Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Arsenal" pārliecinoši triumfē Londonas derbijā

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Arsenal" pārliecinoši triumfē Londonas derbijā
Robins van Pērsijs
Foto: AP/Scanpix

Šodien Anglijas Premjerlīgas 11. kārtas pirmajā spēlē Londonas "Arsenal" savā laukumā derbijā pārliecinoši ar 3:0 pārspēja "Tottenham Hotspur". Divi vārti uzvarētāju labā Robina van Pērsija kontā.

Tiesnesis pieļāva ļoti fizisku spēli, un izskatījās, ka "Tottenham" šādos apstākļos jūtas komfortabli. Pirmā izcilā iespēja gan bija "Arsenal" - 20. minūtē bumba nonāca pie Seska Fabregasa, kura raidījumu labajā stūrī diezgan neticamā kārtā izvilka viesu vārtsargs Eurelio Gomezs. Lai arī spēle bija diezgan atklāta, un kustība notika no vieniem vārtiem pie otriem, 40 minūtēs Gomeza lieliskais seivs bija vienīgais, kad vārti bija tuvu. Toties tad "Arsenal" realizēja nokdaunu, ieliekot stingrus pamatus uzvarai. 42. minūtē Bakari Sanja centrēja un, snaužot viesu aizsargiem, rezultātu atklāja Robins van Pērsijs, bet, kad spēle atsākās no centra, jau pēc 11 sekundēm(!!!) Vilsonu Palasiosu apzaga Fabregass un iesita bumbu apakšējā stūrī. Pēkšņi 2:0, un "Tottenham" bija, par ko padomāt pārtraukumā.

2. puslaika sākumā uz maiņu uznākušais Eduardu neizmantoja izgājienu viens pret vienu (glāba Gomezs). Pēcāk aktīvāki bija "Tottenham" futbolisti, mēģinot atspēlēt vismaz vienus vārtus, bet sanāca otrādi - 60. minūtē "Arsenal" panāca 3:0. Viesi pārkāpa noteikumus un apstājās, lai gan tiesnesis uzbrūkošajai vienībai ļāva turpināt - "Arsenal", protams, to arī darīja, un pēc Sanjas piespēles tukšos vārtos bumbu iesita van Pērsijs. Drīz vien vēl viens tīrs izgājiens viens pret vienu bija Eduardu - šoreiz garām. Neskatoties uz rezultātu, Arsēns Vengers par to epizodi bija ļoti nikns... Lai nu kā, arī turpmākajā gaitā labākas iespējas iesist vēl bija "Arsenal", bet rezultāts vairs nemainījās.

"Arsenal" uzvarēja ar 3:0. Pēdējās sešās Premjerlīgas spēlēs londoniešiem piecas uzvaras un viens neizšķirts. Vengers savukārt šodien pārvarēja Premjerlīgas 1000 izcīnīto punktu robežu.

Anglijas Premjerlīgas 11. kārta

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Arsenal - Tottenham H.3:0 (2:0)(van Pērsijs 42'; 60'; Fabregass 43')
Bolton W. - Chelsea31.10.17:00
Burnley - Hull C.31.10.17:00
Everton - Aston Villa31.10.17:00
Fulham - Liverpool31.10.17:00
Portsmouth - Wigan Athletic31.10.17:00
Stoke C. - Wolverhampton W.31.10.17:00
Sunderland - West Ham U.31.10.17:00
Manchester U. - Blackburn R.31.10.19:30
Birmingham C. - Manchester C.01.11.18:00
VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 10 80224:8 24
2.Arsenal 10 71232:13 22
3.Manchester United 10 71221:11 22
4.Tottenham Hotspur 11 61421:17 19
5.Liverpool 10 60424:13 18
6.Manchester City 9 53118:11 18
7.Aston Villa 9 52213:8 17
8.Sunderland 10 51418:15 16
9.Stoke City 10 4339:11 15
10.Wigan Athletic 10 41512:17 13
11.Burnley 10 40610:22 12
12.Bolton 9 32414:15 11
13.Fulham 9 32410:12 11
14.Everton 9 32412:15 11
15.Birmingham 10 3168:12 10
16.Blackburn 9 31511:22 10
17.Wolverhampton 10 2359:16 9
18.Hull City 10 2268:22 8
19.West Ham 9 13511:15 6
20.Portsmouth 10 1185:15 4

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKomandaV
1.Fernando ToressLiverpool9
2.-3.Darens BentsSunderland8
2.-3.Didjē DrogbaChelsea8
4.Robins van PērsijsArsenal7
5.-7.Veins RūnijsMan. United6
5.-7.Džermeins DefoTottenham6
5.-7.Luiss SaāEverton6
1 2 38 komentāri

  +6 [+] [-]

, 2009-10-31 16:44, pirms 15 gadiem
Nevar apspēlēt Arsenal, ja Bentlijs pa spēli izdara vienu jēdzīgu centrējumu! Malači Arsenal!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-10-31 16:46, pirms 15 gadiem
Labais.

