Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

"Jelgava" uzveic "Skonto" un tiek Latvijas kausa finālā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Jelgava" uzveic "Skonto" un tiek Latvijas kausa finālā
"Skonto" pret "Jelgavu" Foto: Ivars Veiliņš, www.jelgavasvestnesis.lv

Šodien Latvijas kausa izcīņā tikai aizvadīta pirmā pusfināla spēle. LMT Virslīgas jaunpienācēja FK "Jelgava" pēcspēles 11 metru sitienos uzveica Aleksandra Starkova trenēto "Skonto" un iekļuva finālā.

Spēli aktīvāk iesāka "Skonto" un jau 13. minūtē atklāja rezultātu. Nātans Žuniors apspēlēja pretinieku un sita tuvējā stūrī, noķerot "Jelgavas" vārtsargu pretkustībā - 1:0 rīdzinieku labā. Tad iniciatīvu pārņēma "Jelgava", līdz pārtraukumam izveidojot veselus trīs momentus, taču nevienu no tiem neizmantojot. Pēc 1. puslaika - 1:0 "Skonto" labā.

2. puslaika sākumā, precīzi 50. minūtē, "Jelgava" rezultātu tomēr izlīdzināja. Artis Lazdiņš izpildīja soda sitienu, pāris spēlētāji netrāpīja pa bumbu, un no vārtu priekšas bumbu vārtos ieraidīja Oļegs Malašenoks - 1:1! Tad atkal iniciatīvu savās rokās ņēma "Skonto", taču līdz pamatlaika beigām tā arī nespēja izraut uzvaru - bija jāspēlē papildlaiks.

Papildlaikā, ja tā varētu teikt, notika īsta muļļāšanās, momentu praktiski nebija. "Jelgavai" moments bija, kad uzbrukumā devās uz maiņu uznākušais Ēriks Pelcis, kuram patraucēja ātruma trūkums, bet "Skonto" rindās individuāli pacentās mača likteni izšķirt Artūrs Karašausks, taču arī neveiksmīgi.

11 metru sitienu sērijā "Jelgava" iesita visus piecus savus sitienus, bet paņēma jelgavnieku vārtsargs Marks Bogdanovs. Izšķirošo pendeli "Jeglavai" iesita Boriss Bogdaiškins, un "Jelgava" 11 metru sitienu sērijā uzvarēja ar 5:3!

Finālā "Jelgava" tiksies ar otra pusfināla pāra "Olimps/RFS" - "Jūrmala-VV" uzvarētāju.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-04-28 20:10, pirms 15 gadiem
Super, malači!

+128 [+] [-]

, 2010-04-28 20:10, pirms 15 gadiem
Eiropa mus nesapraatiis

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 20:10, pirms 15 gadiem
JEEEE JELGAVA UZVARA

  +9 [+] [-]

, 2010-04-28 20:10, pirms 15 gadiem
Jelgava tak var reli pacinities par erokausiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2010-04-28 20:11, pirms 15 gadiem
cepuri nost Malači

  +7 [+] [-]

, 2010-04-28 20:11, pirms 15 gadiem

 +47 [+] [-]

, 2010-04-28 20:11, pirms 15 gadiem
ja vini vel tiks UEFA kausa izcina, tad vispar aaaaaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 20:12, pirms 15 gadiem
Jelgavai Kauss un speeleees Eirokausos

JAAAAAAAAAAAAAAAAA

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 20:13, pirms 15 gadiem
kāds var uzrakstīt skonto sastāvu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 20:13, pirms 15 gadiem
IĢEAĻŅIKS

  +6 [+] [-]

, 2010-04-28 20:13, pirms 15 gadiem
jee jelagava cempionata pirmas 3 speles slikti nospeleja bet kausa 14 finala liepajas metalurgu vineja un tagat 12 finala skonto super malaci
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 20:14, pirms 15 gadiem
Promobs rakstīja: Eiropa mus nesapraatiis

 +20 [+] [-]

, 2010-04-28 20:15, pirms 15 gadiem
nenormaali labi!..nu gandriiz kaa Gulbis Federeru..Petrovich uz Laapstinjaam!

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 20:15, pirms 15 gadiem
Ceru pa vini ari panems LV kausu ,jo pieveikusi tadas komndas ka LM ,Skonto ,tikai nevaig lai sakaptu galva un vis bus okey
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 20:16, pirms 15 gadiem
Uz priekksu JELGAVA

  +8 [+] [-]

, 2010-04-28 20:16, pirms 15 gadiem
tagad kaus jāpaņem.

