Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"

Andris Liepa
Andris Liepa

"Chelsea" nenoņem spriedzi no "United"
Mihaels Ballaks un Frenks Lempards
Foto: AFP

Vakar pēdējā Anglijas Premjerlīgas 37. kārtas spēlē Londonas "Chelsea" izbraukumā ar 2:0 apspēlēja "Newcastle", tādējādi punktu skaita ziņā atkal panākot "Manchester United" futbolistus.

Tas nozīmē tikai to, ka "Chelsea" saglabā izredzes uz Anglijas čempionu titulu. Lai tā notiktu, "Chelsea" pēdējā kārtā (11. maijā) jāizcīna vairāk punktu nekā "United". "Chelsea" savā laukumā uzņems "Bolton", bet "Manchester United" viesos tiksies ar "Wigan". Ja pieņem, ka "Chelsea" izdarīs visu, kas tās spēkos un uzvarēs, tad "United", lai neizlaistu titulu no rokām, arī jāuzvar.

Vakardienas spēlē Ņūkāslā pirmās 60 minūtes aizritēja bez vārtu guvumiem, taču tad Mihaels Ballaks sita precīzi ar galvu pēc tam, kad centrējumu no soda sitiena izdarīja Didjē Drogba. Savukārt 82. minūtē ilgstošu "Chelsea" kombināciju ar vārtu guvumu noslēdza Florents Maludā, panākot galarezultātu šajā mačā - 2:0 "Chelsea" uzvara.

37. kārta (5. maijs)

Newcastle - Chelsea 0:2 (0:0) (Ballaks 60', Maluda 82')

Pēdējā, 38. kārta (11. maijs).

Birmingham - Blackburn
Chelsea - Bolton
Derby - Reading
Everton - Newcastle
Middlesbrough - Man City
Portsmouth - Fulham
Sunderland - Arsenal
Tottenham - Liverpool
West Ham - Aston Villa
Wigan - Man Utd

Anglijas Premjerlīgas tabula.

VietaKomandaSpēlesUzv.Neiz.Zaud.Vārtu att.Punkti
1."Manchester United"37266578:2284
2."Chelsea"37259364:2584
3."Arsenal"372311373:3180
4."Liverpool"372013464:2873
5."Everton"371881152:3262
6."Aston Villa"3716111069:4959
7."Blackburn Rovers"371513949:4458
8."Portsmouth"371691248:3957
9."Manchester City"3715101244:4555
10."West Ham United"371391540:4848
11."Tottenham Hotspur"3711131366:5946
12."Newcastle United"3711101644:6243
13."Wigan Athletic"3710101734:4940
14."Middlesbrough"379121635:5239
15."Sunderland"371162036:5839
16."Bolton"37991935:5336
17."Fulham"377121837:6033
18."Reading"37962237:6633
19."Birmingham City"377111942:6132
20."Derby"37182820:8511

Rezultatīvākie spēlētāji.

VietaSpēlētājsKomandaVārti
1.Ronaldu("Manchester United")30
2.Adebajors("Arsenal")24
3.Toress("Liverpool")23
4.Santakruzs("Blackburn")19
5.-7.Berbatovs("Tottenham Hotspur")15
5.-7.Bendžani("Portsmouth"/"Man City")15
5.-7.Kīns("Tottenham Hotspur")15
8.Tevezs("Manchester United")14
9.-10.Jakubu("Everton")13
9.-10.Kerjū("Aston Villa")13
11.-12.Defo("Portsmouth")12
11.-12.Rūnijs(''Manchester United'')12
13.-15.Džerards("Liverpool")11
13.-15.Anelka("Bolton"/"Chelsea")11
13.-15.Agbonlahors("Aston Villa")11

Izmantotie resursi:
premierleague.com

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 22:30, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Bet, ja esam godīgi, Latvijas spēles nevar skatīties kā futbola baudījumu. Tajās var just līdzi, fanot par savas valsts uzvaru un tamlīdzīgi. Bet baudīt futbolu patiešām nav iespējams.

Ok, es jau neapgalvoju, ka vinji speelee kaa kaada no pasha augstaakaa liimenja komanda, bet taapeec izlase nav "jaanoliek".

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 22:36, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Ok, es jau neapgalvoju, ka vinji speelee kaa kaada no pasha augstaakaa liimenja komanda, bet taapeec izlase nav "jaanoliek".

