Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Salāhs vēlreiz sarūgtina Gvardiolu, "Liverpool" vēlreiz pieveic Mančestras "City"

Rolands Eliņš

Salāhs vēlreiz sarūgtina Gvardiolu, "Liverpool" vēlreiz pieveic Mančestras "City"
Foto: AP/Scanpix

Pirmoreiz kopš 2008. gada UEFA Čempionu līgas pusfinālā spēlēs „Liverpool”, kas par spīti ātri ielaistajiem vārtiem šovakar Mančestrā nosargāja pirmajā spēlē iegūto pārsvaru un izslēdza no turnīra izcilu sezonu aizvadošo „City”, uzvarot arī šodienas spēlē (2:1).

Iepriekšējā spēlē pret „City” ēģiptietis Mohameds Salāhs bija galvenais atbildīgais par graujošo pirmo puslaiku un pārsvaru 3:0, taču viņš nelielas traumas dēļ spēli toreiz nepabeidza. Vēl līdz šodienas vakaram „Liverpool” treneris Jirgens Klops neuzskatīja par vajadzīgu nevienu publiski painformēt par to, vai Salāhs spēlēs vai nē, un šī māņu taktika attaisnojās, jo Salāhs devās laukumā jau pamatsastāvā un vēlreiz izrādījās izšķirošo vārtu autors.

„City” gan izdevās tieši tas, ko komandas galvenais treneris Peps Gvardiola vēlējās – ātri vārti. Par to jau mača otrajā minūtē parūpējās Gabriels Žesuss, kurš tika pie brīva sitiena no soda laukuma vidus pēc tam, kad „Liverpool” nebija izturējusi Mančestras presingu.

„City” pirmajā puslaikā dominēja, taču otros vārtus neguva. Puslaika izskaņā bumba gan ielidoja „Liverpool” vārtos, taču tiesnesis vārtus neieskaitīja. Uzreiz pēc tiesneša signāla par puslaika pārtraukumu laukumā ļoti neapmierināts izgāja Gvardiola, un par savu aso reakciju tika izraidīts no spēles, un otrajā puslaikā viņš vairs komandas tehniskajā zonā neatradās.

Gvardiolas prombūtne izrādījās neveiksmi nesoša. „City” nevarēja atļauties ielaist vārtus, jo tā gadījumā būtu jāuzvar vismaz ar 5:1, taču Salāhs parūpējās tieši par to. 56. minūtē viņš uzsāka pretuzbrukumu, kurā Manē ielauzās soda laukumā. Edersons viņam neļāva izdarīt sitienu, taču arī bumbu „City” vārtsargs nenofiksēja savās rokās, to savāca Salāhs un raidīja vārtos. Tie bija viņa astotie vārti šosezon Čempionu līgā, kas ir „Liverpool” rekords.

Salāha vārti praktiski dzēsa „City” izredzes, bet pilnīgu punktu tām 77. minūtē pielika Roberto Firmino, kurš izmantoja Otamendi kļūdu un panāca 2:1. „Liverpool” līdz ar to pirmoreiz kopš 2008. gada spēlēs Čempionu līgas pusfinālā, kamēr Eirokausi joprojām nav „City” veiksmes stāsts, neskatoties uz to, cik lieliski Mančestras komanda šosezon spēlējusi Premjerlīgā.

UEFA Čempionu līgas desmitā aprīļa spēles

KomandasRez.Vārtu guvēji
Roma-Barcelona3:0 (1:0)Džeko 6` De Rosi 58` Manolass 82`
Manchester City – Liverpool1:2 (1:0)Žesuss 2` - Salāhs 56` Firmino 77`

UEFA Čempionu līga, 1/4 fināli

Pāris1. spēle2. spēle
Juventus - Real Madrid0:311.04.
Sevilla - Bayern1:211.04.
Liverpool - Man. City3:02:1
Barcelona - Roma4:10:3

