Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Sapnis par Čempionu līgu "Ventspilij" izsapņots

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Sapnis par Čempionu līgu "Ventspilij" izsapņots
Fonlantens atklāj spēles rezultātu
Foto: AFP

Šodien UEFA Čempionu līgas "play-off" kārtas pirmajā spēlē Rīgā "Skonto" stadionā FK "Ventspils" ar 0:3 zaudēja Šveices čempionei "Zurich", tādējādi praktiski zaudējot jebkādas cerības iekļūt Čempionu līgas grupu turnīrā.

Spēle iesākās līdzīgi, abas komandas manāmi nervozēja. Pirmā pusiespēja bija „Zurich”, kad pēc partnera centrējuma ar galvu visai bīstami sita Fonlantens – nedaudz garām. Vēl pēc brīža, snaužot mūsu aizsargiem, Fonlantens no vārtu priekšas iesita – labi, ka aizmugure. Tomēr Fonlantens nerimās un 12. minūtē guva vārtus – pozicionāli kļūdījās Igors Cigirlašs, un Fonlantens precīzi trāpīja tālajā vārtu stūrī.

Kādu brīdi mūsējie bija apjukušu, taču 23. minūtē viņi izveidoja fantastisku vārtu gūšanas iespēju. Aleksandrs Dedovs skaisti izlauzās pa labo malu, labi iespēlēja vārtu priekšā, taču no pāris metru attāluma neiesita Aleksejs Višņakovs... Mūsējie turpināja ofensīvu un pirmā puslaika vidū vēl pāris reizes apdraudēja šveiciešu vārtus. Labākā iespēja bija, kad līdz Višņakova piespēlei vārtu priekšā pavisam nedaudz neaizsniedzās Vīts Rimkus, tā vietā sāpīgi ietriecoties vārtu stabā.

Puslaiks noslēdzās ar 0:1, taču arī otro puslaiku mūsējie sāka ļoti aktīvi, pāris reizes izveidojot bīstamus momentus. Diemžēl ar noslēgšanu nekādi neveicās un 55. minūtē ielaidām paši. Pēc stūra sitiena vārtus ar galvu guva Silvans Egerters un jau 0:2.

Arī pēc šiem ielaistajiem vārtiem mūsējie turpināja censties un varēja vismaz vienus vārtus atgūt, tomēr allaž kaut kā pietrūka. Savukārt "Zurich" 76. minūtē vēlreiz pierādīja, ka tai nevajag daudz iespēju, lai iesistu vārtus. Rupji kļūdījās Andrejs Pavlovs un pēc brīža sitiena pozīcijā nonāca Dušans Djuričs, kurš trāpīja pustukšajos "Ventspils" vārtos - 0:3. "Zurich" pārliecinoši novadīja maču līdz loģiskam iznākumam.

Diemžēl Latvijas futbola līdzjutēju cerības nepiepildījās, un "Ventspils" zaudēja diezgan bezcerīgi - ar 0:3. Skaidrs, ka brīnumi šajā pārī nenotiks, un Čempionu līgā par 99.9% spēlēs "Zurich", kamēr "Ventspils", visticamāk, varēs piedalīties UEFA Eiropas līgas grupu turnīrā.

FK "Ventspils" - "Zürich" 0:3 (0:1)

Vārti: Fonlantens 12’, Egerters 55’, Djuričs 76’.
Brīdinājumi: Astafjevs, Cilinišeks.
FK "Ventspils": Pavlovs, Astafjevs, Žigajevs (Cilinišeks 69’), Kosmačovs, Kačanovs, Rimkus, Višņakovs (Martins 74’), Ndeki, Mihadjuks, Dedovs (Butriks 60’), Cigirlašs.
"Zürich": Leoni, Margairazs (Abdi 79'), Egerters, Fonlantens (Nikci 84'), Okonkvo, Stahels, Djuričs, Kohs, Rohats, Hasli (Alfonss 73’), Tihinens.
Tiesnesis: Toms Henings Ovrebo (Norvēģija).

 +50 [+] [-]

, 2009-08-19 23:34, pirms 16 gadiem
Aj.. Nu nebija pelnijuši 0:3 zaudējumu, teikšu atklāti.. Varbut var pataisit kādu intrigu Venstpils viesos, bet Eiropas līgas mus gaida. Pēc pirma puslaika domaju ka viss iespējams, bet tagad nū.. veiksme nebija musu pusē..
Pat tiesnesis bija vairāk mums labvēlīgs..
Iepriecināja šis reklāmas stadiona malās,, Playstation.. Champion League.. to retums var vērot Skonto Stadionā..
Ta atmosfēra pirms speles bija labu labā... nebūtu Musejais nokļudijies sākumā, vis vareja bus savadak..
Sākumā likas ka Ventiņi pieraduši spēlet LMT Virsliga.. kur pa centru var mierigi iet un neviens Tev klāt neskrein
Aiziet Ventiņi!!

 +54 [+] [-]

, 2009-08-19 23:34, pirms 16 gadiem
Žēl, ka tik skarbs rezultāts savās mājās. Veiksmi turpmāk.

 +25 [+] [-]

, 2009-08-19 23:35, pirms 16 gadiem
Nespēleja jau slikti mūsējie,veikses pietrūka un arī pieredzes.
Tik un tā vajadzētu būt apmierinātiem,ka vsp tiekam tik tālu..malači.

 +14 [+] [-]

, 2009-08-19 23:35, pirms 16 gadiem
ešo ņe večer

  +4 [+] [-]

, 2009-08-19 23:35, pirms 16 gadiem
Nu ja... Spilgti izpaužas Eiropas klubu un Latvijas klubu spēles līmenis! Neko sliktu par Ventspils komandu pateikt nevar, spēlēja savu spēli, protams bija arī kļūdas bet bez tām neiztikt nekurā sporta veidā un nekļūdās tikai tas kas neko nedarabet objektīvi skatoties pretinieks tiešām ir galvu augstāks! Cerēsim ka vismaz izbraukumā izdosies iesist kādu golu!

 +17 [+] [-]

, 2009-08-19 23:35, pirms 16 gadiem
Grigorčuku atpakaļ!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-08-19 23:35, pirms 16 gadiem
cereeesim ka naw izsapnjots!!!
Slēpts komentārs: ruudias87
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +19 [+] [-]

, 2009-08-19 23:36, pirms 16 gadiem
Pavlovs - Man of the match
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Rand.oM^

 +12 [+] [-]

, 2009-08-19 23:36, pirms 16 gadiem
Otrais puslaiks NOZELOJAMI..........
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: churka11

  -1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:37, pirms 16 gadiem
Ventspils 4.posms - dabūja treneri, lai nogremdētu komandu.. vot tev 4.posms...

  +3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:37, pirms 16 gadiem
Nepelnīti ... Diem žēl otrie vārti bija ka augsta duša un komanda salūza..nu nekas...varbūt paveiksies citā reizē ...

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:37, pirms 16 gadiem
žēl žēl iespējas jau bija....redzēs Šveicē vai brīnumi var notikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-08-19 23:37, pirms 16 gadiem
Dilinger rakstīja: Nespēleja jau slikti mūsējie,veikses pietrūka un arī pieredzes.
Tik un tā vajadzētu būt apmierinātiem,ka vsp tiekam tik tālu..malači.
Vienmer samierinies ar mazuminu ?

  +3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:37, pirms 16 gadiem
iespējas ir vienmēr

  +2 [+] [-]

, 2009-08-19 23:37, pirms 16 gadiem
Tāds tas Latvijas futbolā līmens ir! Diemžēl!! Ko viņi treniņā dara,ja otrā puslajkā jau kājas knapi kustās!!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-19 23:38, pirms 16 gadiem
Dilinger rakstīja: Nespēleja jau slikti mūsējie,veikses pietrūka un arī pieredzes.
Tik un tā vajadzētu būt apmierinātiem,ka vsp tiekam tik tālu..malači.
Par peredzes trukumu labak neruna

  +3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:38, pirms 16 gadiem
a ko var gribēt, ja Ventspilij par šim līmenim labi, ja trīs spēlētāji, kas regulāri ir spēlējuši izlasē, atbilst, pārējie izskatījās apjukuši
visvairāk žēl tā, ka Cīrihes pārsvars likās izpaužamies nevis spēlētāju individuālajā meistarībā, bet tieši galvā - spēlēja vienkāŗsi gudrāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: lilion23

  +3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:38, pirms 16 gadiem
Nav ko parmest puisiem. Sodien nebija vinu diena, jacinas viesos un jacensas paradit labako sniegumu. Par ventiniem!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:38, pirms 16 gadiem
vēljoprojām nesaprotu kāda jēga bija treneri mainīt. Ar Grigorčuku būtu savādāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-08-19 23:38, pirms 16 gadiem
Nu, pēc spēles līmeņa mēs esam gatavi spēlēt ČL, bet psiholoģiskā sagatavotība ir gaužām vāja, kā lai citādāk izskaidro 2 Pavlova kļūdas?! Prieks par Višņakovu un Žigajevu, kuri pierādīja, ka ir pelnījuši spēlēt augstākā līmenī. Juris lieliski izskatījās trequarista pozīcijā, kas Latvijas futbolā ir jaunums, patīkami, ka itāļu treneris vēlas spēlēt skatāmu futbolu ar saspēles veidotāju. Šobrīd pasaulē vēl tikai Itālijā, Nīderlandē, šur tur Spānijā un Portugālē tiek spēlēts ar trequarista pozīciju laukumā. Psiholoģiskā sagatavotība šādā līmenī nav jāmāca, tā ir jau jāieliek pamatos, lūk, kāpēc Latvijas futbolisti nespēj nostiprināties labos ārzemju klubos.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-19 23:38, pirms 16 gadiem
Negribas teikt neko sliktu, bet ļoti ļoti muļķīgas kļudas!!!!

