Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Malme un Telaviva atstāj bez Čempionu līgas "Celtic" un "Basel"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Malme un Telaviva atstāj bez Čempionu līgas "Celtic" un "Basel"
"Malmo" lieli svētki
Foto: AFP/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgas "play-off" kārtā noskaidrojās pirmās piecas komandas, kas iekļuvušas grupu turnīrā. Visai negaidīti bez grupu turnīra palika "Celtic" un "Basel", kas netika pāri attiecīgi "Malmo" un "Maccabi" no Telavivas. Ar pamatīgu izbīli grupu turnīrā iekļuva Doņeckas "Shakhtar", bet "Valencia" kļuva par piekto Spānijas pārstāvi šīs sezonas Čempionu līgas grupu turnīrā.

Ierastā grupu turnīra dalībniece "Shakhtar" pēc izbraukuma 1:0 uzvaras pār Austrijas "Rapid" šodien rezultātu atklāja jau 10.minūtē, kad tālsitienu brīnišķīgi realizēja brazīlietis Marloss. Tomēr tas bija tikai sākums šovam - "Rapid", kas jau uzvaroši uguņoja atbildes mačā iepriekšējā kārtā pret "Ajax", 13. un 22.minūtē guva pa vārtiem un ieguva (otrajā gadījumā realizēts brīvsitiens) ne tikai šokējošu vadību spēlē (2:1), bet arī summā! Tiesa, arī austriešu prieki nebija ilgi un 27.minūtē Oleksandrs Gladkijs pēc muļķīgas "Rapid" spēlētāja bumbas nomešanas no tuvas distances panāca 2:2, kas jau atkal derēja ogļračiem.

Tagad gan vārtu birums apstājās un "Shakhtar" turēja neizšķirtu līdz pat beigām. 88.minūtē par traucējumu Doņeckas kluba vārtsargam ievadīt bumbu "Rapid" vēl arī palika mazākumā, tomēr tieši nepilnā sastāvā pēdējā minūtē "Rapid" izveidoja fantastisku momentu, tomēr Roberts Beričs no pāris metriem ar galvu sita garām, tūlīt pat šo savu galvu noķerot rokām. Vēl dramatiskāki notikumi risinājās pēdējās sekundēs - Andrijs Pjatovs netvēra šķietami vieglu bumbu, un "Rapid" spēlētājs Filips Proseniks atlēkušo bumbu no pāris metriem trieca pret... vārtu stabu! "Shakhtar" ar milzīgu izbīli iekļuva grupu turnīrā.

"Malmo" pirmās spēles kompensācijas laikā panāca cerīgo 2:3 Glāzgovā, kas saglabāja labas iespējas uzvarēt divu spēļu summā "Celtic". Un patiešām - 23.minūtē pēc stūra sitiena Markuss Rūsenberjs ar galvu iesita vārtus, un nu jau skotu grandam bija jāatspēlējas, tiesa, 1.puslaikā vēl vienu lielisku momentu radīja "Malmo", glāba vārtsargs. Zviedru čempione spēlēja ar iedvesmu, un savu panāca 55.minūtē, atkal iedabūjot bumbu vārtos pēc stūra sitiena - "Celtic" nonāca neapskaužamā situācijā, vajadzēja jau divus vārtus. Skotu mēģinājumi nebija pārāk bīstami, un "Malmo" otro sezonu pēc kārtas iekļuva ČL grupu turnīrā.

"Valencia" šodien pārrakstīja Čempionu līgas vēsturi, ar savu uzvaru divu spēļu summā nodrošinot vienai valstij, Spānijai, uzreiz piecas komandas grupu turnīrā. Pēc 3:1 savā laukumā šodien cīņā ar "Monaco" izdevās ātri apmainīties vārtiem - īpaši jāizceļ Alvaro Negredo brīnišķīgais gols, eleganti pārmetot bumbu vārtsargam. Monako pamatīgu intrigu sakurināja 75.minūtē, uz maiņu nākušajam argentīnietim Guido Kariljo iesitot no tuvas distances pēc standarta izspēles - 2:1 mājinieku labā un bija vajadzīgi vēl tikai vieni vārti, lai divcīņu ievirzītu papildlaikā. Franciju pārstāvošais klubs izmisīgi uzbruka, tomēr "Valencia" noturēja 1:2, uzvarot summā ar 4:3.

