Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Arsenal" pendelēs uzvar Romu

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

"Arsenal" pendelēs uzvar Romu
''Arsenal'' futbolisti
Foto: AFP

UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfinālā iekļuvuši "Arsenal" futbolisti, kuri pēcspēles sitienu sērijā ar 7:6 pieveica "Roma". Spēles pamatlaiks un pagarinājums noslēdzās ar rezultātu 1:0 "Roma" labā. Vienīgos vārtus pamatlaikā spēles devītajā minūtē guva Huans.

"Roma" izmanto viesu aizsargu kļūdu

"Arsenal" izcīnītā uzvara savā laukumā ar 1:0 lika "Roma" šovakar savā laukumā uzbrukt vairāk, taču tieši "Arsenal" pirmajās minūtēs izskatījās mazliet labāki. Nekā bīstama ne viņi, ne mājinieki gan neizveidoja. Nepārāk bīstamu uzbrukumu romieši izveidoja devītajā minūtē, kad no kreisās malas diezgan neveiksmīgi pa zemi centrēja Frančesko Toti, taču viesu aizsargi nemaz necentās skārties šai bumbai, kura netraucēti nonāca pie Huana, kurš to trieca vārtu tīklā. Jāatzīmē, ka jau mača sākumā Huans guva traumu un pēc kāda laika tika arī nomainīts. "Roma" uzreiz ieslēdzās aizsardzībā, bet lielgabalnieku uzbrukumi bija ļoti neveiksmīgi. Pēc pāris minūšu klusēšanas uz brīdi aktivizējās arī "Roma" un tieši viņiem bija iespējas gūt vēl kādus vārtus, taču gan Tadei, gan Motas sitienus Almunia atvairīja. Puslaika otrajā pusē atkal praktiski visu laiku uzbruka "Arsenal", kuriem aktīvs bija Niklass Bendtners, bet par bīstamu varēja nosaukt vienīgi Diabī spēcīgo sitienu ar galvu, kuru notvēra Doni. Pēc pirmā puslaika 1:0 "Roma" labā.

"Arsenal" aktivizējas, bet vārtu nav

Otrais puslaiks līdzjutējiem iesākās jau daudz cerīgāk, jo abas komandas uzreiz izveidoja pa pusmomentiem. Ļoti laba iespēja izcelties bija Žulio Baptištam, bet viņš ar galvu sita mazliet garām vārtiem. Pēc stūra sitiena izpildes izcelties varēja arī Bakarī Saņjā, taču vietā bija Doni. Jāsaka, ka "Roma" sāka kontrolēt vairāk bumbu pirmajās 15 minūtēs, bet tad gandrīz iekrita, jo "Arsenal" noorganizēja lielisku pretuzbrukumu, bet Niklass Bendtners mazliet neaizsniedzās līdz bumbai. Turpinājums gan vairāk atgādināja pirmajā puslaikā redzēto, vienīgais, ka šajā bija vairāk vārtu gūšanas momentu.

Ar katru nākamo minūti "Roma" arvien izteiktāk sāka spēlēt itāļu stilā, pilnībā atdodot iniciatīvu viesiem, bet paši cerēja uz pretuzbrukumiem. Tas atkal padarīja spēli krietni vien garlaicīgāku, bet priecēja, ka vismaz "Arsenal" sāka uzbrukt daudz uzstājīgāk. Par to viņi gandrīz samaksāja 78. minūtē, kad pilnīgi netraucēts izcilu Toti piespēli vārtu priekšā saņēma Hulio Baptišta, bet pamanījās pat neizdarīt sitienu. Kopumā Baptišta šajā spēlē izskatījās ļoti bāli. "Arsenal" arī pamatlaika galotnē izskatījās svaigāk, kas gandrīz deva taustāmu labumu, jo kompensācijas laika otrajā minūtē tuvu vārtu guvumam sākumā bija van Persijs, bet pēc tam arī Turē. Pamatlaikā arī viss.

