Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Manchester United" uzvar ar kurioza piegaršu

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Manchester United" uzvar ar kurioza piegaršu
Nani (pa kreisi)
Foto: PA Wire/Scanpix

Šīs dienas pēdējā Anglijas Premjerlīgas 10. kārtas spēlē "Manchester United" savā laukumā ar 2:0 uzvarēja "Tottenham Hotspur". Izšķirošos vārtus vēl 1. puslaikā guva komandas aizsargs Nemanja Vidičs, bet mača izskaņā "United" Nani personā iesita ļoti kuriozus vārtus.

"Chelsea" un "Arsenal" pirms tam savas spēles uzvarēja, un "Manchester United" (4-5-0) bija jāpaveic tas pats, lai vēl vairāk neatpaliktu no līderes. Pretī gan stājās spēcīgā 5. vietas īpašniece "Tottenham Hotspur" (4-3-2).

"United" varēja izvirzīties vadībā jau 2. minūtē, taču pēc korejieša Dži Sun Parka sitiena bumba atsitās pret "Spurs" vārtu stabu. Viesi gan nebija ar pliku roku ņemami - 8. minūtē arī viņi Rafaela van der Vārta personā pārbaudīja "United" vārtu staba izturību. Kas par spēles sākumu! Iestājās nosacīts klusums, taču tikai līdz 31. minūtei, kad krita pirmie vārti - pēc soda sitiena visaugstāk izleca un precīzi sita "United" serbu aizsargs Nemanja Vidičs, dodot Mančestrai vadību. 37. minūtē pēc asprātīgi izspēlēta van der Vārta stūra sitiena lieliski sita Luka Modričs, taču Edvīns van der Sārs lidojumā bumbu atvairīja. Pārtraukumā ejot - 1:0.

2. puslaikā "Spurs" centās iegūt iniciatīvu un pēc iespējas vairāk kontrolēt bumbu, taču līdz reālām iespējām nekādi neizdevās tikt - tad jau drīzāk pāris mančestriešu uzbrukumi šķita bīstamāki. No viesu rindām ar aktivitātēm priekšējā līnijā varētu izcelt vienīgi Garetu Beilu un uz maiņu uznākušo Romānu Pavļučenko. Katrā ziņā neizskatījās, ka "Spurs" būtu gatava glābt šo spēli un visnotaļ miegaino mača gaitu pamatīgi atdzīvināja kuriozs 84. minūtē. Vispirms "Spurs" spēlētājs Kabuls savā soda laukumā acīmredzami ar rokām bija ieķēries Nani formas tērpā, neļaujot portugālim noslēgt bīstamu uzbrukumu - tiesnesis nesaprotami pendeli nepiešķīra, un "Spurs" vārtsargs Gomess nometa bumbu zemē, lai izpildītu soda sitienu, kurš nemaz netika piešķirts (kaut Nani krītot pieskārās bumbai ar roku). Pie vientuļās bumbas pieskrēja Nani un raidīja to vārtu tīklā - pēc tiesnešu apspriedes un protestiem šie kuriozie vārti tika ieskaitīti! 2:0! Pieliktajā laikā Nani vēl trāpīja pa "Spurs" pārliktni, un mačs noslēdzās ar 2:0 "United" labā.

10. kārta vēl ne tuvu nav noslēgusies, bet visi līderi savas spēles jau ir izspēlējuši. "Chelsea" uzvarot saglabājusi piecu punktu pārsvaru pār "Arsenal" un "Manchester United", bet "Manchester City" pēc šīs dienas zaudējuma Volverhemptonā no līderes atpaliek jau par astoņiem punktiem. "West Bromwich" pirmdien viesosies Blekpūlē un uzvaras gadījumā apsteigs 4. vietā esošo "Manchester City".

Anglijas Premjerlīga, 10. kārta

Datums/LaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
30.10/17:00Arsenal - West Ham U.1:0 (0:0)(Songs 88')
30.10/17:00Blackburn R. - Chelsea1:2 (1:1)(Bendžani 21' - Anelkā 39'; Ivanovičs 84')
30.10/17:00Everton - Stoke C.1:0 (0:0)(Jakubu 67')
30.10/17:00Fulham - Wigan Athletic2:0 (2:0)(Dempsijs 30'; 44')
30.10/17:00Wolverhampton W. - Manchester C.2:1 (1:1)(Milijašs 30'; Edvardss 57' - Adebajors 23' (11m))
30.10/19:30Manchester U. - Tottenham H.2:0 (1:0)(Vidičs 31'; Nani 84')
31.10/14:00Aston Villa - Birmingham C.
31.10/15:30Newcastle U. - Sunderland
31.10/18:00Bolton W. - Liverpool
01.11/22:00Blackpool - West Bromwich A.