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:09, pirms 7 gadiem
blah rakstīja: Tā kā tu diez gan agresīvi atbildēji citiem "Kāpēc tu man atbildi? Es taču jautāju pilnīgi par ko citu?", tad arī tev var teikt līdzīgi - vēlreiz rakstu, Markizio VAIRS NAV vadošais spēlētājs. Tu neprasīji nosaukt Madrides vadošos spēlētājus sākot no 2000. gada, bet gan pašlaik, šodien... Par Rugani jau pateicu, neviens loģiski domājošs cilvēks tev viņu pie Juves akadēmijas neskaitīs, bet nu manis pēc vari skaitīt, kas ta man, vismaz kaut kāds mierinājums, par to, ka realitātē Juvei nav neviena vadošā akadēmijas spēlētāja
Dzirdējis esmu, nenoliegšu ka īpaši daudz par viņu nezinu, bet, no iepriekšējā komentāra konteksta, es sapratu, ka tu raksti par kādu, kurš šobrīd ir akadēmijā, nevis jau spēlē Serie A.
Es vienkārši uzdevu jautājumu: "Cik "Real" akadēmijas audzēkņu spēlē vadošo lomu un pamatsastāvā?" Tā bija kā daļēja atbilde uz repliku par "City" un naudu. "Real" ir pašreizējie čempioni un viņu sastāvā jau 2 dārgāko futbolistu transfēri vien veido nepilnus 200M, tāpēc varētu padomāt, ka tos panākumus atnes kaut kādi mistiski akadēmijas audzēkņi. Tā tas jautājums bija domāts.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:15, pirms 7 gadiem
un par Pūli tu velti tā izteicies, jo Aleksandrs-Arnolds vien ir ko vērts. Puisis vismaz priekš manis ir atklājums un ČL dara brīnumus jau 19 gadu vecumā. Starp citu, arī Stērlings ir Pūles produkts, tikai tagad spēlē pretinieku nometnē.

  +3 [+] [-]

, 2018-04-11 01:20, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un ja neesi dzirdējis par Moizi Kenu, tad jāšaubās, vai vispār seko futbolam.
Nu jau, nu jau- nevajag jau pārspīlēt un runāt tā, it kā tas būtu kaut kāds nākotnes superzvaigzne.
Atzīšos- lapas par jaunajiem talantiem ik pa laikam palasu, bet nekāds Moize atmiņā iespiedies nav. Un ne velti- speciāli tagad, tevis ieintriģēts, paskatījos atkal un neredzu nekādu haipu- ir desmitiem jauniešu, ar kuriem saistās daudz lielākas cerības nekā ar tavu Kenu, par kuru jebkuram futbola fanam būtu jāzin
Tā ka nevajag pārspīlēt draugs. Tas, ka seko Juvei un tās akadēmijai nenozīmē ka pilnīgi visiem tas būtu jādara. Es arī tev varu nosaukt pāris jaunekļus no MU akadēmijas par kuriem nebūsi dzirdējis un tici man- daudzas lapas viņus ''talantu topos'' liek augstāk nekā Moizi.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-11 01:21, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Nu jau, nu jau- nevajag jau pārspīlēt un runāt tā, it kā tas būtu kaut kāds nākotnes superzvaigzne.
Itālijas nākotnes jau nu noteikti. Bet kas tur tāda Itālija, ja ir dižā Anglija ar savas izlases neskaitāmajiem tituliem, vai ne?

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:25, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es vienkārši uzdevu jautājumu: "Cik "Real" akadēmijas audzēkņu spēlē vadošo lomu un pamatsastāvā?" Tā bija kā daļēja atbilde uz repliku par "City" un naudu. "Real" ir pašreizējie čempioni un viņu sastāvā jau 2 dārgāko futbolistu transfēri vien veido nepilnus 200M, tāpēc varētu padomāt, ka tos panākumus atnes kaut kādi mistiski akadēmijas audzēkņi. Tā tas jautājums bija domāts.
Uz ko es tev atbildēju, ka muļķīgi izvēlēties par piemēru Madridi, kurai ir 1 tāds spēlētājs, kamēr City, Pool un Juvei ir 0, tas arī bija viss, ko es gribēju pateikt. Varēji atrast labāku salīdzinājumu. Un par summām jau tev iepriekš arī atbildēja, City tādus 200m+ noliek katru sezonu jau cik gadus pat neiespringstot.
Par Arnoldu - arī viņš īsti nav vadošais, tā ka neredzu kā es viņu/Pool aizskāru, ņemot vērā, ka runa bija tikai par vadošajiem, bet nu viņš vismaz tam ir tuvāk kā Markizio/Rugani, tas gan ir tiesa.