  +6 [+] [-]

, 2010-04-28 20:18, pirms 15 gadiem
neko citu par pretinieka nenovērtēšanu šeit nesaskatu, pirmo savstarpējo spēli vinēja 4-1 ,un bij pārāk liela pārliecība ka paņēms arī kausa spēli,bet nekā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 20:18, pirms 15 gadiem
Kauns!!Drīz acīmredzot gaidāmas sīvas spēkošanās ar Ziepniekkalna un Pļavnieku blicēm.'Skonto" spēles apmeklēs vēl mazāka saujiņa līdzjutēju kā tagad.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-28 20:18, pirms 15 gadiem
andrisd rakstīja: Ikstens; Gaiļus, Rode, Smirnovs, Laizāns, Mingazovs (Pētersons, 66') , Žuniors, Maksimenko, Tarasovs (Perepečka, 46'), Karašausks, Perepļotkins

rezervē: Māliņš, Pētersons, Fertovs, Ševeļovs, Perepečka, Siņeļņikovs
paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 20:19, pirms 15 gadiem
Pirms iepriekšējās uzvaras kkas teica, ka viņiem tad vnk paveicās.
Pret Liepāju tas bija laikam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-28 20:20, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: tas diemžēl parāda Virslīgas līmeni.. Jelgava, nu ļoti vāji spēlētāji savākti, bet ja viņi uzvar Skonto,LM, tad tas liecina par līgas līmeni!
Un tu pats splele Madride ja ?

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 20:21, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: un kāda no tā jēga būs? Lai eiropa var pasmieties, kā jaunie gurķi tur izgāžas...?
tu ta raksti it ka parejiem eirokausos startejusajiem klubiem bija izcili panakumi! Tapat visi teica ari par FK Rigas spelesanu intertoto, bet beigu beigas vini talu aizcinijas

  -2 [+] [-]

, 2010-04-28 20:23, pirms 15 gadiem
lilion23 rakstīja: Jelgavai Kauss un speeleees Eirokausos

JAAAAAAAAAAAAAAAAA
0-4 pret Maltas trešo stiprāko komandu(vai aptuveni tā),labāk nevajag,arī 'Skonto" laikam nebūtu daudz labāk.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 20:23, pirms 15 gadiem
Apsveicu Jelgavu ,pieslēdzos tikais kad bija nospēlētas 75 min
,nu ziniet cempionātā tāda tiesnešu reakcija uz notikumiem laukumā Skonto macos nebūs saskatāma,,neiedziļināsos sīkumos.
Labi pendeles ,kāpēc skonto futbolisti gāja pēc bumbas pakaļ kas bija pie paša vārtsarga! Iestudēts?
Nu ko Olimps vinn Jūrmalu 1-0!Sekojam!(Pēc 1 pusl)

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 20:23, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: tas diemžēl parāda Virslīgas līmeni.. Jelgava, nu ļoti vāji spēlētāji savākti, bet ja viņi uzvar Skonto,LM, tad tas liecina par līgas līmeni!
par to līgas līmeni piekrītu,bet par tiem vājajiem spēlētājiem gan ne!!! Vāja komanda nevienā līgā nespēlē finālā!

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 20:23, pirms 15 gadiem
Jelgava turpina pārsteigt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-04-28 20:23, pirms 15 gadiem
ronaldo96 rakstīja: jee jelagava cempionata pirmas 3 speles slikti nospeleja bet kausa 14 finala liepajas metalurgu vineja un tagat 12 finala skonto super malaci
Tas parāda Latvijas klubu attieksmi pret Latvijas Kausu, tāpēc ka tieši pirms nedēļas, Skonto uzvrēja Jelgavu 4-1

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 20:24, pirms 15 gadiem
m.ruu rakstīja: 0-4 pret Maltas trešo stiprāko komandu(vai aptuveni tā),labāk nevajag,arī 'Skonto" laikam nebūtu daudz labāk.
uz kausa speeleem komanda var sanjemties domaaju ar shiim 2 uzvaraam pret LM un Skonto to vaidzeetu saprast un uzvaru nevienam taapat neados vinji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-28 20:26, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: Jelgavā gari svētki būs - līdz 4.maijam! Gandrīz nedēļa
Nav, nav vēl kauss rokā.

     [+] [-]

, 2010-04-28 20:26, pirms 15 gadiem
blj.a olimps Juurmalu veel 1-0 vinneee peec 1 puslaika

  +9 [+] [-]

, 2010-04-28 20:26, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: tas diemžēl parāda Virslīgas līmeni.. Jelgava, nu ļoti vāji spēlētāji savākti, bet ja viņi uzvar Skonto,LM, tad tas liecina par līgas līmeni!
Nē, tas parāda tavu zināšanu līmeni. Jābūt muļķim, lai pēc kausa spriestu par līgas līmeni. Tādā gadījumā, kad Anglijā 5. līgas komandas, kur spēlētājiem futbols ir hobijs un kuriem pamatdarbs ir cits, uzvar Premjerlīgas komandas, kur spēlētāji pelna miljonus, tas nozīmē, ka Premjerlīga ir 5. līgas līmenī? Āksts.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 20:27, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: neko citu par pretinieka nenovērtēšanu šeit nesaskatu, pirmo savstarpējo spēli vinēja 4-1 ,un bij pārāk liela pārliecība ka paņēms arī kausa spēli,bet nekā...
tas bij uz makslīgā laukuma un tur ir pavisam cita spēle nekā uz dabīgā zāliena!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 20:27, pirms 15 gadiem
Amazing!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 20:28, pirms 15 gadiem
murziks rakstīja: Jelgava turpina pārsteigt...
ne jau Jelgava pārsteidz,bet gan Skonto un LM,FKV,ar savu bālo sniegumu