  +9 [+] [-]

, 2009-08-19 23:38, pirms 16 gadiem
ko jūs te gaužaties par 0:3? paskatieties kā Lyon:Anderlecht spēle beidzās (5:1)

 +28 [+] [-]

, 2009-08-19 23:38, pirms 16 gadiem
No Vaņins, No party....???

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:38, pirms 16 gadiem
nu ne pavejcas,un vis!vajadzes kadu ni4ku no sveices atvest un bus normali prieks ventiniem! uefa grupu turnirs tacu mus jau gaida un tas jau ir gan sesniegums,bet CL ir mazliet par agru prieks ventiniem!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-19 23:39, pirms 16 gadiem
a kādas komandas apmēram spēlēs tajā eiropas līgā?
Slēpts komentārs: Slīpais

  -1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:39, pirms 16 gadiem
viss tikai sakas,nekas nav izsapnots????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:39, pirms 16 gadiem
Ta jau labak tiesham nespelet chempionu liga,jo sagraves tad vien tikai redzetu

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:39, pirms 16 gadiem
ruudias87 rakstīja: NU izskatījās pēc totālām nullēm, jeb tas ir mūsu LĪMENIS uz Eiropas fona, kauns, bek ko teikt, esam tur kur mums ir jābāut uz zemes, tā pa vidam.
Nedomāju,ka šeit būtu par kautko jākaunās. Sezona turpinās!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-19 23:40, pirms 16 gadiem
Loti žel, ka neizmantojām vismaz vienu no vārtu gušanas iespējām. Varēja redzēt, ka Ventspils aizsardzībā bija lieli caurumi, plus bieži arī veiksme nebija Ventspils pusē. Jāatdzīst, ka šodien pretinieki bija labāki gandrīz visos spēles elementos un rezultats ir likumsakarīgs. Novēlu Ventspilij nospēlet cienīgi izbraukumā.

  -4 [+] [-]

, 2009-08-19 23:40, pirms 16 gadiem
[quote zapte_lv]
a kādas komandas apmēram spēlēs tajā eiropas līgā?
ronto mix, un lidzigaas latvijas limenim
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-19 23:40, pirms 16 gadiem
teiksim tā, būtu Pavlova vietā Vaņins, rezultāts būtu patīkamaks

trenera vietā uz atbildes spēli ieliktu vārtos Česnovski, zaudēt jau tāpat nav ko

  +4 [+] [-]

, 2009-08-19 23:40, pirms 16 gadiem
zapte.lv rakstīja: a kādas komandas apmēram spēlēs tajā eiropas līgā?
AJAX!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:40, pirms 16 gadiem
Nezinu - ar dalītām jūtām... It kā jau itālis sastāvu baigi neizjauca vienīgi Ndeki varēja redzēt, ka trūkst spēļu prakses... Taktikai arī piekasīties nevarētu, laikam jau jāpiekrīt bukmeikeriem

  -2 [+] [-]

, 2009-08-19 23:40, pirms 16 gadiem
zapte.lv rakstīja: a kādas komandas apmēram spēlēs tajā eiropas līgā?
Cirihes limeni paris loti specigas komandas ari bus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:42, pirms 16 gadiem
Nu nav tas prakses Ventiņiem, tadā limeni daudz, var redzēt piespeli gaida stavot, pilnigi nekadas kustibas, līdz ar to ari padirs visas bumbas uzreiz ka tiko uzsak uzbrukumu, talsitieni pa baložiem tēmeti.
Bet atmosfera tiešam iskatijas bija labā, tadu bieži nenakas redzēt latvija.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-19 23:42, pirms 16 gadiem
Ar makoronijas trenneri var spēlēt pilsētas čempionātā, arī spēlētāji nepārliecināja,it sevišķi 22- cigirlašs. Ja nevaram CIENĪGI nospēlēt ar vidusmēra Eiropas klubu,- Eirolīgā nekas labs nav gaidāms!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-19 23:43, pirms 16 gadiem
VNK hokeja fans rakstīja: Lai tiktu tālāk jāuzvar VIESOS 4:0 ???? KO ????
4:1 arī derēs.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:44, pirms 16 gadiem
raudāt vai gribas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:44, pirms 16 gadiem
ko es saciju...salikāt mīnusus un man bija taisnība ka neuzvarēs

  -1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:44, pirms 16 gadiem
gengsta10 rakstīja: raudāt vai gribas.
nāc, izraudies man uz pleca :*:*

  +3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:44, pirms 16 gadiem
alexkli rakstīja: Nedomāju,ka šeit būtu par kautko jākaunās. Sezona turpinās!
Ne jau kauns par klubu un visu kopumā, bet tieši par šo spēli! Nu neko dižu neparādija, tikai staigāja un deva neprecīzas piespēles, īpaši Astafjevs un Rimkus, šos vajadzēja nosēdināt malā!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:45, pirms 16 gadiem
Pavlovs gan bajgajs caurums! Nu labi ir ka netikām tālāk! 0:3 tas vel būtu normāli!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:45, pirms 16 gadiem
Saderam ka tixim tālāk!!!!

Nekas vēl nav izsapņots!!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:45, pirms 16 gadiem
Nothing special!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-19 23:45, pirms 16 gadiem
retais rakstīja: Saderam ka tixim tālāk!!!!

Nekas vēl nav izsapņots!!
davaj deram!! uz 4paku

  -1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:46, pirms 16 gadiem
students32 rakstīja: ešo ņe večer

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:46, pirms 16 gadiem
Grigorčuks un Ventspils vadība(ar savu nesapratni) visu sačakarēja..futbola svētkus Latviai-Čempionu. Līgu.... gan jau komandā tas izdarīja spiedienu uz spēlētājiem, un ietekmēja šīs dienas rezultātu...beedddiig

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:46, pirms 16 gadiem
Prieksh, kam vajadziigs taads speeleetaajs kaa Martins, kursh nezin ko dara uz laukuma..to pashu Zhigaajevu vareeja atstaat uz laukuma!

  +9 [+] [-]

, 2009-08-19 23:46, pirms 16 gadiem
Šī spēle tikai lieku reizi pierādīja,pārmaiņu laiks ir FK Ventspilī pienācis.
Izrādās vārtsargs ir absolūti nestabils ,jo otrais un trešais gols uz Pavlova rēķina,viens otrs uzbrucējs no trim metriem sit paralēli garām vārtiem,bet Cigirlaša spēlēšana kreisā aizsarga pozīcijā bija izsmiekla kalngals.Grigorčuks projām ,bet cirks ar aizsardzību turpinās.Cerams ,ka līdz eirolīgas grupu turnīram kaut ko itālis savedīs kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:46, pirms 16 gadiem
KB rakstīja: vēljoprojām nesaprotu kāda jēga bija treneri mainīt. Ar Grigorčuku būtu savādāk
FKV spēks nav trenerī!!!ar Grigorčuku šai duelī nekas nebūtu savādāk!
Diemžēl!
Žēl Venspilniekus,bet veiksmi turpmāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:46, pirms 16 gadiem
klakmens rakstīja: Tikai tam virsrakstam pagaidām nepiekrītu, jo būs vēl atbildes spēle Sanktgallenē. Sportā viss ir iespējams.

ne jau ar Lv liimeni futbolaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:47, pirms 16 gadiem
divos vārdos - NASING SPEŠAL... Žēl, ka Ventspils neizmantoja savas izdevības, bet šovakar uzvarēja stiprākā komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:47, pirms 16 gadiem
lkrnpk rakstīja: Gribu jau teikt "es taču teicu...", bet nu ok.... Nav ko piebilst. Mums ir tāds līmenis, kāds ir un nav ko izlikties, ka esam labāki. Jāprot novērtēt to, kas mums ir, nevis jāceļ gaisa pilis uz māla kājām!
tieši tā

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:47, pirms 16 gadiem
rezultaats vareeja buut labaaks,pirmais puslaiks bija labs,otrajaa puslaikaa nezinu kas notika ar komandu,speele nekaada...bet nu labi,kameer viss nav beidzies ceriiba vnm ir...bet taapat malachi,ir izdariits jau daudz vairaak nekaa gaidiija...veiksmi taalaak

  +3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:49, pirms 16 gadiem
Protams, žēl. Nedomāju, ka bijām pelnījuši zaudēt ar tādu rezultātu, bet šodien bijām vājāki visos spēles elementos. Piespēles vienkārši drausmīgas, manuprāt, 70% bija brāķi. Nekas, būs vismaz pieredze, jātēmē nākamgad uz ČL.
Paldies cilvēkiem, kuri spēli vēroja klātienē un atbalstīja mūsējos.