  -1 [+] [-]

, 2018-04-11 01:26, pirms 7 gadiem
Ja Moize Kens nebūs Itālijas uzbrukuma nākotne, tad Itālijas uzbrukumam ar nākotni būs pašvaki. Bet tam es neticu.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:27, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Itālijas nākotnes jau nu noteikti. Bet kas tur tāda Itālija, ja ir dižā Anglija ar savas izlases neskaitāmajiem tituliem, vai ne?
Tu būtu labs politiķis- labi novirzies no tēmas.
Ne jau par Anglijām vai Itālijām bija runa, ne?

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:29, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja Moize Kens nebūs Itālijas uzbrukuma nākotne, tad Itālijas uzbrukumam ar nākotni būs pašvaki. Bet tam es neticu.
Viņiem jau šobrīd ir pašvaki, bet gan jau. Jebkurai valstij gadās talantu krīze kādā līnijā. Italija un Brazīlija šobrīd cieš no uzbrukuma talantu trūkuma, bet pie apvāršņa jau vienmēr kaut kas grozās.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:31, pirms 7 gadiem
blah rakstīja: Uz ko es tev atbildēju, ka muļķīgi izvēlēties par piemēru Madridi, kurai ir 1 tāds spēlētājs, kamēr City, Pool un Juvei ir 0, tas arī bija viss, ko es gribēju pateikt. Varēji atrast labāku salīdzinājumu. Un par summām jau tev iepriekš arī atbildēja, City tādus 200m+ noliek katru sezonu jau cik gadus pat neiespringstot.
Par Arnoldu - arī viņš īsti nav vadošais, tā ka neredzu kā es viņu/Pool aizskāru, ņemot vērā, ka runa bija tikai par vadošajiem, bet nu viņš vismaz tam ir tuvāk kā Markizio/Rugani, tas gan ir tiesa.
Arnolds ir tuvāk tikai pateicoties Itālijas tradīcijām un konservatīvismam, kad runa ir par aizsardzību. un arī Markizio ir rezervists tikai dēļ traumām, nevis tādēļ, ka būtu zaudējis kaut ko no sava talanta.
Ja City summas noliek vairākas sezonas no vietas, tad "Real" tā ir mūžīgā norma jau kopš seniem laikiem. Pašu audzēto spēlētāju īpatsvars sarucis, tāpēc tēmē uz ārzemju zvaigznēm, kā jau vienmēr. Tāpēc kaut ko pārmest "City" ir mazliet amizanti. Kaut kā neredzu, ka viņi būtu nopirkuši kaut kādu Beilu vai Ronaldu. Konkurences apstākļos "City" iepērkas pat ļoti mēreni.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:32, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Tu būtu labs politiķis- labi novirzies no tēmas.
Ne jau par Anglijām vai Itālijām bija runa, ne?
Runa ir par vienu no pēdējo laiku spožākajiem jaunajiem talantiem. Tikai cilvēks, kurš vispār neseko līdzi A sērijai, var viņu nezināt.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:39, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Runa ir par vienu no pēdējo laiku spožākajiem jaunajiem talantiem. Tikai cilvēks, kurš vispār neseko līdzi A sērijai, var viņu nezināt.
Kāds tur sakars ar A sēriju? Cik spēles viņš tur ir nospēlējis?
Kamēr futbolists netiek pie regulāra pamata valsts augstākajā līgā, tikmēr viņš ir un paliek tikai talants. Noslīkšana var notikt pat vislielākajiem. Piemēram kā Renato. Par Odegāru šķiet vispār var vairs nerunāt. Tā ka tas spožums ir tāds relatīvs. Maigi izsakoties.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:43, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Kāds tur sakars ar A sēriju? Cik spēles viņš tur ir nospēlējis?