Toneto norok "Roma"

Jau no pirmajām pagarinājuma minūtēm laukumā bija skatāma abpusēji haotiska un ātra spēle, pie tam komandas ļoti aktīvi arī uzbrukt, izveidojot pāris pusmomentus. Mazliet labāk izskatījās "Roma", kura kontrolēja bumbu mazliet vairāk, bet pirmā pagarinājuma izskaņā neveiksmīgi nospēlēja aizsardzībā, ļaujot pie sitiena tikt van Persijam, taču tas sita pāri vārtiem.

Otrās piecpadsmit minūtes jau kļuva krietni vienmuļākas, vienīgais, kas nemainījās, bija daudzās abpusējās kļūdas. Kā arī bija gaidāms, šī pāra uzvarētājs izšķīrās pēcspēles sitienu sērijā.

Jau pirmajā sitienu sērijā Doni atvairīja Eduardo sitienu, taču mājinieku prieki bija ļoti īsi, jo drīz vien ļoti nesakarīgu pendeli izpildīja Vučiničs, kurš uzsita tieši virsū vārtsargam. Doni bija tuvu tam, lai atvairītu arī Volkota sitienu, taču mazliet pietrūka. Turpinājumā abu komandu futbolisti sita ļoti aukstasinīgi, bet astotajā sitienu sērijā stipri pāri vārtiem uzsita Makss Toneto, tādējādi "Arsenal" izcīnīja uzvaru ar 7:6.

UEFA Čempionu līga, astotdaļfināls

Roma – Arsenal 1:0 (1:0) (Žuans 9')
Divu spēļu summā 1:1
11 m sitienu sērijā ar 7:6 uzvarēja "Arsenal".

Izmantotie resursi:
uefa.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 00:53, pirms 16 gadiem
aivo, var redzēt, ka no futbola tu saproti tik pat daudz, cik cūka no aviācijas.

     [+] [-]

, 2009-03-12 00:55, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: Toneto!
Rīt būs raksts par ultrām!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 00:55, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: Italji reaali ierava no angljiem, tris italju klubi tika 1/8 un visi tris kapituleja anglju priek6a, attiecigi, JUVE vs CHELSEA; INTER vs MU; ROMA vs ARSENAL, anglji sabradaja italjus vai tas ir kads naids????
Varētu būt gan, kas to lai zin!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 00:55, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: Italji reaali ierava no angljiem, tris italju klubi tika 1/8 un visi tris kapituleja anglju priek6a, attiecigi, JUVE vs CHELSEA; INTER vs MU; ROMA vs ARSENAL, anglji sabradaja italjus vai tas ir kads naids????
tas pierādija Seria A zemo līmeni,jo arī spēles ziņā angļi bij krietni labāki!

     [+] [-]

, 2009-03-12 00:56, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: Italji reaali ierava no angljiem, tris italju klubi tika 1/8 un visi tris kapituleja anglju priek6a, attiecigi, JUVE vs CHELSEA; INTER vs MU; ROMA vs ARSENAL, anglji sabradaja italjus vai tas ir kads naids????
tā ir īstākā neveiksme Itāļiem! Žēl ka neviens no Itāļu klubiem netika tālāk!
Vispār kur tik zemu AC Milan nokritusi ka vairs netiek! Patīk kā viņi spēlē pret Spāņu un Angļu klubiem! - prieks i skatīties!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 00:56, pirms 16 gadiem
Krokodils rakstīja: nu vispār 50% laikam!
pamaacies varbuutiibas teoriju tad spried!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-12 00:56, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Barcu pret Pool es tieshaam gribeetu redzeet. Un Arsenal pret Bayern.
Un United pret Chelsea!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-12 00:57, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu pamatlaikā Romai bija vairāk iespēju. Un tas nepiešķirtais 11m sods... It kā Roma kopumā izskatījās labāk, bet Arsenal spēja uzvarēt. Pendeles tiešām bija vienīgais veids, kā izšķirt šo dueli.
Diivaini, man atkal biski Arsenal izskatiijas labaaki, bet nu tas taa!

