Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mourinju: "Pirmos vārtus "Bayern" guva, atrodoties aizmugurē"

Jānis Pārums

Mourinju: "Pirmos vārtus "Bayern" guva, atrodoties aizmugurē"
Žozē Mourinju
Foto: AFP/Scanpix

Pēc Minhenē zaudētās pirmās pusfināla spēles pret vietējo "Bayern" (1:2) Madrides "Real" galvenais treneris Žozē Mourinju norādīja, ka pirmie "Bayern" vārti tika gūti aizmugures stāvoklī un taisnīgāks rezultāts būtu neizšķirts.

Vienlaikus gan Žozē Mourinju norādīja: "Es nekritizēju tiesnesi, es pieņemu viņa lēmumus. "Bayern" guva vārtus, kas nebija jāieskaita, bet tas man nedod nekādu iemeslu izteikt kritiku. Taisnīgāks rezultāts būtu neizšķirts. Tas ir futbols, spēle beidzas tad, kad tā beidzas. Šis nav briesmīgs rezultāts. Pirmo reizi šosezon zaudējām Čempionu līgā, tomēr nav tā, ka tas manī raisa negatīvas emocijas. Labā spēlē piedzīvojām zaudējumu izbraukumā. Nebijām pelnījuši zaudēt, bet tas notika. Ja mājās uzvarēsim ar 1:0, 2:0 vai 3:1, tiksim finālā. Esmu ļoti optimistisks par to, ka atgriezīsimies šeit Čempionu līgas finālā."

Jāatgādina, ka otros vārtus Minhenes klubs guva pašā mača izskaņā, kad precīzi sita Mario Gomess, izraujot mājinieku uzvaru ar 2:1. Tiesa, atbildes spēlē pēc nedēļas Madridē, "Real", pateicoties viesos gūtajiem vārtiem, pietiks pat ar minimālu 1:0 uzvaru.

"Šis ir Čempionu līgas pusfināls, tādos mačos vienmēr ir fiziska spēle un abas komandas tādu arī demonstrēja. Izņemot pāris incidentus, tiesnesis aizvadīja labu spēli," atzina "Bayern" galvenais treneris Jups Heinkess. "Šī bija pelnīta uzvara. Madride labi aizvadīja pirmās 15 minūtes, bet pēc tam notikumus laukumā kontrolējām mēs. "Real" ir lieliska komanda, tāpēc esmu apmierināts ar savas komandas sniegumu šovakar."

Savukārt pirmo vārtu guvējs Franks Riberī norādīja: "Bija ļoti svarīgi uzvarēt mājas spēli pret Madridi, lai vairotu mūsu pārliecību. Tomēr mēs esam tikai pusceļā. Spēle Madridē būs ļoti, ļoti smaga. Nedomāju, ka viņu gūtie vārti mainīs mūsu taktiku atbildes spēlē. Mēs būsim tikpat koncentrējušies kā šovakar. "Real" būs jāuzbrūk un tas mums dos iespējas pretuzbrukumiem. "

"Šoreiz bijām labāka komanda. Tas, ka "Real" bija tikai kādas divas, trīs reālas vārtu gūšanas iespējas, norāda uz to, cik labi aizsargājāmies," sacīja "Bayern" pussargs Tonijs Kross. "Mēs bijām ļoti motivēti, uzbrūkot jau no spēles sākuma. Izmantojām sava laukuma priekšrocības un pelnīti uzvarējām."

"Mums joprojām ir cerības. Mums ir vēl 90 minūtes "Bernabeu" stadionā un tā neapšaubāmi ir mūsu priekšrocība," uzsvēra "Real" spēlētājs Serhio Ramoss.

Savukārt Pepe noliedza, ka gaidāmais "El Classico" Spānijas čempionātā varētu patraucēt atbildes spēlei: "Mēs esam lieliska komanda ar lieliskiem spēlētājiem. Šādas lietas futbolā notiek un vienmēr jābūt gataviem. Kas attiecas uz šīvakara spēli, tad, protams, tas ir negods ielaist vārtus pēdējā minūtē, bet kopumā spēle bija fantastiska. Mēs aizbraucam no Minhenes ar pozitīvām emocijām. Mēs guvām vārtus un esam droši, ka atkal to izdarīsim savā stadionā. Madridē noteikti pavisam citādāka spēle."