     [+] [-]

, 2010-04-28 20:30, pirms 15 gadiem
mozolis rakstīja: tas bij uz makslīgā laukuma un tur ir pavisam cita spēle nekā uz dabīgā zāliena!
arī,bet tomēr man liekas šeit vairāk tomēr ir atieksmes jautājums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 20:35, pirms 15 gadiem
Bronsons rakstīja: arī,bet tomēr man liekas šeit vairāk tomēr ir atieksmes jautājums
jebkura komanda var saņemties uz vienu spēli un vinēt jebkuru pretinieku ja iekrīt kārtis! ja būu jaaizvada 2 mači tad jā iespējams Jelgava zaudētu kopsumā!

     [+] [-]

, 2010-04-28 20:37, pirms 15 gadiem
Autor, 4 x lasīju, bet nesapratu, ko un kā viņš izšķīra:
...rindās individuāli pacentās mača likteni izšķirt Artūrs Karašausks, taču arī neveiksmīgi.

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 20:38, pirms 15 gadiem
Ahahaha, Skonti dir*a uz LM, ka zaudēja Jelgavai, tagad paši ir aplauzušies

Malači Jelgava, ceru ka kausu paņemsiet!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 20:39, pirms 15 gadiem
aizeet "Skonta"

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 20:40, pirms 15 gadiem
mozolis rakstīja: jebkura komanda var saņemties uz vienu spēli un vinēt jebkuru pretinieku ja iekrīt kārtis! ja būu jaaizvada 2 mači tad jā iespējams Jelgava zaudētu kopsumā!
protams , tikai nedomā ka es nenovērtēju Jelgavas sniegumu,malači

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 20:42, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: un kāda no tā jēga būs? Lai eiropa var pasmieties, kā jaunie gurķi tur izgāžas...?
Jau tagad Jelgava nav tā vājākā komanda Virslīgā, un kur teikts, ka komanda, kura izcīnījusi vietu Eirokausos spelēs ar jaunajiem gurķiem? Ja vel Virslīgā labāk sāks spēlēt, tad gan jau atradīs vēl kādu finansu avotu un būs ne vājāka kā pirms pāris sezonām Dinaburg, kura spēleja Intertoto kausā.

     [+] [-]

, 2010-04-28 20:43, pirms 15 gadiem
Kuri skontieši iesita pendeles?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 20:45, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Kuri skontieši iesita pendeles?
Perepļotkins, Karašausks, Žuniors.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 20:45, pirms 15 gadiem
Leeds nav vienīgais piemērs. Pēc kā Tu spried, ka Anglijas 3. līga ir spēcīgāka par Virslīgu? Pēc tā, ka jauni puikas spēle vai pēc šodienas kausa spēles? Tas, ka Ventspils sekmīgi spēlēja Eirokausos arī neko nenozīmē? Tiešām, āksts.

 +10 [+] [-]

, 2010-04-28 20:46, pirms 15 gadiem
Beidziet te naudet par to Virsligas limeni-nav nemaz tik zems,bet problema ir ta,ka Virsliga un 1.liga esosie klubi ir nestabili it ipasi no finansialas puses ka piemerus varu minet-FK Riga,PBLC/Kauguri,Venta,Ilukste/Zibensszemessardze utt.
Otra nedaudz jutama problema ir liela klubu limenu atskiriba starp top komandam un lejas gala komandam,bet pedejos gados tas nav tik ipasi redzams!!!
FK Ventspils ieklusana Eiroliga pieradija,ka Virsligas limenis nav nemaz tik zems,lai ari daudzi doma,ka ta ir veiksme,bet es atlausos tam nepiekrist un to varetu pieradit sis gads un tad ari redzesim cik talu tiks musu klubi.
Par FK Jelgava-tas,ka vini bus Virsligas cieniga komanda jau zinaja pirms sezonas vienigais,kas parsteidz ir,ka sagada nopietnas problemas top klubiem,pie tam jau sistematiski!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-28 20:49, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Nē, bet citiem LV klubiem ir DAUDZ lielākas izredzes aizkļūt kkur tālu
sodien Skonto un ieprieks LM nepieradija so tavu apgalvojumu
Slēpts komentārs: Ontario

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 20:51, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: un kāda no tā jēga būs? Lai eiropa var pasmieties, kā jaunie gurķi tur izgāžas...?
nu kartejais lops
Slēpts komentārs: Ontario

     [+] [-]

, 2010-04-28 20:56, pirms 15 gadiem
Boriss labākais! Prieks par viņu un arī par komandu! Sveiciens viņam no Rēzeknes!