     [+] [-]

, 2009-10-31 16:47, pirms 15 gadiem
Ļoti garlaicīga un neinteresanta spēle. Fui! Man vairs nav ko teikt

 +11 [+] [-]

, 2009-10-31 16:48, pirms 15 gadiem
Pat nepaspēja parādīt atkārtojumu pirmajiem vārtiem, kad jau Fabregass dubultoja pārsvaru.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-31 16:48, pirms 15 gadiem
Teiksu godiigi biju loti viilies Arsenal speele, lielaakais dalu speeleetaaju nezeeliiigi daudz braaku piespeelee, nebuutu RvP sabakstiijis tos divus golus- speele vareeja suudiigi beigties!
Macha laabaakais manupraat atkal bija Songs, nu atveeries puisis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 16:49, pirms 15 gadiem
Spurs var lepoties ar sevi un ir pamats tam, lai izdotu DVD: "The perfect 40 minutes"

Bet ja godiigi, tad shkrobe par Dudu - kaa vinjs nepabeidza speeli ar 2 goliem, to es nevaru saprast. Normaali, vinjs shaadas iespeejas neizskjeerdee! Varbuut pie vainas tas, ka pie vaarda netiek tik daudz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 16:54, pirms 15 gadiem
K C D rakstīja: Teiksu godiigi biju loti viilies Arsenal speele, lielaakais dalu speeleetaaju nezeeliiigi daudz braaku piespeelee, nebuutu RvP sabakstiijis tos divus golus- speele vareeja suudiigi beigties!
Macha laabaakais manupraat atkal bija Songs, nu atveeries puisis!
Saskatiisim shajaa visaa pozitiivo - speele nevedaas tik labi saakumaa, piekriitu. Atcereesimies, kas pagaajushajaas sezonaas notika, kad shaadi speele nevedaas. Speeleetaajos izmisums, nezin ko iesaakt un galaa nevar iesist - zaudeeti punkti!
Shodien (preciizaak: shosezon) var redzeet, ka shis truukums ir noveersts vai vismaz pamazaam tiek noveersts un komanda speej ieguut rezultaatu, pat ar tik neizteiksmiigu sniegumu, kaa pirmajaa puslaikaa!

p.s. Par labaako speeleetaaju nepiekritiishu - domaaju, ka tas bija Vermaalens viennoziimiigi! Noceela visu, ko vien vareeja nocelt aizsardziibaa, muuris shodien!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 17:03, pirms 15 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Diemžēl! Tomēr gaidu Arsenal spēles pret Liveru un Chelsea- tur jau nu gan jauniešu kolektīvs grābsies. Tāpat,kā 2x Mančesterā. TH bez Lenona un Dafo nevelk. Ar vienu Kīnu nevar vinnēt.
Toties joprojām priecē mana mīluļa Aršavas sniegums- stabils 0+0 un joprojam sosezon nevienas rezultatīvas piespēles nevienā turnīrā! Daži te mazo krievelēnu sauca par vienu no pasaules vadošajiem pleimeikeriem. Čalim laiks pārvākties uz Doncaster.
Daži gan stāstot, ka oficiālajos EPL statistikas ruļļos viena rezultatīva piespēle Aršavinam ir uzrādīta

     [+] [-]

, 2009-10-31 17:06, pirms 15 gadiem
Visu sezonu gaidiitais derbijs nelika vilties... Aizsuutiit maajaas Spu*s ar taadu rezultaatu ir vienkaarshi bauda! Patiikami bija redzeet, kaa Cesc izchakareeja visu vinju aizsardziibu!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 17:06, pirms 15 gadiem
Spuri nekādi. Laikam jau nebūs tik stipri, kā liecina turnīra tabula.