Par to var diskutēt. Ja pieņemam, ka katram latvijas pilsonim obligāti jāizsakās tikai pozitīvi par savu izlasi vai arī jāklusē un nekādā gadījumā ne jākritizē un, pasarg Dievs, ne jānolaiž, tad tev ir taisnība.
Bet, ja skatāmies uz Latvijas izlasi tieši tāpat, kā uz jebkuru citu pasaules komandu (valstvienību vai klubu), tad neredzu nekā slikta veltīt šādai komandai tādus vārdus, kādus veltīja Kingland. Jo būtībā tas ir fakts, ka gan Latvijas, gan Igaunijas izlases rādītais futbols bija katastrofa uz Pasaules līmeņa fona. Ar šādu spēli iekļūt Pasaules čempionātā un pat dabūt pirmās vietas kvalifikācijas grupā nav pilnīgi nekādu izredžu.

     [+] [-]

, 2008-05-30 22:48, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Par to var diskutēt. Ja pieņemam, ka katram latvijas pilsonim obligāti jāizsakās tikai pozitīvi par savu izlasi vai arī jāklusē un nekādā gadījumā ne jākritizē un, pasarg Dievs, ne jānolaiž, tad tev ir taisnība.
Bet, ja skatāmies uz Latvijas izlasi tieši tāpat, kā uz jebkuru citu pasaules komandu (valstvienību vai klubu), tad neredzu nekā slikta veltīt šādai komandai tādus vārdus, kādus veltīja Kingland. Jo būtībā tas ir fakts, ka gan Latvijas, gan Igaunijas izlases rādītais futbols bija katastrofa uz Pasaules līmeņa fona. Ar šādu spēli iekļūt Pasaules čempionātā un pat dabūt pirmās vietas kvalifikācijas grupā nav pilnīgi nekādu izredžu.

Nav teikts, ka obligaati jaaizsakaas tikai pozitiivi, jo pamatota kritika var paliidzeet, tachu kaut kaada bezmeerkjiiga njirgaashanaas gan nav vajadziiga, kaada atshkjiriiba, ka kaads kaut ko teicis par Pasaules chempionaatu, atbildi var uzrakstiit arii normaali, bet taa jau ir katra pasha izveele. Latvijas izlase ir taada pati komanda kaa citas, tikai atshkjiriiba, ka taa ir muusu dzimtaas valsts komanda, nerunaajot par pamatotu kritiku - vai tieshaam vajadziigs bezmeerkjiigi "nolikt" izlasi, dazhkaart (nesaku par visiem, bet varbuut dazhiem) pat speciaali tieshi taadeelj, ka taa ir muusu valsts izlase?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 22:50, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Nav teikts, ka obligaati jaaizsakaas tikai pozitiivi, jo pamatota kritika var paliidzeet, tachu kaut kaada bezmeerkjiiga njirgaashanaas gan nav vajadziiga, kaada atshkjiriiba, ka kaads kaut ko teicis par Pasaules chempionaatu, atbildi var uzrakstiit arii normaali, bet taa jau ir katra pasha izveele. Latvijas izlase ir taada pati komanda kaa citas, tikai atshkjiriiba, ka taa ir muusu dzimtaas valsts komanda, nerunaajot par pamatotu kritiku - vai tieshaam vajadziigs bezmeerkjiigi "nolikt" izlasi, dazhkaart (nesaku par visiem, bet varbuut dazhiem) pat speciaali tieshi taadeelj, ka taa ir muusu valsts izlase?

Bezmērķīgi vai nepamatoti nolikt nav vajadzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 22:55, pirms 16 gadiem
O, Gulbim 1/8 finālā būs mājinieks Michael Llodra pretī. Nebūs viegli! 1/64 pašu Bagdati apspēlēja, bet 1/32 talantu Del Potro. Ja liktu naudu, tad laikam drīzāk uz Llodra. Kaut gan gribās redzēt Gulbi 1/4 finālā.