  +5 [+] [-]

, 2010-04-28 20:56, pirms 15 gadiem
...jo mēs esam Jelgava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2010-04-28 21:07, pirms 15 gadiem
Spēle izcila, bet nu tomēr, es atļaušos piesietes dažām lietām Skonto pusē.
Vai tas ir normāli, ja Rīgas galvaspilsētas stiprākā un panākumiem bagātākā kluba mājas spēlē atnāk ~50 skatītāju tieši no Rīgas? Spriežot pēc skatītāju atbalsta, no Jelgavas atbraukušo bija vairāk kā rīdzinieku.
Pa 3ls ieeju varēja vismaz notīrīt solus, lai uz tiem nebūtu bail sēsties.
Un kādā veidā Indriksons cer no Virslīgas izskaust lamāšanos, ja tiesneši viņa norādījumus neievēro, bet viņa paša kluba vārtusargs lamājas pa pus laukumu?
Slēpts komentārs: P.Deddy
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 21:25, pirms 15 gadiem
Jogurts rakstīja: Spēle izcila, bet nu tomēr, es atļaušos piesietes dažām lietām Skonto pusē.
Vai tas ir normāli, ja Rīgas galvaspilsētas stiprākā un panākumiem bagātākā kluba mājas spēlē atnāk ~50 skatītāju tieši no Rīgas? Spriežot pēc skatītāju atbalsta, no Jelgavas atbraukušo bija vairāk kā rīdzinieku.
Pa 3ls ieeju varēja vismaz notīrīt solus, lai uz tiem nebūtu bail sēsties.
Un kādā veidā Indriksons cer no Virslīgas izskaust lamāšanos, ja tiesneši viņa norādījumus neievēro, bet viņa paša kluba vārtusargs lamājas pa pus laukumu?
Ja piekritu,bet es ka ridzinieks teiksu godigi-man Skonto nekad nav simpatizejis cik atceros tad FK Riga pedejo divu pastavesanas gadu laika savaca vairak skatitajus neka Skonto,ja Virsliga nakamgad speles Metta/LU tad man bus kam just lidzi un aizvilksos pat uz kadu vinu speli!!!

     [+] [-]

, 2010-04-28 21:25, pirms 15 gadiem
1)Unibet sponsorē Skonto

2)tātad Skonto jādod kkas pretī

3)daudzi lika toto pa skonto

4))Latvijas kausa spēle, tātad pajā*t uz tā turnīra nopietnību, varēja droši zaudēt, un izmantot izdevību, kādam uzvārīties....

Pavisam vienkārši tak, nav jābūt muļķim lai zinātu, cik spēle bija godīga....pat Indriksons to zina, bet tikai vienmeer velkā citu masku un kko noliedz

  -1 [+] [-]

, 2010-04-28 21:31, pirms 15 gadiem
Es šitam visam sāku neticēt!!! Atkal kārtējais totalizāoru farss!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 21:34, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: 1)Unibet sponsorē Skonto

2)tātad Skonto jādod kkas pretī

3)daudzi lika toto pa skonto

4))Latvijas kausa spēle, tātad pajā*t uz tā turnīra nopietnību, varēja droši zaudēt, un izmantot izdevību, kādam uzvārīties....

Pavisam vienkārši tak, nav jābūt muļķim lai zinātu, cik spēle bija godīga....pat Indriksons to zina, bet tikai vienmeer velkā citu masku un kko noliedz
Tā tas arī varētu būt,bet kurš skontietis neiesita pendeli,tas bija viens no .. kas bumbu paņēma, kura atradas pie paša Jelgavas vārtsarga.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 21:35, pirms 15 gadiem
bakstas rakstīja: Es šitam visam sāku neticēt!!! Atkal kārtējais totalizāoru farss!!!
Spēli redzēji? Nē? Tad klusē!

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 21:36, pirms 15 gadiem
Toto ar koef.6 RULLĒ

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 21:39, pirms 15 gadiem
P.Deddy rakstīja: 1)Unibet sponsorē Skonto

2)tātad Skonto jādod kkas pretī

3)daudzi lika toto pa skonto

4))Latvijas kausa spēle, tātad pajā*t uz tā turnīra nopietnību, varēja droši zaudēt, un izmantot izdevību, kādam uzvārīties....

Pavisam vienkārši tak, nav jābūt muļķim lai zinātu, cik spēle bija godīga....pat Indriksons to zina, bet tikai vienmeer velkā citu masku un kko noliedz
jā , uz skonto koefs bija 1, 15 , ļoti daudz vinji varētu atdot atpakaļ unibetam paskatoties uz tadu koef šaubos vai vispar kāds gribētu likt uz viņu uzvaru

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 21:39, pirms 15 gadiem
Jogurts rakstīja: Spēli redzēji? Nē? Tad klusē!
Vismaz es pēdējās 45 min +pendeles redzēju,cits nekas ka vairak par toto nenāk prāta!
Skonto neizskatījās pēc skonto,Treimanis nebija Treimanis.Nu par pendelēm rakstīju!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 21:44, pirms 15 gadiem
SKAISTI

  +3 [+] [-]

, 2010-04-28 21:45, pirms 15 gadiem
tiesneshi nepaliidzeeja, bet arii pirmo reizi neiegaaza.Paldies par godiigu speeli un superiigu iznaakumu!!!