"Basel" pēc neveiksmīga 2:2 savā laukumā šodien devās izbraukumā uz Telavivu un ar 11.minūtē realizētu brīvsitienu šķietami atgriezās uz pareizajām sliedēm. Tomēr jau 25.minūtē "Maccabi" panāca 1:1, iegūstot priekšrocību divu spēļu summā - pēc partnera tālas piespēles no soda laukuma robežām precīzs bija Erans Zehavi. Bāzelei atkal bija jādodas uz priekšu. Šveices čempione to arī nemitīgi darīja, tomēr tā arī neizdevās gūt zelta otros vārtus. Mazliet negaidīti šai pārī triumfējis "Maccabi".

Horvātijas "Dinamo" izbraukumā no 0:1 atspēlējās un uzvarēja ar 2:1 Albānijas "Skenderbeu", bet šodien jau pēc 15 minūtēm kopā bija gūti trīs vārti - viesi vienubrīd panāca cerību dodošu 1:1, taču jau pēc piecām minūtēm "Dinamo" praktiski pielika punktu intrigai, iegūstot 2:1 spēlē un plus divi summā. Lai gan Zagrebas komanda 2.puslaika sākumā palika mazākumā, vēl pēc septiņām minūtēm "Dinamo" panāca 3:1. Beigās pat 4:1 horvātu uzvara, trīs vārti divās spēlēs alžīrietim El Arbi Sudani. Pēc divu sezonu pārtraukuma Zagrebas "Dinamo" atkal spēlēs ČL grupu turnīrā.

"Play-off" pāru zaudētājām Eirokausi nav noslēgušies - tās pārcelsies uz Eiropas līgas grupu turnīru.

UEFA Čempionu līgas "play-off" kārta, atbildes spēles

DatumsLaiksPāris1.spēle2.spēleSumma
25.08.21:45Rapid (Austrija) – Shakhtar (Ukraina)0:12:22:3
25.08.21:45Valencia (Spānija) – Monaco (Francija)3:11:24:3
25.08.21:45Skenderbeu (Albānija) – Dinamo (Horvātija)1:21:42:6
25.08.21:45Celtic (Skotija) – Malmo (Zviedrija)3:20:23:4
25.08.21:45Basel (Šveice) – Maccabi (Izraēla)2:21:13:3
26.08.19:00Astana (Kazahstāna) – APOEL (Kipra)1:0
26.08.21:45BATE (Baltkrievija) – Partizan (Serbija)1:0
26.08.21:45Lazio (Itālija) – Bayer (Vācija)1:0
26.08.21:45Manchester United (Anglija) – Club Brugge (Beļģija)3:1
26.08.21:45Sporting (Portugāle) – CSKA (Krievija)2:1

Pirmā norādīta komanda, kura savā laukumā aizvadīja pirmo spēli

Grupu turnīrā gaida: "Barcelona" (Spānija), "Chelsea" (Anglija), "Bayern" (Vācija), "Juventus" (Itālija), "Benfica" (Portugāle), PSG (Francija), "Zenit" (Krievija), PSV (Nīderlande), "Real" (Spānija), "Atletico" (Spānija), "Porto" (Portugāle), "Arsenal" (Anglija), "Manchester City" (Anglija), "Sevilla" (Spānija), "Lyon" (Francija), "Dynamo" (Ukraina), "Olympiacos" (Grieķija), "Galatasaray" (Turcija), "Roma" (Itālija), "Borussia" M (Vācija), "Wolfsburg" (Vācija), "Gent" (Beļģija).

  +4 [+] [-]

, 2015-08-25 23:45, pirms 9 gadiem
Valensijai ļoti nervozs mačš. Par citiem rezutātiem vnk šokā

  +2 [+] [-]

, 2015-08-25 23:45, pirms 9 gadiem
Nebija garlaicīgi, prieks ka nodrošina ar simulcast futbola cienitājus Lielākais prieks par Malme , pelnīti.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-25 23:46, pirms 9 gadiem
Sveicu kvelaakos sportacentra Celtic fanus - Ferdinandu un Dubriku - ar skotu kluba iekljuushanu Cempionu liigas grupu turiiraa

  +7 [+] [-]

, 2015-08-25 23:46, pirms 9 gadiem
nevajadziigais Negredo tomeer izraadiijaas noderiigs,prieks par Valencia,bet nu beigaas knapi iztureeja,dabuutu Monaco pagarinaajumu,tad gan buutu ziepes

  +3 [+] [-]

, 2015-08-25 23:48, pirms 9 gadiem
Nja Negredo gols.. tā ir meistarība un pieredze
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-08-25 23:48, pirms 9 gadiem
Celtic nav nekāds pārsteigums. Jau pagājušajā gadā nebija pelnījuši. Plus koefs ar bija uz Malmes uzvaru...