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:49, pirms 16 gadiem
Andris5 rakstīja: FKV spēks nav trenerī!!!ar Grigorčuku šai duelī nekas nebūtu savādāk!
Diemžēl!
Žēl Venspilniekus,bet veiksmi turpmāk!
Patiesībā es nemaz nebrīnītos, ja Grigorčuks itālim mantojumā atstāja norādījumus, kā šodienas spēli spēlēt.

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:49, pirms 16 gadiem
Pašiem spēlētājiem nav kauns par ŠO spēli!!!

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:49, pirms 16 gadiem
malaci ventini
japriecajas ka vispar tik talu tika
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:52, pirms 16 gadiem
nu 4:0 ventspils šveicē noteikti neuzvarēs

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:52, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Patiesībā es nemaz nebrīnītos, ja Grigorčuks itālim mantojumā atstāja norādījumus, kā šodienas spēli spēlēt.
Tad Žigajevs spēlētu flangā un nevis būtu ''saspēles vadītājs''

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:52, pirms 16 gadiem
neoxeo rakstīja: nu 4:0 ventspils šveicē noteikti neuzvarēs
Gadās visādi!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:52, pirms 16 gadiem
Ai ta kā vecenes!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:53, pirms 16 gadiem
Es pilnīgi nopietni!!!

Jārāda piemērs....
Kādam jābūt īstenam fanam...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-19 23:53, pirms 16 gadiem
iespeejam labi, ka netiksim uz čempionu liigu jo grruti pat iedomaaties , ko ar Ventiņu izdariitu barca vainu arsenals

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:53, pirms 16 gadiem
Ventiņi nemāk pieturēt bumbu,apstrādāt bumbu,tas daudz ko izteica.Otrajā puslaikā daudz no Ventspils spēlētājiem jau pagura acīmredzami,pavilkties knapi varēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:54, pirms 16 gadiem
puslaiks rakstīja: ko jūs te gaužaties par 0:3? paskatieties kā Lyon:Anderlecht spēle beidzās (5:1)
a mēs esam vienīgā komanda, kas šovakar neiesita

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:56, pirms 16 gadiem
krissz rakstīja: a mēs esam vienīgā komanda, kas šovakar neiesita
taa ie Lyona bet tas ir zurich.. veciiit

  +2 [+] [-]

, 2009-08-19 23:57, pirms 16 gadiem
Tas tik sākums tālāk bus 0:5,0:7...ta kā vis vel priekšā!!

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:57, pirms 16 gadiem
Andris5 rakstīja: FKV spēks nav trenerī!!!ar Grigorčuku šai duelī nekas nebūtu savādāk!
Diemžēl!
Žēl Venspilniekus,bet veiksmi turpmāk!
ja komandai nesanaak izveidot labu uzbrukumu tad vinai tas arii neiznaak jeb kuraa gadiijumaa

     [+] [-]

, 2009-08-19 23:57, pirms 16 gadiem
dvj, vel CIgirlashu laukumaa!!! aiziet!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-19 23:58, pirms 16 gadiem
pirms speeles lielaaka daļa prognozeeja uzvaru ventiņam :0

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:00, pirms 16 gadiem
Sapnis par Čempionu līgu "Ventspilij" izsapņots

protams, izsapnjots.
ja kaada LV komanda speelees ChL, tad taa buus FK Venta

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:00, pirms 16 gadiem
Dinamo99 rakstīja: pirms speeles lielaaka daļa prognozeeja uzvaru ventiņam :0
mudaki, ne?

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 00:01, pirms 16 gadiem
JA Pavlovs ir vārtsargs ,tad es esmu nīlzirgs ...
Vajag normālu vārtsargu kastē
Ko viņs tur meklē es nesaprotu ...

     [+] [-]

, 2009-08-20 00:01, pirms 16 gadiem
Dinamo99 rakstīja: pirms speeles lielaaka daļa prognozeeja uzvaru ventiņam :0
un??

     [+] [-]

, 2009-08-20 00:02, pirms 16 gadiem
belyz rakstīja: Ventiņi nemāk pieturēt bumbu,apstrādāt bumbu,tas daudz ko izteica.Otrajā puslaikā daudz no Ventspils spēlētājiem jau pagura acīmredzami,pavilkties knapi varēja
Tadel ka adeva daudz pirmaja puslaiak un gandriz atmaksajas bet veiksme nebiaj musus puse ..ka saka kas neriske tas nevine

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 00:03, pirms 16 gadiem
Eu beidziet! kopš SKONTO superkomandas laikiem neviens Latvijas klubs pat tuvumā pēdējai kārtai nav stāvējis, a jūs te sāksiet gausties par zaudējumu tajā. Vai tiešām palikšana otrajā vai trešajā kārtā būtu bijusi labāka?
Un visiem kas saka, ka tā bija "tikai" Cīrihe paskatieties kur šis klubs spēlēja 2007/2008 gada eirokausu sezonā. Manuprāt Ventsiplij pat lābāk tagad būs spēlēt Eiropas līgā. Tomēr relatīvi vājāki pretinieki.

  +5 [+] [-]

, 2009-08-20 00:03, pirms 16 gadiem
peec taadiem nabagiem kaa aizsargi,Vishnjakovs un par Pavlovu nemaz nerunaajot var spriest par Latvijas futbola liimeni...BATE droshvien nesaprot kaa taadiem vareeja zaudeet...personiigi es aizgaaju prom peec treshajiem vaartiem...Ja shaada komanda var buut latvijas chempionvieniiba tad...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:04, pirms 16 gadiem
Dynamic rakstīja: vispār kā nāk pretī kāds labāks klubs tā Žigājevs vairs neko nevar izdarīt. Tā bija pret BATE, tā bija šodien. Gan jau izlasē būs tas pats. Pret Luksemburgu vairāk jau nespēlēsim..
Ko tu dirs..Zigajevs sodien vieniigais kas vareeja daudz maz labu centreejumu izdariit...reaali ja visiem atziimes ir nesekmiigas, tad vinjam vieniigajam 4nieks...kurs nospeeleeja labaak...Es taa nobriinijos kad vinju nomainija, bet atstaaja to meeslu astafvjevu, kas nevienu piespeeli uz prieksu preciizi neatdeva....

     [+] [-]

, 2009-08-20 00:05, pirms 16 gadiem
Nu žēl
Līdz rezultātam 2:0 viss bija pat ok. Sākumā likās tādi drudžaini, bet pēc tam savācās. Iespējas bija iesist, bet... pietrūka.
Pēc otrajeim zaudētajiem diemžēl aizgāja galīgs čau un venteļi nolūza.
Neko darīt, jacīnas un cienīgi jānokapa šveicē.
Patīkami pārsteidza pilnais stadions.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:05, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Patiesībā es nemaz nebrīnītos, ja Grigorčuks itālim mantojumā atstāja norādījumus, kā šodienas spēli spēlēt.
Es domaju ka vini viens ar otru sazinajas ..... Un Grigorcuks ....deva daudz padomus

     [+] [-]

, 2009-08-20 00:06, pirms 16 gadiem
galiigs chau man izbesiija ka es kauko gaidu tad taads plaksh vien iznaak ka negaidu tad veel kauko izdara labu.Es jau no latvijas futbola sen neko negaidu,bet nu kaukaa no shitaas speeles gaidiiju un atkal aplauzos bessiii aaaraaa

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:06, pirms 16 gadiem
Nu nav futbola mums tāda līmeņa komandas,kā piemēram hokeja RD...jaatdzīst sākoties spēlei,kā jau Letiņš cerēju uz intrigu,bet otrajā puslaikā sapratu...ČL ar šādu speli,varam uztaisīt tikai blamāžu,kas jau tagad daļēji notiek...ceru,ka Šveicē Ventiņi vismaz nedaudz spēs pārliecināt,ka spēle Rīgā bija tikai nejaušība...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-20 00:07, pirms 16 gadiem
Momentu jau ir, tikai tos nemākam realizēt.