     [+] [-]

, 2010-04-28 21:45, pirms 15 gadiem
zel tikai ka tagad ar to kausu var aiziet uz vienu vietu, varbuut tapec lielie neciinaas.....

     [+] [-]

, 2010-04-28 21:48, pirms 15 gadiem
uz nevienam nevajadziigaam speeleem nav ko likt totalizatoraa es rinaju par kausa izcinu

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 22:03, pirms 15 gadiem
Jelgava malaci , super Bet par Skonto varu pateikt ka , Karasausku pa atri visi pacela gaisa (nav vins vel nekas) un sodien visi to redzeja pasi. Protams var redzet ka pietrukst pirmsezonas lideru , Caunas , Blanka , Dubras , bet gaidisim kad vini izveselosies.

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 22:04, pirms 15 gadiem
Spēli var skatīties un var ar neskatīties! Tāpat skaidrs ka iesaistīts Toķiks! Un nejau Jelgavnieki vainīgi!

  -2 [+] [-]

, 2010-04-28 22:11, pirms 15 gadiem
Tiem nu gan spīd......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 22:15, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: tas diemžēl parāda Virslīgas līmeni.. Jelgava, nu ļoti vāji spēlētāji savākti, bet ja viņi uzvar Skonto,LM, tad tas liecina par līgas līmeni!
Pričom te līmenis. Pavēro, kā tā pati Jelgava spēlēs vai jau spēlē virslīgā. Vai paskaties viņu spēles un punktus tabulā. Kā vienmēr izcelies ar "gudriem" komentāriem. Ar to jau kausa izcīņa atšķiras no parastas ikdienas spēles. Drīzāk otrādi, psiholoģiskajā sagatavotībā vājākās komandas ir pielikušas, kuras var uzlēkt augstāk par savu galvu daudz biežāk, nekā tas bija līdz šim.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-28 22:16, pirms 15 gadiem
bakstas rakstīja: Spēli var skatīties un var ar neskatīties! Tāpat skaidrs ka iesaistīts Toķiks! Un nejau Jelgavnieki vainīgi!
+1
Vēl pamatlaika pēdējās 15 min Treimanis varēja pilnībā piešķirt 11 m. uz Jelgavas vārtiem,vai pat ieskaitīt vārtus skonto labā, kad tika fiksēta aizmugure!

  +8 [+] [-]

, 2010-04-28 22:16, pirms 15 gadiem
Man ir safilmēti 11m sitieni. Rīt ielikšu.

Vēl man patika, ka Skonto stadionā 80% bija Jelgavas fanu un ar šallēm arī parastie cilvēki, dziesmas fanu klubs visu laiku dziedāja, arī Skonto bija fanu klubs. īsāk sakot, kā tiešām sajutos kā futbolā Tā tik turēt, futbols jāsāk apmeklēt vairāk!

  +7 [+] [-]

, 2010-04-28 22:40, pirms 15 gadiem
ja nespeeleetu Jelgava, tad lai redzeetu skonto nekad nemaksaatu 3ls
pilniigs stulbums

  +9 [+] [-]

, 2010-04-28 22:48, pirms 15 gadiem
Jūs jau saprotat, ka Jelgavai ir diezgan lielas cerības uzspēlēt nākamgad Eirokausos... Komanda tiešām simpatizē...

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 22:48, pirms 15 gadiem
kruuklis rakstīja: ja nespeeleetu Jelgava, tad lai redzeetu skonto nekad nemaksaatu 3ls
pilniigs stulbums
Ni Indriksonam skatītāju piesaiste........ir prioritāte!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-28 23:03, pirms 15 gadiem
Kāds totalizatora lielo piķi nocēla

  +4 [+] [-]

, 2010-04-28 23:17, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: tas diemžēl parāda Virslīgas līmeni.. Jelgava, nu ļoti vāji spēlētāji savākti, bet ja viņi uzvar Skonto,LM, tad tas liecina par līgas līmeni!
piekrītu līgas līmenis ir ļoti cēlies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-04-28 23:50, pirms 15 gadiem
Par toķikiem var runāt tad ja, komanda spēlē kā Dinaburga savās slavenākajās spēlēs, bet ja komanda cīnās, mēģina sist, un viņai tas gandrīz sanāk, tad lūgšu toķiku paranoiķus pasēdēt malā un paklusēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:00, pirms 15 gadiem
Jelgavnieki taču ir monstri. Malači. Piepildās tas, ko teica Starkovs - tikties 2reiz ar Jelgavu tik īsā laikā nav labi. Apsveicu - liels prieks!

