Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Ronaldu un strīdīgs noraidījums palīdz "Real" pieveikt "Juventus"

Rolands Eliņš

Ronaldu un strīdīgs noraidījums palīdz "Real" pieveikt "Juventus"
Krištianu Ronaldu izpilda 11 metru soda sitienu
Foto:AP/Scanpix

UEFA Čempionu līgas grupu turnīra trešajā kārtā savu trešo uzvaru izcīnījusi Madrides „Real”, kura ar 2:1 pieveica gandrīz visu otro puslaiku mazākumā spēlējošo Turīnas „Juventus”. Divi vārti Krištianu Ronaldu kontā, kurš ar savu rezultativitāti atkārtojis Filipo Indzagi rekordu.

Jau pašā spēles sākumā Krištianu Ronaldu turpināja to, ko bija iesācis iepriekšējās ČL spēlēs, proti, gūt vārtus. Pēc Anhela di Marijas perfekti aprēķinātas iespēles soda laukumā Ronaldu aukstasinīgi noguldīja Džanluidži Bufonu un mača 5. minūtē panāca 1:0.

Turpinājums gan „Real” neizvērtās tik iespaidīgs, jo iniciatīva nosvērās viesu pusē, turklāt 22. minūtē apbrīnojami pasīvi nospēlēja „Real” aizsargi. Vispirms nepiesegts no pāris metriem uzsita Martins Kacaress, bet pie atlēkušās bumbas neviens nepatraucēja pirmajam būt Fernandu Lorentem, kurš rezultātu izlīdzināja.

29. minūtē par Serhio Ramosa nogāšanu soda laukumā uz „Juventus” vārtiem tika piespriesta pendele, un atkal precīzs bija Ronaldu. Viņam šie bija jau septītie vārti pirmajās trīs ČL grupu turnīra spēlēs, kas ir atkārtots Filipa Indzagi (2002./03. g. sezonā) rekords. Lai arī puslaiku ar vadību noslēdza „Real”, pārsvars bumbas kontrolē un sitienos piederēja Turīnas klubam.

Otrā puslaika sākumā notikumu epicentrā nokļuva mača tiesnesis, kurš izšķīrās par sarkanās kartītes parādīšanu viesu aizsargam Džordžio Kjelīni. Kjelīni skrējienā ar roku trāpīja seju Ronaldu, un, tiesnešaprāt, šāds noteikumu pārkāpums bija sodāms ar visaugstāko soda mēru, kas lika „Juventus” palikt mazākumā visu otro puslaiku.

Antonio Konte veica pārkārtojumus sastāvā, sūtot laukumā vēl vienu aizsargu (Bonuči), un nu jau vairāk uzbruka „Real”. 60. minūtē atkal lielisku iespēju partnerim izkārtoja di Marija, taču Karīms Benzemā gandrīz perfekto uzbrukumu noslēdza ar sitienu garām vārtiem no metra attāluma. „Juventus” centās vēl atspēlēties, taču „Real” spēles beigās vairāk pieturēja bumbu un nosargāja uzvaru, kas praktiski jau šobrīd nodrošina komandas vietu astotdaļfinālā. Tikmēr "Juventus" B grupā savu pirmo uzvaru vēl nav izcīnījusi.

"Galatasaray"-"Kobenhavn"

Otrajā B grupas spēlē turku „Galatasaray” neatstāja nekādas cerības viesiem no Dānijas. Jau pirmajā puslaikā Felipe Melu, Veslijs Sneijders un Didjē Drogbā panāca 3:0 mājinieku labā, un divas rezultatīvas piespēles bija izdarījis Emanuels Ebu, kamēr „Kobenhavn” pretinieku vārtsargi gandrīz nemaz nebija patraucējuši.

Otrajā puslaikā dāņu kluba futbolisti sāka rādīt jau nedaudz pārliecinošāku sniegumu, taču savus pirmos vārtus guva pārāk vēlu - tikai 88. minūtē, un turku līdzjutējiem ne mirkli neradās šaubas par savas komandas pārākumu. Piedzīvotais zaudējums ar 1:3 "Kobenhavn" gan neizdzēš cerības iekļūt ceturtdaļfinālā, jo "Juventus" ir tikai punktu vairāk, bet "Galatasaray" ar četriem punktiem šobrīd ieņem otro vietu grupā.

UEFA Čempionu līga, trešā kārta

KomandasRezultātsVārtu guvēji
Real-Juventus2:1 (2:1)Ronaldu 5` 29`(11m) – Lorente 22`
Galatasaray-Kobenhavn3:1 (3:0)Melu 10` Sneijders 38` Drogbā 45+1` - Klaudemirs 88`

B grupa

V.KomandaSUNZVAP
1.Real330012:29
2.Galatasaray31116:94
3.Juventus30214:52
4.Kobenhavn30122:81
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-10-23 23:39, pirms 11 gadiem
Cerēju, ka Kristīne pa šiem gadiem kopš MU laikiem ir iemācījusies tik traki vairs netēlot. Vēl joprojām princese uz zirņa. Sa*i*a visu spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: saiskis

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:41, pirms 11 gadiem
Skatījos RM vs JUV un uz PC gāja Benfica vs Olimpiakos... Lietus Portugāļiem smagi iegāza... bija tādi momenti... arī 1vs1 izgāja , bet bumba apstājās...

Ā jā.. par RM sarkano kartiņu.. blefs... smiekli arī sanāca par Juventusa lidojumu kur viņšcerēja ,ka Reala spēlētājs saņems sarkano ;D (Kgan neviens blakus nebija)

  +7 [+] [-]

, 2013-10-23 23:42, pirms 11 gadiem
Tiesnesis sačakarēja manu futbola vakaru

  +4 [+] [-]

, 2013-10-23 23:42, pirms 11 gadiem
Viela pārdomām
https://twitter.com/ArsenaleyQ8/sta...

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:42, pirms 11 gadiem
tūlit atnāks Hose un visu izstāstīs kā bija , bet man vienalga, Madridei uzvara , nekā nezinu. Hala Madrid
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-10-23 23:43, pirms 11 gadiem
pat par spīti uzvarai,Ančeloti uz spēles beigām izskatījās nikns kā pūķis,varu saderēt,ka ne tādu sniegumu un spēlēšanos ar uguni līdz spēles beigām viņš gaidīja no saviem spēlētājiem

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:43, pirms 11 gadiem
Otrajā puslaikā spēli kontrolēja Real, nez kā būtu, ja neiedotu sarkano

  -2 [+] [-]

, 2013-10-23 23:43, pirms 11 gadiem
sarkanā jau nu noteikti nebija, bet domāju, ka viņš nesimulēja. Iedomājaties, ja tev iebrauktu acī ar pirkstu, vai varbūt pat ieskrāpētu.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-23 23:43, pirms 11 gadiem
sezona tikai saakusies, bet RM faniem jau paaris gadus uz priekshu aizveertas mutes par tiesneshiem

P.S. par kristiini - piekriitu Valteram. kaut gan Valters ar taads pats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-10-23 23:43, pirms 11 gadiem
Ramosa gadijuma pendele tika pieshirta pareizi,CR gadijuma parkapums bija,bet ne kartinas verta!