  +9 [+] [-]

, 2009-08-20 00:07, pirms 16 gadiem
nevar jau arī baigāko līmeni sasniegt spēlējot LMT virslīgā. Ideāli būtu uztaisīt kaut kādu apvienoto Baltijas čempi,kur būtu kādas 10-12 stiprākās komandas, un tur kkā skaitīt iekšā arī katras valsts nacionālo čempi,jo diez vai Ventspilij ir kāda jēga no spēlēšanas ar Olimpu un citām šāda līmeņa komandām

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:09, pirms 16 gadiem
Zaudējums labai eiropas komandai tā nav nekāda tragēdija.Jāatzīst ka Zurich visos komponentos,izņēmot cīņassparu un pašatdevi,bija krietni pārāki par ventiņiem.Puiši sitās kā varēja,bet ar to ir par maz.šveicēšiem visās līnījās ir labi un meistarīgi spēlētāji,nav zvaigžņu, bet ir vidusmēra labi spēlētāji.Taktiskā ziņā viņi arī gudrāki.Diemžēl mēs arī tāda līmeņa spēlētājus nevarām nopirkt,varbūt es kļūdos ,bet neviens no FKV spēletājiem ZURICH komandai nederētu.Vienālga jāpriecājās par to ko sasniedza FKV,bet treneru mainīt man liekās būtu labāk pēc sezonas noslēgšanas.

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 00:11, pirms 16 gadiem
kasagrande rakstīja: Patiesībā es nemaz nebrīnītos, ja Grigorčuks itālim mantojumā atstāja norādījumus, kā šodienas spēli spēlēt.
Mums ir tāda idiotiska zeme ka pat savās mājās (Latvijā) nevaram skatīt paši savus mačus(man nav tas TV6 ),es vadījos pēc aprakstiem,viedokļiem,atgādināja kaut ko no mača pret Salzburg 2007 g. bija spēle,momenti bet atkal 0-3!Nezinu kas pa vainu,bet ja ir momenti tos jāizmanto!
Viedokli par treneri ,tā ir cita runa jau, 2007 g. bija Grigorčuks,un ja šogad būtu viņš palicis,nekas īpaši nebūtu mainījies!
Žēl ka neredzēju spēli!

  +4 [+] [-]

, 2009-08-20 00:12, pirms 16 gadiem
Žēl, ka nerealizējam momentus, un ar tehniku pašvaki bumba tālu atlec,
Es skatijos pa NTV futbol un radija veikto distanci interesanti, ka Astafjevs bija visvairāk noskrējis ap11km, bet pārējiem bij krietni mazāk...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:12, pirms 16 gadiem
tikko no stadio, no trib'in'em izskat'ij'as ka visu triju v'artu zaudejumos vain'igs vartsargs Pavlovs, mb bija sav'ad'ak, bet video negrib'as vairs skatities:/

Rimkum jasak paldies un uzredzeshanos, nostaveja visu speli:/

Astafjevs ka vienmer labakais un gudrakais laukuma , nezinu pat kadus smailus likt sheit :/
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 00:15, pirms 16 gadiem
Dinamo99 rakstīja: ja komandai nesanaak izveidot labu uzbrukumu tad vinai tas arii neiznaak jeb kuraa gadiijumaa
Es savu viedokli nupat kā biju minējis!Bet it kā momenti bija,tikais realizācija kliboja!Maču neredzēju jo dzīvoju tādā valstī,vados (informācijas iegūšanā)pēc aprakstiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-20 00:18, pirms 16 gadiem
Juninjo rakstīja: Žēl, ka nerealizējam momentus, un ar tehniku pašvaki bumba tālu atlec,
Es skatijos pa NTV futbol un radija veikto distanci interesanti, ka Astafjevs bija visvairāk noskrējis ap11km, bet pārējiem bij krietni mazāk...
11 km hmm nezin kads ir videjais raditajs EPL speles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-20 00:20, pirms 16 gadiem
pavlovs totaali noraka speeli...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:20, pirms 16 gadiem
elwisss86 rakstīja: pavlovs totaali noraka speeli...
agrī. tāds ,lohs vēl nav redzēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-20 00:23, pirms 16 gadiem
nemākam izmantot iespējas, spēlējam Eiropas kausā........

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:23, pirms 16 gadiem
Kā jau iepriekš teicu vārtusargs Ventiņiem bija vis bedīgākā pozīcija, bet visvairkāk man nepatīk ka tiek nopirkti spēlētāji bet viņi nevar spēlēt, tak komandu papildināja lai cīnītos...nevis zaudētu.... un jā autoram, ka sapnis nevar būt izsapņots jo tomēr ir kaut niecīga iespēja atspēlēties...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-20 00:28, pirms 16 gadiem
Arī šīs spēles ir ĻOTI noderīgas Eiropas kausa spēlēm un Ventspils klubam kopumā!!! Ja ar šīm 2 spēlēm beigtos Ventspils Eirokausu sezona, tas jau būtu sasniegums, taču nav par ko bēdāt, jo mus taču vēl gaida EIROPAS KAUSA spēles, un kā kads (Hvz kurš) teica, ka tas pat ir labāk ka netiek ČL, jo ir lielakas iespējas vēl tur kadam atņemt kadu punktu ! Tāka nav ko bēdāt, ceram uz pārliecinošāku(momentu realizācijā) spēli izbraukumā, un gatavojamies Eiropas kausa spēlēm !

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 00:31, pirms 16 gadiem
vieniigais labums - suveniiraa ČL biljete

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 00:34, pirms 16 gadiem
Ventspilij momenti bija daudzreiz skaistāki, ļoti žēl ka netika izmantoti, ja būtu vismaz 2 goli.. spēle būtu vienreizēja... beigās jau pat līdzjutēji apklusa pavisam...

būtu labi nākamajā spēlē pamēģināt jauno baltkrievu vārtusargu kā arī paspēlēties ar jaunajiem transfēriem....

es piemēram iekšā vienmēr ticu brīnumam, Ventspils uzvarēs ar 4:1 Cīrihē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-08-20 00:42, pirms 16 gadiem
bem320 rakstīja: Arī šīs spēles ir ĻOTI noderīgas Eiropas kausa spēlēm un Ventspils klubam kopumā!!! Ja ar šīm 2 spēlēm beigtos Ventspils Eirokausu sezona, tas jau būtu sasniegums, taču nav par ko bēdāt, jo mus taču vēl gaida EIROPAS KAUSA spēles, un kā kads (Hvz kurš) teica, ka tas pat ir labāk ka netiek ČL, jo ir lielakas iespējas vēl tur kadam atņemt kadu punktu ! Tāka nav ko bēdāt, ceram uz pārliecinošāku(momentu realizācijā) spēli izbraukumā, un gatavojamies Eiropas kausa spēlēm !
Vispār piekrītu tomēr liekas ka Eiro kausos būs labāk, ņemot vērā ka vismaz tur var atņemt punktus un arii uzvarēt, ČL būtu vienīgi zaudējumi, jā būtu jauki ka atbrauktu Barca vai kas tāds bet tas kad padisrtu ar 0:10 nebūtu nekāda labuma!! skatīsimies reāli eirokausi ir ļoti laba iespēja izaugt Ventspilij!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 00:44, pirms 16 gadiem
tagad tikai sāksies! Visi, kas šodien netrāpija vārtos ir lohi un nekam nederīgi... Man ersonīgi ir cits viedoklis. Komanda tieši kā KOMANDA līdz otrajam golam spēlēja ļoti labi. Protams bija kļūda likt cilinšeku par aizsargu. Kā es to ieraudziju uzreiz sapratu, ka būs ziepes, bet ne par to ir runa. Reāli šādā līmenī ir jāizmanto savas iespējas. Šveicieši izmantoja. BEt teikt, ka mēs bijām pelnijuši lielāku zāģi un, ka mēs neko nemākam ir totāla liekulība un idiotisms. šances mēs ar viņiem izveidojām līdzīgā skaitā. Atšķirība bija tā, ka šveicieši bija individuāli labāki un likumsakarīgi guva vārtus. Visvairāk jau kremt tas, ka visus golus zaudējām ar muļķīgām kļūdām. Bet kopumā man patika kā spēlē Rimkus, Astafjevs, Žiga un Višņakovs. Mihadjuks ar Kačanovu arī izskatijās stabili. Ja cigirlašs spēlēs par pussargu un aizsardzībā mums spēlēs aizsargi, nevis uzbrucēji, tad eiropas līgā varam arī kādu nokost. Nekas, viss būs labi!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 00:52, pirms 16 gadiem
rebjata privikli k totalitarnomu stilju , a makkorroni sugubo molodeznij trener v stile esvorta... nesigrannaja para centr. zacitnikov , moldovanin nikogda ne igral krajnego zascitnika, zigaev v zizni ne igral v centre, pozdnie zameni, slabij vratarj-vot itog nedeli italjano verro. bespalov premudril s 3 etapom razvitija kluba. 3 etap-eto popadanie v ligu . teperj jasno- srednenjkij klub nadral nam uxi...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 00:53, pirms 16 gadiem
komandu maiņu pieteicējs, komentētājs - angļu val. augstākajā līmenī

Šoreiz tiešām var teikt, ka nepaveicās, bija iešpējas, būtu iesituši, spēle būtu daudz savādāka. Pēc otrajiem vārtiem Ventiņi salūza. Skatītāji arī bija atnākuši kā uz teātri

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 00:53, pirms 16 gadiem
Ar šādu spēli, kādu mēs redzējām Rīgā pret Cīrihi, ČL vispār nav ko darīt.