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 00:40, pirms 15 gadiem
NobodyIsPerfect rakstīja: tas diemžēl parāda Virslīgas līmeni.. Jelgava, nu ļoti vāji spēlētāji savākti, bet ja viņi uzvar Skonto,LM, tad tas liecina par līgas līmeni!
aga, kad real utml kausos patirs 3/4 ligas klubiem parada la Liga, epl utt. limeni. el genialisimmo tu

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 00:52, pirms 15 gadiem
smeikligi ka te liela dala uztraucas ka Jelgava apkaunos LV Eirokausos. pirmkaart jau Jelgava veel nav tikusi Eirokausaa un 2. kaart-kads vel apkaunojums,lai klubs normali var attistities vajag starptautiskas pieredzes un ja jau Skonto,LM nenoverteja, tad kapec gan kkads Rumanijas,Z-irijas utt klubs lai novertetu?!Bus labi!

     [+] [-]

, 2010-04-29 01:01, pirms 15 gadiem
nice, nice

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 02:00, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Ni Indriksonam skatītāju piesaiste........ir prioritāte!
Tos 3ls jau neizdomā Indriksons, bet gan tā marketinga kompānija!
Kura patiesībā nav nekāda mārketinga kompānija, bet gan futbola aģenta izveidota firma, kas tēlo mārketinga aģentūru, vismaz man tā pagaidām šķiet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 09:02, pirms 15 gadiem
sasperjods rakstīja: viela pārdomām LFF - kāpēc SKO un LM nepievērsa uzmanību šim turnīram
Kāds LFF ar to? Un ko tu domāji ar vārdu nepievēra uzmanību? Nepiedalījās? Laiž 2. sastāvus? Tas, ka spēlētāji nebija noskaņojušies, ir visas komandas un trenera problēma.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 09:19, pirms 15 gadiem
Maino rakstīja: Nē, bet citiem LV klubiem ir DAUDZ lielākas izredzes aizkļūt kkur tālu
Jelgava savu spēlēšanu Eirokausos būs nopelnījusi ar savu spēli. Jāuzvar tikai galvenā konkurenete Jūrmala, kas vakar otraja puslaikā (pirmo neredzēju) izskatījas izteikti labāka par Olimpu.

     [+] [-]

, 2010-04-29 09:28, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: Vismaz es pēdējās 45 min +pendeles redzēju,cits nekas ka vairak par toto nenāk prāta!
Skonto neizskatījās pēc skonto,Treimanis nebija Treimanis.Nu par pendelēm rakstīju!
Ja tiesnesis nenotiesā Skonto par labu, tad totalizators. Bet ja tiesā Skonto par labu, tad tiesneši uzpirkti. Ko tad ej uz futbolu, ja vienmēr murgi radās?

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 09:29, pirms 15 gadiem
tas nu gan ir pārsteigums!!! Fināls būs ļoti interesants...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 10:19, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Ja tiesnesis nenotiesā Skonto par labu, tad totalizators. Bet ja tiesā Skonto par labu, tad tiesneši uzpirkti. Ko tad ej uz futbolu, ja vienmēr murgi radās?
Murgi tad rādās tev,un tev līdzīgiem,pietiek tikais ieraudzīt Andris5 komentāru,un šīberis aizverās!
Kas saistās ar apmeklējumu tad virslīgas mačus neesmu apmeklejis kopš 2004 g. Lajuka varoņdarbiem Liepājā LM- Skono 2-3(4 riņķa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 10:22, pirms 15 gadiem
futbolasirds rakstīja: Tos 3ls jau neizdomā Indriksons, bet gan tā marketinga kompānija!
Kura patiesībā nav nekāda mārketinga kompānija, bet gan futbola aģenta izveidota firma, kas tēlo mārketinga aģentūru, vismaz man tā pagaidām šķiet!
Tad ja Indriksons ir tik ,,nevarīgs,, ,ko tad viņš sola pirms čempionāta?

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 10:25, pirms 15 gadiem
pampars3 rakstīja: Andris5 bieži met pa lampu un rauj ķepā ,tāpēc murgi rādās.....
Tu čukča nerunā par sevīm!Spēles šad tad arī pa tv un internetā var redzēt.

  -1 [+] [-]