  +3 [+] [-]

, 2013-10-23 23:43, pirms 11 gadiem
Kas tur par strīdīgu noraidījumu,ja svilpa sodu tad sarkanā,jo tas tad sanāca pēdējās cerības sods,ne par to sitienu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-10-23 23:44, pirms 11 gadiem
Cik ļoti man patika spēle, līdz mirklim, kad iedeva sarkano tur, kur bija jādod dzeltenā. Kāpēc? Tāpēc, ka šī sarkanā būs kā kārtējais iemesls kādiem Juves faniem, lai norakstītu zaudējumu uz tā.

Protams sarkanā kartiņa tur nebija, pat ne tuvu. Un tur nav vainīgs CR vai kāds cits futbolists, jo pa lielam jebkurš tur būtu kritis un saķēris seju. Arī Messi. Vainīgi bija tiesneši. It sevišķi līnijnieki, jo viņiem viss bija skaidri redzams ....

Kautgan teikt, ka Juve sarkano nebija pelnījuši ar nevar, jo Vidala spēriens pa Marcelo kājām un otra dzeltenā, nebūtu pat diskusiju vērta.

Pelnīta uzvara un RM panākums.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-23 23:45, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: a ko vins izdarija? nokrita? pie taada atruma,ari mazs kontakts var veicinat krishanu,a kartinas vins nedala! CR nav par ko parmest,ja nu vienigi par to.ka vins spele parak labi ! Tiesnesis noraka speeli,lai gan domaju Vidals tik un taa buutu vel otru dzelteno pakeris
kaut kaa juus peedeejaa laikaa lidojat no katra veeja puutiena... vispirms pepe, tad skaistu deju izpilda beils, bet tagad peec klichko sitiena briinumainaa kaartaa izdziivo kristiine... kas veel paaris reizhu uztaisiija daivingu. beediigi jums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:45, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Barsa vakar nebij labaka,lai gan "domineja"
es jau neko nesaku,abi klubi pirms Clasico izskatās ne īpaši labi

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:45, pirms 11 gadiem
Vidals baigi nofeiloja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:46, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: es jau neko nesaku,abi klubi pirms Clasico izskatās ne īpaši labi
Ka tik nenospēlē neizšķirti un Atletico vēl neaizlien priekšā
#justsayin
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:47, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: a ko vins izdarija? nokrita? pie taada atruma,ari mazs kontakts var veicinat krishanu,a kartinas vins nedala! CR nav par ko parmest,ja nu vienigi par to.ka vins spele parak labi ! Tiesnesis noraka speeli,lai gan domaju Vidals tik un taa buutu vel otru dzelteno pakeris
Bet jāpiekrīt ir, ka vārtījās pa zemi it kā puse sejas būtu iznesta ārā.

  +2 [+] [-]

, 2013-10-23 23:47, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: kaadas pretenzijas pret CR,vel pameklet taadu speletaju,heiteri var heitot,bet CR jau 15 goli 12 speles sosezon,un 216 goli 211 speles
un kāds vēl teica,ka Barca ir atkarīga tikai no Messi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:47, pirms 11 gadiem
Nereāli ierēcu par to epizodi, kur, laikam Vidals, iesita kāju zemē un uzlidoja gaisā, tāds bloopers

  +2 [+] [-]

, 2013-10-23 23:47, pirms 11 gadiem
Neizprotu futbolistu loģiku kad ar bumbu ievelk pa galvu tad nekrīt bet kā ar roku vai nedaudz pa kājām uzsit tad tur cirki sākas

  +4 [+] [-]

, 2013-10-23 23:47, pirms 11 gadiem
Cr7 sejas izteiksme bija tada, it ka kads ar buci seja butu ielicis.
Lidz sarkanajai kartitei spele bija ljoti skatama!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:47, pirms 11 gadiem
Kjelīni varbūt nebija pelnijis sarkano, lai gan kā man 1 tiesnesis skaidroja, ja ir epizode, kur var aizskriet 1 vs 1 tad soda gadijumā tā automātiski būs sarkanā kartiņa. Vairāk gan likās, ka Vidals vilka uz noraidijumu, jau tad kad pret Marsello diezgan rupji nospēlēja, esot jau ar 1 brīdinājumu. Patīkami, ka Real uzvarēja, bet 2 puslaikā gribējās redzēt labāku futbolu. Beils vispār neredzams.

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:47, pirms 11 gadiem
Beilu, viņam sildoties, redzēju vairāk, nekā spēles laikā Vēl aizvien neizprotu šo pirkumu.

Bet prieks bija skatīties uz diviem labākajiem vārtsargiem pasaulē. Hala Madrid!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:47, pirms 11 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams sarkanā kartiņa tur nebija, pat ne tuvu. Un tur nav vainīgs CR vai kāds cits futbolists, jo pa lielam jebkurš tur būtu kritis un saķēris seju. Arī Messi.
nefantazee - Alba, jaa, Buskets, jaa, Sanchess - jaa, bet Messi nekad shitaa nav ripinaajies.
turklaat taa nebija vieniigaa epizode, kad miss portugaale centaas ienjemt tik iekaaroto horizontaalo staavokli.

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:48, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Ikers tāds nedrošs
Pamato,pie kadas situacijas vinsh bija nedrosh?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:48, pirms 11 gadiem
Instagram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:49, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: es jau neko nesaku,abi klubi pirms Clasico izskatās ne īpaši labi
Un tas mani priece visvairak,jo tagad mes esam nezina ka bus!

  -3 [+] [-]

, 2013-10-23 23:49, pirms 11 gadiem
Esmu lepns par savējiem; cīnījās kā lauvas. Ronaldu? - Pazaudēja pēdējās cieņas paliekas pret sevi manās acīs. Bez komentāriem.

Diez Real fani ir lepni par savējo sniegumu? - Stipri šaubos.
Ar labu nakti!