Spuru fans goga papukašvili pirms kāda laika pareizi izteicās - Arsenal savās mājās ir spējīgi pārliecinoši pieveikt par sevi vājākas komandas. Kā arī pilnīgi piekrītu viņam, ka rezultāti šādās spēlēs pret vājākām komandām neko neliecina par Arsenal spējām - tās ir jāskata uz TOP komandu fona.

PS visu cieņu Spuriem kā komandai, tas bija domāts tikai gogam papukašvili personīgi.

  +5 [+] [-]

, 2009-10-31 17:08, pirms 15 gadiem
Jaatziimee vien veel tas, ka "nekam nederiigais" Bakarii Sanja atdeva 2 rezultatiivaas piespeeles, abos Robina vaartu guvumos! Bet par to, shoreiz, statistikjis klusee...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 17:26, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Jaatziimee vien veel tas, ka "nekam nederiigais" Bakarii Sanja atdeva 2 rezultatiivaas piespeeles, abos Robina vaartu guvumos! Bet par to, shoreiz, statistikjis klusee...
Tak uzliec viņam ignore un miers.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-31 17:31, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Tak uzliec viņam ignore un miers.
Jau kaadu laiku kaa dariits! Bet to prieku jau man nevar atnjemt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 18:18, pirms 15 gadiem
march_2k rakstīja: Spuri nekādi. Laikam jau nebūs tik stipri, kā liecina turnīra tabula.

Spuru fans goga papukašvili pirms kāda laika pareizi izteicās - Arsenal savās mājās ir spējīgi pārliecinoši pieveikt par sevi vājākas komandas. Kā arī pilnīgi piekrītu viņam, ka rezultāti šādās spēlēs pret vājākām komandām neko neliecina par Arsenal spējām - tās ir jāskata uz TOP komandu fona.

PS visu cieņu Spuriem kā komandai, tas bija domāts tikai gogam papukašvili personīgi.
Piekrītu, Spuri bija pilnīgi nekādi. Spēle bija līdz "pirmajiem vārtiem", tik kuriozu turpinājumu ar Fabregasa golu vēl līdz šim nebiju nekad redzējis, Spurs tālāk cīnīties nebija noskaņojušies. Trešie vārti arī bija gana kuriozi- epizodes ir jāspēlē līdz galam, nevis jāapstājās un svilpe jāgaida.
Bez Defo, Krančara, Modriča, Lenona un ar Gomesu vārtos Spurs nav TOP6 komanda, tas ir skaidrs. Un beidz mani ar kkādām "Spurs fana" birkām aplīmēt, nekad neesmu teicis, ka fanoju- patīk spēles stils, personības komandā (Defo, Kīns).
Par Arsenal spējām tiešām neliecina mājas spēļu grautiņi, jo vairāk par 3 punktiem tie diemžēl nenes, tā nu tas "netaisnīgi" futbolā ir iekārtots, par spējām liecina tādas spēles kā pret WHU izbraukumā, kur "skrejošā jaunība" ir bezspēcīga pret sīkstumu un cīņassparu, tur tie TOP4 nepieciešamie punkti arī tiek un tiks atstāti.

     [+] [-]

, 2009-10-31 18:25, pirms 15 gadiem
Arsenal malači, bet palūkojiet, ko paralēli tam dara Chelsea pēdējos mačos. Fantastisks sniegums, arī šobrīd jau 2:0 pret Boltonu.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 18:28, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Piekrītu, Spuri bija pilnīgi nekādi. Spēle bija līdz "pirmajiem vārtiem", tik kuriozu turpinājumu ar Fabregasa golu vēl līdz šim nebiju nekad redzējis, Spurs tālāk cīnīties nebija noskaņojušies. Trešie vārti arī bija gana kuriozi- epizodes ir jāspēlē līdz galam, nevis jāapstājās un svilpe jāgaida.
Bez Defo, Krančara, Modriča, Lenona un ar Gomesu vārtos Spurs nav TOP6 komanda, tas ir skaidrs. Un beidz mani ar kkādām "Spurs fana" birkām aplīmēt, nekad neesmu teicis, ka fanoju- patīk spēles stils, personības komandā (Defo, Kīns).
Par Arsenal spējām tiešām neliecina mājas spēļu grautiņi, jo vairāk par 3 punktiem tie diemžēl nenes, tā nu tas "netaisnīgi" futbolā ir iekārtots, par spējām liecina tādas spēles kā pret WHU izbraukumā, kur "skrejošā jaunība" ir bezspēcīga pret sīkstumu un cīņassparu, tur tie TOP4 nepieciešamie punkti arī tiek un tiks atstāti.
Arsenal tādi-šitādi, bet patiesība ir tāda, ka viņi ir 2.vietā tabulā, tikai par 2 punktiem atpaliekot no Chelsea un ar fantastisku iesisto-ielaisto vārtu attiecību +19.