     [+] [-]

, 2009-03-12 00:57, pirms 16 gadiem
laikam jau vajadzeeja uzreiz pielikt piebildi prieksh Arsenal faniem, ka miinusu skaits pie mana komenta jau to nepadariis par mazaak patiesu. Bet nu par Villareal piemirsu, jaa, tie ar buutu vienaa kategorijaa ar ArseAnal liekami.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-12 00:57, pirms 16 gadiem
es gaidu tikai un vienīgi angļu pusfinālu..bet kāda gan iespēja,ka jau tagad netrāpīsies anglis pret angli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 00:59, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu pamatlaikā Romai bija vairāk iespēju. Un tas nepiešķirtais 11m sods... It kā Roma kopumā izskatījās labāk, bet Arsenal spēja uzvarēt. Pendeles tiešām bija vienīgais veids, kā izšķirt šo dueli.
Jaa, Roma kopumaa tieshaam izskatiijaas labaak, paveicaas smagi Arsenal, ka netika iedota taa pendele, bet kopumaa komanda (Arsenal) speeleeja nozheelojami! Ljoti, ljoti nozheelojami!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-12 00:59, pirms 16 gadiem
leshyj25 rakstīja: p.s. un vel interesantak sanak ja sakartot 6is komandas pec pozicijam savos cempionatos tad sanak, anglijas cempionvieniba ir specigaka par italijas cempionvienibu, anglijas patrereiz otras vietas ipa6nieks specigaks par italju otras vietas ipa6nieku un no 6iem pariem tre6ie pari sava starpa kad tikas, atkal anglji, blin, nu tiraka mistika
+1

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:00, pirms 16 gadiem
Gunner rakstīja: Kas attiecas uz pendeleem, radaas sajuuta, ka Doni min, bet Almunia zin! Nee nopietni, ja Romas GK leekaaja liidzi kustiibaam, blenza vnk virsuu siteejam, tad Almunia izskatiijaas paarliecinaats par to ko dara. Gruuti tagad gan to taa izstaastiit, bet taada sajuuta radaas man. Un cik reizes arii vinjs vispaar izleca pareizajaa virzienaa! Dazi gan prata vinju apchakareet, tas tiesa.
Saskatiiju liidziibu vinjaa ar Jensu un Jenss zin shos nosleepumus! Abu stils staavot kastee, lai atvairiitu pendeli ir praktiski vienaads! Promejot varbuut buus atklaajis naakoshajam!
Tev ir taisnība, Doni ir pilnīgi nespējīgs pendelēs.

     [+] [-]

, 2009-03-12 01:01, pirms 16 gadiem
Romas līdzjutējiem vel jau būs iespēja maijā redzēt savus elkus no Arsenal!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:02, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: tas pierādija Seria A zemo līmeni,jo arī spēles ziņā angļi bij krietni labāki!
Ak dies. Kurš šito idiņu te ielaida? Juve un Roma spēlēja labi, par Inter man nospļauties. Un pasaki vēl, ka Arsenal bija labāki par Romu. Tas bija līdzvērtīgs mačs.

  -2 [+] [-]

, 2009-03-12 01:02, pirms 16 gadiem
Nu iemet kaads interneta guru speeles status, manupraat Arsenalam vajadzeetu buut biski labaakiem raadiitaajiem!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:05, pirms 16 gadiem
K C D rakstīja: Diivaini, man atkal biski Arsenal izskatiijas labaaki, bet nu tas taa!
Nu nebija, nebija. Romai bija labākas izdevības nekā Arsenal. Turklāt, tā kā Romai ir tonna savainoto, nebija īsti ko laist laukumā. Un bez Huana ar grūti, kas atņēma vēl 3. maiņu. Ja būtu visas 3, tad vismaz pilnīgi nokausētie būtu nomainīti (Vučiničs, piemēram, laikam tik švaka pendele sanāca noguruma dēļ). Plus tā pendele neiedotā, Baptistas laža mača beigu daļā. Ja kāds bija labāks, tā bija Roma.