  +3 [+] [-]

, 2013-10-23 23:49, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: vai tad CR skreeja un prasija kartinu? kaads daivings kad tev ar plaukstu ieliek acis pie aatruma 30km/h,kritis pat taads klauns kaa tu
Roka priekšā pretinieka plecam/krūtīm, ja abi skrien blakus, ir ikdienišķa parādība jebkurā līmenī, tas pat nav fauls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:49, pirms 11 gadiem
Tiesnesis izčakarēja visu futbola vakaru!! Cik baudāms bija pirmais, tik nebaudāms bija otrais puslaiks!! Ceru, ka Ančeloti kārtīgi iedos iekšās!! Ā, jā un, kā Benzemā neiesita savu momentu??? Morata uz doto brīdi izskatās daudz labāks!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-10-23 23:50, pirms 11 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Bet jāpiekrīt ir, ka vārtījās pa zemi it kā puse sejas būtu iznesta ārā.
ja puse sejas būtu iznesta,viņš vairs nekustētos,tu tak nezini pa kurieni īsti trāpija,uzskriesi ar kāju krēslam virsū,ar pirmajā brīdī lēkāsi it kā tev tā salauzta būtu,bet pēc pāris sekundēm jau skraidīsi vesels apkārt

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:50, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: nefantazee - Alba, jaa, Buskets, jaa, Sanchess - jaa, bet Messi nekad shitaa nav ripinaajies.
turklaat taa nebija vieniigaa epizode, kad miss portugaale centaas ienjemt tik iekaaroto horizontaalo staavokli.
Nē, es ne par vārtīšanos. Par to, ka nokrita. Tur krituši būtu da jebkurš. Tas, ka viņš tur ripinājās, tad jā, ka Messi tā nedarītu. Bet pa lielam, tas nemainītu iznākumu šim tiesnesim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-10-23 23:51, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Esmu lepns par savējiem; cīnījās kā lauvas. Ronaldu? - Pazaudēja pēdējās cieņas paliekas pret sevi manās acīs. Bez komentāriem.

Diez Real fani ir lepni par savējo sniegumu? - Stipri šaubos.
Ar labu nakti!
Ko nu liekuļo, tev nekādas cieņas pret viņu nav bijis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:51, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: vai tad CR skreeja un prasija kartinu? kaads daivings kad tev ar plaukstu ieliek acis pie aatruma 30km/h,kritis pat taads klauns kaa tu
ko vinsh tur ripoja un lociijaas? sanaaca gandriiz vai Buskets-2

  +1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:51, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: nesaprotu.ko heiteri dara seit,naher Jus vispar Real speles skataties,ja visi ir simulanti,aktieri,un CR nekas nav? Skataties labak virsliigu,ja nepatik,3 punkti ari Afrika ir 3 punkti
Es personīgi neheitoju, bet izsaku domas par epizodi, man šīs spēles rezultāts kopumā vienaldzīgs
Bet tiesnesis sabojāja intrigu

  +3 [+] [-]

, 2013-10-23 23:52, pirms 11 gadiem
poh šodienas varonis ir Ibra , pokers un kādi goli vēl

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:52, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kuri gan citi, kā barsas fani te salīduši kā siseņu bars un nu tik jūsmo un salīdzina RM daiveru paraugdemonstrējumus.
Paskataties uz savējām balerīnām puikiņi.
par muuseejaam viss aptuveni skaidrs, bet mums jau daudzus gadus paarmet, ka esam taadi vieniigie un iipashie, un kaut kur galvaspilseetaa iisti vechi speelee. jaa, kaa tad

  +3 [+] [-]

, 2013-10-23 23:52, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: futbils ir miris
mums toto
viņiem sumulēšana
Īstais futobols ir tas ,kurš tiek spēlēts pagalmā. Kad tu vari ar elkoni ievilkt pa seju, nokrist un uzreiz skriet pēc bumbas, utt. Šitais nav futbols, futbols sen kā ir miris.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:53, pirms 11 gadiem
Man ļoti patika 1. puslaiks, reāli laba spēle, bet pēc sarkanās neko jēdzīgu juve vairs neizveidoja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:54, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: par muuseejaam viss aptuveni skaidrs, bet mums jau daudzus gadus paarmet, ka esam taadi vieniigie un iipashie, un kaut kur galvaspilseetaa iisti vechi speelee. jaa, kaa tad
mums tāds ir palicis tikai viens Alba,Buskets pēdējā laikā ir krietni labojies šādā ziņā

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:54, pirms 11 gadiem
labi, nav ko kaisiit bruuces simulantu un aktieru komandas liidzjuteejiem... pirms clasico gan nav skaidrs, kuri ir labaakaa formaa un buus favoriiti. ceru, ka papa karlo nepievils un uzbrukumaa izlaidiis kakji, 100 miljonus, bet kaa balsta pussargu - mazo, tizo basku, kas nespeej atdot piespeeli 5 metrus.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:54, pirms 11 gadiem
jūs galvenais nesekojat Valtera twiitiem , jo tas no futbola saprot tikpat daudz cik no astrofizikas , neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:55, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: a jeega vainot CR? nejau vins kartinu prasija,bet tiesnesis iedeva,CR pat pie tiesnesa nepiegaja
Es nevainoju, bet kā tad tur sanāk - CR jau bija tas, kurš nolikās gar zemi un ķēra pie sejas
Tiesnesis vājš, pārāk respektēja i Real, i CR

  -3 [+] [-]

, 2013-10-23 23:56, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: mums tāds ir palicis tikai viens Alba,Buskets pēdējā laikā ir krietni labojies šādā ziņā
un neskaidrs, ko jampampinji piesauc Neimaaru shajaa sakaraa. vinjam ir lielaakas olas par visaam kristiineem, beilaam un pepeem. sit, dauza, gruusta, provocee vinju, bet vinsh tik celjas un uz priekshu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:57, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Es nevainoju, bet kā tad tur sanāk - CR jau bija tas, kurš nolikās gar zemi un ķēra pie sejas
Tiesnesis vājš, pārāk respektēja i Real, i CR
nav jau brīnums,viņam tak tā bija tikai 6 vai 7 spēle vispār iekš CL un uzreiz starp tādām komandām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:57, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Es nevainoju, bet kā tad tur sanāk - CR jau bija tas, kurš nolikās gar zemi un ķēra pie sejas
Tiesnesis vājš, pārāk respektēja i Real, i CR
Tiesneši, tracina, ka šādi sabojā spēli. Man piemēram ļoti patiktos, ja RM vinētu Juvi, bez šīs sarkanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:58, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: kaut kaa juus peedeejaa laikaa lidojat no katra veeja puutiena... vispirms pepe, tad skaistu deju izpilda beils, bet tagad peec klichko sitiena briinumainaa kaartaa izdziivo kristiine... kas veel paaris reizhu uztaisiija daivingu. beediigi jums
ai nu bejdz muldet, tavejie nav labaki... visi tak spanija ta spele, ja nepatik ta izvelies kadu no PL un sac fanot par viniem un LFP vairs neskaties...