  -1 [+] [-]

, 2008-05-30 23:02, pirms 16 gadiem
M9, es buudams peec tautiibas latvietis tomeer neatbalstu izlasi jo neredzu tam jeegas un neesmu nekaads patriots. Man vienkaarshi tas nesaista taapat kaa LMT virsliiga kuru uzskatu par vienkaarshu aakstiishanos. Un tas nav deelj taa ka fanoju par taadu komandu kaa MU un par taadaam izlaseem kaa Anglija un Portugaale.

     [+] [-]

, 2008-05-30 23:07, pirms 16 gadiem
A vot, ja būtu kas viņus atbalsta, tad viņi iespējams arī spēlētu labāk!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 23:10, pirms 16 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Bezmērķīgi vai nepamatoti nolikt nav vajadzīgs.

Taadaa gadiijumaa prieks, ka muusu domas shajaa zinjaa sakriit, var jau teikt, kursh tad shaadaa veidaa igaunjus nevar vinneet, bet varam priecaaties, ka tos pashu igaunjus uzvareejaam...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 23:11, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: M9, es buudams peec tautiibas latvietis tomeer neatbalstu izlasi jo neredzu tam jeegas un neesmu nekaads patriots. Man vienkaarshi tas nesaista taapat kaa LMT virsliiga kuru uzskatu par vienkaarshu aakstiishanos. Un tas nav deelj taa ka fanoju par taadu komandu kaa MU un par taadaam izlaseem kaa Anglija un Portugaale.

A ko Latvijai dariit - nespeeleet futbolu? Par patriotismu vai nepatriotismu - taa arii ir katra pasha izveele.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 23:12, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: A vot, ja būtu kas viņus atbalsta, tad viņi iespējams arī spēlētu labāk!!!

kad labaak iet, tad jau visi atbalsta!

     [+] [-]

, 2008-05-30 23:13, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: A ko Latvijai dariit - nespeeleet futbolu? Par patriotismu vai nepatriotismu - taa arii ir katra pasha izveele.

Lai speelee, mani tas neskar. Es muusu izlasi neatbalstiishu bet tie kas to dara, lai izdodaas.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 23:17, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Lai speelee, mani tas neskar. Es muusu izlasi neatbalstiishu bet tie kas to dara, lai izdodaas.

Žēl man tevis... Ko tu darīji kad bija Turcija-Latvija???

     [+] [-]

, 2008-05-30 23:20, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Žēl man tevis... Ko tu darīji kad bija Turcija-Latvija???

Neko. Pirmo speeli neredzeeju, otro noskatiijos vienkaarshi intereses peec. Paarsteigums bija bet taadeelj jau ka Latvijas izlase speeleeja EURO 04 nesaaku uzreiz par vinju fanot. Neesmu gloryhunter!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-05-30 23:23, pirms 16 gadiem
Muskulainis_Vova rakstīja: augstprātības kalngals

Tev neapniik?

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 23:23, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Lai speelee, mani tas neskar. Es muusu izlasi neatbalstiishu bet tie kas to dara, lai izdodaas.

Tad neatbalsti principa peec? Tad jau taa ir otra galeejiiba...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 23:25, pirms 16 gadiem
Muskulainis_Vova rakstīja: augstprātības kalngals

     [+] [-]

, 2008-05-30 23:31, pirms 16 gadiem
Kingland, lai gan tevi nepazīstu, rodas tāda sajūta, ka tādi kā tu ir pilna austrija...

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 23:31, pirms 16 gadiem
M9 rakstīja: Tad neatbalsti principa peec? Tad jau taa ir otra galeejiiba...

Neatbalstu jo nesaista. Latvijas futbola liimenis necelsies un staavees uz vietas veel daudzus jo daudzus gadus. Ja valsts atveelees arii kaadus liidzekljus shii sporta veida attiistiibai tad varbuut kautkas mainiisies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-30 23:56, pirms 16 gadiem
kingland rakstīja: Neatbalstu jo nesaista. Latvijas futbola liimenis necelsies un staavees uz vietas veel daudzus jo daudzus gadus. Ja valsts atveelees arii kaadus liidzekljus shii sporta veida attiistiibai tad varbuut kautkas mainiisies.