Anglijas Premjerlīga

VKomandaSUNZVAP
1.Chelsea 10 81127:3 25
2.Arsenal 10 62222:10 20
3.Manchester United 10 55022:12 20
4.Manchester City 10 52313:10 17
5.Tottenham Hotspur 10 43311:10 15
6.West Bromwich 9 43213:15 15
7.Everton 10 34310:8 13
8.Fulham 10 26212:11 12
9.Sunderland 9 2618:7 12
10.Bolton 9 26113:13 12
11.Newcastle 9 32414:13 11
12.Aston Villa 9 3249:13 11
13.Birmingham 9 24310:12 10
14.Stoke City 10 31610:14 10
15.Blackpool 9 31513:20 10
16.Wigan 10 2447:18 10
17.Blackburn 10 2359:12 9
18.Liverpool 9 2349:14 9
19.Wolverhampton 10 23510:16 9
20.West Ham 10 1367:18 6

Rezultatīvākie spēlētāji: 1. Karloss Tevess ("Manchester City"), Florāns Maludā ("Chelsea") 7 3.-4. Dimitars Berbatovs ("Manchester United"), Didjē Drogbā ("Chelsea") 6, 5.-8. Darens Bents ("Sunderland"), Johans Elmanders ("Bolton"), Salomons Kalū ("Chelsea"), Endijs Kerols ("Newcastle") 5

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:53, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Tie bija 1000.vārti kopumā Old Trafford stadionā. Nevis tūkstošie tieši Vidičam.
ok labi, es nomierinājos, te jau diskusija aizgāja par šo

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:53, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Krasičs jau dabūja savu sodu, tagad Nani kārta. Ja ir ko pārmest, tad arī pārmetu.
Es jau neesmu redzējis tik Juves spēles, cik Tu, bet vai tiešām tā bija vienīgā reize, kad Krasičš daivoja?

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:54, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Interesanti, ka daļa bļāvēju par tiesnešu neriktīgu tiesāšanu vienlaicīgi asi iebilst pret moderno tehnoloģiju iesaistīšanu futbolā.

Kamēr nebūs video tiesnešu, samierinaties ar šāda veida kļūdām!
Muļķības šeit tīra galvenā tiesneša kļūda vai velns viņ zin kā to nosauc - sānu arbitrs ir pacēlis karodziņu signalizē par spēli ar roku (neko citu viņš signalizēt nevarēja jo aizmugures tur nebija, soda arī cita nē) , galvenais ignorē un ieskaita vārtus... Starp citu Nani nevis aizķēra bumbu ar roku bet saķēra , kā bieži dara dienvidnieku spēlētāji, kad uzskata ka pret viņiem ir pārkāpti noteikumi. Tā kā vai nu bija jādod 11 m (jo Nani tiešām pieturēja), vai arī dzeltenā Nani lai negrābstas ap bumbu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-30 21:54, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Anyway - gols bija pareizi ieskaitīts, un neba jau otro vārtu dēļ United uzvarēja.
Vēljoprojām vienīgā komanda, kas spēlē bez zaudējumiem!
MU jau vienmēr viss ir pareizi, īpaši ja pēc "daiviem" piešķir "pendeles", vai ne?
Un šī bezzaudējumu sērija ir ļoti daudz devusi; tikai 5 punkti līdz līderiem

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:54, pirms 14 gadiem
Oh, kas par sitienu Ibram.Es gan laikam par Juvi šajā, bet skaists sitiens.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-30 21:54, pirms 14 gadiem
Uzgriežņu Arvīds rakstīja: Jū, tas pats Trezegē varēja ielikt otros vārtus! Casiljas izvilka!
Nu es pieslēdzos tikai apmēram puslaika vidū un cik redzēju, tad tikai Real uzbrukumus

  -2 [+] [-]