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 01:05, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Ak dies. Kurš šito idiņu te ielaida? Juve un Roma spēlēja labi, par Inter man nospļauties. Un pasaki vēl, ka Arsenal bija labāki par Romu. Tas bija līdzvērtīgs mačs.
un cik daudz tu spēles redzēji šajos dueļos vizsmaz pirmajā kārtā Inter,Roma un Juventus spēles ziņā pamatīgi atpalika otrajā kārtā Roma nebija sliktāka ,bet ne vairāk,Inter jau nu točna nebija labāki par Mu un Juventus atbildes spēli neredzēju!

     [+] [-]

, 2009-03-12 01:06, pirms 16 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 01:07, pirms 16 gadiem
Bet vispaar lielais "fuj", uzlaizh Volkotu, bet praktiski nemaz neizmanto laukuma labo (Volkota) malu, kur visiem praats bija aizbraucis! Zinu, ka viss jau beidzies ar laimiigaam beigaam utt., bet nu tomeer, uzlaist Teo un neizmantot vinju! Bija spiests staaveet un garlaikoties savaa malaa...

  +2 [+] [-]

, 2009-03-12 01:07, pirms 16 gadiem
K C D rakstīja: Nu iemet kaads interneta guru speeles status, manupraat Arsenalam vajadzeetu buut biski labaakiem raadiitaajiem!
Stati ne vienmēr raksturo patieso spēli. Sevišķi jau šādu, kad abas komandas knapi beigās turējās uz kājām. Roma īpaši izskatījās piekususi, Arsenal laikam labākā fiziskajā ir. Plus arī Arsenal varēja izdarīt visas 3 maiņas.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:07, pirms 16 gadiem
Mixes pilnībā piekrītu taviem komentāriem! Izskatījās, ka Roma bija pelnījusi uzvarēt. Vajadzēja to pendeli!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:08, pirms 16 gadiem
yeeeeeee,pateicoties šai spēlei nocēlu piķi TOTO

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:09, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu nebija, nebija. Romai bija labākas izdevības nekā Arsenal. Turklāt, tā kā Romai ir tonna savainoto, nebija īsti ko laist laukumā. Un bez Huana ar grūti, kas atņēma vēl 3. maiņu. Ja būtu visas 3, tad vismaz pilnīgi nokausētie būtu nomainīti (Vučiničs, piemēram, laikam tik švaka pendele sanāca noguruma dēļ). Plus tā pendele neiedotā, Baptistas laža mača beigu daļā. Ja kāds bija labāks, tā bija Roma.
Normaals coms esi, negribu ar Tevi striideeties! Nu loti liidziiga speele! Punkts!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-12 01:09, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Nu nebija, nebija. Romai bija labākas izdevības nekā Arsenal. Turklāt, tā kā Romai ir tonna savainoto, nebija īsti ko laist laukumā. Un bez Huana ar grūti, kas atņēma vēl 3. maiņu. Ja būtu visas 3, tad vismaz pilnīgi nokausētie būtu nomainīti (Vučiničs, piemēram, laikam tik švaka pendele sanāca noguruma dēļ). Plus tā pendele neiedotā, Baptistas laža mača beigu daļā. Ja kāds bija labāks, tā bija Roma.
eu nu beidz te lažu rakstīt Arsenal ar daudz savainoto un jau pirmajā spēlē Arsenal bij visi jautājumi jānoņem!Labāki ir tie,kas iekļuva 1/4!Tā ka pietaupi savas asaras rītdienas Zenit-Udinese spēlei!Lielais experts! peace!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:09, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: un cik daudz tu spēles redzēji šajos dueļos vizsmaz pirmajā kārtā Inter,Roma un Juventus spēles ziņā pamatīgi atpalika otrajā kārtā Roma nebija sliktāka ,bet ne vairāk,Inter jau nu točna nebija labāki par Mu un Juventus atbildes spēli neredzēju!
Ne par velti Juve neko smagi nepadirsa Chelsea. Protams, angļi tur bija labāki, bet noteikti ne tik traki kā tu saki. Par Inter jau teicu, tie lūzeri vnk ir metami Eiropā, kurā tiesneši šiem nepalīdz. Un Arsenal - Roma beidzās pavisam godīgā veidā - pendelēs. 1. mačā Arsenal bija labāki, otrajā drīzāk Roma bija labāki, par spīti visām traumām.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:11, pirms 16 gadiem
Mixes rakstīja: Stati ne vienmēr raksturo patieso spēli. Sevišķi jau šādu, kad abas komandas knapi beigās turējās uz kājām. Roma īpaši izskatījās piekususi, Arsenal laikam labākā fiziskajā ir. Plus arī Arsenal varēja izdarīt visas 3 maiņas.
Atceros, kaa pagaajushajaa gadaa man te viens centaas iestaastiit, ka Arsenal nebija pelniijushi uzvareet Milan, taisnaa dziives netaisniiba, ka taa notika, jo.... vinjiem esot bijis vairaak offsides, nekaa Milan!
Turklaat autorinjs tas bija! Iemaldiijies ne tajaa sadaljaa...