Kamēr futbolists netiek pie regulāra pamata valsts augstākajā līgā, tikmēr viņš ir un paliek tikai talants. Noslīkšana var notikt pat vislielākajiem. Piemēram kā Renato. Par Odegāru šķiet vispār var vairs nerunāt. Tā ka tas spožums ir tāds relatīvs. Maigi izsakoties.
Sērijā A pēdējās sezonas laikā 19. Tas ir vairāk, nekā viņam ir gadu.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:48, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Arnolds ir tuvāk tikai pateicoties Itālijas tradīcijām un konservatīvismam, kad runa ir par aizsardzību. un arī Markizio ir rezervists tikai dēļ traumām, nevis tādēļ, ka būtu zaudējis kaut ko no sava talanta.
Ja City summas noliek vairākas sezonas no vietas, tad "Real" tā ir mūžīgā norma jau kopš seniem laikiem. Pašu audzēto spēlētāju īpatsvars sarucis, tāpēc tēmē uz ārzemju zvaigznēm, kā jau vienmēr. Tāpēc kaut ko pārmest "City" ir mazliet amizanti. Kaut kā neredzu, ka viņi būtu nopirkuši kaut kādu Beilu vai Ronaldu. Konkurences apstākļos "City" iepērkas pat ļoti mēreni.
Markizio traumas, ta traumas, bet nosauc kuru Juves spēlētāju no pamata Markizo bez traumām šobrīd izkonkurētu, Khediru, Matuidi, Bentankuru?
Pirmkārt, es City neko nepārmetu, tikai uzrakstīju faktu, ka viņi tādas summas tērē tagad pa labi, pa kreisi. Otrkārt, City pirms neilga laika vēl bija mazs, nevienam nezināms, sētas klubs, tā ka grūti salīdzināt klubu vēstures. Treškārt, Madride pēdējos gadus tieši vairāk uzmanību pievērš saviem un vispār gados jaunajiem futbolistiem, ko nevarētu teikt par daudziem citiem grandiem. Ceturtkārt, kurš vainīgs, ka City nejēdz iepirkties, ja piemini CR un Beilu? Nauda ir, bet prāta par maz. PSG parādija, ka, ja ir nauda, tad var arī Neimāru nopirkt, kur problēma, lai nepērk 10 aizsargus, tad varēs nopirkt arī Beilu.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:49, pirms 7 gadiem
blah rakstīja: Markizio traumas, ta traumas, bet nosauc kuru Juves spēlētāju no pamata Markizo bez traumām šobrīd izkonkurētu, Khediru, Matuidi, Bentankuru?
Bez traumām izkonkurētu jebkuru. Tāds ir mans personiskais viedoklis.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-11 01:51, pirms 7 gadiem
yuka, iespējams neesi pamanījis, bet Hose ik pa laikam atzīstas, ka patroļļot ļoti patīk lai gan - kāpēc ar ne, ja jums abiem nenāk miegs
tādā gadījumā es varu pamest jums vēl vienu topiku - vai MU negribētu pārdot Juvei atpakaļ Pogbu un - arlabunakti, kungi!
p.s. Pool uzvara ļoti patika. Protams, tā ir arī Klopa uzvara. Visu cieņu.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:52, pirms 7 gadiem
City iepērkas pēc statusa un iespējām. Es neesmu Pepa fans, bet viņš ir nokomplektējis tieši tādu sastāvu, lai mierīgi paņemtu planētas spēcīgāko līgu, turklāt mežonīgākajos konkurences apstākļos. Cita lieta, ka viņš nav tik gudrs treneris, lai apspēlētu pilnīgi visus vadošos trenerus eirokausu līmenī. City vēl ir daudz kur augt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-04-11 01:52, pirms 7 gadiem
+
viennozīmīgi
arlabunakti vēlreiz!
Hose Girtinho rakstīja: Bez traumām izkonkurētu jebkuru. Tāds ir mans personiskais viedoklis.

