Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

RFS izšķirošo maču par iekļūšanu UEFA Konferences līgā translēs Viaplay

RFS izšķirošo maču par iekļūšanu UEFA Konferences līgā translēs Viaplay
Tomašs Šimkovičs un Vitālijs Jagodinskis. Foto: fkrfs.lv

Ceturtdien plkst. 21:45 pret Ziemeļīrijas ''Linfield'' atbildes spēli UEFA Eiropas Konferences līgas ''play-off'' kārtā aizvadīs Virslīgas čempione RFS. Uzvarētāja divu spēļu summā iekļūs Konferences līgas grupu turnīrā. Nozīmīgo spēli tiešraidē translēs Viaplay.

Latvijas čempione futbolā RFS šo ceturtdien izbraukumā aizvadīs izšķirošo UEFA Eiropas Konferences līgas ''play-off'' spēli pret Ziemeļīrijas komandu ''Linfield''. Abu klubu pirmais mačs iepriekšējā nedēļā ''Skonto'' stadionā noslēdzās neizšķirti 2:2.

Spēli būs iespējams skatīties tiešraidē, to piedāvājot TV straumēšanas platformai ''Viaplay''. Spēles sākums plkst. 21:45 pēc Latvijas laika un to komentēs Anatolijs Kreipāns. UEFA Eiropas Konferences līgas grupu turnīrā iekļūs tā komanda, kas uzvarēs divu spēļu summā. Gadījumā, ja pēc aizvadītām 90 minūtēm divu spēļu summā būs neizšķirts, komandas spēlēs divu 15 minūšu papildlaikus, bet, ja arī tad uzvarētājs netiks noskaidrots, sekos pēcspēles soda sitieni.

Pēdējo reizi kādā Eiropas grupu turnīrā Latvijas futbola klubs kvalificējās pirms 12 gadiem. 2009./2010. gada sezonā UEFA Eiropas līgā spēlēja FK ''Ventspils''. Sešās spēlēs ventspilnieki izcīnīja trīs punktus, spēlējot neizšķirti ar Berlīnes ''Hertha'' (1:1), 0:0 ar ''Heerenveen'' un 1:1 ar Lisabonas ''Sporting''.


Slēpts komentārs: Aldis Br
, 2022-08-23 20:39, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Bes4sport, Tv3 sport, Viaplay. Tas ir tieši ts, kas visvairak nepatīk. Nav konkrētības. Mētāšanās no viena kanāla uz citu.
Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Pat 8 gadus vecs smart tv jau skaitās vecs un nav iezpējams skatōties viaplay. Skumji ka daudzi nespēj redzēt daudz ko no sporta tikai tādēļ ka nav jaunākās paaudzes tv.
Būs drīz klāt mani "draugi", kuriem primārais ielikt mīnusu un stāstīt ka neks nav par velti. Par velti nav - piekrītu, bet kādēļ jāpērk jauns tv, lai kaut ko redzētu.
Ņau, ņau
Slēpts komentārs: sliece112
, 2022-08-23 21:33, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Kādu vēl "lielu ticamību"? Tas jau ir zināms sen, ka visu grupu turnīru (gan ČL, gan EL, gan EKL) spēļu translāciju tiesības pieder viaplay, neatkarīgi no tā tiek vai netiek kāds Latvijas klubs.
, 2022-08-23 21:36, pirms 3 gadiem
Nevajadzēja pirms 8 gadiem pirkt 8 gadus vecu modeli, nebūtu jāčīkst.
, 2022-08-23 21:38, pirms 3 gadiem
Tev Dators nav, kurur pieslēgt tv? Nesaprotu gaudotājus. Pat, ja nav portatīvas, var nopirkt 10m HDMI, kuru atbalsta vismaz 15 gadu veci tv. Ja spēli gribētu redzēt, problēmu un čīkatēšanu nebūtu
, 2022-08-23 21:38, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Bes4sport, Tv3 sport, Viaplay. Tas ir tieši ts, kas visvairak nepatīk. Nav konkrētības. Mētāšanās no viena kanāla uz citu.
Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Pat 8 gadus vecs smart tv jau skaitās vecs un nav iezpējams skatōties viaplay. Skumji ka daudzi nespēj redzēt daudz ko no sporta tikai tādēļ ka nav jaunākās paaudzes tv.