  +3 [+] [-]

, 2015-08-25 23:49, pirms 9 gadiem
Tik tuvu un tai pašā laikā tik tālu līdz grupu turnīram! Gads pagājis, izmaiņu praktiski nav, tik vēl van Dijku jāpalaiž prom! Pat likās, ka Ambrose visu spēli laukumā močīja Malmo godam šo ceļazīmi nopelnīja!!!
Slēpts komentārs: Problem?

  +2 [+] [-]

, 2015-08-25 23:54, pirms 9 gadiem
Tagad ir redzams Zviedrijas virslīgas līmenis,dazi te nesen bljāva ka līmenis tāds pats ka mūsu virslīgā.Mūsu virslīgai līdz Zviedrijas līmenim vēl ljoti tālu.

     [+] [-]

, 2015-08-25 23:55, pirms 9 gadiem
maikls19 rakstīja: Tagad ir redzams Zviedrijas virslīgas līmenis,dazi te nesen bljāva ka līmenis tāds pats ka mūsu virslīgā.Mūsu virslīgai līdz Zviedrijas līmenim vēl ljoti tālu.
vēl? Ķip kādu dienu būsim tuvāk?

     [+] [-]

, 2015-08-25 23:56, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Sveicu kvelaakos sportacentra Celtic fanus - Ferdinandu un Dubriku - ar skotu kluba iekljuushanu Cempionu liigas grupu turiiraa
Jā! Neviens Latvijas klubs tā arī neaizspēlējās pat līdz Eiropas līgai!
Netika! Neko darīt! Mājas spēli nevajadzēja tik pavirši nospēlēt un viss būtu bijis kulē!
Dēļ tā jau cilvēki nepārstās ticēt, lai sagaidītu arī patīkamākus brīžus!
Tu turpretī turpini lēkāt līdzi baram un tipini tik savu ceļu kā skudra! Man uz to ir......! Gan saprati.

Es turpināšu savu ceļu atbalstot tikai Ferdinandu un nu jau pazudušo Andri! Viss pārējais man ir mazsvarīgs.

  -1 [+] [-]

, 2015-08-25 23:58, pirms 9 gadiem
Zheel Celtic. bet Malmo ar tiiri taa neko, gan jau grupu turniira ar iekodiis kaadam...Monaco netruuka daudz, lai noshokeetu Valensiju, bet...

  -3 [+] [-]

, 2015-08-25 23:59, pirms 9 gadiem
Tagad veel skaidraaks kljuvis Cempionu liigas grupu turniira izlozes grozu sadaliijums:

1.grozs - Barcelona,
Bayern,
Chelsea,
PSG,
Juventus,
Benfica,
Zenit,
PSV,

2.grozs - Real.
Arsenal,
Atletico,
Man City,
Porto,
Valencia,
?,
?,

3.grozs - Roma,
Lyon,
Dinamo (K),
Olympiakos,
Galatasaray,
?,
?,
?,

4.grozs - Gent,
Wolfsburg,
Borussia (M),
Dinamo (Z),
Malmo,
Maccabi (T),
?,
?.

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:00, pirms 9 gadiem
djimanti rakstīja: Zheel Celtic. bet Malmo ar tiiri taa neko, gan jau grupu turniira ar iekodiis kaadam...Monaco netruuka daudz, lai noshokeetu Valensiju, bet...
Monaco vārti- aizmugure + vēl tiesnesis centās izvilkt Monaco(6min kompensācijas laiks).
Vēl vairākas reizes- Valensijas spēlētājus "nopļāva", bet tiesnesis reaģēja tikai vienā virzienā..

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:01, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Jā! Neviens Latvijas klubs tā arī neaizspēlējās pat līdz Eiropas līgai!
Netika! Neko darīt! Mājas spēli nevajadzēja tik pavirši nospēlēt un viss būtu bijis kulē!
Dēļ tā jau cilvēki nepārstās ticēt, lai sagaidītu arī patīkamākus brīžus!
Tu turpretī turpini lēkāt līdzi baram un tipini tik savu ceļu kā skudra! Man uz to ir......! Gan saprati.

Es turpināšu savu ceļu atbalstot tikai Ferdinandu un nu jau pazudušo Andri! Viss pārējais man ir mazsvarīgs.
izgaazies, jo teici, ka Celtic bez variantiem tiks

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:03, pirms 9 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: izgaazies, jo teici, ka Celtic bez variantiem tiks
Es arī teikšu ka Chelsea uzvarēs šogad čempionu līgā! Uzvarēs! .......... Vai saproti kapēc? Domāju nē!