  +6 [+] [-]

, 2009-08-20 00:56, pirms 16 gadiem
Galvu augšā! Butriks ņems un Cīrihē iesitīs butriku un viss būs nokārtots!

P.S. Vai man vienīgajam liekas, ka tas jaunais melnais Ventspilij ir galīgi garām? Izskatijās, ka pirkts kā kaķis maisā! Neko vispār neparādija...

  +5 [+] [-]

, 2009-08-20 00:59, pirms 16 gadiem
pec ielaistajiem vartiem muusejiem bija pieci momenti, tikai palika nerealizeeti. Un ba bac- ielaida absoluti parastu stura sitiena izpildi un talak vel kljuda aizsardziba. Nav ko teikt- Sveice bija paraka, bet ja veiksme butu ventinju sabiedrota, tad 1:1 butu bijis jabut. Ventspils pat speleja labak ka gaidiju.Pirms diviem gadiem biju veina LV kausa finala, ta ka 2. reizi uz kadu no LV kluba spelem pedejo 10 gadu laika

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 01:04, pirms 16 gadiem
puslaiks rakstīja: nevar jau arī baigāko līmeni sasniegt spēlējot LMT virslīgā. Ideāli būtu uztaisīt kaut kādu apvienoto Baltijas čempi,kur būtu kādas 10-12 stiprākās komandas, un tur kkā skaitīt iekšā arī katras valsts nacionālo čempi,jo diez vai Ventspilij ir kāda jēga no spēlēšanas ar Olimpu un citām šāda līmeņa komandām
Laba ideja, arī man bija agrāk šāda doma,bet šķiet ka 8 komandām jābūt valsts čempī lai varētu kur startēt(eiropā).Tas nozīmē Baltijas čempim paralēli jārīko vietējais,TO VAR!Bet ja grib un vēlas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 01:12, pirms 16 gadiem
Kļūdas diemžēl bija daudz kā baloži pie nomestas maizes..
Turēsim īkšķus Eiropas Līgā!!!!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 01:19, pirms 16 gadiem
nu cerība mirst pēdējā...

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 01:21, pirms 16 gadiem
ahh...momenti bija..realizēt viņus, pietrūka pieredzes.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 01:25, pirms 16 gadiem
Dilinger rakstīja: Nespēleja jau slikti mūsējie,veikses pietrūka un arī pieredzes.
Tik un tā vajadzētu būt apmierinātiem,ka vsp tiekam tik tālu..malači.
slikti nee bet viduvēji un lai uzveiktu klasi augstāku komandu ir jānospēlē perfekti un mūsējie to nespēja šodien ( Pavlovam šodien melnā diena )
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 01:48, pirms 16 gadiem
Nav ko mums darīt ČL. Fanu stūrī arī viss bija krieviski. OMG. Kaut kāds murgs tajā futbolā darās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-20 02:10, pirms 16 gadiem
Paldies faniem no L SEKTORA..
pozitivas emocijas, atbalstija VENTSPILI taa itka rezultats butu 0:0 [bet bij 0:3], ari ventspilnieku ultras bij malacji!

ps: mums tapat ir ar ko lepoties! Lai veicas EIROPAA!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 02:11, pirms 16 gadiem
IETEIKUMS VENTSPILS ULTRAM!!

varbut tomer tekstus latviesju valoda, lai ari vairums speletaju krievu tomer klubs latviesju!!

  -2 [+] [-]

, 2009-08-20 02:11, pirms 16 gadiem
Pirmais puslaigs tik ceriiigs, otrais tiiirais murgs!
Esmu LOTI SMAGI viiiiiiiilies! ::

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 02:34, pirms 16 gadiem
Cigirlašs nav aizsargs! Caur viņu izgāja visi trīs pirmie Cīrihes uzbrukumi! Pirmajā gadījumā netrāpīja, otrā nospīdēja, ka aizmugure, bet trešais jau bija liktenīgs šito taktiku es nesapratu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 08:07, pirms 16 gadiem
Cik nožēlojami izskatījās tās krievu "ultras", tik pat spēlētāji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-20 08:47, pirms 16 gadiem
Reaktors rakstīja: kā - praktiski zaudējot .. a otras spēles nebūs?

Autoram piezīme par neprofesionalitāti.
Norkastīt komandu nozīmē, ka man nav jēgas lasīt tavu nākošo rakstu.
cilvēk, nolaidies uz zemes! Kas tad būs tai otrajā spēlē? Ventspils uzvarēs 4:0???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 08:58, pirms 16 gadiem
Nu neesam mēs futbola lielvalsts.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 09:00, pirms 16 gadiem
sasperjods rakstīja: Cigirlaša izlikšana pret Fonlātenu bija daļēji saprotama, jo Fonlātneam bija jāliek pretī ātrs džeks. Bet sanāca kā vienmēr. Apstrādājot gaisa bumbu, Fonlātens apspēlēja Cigirlašu un gols.
Skaidrs, ka, ja nav regulārais Baltijas čempis, tad top4 ir jāspēlē savā starpā 6 kārtas un ar vājajiem jāspēlē 2 kārtas, kas arī savā starpā izspēlē 6 kārtas. 9 komandu formātā stiprajiem sanāk 26 mači, vājajiem 30. Uzvarētāju nosaka pēc %. Ciestu DIN, bet iegūtu top3, kam būtu vairāk laba līmeņa maču, kuros ir jācīnās par 100%.
Nevis Fonlātēnu bet Volantēnu

Kopumā gribu teikt, ka spēle bija interesanta, pirmais puslaiks... Žēl, ka ne Rimkus, Višņakovs netrāpīja vārtos, bet palides FKV, un ticam brīnumam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 09:07, pirms 16 gadiem
Ja ventiņi grib sapni turpināt, tad šveicē lielisk rezultāts būtu 4:1 ventiņu labā....
bet atpakaļ pie realitātes! zurich izskatījās galvas tiesu pārāki -it sevišķi saspēlē un piespēlēs, un arī veiksme bija viņu sabiedrotā. Jau baltkrievu bate ventiņus spieda nežēlīgi, bet tālāk ejot komandas nāk aizvien spēcīgākas... augstāk par pakaļu neizdevās uzlēkt, bet tik un tā vērā ņemams ventspils futbolistu sasniegums! lai veicas turpmākajās cīņās!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 09:22, pirms 16 gadiem
Kā lai to ņem. Piemēram, es visus vārtus norakstu uz stulbām kļūdām. Pirmkārt, pirmā duša jau mums nāca tad, kad Vonlantena golu neieskaitīja (itkā esot bijusi aizmugure, bet manuprāt, pat nebija)... Un īsi pēc tam satraukuma dēļ rupji kļūdījās Cigirlašs. Nebija veiksmīgākā spēle viņam. Otrajos vārtos kļūdījās Pavlovs, jo neaizsniedza bumbu izgājienā, bet trešajos vārtos viņš kļūdījās vēl trakāk. Nenoķēra bumbu pēc sitiena, bet tā tizli izleca no rokām un Djuričam atlika vien apiet guļošu Pavlovu un ieraidīt bumbu tukšos vārtos... Trešo vārtu varēja arī nebūt. Otrs secinājums - nesanāk izmantot iespējas... Labas iespējas bij' Višņakovam un Rimkum - bet vārtus neguvām. Žēl, ka zaudējām tik pamatīgi, tagad jākoncentrējas Eiropas Līgas grupu turnīram, uz atbildes spēli pret "Zurich" nevajag baigi ieciklēties. Lai uzvarētu ar 4 vārtu pārsvaru pret tādu komandu kā "Zurich", ir baigi jāpaveicas. Taču, taču...

Lai nu kā, paldies puišiem par paveikto, veiksmi turpmāk. Eirokausu sezonu varam uzskatīt par ļoti izdevušos, tik nez, vai tā treneru maiņa īstajā laikā notika. Bet štrunts ar to visu!

P.S. Apsveicu Pēteri Neimani ar komentēšanu TV6 kanālā. Manuprāt, bij' ļoti labi!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 09:33, pirms 16 gadiem
Nu nekas cits neatliek kā pateikt paldies latviešu vārtsargiem....Spole uzdāvināja 3 no 4 goliem Dinamo Tbilisi, kas LM noraka Eirokausu sezonu, tad šeit Pavlovs arī uzdāvināja 2 golus šveiciešiem, kas par 95% ir iedragājis cerību tikt uz ČL, protams vajadzēja sist iekša savus momentus un viss varēja būt savādāk, bet kopumā komandai, kas ļauj iesist šadus golus ČL nav ko darīt...