  -1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:13, pirms 16 gadiem
nu ko jus te buraas vis stokos vineeja tie kam bija jaavinee! un tie bija sipraakie!

  -2 [+] [-]

, 2009-03-12 01:13, pirms 16 gadiem
Arsenal fani nebrūkat barā virsū Romas fanam..

     [+] [-]

, 2009-03-12 01:14, pirms 16 gadiem
refresh rakstīja: eu nu beidz te lažu rakstīt Arsenal ar daudz savainoto un jau pirmajā spēlē Arsenal bij visi jautājumi jānoņem!Labāki ir tie,kas iekļuva 1/4!Tā ka pietaupi savas asaras rītdienas Zenit-Udines spēlei!peace!
Es zinu, arī Arsenal nebija labākajā sastāvā, bet salīdzināt nav īsti vērts, jo Roma bija vēl sliktākā stāvoklī. Toti vien bija tikai spiests šodien spēlēt, redzēji taču to saiti šim ap kāju. Un ne jau Roma nemācēja pirmajā mačā iesist elementārus sitienus, paši Arsenal jau vainīgi. Kad tev aizsardzība spēlē Loria, tad labākā komanda pasaulē varētu padirst ikvienam. Šajā spēlē bija nevis Loria, bet Diamuntene un uzreiz bija 2reiz labāk.

Un es gluži neteiktu, ka uzvarēja labākais. Drīzāk tas, kurš bija labāks pendelēs (gluži burtiski ne?).

  +3 [+] [-]

, 2009-03-12 01:15, pirms 16 gadiem
EPL:Seria A
3:0

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:20, pirms 16 gadiem
“I wouldn't say there is a lot of difference,” mused the Gunners boss after a penalty shoot-out victory over Roma.

“You saw that Roma, Inter and Juventus are very good teams. Perhaps there is a little more confidence and mental strength in the English sides at the moment.

“For example tonight we missed our first penalty and yet went on to win.”

Roma won 1-0 on the night to level the scores on aggregate and wasted chances to put it beyond doubt, most notably through Julio Baptista.

“I believe Roma defended much better and they were much more determined in the challenges and it was difficult to find our game.

“We couldn't find a way through in the final third and I give Roma credit for that.”

Vengera komentārs. Pat viņš atzīst, ka Roma bija nedaudz labāki, bet tā kā Arsenal bija pašpārliecinātības vairāk, viņi uzvarēja.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-12 01:35, pirms 16 gadiem
Patiesaam jaanopuusaas esam garaam murgiem.Shitas geims bija pats svariigaakais..,iztureet un uzvareet...,izdevaas uzvareet!!!!Naakosaas speele pretinieks buus noteikti speeciigaaks,bet zinot ka buusim atpakal labakajaa sastaavaa(pat neatceros kad Arsenal ir speeleejis ar pilnu pirmo sastaavu)..,jaacer ka neizkritiis araa neviens liidz tam..,tad izskataas kad varam nopietni paciiniities !!!Turaas vechi!!!