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:58, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: konfederacijas kausa no itaalu speletaja atleca taa itka buutu uzkaapis uz miinas
konederaaciju kausaa, ja nezinaaji, vinsh veel nebija no FCB delegjeets. arii sezonas saakumaa vinsh tur panjeemaas, bet tagad ir manaami progreseejis shajaa jomaa. MANAAMI re ko noziimee uzbrukumaa speeleet blakus iistam vecim - Messi.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-23 23:59, pirms 11 gadiem
eu kurš zin cik "zilīšu" ir Bayern komandā?

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:59, pirms 11 gadiem
Aknas čupā rakstīja: jūs galvenais nesekojat Valtera twiitiem , jo tas no futbola saprot tikpat daudz cik no astrofizikas , neko
Ģenerālis ‏@ValdisValters 1h
Varētu Zlatans vismaz pokeru uztaisīt.

neko nesaprot?

     [+] [-]

, 2013-10-23 23:59, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nav jau brīnums,viņam tak tā bija tikai 6 vai 7 spēle vispār iekš CL un uzreiz starp tādām komandām
Grēfe arī nebija tas, kurš iedeva Kīslingam ghost goal Bundē? Pēc tā vien jau varēja ČL no trases noņemt... kgan ČL formāli ar Bundi saistības nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:00, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Ģenerālis ‏@ValdisValters 1h
Varētu Zlatans vismaz pokeru uztaisīt.

neko nesaprot?
to viņam kaimiņiene priekšā pateica?

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:00, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: labi, nav ko kaisiit bruuces simulantu un aktieru komandas liidzjuteejiem... pirms clasico gan nav skaidrs, kuri ir labaakaa formaa un buus favoriiti. ceru, ka papa karlo nepievils un uzbrukumaa izlaidiis kakji, 100 miljonus, bet kaa balsta pussargu - mazo, tizo basku, kas nespeej atdot piespeeli 5 metrus.
man jau vairāk izskatās,ka Ančeloti gaida Kapello liktenis pirms šīs sezonas.Isco vispār,pēc varenā starta,nu jau kļuvis par rezervistu, pagaidām Real spēle balstās uz Di Marijas un Ronaldo pleciem,ja vienu izslēdz,Real vairs nav tik bīstams

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:00, pirms 11 gadiem
mkd rakstīja: ai nu bejdz muldet, tavejie nav labaki... visi tak spanija ta spele, ja nepatik ta izvelies kadu no PL un sac fanot par viniem un LFP vairs neskaties...
klau, ko tu lien muusu RM-FCB fanu dzejas vakaros? kaada tev dalja, par ko mees fanojam un striidamies? un kas ir PL? Krievijas premjerliiga?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:01, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: man jau vairāk izskatās,ka Ančeloti gaida Kapello liktenis pirms šīs sezonas.Isco vispār,pēc varenā starta,nu jau kļuvis par rezervistu, pagaidām Real spēle balstās uz Di Marijas un Ronaldo pleciem,ja vienu izslēdz,Real vairs nav tik bīstams
1 Beils = 2 Ezili
Straiks Peresam

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:01, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Grēfe arī nebija tas, kurš iedeva Kīslingam ghost goal Bundē? Pēc tā vien jau varēja ČL no trases noņemt... kgan ČL formāli ar Bundi saistības nav.
nē,tas vakar tiesāja Barcas un Millan spēli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:02, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: man jau vairāk izskatās,ka Ančeloti gaida Kapello liktenis pirms šīs sezonas.Isco vispār,pēc varenā starta,nu jau kļuvis par rezervistu, pagaidām Real spēle balstās uz Di Marijas un Ronaldo pleciem,ja vienu izslēdz,Real vairs nav tik bīstams
Es arī domāju, ka 3 uzvaras 3 spēlēs ČL, no kurām 2 bija graujošas, ir ļoti slikts sniegums no real puses
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:02, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nē,tas vakar tiesāja Barcas un Millan spēli
Bet tikuntā atbildīgs ČL mačs, brīnos, ka pēc tādām burkām tādā spēlē vēl ļāva tiesāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:04, pirms 11 gadiem
Varbūt, kad man būs 50 gadi un Zemei 2km garām būs pagājis asteraoīds, tad varbūt Real būs sākuši spēlēt stabili un labi.

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:04, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: grozi kaa gribi,Gvardiola sogad nems CL,Bayern izskatas loti labi sogad,Barsa un Real pagaidam nav pretinieki
nav jau svariigi, kaa vinji tagad speelee, bet kaa speelees pavasarii. pieskaiti veel Chelsea, kas ar progresees, Arsenaalu, un tad jau visi 5 favoriiti ir skaidri.

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:04, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: klau, ko tu lien muusu RM-FCB fanu dzejas vakaros? kaada tev dalja, par ko mees fanojam un striidamies? un kas ir PL? Krievijas premjerliiga?
PL-Premier league... lashara...!!! angli jau nesaka English Premier League jo vini tak dzivo anglija...

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:05, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: ar ko progresejis? nem privatstundas pie Albas un Busketsa?
Frutto,tu vispār esi redzējis kā viņš spēlē Barcas rindās,ja šitā runā,šosezon viņš tikai vienreiz vārtījies pa zemi,pret Celtic,kad pa muguru viņam Skots uzšāva,pārējos gadījumos nokrīt un uzreiz ceļas augšā,pat kad pret Osasuna viens viņam ar elkoni pa galvu ielika

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:06, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: nesaprotu kaapec visi klucha liceeji sarodas tikai pec Real speeles,Barsas neizskirta rakstija ka viss ir OK,un komanda speleja ar 1 kaaju,uzvar Real,uzreiz saakas tiesnesi atdeva speeli,CR=0,Real luuzeri
Ja nesaproti, tad ko Tu runā itkā kko saprastu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:07, pirms 11 gadiem
mkd rakstīja: PL-Premier league... lashara...!!! angli jau nesaka English Premier League jo vini tak dzivo anglija...
Anglijaa ir EPL, analfabeet. un tur simulee taapat - visi shie suaresi, nani, TH diivainais mazais lidojoshais neegjeris ar sarezhgjiito uzvaardu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:07, pirms 11 gadiem
mkd rakstīja: PL-Premier league... lashara...!!! angli jau nesaka English Premier League jo vini tak dzivo anglija...
Nē viņi saka, BPL

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:07, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: nav jau svariigi, kaa vinji tagad speelee, bet kaa speelees pavasarii. pieskaiti veel Chelsea, kas ar progresees, Arsenaalu, un tad jau visi 5 favoriiti ir skaidri.
Es pat nedomāju, ka Bay ir īpaši ieskrējušies vēl, un sazin vēl, kā viņi izskatīsies pavasarī
Bet sastāvs jau zvērīgs, lielākais drauds viņiem = viņi paši, vai ka Peps kaut ko pārķīmiķos.
Par Ars izredzēm dikti negribas pārslavēt, brīžiem tiešām jēdzīgi spēlē, bet vēl jāredz pret vēl kādu tikpat labu kā BVB

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:07, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: nesaprotu kaapec visi klucha liceeji sarodas tikai pec Real speeles,Barsas neizskirta rakstija ka viss ir OK,un komanda speleja ar 1 kaaju,uzvar Real,uzreiz saakas tiesnesi atdeva speeli,CR=0,Real luuzeri
tāpēc,ka šosezon tā sanācis,ka tieši Real spēlēs ir interesantas kartiņas, Pepes stila pendeles un Beila kritieni,pēc Barcas spēlēm nav par ko īsti runāt

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:08, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: man pie vienas vietas kaa vins spele,gailja iesauku ar 10 speelem Barsas sastava nevar nonemt,neredzu ne golus ne rezultativas piespeles...
tjipa goli un rezultatiivas piespeeles ietekmee to, vai speeleetaaju uzskata par simulatnu? ok nu skaidrs, ko tu taa kristiini aizstaavi...