  +4 [+] [-]

, 2015-08-26 00:04, pirms 9 gadiem
bet tas dzeks no Monaco ar 9nr,Martials,ja nemaldos,dzekam iekshaa liels potenciaals,ja taa turpinaas,peec gada vai diviem,peec vinja superklubi rindaa staavees

  +2 [+] [-]

, 2015-08-26 00:06, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: nevajadziigais Negredo tomeer izraadiijaas noderiigs,prieks par Valencia,bet nu beigaas knapi iztureeja,dabuutu Monaco pagarinaajumu,tad gan buutu ziepes
Negedo navajag tik daudz sēdināt. Vienmēr, katrā spēlē nevaru sagaidīt viņa uznākšanu uz laukuma

  +1 [+] [-]

, 2015-08-26 00:07, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Monaco vārti- aizmugure + vēl tiesnesis centās izvilkt Monaco(6min kompensācijas laiks).
Vēl vairākas reizes- Valensijas spēlētājus "nopļāva", bet tiesnesis reaģēja tikai vienā virzienā..
da beidz,tiesaaja shobriid viens no labaakajiem tiesneshiem Eiropaa,Nikola Ricoli,tiesaashana bija pat ljoti adekvaata

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:09, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Monaco vārti- aizmugure + vēl tiesnesis centās izvilkt Monaco(6min kompensācijas laiks).
Vēl vairākas reizes- Valensijas spēlētājus "nopļāva", bet tiesnesis reaģēja tikai vienā virzienā..
muļķības, pat ja tur bija aizmugure, to tiesnesis vienkārši nevarēja fiksēt, tur ar 3 atkārtojumiem grūti saprast, kur bumba atleca. par tām 6min, ja Valencijas spēlētāji nebūtu tik ilgi vārtījušies pa zemi (pēc tam skrēja tā, itkā vispār nekas nesāpētu) tad nebūtu tik ilgs kompensācijas laiks.

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:10, pirms 9 gadiem
echus rakstīja: Negedo navajag tik daudz sēdināt. Vienmēr, katrā spēlē nevaru sagaidīt viņa uznākšanu uz laukuma
grozi kaa gribi,bet vinjsh ir otrais uzbruceejs ai Paco un,cik esmu skatiijies Valencia speeles,tad Nunu iisti nav fans ka priekshaa ir taads mazkustiigs uzbruceejs,kursh maz paliidz ar aizsardziibaa

  +1 [+] [-]

, 2015-08-26 00:14, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: grozi kaa gribi,bet vinjsh ir otrais uzbruceejs ai Paco un,cik esmu skatiijies Valencia speeles,tad Nunu iisti nav fans ka priekshaa ir taads mazkustiigs uzbruceejs,kursh maz paliidz ar aizsardziibaa
Runājot par aizsardzību, tad tieśi pie standartsituācijām viņš ir pirmajā zonā un bieži arī izsit bumbu. Nja bet tas nemaina tavu faktu, ka viņš maz palīdz aizsardzībā. Taču uzbrukumi no viņa puses ir ļoti kvalitatīvi

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:21, pirms 9 gadiem
echus rakstīja: Runājot par aizsardzību, tad tieśi pie standartsituācijām viņš ir pirmajā zonā un bieži arī izsit bumbu. Nja bet tas nemaina tavu faktu, ka viņš maz palīdz aizsardzībā. Taču uzbrukumi no viņa puses ir ļoti kvalitatīvi
man prieks ka vinjsh speelee un tomeer speej dot rezultaatu,peec gada City tomeer bija pazaudeejis sevi un atgaadinaaja tik eenu no taa,kas bija Seviljaa,ceru ka spees atguuties,taapat kaa Soldado paarceljoties no Spurs uz Villareal

  +1 [+] [-]

, 2015-08-26 00:22, pirms 9 gadiem
Riitdien Bayer-Lazio(0-1) vareetu buut labs machs, taapat CSKA-Sporting(1-2
nekas nav skaidrs...

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:26, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: da beidz,tiesaaja shobriid viens no labaakajiem tiesneshiem Eiropaa,Nikola Ricoli,tiesaashana bija pat ljoti adekvaata
ok, par spēli piekrītu, aizmugure tiešām strīdīga, bet kur šis ņēma 6 minūtes kompensācijas laika ?
Labi, ka Celtic izlidoja, tādas komandas vieta nav ČL . Valensija pati vainīga, ka noveda spēli līdz tādām beigām, pēc Negredo vārtiem vispār
pārstāja spēlēt !