Būs drīz klāt mani "draugi", kuriem primārais ielikt mīnusu un stāstīt ka neks nav par velti. Par velti nav - piekrītu, bet kādēļ jāpērk jauns tv, lai kaut ko redzētu.
Beidz raudāt arī uz datora un telefona, planšetes var redzēt viaplay, visus var saslēgt caur bezvadiem uz tv vai vadiem, te jau vienkārši ir raudāšana, ka 10 eiro mēnesī žēl.
, 2022-08-23 21:43, pirms 3 gadiem
problēma nav pieejamībā, man ir gan viaplay, gan tv3 visi sporti, gan setanta
bieži problēma ir kvalitātē
gadās, ka via translācijām nestrādā latv celiņš vai paralēli vervelē latviski un angliski,
translācijas kavējas, kā, piemēram, sestdien anglijas premjerlīgas spēle, ko gribēju noskatīties, citas tajā pašā laikā sākušās jau iet, vajadzīgā spēle 20 minūtes buferējas
, 2022-08-23 21:48, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Bes4sport, Tv3 sport, Viaplay. Tas ir tieši ts, kas visvairak nepatīk. Nav konkrētības. Mētāšanās no viena kanāla uz citu.
Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Pat 8 gadus vecs smart tv jau skaitās vecs un nav iezpējams skatōties viaplay. Skumji ka daudzi nespēj redzēt daudz ko no sporta tikai tādēļ ka nav jaunākās paaudzes tv.
Būs drīz klāt mani "draugi", kuriem primārais ielikt mīnusu un stāstīt ka neks nav par velti. Par velti nav - piekrītu, bet kādēļ jāpērk jauns tv, lai kaut ko redzētu.
Cik reizes var teikt, ka nav nepieciešams jauns viedtTV, lai Viaplay u.c. skatītos. Man ir 2006.g. Sony Bravia, kas atbalsta HDMI. Tak nopērc Chromecast gadžetu un palaid caur Chrome pārlūku uz TV visu, kas vien atbalsta iespēju "Cast": Viaplay, YouTube, sportsurge.net (NHL, NBA) utt. Un attēls ir HD.
, 2022-08-23 21:51, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: problēma nav pieejamībā, man ir gan viaplay, gan tv3 visi sporti, gan setanta
bieži problēma ir kvalitātē
gadās, ka via translācijām nestrādā latv celiņš vai paralēli vervelē latviski un angliski,
translācijas kavējas, kā, piemēram, sestdien anglijas premjerlīgas spēle, ko gribēju noskatīties, citas tajā pašā laikā sākušās jau iet, vajadzīgā spēle 20 minūtes buferējas
Problēma var arī būt tā, ka ļoti vājš interneta signāls...
, 2022-08-23 21:52, pirms 3 gadiem
Karlo rakstīja: Problēma var arī būt tā, ka ļoti vājš interneta signāls...
tet 500mb/s
citas spēles gāja bez aizķeršanās
, 2022-08-23 21:52, pirms 3 gadiem
Krisons_bez_olām2 rakstīja: Beidz raudāt arī uz datora un telefona, planšetes var redzēt viaplay, visus var saslēgt caur bezvadiem uz tv vai vadiem, te jau vienkārši ir raudāšana, ka 10 eiro mēnesī žēl.
Man ir viaplay. Kādēļ jāpērk jauns tv lai redzētu TELEVIZORĀ. Datorā ļoti maz ko skatos. Dators kalpo lai spēles laikā redzētu sīkāk sattistiku, bet skatīties sportu datorā - tikai galējā gadījumā , ja kaut kas īpaši svarīgs, interesants.
Cilvēkiem ir tv, vecs bet labs. Kādēļ jāpērk jauns, kādēļ jāsavieno tv ar datoru lai redzētu Latvijas klubus, Latvijas izlasi. Ja gribi skatīties pirmo formulu, premjerlīgu, NHL, NBA - to saprotu, bet atņemt cilvēkiem savas valsts klubus , tas nav normāli.
, 2022-08-23 21:54, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: tet 500mb/s
Tad nezinu...Noliec rūteri citā vietā varbūt? Kaut kas tur bloķē.