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:08, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: aizver muti
To tu vari teikt tam čalim, kas rādās tev spogulī skatoties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:09, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Es pat nedomāju, ka Bay ir īpaši ieskrējušies vēl, un sazin vēl, kā viņi izskatīsies pavasarī
Bet sastāvs jau zvērīgs, lielākais drauds viņiem = viņi paši, vai ka Peps kaut ko pārķīmiķos.
jaa, Peps ir taads, ka var paarkjiimikjot, ka vinji pashi nepamaniis un pavasarii knapi vilks kaajas speeleejot formaaciju 1-8-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2013-10-24 00:10, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Jūs pat skaitat cik reizes jūsējie pa spēli krīt?
Nu te vispār bez desām var palikt...
a tu esi no tiem,kam katrs Barcas spēlētāja kritiens uzreiz ir simulācija,lai vai tur kas,bet citu komandu spēlētāju kritienus pēti trijos palēlinātos atkārtojumos un no dažādiem rakursiem un tad tikai izsaki viedokli bija sods vai nē?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:12, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: kristiine ne kriistine,bet 216 golus 211 speles,pat dazs labs top klases hokejists neiesitis!
Zlatans arī lādē dahujā vārtus, bet kāpēc viņš nekrīt kā meitene?? Jo viņš ir VECIS !!!

p. S.
Ronaldo šodien spēlēja lieliski, līdz tai simulēšanas epizodei, tas bija vnk cuciski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:13, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: kristiine ne kriistine,bet 216 golus 211 speles,pat dazs labs top klases hokejists neiesitis!
a ko tu gaidīji no Neimāra,atnāks un uzreiz sitīs golus Barcas labā?Viņš ir ļoti labs pagaidām,pat labāks nekā gaidīja daudzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:13, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: EPL ir interesentaka liiga pasaule
ok, bet kaa tas saistiits ar simulaacijaam?
veciit, tev nedaudz pieklibo logjika. nekaa personiiga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-24 00:15, pirms 11 gadiem
Puikas, beidziet raudāt. Lai gan tieša sarkanā nebija pelnīta, tomēr tiesnesis kļūdījās jau tad, kad neiedeva Kjelīni dzelteno pie pendeles, līdz ar to tur būtu bijusi otra dzeltenā un vakars uz ezera. Turklāt Juve šo spēli varēja vispār pabeigt ar 8 vai 9 spēlētājiem, Vidāls vismaz 2-3x bija pelnījis dabūt otru dzelteno.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:15, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: pret Zlatanu neparkapj noteikumus taapec,ka vins var ari bubina iedot? Un kam no grandiem vins ir iesitis? ja nu vienigi haljavno golu pret Barsu pagajssezon,Zlatans ir super speletajs,bet top komandu prieksa no vina paliek tikai eena
nu ja madride nav grands (savaa pirmajaa clasico 1:0), tad tieshaam tikai FCB iesitis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-24 00:17, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Ko tu te lien??? Ja tevi tik ļoti tracina RM kvēlais barsas fan.
Normāls fans te tādus suņa murgus nedzītu.
mujkjiiti, vai tev nav vienalga? ej troljljo kaadu citu, savam vecumam un "izcilajaam" praata speejaam atbilstoshu exemplaaru

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:19, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: es runaju PSG sastava,Rudnevs pat Barsas sastava nebuutu sliktaks par Sanchesiem un parejiem klauniem,Barsai ir tikai viens speletajs Messi,parejie ir laadinu pieneseji un atejas tiiritaji
tu nedaudz paarspiilee. tas pats, kas ar Neimaara speeles negatiivo veerteejumu tikai taapeec, ka nav golu. vinsh jau pirmo kausu FCB atnesa - pret ATM.
domaaju, arii RM, it iipashi peec beila nopirkshanas, mieriigi paarkaartotos arii bez kristiines.

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:21, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: tici man simulaciju tur ir uz 50% mazak kaa La Liga
tev tas ir atklājums,jau pāris gadus skatos La Ligu pastiprināti,man tas nav nekāds jaunums,kā jau visās dienvidnieku līgās,ja paskatītos piemēram Grieķijas līgu,vispār mati celtos stāvus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-24 00:22, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: jaabut kaunam par taadu kausu,uzvaret ar neizskirtiem,kausu bija pelnijis Simeone,jo iedeva piepiipet Barsas aktieriem
pasaki godiigi - tu gadiijumaa nelieto narkotikas?
kausu FCB izciiniija pret patlaban Eiropas stipraako komandu, kas juusu RM ar degunu pavazaaja pa SB zaalienu. bez jebkaadiem skandaaliem izciiniija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:25, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: tu kas esi idiots? Eiropas stipraka komanda ir Bayern,Atletico vinneja tikai ar 0:1,un ko vini tur izciinija? Uzvareja tikai taapec,ka iesita viesos,tas arii viss
sezonas saakumaa labaakaa Eiropas komanda viennoziimigi ir ATM. paskaties uz vinju UCL sniegumu, la ligaa vinji ir ideaali. labaakaa aizsardziiba, labaakais uzbruceejs, labaakais treneris.
protams, resursi ir ierobezhoti un, visticamaak, diemzheel liidz sezonas beigaam nepietiks speeleet 3 frontees, bet komanda ir fantastiska.