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:31, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: ok, par spēli piekrītu, aizmugure tiešām strīdīga, bet kur šis ņēma 6 minūtes kompensācijas laika ?
Labi, ka Celtic izlidoja, tādas komandas vieta nav ČL . Valensija pati vainīga, ka noveda spēli līdz tādām beigām, pēc Negredo vārtiem vispār
pārstāja spēlēt !
tu vispaar paskatiijies uz Valencia speeleetaajiem speeles beigaas,vinji tak knapi vilka kaajas,Monaco bija daudz daudz vairaak speeka,no turienes ar taas 6min,jo Valencia pie katras iespeejas vilka laiku un meegjinaaja atguut elpu,ja par aizmuguri,tad tur pat peec atkaartojumiem nevar saprast kursh iisti iebakstiija,kur nu veel liinijniekam sekundes simdaljaa preciizi noteikt

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:32, pirms 9 gadiem
P.S.Adriano pagarinaajis liigumu uz vienu sezonu

  +1 [+] [-]

, 2015-08-26 00:34, pirms 9 gadiem
djimanti rakstīja: Riitdien Bayer-Lazio(0-1) vareetu buut labs machs, taapat CSKA-Sporting(1-2
nekas nav skaidrs...
ō jā, Bayer - Lazio būs jāskatās, pirmo maču neredzēju, noskatījos highlightus un sapratu, ka palaidu garām baigi labu spēli.

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:38, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: tu vispaar paskatiijies uz Valencia speeleetaajiem speeles beigaas,vinji tak knapi vilka kaajas,Monaco bija daudz daudz vairaak speeka,no turienes ar taas 6min,jo Valencia pie katras iespeejas vilka laiku un meegjinaaja atguut elpu,ja par aizmuguri,tad tur pat peec atkaartojumiem nevar saprast kursh iisti iebakstiija,kur nu veel liinijniekam sekundes simdaljaa preciizi noteikt
Jā , skatījos, izvēlējos tieši šo spēli. Redzi, par to, ka knapi velk kājas,papildus laiku nedod. Pauzes ta praktiski nekādas nebija !!

  -1 [+] [-]

, 2015-08-26 00:44, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: man prieks ka vinjsh speelee un tomeer speej dot rezultaatu,peec gada City tomeer bija pazaudeejis sevi un atgaadinaaja tik eenu no taa,kas bija Seviljaa,ceru ka spees atguuties,taapat kaa Soldado paarceljoties no Spurs uz Villareal
Atgūties no kā? No tizluma? Soldado jau neko vairāk par skriešanu un penāļu sišanu Tot arī neparādīja! Beigās Keins nolika viņu dziļā rezervē. Negredo jau esmu aizmirsis kā izskatās! Cik atceros kaut kas līdzīgs Rudnev, kuram bumba jāuzliek uz kājas! Bet ej nu zin, skaties abi drīz būs izlasē atpakaļ un bombardēs vairāk par visiem citiem kopā!

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:45, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: Jā , skatījos, izvēlējos tieši šo spēli. Redzi, par to, ka knapi velk kājas,papildus laiku nedod. Pauzes ta praktiski nekādas nebija !!
nu tu jau piesienies taa kaa Suares te
https://youtu.be/Z8Ryc4yOcio
viss labs,kas labi beidzas,prieks ka betmeni tika taalaak,tik ceru,ka vinjiem izdosies aizlaapiit Otamendi atstaato robu

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:47, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Atgūties no kā? No tizluma? Soldado jau neko vairāk par skriešanu un penāļu sišanu Tot arī neparādīja! Beigās Keins nolika viņu dziļā rezervē. Negredo jau esmu aizmirsis kā izskatās! Cik atceros kaut kas līdzīgs Rudnev, kuram bumba jāuzliek uz kājas! Bet ej nu zin, skaties abi drīz būs izlasē atpakaļ un bombardēs vairāk par visiem citiem kopā!
to ar noveelu,peec Villjas aizieshanas un Torresa norieta,Spaanijas izlasei tieshi vajadziigs kaads ekstra klases uzbruceejs,ar pussargiem vairs neiet cauri

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:49, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: nu tu jau piesienies taa kaa Suares te
https://youtu.be/Z8Ryc4yOcio
viss labs,kas labi beidzas,prieks ka betmeni tika taalaak,tik ceru,ka vinjiem izdosies aizlaapiit Otamendi atstaato robu
līdz Suaresam man tālu , es jau arī biju par Valensija, bet tas jau man neliedz šos kritizēt

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:53, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: līdz Suaresam man tālu , es jau arī biju par Valensija, bet tas jau man neliedz šos kritizēt
nav jau par ko kritizeet,dabuuja trakaako pretinieku pretii,plus veel visi spaanju klubi tagad ir taalu no labaakaas kondiicijas,pat Simeones dzeki pirmajaa speelee bija meeles izkaarushi,labi ka tagad vesela nedeelja starp speeleem

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:55, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: to ar noveelu,peec Villjas aizieshanas un Torresa norieta,Spaanijas izlasei tieshi vajadziigs kaads ekstra klases uzbruceejs,ar pussargiem vairs neiet cauri
Brazīlis vairs neder? Tik vien bija, kā piekakājāt pasi vai? Jo no iepriekšējiem abiem gaidīt bombardēšanu vairs? Būs labi, ja izlasē vēl tiks! Vienkārši tev apniks rakstīt Santai, vai skatīt debesīs krītošas zvaigznes un lūgties viņu golus!