, 2010-10-30 21:55, pirms 14 gadiem
Interesanti gan, kāds tur sakars ar tiesnesi!?! Ja nu vienīgi par to, ka nepiešķīra pendeli, bet arī 50:50! Savukārt par spēli ar roku?!? Nu kapēc obligāti jādod soda sitiens un jāaptur spēle??? Tad kad notiek uzbrukums, tad taču arī ne vienmēr nosvilpj sodu gadījumos, kad bumba paliek uzbrukuma pusei! Un kas vainas bija šoreiz? Gomesam bija rokā bumba un viņš varēja netraucēti to ievadīt spēlē un uzsākt savas komandas uzbrukumu! Tā vietā viņš faktiski spēles tiesāšanu pārņēma savās rokās un izdomāja ka ir brīvsitiens Nu tad lūdzu, saņemiet
Bet tā jau protams smieklīgi

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:55, pirms 14 gadiem
Onka rakstīja: Muļķības šeit tīra galvenā tiesneša kļūda vai velns viņ zin kā to nosauc - sānu arbitrs ir pacēlis karodziņu signalizē par spēli ar roku (neko citu viņš signalizēt nevarēja jo aizmugures tur nebija, soda arī cita nē) , galvenais ignorē un ieskaita vārtus... Starp citu Nani nevis aizķēra bumbu ar roku bet saķēra , kā bieži dara dienvidnieku spēlētāji, kad uzskata ka pret viņiem ir pārkāpti noteikumi. Tā kā vai nu bija jādod 11 m (jo Nani tiešām pieturēja), vai arī dzeltenā Nani lai negrābstas ap bumbu....
Jā-jā, skaidrs, ka kļūda. Un turpināsies kļūdas, kamēr nebūs video tiesneša. Nevarēs tad vairs tiesneši attaisnoties, ka kaut ko nav redzējuši.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-30 21:56, pirms 14 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Es jau neesmu redzējis tik Juves spēles, cik Tu, bet vai tiešām tā bija vienīgā reize, kad Krasičš daivoja?
Tici man, Krasičs nedaivo ne uz pusi tik daudz, cik Nani

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:56, pirms 14 gadiem
Tas video jau jāsūta uz LTV7, lai liek sporta kuriozos Paldies Nani par šo jautro vakaru
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:57, pirms 14 gadiem
Nani^ rakstīja: Nu es pieslēdzos tikai apmēram puslaika vidū un cik redzēju, tad tikai Real uzbrukumus
Tad jau tiešām būsi bijis pieslēdzies tikai uz puslaika vidu un beigas arī neredzēji

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:57, pirms 14 gadiem

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:58, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Jā-jā, skaidrs, ka kļūda. Un turpināsies kļūdas, kamēr nebūs video tiesneša. Nevarēs tad vairs tiesneši attaisnoties, ka kaut ko nav redzējuši.
Un cik reizes abas komandas drīkstēs izmantot to atkārtojumu?Kā noformulēt kādos gadījumus drīkstēs un kādos nedrīkstēs skatīties?Ja kā hokejā, tad es nekad neesmu ar mieru, ja kā tenisā, tad var gadīties, ka tās cik tur reizes tiek izlietotas un tad tiešām ir kāda kļūda, bet vairāk skatīties nevar.Un tad sāksies kaut kāds haoss, ka visu laiku varēs ņemt to atkārtojumu.Piekrītu Platinī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-30 21:59, pirms 14 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Un cik reizes abas komandas drīkstēs izmantot to atkārtojumu?Kā noformulēt kādos gadījumus drīkstēs un kādos nedrīkstēs skatīties?Ja kā hokejā, tad es nekad neesmu ar mieru, ja kā tenisā, tad var gadīties, ka tās cik tur reizes tiek izlietotas un tad tiešām ir kāda kļūda, bet vairāk skatīties nevar.Un tad sāksies kaut kāds haoss, ka visu laiku varēs ņemt to atkārtojumu.Piekrītu Platinī.
Kur problēmas video tiesnesim visu laiku paralēli skatīties bez pārtraukumiem? Var pat piešķirt video tiesnesim augstākas pilnvaras par laukuma tiesnesi.
Līdzko laukuma tiesnesis kaut ko nepareizi interpretē, tā video tiesnesis var pārtraukt spēli. Vai arī visu laiku, pateicoties wireless sakariem, čukstēt aisī laukuma tiesnesim padomus.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-30 22:00, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Sezona ir gara, pieci punkti nav nekas.
Vismaz nav tā, ka čempionu līgas kauss izslīd no rokām sekundes laikā.
Un jā, man patīk bērt sāli brūcēs.
ČL ir arī tādas spēles, kurās uzvara pielīdzināma sāpīgākajam zaudējumam...nu ja, man arī patīk, jo svaigākās brūces ir tās sāpīgākās, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-30 22:03, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Prieks, ka tik gudri futbola vērotāji.
Mēģini pieteikties kādiem tiesnešu kursiem - ar savu ērgļa aci noteikti izsitīsies līdz pat Anglijas līmenim.
Protams, tas no manas puses ir domāts kā nežēlīgākais sarkasms, jo tev pat invalīdu līgas svētdienas pastarīšu spēles nedotu tiesāt.
Un to saka cilvēks, jau pēc kura komentāriem vien ir skaidrs, ka izpratne par šo spēli ir "nulles" līmenī?! - Jā, Tavu viedokli es "noteikti" ņemšu vērā