, 2010-04-29 11:09, pirms 15 gadiem
To pampars
acīmredzot tu esi cilvēks ar novirzēm,bet nerunāšu par to:
Ja padsmit lietotāju pēc mača piemin vārdu tiesnesis,un viens no viņiem ir Andris5 ,man garlaicīgi nebūs,tāpēc ka bars Jefiņu atsauksies tieši uz manu komentu.
Ja padsmit lietotāju pēc mača piemin vārdu toto,un viens no viņiem ir Andris5,būs pilnīgi tas pats(to arī šeit var redzēt)
Esmu iekodis daudziem,un kodīšu vēl spēcīgāk!
Par vakardienas spēli:
Skonto bija daudz labu iespēju mača beigās,bet no izdevīgām pozīcijām tie nez kapēc negrib gūt vārtus(LMT virslīgas mačos tādus lūzerus no skonto puses mēs neredzēsim)
Tiesnesis darbojās visai dīvaini,viņš vairākās epizodēs ar vienu savu žestu varēja skonto pacelt roku kā uzvarētājam,to viņš nedarīja!
Pendeles nez kāpēc Skonto spēletāji(vismaz divi) bumbu gāja paņemt kas atradās pie paša vārtsarga,nezinu kā pēc noteikumiem,jo pēcspēles pendeles nav bieža parādība,un reti nākas sekot šādām sērijām.
Starkovs savā pēcspēles preses konferencē ļoti SVARIGAJĀ mačā par tiesāšanu izteicās visai rezervēti,ja svarīgā mačā LMT virslīgā skonto dabūtu tādu tiesāšanu pretīm,tad starkovs baurotu kā aizkauts vērsis,kas jau agrāk ir bijis,nesatrauca vakar viņu tiesāšana!Bet Treimaņa viens svilpiens un skonto būtu finālā.
Redzi man atšķirībā no vesela bara Jefiņiem (arī tu tai skaitā)ir savs viedoklis par maču.
Varu vēl piebilst ,biju par Jelgavu un būšu par viņiem finālā,bet toto grozījās uz nebēdu.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 12:37, pirms 15 gadiem
Andris5 rakstīja: To pampars
acīmredzot tu esi cilvēks ar novirzēm,bet nerunāšu par to:
Ja padsmit lietotāju pēc mača piemin vārdu tiesnesis,un viens no viņiem ir Andris5 ,man garlaicīgi nebūs,tāpēc ka bars Jefiņu atsauksies tieši uz manu komentu.
Ja padsmit lietotāju pēc mača piemin vārdu toto,un viens no viņiem ir Andris5,būs pilnīgi tas pats(to arī šeit var redzēt)
Esmu iekodis daudziem,un kodīšu vēl spēcīgāk!
Par vakardienas spēli:
Skonto bija daudz labu iespēju mača beigās,bet no izdevīgām pozīcijām tie nez kapēc negrib gūt vārtus(LMT virslīgas mačos tādus lūzerus no skonto puses mēs neredzēsim)
Tiesnesis darbojās visai dīvaini,viņš vairākās epizodēs ar vienu savu žestu varēja skonto pacelt roku kā uzvarētājam,to viņš nedarīja!
Pendeles nez kāpēc Skonto spēletāji(vismaz divi) bumbu gāja paņemt kas atradās pie paša vārtsarga,nezinu kā pēc noteikumiem,jo pēcspēles pendeles nav bieža parādība,un reti nākas sekot šādām sērijām.
Starkovs savā pēcspēles preses konferencē ļoti SVARIGAJĀ mačā par tiesāšanu izteicās visai rezervēti,ja svarīgā mačā LMT virslīgā skonto dabūtu tādu tiesāšanu pretīm,tad starkovs baurotu kā aizkauts vērsis,kas jau agrāk ir bijis,nesatrauca vakar viņu tiesāšana!Bet Treimaņa viens svilpiens un skonto būtu finālā.
Redzi man atšķirībā no vesela bara Jefiņiem (arī tu tai skaitā)ir savs viedoklis par maču.
Varu vēl piebilst ,biju par Jelgavu un būšu par viņiem finālā,bet toto grozījās uz nebēdu.
Jā, Tevi es pamanīju īpaši, jo Tu REGULĀRI vaidi par to ko tiesnesis ir vai nav saskatījis un meklē visādas sazverestības teorijas. Kad Tu būsi apmierināts? Varbūt pamēģīni pats izmācīties un iet tiesāt?

Nezinu, kādus rakursus vienpadsmitnieku laikā rādīja TV, bet vakar stadionā pamanīju to, ka Jelgavas vārtusargs uzkrītoši lika Skonto spēlētājam pašiem iet un paņemt bumbu no tas vietas, kur tā bija palikušas pēc jelgavnieku rezukltatīvajiem sitieniem. Varbūt nedžentelmeniski, bet savu panāca. Kas zin, varbūt tās papildus sekundes bija tās, kas lika vienam skontietiem nerviem neizturēt.