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:25, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: es tikai Real speeles,un ari ne visas,kad saaks susinat speeli peec iesista gola,tas jau saak besit
neskaties FCB speeles, bet par Neimaaru vienmeer pirmais rindaa pabezdeet. malacis

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:26, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Nu redz man nav vienalga dēlēn!
Smiekli nāk par jums, jo redz izņemot barsu, atradāt uz planētas vēl vienu klubu kurā māk krist un vārtīties
mēs to spējam pieņemt,simtkārt esam piekrituši,ka jā,daži spēlētāji Barcas sastāvā šad tad pietēlo,tik jums ir tāda pārliecība,ka to nedara ar citu klubu spēlētāji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:29, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: pret ko vini speele? Portu,Zenit,Austria,autsaideru komandas,lai uzkappa kaut vai pret Arsenal vai Dortmundi,tie iedotu Simeone ar vina izsitejiem pa zaunam
Madrides derbijs, Barca. Atleti var palielīties ar sniegumu ne tikai pret so-so pretiniekiem
pret Simeones šīgada komandu atrauties var jebkurš

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:29, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: jaabut kaunam par taadu kausu,uzvaret ar neizskirtiem,kausu bija pelnijis Simeone,jo iedeva piepiipet Barsas aktieriem
kas vainas kausam,nospēlēja pēc rezultāta,un kurā vietā Simeone bija pelnījis kausu,par ko,skaita tak pēc rezultāta un,ja Barcas aktieriem iedeva piepīpēt,tad ko viņš izdarīja Real spēlētājiem Bernabeu un iepriekšējās sezonas kausa finālā?

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:29, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: pret ko vini speele? Portu,Zenit,Austria,autsaideru komandas,lai uzkappa kaut vai pret Arsenal vai Dortmundi,tie iedotu Simeone ar vina izsitejiem pa zaunam
a ko tad RM neiedeva? kas - autsaideri? ko FCB taa mociijaas?

labi, eksperti, laiks guleet. uzvedaties kaartiigi un gatavojaties sestdien sanjemt smagu peerienu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:32, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: šad tad...
Nee visaas komandaas simulee pamataa, bet tikliidz citur kaads nosimulee taa juus vaajpraataa breecat, itkaa pirmoreizi kko taadu redzat
tāpat kā jūs,pēc katras Barcas uzvaras atrodat tikai vienu kritienu par ko parunāt un atradi kaut vienu komentāru,kur es esmu kaut ko teicis par par Ronaldo šodienas nopelnīto sarkano kartiņu un ka viņš būtu simulējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:35, pirms 11 gadiem
555 rakstīja: sezonas saakumaa labaakaa Eiropas komanda viennoziimigi ir ATM. paskaties uz vinju UCL sniegumu, la ligaa vinji ir ideaali. labaakaa aizsardziiba, labaakais uzbruceejs, labaakais treneris.
protams, resursi ir ierobezhoti un, visticamaak, diemzheel liidz sezonas beigaam nepietiks speeleet 3 frontees, bet komanda ir fantastiska.
Atletu futbols prasa daudz spēka. Es viņa vietā atteiktos no Copas, tā viņiem jau ir, un ņemtu ko vien var paņemt līgā. ČL arī var tā pamazām diezgan aizspēlēties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-24 00:36, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: kausa finala zaudeja godiigi,pec rezultata,ari Bernabeu bija pelnits zaudejums,to atdziistu,bet saukt Barsas kausu par pelniitu... kops kura laika par neizskirtiem dod kausus?
kopš tā laika,kad pieņemts noteikums,ka pie neizšķirta rezultāta divu spēļu summā uzvar tā komanda,kas vairāk vārtus guvusi izbraukumā,tu ko ne ar to kāju šodien no gultas izkāpis,tad jau,ja ar tādu rezultātu kāds iekļūtu CL finālā vai nākamajā kārtā ar rezultāts nevērtīgs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:43, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Bet Barsai taa ir ierasta prakse simuleet!
Cik daudz punkti un tituli no taa naakusi??
nu i cik tad ir to titulu?Vai esi kā Maurinjo,kas sevi nosauca par nez ko, pēc ar Porto iegūto CL titulu,tik neatceras kā to ieguva
Scholes disallowed goal vs. Porto, 9/3/2004 -...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:46, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: es personigi uzskatu ka nav veertigs,un vajag pirkstus apcirst tam kas izdomaja to likumu,ja uzvari tad tikai ar lielaku vartu skaitu,nevis ar vienadu
par to tev gan var piekrist,dažreiz kretinē skatīties,kā pēc tam atbildes spēlēs komanda sargā iegūto pārsvaru iepriekšējā spēlē

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:46, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Kaads sakars te tagad ar Maurinjo?
da labi,aizrāvos nedaudz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:47, pirms 11 gadiem
General Franc0 rakstīja: labais
svastika vai tad Latvijā ir atļauta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:50, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: 04 tas veel piedodams, bet paskaties veel sodien taadas kluudas pielauj!
Un par tiem tituliem tev vajadzeetu labaak zinaat, nav laika un veeleesanaas kko lieku mekleet...
vot kā parasti,pamuldēt jau vari,nākuši tituli,ar simulēšanu to un šito izcīnījuši,bet kad paprasa,lai argumentē,tad slinkums utt

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:51, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Kurs to var aizliegt? Dombrovskis??
vai tad likumā nav rakstīts,ka Hitleriskās Vācijas simbolikas demonstrēšana Latvijā ir aizliegta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:57, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: šad tad...
Nee visaas komandaas simulee pamataa, bet tikliidz citur kaads nosimulee taa juus vaajpraataa breecat, itkaa pirmoreizi kko taadu redzat
ā un vēl neliela piebilde,ja nenāksi tu un vēl daži pie katra Barcas raksta,un nesāksi stāstīt kaut ko par Barcas simulantiem un aktieru ansambļiem,tad ar nedabūsi pretī tādu reakciju,piegriezies jau

     [+] [-]

, 2013-10-24 00:58, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Sagatavot faktus prasa laiku! Paskaties pulkstenii
P.S. Pie sii jautaajuma kaadudien atgrieziisos sagatavojies
ilgi būs jāgatavojas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 01:04, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Es tikai pretreakcijaa darbojos. Ne es pirmais saaku parasti! Savaldi savus sunus tpc
man tik nepatīk,ja par komandu vai par spēli izsakās cilvēki,kas pat to nav redzējuši un savas domas balsta uz citu viedokli nevis savu,ko ir redzējis un pieredzējis.Pat skautojot spēlētājus cilvēki skatās vismaz padsmit spēles ar viņa piedalīšanos nevis pēc youtube video 5min garumā izsaka savu viedokli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 01:06, pirms 11 gadiem
Paul Szczechura rakstīja: Kristīne atkal tēlo, Spāņu teātris
Re Ferdinand,kārtējais piemērs tev,pārkāpums pret Ronaldo bija,bet kāds komentārs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 01:10, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Man ar daudz kas nepatiik, bet nevienu tas nekrata
Es savus komentaarus balstu uz to ko pats esmu redzeejis nevis to ko viena tantina teica!
tik tāds neliels fakts,ka Barcas spēles jau labu laiku neesi redzējis,bet tāpat stāsti kaut ko kā viņi spēlē un ko dara laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 01:13, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Shis raksts nav par barsu starp citu! Un ja te tiktu ieveerotas taadas privileegijas, tad shii bode buutu garlaiciiga.
es zinu,atbildēju tikai uz komentāru,tik besī,ka komandai ir piekārta kaut kāda birka,lai gan tās nekad īsti nav bijis un vis tas radies tikai divu spēļu un dažu spēlētāju izpildījuma dēļ