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:57, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: nav jau par ko kritizeet,dabuuja trakaako pretinieku pretii,plus veel visi spaanju klubi tagad ir taalu no labaakaas kondiicijas,pat Simeones dzeki pirmajaa speelee bija meeles izkaarushi,labi ka tagad vesela nedeelja starp speeleem
nu bet tur taču tev jāpiekīt, ka šie burtiski pārstāja spēlēt. Cik reizes tā Barsa nav iegrābusies ? OK, spēki jātaupa, īpaši ja to nav, bet...... varēja arī zaudēt

     [+] [-]

, 2015-08-26 00:59, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Brazīlis vairs neder? Tik vien bija, kā piekakājāt pasi vai? Jo no iepriekšējiem abiem gaidīt bombardēšanu vairs? Būs labi, ja izlasē vēl tiks! Vienkārši tev apniks rakstīt Santai, vai skatīt debesīs krītošas zvaigznes un lūgties viņu golus!
tev cik gadi ka santaklausam tici,es balstos uz sniegumu laukumaa,Kosta veel joprojaam paliek nr1 uzbrukumaa,bet ar pashreizeejo formu jebkuram ir iespeejas paarnjemt vinja funkcijas,tas pats Paco Alcasers no Valencia shobriid izskataas tuvaak pamatsastaavam kaa Diego

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:02, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Brazīlis vairs neder? Tik vien bija, kā piekakājāt pasi vai? Jo no iepriekšējiem abiem gaidīt bombardēšanu vairs? Būs labi, ja izlasē vēl tiks! Vienkārši tev apniks rakstīt Santai, vai skatīt debesīs krītošas zvaigznes un lūgties viņu golus!
rūgtums par Celtic ?
ieņem kaut ko sirdsmieram

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:03, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: nu bet tur taču tev jāpiekīt, ka šie burtiski pārstāja spēlēt. Cik reizes tā Barsa nav iegrābusies ? OK, spēki jātaupa, īpaši ja to nav, bet...... varēja arī zaudēt
nav fiziskaas kondiicijas,kas peedeejaa laikaa ir bieza paraadiiba,jo lielaakaa dalja top klubu vasaras laikaa nevis gatavojas,bet pelna naudu sazin kur ASV,Austraalijaa utt,peec kaa komandas sezonas saakumaa izpompeetas

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:06, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: tev cik gadi ka santaklausam tici,es balstos uz sniegumu laukumaa,Kosta veel joprojaam paliek nr1 uzbrukumaa,bet ar pashreizeejo formu jebkuram ir iespeejas paarnjemt vinja funkcijas,tas pats Paco Alcasers no Valencia shobriid izskataas tuvaak pamatsastaavam kaa Diego
Tev jau Santam būs jāraksta, lai aizsūta bučus Negredo un Soldado priekš golu biruma!
Bet var jau būt! Nav ne jausmas! Es Spānijas līgu tik pat kā neskatos, izņemot atsevišķas spēles dēļ kāda spēlētāja kurš man interesē!
Bet salīdzinot iepriekš nosauktos trīs uzbrucējus, tad ceru ka Košta iegrābsies ar Spāņu pasi ( laikam maz ticams, vienīgi ja viņš patstāvīgi ar galvu strīdēsies, tad varētu arī pazust ) Soldado un Negredo vairs nesaista! Par viņiem vadījos pēc pavadītā snieguma EPL, nu jau vairs neinteresē kas un kā!

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:06, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: nav fiziskaas kondiicijas,kas peedeejaa laikaa ir bieza paraadiiba,jo lielaakaa dalja top klubu vasaras laikaa nevis gatavojas,bet pelna naudu sazin kur ASV,Austraalijaa utt,peec kaa komandas sezonas saakumaa izpompeetas
Nil, par to jau neviens nestrīdas. Tev taisnība ! Bet pēc 3:1 mājās un 1:0 izbraukumā varēja arī pakāst. Protams , labi ka viss labi beidzās.

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:07, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: rūgtums par Celtic ?
ieņem kaut ko sirdsmieram
Neliels varbūt arī ir! Bet Kāds sakars Celtic ar Negredo, Soldado, Koštu un NilsK?