Izmantotie resursi:
uefa.com

     [+] [-]

, 2012-04-18 17:00, pirms 13 gadiem
ej dillēs rakstīja: Lai cik Mouriņju kritizētu tiesnešus , Real zaudēja , jo šajā spēlē bij vājāks par Bayern. Tas pat nav apspriežams. Kaut arī Bayern nepārādīja visu , ko no viņiem gaidīja. Mouriņju lielākā kļūda bij viņa izdarītās maiņas un lēmums noturēt rezultātu 1:1 !
Starp citu, runājot par tiesnešiem - Marselo ļoti rupjais pārkāpums - 100% sarkanā kartiņa !!! ( tiem,kas neredzēja , atgādināšu - Marselo no muguras
ielec kājās Milleram, pie tam bumba jau sen bij prom ) Tiesnesis Marselo pažēlo un iedod dzelteno
Tadi pokemoni ka tu,to tik vaimana par Marselo sarkano,bet atgadinashu pirmaja puslaika Robens ielec ar taisnu kaju Koentrau un dabu tik dzelteno! Robens nepaspeja uz to bumbu,bet speciali leca ar tainos kaja! tur 200 % sarkana!
Tatad 1-1 !

     [+] [-]

, 2012-04-18 17:31, pirms 13 gadiem
Nevajag, Herr Žozē! Uz Madrides vārtiem tiesneši neiedeva 2 reālas pendeles ( spēle ar roku savā soda laukumā un Gomesa nogāšana), un tāpēc Minhenes uzvara ar golu spēles beigās bija tik taisnīga, cik vien taisnīga uzvara var būt!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-18 19:49, pirms 13 gadiem
Plavec rakstīja: Manā skatījumā aizmugure nebija, ja pat bija, tad nu līnijtiesnesis to nevarēja redzēt vai bumba minimāli pieskārās vai nē. Bet tīru pendeli pret Riberi? Tu nopietni? Vairāk izskatījas pēc plākstera par tēlošanu.
Ir pasiva aizmugure un aktiva un shet nekadas pasivas nebija,jo Bayern speletajs satveja preti vartiem un daleji trauceja Ikeram! Ja vinsh satvetu pie vartu staba vai ari ne pret vartiem,kkur mala tad to varetu nosaukt par pasivo aizmuguri! Vinsh staveja tieshi taja linija kur lidoja bumba!
Es nenosodu tienesi,ok kludijas,kam negadas!
Tas es tev paskaidroju sho situaciju lai nakotne tu nerakstitu aplamibas!

     [+] [-]

, 2012-04-18 21:17, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Ir pasiva aizmugure un aktiva un shet nekadas pasivas nebija,jo Bayern speletajs satveja preti vartiem un daleji trauceja Ikeram! Ja vinsh satvetu pie vartu staba vai ari ne pret vartiem,kkur mala tad to varetu nosaukt par pasivo aizmuguri! Vinsh staveja tieshi taja linija kur lidoja bumba!
Es nenosodu tienesi,ok kludijas,kam negadas!
Tas es tev paskaidroju sho situaciju lai nakotne tu nerakstitu aplamibas!
Pilnībā piekrītu, vēl rikošets sanāca un cik es sapratu tad vārtos īstenībā no Pepe kājas laikam ielidoja ja nebūtu tā viņa kāja Casiljas jau leca uz to pusi!

     [+] [-]

, 2012-04-18 21:44, pirms 13 gadiem
Angļu tiesnesis diezgan ļāva spēka spēli, it kā pat pa daudz. No otras puses 9 dzeltenās nenozīmē ļoti saudzīgu attieksmi. Ja nākamajā spēlē tāds kartiņu birums turpināsies, finālā lielai daļai būs liegts spēlēt.

Par Ramosa turēšanu varēja dot 11m, bet, kā redzējām, var arī nedot. Kad par Pujola turēšanu 1/4 finālā iedeva pendeli, visi bļāva. Šoreiz neiedeva, atkal vaimanas.

Manuprāt, Real paši atdeva iniciatīvu un domāja noturēt 1:1, nesanāca, vispār interesanta spēle.

     [+] [-]

, 2012-04-18 22:58, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: patiesībā,jau tā arī bija.
Nebija gan. Tu kļūdies.

     [+] [-]

, 2012-04-18 23:01, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tu domā šo?
Tīīīīīri! on Vimeo

Tagad ganjau pārdomāji.
Un kurš no abiem spēlētājiem aizsniedza bumbu? Tas ir izšķiroši šajā situācijā, jo Gomess tika nogāzts.