, 2022-08-23 21:54, pirms 3 gadiem
, 2022-08-23 21:58, pirms 3 gadiem
Karlo rakstīja: Tad nezinu...Noliec rūteri citā vietā varbūt? Kaut kas tur bloķē.
domāju, kosjaks viaplay pusē
pie paralēli skanošiem lv un eng celiņiem rūteris noteikti nav vainigs
, 2022-08-23 22:00, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: domāju, kosjaks viaplay pusē
pie paralēli skanošiem lv un eng celiņiem rūteris noteikti nav vainigs
nu labi tet. tetam divas interneta izejas.
kur viņas iet? vai viena pa taisno uz TV ar tiem 500 m/s?
, 2022-08-23 22:02, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nu labi tet. tetam divas interneta izejas.
kur viņas iet? vai viena pa taisno uz TV ar tiem 500 m/s?
man internets strādā ok
divi celiņi ar to nav saistīti
, 2022-08-23 22:03, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: man internets strādā ok
bļin. es prasu tev uz TV iet tas 500 m/s vai tomēr neiet , bet caur wi-fi rūteri ar vadu, vai vēl sliktāk tikai caur wi-fi.
p.s. internets tas 500 m/s ir tikai izejās pa taisno . no savienojamiem rūteriem vai wi-fi , labi ja 100 m/s var izpiest.
, 2022-08-23 22:05, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Man ir viaplay. Kādēļ jāpērk jauns tv lai redzētu TELEVIZORĀ. Datorā ļoti maz ko skatos. Dators kalpo lai spēles laikā redzētu sīkāk sattistiku, bet skatīties sportu datorā - tikai galējā gadījumā , ja kaut kas īpaši svarīgs, interesants.
Cilvēkiem ir tv, vecs bet labs. Kādēļ jāpērk jauns, kādēļ jāsavieno tv ar datoru lai redzētu Latvijas klubus, Latvijas izlasi. Ja gribi skatīties pirmo formulu, premjerlīgu, NHL, NBA - to saprotu, bet atņemt cilvēkiem savas valsts klubus , tas nav normāli.
Skaidrosim vienkāršā valodā. Tev nevajag jaunu tv. Palaid caur datoru, sajūdz datoru ar tv ar hdmi vai citu opciju - volā, tu vari baudīt futeni pa tv. Ja vien internets nav gliemezis.
Savas valsts klubu nerāda tv? Klubs ir privāts. Un EK spēles sen jau ziņoja, ka grupu turnīru nopirka Viaplay. Savā ziņā vari teikt paldies viņiem, ka ļāva kaut kvaļus rādīt citur. Un kaut kā neredzēju no tevis šādus pat tekstus par Dinamo, kurš arī sen vairs netika demonstrēts "valsts tv", bet tu, taču Dinamo uzskatīji par lv klubu.
Ir 21. gs. Jebkura organizācija, kas grib pelnīt izvēlās tos, kas gatavi samaksāt vairāk un parādīt plašāk. LTV tam naudas nav. Strīmošanas platformas - visādi helio, viaplay, go3 un tamlīdzīgi brīnumi, kļūs tikai un vienīgi populārāki.
, 2022-08-23 22:06, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: nu labi tet. tetam divas interneta izejas.
kur viņas iet? vai viena pa taisno uz TV ar tiem 500 m/s?
Ir ir tas viaplay, kasjaks. Šitas variants ir nereti dzirdēts un ne tikai mūsu mačiem bet arī EPL un citām pārraidēm.
, 2022-08-23 22:08, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: man ir sava sistēma
viens gads uz datoru, otrs uz openbox android kastīti
tv nav smart
kastītes speedtest rāda 350 mb/s
izmēri izejošo no tās kastītes uz TV. pieliec laptopu . baidos , ka tur labi ja 100 būs.
p.s. bet nu piekrītu tam, ka viaplejs tiešām bieži gļuko. kā jau visas aplikācijas...
, 2022-08-23 22:09, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ir ir tas viaplay, kasjaks. Šitas variants ir nereti dzirdēts un ne tikai mūsu mačiem bet arī EPL un citām pārraidēm.
es to neapšaubu. bet nu viņām internetu vajag labu. lai nekārtos un negļukotu
, 2022-08-23 22:10, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es to neapšaubu. bet nu viņām internetu vajag labu. lai nekārtos un negļukotu
Tev ir tagad komentētājs din-ben?