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:08, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Neliels varbūt arī ir! Bet Kāds sakars Celtic ar Negredo, Soldado, Koštu un NilsK?
pārāk agresīvs tonis tev

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:10, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: Nil, par to jau neviens nestrīdas. Tev taisnība ! Bet pēc 3:1 mājās un 1:0 izbraukumā varēja arī pakāst. Protams , labi ka viss labi beidzās.
tas ir Monaco un pretii Valenciju,es buutu ljoti paarsteigts ja Valencia izbraukumaa vinneetu mieriigi,pat biju paarliecinaats par Monaco uzvaru,bet taadu,kas garantees Valencia izzeju uz grupu turniiru

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:10, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: pārāk agresīvs tonis tev
Nomierinies! Ja tev nav par ko piekasīties, tad vienkārši ej čučēt un nebāzies virsū, kā sadzērusies skuķe!

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:12, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: tas ir Monaco un pretii Valenciju,es buutu ljoti paarsteigts ja Valencia izbraukumaa vinneetu mieriigi,pat biju paarliecinaats par Monaco uzvaru,bet taadu,kas garantees Valencia izzeju uz grupu turniiru
nu, Monaco nav tas Monaco ar Trezigē un Anrī Un izskatījās šie sākumā pabriesmīgi.

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:13, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Nomierinies! Ja tev nav par ko piekasīties, tad vienkārši ej čučēt un nebāzies virsū, kā sadzērusies skuķe!
Tu īsti neesi manā gaumē, bet.. bada laikā velns pat mušas ēd

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:15, pirms 9 gadiem
KDubriks rakstīja: Tev jau Santam būs jāraksta, lai aizsūta bučus Negredo un Soldado priekš golu biruma!
Bet var jau būt! Nav ne jausmas! Es Spānijas līgu tik pat kā neskatos, izņemot atsevišķas spēles dēļ kāda spēlētāja kurš man interesē!
Bet salīdzinot iepriekš nosauktos trīs uzbrucējus, tad ceru ka Košta iegrābsies ar Spāņu pasi ( laikam maz ticams, vienīgi ja viņš patstāvīgi ar galvu strīdēsies, tad varētu arī pazust ) Soldado un Negredo vairs nesaista! Par viņiem vadījos pēc pavadītā snieguma EPL, nu jau vairs neinteresē kas un kā!
es tak Barcas fans,man reaali vienalga cik un kur sasitiis Negredo vai Soldado,bet jebkuram speeleetaajam noveelu veiksmi,liidz nesatiekas ar manis atbalstiito komandu,taa kaa vari par mani nesatraukties,tas ka spaanis veel nenoziimee ka es katru riitu kompii par vinju paarbaudu info

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:16, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: bet tas dzeks no Monaco ar 9nr,Martials,ja nemaldos,dzekam iekshaa liels potenciaals,ja taa turpinaas,peec gada vai diviem,peec vinja superklubi rindaa staavees
Pamaniju jau agraak vinju! Ljoti labs, naakamgad vinsh tur nebuus vairs

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:18, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: nu, Monaco nav tas Monaco ar Trezigē un Anrī Un izskatījās šie sākumā pabriesmīgi.
ierunaajies,Valencia ar nav taa pati Valencia kas ar Mendietu,Kili Gonsalesu, Kanisaresu,Ajalu un Aimaaru ierindaa

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:20, pirms 9 gadiem
angelos33 rakstīja: Pamaniju jau agraak vinju! Ljoti labs, naakamgad vinsh tur nebuus vairs
buus iemesls kaapeec iesleegt setanta sport(taa kaa neraada La Ligu,tad liidz NHL sezonas saakumam boikots)

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:20, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: ierunaajies,Valencia ar nav taa pati Valencia kas ar Mendietu,Kili Gonsalesu, Kanisaresu,Ajalu un Aimaaru ierindaa
Un Klaudio Lopess..
Ai, nostalģija,

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:22, pirms 9 gadiem
kaads var pastaastiit ko siikaak par Jermolenko no Dinamo Kiev?

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:22, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: ierunaajies,Valencia ar nav taa pati Valencia kas ar Mendietu,Kili Gonsalesu, Kanisaresu,Ajalu un Aimaaru ierindaa
labi, par to nav vērts strīdēties. Es Monaco neuzskatu par īpaši labu komandu. Bet kā saka - gaumes jautājums labi, sovakar viss !