     [+] [-]

, 2013-10-24 01:17, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: principa neko vins jau neteloja,nokrita zeme,kontakts bij,sarkano es nedotu,dzeltena labaka gadijuma,bet vel domatu..
nu a ko ta es saku,tik jums tāda reakcija,ja uzraksta to kāds ar hokejistu avatarā,tad viss ok,ja kāds Barcas fans,tad uzreiz sāk stāstīt par Albu,Busketsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 01:22, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Nu bet kkas pretii jaaliek. Nevar laut tik glupi runaat kaa piem. 555
Un tas kepka ir leets trollis...
nevaru atbildēt par visiem faniem,bet 555 ir zinošākais no visiem,kas notiek Barcas iekšienē un par spēlētājiem,viņa viedoklī bieži ieklausos,lai gan ar dažreiz nepiekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 01:23, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: a kur Robciks pazudis? nav redzets sen
Robčiks jau sen kā bloķēts un līdz ar viņu ar pazudis futbola eksperts,kas teica,ka nav viņš un pat prasīja kompja adreses salīdzināt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 01:28, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Jums ir viens kārtīgs vecis komandā Pujols. Man personīgi pietika ar iepriekšējo sezonu, kad noskatījos vairākas spēles sezonas izskaņā. El clasico vispār ir atsevišķs komedijas cienigs uzvedums. Tapec, ja vienigi Spāņi netiekas CL ar Angļiem, es viņus neskatos vispār.
nu bet likmes ir pārāk augstas,vari uzvarēt sezonu ar rekord punktiem,rekord vārtiem,bet zaudēt Clasico un tad veselu gadu,līdz nākamajiem klausies,jā,jūs vinējāt,bet kā mēs jūs iekš Clasico,starp Real un Barcas faniem ir trīsreiz saspīlētākas attiecības kā starp piemēram Chelsea un MU faniem

     [+] [-]

, 2013-10-24 01:29, pirms 11 gadiem
Ferdinands Vislieliskakais rakstīja: Dzeisons
neitrālais futbola eksperts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-24 01:41, pirms 11 gadiem
lol22 rakstīja: vnk smieklīgi tie barsas fani,kas Ronaldo sauc par kristīne n shit,biš paskauž šā rezultivitāte laikam,klaunu bars. sods pats par sevi bija,tā tad pendele un tur jau arī kartiņa bija jo varētu nosaukt par pēdējās cerības sodu,tā kā beidziet irst heiteri.
pats saprati ko uzrakstīji,kāda pendele,kāds pēdējās cerības sods?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-10-24 02:28, pirms 11 gadiem
frutto, tu esi liekulis, kurs, re, nekadi "neredz" butibu - jaa, CR ir labs tehniski, bet kaa jebkura dzives jomaa, ir nozhelojami kljut par telojoshu baabu, izbaudot preses un TV kameru interesi par katru sasito pirkstinju un pieskarienu - tadus vnk neciena
attiecigi, ja tev tas ir pienemami un tu taja neko nepienemamu neredzi - pats tads
tikai vel bez taas tehniskaas vareshanas, kas ir tavam milulitim... tev paliek taa "skaistaakaa dalja"

frutto, 2013-10-23 23:53, vakar, ignorēt, atbildēt
march_2k rakstīja: Es personīgi neheitoju, bet izsaku domas par epizodi, man šīs spēles rezultāts kopumā vienaldzīgs
Bet tiesnesis sabojāja intrigu
a jeega vainot CR? nejau vins kartinu prasija,bet tiesnesis iedeva,CR pat pie tiesnesa nepiegaja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 07:48, pirms 11 gadiem
555 tu laikam saspiedies esi un madrides uzvaras tev dikti liels kairinātājs ir... Rdzu nemaz neapjēdz ko nozīmē "dive" jebkurš spēlētājs tādā situācijā pārādītu tiesnesim, ka ir bijis pretinieka rokas kontakts ar seju un situācijā, kur varēja izveidoties 1on1 situācija, kura tika zaudēta minētā kontakta dēļ pārādītu, ka iesists ir pa seju un vienalga kličko vai tu būtu iesitis/pieskāries. Tu esi neaptēsts un neobjektīvs, jo esi cr7 un madrides heiteris.

  -1 [+] [-]

, 2013-10-24 08:24, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Domāju, ka ikviens redzēja, ka Kristīne var sist kaut piecdesmit divus vārtus spēlē, bet tādu simulantu neviens normāls džeks PČ negrib redzēt.

Par Zlatanu! Par zviedriem!
Tu jau neskatījies spēli! Noskaties un arī paskaties savu aldziņu un Ronaldo ciparus ,tūlīt kļūs skaidrs kāpēc viņš spēlē REAL,bet tu...dračī!

  +1 [+] [-]

, 2013-10-24 08:38, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: 555 tu laikam saspiedies esi un madrides uzvaras tev dikti liels kairinātājs ir... Rdzu nemaz neapjēdz ko nozīmē "dive" jebkurš spēlētājs tādā situācijā pārādītu tiesnesim, ka ir bijis pretinieka rokas kontakts ar seju un situācijā, kur varēja izveidoties 1on1 situācija, kura tika zaudēta minētā kontakta dēļ pārādītu, ka iesists ir pa seju un vienalga kličko vai tu būtu iesitis/pieskāries. Tu esi neaptēsts un neobjektīvs, jo esi cr7 un madrides heiteris.
draugs, nekad neesmu teicis, ka esmu objektiivs. esmu visneobjektiivaakais fans pasaulee
un saprotu, kaapeec RM fani vinju aizstaav, bet... bet tas seko pepes/elches incidentam un beila dejaam ar eenu pret malagu. sorii, taa nav nekaada nejaushiiba. kaa teiktu juusu pashu THO, "taa ir sazveerestiiba un no shaadaam uzvaraam smird"

man ta kas? galvenais, lai Undiano clasico ko liidziigu neizdara... ko vinsh vareetu, njemot veeraa tendenci tiesaat lielaas speeles par sliktu maajiniekiem.