Man nav
, 2022-08-23 22:10, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tev ir komentētājs din-ben?
neskatos tagad.
, 2022-08-23 22:11, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: neskatos tagad.
Hz, varbūt tikai intertroksni raida...
Bet nu, piedodiet tādā gadījumā
Tad nav nopietni
, 2022-08-23 22:14, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: es to neapšaubu. bet nu viņām internetu vajag labu. lai nekārtos un negļukotu
Vienkāršākais veids, kā pārbaudīt, nečakarējoties ar spīdtestiem, vadu spraušanām utt - uzlikt zemākā kvalitātē. Ja maģiski visi gļuki pazudīs - vaina ineta ātrumā. Ja gļuki paliks - tad tīri tehniskais gļuks.
, 2022-08-23 22:15, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vienkāršākais veids, kā pārbaudīt, nečakarējoties ar spīdtestiem, vadu spraušanām utt - uzlikt zemākā kvalitātē. Ja maģiski visi gļuki pazudīs - vaina ineta ātrumā. Ja gļuki paliks - tad tīri tehniskais gļuks.
Tev komentators ir?
, 2022-08-23 22:15, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Bes4sport, Tv3 sport, Viaplay. Tas ir tieši ts, kas visvairak nepatīk. Nav konkrētības. Mētāšanās no viena kanāla uz citu.
Tad jau laikam ar lielu ticamību RFS grupas spēles (ja tiks) arī būs viaplay.
Pat 8 gadus vecs smart tv jau skaitās vecs un nav iezpējams skatōties viaplay. Skumji ka daudzi nespēj redzēt daudz ko no sporta tikai tādēļ ka nav jaunākās paaudzes tv.
Būs drīz klāt mani "draugi", kuriem primārais ielikt mīnusu un stāstīt ka neks nav par velti. Par velti nav - piekrītu, bet kādēļ jāpērk jauns tv, lai kaut ko redzētu.
nenīdi
, 2022-08-23 22:18, pirms 3 gadiem
kur ta kļavienieks ka vēl nav atvilcies nobrēkties?
, 2022-08-23 22:19, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Hz, varbūt tikai intertroksni raida...

Bet nu, piedodiet tādā gadījumā
da labi. neķer kreņķi.
to tetu vajag bombardēt, lai savā kastē dod internetu pa visām 4 izejām 500 m/s
man tās divas tv sūda izejas vispār nav vajadzīgas, jo neaskatos viņu TV
caur vadu.
un ja tos 500 m/s sadali uz 3 datoriem, tv, wifi rūteri, xbox, + dažreiz telefoni pieslēdzas pie wifi. tad nekas dižs .
saku savu situāciju. un parasti kaut kas sāk gļukot. sevišķi ja ieslēgts viss un visi grib savu skatīties...
, 2022-08-23 22:19, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Hz, varbūt tikai intertroksni raida...
Bet nu, piedodiet tādā gadījumā
Tad nav nopietni
Benfica-Dynamo taču rakstīts "Spēle ar arēnas audio", tātad bez komentētāja, komentētājs ir tikai Zvezda-Macccabi.
, 2022-08-23 22:19, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Tev komentators ir?
neskatos šobrīd
, 2022-08-23 22:21, pirms 3 gadiem
Andi rakstīja: Benfica-Dynamo taču rakstīts "Spēle ar arēnas audio", tātad bez komentētāja, komentētājs ir tikai Zvezda-Macccabi.
A naher man čl mačs ar arēnas troksni
Tv 3 sport tādu nekad neatļāvās
, 2022-08-23 22:24, pirms 3 gadiem
Jā, otram mačam komentētājs ir, tas kosinkevics laikam, kijevas mačam naudas nepietika, vai
Ir tak vesels bars rīgas latgaliešu, kas parasti komentē
, 2022-08-23 22:26, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Jā, otram mačam komentētājs ir, tas kosinkevics laikam, kijevas mačam naudas nepietika, vai
gan jau. kur viņiem vispār kantoris un studija no kurienes komentē?
ceturdien varēsi Kreipānu baudīt
, 2022-08-23 22:27, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: gan jau. kur viņiem vispār kantoris un studija no kurienes komentē?