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:23, pirms 9 gadiem
march_2k rakstīja: Un Klaudio Lopess..
Ai, nostalģija,
viens no pirmajiem finaaliem ko atceros

     [+] [-]

, 2015-08-26 01:24, pirms 9 gadiem
filguds rakstīja: labi, par to nav vērts strīdēties. Es Monaco neuzskatu par īpaši labu komandu. Bet kā saka - gaumes jautājums labi, sovakar viss !
Monaco jebkuru no shodienas uzvareetaajiem saliktu vienos vaartos,ja nu vieniigi Shahtar vareetu paciiniities

  +1 [+] [-]

, 2015-08-26 06:43, pirms 9 gadiem
Īpašs prieks par Malmi.Kā nekā pazīstama komanda.

  +1 [+] [-]

, 2015-08-26 08:56, pirms 9 gadiem
Prieks par Valensiju. Celtic butiibaa otro gadu peec kaartas aptirshas.

     [+] [-]

, 2015-08-26 09:22, pirms 9 gadiem
Celtic - tiem gan ir talants pa.irst labākās iespējas
Palestīnas kaimiņiem ar noplauka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-08-26 10:32, pirms 9 gadiem
Malmo tikšana grupu turnīrā īpaši nepārsteidz, kā nekā ļoti zināms futbola klubs. Un vērojot viņu sniegumu, viņi arī grupu turnīrā nervus kādiem pabojās. Kāds vēl bija iedomājies salīdzināt Latvijas un Zviedrijas futbola līmeņus. Tas ir smieklīgi lai neteiktu vēl vairāk, tas arī liecina par krietnas daļas sc komentētāju kompetences līmeni

     [+] [-]

, 2015-08-26 11:55, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: Monaco jebkuru no shodienas uzvareetaajiem saliktu vienos vaartos,ja nu vieniigi Shahtar vareetu paciiniities
vai tad Malmo , Maccabi , Dinamo ir kvalitātes mēraukla ?

     [+] [-]

, 2015-08-26 12:26, pirms 9 gadiem
NilsK rakstīja: ierunaajies,Valencia ar nav taa pati Valencia kas ar Mendietu,Kili Gonsalesu, Kanisaresu,Ajalu un Aimaaru ierindaa
atvaino, bet tevis nosauktie futbolisti ir citā svara kategorijā nekā Trezigē un Anrī Protams, kvēli Valencia fani protestēs, bet tas nemaina lietas būtību.Tie visi ir ļoti labi futbolisti, bet... tādu ir desmitiem. Katrs fans tev noliks tādus pašus 5 pretī no savām mīļākajām komandām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-26 12:45, pirms 9 gadiem
Ek, ja vēl "Rapid" spēles beigās nebūtu nomāzējuši no divām 100% iespējām, tad arī Doņeckas "Šahtar" būtu ārpus Čempionu līgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-08-26 12:56, pirms 9 gadiem
Prieks, ka Celtic un Basel netika grupu turnīrā.
Jau pirms gada Celtic tur nebija jāatrodas..
Ferdinandam pohas nav pēc aliņu šķērdēšanas ar rūgtuma piekarša, ko?

Un Malme ir naturāla mājas komanda. Jau iepriekšējā sezonā viņi prata mājās izvilkt uzvaru 2 spēļu summa, izgāžot izbraukuma spēli! Raksturs!

     [+] [-]

, 2015-08-26 13:14, pirms 9 gadiem
Januks rakstīja: Prieks, ka Celtic un Basel netika grupu turnīrā.
Jau pirms gada Celtic tur nebija jāatrodas..
Ferdinandam pohas nav pēc aliņu šķērdēšanas ar rūgtuma piekarša, ko?

Un Malme ir naturāla mājas komanda. Jau iepriekšējā sezonā viņi prata mājās izvilkt uzvaru 2 spēļu summa, izgāžot izbraukuma spēli! Raksturs!
Es tev pēc kaut kāda dzērāja izskatos ko?

     [+] [-]

, 2015-08-26 17:24, pirms 9 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Es tev pēc kaut kāda dzērāja izskatos ko?
Nu pēc cilvēka, kas prot skaidri domāt un izteikties, tu gan man neizskaties. Pietam, ja jau esi pametis LV teritoriju, un noprotu, ka krīzes laikā, tad jau esi tāds pats neveksminieks palicis, kāds biji pirms krīzes! (finger)

     [+] [-]

, 2015-08-26 17:35, pirms 9 gadiem
Januks rakstīja: Nu pēc cilvēka, kas prot skaidri domāt un izteikties, tu gan man neizskaties. Pietam, ja jau esi pametis LV teritoriju, un noprotu, ka krīzes laikā, tad jau esi tāds pats neveksminieks palicis, kāds biji pirms krīzes! (finger)
Tu pats pie skaidra prāta esi, ka šīs muļķības gvelz?!!!