     [+] [-]

, 2012-04-18 23:05, pirms 13 gadiem
Un tad nu gan aizmugure! Tur jau pat zirgam jāsmejas Mourinju ar lineālu mērīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-19 11:54, pirms 13 gadiem
Modritis rakstīja: Tadi pokemoni ka tu,to tik vaimana par Marselo sarkano,bet atgadinashu pirmaja puslaika Robens ielec ar taisnu kaju Koentrau un dabu tik dzelteno! Robens nepaspeja uz to bumbu,bet speciali leca ar tainos kaja! tur 200 % sarkana!
Tatad 1-1 !
1. Marselo lec no muguras , Robbena pārkāpums - aci pret aci
Mīnuss Marselo
2. Robbens mēģina iegūt bumbu, kaut arī neveiksmīgi , trāpot pa kāju. Marselo nemaz nemēģina iegūt bumbu, jo bumba jau vairs nebij pie Millera. Marselo vnk. uzdod nervi. Mīnuss Marselo

augstākā līmeņa un augstākās likmes spēlēs tādas epizodes kā Robbena gadījumā var gadīties ļoti bieži, jo tā ir bezkompromisu cīņa. Tā bij godīga cīņa, kaut arī ļoti asa un pat nežēlīga. Bet , ja spēlē tādā līmenī, jābūt uz to gatavam, arī gatavam dabūt traumu, bet godīgā cīņā !!!

Marselo pārkāpums ir absolūta NELIETīBA !!! un ar futbolu tam nav nekāda sakara . Un ja runājam par traumām , potenciāli Marselo pārkāpums ir bīstamāks, jo pretinieks neredz pāridarītāju un viņa ķermenis nav tam gatavs .

P.S. Protams, pa tukšo es te kaut ko cenšos pierādīt, jo tādiem kā tu uz to ir piekāst . Ar neapbruņotu aci redzams, ka esi ar putām uz lūpām par Real M... Un ja arī es tev tūkstots pierādījumu izklāstītu par kādu epizodi, tu tam neticētu. Tāda stūrgalvība piemīt tikai auniem.
Starp citu, es neesmu Bayern fans , bet gan CHELSEA !!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2012-04-19 12:38, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Kontrao izsita, neaizniedza vairs neviens. Tas, ka tālāk nogāza, tā ir cīņas epizode. Tiesnesis nedos, ja visu spēli ir tāds kā Riberī, kurš uzskata, ka tiesnesis lohs.
Viss ir ļoti vienkārši. Ja viens izsit, bet otrs nogāž no mugurpuses, tad ir pārkāpums. Tagad jau noteikumus katrs interpretē pa savam. Kāds garastāvoklis, tā arī tiesā.
Ja tiesnesis spriestu tā pat kā Tu, tad viņš būtu sētas līmeņa tiesnesis.

     [+] [-]

, 2012-04-19 12:48, pirms 13 gadiem
Kas attiecas uz Marselu epizodi, tad tur jau pēc būtības bija jādod sarkanā. Tā bija nesportiska rīcība, nevis cīņa par bumbu.
Ja visi tikai aizbildināsies ar citām epizodēm, kur kaut kas kādām nav iedots, tad drīz jau varēs ķemmēt video arhīvus, lai pierādītu savu taisnību Tiesnesim katra epizode jāskata atsevišķi, pretējā gadījumā viņš nav profesionālis.

P.S.- Es domāju, ka nevienam šajā spēlē nebija jādod dzeltenā kartīte, jo tiesnesis mačā Francija-Vācija Šumaheru par pārkāpumu pret Batistonu pat nebrīdināja. Tiešām objektīvi, vai ne?

     [+] [-]

, 2012-04-19 13:22, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un tad nu gan aizmugure! Tur jau pat zirgam jāsmejas Mourinju ar lineālu mērīja?
minhenietis skaidri gaiši visiem aizsargiem aiz muguras, aizsedz skatu uz sitiena brīdi - kur tev kādu lineālu vajag!?? pat nav jāmēra vai ir vienā līnijā, ja stāv tieši aiz muguras.

     [+] [-]

, 2012-04-19 13:42, pirms 13 gadiem
MaryJane rakstīja: minhenietis skaidri gaiši visiem aizsargiem aiz muguras, aizsedz skatu uz sitiena brīdi - kur tev kādu lineālu vajag!?? pat nav jāmēra vai ir vienā līnijā, ja stāv tieši aiz muguras.
Kasiljasam skatu aizsedza paša aizsargs. Gustavu bumbai nepieskārās un Kasiljass tikai atgremo TSO teikto, jo bumbu viņš vienkārši nepaņēma un viss. Ar Gustavu darbībām tam bija maz sakara (ja apskatās atkārtojumu ar skatu no vārtsarga pozīcijas). Tas nav hokejs un bumba nav ripa