  +1 [+] [-]

, 2010-10-30 22:04, pirms 14 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Kur problēmas video tiesnesim visu laiku paralēli skatīties bez pārtraukumiem? Var pat piešķirt video tiesnesim augstākas pilnvaras par laukuma tiesnesi.
Līdzko laukuma tiesnesis kaut ko nepareizi interpretē, tā video tiesnesis var pārtraukt spēli. Vai arī visu laiku, pateicoties wireless sakariem, čukstēt aisī laukuma tiesnesim padomus.
Bet lieta jau tāda, ka visu laiku runā par video atkārtojumu ieviešanu vārtu guvumu gadījumā.Un augstākas pilnvaras video tiesnesim noteikti neviens negribētu dot, jo, ņemot vērā galveno tiesnešu algas, tad vīram, kas sēž pie TV un varbūt pat nereizi neiesaistās spēlē neviens negribētu maksāt vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-30 22:05, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Kas tur svaigs? Zinot cik daudz Chelsea ir naudas iztērējusi transfēros, tad kaut ko viņiem gribot negribot bija jāuzvar kaut kad.
Protams, nekas patīkams tas nav, bet nu - ilgi priecāties jau nevarēs.
Es nerunāju par "Chelsea", puisīt! (man ir divi krietni mīļāki klubi)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-30 22:07, pirms 14 gadiem
Jurchiks413 rakstīja: Bet lieta jau tāda, ka visu laiku runā par video atkārtojumu ieviešanu vārtu guvumu gadījumā.Un augstākas pilnvaras video tiesnesim noteikti neviens negribētu dot, jo, ņemot vērā galveno tiesnešu algas, tad vīram, kas sēž pie TV un varbūt pat nereizi neiesaistās spēlē neviens negribētu maksāt vairāk.
Nevar nepiekrists.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-30 22:07, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es nerunāju par "Chelsea", puisīt! (man ir divi krietni mīļāki klubi)
2 krietni mīļāki vai šajā portālā ir redzēts vēl lielāks GLORY HUNTERS?

  -1 [+] [-]

, 2010-10-30 22:08, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: aij tu esi slims cilvēks, es jau paspēju nožēlot ka sāku kaut ko rakstīties
Es Tev iesaku vispār nerakstīs, jo ja nav galvā, tad ir kājās. Labāk spārdi bumbu!

     [+] [-]

, 2010-10-30 22:09, pirms 14 gadiem
mighty_arch rakstīja: 2 krietni mīļāki vai šajā portālā ir redzēts vēl lielāks GLORY HUNTERS?
Varbūt zini manu gaumi, ja reiz novērtē mani kā "glory-hunter"? Lūdzu pastāsti ko vairāk!

     [+] [-]

, 2010-10-30 22:12, pirms 14 gadiem
Tiesnesis labi nolažoja tikko Real spēlē, varēja sanākt tīrs Ronaldo izgājiens.