     [+] [-]

, 2009-08-20 09:35, pirms 16 gadiem
bāc, tik lielu murgu sen nebiju redzējis - būtu labāk sēdējis mājās un skatījies vieglatlētiku - nekā vilcies uz stadionu!
ārprāc!!!!!! tiek, kas saka, ka mūsējie nebija pelnījuši - atveriet taču acis!!! bija jābūt 0:6!!
vienīgais spēlētājs, ko var vērtēt ir Rimkus - vienīgais māk normāli bumbu apstādināt un kādu var arī apspēlēt!!
Cigerlašs - absolūta nulle!
Žigajevs - vispār sviests - kā viņam dod bumbu, tā džeks apstādina tā, ka bumba 2m no paša atrodas - grib kaut ko darīt, bet pa vēlu - šveicieši jau klāt. nesaprotu, ko šis dara izlasē...
Kosmačovs - nekad, nekad nebiju redzējis, ka šis tik sūdīgi spēlētu - izskatījās kā sporta skolas džeks pie lielajiem spēlējot - kā iedod bumbu tā mandrāža nenormāla - ātri kādam jāatdod, bet nav kam, un tad vienkārši sit kaut kur...
Višņakovs - baigā koka kāja šoreiz, bet šis džeks vismaz skriet māk!
Astafjevs - uz Čas turnīru Mežaparkā!
Ndeki - sen nebija redzēts - uz vispārējā fona bija puslīdz labs, ja neskaita pāris lažas.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 09:50, pirms 16 gadiem
logiski tomeer...

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 09:53, pirms 16 gadiem
bet tas taču bija viegli paredzams - nevajadzēja laist prom Grigorčuku pirms tik svarīgām spēlēm! lai cik labs jaunais treneris nebūtu, tas taču skaidrs ka nevar komandu iepazīt pāris nedēļās...Grigorčuks taču ar komandu strādāja gadiem un pats veidoja to!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 09:53, pirms 16 gadiem
Visu cieņu Ventspils klubam, bet viss vairāk acīs iekrita V-pils ultras, ar Zviedrijas valsts karogu rokās, galvenais šiem ka tik krāsas līdzīgas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 09:57, pirms 16 gadiem
позорники блять. ненадо было менять тренера. Последняя надежда Латвийского футбола провалилась. Цурих в груповом этапе не займет и 3 его места. В лиге европы ФКВ будут поджидать команды такого уровня и посильнее.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-20 10:16, pirms 16 gadiem
Vremja bolshih pobed Vai Curich izskatiijaas galvas tiesu labaaki? Nee, muuseejiem vnk luuzeru psihologjija

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 10:29, pirms 16 gadiem
churka11 rakstīja: nu mes redzam kads limenis ir latvijas futbolamm
mēs arī stadionā varējām redzēt kāds ir mūsu līdzjūtēju līmenis Kā zaudē tā uzreiz iet projām. Liela daļa uzreiz pēc 2. vārtiem cēlās un gāja projām. Sakat ko gribat, ka nebija jau vērts skatīties tālāk vai kā, bet nevienā normālā futbola valstī līdzjūtēju vārda cienīgi cilvēki tā nedara. Nožēlojami.

Vienmēr jau prasa skaistu futbolu un uzvaras no futbolistiem, bet vai nebūtu arī jāizvirza kādas prasības pašiem līdzjūtējiem. Sanāk tā ka uz Virslīgas spēlēm nejiet, tad kad atbrauc kāds ārzemju klubs, tad tēlo pēkšņi baigos fanus un sanāk pilns stadions, bet kā zaudē tā uzreiz ceļās un iet prom. Kauns. Jāsāk domāt, ka varbūt nemaz paši nēsam pelnījuši labāku futbola līmeni

Ja gribat skatīties tikai uzvaras, tad spēlējiet mājās pie kompja FIFA.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 10:32, pirms 16 gadiem
Ai, taču nekas nav noticis "время больших побед" vēl pienāks.
Bet īstenībā jau normāls pazorņiks ar tiem saukļiem krievu valodā.
Visa Šveice varēja pārliecināties, ka Latvija ir krievu pavalsts.
Respect Curiš faniem par foršo ritma turēšanu visas spēles garumā.
Ir no kā pamācīties.

     [+] [-]

, 2009-08-20 10:37, pirms 16 gadiem
njā, izskatās, ka "itāļu speciālisti' tiešām prot motivēt komandu... nav ko mainīt zirgus upes vidū! Izlasīju Ventspils prezidenta interviju SA - kas tie par murgiem Ventspils mājas spēles spēlēt Tallinā? Un vai tiešām Garijs Džonsosn bija labs piemērs veiksmīgai "ārzemju speciālistu piesaistei Latvijā"? Nenoliedzu Bespalova nopelnus, taču pieejam viņam ļoti savdabība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-08-20 10:43, pirms 16 gadiem
11x11.ru

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 10:53, pirms 16 gadiem
Vismaz eiropas līga!!!!!!!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-08-20 11:07, pirms 16 gadiem
Nevar nedēļā iemācīties spēlēt futbolu ja 4 gadi ''bijušā supertrenera'' vadībā spēlētāji mācīti tikai tālu un vēl tālāk atsist bumbu.Nav tehnisku futbolistu kas var kaut ko izveidot.Tā kā viss loģiski.Nākotnē cerams itālis bumbas atsitējus aizsūtīs uzspēlēt regbiju un paņems spēlētājus kuri grib spēlēt Eiropas futbolu.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 11:11, pirms 16 gadiem
davix rakstīja: mēs arī stadionā varējām redzēt kāds ir mūsu līdzjūtēju līmenis Kā zaudē tā uzreiz iet projām. Liela daļa uzreiz pēc 2. vārtiem cēlās un gāja projām. Sakat ko gribat, ka nebija jau vērts skatīties tālāk vai kā, bet nevienā normālā futbola valstī līdzjūtēju vārda cienīgi cilvēki tā nedara. Nožēlojami.

Vienmēr jau prasa skaistu futbolu un uzvaras no futbolistiem, bet vai nebūtu arī jāizvirza kādas prasības pašiem līdzjūtējiem. Sanāk tā ka uz Virslīgas spēlēm nejiet, tad kad atbrauc kāds ārzemju klubs, tad tēlo pēkšņi baigos fanus un sanāk pilns stadions, bet kā zaudē tā uzreiz ceļās un iet prom. Kauns. Jāsāk domāt, ka varbūt nemaz paši nēsam pelnījuši labāku futbola līmeni

Ja gribat skatīties tikai uzvaras, tad spēlējiet mājās pie kompja FIFA.
pilnigi piekritu.... par to prom ieshanu, ne pec 2. bet 3. zaudetiem vartiem masveida cilveki gaja prom, it kaa tas atlikushas 15minutes vinju dzivee kaut ko izskjirtu, bet JANJEM tomer vera, ka shi nebija igas komanda un ka lidzjuteju vidu lielaka dalja bij atnakushi ar domu, ka sagaidiis sensaciju! Komandu meistaribas limenis atkjiras realizetajos momentos... Ventspils no 6 momentiem nerealizeja nevienu Cirihe no 7 momentiem 3.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 11:13, pirms 16 gadiem
Piekritu, ka OBLIGATI jaizveido BALTIJA liga, lidzigi kaa basketbolaa. geografiski visa baltija ir 2 reiz mazaka par Poliju vai Vaciju

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 11:28, pirms 16 gadiem
Sanāca ne tas skaistākais rezultāts. Tas reālais. Ventiņi spēlēja savu spēli, protams, bija arī kļūdas, dažas tiešām stulbas, bet neko jau viņiem nevar pārmest. Ja jāmeklē, kam piesieties, tad es vēl jo projām esmu šokā par FKV vadības lēmumu mainīt treneri divas nedēļas pirms mača. Jāsaka arī, ka 0:3 liekas nedaudz par skarbu. Bet tāds ir sports!

Protams, es ļoti gribētu redzēt Latvijā tādus spēlētājus kā Kakā, C.R., Messi, Henry, Torres utt., bet ir jābūt reālam – pret viņu klubiem Ventspilij nebūtu pilnīgi nekādas izredzes. Ceru, ka arī caur Eiropas Līgu pie mums atbrauks kāds izcils spēlētājs, kāds labs klubs. Arī kāds slikts gan nenāktu par skādi. Gaidam izlozi! Mīlam futbolu!