Nezinu, vecīt
Tā kā bieži ir divi celiņi, kas traucē viens otram, laikam lv liek kaut kur virsū tepat rīgā
, 2022-08-23 22:32, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: Nezinu, vecīt
Tā kā bieži ir divi celiņi, kas traucē, laikam lv liek kaut kur virsū tepat rīgā
bet piekritīsi, ka ir labi ja vari tagad daudz maču redzēt.
pats tak atceries laikus , kad pat čempionu līgas grupu mačus tik vienu spēli vispār rādīja trešdienās...
p.s. salīdzinot ar funarinu , kam nevajag progresu , laikam labāk atgriezties tajos laikos viņam sanāk. tev jau vajag katrai spēlei komentētāju...šaubos vai piemēram viaplejs varēs nodrošināt katrai spēlei komentētāju arī grupu turnīros.
go3 man liekas ar nebija . bet nu visu mačus var redzēt, ko gribi, nevis ko rāda un Kreipāns komentē...
, 2022-08-23 22:36, pirms 3 gadiem
Par ko te puikas uztraucās?gan jau es atradīšu kādu strīmu,kur noskatīties spēli.Un pilnībā iztikšu bez latviešu TV komentētājiem.Izprintēšu komandas satāvus un angļu mierā baudīšu futbolu.Ja neizdosies,arī īpaši nepārdzīvošu.Kaut kā tā
, 2022-08-23 22:38, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Par ko te puikas uztraucās?gan jau es atradīšu kādu strīmu,kur noskatīties spēli.Un pilnībā iztikšu bez latviešu TV komentētājiem.Izprintēšu komandas satāvus un angļu mierā baudīšu futbolu.Ja neizdosies,arī īpaši nepārdzīvošu.Kaut kā tā
nu ja ka kaut kā tā
, 2022-08-23 22:41, pirms 3 gadiem
alguns rakstīja: Par ko te puikas uztraucās?gan jau es atradīšu kādu strīmu,kur noskatīties spēli.Un pilnībā iztikšu bez latviešu TV komentētājiem.Izprintēšu komandas satāvus un angļu mierā baudīšu futbolu.Ja neizdosies,arī īpaši nepārdzīvošu.Kaut kā tā
moskovijai atslēdza cik dzirdēju translācijas ?
, 2022-08-23 22:43, pirms 3 gadiem
jebkurā gadījumā labāk, ka ir izvēle, nevis divi kanāli ka 70 -tajos, labi, ka rīgā bija otrs maskavas kanāls, kur rādija ari vairak hoķi, laukos tikai riga un centrālā tv
, 2022-08-23 22:45, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: moskovijai atslēdza cik dzirdēju translācijas ?
Ne, visu rāda, tikai kijevas maču šodien viņi paši, loģiski, netranslē
, 2022-08-23 22:46, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: moskovijai atslēdza cik dzirdēju translācijas ?
Nope. Atslēdza tik EPL un laikam spāņu La Liga, kuru rāda ar ukraiņu karodziņu stūrī pie rezultāta...
No 3 live CL spēlēm šobrīd moskovieši rāda 2. Tātad nerāda Dinamo Kiev-Benfica, kas ir acīmredzami, kāpēc...
, 2022-08-23 22:48, pirms 3 gadiem
Karlo rakstīja: Nope. Atslēdza tik EPL un laikam spāņu La Liga, kuru rāda ar ukraiņu karodziņu stūrī pie rezultāta...
No 3 live CL spēlēm šobrīd moskovieši rāda 2. Tātad nerāda Dinamo Kiev-Benfica, kas ir acīmredzami, kāpēc...
Formulas ar nav
, 2022-08-23 22:51, pirms 3 gadiem
purva_velns rakstīja: jebkurā gadījumā labāk, ka ir izvēle, nevis divi kanāli ka 70 -tajos, labi, ka rīgā bija otrs maskavas kanāls, kur rādija ari vairak hoķi, laukos tikai riga un centrālā tv
tas otrs kanāls bija arī laukos, ja bija tā sauktā "decimetru antena"
, 2022-08-23 22:52, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: moskovijai atslēdza cik dzirdēju translācijas ?