  -2 [+] [-]

, 2010-10-30 22:15, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Varbūt zini manu gaumi, ja reiz novērtē mani kā "glory-hunter"? Lūdzu pastāsti ko vairāk!
atvaino, par kādu gaumi tu runā? pajautā jebkuram united, liverpool fanam, ko viņi domā par tevis mīļo barcelonu vai juventus. Īsteniem faniem ir tikai 1 klubs, BET ar nosacijumu, ka tas ir īstens klubs. Te mēs nerunājam par klubu, kurš nevienam nebija vajadzīgs līdz atnāk kkāds krievu oligarhs. Tādam klubam loģiski, ka fani būs tik ilgi kamēr komanda spēs kko parādīt laukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-30 22:20, pirms 14 gadiem
mighty_arch rakstīja: atvaino, par kādu gaumi tu runā? pajautā jebkuram united, liverpool fanam, ko viņi domā par tevis mīļo barcelonu vai juventus. Īsteniem faniem ir tikai 1 klubs, BET ar nosacijumu, ka tas ir īstens klubs. Te mēs nerunājam par klubu, kurš nevienam nebija vajadzīgs līdz atnāk kkāds krievu oligarhs. Tādam klubam loģiski, ka fani būs tik ilgi kamēr komanda spēs kko parādīt laukumā.
Dārgais draugs! Lūdzu uzspied uz mana lietotājvārda un izlasi informāciju pie mana profila! Tad uzzināsi visu par manu gaumi. Es Anglijā atbalstu "Chelsea" vēl kopš Dzolas un Vialli laikiem un ar naudu tam nav ne mazākā sakara. Abramovičam varu teikt tikai paldies, ka labu futbola klubu izglāba no finansiālām grūtībām. Nedomāju, ka labāk būtu bijis, ja "Chelsea" piemeklētu "Leeds United" liktenis.
Lai justu līdzi kādam klubam, nav jābūt nekādiem nosacījumiem. Nosacījumi ir tikai iegansts kaut kādiem "uzbraucieniem". Ne jau Tu būsi tas, kas noteiks kāda kluba statusu.
Par "Juventus" un "Bayern" fanoju jau kopš mazotnes un neesmu mainījis savus favorītus, tā ka visa Tava kritika ir kaķim zem astes

     [+] [-]

, 2010-10-30 22:22, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Dārgais draugs! Lūdzu uzspied uz mana lietotājvārda un izlasi informāciju pie mana profila! Tad uzzināsi visu par manu gaumi. Es Anglijā atbalstu "Chelsea" vēl kopš Dzolas un Vialli laikiem un ar naudu tam nav ne mazākā sakara. Abramovičam varu teikt tikai paldies, ka labu futbola klubu izglāba no finansiālām grūtībām. Nedomāju, ka labāk būtu bijis, ja "Chelsea" piemeklētu "Leeds United" liktenis.
Lai justu līdzi kādam klubam, nav jābūt nekādiem nosacījumiem. Nosacījumi ir tikai iegansts kaut kādiem "uzbraucieniem". Ne jau Tu būsi tas, kas noteiks kāda kluba statusu.
Par "Juventus" un "Bayern" fanoju jau kopš mazotnes un neesmu mainījis savus favorītus, tā ka visa Tava kritika ir kaķim zem astes
Atkal jau apliec angļus... Neapnīk? Komentē taču savu Bayern un Juventus.

     [+] [-]

, 2010-10-30 22:24, pirms 14 gadiem
johoho rakstīja: Atkal jau apliec angļus... Neapnīk? Komentē taču savu Bayern un Juventus.
Nē, es JOPROJĀM priecājos par angļiem - Teriju, Lempardu, Džeimsu un tamlīdzīgiem vīriem. Komentēju visu, kas man patīk vai nepatīk

  -1 [+] [-]

, 2010-10-30 22:26, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Dārgais draugs! Lūdzu uzspied uz mana lietotājvārda un izlasi informāciju pie mana profila! Tad uzzināsi visu par manu gaumi. Es Anglijā atbalstu "Chelsea" vēl kopš Dzolas un Vialli laikiem un ar naudu tam nav ne mazākā sakara. Abramovičam varu teikt tikai paldies, ka labu futbola klubu izglāba no finansiālām grūtībām. Nedomāju, ka labāk būtu bijis, ja "Chelsea" piemeklētu "Leeds United" liktenis.
Lai justu līdzi kādam klubam, nav jābūt nekādiem nosacījumiem. Nosacījumi ir tikai iegansts kaut kādiem "uzbraucieniem". Ne jau Tu būsi tas, kas noteiks kāda kluba statusu.
Par "Juventus" un "Bayern" fanoju jau kopš mazotnes un neesmu mainījis savus favorītus, tā ka visa Tava kritika ir kaķim zem astes
un? tu tiešām pats domā, ka neesi glory hunters? Bayern, Juventus, Barcelona, Chelsea... Lai nu tā būtu.