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 11:40, pirms 16 gadiem
to davix
Jāsāk domāt, ka varbūt nemaz paši nēsam pelnījuši labāku futbola līmeni

Šī nu arī ir viena no pareizām tēzēm.Ja futbolistiem ir līmenis apmēram nedaudz zem vidējā ,tad mūsu skatītājiem vēl zemāks.Lielākai daļai
vajag futbolu Anglijas premjerlīgas līmenī.Tāpēc arī nenāk uz virslīgas spēlēm.Tad nu šis bariņš atvelkās uz čempionlīgas spēli,pieprasa no komandas tikai uzvaru un nesaņemot prasīto,paceļ savas pakaļas un aiziet.Lai atkal atvilktos uz stadionu gadījumā ,ja atbrauks kāds futbola grands.Uz Latvijas čempionātu iet tikai tie skatītāji,kuri patiešām mīl šo spēli un saprot to ,ka tādā līmenī mēs nemūžam nespēlēsim.Un vēl.Mēs ,tas ir visa Latvijas sabiedrība nemaz nav pelnījusi futbolu arī kaut vai viduseiropas līmenī,jo mums valstī pat kārtīga futbola stadiona nav.Tāpēc dieviņš mums dod to ,ko esam pelnījuši.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 11:44, pirms 16 gadiem
Ar tādu vārtsargu un dažiem labiem aizsargiem Čempionu līga nav ko darīt!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 11:57, pirms 16 gadiem
Pires rakstīja: Ar tādu vārtsargu un dažiem labiem aizsargiem Čempionu līga nav ko darīt!!!!
Lūk! Latvieši! Nodir*t tikai savējos! Mēs pieklauvējām pie ČL durvīm, šogad neatvēra, jādzīvo tālāk un jāsaka paldies Ventiņiem!

  -4 [+] [-]

, 2009-08-20 12:09, pirms 16 gadiem
kapēc laukumā bija ndeki????

     [+] [-]

, 2009-08-20 12:11, pirms 16 gadiem
Ciirihee atspeelees 3 vartus!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 12:36, pirms 16 gadiem
Cepuri nost Ventspilij! Nebijām pelnījuši tik skarbu zaudējumu, taču Šveices čempis noteikti ir klasi augstāks. Mūsējie darīja, ko varēja.

P.S. - Sapnis vēl nav izsapņots.

  -2 [+] [-]

, 2009-08-20 12:40, pirms 16 gadiem
3vārti pavlovs lox

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 12:40, pirms 16 gadiem
Diezgan logjisks solis no liidzjuteeju puses, tik daudz braakja un neizdariibas...es peec 3:0 paarsleedzu kanaalu. Nah man just liidzi par klubu kuraa neviens nerunaa latviski un kursh var mieriigi uzspljaut saviem liidzjuteejiem un maajas speelees riikos igaunijaa, nu sviests.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 12:41, pirms 16 gadiem
Kur var redzēt cik skatītāji bija ieradušies uz spēli?

     [+] [-]

, 2009-08-20 12:44, pirms 16 gadiem
nu nekas
uzspeelees muusejie sezonu eiropas ligaa un varbuut tad izdosies
jo buus laba pieredze ieguuta

  -3 [+] [-]

, 2009-08-20 12:45, pirms 16 gadiem
Aizmirsu piebilst par Virsliigu - taa ir futbola parodija, frizieri un citu profesiju paarstaavji sanaak uzspeeleet futeni...Normaals klubs saakas no kvalitatiivas jaunieshu apmaaciibas, kuras Venstpilij nav, ceru itaalis vinjiem pastaastiis futbola nosleepumus un iipashnieks nenomiiziis ieguldiit projektaa kura realizaacija ilgs vismaz 10-15 gadus.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 12:45, pirms 16 gadiem
Un Eiroas līgas grupu turnīrs arī nav peļama lieta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 12:56, pirms 16 gadiem
zelzijs rakstīja: 3vārti pavlovs lox
Tu spēli redzēji, sīkais āzi!?

     [+] [-]

, 2009-08-20 13:00, pirms 16 gadiem
Manuprāt Dzavetjeri nav piemērots Ventspilij, Pilnīgi mīksts treneris priekš Ventspils tas pats Grigorčuks varēja pat uzbļaut un visi uzreiz saņēmās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 13:14, pirms 16 gadiem
es labāk citreiz iešu uz basi jeb hoķi, man patīk futbols bet ja nevar dabūt alu tad kas tas par sviestu

     [+] [-]

, 2009-08-20 13:15, pirms 16 gadiem
edk69 rakstīja: cereeesim ka naw izsapnjots!!!
Tur nav uz ko cereet jaaskataas patiesiibai aciis Ventspils no 0:3 neatspeeleesies

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 13:17, pirms 16 gadiem
tik daudz izdevību un ne 1 nerealizēt ir jāmāk, višņakovu pensijā

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 13:22, pirms 16 gadiem
nu blee,nu kaa taa var???savaas maajaas katvai buutu notureejusi 0;0 vai vismaz 0;1...bet ieriit ar 0;3...taa tomeer barselona vai man utd...ciirihe...baigi zeel

  -2 [+] [-]

, 2009-08-20 13:25, pirms 16 gadiem
nožēlojama komanda bez trenera!!! un kāpēc lai es redzot izgāšanas neietu PROM???? man bija kauns palikt, tāpēc arī aizgāju!

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 13:32, pirms 16 gadiem
4ndris rakstīja: nožēlojama komanda bez trenera!!! un kāpēc lai es redzot izgāšanas neietu PROM???? man bija kauns palikt, tāpēc arī aizgāju!
kaunēties tev vajadzētu pašam par sevi, nevis par komandu.

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 13:35, pirms 16 gadiem
nekas viesos jaaauzvar ar 4:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-20 13:57, pirms 16 gadiem
nu žeel ka neizmantojām iespējas

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 13:59, pirms 16 gadiem
Šoreiz ne tik daudz par spēli, kā par spēles organizāciju. Pēc būtības šī jau bija ČL pamatturnīra spēle un jāsaka, ka noorganizēta pilnīgā dir.ā. ČL Ģenerālsponsors Heineken - baneris lepni izlikts acu priekš''a, bet alus stadionā nav nopērkams (wtf - uz Skonto-Derry City tirgoja); vienīgais ko varēja nopirkt - siltu kolu, kura pēc pirmā puslaika bija beigusies. Tualetes netīras un piemīztas līdz augšai, jo neviens tās labierīcības nav gadiem tīrījis. Džeki, kas atnāca uz spēli 30 min. pirms sākuma, iekšā tika uz 1.puslaika beigām, jo biļešu kase strādājusi gliemeža ātrumā; tantuks pats filosofē, kur labāk sēdēt, naudu no 20nieka izdot nevar, jāstāv un jāgaida, kad kāds samaksās ar monētām. No tā megafona, kas ziņoja vārtu guvējus, pretējā laukuma pusē neko nevarēja saprast + nemaz nerunājot par programmiņām vai pieejamiem spēlētāju sastāviem. Tad kāds te vēl grupu turnīrs? Pieminētās lietas nebūt neprsa miljonus lai savestu kārtībā. Bet nu laikam jau, ka viss ir harmonijā- kāds futbola līmenis, tāda organizācija.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-20 14:06, pirms 16 gadiem
Zaudējums, manuprāt, nepelnīti smags. Līdz otrajam golam bija daudzmaz laba (nu, vismaz cerīga) spēle, tad, šķiet, paši sev vairs neticēja. Pēc trešā gola vispār padevās.
Kārtējo reizi pierādās, ka vārtsargs ir vismaz puse no komandas. Zaudējums ir pelnīts, bet nu ir baigā škrobe, kā tie goli tika ielaisti. Otrais un trešais Pavlova, pirmajā, ja nemaldos, Cigirlašs ūdeņus nodeva.
Bet vispār tāda skumja sakritība (bet varbūt ne sakritība) šosezon. Metalurgu noraka Spole, Skontiešiem Māliņš ļoti rupji ķļūdījās. Tagad Pavlovs. Visu cieņu Andrejam, bet šī nebija viņa labākā spēle. Nekas, gaidām Eiropas līgu.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 14:10, pirms 16 gadiem
sandza rakstīja: pec ielaistajiem vartiem muusejiem bija pieci momenti, tikai palika nerealizeeti. Un ba bac- ielaida absoluti parastu stura sitiena izpildi un talak vel kljuda aizsardziba. Nav ko teikt- Sveice bija paraka, bet ja veiksme butu ventinju sabiedrota, tad 1:1 butu bijis jabut. Ventspils pat speleja labak ka gaidiju.Pirms diviem gadiem biju veina LV kausa finala, ta ka 2. reizi uz kadu no LV kluba spelem pedejo 10 gadu laika
Ne jau veiksmes mums pietrūka. Spēle jau nebija tik traka kā izskatās rezultātā. Vienkārši laba līmeņa klubs jau atsķiras ar to no zemāka, ka izmanto savus momentus daudz labāk. Brāķa, protams, bija ļoti daudz, bet būtiskākā atšķirība jau ir tā, ka mums trūkst tās meistarības un pieredzes, lai momentus izmantotu.