Viņi nerādīja Kijevas spēli,bet rādīja Crvena zvezda spēli ar Maccabi un Qarabag maču ar Viktoria Pilzen.Vai tagad rāda mačus ,nezinu.
, 2022-08-23 22:54, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tas otrs kanāls bija arī laukos, ja bija tā sauktā "decimetru antena"
tās decimetru antenas man liekas tik 80.gadu beigās parādījās...
tad Lietuvas TV ar varēja skatīties (no manas sādžas).
, 2022-08-23 22:55, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: tas otrs kanāls bija arī laukos, ja bija tā sauktā "decimetru antena"
Radiem bija tā antena un leišu tauras decimetru bloks, bet rādīja tikai tad, kad bija migla ārā, citādi baigi svaki
, 2022-08-23 23:07, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tās decimetru antenas man liekas tik 80.gadu beigās parādījās...
tad Lietuvas TV ar varēja skatīties (no manas sādžas).
nu es nevaru atbildēt par 1905. gadu, kad jūs sākāt skatīties sportu, bet cik es sevi atceros no 80to vidus, tad kam tā antena bija, tie skatījās Rīgu un divas maskavas un pie sporta pārraidēm es biju klāt, kau lai sagaidītu pārtraukumu, jo tad bieži rādīja multeni. Man pašam mājās nebija, krustēvam Tukumā bija.
, 2022-08-23 23:16, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: nu es nevaru atbildēt par 1905. gadu, kad jūs sākāt skatīties sportu, bet cik es sevi atceros no 80to vidus, tad kam tā antena bija, tie skatījās Rīgu un divas maskavas un pie sporta pārraidēm es biju klāt, kau lai sagaidītu pārtraukumu, jo tad bieži rādīja multeni. Man pašam mājās nebija, krustēvam Tukumā bija.
https://www.youtube.com/watch?v=RkC...
, 2022-08-23 23:21, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=RkCRtJvEebs
tieši tā
, 2022-08-23 23:47, pirms 3 gadiem
Pipec!
Ir XXI. gadsimts, un vel joprojām dažam izrādās ir problēmas ar noskatīšanos visu ko vien vēlas.
, 2022-08-24 00:09, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pipec!
Ir XXI. gadsimts, un vel joprojām dažam izrādās ir problēmas ar noskatīšanos visu ko vien vēlas.
pasaule ir kļuvusi sareģīta, vairs nav viens kanāls un viena komanda. ne visi ir gatavi šādām pārmaiņām
, 2022-08-24 01:12, pirms 3 gadiem
huy rakstīja: pasaule ir kļuvusi sareģīta, vairs nav viens kanāls un viena komanda. ne visi ir gatavi šādām pārmaiņām
Labi! Es vel saprotu tos, kuriem 60+, bet es zinu jauniešus, kuri neko vairāk, kā vien soctīklus virtuālā pasaulē izmantot neprot.
, 2022-08-24 06:21, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Labi! Es vel saprotu tos, kuriem 60+, bet es zinu jauniešus, kuri neko vairāk, kā vien soctīklus virtuālā pasaulē izmantot neprot.
Vasaras sākumā gribēju dot divas darba vietas jauniešiem, vienkāršiem darbiem(teritorijas pļaušana, palešu izvešana ar "roklu" un tamlīdzīgi darbi). Šobrīd saprotu, ka nekad vairs - bija atnākuši tādi, ka nevari saprast, it kā liels džeks, bet šķiet, ka pat kurpju šņores viņam no rīta mamma aizsien. Tizlumā varētu tikai ar čurbānu salīdzināt
Instagrama paaudze
, 2022-08-24 09:17, pirms 3 gadiem
Kāds ir atkodis kā skatīties ViaPlay ārpus EU? Express VPN (kā visur reklamē) neņem pretī.
, 2022-08-24 12:10, pirms 3 gadiem
Linfield un Viaplay cer nopelnīt 😉
, 2022-08-24 22:08, pirms 3 gadiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Pipec!
Ir XXI. gadsimts, un vel joprojām dažam izrādās ir problēmas ar noskatīšanos visu ko vien vēlas.
Zinu cilvēkus ,kuriem tādas problēmas ir. Lauku cilvēki. Arī tādi kuri gados un nepārzina jaunās tehnoloģiskās iespējas jo neinteresē.