     [+] [-]

, 2013-10-24 08:44, pirms 11 gadiem
Bale's pret malagu? Tev neliekas, ka cilvēks kontakta cīņā zaudēja balansu un nokrita, un neapelēja un rokās nevicināja pieprasot 11m? Tiesnesis vnk iedeva 11m tur, kur to nebija. Elche pepe nospēlēja nesmuki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 08:55, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Bale's pret malagu? Tev neliekas, ka cilvēks kontakta cīņā zaudēja balansu un nokrita, un neapelēja un rokās nevicināja pieprasot 11m? Tiesnesis vnk iedeva 11m tur, kur to nebija. Elche pepe nospēlēja nesmuki.
es saprotu, kaapeec juus vinjus aizstaavat, es arii FCB speeleetaajus aizstaaveetu. un, esmu paarliecinaats, juus taapat rietu un njemtos (ne tu, bet visi shie gjeneetiskie atkritumi - troljlji un jaunaas paaudzes RM fani).

vieniigais, kas ir svariigi, lai clasico nesabojaa tiesneshu incidenti. viss paareejais ir iesildiishanaas pirms sestdienas

     [+] [-]

, 2013-10-24 09:03, pirms 11 gadiem
Piekrītu, ceru uz baudāmu classico. Jums tur pique uz jautājuma zīmes un prieks, ka pretīgais alga nebūs jāredz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-10-24 10:18, pirms 11 gadiem
Riebjas tas ronaldo , kas bimbo ka baaba , ja vina komanda zaude kadu finalu!

     [+] [-]

, 2013-10-24 10:55, pirms 11 gadiem
Vakar labakais bija Vidals(dabuja sakuma dzelteno)- vinam vairakas reizes vareja iedot sarkano, bet iedeva Kjelini par pieskarienu.

     [+] [-]

, 2013-10-24 12:34, pirms 11 gadiem
Viņam (simulantam) jau neiebrauca ar roku pa seju, bet kaut kur krūšu vai kakla rajonā liegi pieskārās. Visu pārējo efektu panāca perfekta tēlošana, it kā saņemot milzīgu triecienu pa seju un krītot saķerot galvu.
Tiesnesim no aizmugures skatoties protams izskatījās traumējoši.
Šādu epizožu dēļ arī Ronaldu nekas nebūs labākais futbolists, lai cik arī labi viņs spēlētu.

     [+] [-]

, 2013-10-24 14:03, pirms 11 gadiem
Tas ir tas kāpēc man patīk vāciešu un angļu futbols, riebjas šitā pretīgā simulēšana, arī kristīnei spēlējot MU, ļoti daudziem viņš riebās neskatoties uz to, ka sita vārtus. MR var daudz nepriecāties ar tādu spēli tālu netikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-10-24 20:12, pirms 11 gadiem
Aknas čupā rakstīja: eu kurš zin cik "zilīšu" ir Bayern komandā?
Neviena.

     [+] [-]

, 2013-10-24 21:23, pirms 11 gadiem
Lai Tev veiksmīga jauna profila veidošana, Ferdinand! Un jā, tas biju Es

     [+] [-]

, 2013-10-24 21:25, pirms 11 gadiem
Kāda starpība starp planētas labākajiem futbolistiem Mesi un Ronaldu? Tāda, ka Mesi es ar sirdi un dvēseli vēlētos savā komandā, bet Ronaldu gadījumā lūdzu Dievu, lai viņš nekad nenokļūtu kādā no maniem mīļākajiem klubiem. Un to es saku nopietni un no sirds.

     [+] [-]

, 2013-10-24 21:27, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: 555 tu laikam saspiedies esi un madrides uzvaras tev dikti liels kairinātājs ir... Rdzu nemaz neapjēdz ko nozīmē "dive" jebkurš spēlētājs tādā situācijā pārādītu tiesnesim, ka ir bijis pretinieka rokas kontakts ar seju un situācijā, kur varēja izveidoties 1on1 situācija, kura tika zaudēta minētā kontakta dēļ pārādītu, ka iesists ir pa seju un vienalga kličko vai tu būtu iesitis/pieskāries. Tu esi neaptēsts un neobjektīvs, jo esi cr7 un madrides heiteris.
Ronaldu ir izcils futbolists, kā jau uz to norādīja SAF, bet viņš nekad nebūs mīlētākais futbolists, un nav jāskaidro kāpēc. Viss, protams, ir Krištianu ziņā, bet izskatās, ka šis ir tas gadījums, kad vilks kažoku maina, bet CR7 tikumu nē.

     [+] [-]

, 2013-10-24 22:29, pirms 11 gadiem
Un mēs taču visi zinām, ka Ferdinands bija Mesiibesii
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-10-25 01:47, pirms 11 gadiem
Kāds kaut ko teica, vai tikai durvis nočīkstēja? Tikai atgādinu faktu, ka planētas labākais futbolists ir Lionels Mesi...un atkal neviens neiebilst, par ko tikai un vienīgi prieks

  -1 [+] [-]

, 2013-10-25 12:01, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un mēs taču visi zinām, ka Ferdinands bija Mesiibesii
Šeit tu gan esi nošāvis galīgi greizi.

     [+] [-]

, 2013-10-25 22:51, pirms 11 gadiem
Ferdinands lieliskaiss rakstīja: Ej aarsteejies apoolo Hosjē....
Saprotu, ka tev iedzeelu un tev saap, bet par nepatiesu apvainosanu tu Girt vari dabuut pa zobiem!
Viss piedots un aizmirsts. Esam kviti, jo es Tevi "nostučīju"
Bet pēdējā laikā Tu tiešām tuvojies messi-besii līmenim, tas ir fakts. Pie šī raksta pat nodomāju, ka Tevī atdzimis "leģendārais" Artis Spertāls
Patiesībā jau Tu neaizskāri manas jūtas, jo "Juventus" pēc nokļūšanas mazākumā turējās braši un vairs neielaida nevienus vārtus. Turklāt tiesneša vietā es arī būtu devis sarkano, un manai reakcijai par Kristīnes simulāciju nebija praktiski nekāda sakara ar tiesneša lēmumu. Portugālis vienkārši atgādināja futbola pasaulei, kāpēc viņš nav un nebūs planētas labākais futbolists.
Ferdinand, ja Tu domā, ka spēj mani ietekmēt ar saviem lētajiem "uzbraucieniem", tad neesi tik gudrs kā biju domājis

     [+] [-]

, 2013-10-25 22:53, pirms 11 gadiem
messi-besii rakstīja: Šeit tu gan esi nošāvis galīgi greizi.
Nošāvu greizi, jo iedomājos, ka esi audzis savā attīstībā? Jā, kas tāds būtu pielīdzināms zinātniskajai fantastikai Tavs segvārds vien jau pasaka visu par Tavu attīstības līmeni

     [+] [-]

, 2013-10-25 22:59, pirms 11 gadiem
Iemacaties spelet futbolu ! izprotat to,izjutat to,iemacaties un saprotat komandas spēli ..........................utt
UN TAD TELOJAT BAIGOS MESITARUS, UN RAKSTAT AUGSTAGAS KLASES FUTBOLA GUDRIBAS LUDZU!!!!

BERNUDARZS!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja