsies 2006./2007.gada sezonas reitinga punkti, līdz ar to Spānija zaudēs 19, kamēr Vācija tikai 9,5 punktus. Protams, šīs sezonas laikā kopējā punktu papildināšana turpinās, taču neapstrīdami, ka Bundeslīga nokļūs krietni tuvāk La Liga.

Rangu tabula

VValsts2006./07.2007./08.2008./09.2009./10.2010./11.Kopā
1.Anglija16.62517.87515.00017.92815.50082.928
2.Spānija19.00013.87513.31217.92813.21477.329
3.Vācija9.50013.50012.68718.08314.33368.103
4.Itālija11.92810.25011.37515.42811.00059.981
5.Francija10.0006.92811.00015.00010.58353.511
6.Portugāle8.0837.9286.78510.00011.80044.596
........................
34.Lietuva1.8331.5002.5001.2500.6257.708
35.Latvija2.1661.3331.1662.2500.5007.415
........................
45.Igaunija1.5000.8330.3330.8750.2503.791

Lai apskatītu pilnu rangu tabulu un detalizētāk iepazītos ar koeficientu aprēķināšanas sistēmu, spiediet ŠEIT!

Izmantotie resursi:
Reuters
Alle Daten zur 5 Jahres-Wertung bzw 5 Jahres...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gurgucis

  +1 [+] [-]

, 2011-02-26 14:54, pirms 14 gadiem
Neviena sistēma nav ideāla, un te es domāju ne tikai punktu piešķiršanu. Protams, nedaudz taisnības šeit arī ir - Itālijas futbols kopš 2006. gada sezonas ir palēninājis savus tempus (var pat teikt, ka zināmā mērā gājis lejup) un pašlaik tas ir sinusoīdas apakšējā daļā. Par spīti tam, nevar noliegt faktu, ka pēdējos 5 gados itāļi CL kausu ņēmuši 2 reizes, tāpat kā spāņi (Barcelona), bet angļiem tas ticis 1 reizi. Negribu teikt, ka pēc šī kausu skaita kaut kas jānosaka, jo skaidrs, ka, piemēram, angļi ir krietni priekšā ar visu savu spēlēšanu gandrīz katrā no pēdējo gadu CL fināliem, un vispār parasti gandrīz visas EPL komandas ir pretendentes uz uzvaru, taču Vācija... ?

  +2 [+] [-]

, 2011-02-26 15:08, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Neviena sistēma nav ideāla, un te es domāju ne tikai punktu piešķiršanu. Protams, nedaudz taisnības šeit arī ir - Itālijas futbols kopš 2006. gada sezonas ir palēninājis savus tempus (var pat teikt, ka zināmā mērā gājis lejup) un pašlaik tas ir sinusoīdas apakšējā daļā. Par spīti tam, nevar noliegt faktu, ka pēdējos 5 gados itāļi CL kausu ņēmuši 2 reizes, tāpat kā spāņi (Barcelona), bet angļiem tas ticis 1 reizi. Negribu teikt, ka pēc šī kausu skaita kaut kas jānosaka, jo skaidrs, ka, piemēram, angļi ir krietni priekšā ar visu savu spēlēšanu gandrīz katrā no pēdējo gadu CL fināliem, un vispār parasti gandrīz visas EPL komandas ir pretendentes uz uzvaru, taču Vācija... ?
Vācijas izlasei ir ļoti veiksmīgi starptautiskie turnīri.

  -1 [+] [-]

, 2011-02-26 15:18, pirms 14 gadiem
Ja ņem kopējo spēku tad Vācija ir ir uzskatāma par 2/3.
Vienīgi var teikt ka tikai 1 grands šobrīd.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-26 15:18, pirms 14 gadiem
esprets rakstīja: Vācijas izlasei ir ļoti veiksmīgi starptautiskie turnīri.
Piedošanu, bet kāds te vispār sakars ar Vācijas izlasi? Runa iet par Bundeslīgas klubiem. Ja gribētu parunāt par nacionālajām izlasēm, tad droši vien sāktu ar Angliju...

  -4 [+] [-]

, 2011-02-26 15:29, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Piedošanu, bet kāds te vispār sakars ar Vācijas izlasi? Runa iet par Bundeslīgas klubiem. Ja gribētu parunāt par nacionālajām izlasēm, tad droši vien sāktu ar Angliju...
Izlasem un saktu ar angliju??!!! vinji liidz panakumiem ka cuukai liidz menesim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-02-26 16:04, pirms 14 gadiem
gurgucis rakstīja: Izlasem un saktu ar angliju??!!! vinji liidz panakumiem ka cuukai liidz menesim
vispār taisni tas arī tika domāts

  +3 [+] [-]

, 2011-02-26 16:30, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Neviena sistēma nav ideāla, un te es domāju ne tikai punktu piešķiršanu. Protams, nedaudz taisnības šeit arī ir - Itālijas futbols kopš 2006. gada sezonas ir palēninājis savus tempus (var pat teikt, ka zināmā mērā gājis lejup) un pašlaik tas ir sinusoīdas apakšējā daļā. Par spīti tam, nevar noliegt faktu, ka pēdējos 5 gados itāļi CL kausu ņēmuši 2 reizes, tāpat kā spāņi (Barcelona), bet angļiem tas ticis 1 reizi. Negribu teikt, ka pēc šī kausu skaita kaut kas jānosaka, jo skaidrs, ka, piemēram, angļi ir krietni priekšā ar visu savu spēlēšanu gandrīz katrā no pēdējo gadu CL fināliem, un vispār parasti gandrīz visas EPL komandas ir pretendentes uz uzvaru, taču Vācija... ?
Sistēmā neapšaubāmi ir vājās vietas, un tai tuvākajā laikā ir nepieciešami uzlabojumi. Nevēlos tagad gari un plaši analizēt iekrātos punktus - tas simts un vienu reizi jau ir izcilāts ārzemju saitos, tā kā, ja kāds vēlas, var nedaudz pameklēt gūglā. Bet problēma ir tāda, ka Vācija šo ekstra vietu Čempionu līgā ir nopelnījusi nevis pašā ČL, bet gan Eiropas līgā. Ceru, ka vācu fani neapvainosies, bet, loģiski domājot, Vācija nav pelnījusi četras vietas. Redzēs, kā nākamajās sezonās izskatīsies Dortmunde, taču Vācijā stabils augsta līmeņa klubs ir tikai Bayern - pārējie ir visai nestabili un bieži ČL gadā spēlē krietni vājāk nekā iepriekšējā, kad izcīnīja vietu turnīrā. Tāda pat problēma ir arī, piemēram, Francijā. Vienā no nesenajiem goal.com rakstiem bija baigi laba atziņa - Itālija ir pelnījusi zaudēt ceturto komandu, taču Vācija nav pelnījusi to iegūt.

Katrā ziņā proporcija starp EL un ČL punktiem ir jāmaina. Tas nav īsti normāli, ja Eiropas līgas klubs var nopelnīt vairāk punktu, nekā Čempionu līgas uzvarētāja...

  +2 [+] [-]

, 2011-02-26 16:59, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Sistēmā neapšaubāmi ir vājās vietas, un tai tuvākajā laikā ir nepieciešami uzlabojumi. Nevēlos tagad gari un plaši analizēt iekrātos punktus - tas simts un vienu reizi jau ir izcilāts ārzemju saitos, tā kā, ja kāds vēlas, var nedaudz pameklēt gūglā. Bet problēma ir tāda, ka Vācija šo ekstra vietu Čempionu līgā ir nopelnījusi nevis pašā ČL, bet gan Eiropas līgā. Ceru, ka vācu fani neapvainosies, bet, loģiski domājot, Vācija nav pelnījusi četras vietas. Redzēs, kā nākamajās sezonās izskatīsies Dortmunde, taču Vācijā stabils augsta līmeņa klubs ir tikai Bayern - pārējie ir visai nestabili un bieži ČL gadā spēlē krietni vājāk nekā iepriekšējā, kad izcīnīja vietu turnīrā. Tāda pat problēma ir arī, piemēram, Francijā. Vienā no nesenajiem goal.com rakstiem bija baigi laba atziņa - Itālija ir pelnījusi zaudēt ceturto komandu, taču Vācija nav pelnījusi to iegūt.

Katrā ziņā proporcija starp EL un ČL punktiem ir jāmaina. Tas nav īsti normāli, ja Eiropas līgas klubs var nopelnīt vairāk punktu, nekā Čempionu līgas uzvarētāja...
Parasti esmu par Vācijas līgas komandām ČL, bet nu tevis teiktajam piekrītu pilnībā!