     [+] [-]

, 2009-08-20 14:28, pirms 16 gadiem
Hunter rakstīja: Šoreiz ne tik daudz par spēli, kā par spēles organizāciju. Pēc būtības šī jau bija ČL pamatturnīra spēle un jāsaka, ka noorganizēta pilnīgā dir.ā. ČL Ģenerālsponsors Heineken - baneris lepni izlikts acu priekš''a, bet alus stadionā nav nopērkams (wtf - uz Skonto-Derry City tirgoja); vienīgais ko varēja nopirkt - siltu kolu, kura pēc pirmā puslaika bija beigusies. Tualetes netīras un piemīztas līdz augšai, jo neviens tās labierīcības nav gadiem tīrījis. Džeki, kas atnāca uz spēli 30 min. pirms sākuma, iekšā tika uz 1.puslaika beigām, jo biļešu kase strādājusi gliemeža ātrumā; tantuks pats filosofē, kur labāk sēdēt, naudu no 20nieka izdot nevar, jāstāv un jāgaida, kad kāds samaksās ar monētām. No tā megafona, kas ziņoja vārtu guvējus, pretējā laukuma pusē neko nevarēja saprast + nemaz nerunājot par programmiņām vai pieejamiem spēlētāju sastāviem. Tad kāds te vēl grupu turnīrs? Pieminētās lietas nebūt neprsa miljonus lai savestu kārtībā. Bet nu laikam jau, ka viss ir harmonijā- kāds futbola līmenis, tāda organizācija.
Atnāc uz LU stadionu, tad redzēsi tualetes!!!

Johaidī, tad es ar savam monētam varēju līst bez rindas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-08-20 15:10, pirms 16 gadiem
Negribu īpaši nevienu kritizēt ,bet tomēr eirokausos zaudējumu savā laukumā ar O:3 ,sauc par sagrāvi.Var jau būt ,ka mūsu klubi vēl nav gatavi spēlēt nopietnā līmenī,tomēr zinot cik var nopelnīt ČL, ir vērts ieguldīt futbolā .

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 16:11, pirms 16 gadiem
bus vel viena 90min kur sapnis var but izsapnots uz laimigo pusi

     [+] [-]

, 2009-08-20 16:40, pirms 16 gadiem
Jaa venstpilij traapiis, veelreiz zaagjis 0:3...puisiit atver acis un skaties uz lietaam reaali...

     [+] [-]

, 2009-08-20 17:03, pirms 16 gadiem
Labi jau ir, ka nespeelees CL-taadiem tur notekti nav ko dariit.Negribas redzeet, kaa vinjus pazemo eiropas varenie, ja jau Zurich savaas maaajaas atvazaaja kaa beernus. Tas pie taa, ka sveicieshi jau peec pirmaa gola speeleeja bez vaartiem(ripinot kvadraatuus laukuma malaas) Pat uz paarsteigumu kaadaa atseviskaa speelee baidos shii komanda nav speejiiga, jo aizsardziibas komandai vienkarshi nav:
1-ais gols rupja Cigirlasha kluuda vienkaarshaa situaacijaa,
2-ais vispaar super- visi 11 speeleetaaji sanaaca praktiski vaartsarga laukumaa, vismaz pa 2 uzkatru uzbruceeju, un kas notiek, sveicietis uzlec un bez pretestiibas iesit ar galvu. Taalaak vispaar bez variantiem pie lielaakas veeleeeshanaas viesi vareeja salaadeet veel 3-4. Taa, ka viss notika taa, kaa tam bija jaanotiek, kaut arii Eiropas kausaa Latvijas klubiem, ja godiigi, dariit nav ko.

     [+] [-]

, 2009-08-20 17:32, pirms 16 gadiem
spele jau nebij slikta tie sveiciesi nemaz nebija tik labi, bet nu musu vartusargs parupejas pa rezultatu!
runajot pa faniem vnk pazorna fkv fanu klubs un krieviski visu laiku dzied un nemas, tas nu bij sviests!

     [+] [-]

, 2009-08-20 17:50, pirms 16 gadiem
Galvenais, lai viesos nepadodas, lai vismaz vienu ''banku'' ieliek.

     [+] [-]

, 2009-08-20 18:32, pirms 16 gadiem
edgee rakstīja: Cigirlašs nav aizsargs! Caur viņu izgāja visi trīs pirmie Cīrihes uzbrukumi! Pirmajā gadījumā netrāpīja, otrā nospīdēja, ka aizmugure, bet trešais jau bija liktenīgs šito taktiku es nesapratu...
njaa es ar nesapratu kapēc Cigarlašam jāspēlē aizsardzībā ja viņš ir malējais pussargs ar noslieci uz uzbrukumu.

     [+] [-]

, 2009-08-20 18:37, pirms 16 gadiem
Hunter rakstīja: Šoreiz ne tik daudz par spēli, kā par spēles organizāciju. Pēc būtības šī jau bija ČL pamatturnīra spēle un jāsaka, ka noorganizēta pilnīgā dir.ā. ČL Ģenerālsponsors Heineken - baneris lepni izlikts acu priekš''a, bet alus stadionā nav nopērkams (wtf - uz Skonto-Derry City tirgoja); vienīgais ko varēja nopirkt - siltu kolu, kura pēc pirmā puslaika bija beigusies. Tualetes netīras un piemīztas līdz augšai, jo neviens tās labierīcības nav gadiem tīrījis. Džeki, kas atnāca uz spēli 30 min. pirms sākuma, iekšā tika uz 1.puslaika beigām, jo biļešu kase strādājusi gliemeža ātrumā; tantuks pats filosofē, kur labāk sēdēt, naudu no 20nieka izdot nevar, jāstāv un jāgaida, kad kāds samaksās ar monētām. No tā megafona, kas ziņoja vārtu guvējus, pretējā laukuma pusē neko nevarēja saprast + nemaz nerunājot par programmiņām vai pieejamiem spēlētāju sastāviem. Tad kāds te vēl grupu turnīrs? Pieminētās lietas nebūt neprsa miljonus lai savestu kārtībā. Bet nu laikam jau, ka viss ir harmonijā- kāds futbola līmenis, tāda organizācija.
Njaa labāk mācies vecīt ka uz spēli jānāk laicīgi jo taa ir vienmēr kas atnāk uz beigām neredz špēles sākumu un pat gandrīz visu puslaiku es nezinu kur tas gramafons ir bet es dzirdēju ļoti labi par aliņu tu dzert atnāci vai skatīties futbolu un par tualetēm ko tu gribi tas taa ir visur.

     [+] [-]

, 2009-08-20 23:04, pirms 16 gadiem
Hunter rakstīja: Šoreiz ne tik daudz par spēli, kā par spēles organizāciju. Pēc būtības šī jau bija ČL pamatturnīra spēle un jāsaka, ka noorganizēta pilnīgā dir.ā. ČL Ģenerālsponsors Heineken - baneris lepni izlikts acu priekš''a, bet alus stadionā nav nopērkams (wtf - uz Skonto-Derry City tirgoja); vienīgais ko varēja nopirkt - siltu kolu, kura pēc pirmā puslaika bija beigusies. Tualetes netīras un piemīztas līdz augšai, jo neviens tās labierīcības nav gadiem tīrījis. Džeki, kas atnāca uz spēli 30 min. pirms sākuma, iekšā tika uz 1.puslaika beigām, jo biļešu kase strādājusi gliemeža ātrumā; tantuks pats filosofē, kur labāk sēdēt, naudu no 20nieka izdot nevar, jāstāv un jāgaida, kad kāds samaksās ar monētām. No tā megafona, kas ziņoja vārtu guvējus, pretējā laukuma pusē neko nevarēja saprast + nemaz nerunājot par programmiņām vai pieejamiem spēlētāju sastāviem. Tad kāds te vēl grupu turnīrs? Pieminētās lietas nebūt neprsa miljonus lai savestu kārtībā. Bet nu laikam jau, ka viss ir harmonijā- kāds futbola līmenis, tāda organizācija.
Man tās pašas asociācijas par mūsu futbola saimniecību,piedodiet par manu skepsi,man tas viss atgādina kolhoza līmeni....tāds iespaids,ka ciems ar ciemu sarunā uzspēlēt un to sauc par LČ...spēles laikā labi ja kādu latviešu vārdu var dzirdēt,futbola fanu ideoloģija arī man liekas smelta no filmām par Angļu huļigāniem,spēlē komanda ko sakarīgu vai nē,pofers,galvenais davaj,vperjod,tusiņš...nedomāju,kamēr mēs te savā sulā vārīsimies,kas sakarīgs progresēs...

     [+] [-]

, 2009-08-20 23:51, pirms 16 gadiem
žēl, ka tā. spēle bija cerīga..

     [+] [-]

, 2009-08-21 00:54, pirms 16 gadiem
To-BANO....vēl tu aizmirsi - Benfica ,HamburgerSV, Fenerbache , Galatasaray ,kuri tikko nomazgāja Estiņu Levadia-5:0. Vispār venteļiem kompānija būs jautra ,noteikti kāds GRANDS trāpīsies. Tāpēc- nepaliksim kaunā un pacentīsimies parādīt vismaz to, ko sauc par SPĒLI!

     [+] [-]

, 2009-08-21 01:03, pirms 16 gadiem
Diemzheel, Latvijaa labu futbolu var redzeet tikai pa tv, tad kad raada CL speeles...

     [+] [-]

, 2009-08-22 16:04, pirms 16 gadiem
nu nafig to grigorcuku atlaida!!!