  -2 [+] [-]

, 2009-10-31 18:37, pirms 15 gadiem
Stefan Effenberg rakstīja: Oficiāli mazajam kungam EPL ir 3+0.
Izlem vienreiz,iepriekš tu rakstīji par stabilo 0+0 šosezon,tagad jau 3+0

     [+] [-]

, 2009-10-31 18:39, pirms 15 gadiem
Nu, ko, Liverpool nedienas turpinās. 1:2 pret Fulham un atlikušās minūtes būs jāspēlē mazākumā.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 18:40, pirms 15 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Nu, ko, Liverpool nedienas turpinās. 1:2 pret Fulham un atlikušās minūtes būs jāspēlē mazākumā.
Super

Man tāda sajūta,ka Chelsea šosezon Anglijas Premjerlīgu paņems. Lai arī negribētos,bet uz to ļoti velk,arī pirms sezonas bija jau tāda sajūta

     [+] [-]

, 2009-10-31 18:42, pirms 15 gadiem
Un jau otrā sarkanā Liverpūlei. Nāksies bez diviem aizsargiem iztikt atlikušajā laikā. Par 99% game over.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 18:44, pirms 15 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Super

Man tāda sajūta,ka Chelsea šosezon Anglijas Premjerlīgu paņems. Lai arī negribētos,bet uz to ļoti velk,arī pirms sezonas bija jau tāda sajūta
Es domāju, ka būs Chelsea vai United. Un man arī šķiet, ka drīzāk Chelsea, lai gan, protams, ceru uz United.
Arsenal fani noteikti mani tagad nomētās ar akmeņiem, bet es nedomāju, ka šis ir Arsenal gads. Tomār, ja saglabās šādu sastāvu un vēl pastiprināsies, vēl pēc gada kaut kas varētu sanākt.

     [+] [-]

, 2009-10-31 18:46, pirms 15 gadiem
Chelsea jau 3:0 pret Boltonu. Bez variantiem. Kārtējā pārliecinošā uzvara viņiem.

Un Fulham nodrošina uzvaru pret Liverpūli - 3:1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-31 18:57, pirms 15 gadiem
jipii rakstīja: opā Portsmouth 4 - 0 Wigan Athletic
Beidzot Pompejai laba diena. Pēdējā vietā tāpat pēc šodienas paliks, bet nu vismaz drusku cerīgāk izskatās.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-31 19:00, pirms 15 gadiem
Taatad, Paparashvilli kungs!

Bez Defo, Krančara, Modriča, Lenona un ar Gomesu vārtos Spurs nav TOP6 komanda

SPURS SUBS
David Button, Alan Hutton, Gareth Bale, Roman Pavlyuchenko, Michael Dawson, Niko Kranjcar, Jonathan Woodgate

1) Kaadas tad probleemas bija vinju ielikt pamataa?
2) Taas jau ir spuraino probleemas, ka Defoe ir taadi quality aizstaajeeji, Krouchija un Pavljuka izskataa! Paardodat un nopeerkat veelreiz atpakalj Kiinu, lai izskatiitos, ka pie shii jautaajuma tiek straadaats!

..par spējām liecina tādas spēles kā pret WHU izbraukumā...

Nu ko lai te veel pasaka, arii maajaas ir jaaprot uzvareet!
(Tottenham Hotspur 0-1 Stoke City)

Un laikam jau, ka taas speejas spurinjaam ir veel zemaakas ("neizskaidrojami", bet fakts ) par gunneru:
(Arsenal - Tottenham 3:0)

Superiiga away forma, ne?

p.s. 1999. gada novembris! Kad prognozee naakamo Sp*rs liigas uzvaru shajaa derbijaa?

     [+] [-]

, 2009-10-31 20:12, pirms 15 gadiem
Ja tik nebūtu WHM tie 2 punkti atstāti...
Galvenais neapstāties un neatkārtot pagājušās sezonas kļūdas..
Kas ar Bendtner?! 1.periodu neredzēju..
Sen nebija redzēts kā Arsēns žaketi lidina

  -1 [+] [-]

, 2009-10-31 20:28, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Taatad, Paparashvilli kungs!