     [+] [-]

, 2011-02-26 17:07, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Sistēmā neapšaubāmi ir vājās vietas, un tai tuvākajā laikā ir nepieciešami uzlabojumi. Nevēlos tagad gari un plaši analizēt iekrātos punktus - tas simts un vienu reizi jau ir izcilāts ārzemju saitos, tā kā, ja kāds vēlas, var nedaudz pameklēt gūglā. Bet problēma ir tāda, ka Vācija šo ekstra vietu Čempionu līgā ir nopelnījusi nevis pašā ČL, bet gan Eiropas līgā. Ceru, ka vācu fani neapvainosies, bet, loģiski domājot, Vācija nav pelnījusi četras vietas. Redzēs, kā nākamajās sezonās izskatīsies Dortmunde, taču Vācijā stabils augsta līmeņa klubs ir tikai Bayern - pārējie ir visai nestabili un bieži ČL gadā spēlē krietni vājāk nekā iepriekšējā, kad izcīnīja vietu turnīrā. Tāda pat problēma ir arī, piemēram, Francijā. Vienā no nesenajiem goal.com rakstiem bija baigi laba atziņa - Itālija ir pelnījusi zaudēt ceturto komandu, taču Vācija nav pelnījusi to iegūt.

Katrā ziņā proporcija starp EL un ČL punktiem ir jāmaina. Tas nav īsti normāli, ja Eiropas līgas klubs var nopelnīt vairāk punktu, nekā Čempionu līgas uzvarētāja...
Piekrītu visam tevi rakstītajam, tieši tā to biju iepriekš domājis + te vēl klāt nāk nauda. Ja ir tik krasa atšķirība starp izmaksām (par iekļūšanām dažādās kārtās, uzvarētām spēlēm, turnīru) šajos abos turnīros - EL un CL, tad kādēļ netiek ievērots līdzīgs princips ar punktiem? Droši vien naudas ziņā UEFA ir taupīgāki kā punktu sakarā...

  +1 [+] [-]

, 2011-02-26 17:30, pirms 14 gadiem
Itāļu klubiem būs tikai veselīgi saprast, ka Eiropas līgu vajadzēja uztvert nopietnāk.

  +1 [+] [-]

, 2011-02-26 17:48, pirms 14 gadiem
gazxs rakstīja: Parasti esmu par Vācijas līgas komandām ČL, bet nu tevis teiktajam piekrītu pilnībā!
nu vnm kadam lv balelinjam buus kur pie.isties

     [+] [-]

, 2011-02-26 19:03, pirms 14 gadiem
Kaada noziime,cik komandu ciinaas par titulu vieteejaa chempii,ja taads Madrides Atletico taapat veesi panjem un uzvar Eiropas liigu..

     [+] [-]

, 2011-02-27 01:35, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Sistēmā neapšaubāmi ir vājās vietas, un tai tuvākajā laikā ir nepieciešami uzlabojumi. Nevēlos tagad gari un plaši analizēt iekrātos punktus - tas simts un vienu reizi jau ir izcilāts ārzemju saitos, tā kā, ja kāds vēlas, var nedaudz pameklēt gūglā. Bet problēma ir tāda, ka Vācija šo ekstra vietu Čempionu līgā ir nopelnījusi nevis pašā ČL, bet gan Eiropas līgā. Ceru, ka vācu fani neapvainosies, bet, loģiski domājot, Vācija nav pelnījusi četras vietas. Redzēs, kā nākamajās sezonās izskatīsies Dortmunde, taču Vācijā stabils augsta līmeņa klubs ir tikai Bayern - pārējie ir visai nestabili un bieži ČL gadā spēlē krietni vājāk nekā iepriekšējā, kad izcīnīja vietu turnīrā. Tāda pat problēma ir arī, piemēram, Francijā. Vienā no nesenajiem goal.com rakstiem bija baigi laba atziņa - Itālija ir pelnījusi zaudēt ceturto komandu, taču Vācija nav pelnījusi to iegūt.

Katrā ziņā proporcija starp EL un ČL punktiem ir jāmaina. Tas nav īsti normāli, ja Eiropas līgas klubs var nopelnīt vairāk punktu, nekā Čempionu līgas uzvarētāja...
Pilnībā piekrītu! Punktu īpatsvaram par uzvarām ČL spēlēs ir jābūt augstākam kā par uzvarām EL.

     [+] [-]

, 2011-02-27 01:37, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Kaada noziime,cik komandu ciinaas par titulu vieteejaa chempii,ja taads Madrides Atletico taapat veesi panjem un uzvar Eiropas liigu..
Jā, tas jau arī parāda, ka Spānijas La Liga nav vāja līga un tas, ka šobrīd tajā par čempionu titulu cīnās tikai divas komandas, Eiropas futbola mērogā neko nenozīmē. Spānija nav Skotija!