Tur jau taa lieta, ka gandriiz visi grib, lai muuseejie populaaraakjos komandu sporta veidos un netikai komandu sporta veidos ir elitee, hokeja izlase ir, basketbola izlase arii var teikt, arii ir Eiropas elitee, bet par futbolu, lai arii speeleejaam EC finaalturniiraa, to nevar teikt, bet tas viss vairaak vai mazaak balstaas uz atsevishkjiem entuziastiem, un tikai shur tur veidojas kaut kaada sisteema. Bet interesanti, vai valstij ir noteiktas kaut kaadas prioritaates, kaadi sporta veidi, cik lielaa meeraa buutu jaaatbalsta (no muuseejiem tachu vienmeer tiek pieprasiitas medaljas olimpiaadee), jo katrs ir par savu sporta veidu - viens uzskata, ka Latvijaa vairaak buutu jaaattiista "sporta karalis" futbols, man vislabaak patiik hokejs, utt. Es neteiktu, ka Latvijaa futbola liimenis tik ilgi staavees uz vietas, tachu tajaa pashaa laikaa tik daudz liidzeklju izlieto citur, ir lietas, ko izdariit nemaz nebuutu tik gruuti, piemeeram SA lasiiju par tiem stadioniem, tos tachu vareetu taa nenolaist, kaa tas ir izdariits, un sakopt, lai tur normaali vareetu speeleet futbolu!
Taa garaak sanaaca izteikties, tachu neskatoties uz to visu, es neuzskatu, ka, ja speelee Latvijas izlase futbola, ka mani tas neskar.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-31 00:27, pirms 16 gadiem
6885.komentaars.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-31 00:28, pirms 16 gadiem
6886.komentaars, arlabunakti!

  -1 [+] [-]

, 2008-05-31 00:35, pirms 16 gadiem
Muskulainis_Vova rakstīja: un cik tu pats esi gatavs ziedot ?

Man tas nav jaadara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-31 00:42, pirms 16 gadiem
Muskulainis_Vova rakstīja: ja mēs katrs ziedotu pa latiņam ...

Kas ziedos? Tiem kam futbols kaa taads nesaista, tiem buus uzspljaut un pat lats buus zeel. Cilveeki operaacijaam nespeej no tautas savaakt pietiekoshi daudz naudas, kur nu veel futbolam kas Latvijaa nav attiistiits sporta veids. Ir vai nu hokejs, vai basketbols un Latviju ieveero individuaalajos sporta veidos t.i vieglatleetika, kamaninjas un bobslejs, svarcelshana kaa arii tagad ir tenisaa Gulbis. Un vispaar, ko Tu ar to domaaji MEES? "Atsauciigo" Latvijas tautu kuraa liela dalja dziivo krievu tautiibas iedziivotaaji kas kaa "letinji" nezin savu dzimto valodu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-05-31 01:38, pirms 16 gadiem
Dim, dim, dim, di di dim, ir lielas pēdas ziemelim ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-05-31 11:25, pirms 16 gadiem
Muskulainis_Vova rakstīja: ja mēs katrs ziedotu pa latiņam ...

Tad savāktu nožēlojamus 2 miljonus.

  +1 [+] [-]

, 2008-05-31 11:29, pirms 16 gadiem
Svētki ledus pilī

Dim, dim, dim,
Dim, dim, dim,
Lieli svētki Ziemelim!
Visur ledus! Visur sniegs!
Tāpēc pilī valda prieks.
Dim, dim, dim,
Dim, dim, dim,
Lieli svētki Ziemelim!

Sarmu Sals nu uzlūgt nāk,
Abi strauju deju sāk.
Sniega vīri, liels vai mazs,
Dejas taktī mīņājas.
Dim, dim, dim,
Dim, dim, dim,
Lieli svētki Ziemelim!

Lauska dēls nu polku lec,
Viesis viņš te nav(a) rets -
Pati Ziema dej ar to,
Sniega saktas vizuļo!
Dim, dim, dim,
Dim, dim, dim,
Lieli svētki Ziemelim!

Dim, dim, dim,
Dim, dim, dim,
Lieli svētki Ziemelim!

Visur ledus! Visur sniegs!
Tāpēc pilī valda prieks.
Dim, dim, dim,
Dim, dim, dim,
Lieli svētki Ziemelim!

  +1 [+] [-]

, 2008-05-31 11:30, pirms 16 gadiem
Tas tāds neliels ievadiņš paziņojumam, ka šodien cīņā par ceturto titulu nepiedalīšos! Novēlu biznesa partnerim keyseedee otro titulu pacelt!