Bez Defo, Krančara, Modriča, Lenona un ar Gomesu vārtos Spurs nav TOP6 komanda

SPURS SUBS
David Button, Alan Hutton, Gareth Bale, Roman Pavlyuchenko, Michael Dawson, Niko Kranjcar, Jonathan Woodgate

1) Kaadas tad probleemas bija vinju ielikt pamataa?
2) Taas jau ir spuraino probleemas, ka Defoe ir taadi quality aizstaajeeji, Krouchija un Pavljuka izskataa! Paardodat un nopeerkat veelreiz atpakalj Kiinu, lai izskatiitos, ka pie shii jautaajuma tiek straadaats!

..par spējām liecina tādas spēles kā pret WHU izbraukumā...

Nu ko lai te veel pasaka, arii maajaas ir jaaprot uzvareet!
(Tottenham Hotspur 0-1 Stoke City)

Un laikam jau, ka taas speejas spurinjaam ir veel zemaakas ("neizskaidrojami", bet fakts ) par gunneru:
(Arsenal - Tottenham 3:0)

Superiiga away forma, ne?

p.s. 1999. gada novembris! Kad prognozee naakamo Sp*rs liigas uzvaru shajaa derbijaa?
Redzi, fana kungs, es nezinu kāpēc klubs pārdod un pērk spēlētājus, tāpat es nezinu, kāpēc kāds netiek likts sākumsastāvā, tas nav mans darbs un es par to neatbildu. Man vispār nav un nevar būt nekādu pienākumu jebkādu kluba darbību sakarā. Viss, kas man ir jādara (un arī tā ir mana izvēles opcija) ir spēļu un futbola baudīšana ekrānā un, ok, redzētā komenēšana (arī pēc manas izvēles).
Redzu, ka tavs diskusiju līmenis diemžēl nevelk augstāk par mūžīgā pretnostatījuma "mēs- labie un pareizie Arsenal fani vs. citi nepareizie, kuriem kkas Arsenāla nepatīk" meklējumiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-31 20:28, pirms 15 gadiem
keziss rakstīja: Ja tik nebūtu WHM tie 2 punkti atstāti...
Galvenais neapstāties un neatkārtot pagājušās sezonas kļūdas..
Kas ar Bendtner?! 1.periodu neredzēju..
Sen nebija redzēts kā Arsēns žaketi lidina
Pagaajushaas sezonas diezvai - taas kljuudas jau pieljaavusi Liverpuule! Tad jau driizaak 2 sezonas vecas kljuudas, driizaak!

Arseens par Niklasu:
"It was a serious one and we go into a period where you need all your players. It's a shame that we lost him today and I am quite scared that he will be out for a while. It is a groin injury and I am scared it could be three or four weeks."

...un par zhakeshu lidinaashanu:
"... I could not communicate with my players and I was upset with that because I speak, speak, speak and I already had not a fantastic voice because of my cold. I knew it was important for the future of the team not to concede a goal today and that's why I got upset with myself because I did not manage to communicate with the team."

     [+] [-]

, 2009-10-31 20:31, pirms 15 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Redzi, fana kungs, es nezinu kāpēc klubs pārdod un pērk spēlētājus, tāpat es nezinu, kāpēc kāds netiek likts sākumsastāvā, tas nav mans darbs un es par to neatbildu. Man vispār nav un nevar būt nekādu pienākumu jebkādu kluba darbību sakarā. Viss, kas man ir jādara (un arī tā ir mana izvēles opcija) ir spēļu un futbola baudīšana ekrānā un, ok, redzētā komenēšana (arī pēc manas izvēles).
Redzu, ka tavs diskusiju līmenis diemžēl nevelk augstāk par mūžīgā pretnostatījuma "mēs- labie un pareizie Arsenal fani vs. citi nepareizie, kuriem kkas Arsenāla nepatīk" meklējumiem.
Tad ko tik liela atbildiibas sajuuta par gunneriem uzradusies?

     [+] [-]

, 2009-10-31 20:40, pirms 15 gadiem
Gunner rakstīja: Tad ko tik liela atbildiibas sajuuta par gunneriem uzradusies?
Patin atpakaļ filmu, jau to esmu skaidrojis- rūgtas mieles par mana agrākā favorītkluba pārvērtībām.
1 2 38 komentāri