     [+] [-]

, 2018-04-11 01:54, pirms 7 gadiem
timoty rakstīja: yuka, iespējams neesi pamanījis, bet Hose ik pa laikam atzīstas, ka patroļļot ļoti patīk lai gan - kāpēc ar ne, ja jums abiem nenāk miegs
tādā gadījumā es varu pamest jums vēl vienu topiku - vai MU negribētu pārdot Juvei atpakaļ Pogbu un - arlabunakti, kungi!
p.s. Pool uzvara ļoti patika. Protams, tā ir arī Klopa uzvara. Visu cieņu.
Esmu Klopa fans. Harizmātisks treneris Un cepums par Pogbā Bet ja nopietni, tad es gaidu Fabinju un varbūt arī Hektoru. Aizsardzība vispār ir jāstiprina.

P.S.- Kad tad man nepatīk patroļļot?

  +1 [+] [-]

, 2018-04-11 01:54, pirms 7 gadiem
timoty rakstīja: +
viennozīmīgi
arlabunakti vēlreiz!
Ar labu nakti! Forza Juve!

  -3 [+] [-]

, 2018-04-11 01:59, pirms 7 gadiem
Starp citu, mans eksperta viedoklis:

Juventus pirmajā spēlē pret Real kopumā bija vairāk izredžu uz pozitīvu rezultātu, nekā City abās spēlēs kopā. Juventus pievīla koncentrācija un veiksme.
Ar labu nakti!

     [+] [-]

, 2018-04-11 02:00, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bez traumām izkonkurētu jebkuru. Tāds ir mans personiskais viedoklis.
Viņš jaunāks nepaliek Vasarā varēs izārstēt traumas un tad jau nākamsezon redzēs, bet es neredzu viņu vairs izkonkurējam Khediru vai Matuidi, vēl jo vairāk Pjaniču, tāds savukārt ir mans personiskais viedoklis.

     [+] [-]

, 2018-04-11 02:08, pirms 7 gadiem
timoty rakstīja: tādā gadījumā es varu pamest jums vēl vienu topiku - vai MU negribētu pārdot Juvei atpakaļ Pogbu un - arlabunakti, kungi!
0%
Drīzāk es ticētu nesen izdomātajam žurnaļugu stāstam par ''Pogba+Marsiāls=Neimārs'' dīlam. Ņemot vērā, ka vismaz uz sitienu neviens no šiem vairs nav apmierināts ar savu lomu un/vai aizkulisēm komandā, tad kaut kas tur varētu varbūt notikt.

anyway vasara būs interesanta, jo Reāls arī pēdējos gados bija kluss transfēros, jo tituli nāca un ''uzvarētājus tak netiesā''. Šāgada fiasko līgā gan noteikti sašūpos viļņus un noteikti redzēsim kādu sulīgu pāreju.

     [+] [-]

, 2018-04-11 02:11, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: 0%
Drīzāk es ticētu nesen izdomātajam žurnaļugu stāstam par ''Pogba+Marsiāls=Neimārs'' dīlam. Ņemot vērā, ka vismaz uz sitienu neviens no šiem vairs nav apmierināts ar savu lomu un/vai aizkulisēm komandā, tad kaut kas tur varētu varbūt notikt.

anyway vasara būs interesanta, jo Reāls arī pēdējos gados bija kluss transfēros, jo tituli nāca un ''uzvarētājus tak netiesā''. Šāgada fiasko līgā gan noteikti sašūpos viļņus un noteikti redzēsim kādu sulīgu pāreju.
Ļoti šaubos, ka Neimārs gribēs iet uz angliju kājas lauzt. MU arī ar viņu neauklēsies tā kā PSG vai Barca. Ja viņš kaut kur ietu, tad drīzāk atpakaļ uz Spāniju, droši vien Madridi, bet nu labāk lai paliek Parīzē.