  +3 [+] [-]

, 2010-04-29 13:52, pirms 15 gadiem
Šoreiz nu gan es biju cerējusi, ka totalizatoru neviens nepieminēs, bet taču atrodas fanātiķi. Šie divi treneri, manuprāt, ir ārpus jebkurām aizdomām -- Starkovs savas godkārības un trenera prestiža dēļ, Dainis -- sava godīguma dēļ. Un pasaules futbola vēsturē taču ir burtiski tūkstošiem gadījumu, kad objektīvi vājākā komanda vienā kausa izcīņas mačā uzvar stiprāko. Starp citu, attēls pie ši raksta ļoti labi rāda ne tikai uzvarētāju sajūsmu, bet arī zaudētāju vārtsarga emocionālo attieksmi (kaut arī seja nemaz nav redzama, bet šīs nekustīgās kājas ir ļoti izteiksmīgas, malacis fotogrāfs!)
Pie reālajiem šāda rezultāta iemesliem vēl varētu minēt to, ka Skonto acīmredzot pagrūti dodas pāreja no telpu futbola uz zālāju -- arī iepriekšējā spēlē (pret Olimpu) sniegums bija krietni pabāls (protams, tajā spēlē pietrūka arī motivācijas).
Spēli redzēju klātienē, un man ne mirkli neradās iespaids, ka Skonto necīnītos. Savukārt tam, kurš rakstīja, ka Jelgavā vāji spēlētāji, var tikai atgādināt, ka labs treneris un cīņasspars palīdz izveidoties komandai, kuras meistarība ir jūtami augstāka, nekā atsevišķo spēlētāju kvalifikācijas summa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-04-29 15:42, pirms 15 gadiem
zz

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 17:20, pirms 15 gadiem
pampars3 rakstīja: Andris5,tu vienkārši esi slims.Diagnoze:akūts debīlisms....
Šādi tikais var rakstīt tāds,kam dzīvē ir pašam nopietnas problēmas,man tevis žēl..............

     [+] [-]

, 2010-04-29 18:09, pirms 15 gadiem
kegums rakstīja: Jā, Tevi es pamanīju īpaši, jo Tu REGULĀRI vaidi par to ko tiesnesis ir vai nav saskatījis un meklē visādas sazverestības teorijas. Kad Tu būsi apmierināts? Varbūt pamēģīni pats izmācīties un iet tiesāt?

Nezinu, kādus rakursus vienpadsmitnieku laikā rādīja TV, bet vakar stadionā pamanīju to, ka Jelgavas vārtusargs uzkrītoši lika Skonto spēlētājam pašiem iet un paņemt bumbu no tas vietas, kur tā bija palikušas pēc jelgavnieku rezukltatīvajiem sitieniem. Varbūt nedžentelmeniski, bet savu panāca. Kas zin, varbūt tās papildus sekundes bija tās, kas lika vienam skontietiem nerviem neizturēt.
Esi klausījies Indriksonu,Mežecki tā saucamajā Dinaburgas lietā?
Vai Bespalovu sakarā ar Rimkusu?
Tavai saprašanai visi viņi vaid,ja reiz manus komentārus tā traktē?Arī viņi visi publiski paziņo sazvērestības teorijas ,tikais atšķirībā no manīm tas ir viņu darbs,viņu intersēs ir tādus kā tevi piečakarēt,kas viņiem izdodas ar uzviju!Varbūt ar laiku sapratīsi!
Par vakardienas spēli ne tikais pendeles,pati spēle+Treimaņa darbība laukumā bija dīvaina.

  -2 [+] [-]

, 2010-04-29 19:36, pirms 15 gadiem
PAMPAR3,Andris5 nav galīgi debīls .Viņa mātei bija smagas dzemdības.Iesprūda.Sādžas feldšeris vikla laukā ar ogļu stangām un saspieda galvu viņam.

  +1 [+] [-]

, 2010-04-29 21:08, pirms 15 gadiem
strops rakstīja: PAMPAR3,Andris5 nav galīgi debīls .Viņa mātei bija smagas dzemdības.Iesprūda.Sādžas feldšeris vikla laukā ar ogļu stangām un saspieda galvu viņam.
Nu ja, dzirdēju ka divi garīgi atpalikuši ar sadistiskām tieksmēm šodien izbēguši no psihatriskās slimnīcas,un joprojām vēl ir meklēšanā!

  +2 [+] [-]

, 2010-04-29 23:20, pirms 15 gadiem
Uzaicinu visus labo un arī slikto komentāru autorus uz Latvijas kausa finālu Skonto stadionā 19.maijā plkst. 19.40 ! Futbols taču jābauda tribīnēs!

     [+] [-]

, 2010-04-30 11:18, pirms 15 gadiem
strops rakstīja: PAMPAR3,Andris5 nav galīgi debīls .Viņa mātei bija smagas dzemdības.Iesprūda.Sādžas feldšeris vikla laukā ar ogļu stangām un saspieda galvu viņam.
Gaidīju gaidīju bet nesagaidīju atbildi,gribējās nedaudz padiskutēt jeb pačakarēt TEVI,bet vai tad Jums tai psihatriskajā klīnikā vairāk vārdus nemāca?Biju iepriekš augstāk Tevi vērtējis!
Protams es zināju jau sākotnēji ka stops un pampers3 ir viena un tā pati persona!Nu tas tā ,Tavai zināsanai!

     [+] [-]

, 2010-05-04 14:37, pirms 15 gadiem
Malači Skonto dabūja pa biksēm!
Tā turpināt!!

     [+] [-]

, 2010-05-04 15:23, pirms 15 gadiem
jaa malači.