  +1 [+] [-]

, 2018-04-11 02:27, pirms 7 gadiem
blah rakstīja: Ļoti šaubos, ka Neimārs gribēs iet uz angliju kājas lauzt. MU arī ar viņu neauklēsies tā kā PSG vai Barca. Ja viņš kaut kur ietu, tad drīzāk atpakaļ uz Spāniju, droši vien Madridi, bet nu labāk lai paliek Parīzē.
Piekrītu- man arī nav pārliecības, ka pats Neimārs gribētu spēlēt Anglijā. Izteikts dienvidnieks tomēr+ vēl tāds nenormāls daiveris, kas neliecina par vēlmi iesaistīties mužiku kaujās.
Man ir liels respekts pret viņa talantu un sasniegumiem jau tik agrā vecumā, bet daiveris ir pēdējā lieta, ko vēlos redzēt iekš MU un epl kā tādā.
Turklāt pēdējā laikā atstāj niķīgas meitenes iespaidu- mīksti atstāja Barsu, tagad PSG arī izrādās nav paradīze. Na**en tādu iekš MU- lai paliek savā Eifelī.

     [+] [-]

, 2018-04-11 07:53, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Poole iet pēc sestā titula
Malači džeki. Šajā spēlē protams bija mazliet jāpielāgojas pāra situācijai, bet kopumā demonstrē skatamu futbolu. Kaut MU tā rukātu.
MU vietējā čempī salika gan Pūli, gan Chelsiju, gan City.
Aizsardzība pāri visam
To derētu iegaumēt visiem speciālistiem, ieskaitot Gvardiolu.

  +2 [+] [-]

, 2018-04-11 09:17, pirms 7 gadiem
Modritis rakstīja: Ta ir,Liverupei tomer vesture,bet kas ir City,kataras nauda un viss! Tas der vietejam cempim,bet ne tik prestizam ka CL!
Tātad vinnēt titulus drīkst tikai tie, kas tos ir vinnējuši jau iepriekš?
1. tas būtu apnicīgi, 2. tas ir kaut kāds snobisks elitārisms. Ķipa ja Tu neesi vinnējis titulus kkad agrāk, tad labāk stāvi pie ratiem un skaties kā visu vinnē tie, kam jau ir "tradīcijas".

Ja seko pēc šīs loģikas, tad topā joprojām vajadzētu būt arī tādiem klubiem kā Celtic, Benfica, Ajax un Monhengladbahai. Es par to nesūdzētos, bet realitātē tā vienkārši nav, viņi tomēr ir iekārtojušies citā vietā hierarhijā.

     [+] [-]

, 2018-04-11 09:59, pirms 7 gadiem
yuka rakstīja: Drīzāk es ticētu nesen izdomātajam žurnaļugu stāstam par ''Pogba+Marsiāls=Neimārs'' dīlam.
parādās arī tēma, ka šie tieši gribot savienoties:
Paul Pogba now interested in PSG move | Get...
bet nu, protams, tas vēl viss transfēru miglā tīts - piekrītu, būs atkal jautra starpsezona

  +1 [+] [-]

, 2018-04-11 10:30, pirms 7 gadiem
Kommaer/// rakstīja: MU vietējā čempī salika gan Pūli, gan Chelsiju, gan City.
Aizsardzība pāri visam
To derētu iegaumēt visiem speciālistiem, ieskaitot Gvardiolu.
Top 6 viens pret otru
1)city: 21/27
2)united: 16/27
3)spurs: 13/27
4)pool: 10/27
5)chelsea: 9/27
6)arsenal: 6/27

Un, ja paskatīsies ielaisto vārtu ailīti, redzēsi, kurai komandai ir labākā aizsardzība līgā.
Protams, heits pret city gan LV, gan pasaulē ir pārāk liels, lai kaut kāda statistika to izmainītu. Bet šosezon labākā komanda Anglijā ir City. Gan tabulā, spēles ziņā. Šis sliktais trīs game streaks neietekmēs to, cik dominējoša sezona viņiem bija šogad. Un domāju, ka viņi nākamgad būs vēl labāki, jo komanda ir jauna un tikai progresēs. Viss ir bumbās. Tā teikt, zaudējumi nākotnei dažreiz komandai palīdz labāk nekā uzvaras.

     [+] [-]

, 2018-04-11 10:43, pirms 7 gadiem
Poll ekselenti nospēlēja. Bez variantiem MU. Futbola vakars bija izdevies pilnībā.